Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Vanmiddag gebeld ondat wij al enige tijd blokjesbeeld hebben. Al eens eerder gehad, toen verschillende keren gebeld werden we stap voor stap geholpen. Er is die tijd een monteur geweest en heeft een kastje in de meterkast geplaatst met 3 uitgangen.
Vanmiddag wederom gebeld en we moesten kabels direct op de inkomende lijn van ZIGGO aansluiten. Dat lukt niet en is ook nooit nodig geweest.
Vanavond geen blokjes meer maar ook geen beeld. Later geen internet en geen telefoon. Wij bellen met de mobiel a 90 ct per minuut met een max van 40 euro per gesprek (45minutn gebeld) . De desbetreffende persoon aan de telefoon wist ons te vertellen dat het kastje met volgens hem 5 uitgangen niet meer werkt. Wij hebben niet zo'n kastje. Dat kwam niet echt binnen bij hem. Want wij hebben een kast je met 5 uigangen volgens hem. En dat kastje werkt dus niet meer. Er moest maar een monteur langs komen a 40 euro. Wij hadden een code E37 op de TV waarbij staat dat het een storing is van ZIGGO en niet hier in huis. Wij hebben getracht de man duidelijk te maken dat de storing van ZIGGO komt (volgens de melding E37) en dat het dan vreemd is dat wij de monteur moeten betalen. Wederom was hij bereid een monteur te sturen a 40 euro en dat heeft hij meerdere malen verteld. En pats boem alles doet het weer, zelfs zonder blokjes. We wachten af. blijven we of blijven we niet.
Wederom zeeeeer slechte ervaring met Ziggo.
Na jaren van stil zitten en niet bewegen met grote moed op maandag 28 november toch maar gebeld met Ziggo omdat we nu maar eens aan de horizon-box gingen. Uiterst vriendelijke dame, kan je echt niets van zeggen en zij maakte graag mijn bestelling rond. Er werd nog gezegd: " u heeft idd een zeer verouderd pakket" . Na doorvragen of het te leveren pakket compleet was werd mij verzekerd dat alles geregeld was. Helemaal blij en voor maar €2,50per maand extra aan de horizon-box. Na wat vertraging en toch nog even bellen kwam het pakket binnen. Ik op zaterdag 3 december aan de installatie en schakelde de horizon in. Je raad het al na 2x 30 minuten wachten, modem reset geen verbinding. Toch puntje van positiviteit, ik zag wel het Horizon logo dus het apparaat werkte wel. Toch maar even bellen en wat bleek, ik had een verouderd pakket. Dat had ik eerder gehoord volgens mij. Ik moest naar de meterkast en de code op de splitter opnoemen. Wat bleek de splitter was te oud en kon geen retour signaal leveren. Deze waren niet op voorraad en niet te leveren werd mij direct gemeld. Nou mijn irritatie begon op te lopen, de uiterst vriendelijke dame kon dit weten zei de volgende collega. "Er is bij ons bekend dat al weken er geen splitter meegeleverd wordt met een nieuwe horizon". Huh? Dit was bekend vroeg ik? erg fijn dat jullie dit dan niet even melden. Wat nu? Ja meneer er komt een gratis monteur die zorg dat alles weer werkt, hij heeft wel een splitter bij zich. Ik was behoorlijk geïrriteerd omdat dit bekend was dat ik een splitter nodig had en deze zou namelijk in de doos meegeleverd worden. Nu moet ik weer 4 dgn wachten, kost me ook een halve dag( plannen namelijk per halve dag dat de monteur kan komen). Zo zonde van mijn en hun tijd, kan het namelijk makkelijk zelf. Donderdag 8 december was omstreeks 10.15 uur de monteur aanwezig. Aardige vent en met 30 minuten en wat updates verder mooi beeld. Ik blij en lekker spelen met de nieuwe horizon al duurde dit een week langer door slordig klantenservice werk. Na wat Netflix en Videoland ervaringen van de afgelopen maanden rijker de volgende stap bij Ziggo. Film1 was ons volgende project, mooi aanbod en de eerste 3 maanden nu 5 euro per maand ipv 14,95 pm. Na een drukke avond ik op zaterdag 17 december in de nacht toch ff snel Film1 activeren. Kreeg keurig mail met bevestiging ( op 18 december, dit klopte) en ben snel gaan slapen. Zo kon ik lekker zondag middag film kijken met het gezin. Helaas de uren gingen voorbij maar geen verbinding. Maandag 19 december om 12.00 uur maar weer eens bellen, wat bleek het klopte dat het niet werkte. Ziggo had administratie niet afgesloten