Diny
14-12-2016

Ziggo super slecht

Ik heb al weken geen ondertiteling op E!. Verschillende keren contact gehad en iedere keer lag het ergens anders aan. Tv niet goed. Cimodule niet goed. De fout ligt altijd bij mij. Nu na de laatste werkzaamheden geen ondertiteling op discovery sience, contact opgenomen. Na heel veel heen en weer gepraat, en na uitgelegd te hebben dat de fout echt niet bij mij ligt, was opeens het antwoord, ja we weten dat er een probleem is en er wordt hard gewerkt om het op te lossen. nou ziggo kom maar op. Ik ben benieuwd. Ziggo wil alleen maar geld vangen, klantgericht zijn is voor hen een 'vies' woord

Pierre

Ziggo wil bergen geld verdienen met zijn 0900 nummer

Dacht dat ziggo mobiel wel wat zou zijn omdat ik al tv en internet van ziggo heb. Wist dat er kosten aan het ziggo 0900 nummer zaten, maar dat je even meer dan 43 euro moet betalen om je aan te melden bij ziggo mobiel ook omdat ik terug moest bellen omdat ziggo dat niet deed en wat ook niet nodig was.toen ik terug gebeld had werd er op het eind weer foute informatie gegeven (dat ik de kpn simkaart gewoon kon laten zitten en de ziggo in de la moest bewaren) dit bleek grote nonsens waar ik op vele andere manieren achter ben gekomen en ziggo zou zeker weer gehoopt hebben dat ik zou bellen en dat ze je weer te pakken hebben. En dan natuurlijk het verhaal jaja als die sim niet werkt dan stop de ziggo sim er maar in.Ben er van overtuigd dat beleid bij ziggo is als je 0900belt dat ze bewust foute informatie geven en je niet goed verder helpen zodat je weer kunt bellen en ze je verder leeg kunnen zuigen. Je zou denken dat de telefonisten dom zijn, niets is minder waar is gewoon een ordinair verdien model.

Zin
13-12-2016

Slechte klantenservice en slechte service

Ik zit eerste 15 min te wachten voor ik iemand aan de lijn krijg dan word de verbinding verbroken. Dit maar liefste 2 keer. Erg slecht! Bovendien is de service helemaal niet goed te noemen. Ik heb bij mijn pakket een wifi versterker besteld. Die heb ik nooit ontvangen. Volgens hun gegevens wel!. Duh, jullie vragen het aan voor mij, maar ik heb niks ontvangen. Ik ehb spijt dat ik voor ziggo heb gekozen.

Roy

Slechte klantenservice

Bereikbaarheid ziggo klantenservice is zeer slecht tot waardeloos te noemen, na een uur wachten aan de telefoon met mobiel dus extra kosten omdat hun internet het weer eens niet doet, krijg je ze eindelijk eraan wordt je weer doorverbonden naar een ander wat weer 30 minuten duurt! Aanvaring omtrent factuur ziggo mobiel ruim 4g terwij ik geen ruim4g heb gehad en daarbij mijn abonnement al had opgezegd. krijg je iemand eraan van ziggo moeten ze het navragen wordt je weer doorverbonden vervolgens hangt de volgende op? Maar weer gebeld ruim half uur moet je weer het hele verhaal vertellen wordt ik weer doorverbonden? Wat een slechte service!

Jacob

Klacht service

Klachten service is niet te bereiken. Staat gemiddeld zon 20 minuten in de wacht dan heb je eindelijk contact wordt de verbinding verbroken en zo gaat het maar door. Ik krijg geen contact met hun. Heb gelukkig nog twee weken opzegtermijn waar ik ook zeker gebruik van ga maken ben er helemaal klaar mee .

Adriaan

Internet al weken traag

De download traagheid is al weken 1 tot 5 megabyte per seconde en zou 25 megabyte moeten zijn. Over vaste lijn! Dus niet eens via Wifi. Beetje vervelend als je voor je werk regelmatig grote bestanden moet downloaden. Helpdesk vraagt router te resetten etc. maar daar ben ik niet eens aan begonnen want daar ligt het toch niet aan, bovendien kan het niet omdat ik nog steeds met de download bezig ben en inmiddels een halve dag ben verloren aan wachten op de download.

Als het zo blijft heb ik twee keuzes: downgraden omdat de beloofde snelheid bij lange na niet gehaald wordt, of overstappen met alle ellende die daar helaas bij hoort.

Over de Hirozon box ben ik trouwens ook niet te spreken. Standaard staat verbruik op 'hoog' en staat hij de hele tijd aan te zoemen. Ik heb hem op 'laag' gezet omdat het ding anders een stuk of vier Wifi signalen de lucht in stuurt die niet eens gebruikt worden, en dat kun je niet uit schakelen. Naast die box is de router ook nog steeds nodig volgens Ziggo. En die heeft ook al wifi dus waarom zit dat nog een keer allemaal op die box, dubbel stroomverbruik dus.

Maar met stroomverbruik op 'middel' of 'laag' duurt het opstarten meer dan twee minuten. Even de TV aanzetten is er dus niet bij. Bovendien kan het apparaat de software helemaal niet aan met gevolg dat menu's soms seconden op zich laten wachten of het apparaat zelfs helemaal vast hangt.

