Jeannette

Verkeerde opdate

Zo dan 2 december gebeurde het geen internet gebeld waar me internet was hij zij van avond in 23.00 heb uw het weer volgen dag gebeld 3 december tien zij hun het duur 72 uur ik Ja hoor geduld hebben dinsdag gebelt 7 december nog niks ja zij tie uw heeft een blokkade die we effe niet af geduld toe keer ik een mail dat mijn abonnement opgezegd was ik weer gebeld 2 uur aan de lijn nee dat was fout van hun was een storing ja tegen een vergoeding sport zender maar geen internet 8 december gebelt ja uw moet wachten 24 uur zo'n hen ik tot 16 december gebelt nog steeds geen internet ze zeggen een fout bij hun is hun hebben gewoon een probleem nu vandaag 4 uur aan de lijn en wat zij hij 5 werkdagen belachelijk

Sjaak

Klantenservice van Ziggo is waardeloos

Bijna 20 jaar was ik abonnee bij Ziggo voor digitale TV, waarbij ik een zelf aangeschafte Humax decoder gebruikte. Toen ik voor de TV over wilde stappen naar XS4ALL bood Ziggo mij een korting aan. Daar ben ik helaas op ingegaan en dat heb ik geweten. De overgang ging niet vlekkeloos. Dat zou aan mijn Humax-decoder liggen etc. Klantenservice was steeds pas na ca 20 minuten bereikbaar. Uiteindelijk heb ik mijn abonnement bij Ziggo maar beeindigd.

Ik ben nu nog in de slag over de slotfactuur. Omdat ik over de laatste maanden verkeerde rekeningen kreeg opgestuurd heb ik de laatste foutieve incasso gestorneerd. Ook heb ik de machtiging van Ziggo op mijn bankrekening ingetrokken. Ik kreeg steeds foute facturen opgestuurd zonder duidelijke specificatie. Klantenservice wordt er geen wijs uit en verwijt mij dat ik een bedrag heb laten storneren en mijn machtiging heb ingetrokken. Op een aanmaning van Ziggo heb ik gereageerd met een schrijven met bericht van ontvangst. Ik kreeg een brief van Ziggo terug met een foutieve factuur zonder enige excuses.

Het is onbegrijpelijk dat een grote partij als Ziggo er na een fusie zo'n puinhoop van weet te maken. Voor mij nooit meer Ziggo.

Berend

Zielige vertoning

Ziggo kan niet omgaan met hun techniek. Het groeit ze boven het hoofd. Horizon mediabox blijft rampzalig storen. Heb intussen mijn 5e horizon box al, maar het blijft een ramp.Na een nieuwe kabel buiten in de straat, nieuwe kabels in huis, nieuwe muuraansluitng, 3x een monteur, 5x nieuwe mediabox blijft het programmeren en opnemen via de box nog steeds een gelukje als alles goed gaat. bij weergave opnames staat regelmatig het beeld stil en opnames via TV-gids worden voortijdig afgebroken. Volgens ziggo waren deze problemen eind november 2016 afgelopen. Niet dus. Heb er geen vertrouwen in dat ziggo dit ooit oplost. BAAL "met hoofdletter"als een stekker.

16-12-2016

Steeds vaker problemen en een ZEER slechte klantenservice !

Klantenservice is ZEER slecht bereikbaar, je staat eerst 20 to 45 ! minuten in de wacht. Vervolgens krijg je iemand aan de lijn die van toeten nog blazen weet en je het 'standaard' verhaaltje oprakelt wat ook op internet staat. Vraag je om iemand die er WEL verstand van heeft dan zeggen ze de ene keer dat dat niet kan, en de andere keer wordt je 'doorverbonden', maar na weer 10 min in de wacht wordt de verbinding verbroken ! En als je dan 'n keer 'geluk' hebt en wel 'n techneut aan de lijn krijg dan wordt het probleem gewoon ontkent terwijl er tientallen dezelfde meldingen op het ziggo forum staan en anders ligt het ZEKER aan je eigen kabels/tv/computer. Al met al meer dan 'n jaar steeds meer problemen die al meer dan honderd euro's hebben gekost aan telefoonkosten, kabels, apparatuur etc. en nog steeds niet één probleem opgelost ! Helaas is er hier geen beter alternatief anders was ik allang bij ziggo weg geweest !

Antal
15-12-2016

WAARDELOZE klantenservice

- Zeer slechte bereikbaarheid - Zeer lange wachttijden - Verbinding die herhaaldelijk wordt verbroken als er dan eindelijk contact is - Gegevens die herhaaldelijk niet goed worden verwerkt - Spullen die niet op tijd aankomen -Etc.