van mijn horizon-box en daardoor kon er geen signaal doorgevoerd worden. " werkt alles vroeg de medewerker?" Ik zei werkt alles? Er is een monteur van jullie geweest dus jullie weten toch dat alles werkt.Dit moest eerst door een andere afdeling opgelost worden, zucht. In de avond weer gebeld en kreeg Rick aan de lijn en vertelde mij doodleuk dat er nogsteeds niets gedaan was. Huh? Hij beloofde plechtig alles zo gelijk, persoonlijk met een collega te gaan regelen en dat is het aan het systeem om het automatisch op te pakken. Ik kreeg 10 euro compensatie voor alle frustratie, ik was de koning met dit bedrag al was het gebaar goed, maar ik wil liever gewoon kijken. Rick zou mij morgenavond persoonlijk bellen om te vragen of alles zou werken, was benieuwd. Het was inmiddels 20 december 09.00 uur en wat denk je, helaas geen beeld. Ik weer bellen met collega 535, zucht." nee meneer, de horizon is inmiddels administratief afgesloten maar er staat nog andere administratie zaken open" ik ontplofte bijna, stelletje eikels, amateurs etc etc. het kan 24 tot 48 uur duren, we werken eraan. Links om rechts om geen beweging in Ziggo te krijgen en Rick ging mij toch bellen deze avond. Omstreeks 18.30 uur, de telefoon ging en ja het was Rick, maar helaas geen beeld. Ik moet wachten tot "het systeem" alles oppakt en hij kon verder niets doen. Erg vreemd dat niemand handmatig zaken kan oplossen. Ik werd erg boos en zal jullie de details besparen maar ik verzeker je dat ik erg boos ben geworden( heb hem verder niet de huid vol gescholden) maar mijn gevoel zei wel heel veel anders.
Vroeger veel problemen gehad met Ziggo. Daarom weggegaan en toen naar Tele2 gegaan en na een aantal jaar weer terug. Toen ging het beter bij Ziggo maar weer een aantal jaren verder omdat ik jaren niet heb bewogen toch weer toe aan wat vernieuwing. Mensen de strekking van het verhaal, GA NIET NAAR ZIGGO OF PAS NIETS AAN WANT DIT SNAPPEN ZE NIET! Ik ben zo klaar met die gasten en schuiven de verantwoordelijkheid naar collega's of systemen en wijken niet. Ik ga opzoek naar een andere aanbieder, SCHAAM U ZIGGO, SCHAAM U DIK!,,
1, 5 week geleden gebeld naar Ziggo, omdat de Horizon kast zich steeds resette. Ik vroeg of er wellicht wijzigingen waren bij Ziggo. Nee hoor mevrouw, misschien ligt het wel aan uw scart kabel, zullen we een nwe sturen? Nou doe dan maar. Ook zag ze dat wij nog een UPC abonnement hadden of ze deze even om zou mogen zetten naar Ziggo. Ik zei, alleen als er niets veranderd. Nee hoor mevrouw echt niet. Zo gezegd, zo gedaan. Twee dagen later dacht ik even een serie te bekijken, sorry maar die heeft u niet. Opnemen? Nee, dat kan ook niet, alle extra zenders? Ook zoek. dus weer bellen naar Ziggo. Hele aardige man, maar kon mij niet helpen. Zijn vorige collega had een fout gemaakt en dat kon niet zomaar terug gezet worden. Advies 3 dagen wachten, de andere afdeling gaat er mee aan de slag. Na 3 dagen geen verschil. geen zenders, geen on demand ed. Weer bellen, sorry kunnen niks doen, wachten maar. KLAAR was ik er mee. Maar dat is jammer, opzeggen kan niet. Want uw klacht is nog niet afgehandeld! Advies over een paar dagen terugbellen. maar het kan nog wel weken duren mevrouw. Ondertussen gewoon een factuur versturen. Ik begrijp er niks van en baal van die overijverige medewerkster die even ons abonnement zou omzetten. Iedereen die ik spreek aan de telefoon van Ziggo is allervriendelijkst, maar niemand kan mij helpen. Hoe is dat toch mogelijk met zo'n groot bedrijf?
Horizonbox werkt niet, ci + kaart gedeactiveerd, geen internet en geen telefoon, klantenservice biedt geen service. We zijn ondertussen 2 weken verder. klachtenbrief naar ziggo is onderweg.
Op 9 december is de modem van mij stuk gegaan, deze omgeruild in de winkel met een nieuwere versie , alles aangesloten en van af 9 december tot op heden geen telefoon en internet , diverse keren gebeld minstens een kwartier moeten wachten tot je geholpen wordt. leg je het probleem uit dan zeggen ze dat kunnen wij niet oplossen maar dat kan alleen via INDIA. Ik heb daar geen boodschap aan dus ik heb mijn lidmaatschap opgezegd.