Wil

Waardeloze service

Sind vorige maand overgestapt naar horizon gewoon geen reguliere zenders meer ned 123 en lokale zenders en dat is het. Krijg al een week(na gemiddeld een uur in de wacht) te horen dat ze er mee bezig zijn.eerst ligt het aan mn aansluiting dan ligt het aan mn instellingen monteur geweest weet ook geen oplossing, bedankt en tot ziens.ga in elk geval weg bij zingt als het eind vd week niet is opgelost en betaal uiteraard nergens meer voor.wat een kut firma

Ma

Opzeggen ziggo

Ik heb mijn abinnemen opgezegd met in achtneming van een maand opzegtermijn. Alleen Ziggo had alles binnen een dag al afgesloten! Oeps foutje duizendmaal excuus we gaan u weer direct aansluiten! Binnen 2 dagen weer televisie maar serieus nu al bijna een week zonder Internet en telefonie. Dagelijks cintact en ieder keer geen duidelijk antwoord wanneer alles weer functioneert. Minuten lange wachttijden om geholpen te worden maar serieus ik word niet geholpen! Serieus ze gaan nu samen met Vodafone en ik kan je nu al zeggen dit word een megafiasco. Ze hebben het niet onder controle. Ziggo regel het nu gewoon is!

Jet

WAARDELOOS!

Ziggo, wat een waardeloze bedrijf is dat geworden. 1 jaar lid geweest en 1 jaar zeer hoge rekeningen gehad. Er worden erotische films in rekening gebracht die wij niet eens hebben gekeken. In maart (we hebben ziggo gehad vanaf januari 2016) kwamen er ineens gigantische rekeningen. Na heel veel bellen en mailen met de klantenservice werd ons verteld dat we eerst even moesten betalen (181,00 en 151,00) en dat ze dat achteraf wel zouden rechttrekken. Nou NIET dus. Was via ons kastje besteld. Hele discussies hebben we gehad. We hebben geen kinderen thuis, we hebben geen buren die stiekem komen als we er niet zijn en nee ziggo ook hebben we geen schoonmaakster die stiekem zit te kijken. Moedeloos wordt je er van. Toen kwam er een monteur en hield het ineens op. Maar vanaf twee maanden terug begon het gezeik gewoon weer opnieuw. Wel heel erg toevallig is dat het weer begon sinds we hebben opgezegd. Weer contact opgenomen met de klantenservice en een mevrouw daar gaf toe dat het mogelijk is dat er kwajongens via buiten dit soort films kunnen bestellen. Vandaag kreeg ik na weken zeuren eindelijk een vriendelijke dame. Ze was zeer behulpzaam. Ze moest even met haar meerdere overleggen voor een eventuele vergoeding naar ons toe. Toen kwam ze terug en zei op een hele andere en zakelijke toon dat ze me even door zou verbinden met de afdeling die klanten wil behouden. Ik zei dat ik absoluut niet wilde blijven en niet voor niets ben weggegaan. Toen was het antwoord. Oke dan kan ik niets meer voor u doen. Alleen als u zou blijven kunnen wij een vergoeding geven.

NOOIT MEER ZIGGO!

Chanel

Ziggo

BEN HELEMAAL OVER DE ZEIK

ZIGGO @#!#! bedrijf zeg . sjonge , sinds week nu klant bij ziggo , en nu al 20x moeten naar de helpdesk hebben wegens het niet goed functioneren horizon box.

je wordt gewoon letterlijk afgepoeierd , uren in de wachten . wat ook zo hinderlijk is , dan heb je eindelijk iemand van de helpdesk aan de lijn , wordt je verbinding opeens verbroken , moet je weer bellen ?

Marjo

SPIJT

Al twee weken hebben we geen vaste telefonie en niemand bij Ziggo kan ons vertellen waar het aan ligt en hoe en wanneer het opgelost zal zijn. Het is allemaal begonnen na onze opzegging. "Waarom zegt u op?" Omdat wij een slechte internetontvangst in huis hebben en daarvoor een te hoge prijs betalen iedere maand. "Maar daar kunnen wij u bij helpen en we bieden u een lagere prijs." Nou vertel eens. "Als u een los modem gaat gebruiken naast de bestaande Horizon box, dan heeft in uw hele woning een goede wifi-ontvangst." Okay laten we dat dan proberen. Levering van modem binnen twee dagen, dat lijkt positief. Installeren op de vrije zondag. Jammer de vaste telefoon werkt niet meer, ooh jee, maar ook niet meer op de Horizon box. Even bellen. "Vanwege een storing kunnen we geen monteur, waar u recht op heeft, inplannen." We zullen even kijken of we op afstand iets voor u kunnen betekenen. NEE DUS. We zitten nu al twee weken zonder vaste telefoon. Hebben intussen de nodige kosten moeten maken om mobiel te bellen naar Ziggo, want het gratis 1200 nummer kun je alleen gebruiken vanaf je vaste aansluiting. Tja, DIE DOET HET NIET! Vervolgens ook nog een vrije dag moeten nemen omdat de monteur langs zou komen om het probleem op te lossen, want het probleem lag toch echt bij ons. NIET DUS! Ook intussen twee nieuwe modems ontvangen en waarom is ons een raadsel. Tevens kregen we nog een mail met een tijdelijk nummer. Helaas, dat werkt niet. DE VASTE TELEFOONAANSLUITING WERKT NIET! Helaas hebben we dit probleem ook gehad toen we vorig jaar zijn overgestapt naar Ziggo. Hier zakt toch je broek van af.