Echt geen woorden voor, ZO enorm slecht. Het lijkt op totale onkunde maar meer nog naar een hele dikke opgestoken middelvinger naar haar klanten van een bedrijf dat te makkelijk, te veel geld verdiend.

JL

Horizon alleen nog radiozenders

Ineens werden er geen tv zenders meer getoond maar uitsluitend nog enkele radiozenders.Telefonische ondersteuning bleek niet mogelijk door grote drukte. Een dag later nogmaals gebeld en na ongeveer 20 wachten minuten was er eindelijk contact gelegd. Ook de medewerker aan de telefoon kon geen oplossing bieden en zou pas na een week een monteur beschikbaar kunnen stellen. Tegen deze absurd lange wachttijd heb ik bezwaar gemaakt waarop de medewerker adviseerde om dan eerst nog maar een keer het apparaat te resetten en dan eventueel terug te bellen voor een nieuwe afspraak. Uiteindelijk is het resetten na een lange wachttijd geslaagd. En nu maar afwachten of het niet weer gebeurt.

Arma
14-12-2016

Van het kastje naar de muur bij Ziggo

Vandaag ongelogen bijna 3 uur telefonisch een oplossing voor een probleem met een aansluiting te krijgen na een verhuizing. Bijna alle afdelingen gehad. Bij de afdeling waarvan gezegd werd dat die het zou kunnen regelen kreeg ik ook nul op het rekest. Het is gewoon zielig als je bij zo n bedrijf werkt en je moet al die boze klanten aanhoren die uren in de wacht staan en van het kastje naar de muur worden gestuurd.

Ingrid
14-12-2016

Zeer slechte klantenservice en bereikbaarheid

Op 17 oktober heb ik een TV en internet pakket besteld bij Ziggo voor levering 25 november. Het pakket is uiteindelijk pas 7 december geleverd na meerdere malen contact opgenomen te hebben met de klantenservice (telefonische). Daarbij stond ik minstens 20 minuten in de wachtrij. Na installatie werkte internet nog steeds niet. Wederom telefonische contact gezocht met Ziggo, en het modem was blijkbaar nog niet geactiveerd. Dit zou handmatig geactiveerd worden door Ziggo en dan zou alles moeten werken. Mocht dit niet het geval zijn, dan zou ik terug gebeld worden. Internet werkte nog steeds niet en ik ben niet meer terug gebeld. Volgende dag wederom contact gezocht met Ziggo, wordt er na 40 (!) minuten opgenomen en direct de verbinding verbroken. Weer geprobeerd te bellen, na 30 minuten word ik eindelijk geholpen maar volgens deze mevrouw lag het toch echt aan de installatie en kon er een monteur langskomen, 5 dagen later maar alleen tussen 08.00 en 13.00 uur. Op dat moment zat ik al 2,5 week zonder internet. Toen ik daar begon over compensatie kreeg ik te horen dat ik daar geen recht op had. Uiteindelijk besloten om direct mijn contract op te zeggen.

Op mijn schriftelijke klachten wordt niet gereageerd.

Klaas
14-12-2016

Extra smartcards kunnen niet meer worden geactiveerd

Sinds kort een extra tv aangesloten in het huis (nu 4 in totaal) met een hd ontvanger die ik nog had liggen. Blijkt dat de smartkaart die ik nog had liggen niet kan worden geactiveerd (niet zo smart)

De helpdesk wil ook niet helpen, sorry meneer maar het kan niet en er is ook geen oplossing.

Ik vind het wel jammer, betaal 75 euro p/m aan ziggo en je kan niet eens een 4e smartcard activeren.

Tijd voor wat anders

Diny

Ziggo super slecht

Ik heb al weken geen ondertiteling op E!. Verschillende keren contact gehad en iedere keer lag het ergens anders aan. Tv niet goed. Cimodule niet goed. De fout ligt altijd bij mij. Nu na de laatste werkzaamheden geen ondertiteling op discovery sience, contact opgenomen. Na heel veel heen en weer gepraat, en na uitgelegd te hebben dat de fout echt niet bij mij ligt, was opeens het antwoord, ja we weten dat er een probleem is en er wordt hard gewerkt om het op te lossen. nou ziggo kom maar op. Ik ben benieuwd. Ziggo wil alleen maar geld vangen, klantgericht zijn is voor hen een 'vies' woord

Pierre

Ziggo wil bergen geld verdienen met zijn 0900 nummer

Dacht dat ziggo mobiel wel wat zou zijn omdat ik al tv en internet van ziggo heb. Wist dat er kosten aan het ziggo 0900 nummer zaten, maar dat je even meer dan 43 euro moet betalen om je aan te melden bij ziggo mobiel ook omdat ik terug moest bellen omdat ziggo dat niet deed en wat ook niet nodig was.toen ik terug gebeld had werd er op het eind weer foute informatie gegeven (dat ik de kpn simkaart gewoon kon laten zitten en de ziggo in de la moest bewaren) dit bleek grote nonsens waar ik op vele andere manieren achter ben gekomen en ziggo zou zeker weer gehoopt hebben dat ik zou bellen en dat ze je weer te pakken hebben. En dan natuurlijk het verhaal jaja als die sim niet werkt dan stop de ziggo sim er maar in.Ben er van overtuigd dat beleid bij ziggo is als je 0900belt dat ze bewust foute informatie geven en je niet goed verder helpen zodat je weer kunt bellen en ze je verder leeg kunnen zuigen. Je zou denken dat de telefonisten dom zijn, niets is minder waar is gewoon een ordinair verdien model.