Al jaren klant bij ziggo,maar het is echt een puinhoop . ga je bellen zit je zo al 20 minuten aan de telefoon ,gaat deze eindelijk over wordt de verbinding verbroken pfff Al 3 maanden verkeerde facuren ontvangen en afgeschreven en als antwoord krijg je dan dat het de volgende maand wel wordt verrekend .niet dus! Nou extra wifi punt geadviseerd maar werkt niet dus na 2 dagen gelijk terug gestuurd,nieuwe factuur met extra wifi punt in rekening gebracht. ga je bellen zijn ze het vergeten te registreren dat dit al weer terug in ontvangst was genomen door ziggo. mevr wel betalen krijgt u in januari wel weer terug. Dacht het niet. Zeggen ze doodleuk .dan neemt ziggo jurodische stappen
Na bestelling van 3in1 pakket levert Ziggo de benodigde spullen niet. Ondanks meerdere verzoeken via hun uiterste slecht bereikbare helpdesk (let op lange wachttijden) Uiteindelijk maar de bestelling geannuleerd. Wordt nu geconfronteerd met een factuur voor voortijdig opzeggen van het contract en moet spullen weer terug sturen. Hoe kun je nu spullen terugsturen die nooit zijn ontvangen? Echt een drama om met Ziggo hierover te communiceren. Gaat gewoon niet.
Na 16 dagen en minimaal 2 telefoontjes per dag nog steeds afgesloten Ingestudeerde antwoorden krijg je Binnen 24 uur wordt u weet aangesloten Nee mevrouw het duurt nog een uurtje Sorry mevrouw er is een storing Na 15 jaar krijg je dit Oplichters
Heb informatie opgevraagd voor 2e mediabox in de slaapkamer, wou graag wifi en geen draden naar boven. volgens callcentermedewerker kon dat wel geen probleem, kon het zelf ook nog installeren want het was niet zo moeilijk nou dus niet geen verbinding bel je erheen komt een monteur wel even langs, komt hij vandaag langs prima jongen kan je meer mee als al die telefoontrulalas, hij zei maar mevrouw er moet twee wifi signaalversterkers tussen, van 99,00 euro oh zei ik waarom vertellen ze je dat dan niet aan de telefoon, bel ik erheen dat ik niet goed bent geinformeerd en zegt ze nog leuk ook ja maar uw had dat ook kunnen weigeren, en dan,zonder tv boven {WAT EEN SERVICE }ja zegt ze ook nog, maar wat wilt u dan, nou een vergoeding lijkt mij toepasselijk of niet, nee dat kunnen wij niet doen, uiteindelijk wil ik de 50 euro terug hebben nee mevrouw we kunnen niet hoger als 30 euro na veel wikken en wegen ga ik ermee akkoord tot overmaat van ramp werd ik nog uitgelachen door de medewerkster die ik aan de lijn had ze dacht dat ik het niet hoorde. dus alsje van ziggo nog een tweede mediabox wil huren kost je het 99.00 euro extra
Ik heb mijn extra abonnement voor Film 1 op tijd, tenminste maand van tevoren in november jl. opgezegd.Opzegging per 25 december 2016 en schriftelijk bevestiging van Ziggo ontvangen. Ziggo heeft nog steeds het factuur 298754507 voor de maand december niet aangepast en ik werd gedwongen te betalen voor diensten die niet meer geleverd worden tussen 25 en 31 december 2016. Sterker nog.Ziggo heeft mijn opgezegd abonnement voor Film 1 laten lopen en het volgende factuur 302964466 voor januari 2017 berekend incl. Film 1 = €60,90. Dus ben ik gedwongen alweer betalen voor diensten die niet geleverd worden. Ik ben zeer ontevreden met Ziggo wat betreft klachtenbehandeling en de gedwongen betalingen voor niet geleverde diensten.
Sinds 8 dagen zit ik zonder Internet. Net verhuisd, voor het eerst op mezelf gaan wonen. Ik heb een Start Alles in Een Pakket gepakt, het meest simpele pakket dat er is.
Wat gebeurde er vervolgens? Ziggo blijkt zelf een foutje te hebben gemaakt in het verwerkingsproces van mijn bestelling. Daardoor klopt de activatiecode van mijn Modem niet. Dus geen Internet, TV of telefoon voor ondergetekende.