11-12-2016

Horizon is waardeloos

Bedrading en aansluit materiaal vervangen en nieuwe TV gekocht, toch steeds valt geluid weg en hapert het beeld. Tot dat de horizon box weer vanzelf opstart. En dan na verloop van tijd het zelfde gedonder.

Ik denk er sterk over maar van provider te wisselen.

11-12-2016

Tv gids werkt niet

Al zoveel keer gebeld, monteur geweest, fabrieksinstellingen gedaan. Het blijft zoals het is. Tv gids werkt 2 -3 dagen en dan is het weer knudde. Vandaag weer gebeld fout ligt bij mij en niet bij ziggo. Wordt er moedeloos van. Ga zelf tv gids kopen en de rekening bij ziggo neerleggen. Kijken wat ze dan gaan doen

Tony

Horizon tv

Werkt niet op Chrome, Firefox of Edge. Zou moeten werken op IE, als de zooi er niet constant zou uitleggen.

Harry

FOUTJE !

Volgens mij hebben ze bij ZIGGO een Foutje gemaakt door het personeel van de winkel en Helpdesk naar de verkeerde cursus te sturen i.p.v. Klantvriedelijkheid hebben ze de cursus Afpoeieren gedaan en daar zijn ze dan ook met vlag en wimpel voor geslaagd. jammer hoor het kan zo makkelijk zijn een een beetje meedenken met de klant dat heb ik inmiddels wel ondervonden

Cees
10-12-2016

Alleen maar problemen en zeer slechte service!

NA jaren klant te zijn geweest bij casema/ ziggo nu toch echt maar overstappen naar ander. Al weken problemen met Horizon, afstandsbedieningen die niet werken, geluid en beeld wat telkens wegvalt Uren aan helpdesklijn. Onvriendelijk en slecht geholpen. Ligt altijd aan kabels,tc etc. nooit aan ziggo. Met oude humax box ook digitaal via hdmi geen enkel probleem. Nu nieuwe box ontvangen en raad eens.problemen nog groter dan voorheen. Weer uren aan telefoon hangen straks met onvriendelijke support medewerkers. Doei Ziggo na 15 jaar!

Jp

Lage internet snelheid

Ik heb een abonnement voor een snelheid van 300Mb. Helaas komt ik niet hoger als 50 Mb. Na wachttijden van 55 min aan de telefoon en 4 telefoongesprekken en verschillende doorverbindingen verder, werd dan besloten een monteur te sturen. Nu kon deze geen problemen met het modem vinden. Alles was oké, behalve de snelheid was te laag. Maar daar moest ik maar mee leven. Er was niets aan te doen.dit was zijn oordeel.tjonge zeg, wat een oplossing voor dit probleem.de beslissing tot de overstap naar een andere provider komt heel dicht bij als dit niet word opgelost. Dit is werkelijk te gek voor woorden. Ziggo je krijgt van mij een heel slecht punt. Je faalt op vele gebieden.contact is zeer slecht.vriendelijkheid telefonist(e) goed maar kennis van zaken slecht.snelheid en vriendelijkheid monteur goed.oplossing van probleem slecht. Als klant blijf ik nu zitten met een probleem. Niemand lost het op.wat nu.?.

Gerald

Ziggo service en kwaliteit

Hoewel Ziggo actief is in de telefonie, is het een wonder als je ze bereikt in geval van storingen. Voor mijn zwager heb ik het Ziggo alles in 1 pakket afgesloten maar heb daar spijt van als haren. Voor de tweede keer in korte tijd is hij telefonisch niet bereikbaar. Gelukkig is er een help desk, alleen zijn ze niet nee NIET bereikbaar, hoe vaak je ook belt.

De ergernis is groot en zakelijk gezien weet je pas hoe goed een leverancier is indien er wat mis gaat. Dan moet blijken hoe goed die leverancier (lees Ziggo) is.

Mijn conclusie over Ziggo: een dikke onvoldoende , nooit meer doen.

Lindy

Telefonie

Al paar keer gebeld ziggo.de eerst keer wordt je nog netjes geholpen. bij de tweede keer al wat minder netjes geholpen, dan zeggen ze DAT BEGRIJP IK. het pakketje is op gestuurd. Niet dus

Ziggo onbereikbaar

Hang nu als klant van Ziggo voor de 2e keer al meer dan een uur aan de lijn. Werkt er soms maar 1 iemand bij de klantenservice, je zou het haast gaan denken. Geen stijl in ieder geval, hier zou Ziggo wat aan moeten doen?