Zin
13-12-2016

Slechte klantenservice en slechte service

Ik zit eerste 15 min te wachten voor ik iemand aan de lijn krijg dan word de verbinding verbroken. Dit maar liefste 2 keer. Erg slecht! Bovendien is de service helemaal niet goed te noemen. Ik heb bij mijn pakket een wifi versterker besteld. Die heb ik nooit ontvangen. Volgens hun gegevens wel!. Duh, jullie vragen het aan voor mij, maar ik heb niks ontvangen. Ik ehb spijt dat ik voor ziggo heb gekozen.

Roy

Slechte klantenservice

Bereikbaarheid ziggo klantenservice is zeer slecht tot waardeloos te noemen, na een uur wachten aan de telefoon met mobiel dus extra kosten omdat hun internet het weer eens niet doet, krijg je ze eindelijk eraan wordt je weer doorverbonden naar een ander wat weer 30 minuten duurt! Aanvaring omtrent factuur ziggo mobiel ruim 4g terwij ik geen ruim4g heb gehad en daarbij mijn abonnement al had opgezegd. krijg je iemand eraan van ziggo moeten ze het navragen wordt je weer doorverbonden vervolgens hangt de volgende op? Maar weer gebeld ruim half uur moet je weer het hele verhaal vertellen wordt ik weer doorverbonden? Wat een slechte service!

Jacob

Klacht service

Klachten service is niet te bereiken. Staat gemiddeld zon 20 minuten in de wacht dan heb je eindelijk contact wordt de verbinding verbroken en zo gaat het maar door. Ik krijg geen contact met hun. Heb gelukkig nog twee weken opzegtermijn waar ik ook zeker gebruik van ga maken ben er helemaal klaar mee .

Adriaan

Internet al weken traag

De download traagheid is al weken 1 tot 5 megabyte per seconde en zou 25 megabyte moeten zijn. Over vaste lijn! Dus niet eens via Wifi. Beetje vervelend als je voor je werk regelmatig grote bestanden moet downloaden. Helpdesk vraagt router te resetten etc. maar daar ben ik niet eens aan begonnen want daar ligt het toch niet aan, bovendien kan het niet omdat ik nog steeds met de download bezig ben en inmiddels een halve dag ben verloren aan wachten op de download.

Als het zo blijft heb ik twee keuzes: downgraden omdat de beloofde snelheid bij lange na niet gehaald wordt, of overstappen met alle ellende die daar helaas bij hoort.

Over de Hirozon box ben ik trouwens ook niet te spreken. Standaard staat verbruik op 'hoog' en staat hij de hele tijd aan te zoemen. Ik heb hem op 'laag' gezet omdat het ding anders een stuk of vier Wifi signalen de lucht in stuurt die niet eens gebruikt worden, en dat kun je niet uit schakelen. Naast die box is de router ook nog steeds nodig volgens Ziggo. En die heeft ook al wifi dus waarom zit dat nog een keer allemaal op die box, dubbel stroomverbruik dus.

Maar met stroomverbruik op 'middel' of 'laag' duurt het opstarten meer dan twee minuten. Even de TV aanzetten is er dus niet bij. Bovendien kan het apparaat de software helemaal niet aan met gevolg dat menu's soms seconden op zich laten wachten of het apparaat zelfs helemaal vast hangt.

Wil

Waardeloze service

Sind vorige maand overgestapt naar horizon gewoon geen reguliere zenders meer ned 123 en lokale zenders en dat is het. Krijg al een week(na gemiddeld een uur in de wacht) te horen dat ze er mee bezig zijn.eerst ligt het aan mn aansluiting dan ligt het aan mn instellingen monteur geweest weet ook geen oplossing, bedankt en tot ziens.ga in elk geval weg bij zingt als het eind vd week niet is opgelost en betaal uiteraard nergens meer voor.wat een kut firma

Ma

Opzeggen ziggo

Ik heb mijn abinnemen opgezegd met in achtneming van een maand opzegtermijn. Alleen Ziggo had alles binnen een dag al afgesloten! Oeps foutje duizendmaal excuus we gaan u weer direct aansluiten! Binnen 2 dagen weer televisie maar serieus nu al bijna een week zonder Internet en telefonie. Dagelijks cintact en ieder keer geen duidelijk antwoord wanneer alles weer functioneert. Minuten lange wachttijden om geholpen te worden maar serieus ik word niet geholpen! Serieus ze gaan nu samen met Vodafone en ik kan je nu al zeggen dit word een megafiasco. Ze hebben het niet onder controle. Ziggo regel het nu gewoon is!