De gevolgen? Aangezien de ICT-afdeling van Ziggo een achterstand heeft van 12 dagen (onbegrijpelijk) zit ik meer dan 3 werkweken zonder Internet. Mobiele databundel op, werk op achterstand, studie op zijn achterwerk. En wat zegt de Ziggo klantenservice (als je die na 22 manmoedige pogingen en 4 klokuren al te pakken krijgt)? "Ja meneer, dat is inderdaad erg vervelend". Joh? Werkelijk? Wat een eye-opener. Een eureka moment!
Kortom: begin NOOIT aan deze provider. Betaal iets meer bij de concurrent, want erger dan dit kan het nooit worden.
Donderdag thuis geen internet. dacht modem stuk. ziggo gebeld blijk ik afgesloten te zijn verspreiden spam. Maar ook afgesloten telefoon. wacht woorden gewijzigd computer gescand op virussen zou binnen 24 uur weer aangesloten worden , volgens de medewerker. Na 24 uur niets wederom gebeld , verzoek geweigerd.tot 3 x toe zeggen ze niet wat er precies is . GEEN brief ontvangen, Geen waarschuwing mail gehad. Abrupt afgesloten zonder communicatie . Ook mijn telefoon is afgesloten. staat alarm op van ouders. Helaas kunnen we niets aan doen. Ziggo klanten service niet te bereiken steeds 20 tot 40 minuten verder. Je krijgt geen duidelijk en goed antwoord.Wordt van kasje naar de muur gestuurd. Vragen om je telefoonnummer maar bellen (mobiel) niet terug. wij gaan geen klanten bellen, is het antwoord. Nederlandse regering heeft een groot probleem veroorzaakt door ziggo UPC alleen recht te geven over de coax.
Overgestapt van t-mobile naar ziggo sim only. Dataverbruik is ineens belachelijk hoog. Rekeningen van over de 100 euro. Bij t-mobile nooit last van gehad en nu bij simpel ook niet. Uren wachten tot je een keer iemand aan de lijn krijgt bij klantenservice en steeds andere antwoorden. Zij zeggen niet verantwoordelijk te zijn en in verband met privacy kunnen ze ook mijn vragen niet beantwoorden. Wat een prutsers!
Ik wilde bij Ziggo een sterkere internetverbinding hebben vanwege werkzaamheden. Dat was mogelijk en ik kreeg daarvoor een box thuisbezorgd. Als die er was dan moest ik een monteur bestellen. Dat was het begin van een groot avontuur. Na drie kwart dag wachten kwam de monteur en die zei, dat de box voor de tv was en geen modem voor mijn sterkere internet. Na mijn telefonische uitleg van de klantenservice had ik namelijk het idee een modem toegestuurd te krijgen. Dus maar weer bellen want dergelijke vragen kun je niet digitaal stellen en de wachttijd is eindeloos. Een mevrouw wilde de box wel retourneren en ging mijn een speciale doos toesturen en zou ook zorgen voor het juiste modem. Uiteraard moest ik dan weer opnieuw een monteur bestellen. Aan het einde van de dag belde de dame in kwestie op en vertelde dat de box toch het modem was, dat waren eigenlijk twee dingen in een zeg maar. De monteur was dus voor niets vertrokken. Weer een vrije dag verder werd het kastje buitengewoon lomp geinstaleerd, niets werd opgeborgen het stond voor de tv op de grond. Dus opruimen wegwerken en eens kijken wat voor mogelijkheden de tv had. De tv bleek niet in het lijstje van de zenders voor te komen en toen begonnde narigheid pas echt. Het internet van de mediabox bleek een verbindingen kabel nodig te hebben zodat je naast tv kijken ook nog internet verder in huis hebt, dat bleek niet het geval. We kunnen dus nu tv kijken of iets anders waar internet voor nodig is maar niet tegelijkertijd daarnaast werd het ding heel dominant, en heb ik al 5x alles moeten resetten. Op dit moment blijkt mijn tv er uberhaupt niet tegen te kunnen en gaf de geest. Uiteraard is de wachttijd bij Ziggo zo lang dat ik het maar weer op geef. Wat een stel klungels en hun monteurs en klantenservice helemaal. Nooit aan beginnen want het kost je enorm veel tijd en het blijkt peperduur te zijn.
Waarom laten jullie mijn horizon box zo laat bezorgen? En wacht ik elke dag een uur om een medewerker te spreken. Die stomme tablet van 100e mogen jullie ook houden!