Jet

WAARDELOOS!

Ziggo, wat een waardeloze bedrijf is dat geworden. 1 jaar lid geweest en 1 jaar zeer hoge rekeningen gehad. Er worden erotische films in rekening gebracht die wij niet eens hebben gekeken. In maart (we hebben ziggo gehad vanaf januari 2016) kwamen er ineens gigantische rekeningen. Na heel veel bellen en mailen met de klantenservice werd ons verteld dat we eerst even moesten betalen (181,00 en 151,00) en dat ze dat achteraf wel zouden rechttrekken. Nou NIET dus. Was via ons kastje besteld. Hele discussies hebben we gehad. We hebben geen kinderen thuis, we hebben geen buren die stiekem komen als we er niet zijn en nee ziggo ook hebben we geen schoonmaakster die stiekem zit te kijken. Moedeloos wordt je er van. Toen kwam er een monteur en hield het ineens op. Maar vanaf twee maanden terug begon het gezeik gewoon weer opnieuw. Wel heel erg toevallig is dat het weer begon sinds we hebben opgezegd. Weer contact opgenomen met de klantenservice en een mevrouw daar gaf toe dat het mogelijk is dat er kwajongens via buiten dit soort films kunnen bestellen. Vandaag kreeg ik na weken zeuren eindelijk een vriendelijke dame. Ze was zeer behulpzaam. Ze moest even met haar meerdere overleggen voor een eventuele vergoeding naar ons toe. Toen kwam ze terug en zei op een hele andere en zakelijke toon dat ze me even door zou verbinden met de afdeling die klanten wil behouden. Ik zei dat ik absoluut niet wilde blijven en niet voor niets ben weggegaan. Toen was het antwoord. Oke dan kan ik niets meer voor u doen. Alleen als u zou blijven kunnen wij een vergoeding geven.

NOOIT MEER ZIGGO!

Chanel

Ziggo

BEN HELEMAAL OVER DE ZEIK

ZIGGO @#!#! bedrijf zeg . sjonge , sinds week nu klant bij ziggo , en nu al 20x moeten naar de helpdesk hebben wegens het niet goed functioneren horizon box.

je wordt gewoon letterlijk afgepoeierd , uren in de wachten . wat ook zo hinderlijk is , dan heb je eindelijk iemand van de helpdesk aan de lijn , wordt je verbinding opeens verbroken , moet je weer bellen ?

Marjo

SPIJT

Al twee weken hebben we geen vaste telefonie en niemand bij Ziggo kan ons vertellen waar het aan ligt en hoe en wanneer het opgelost zal zijn. Het is allemaal begonnen na onze opzegging. "Waarom zegt u op?" Omdat wij een slechte internetontvangst in huis hebben en daarvoor een te hoge prijs betalen iedere maand. "Maar daar kunnen wij u bij helpen en we bieden u een lagere prijs." Nou vertel eens. "Als u een los modem gaat gebruiken naast de bestaande Horizon box, dan heeft in uw hele woning een goede wifi-ontvangst." Okay laten we dat dan proberen. Levering van modem binnen twee dagen, dat lijkt positief. Installeren op de vrije zondag. Jammer de vaste telefoon werkt niet meer, ooh jee, maar ook niet meer op de Horizon box. Even bellen. "Vanwege een storing kunnen we geen monteur, waar u recht op heeft, inplannen." We zullen even kijken of we op afstand iets voor u kunnen betekenen. NEE DUS. We zitten nu al twee weken zonder vaste telefoon. Hebben intussen de nodige kosten moeten maken om mobiel te bellen naar Ziggo, want het gratis 1200 nummer kun je alleen gebruiken vanaf je vaste aansluiting. Tja, DIE DOET HET NIET! Vervolgens ook nog een vrije dag moeten nemen omdat de monteur langs zou komen om het probleem op te lossen, want het probleem lag toch echt bij ons. NIET DUS! Ook intussen twee nieuwe modems ontvangen en waarom is ons een raadsel. Tevens kregen we nog een mail met een tijdelijk nummer. Helaas, dat werkt niet. DE VASTE TELEFOONAANSLUITING WERKT NIET! Helaas hebben we dit probleem ook gehad toen we vorig jaar zijn overgestapt naar Ziggo. Hier zakt toch je broek van af.