Sinds een maand of acht "lid" van Ziggo. Nu al probelmen met mijn Horizonbox: al een week steeds opnieuw moeten resetten (spanning eraf en na enige tijd er weer op) , soms wel zes keer per dag, omdat hij niet meer reageerde op de afstandsbediening. Nu doet hij het helemaal niet meer en precies hetzelfde verhaal als ik bij andere gebruikers lees: lang wachten voordat je iemand van de " service" aan de lijn krijgt, die op afstand de box gaat bekijken. En vervolgens een monteur wil laten sturen die pas over 5 dagen zou kunnen komen.! Dus vijf dagen zonder tv en radio.? Niet redelijk, maar daar zitten ze niet mee. Voor mij nooit meer Ziggo, KPN is ook niet alles, maar Ziggo slaat werkelijk alles!
Zo dan 2 december gebeurde het geen internet gebeld waar me internet was hij zij van avond in 23.00 heb uw het weer volgen dag gebeld 3 december tien zij hun het duur 72 uur ik Ja hoor geduld hebben dinsdag gebelt 7 december nog niks ja zij tie uw heeft een blokkade die we effe niet af geduld toe keer ik een mail dat mijn abonnement opgezegd was ik weer gebeld 2 uur aan de lijn nee dat was fout van hun was een storing ja tegen een vergoeding sport zender maar geen internet 8 december gebelt ja uw moet wachten 24 uur zo'n hen ik tot 16 december gebelt nog steeds geen internet ze zeggen een fout bij hun is hun hebben gewoon een probleem nu vandaag 4 uur aan de lijn en wat zij hij 5 werkdagen belachelijk
Bijna 20 jaar was ik abonnee bij Ziggo voor digitale TV, waarbij ik een zelf aangeschafte Humax decoder gebruikte. Toen ik voor de TV over wilde stappen naar XS4ALL bood Ziggo mij een korting aan. Daar ben ik helaas op ingegaan en dat heb ik geweten. De overgang ging niet vlekkeloos. Dat zou aan mijn Humax-decoder liggen etc. Klantenservice was steeds pas na ca 20 minuten bereikbaar. Uiteindelijk heb ik mijn abonnement bij Ziggo maar beeindigd.
Ik ben nu nog in de slag over de slotfactuur. Omdat ik over de laatste maanden verkeerde rekeningen kreeg opgestuurd heb ik de laatste foutieve incasso gestorneerd. Ook heb ik de machtiging van Ziggo op mijn bankrekening ingetrokken. Ik kreeg steeds foute facturen opgestuurd zonder duidelijke specificatie. Klantenservice wordt er geen wijs uit en verwijt mij dat ik een bedrag heb laten storneren en mijn machtiging heb ingetrokken. Op een aanmaning van Ziggo heb ik gereageerd met een schrijven met bericht van ontvangst. Ik kreeg een brief van Ziggo terug met een foutieve factuur zonder enige excuses.
Het is onbegrijpelijk dat een grote partij als Ziggo er na een fusie zo'n puinhoop van weet te maken. Voor mij nooit meer Ziggo.
Ziggo kan niet omgaan met hun techniek. Het groeit ze boven het hoofd. Horizon mediabox blijft rampzalig storen. Heb intussen mijn 5e horizon box al, maar het blijft een ramp.Na een nieuwe kabel buiten in de straat, nieuwe kabels in huis, nieuwe muuraansluitng, 3x een monteur, 5x nieuwe mediabox blijft het programmeren en opnemen via de box nog steeds een gelukje als alles goed gaat. bij weergave opnames staat regelmatig het beeld stil en opnames via TV-gids worden voortijdig afgebroken. Volgens ziggo waren deze problemen eind november 2016 afgelopen. Niet dus. Heb er geen vertrouwen in dat ziggo dit ooit oplost. BAAL "met hoofdletter"als een stekker.
Klantenservice is ZEER slecht bereikbaar, je staat eerst 20 to 45 ! minuten in de wacht. Vervolgens krijg je iemand aan de lijn die van toeten nog blazen weet en je het 'standaard' verhaaltje oprakelt wat ook op internet staat. Vraag je om iemand die er WEL verstand van heeft dan zeggen ze de ene keer dat dat niet kan, en de andere keer wordt je 'doorverbonden', maar na weer 10 min in de wacht wordt de verbinding verbroken ! En als je dan 'n keer 'geluk' hebt en wel 'n techneut aan de lijn krijg dan wordt het probleem gewoon ontkent terwijl er tientallen dezelfde meldingen op het ziggo forum staan en anders ligt het ZEKER aan je eigen kabels/tv/computer. Al met al meer dan 'n jaar steeds meer problemen die al meer dan honderd euro's hebben gekost aan telefoonkosten, kabels, apparatuur etc. en nog steeds niet één probleem opgelost ! Helaas is er hier geen beter alternatief anders was ik allang bij ziggo weg geweest !