André

Not Happy

Meer kosten voor minder service minder zenders en matige beeldkwaliteit. Ik overweeg sterk om mijn contract op te zeggen

Britta

Bagger!

Geen tv signal, internet traag en valt dagelijks uit, storing op telefon lijn. Schandalig!

Kelly

Slecht!

Alleen maar gedoe sinds de overname ! Ik ga niet betalen voor iets wat ik niet kan gebruiken. Belachelijk dat ze t probleem bij de klant leggen wij hebben hier toch niet voor gekozen! Met UPC nooit problemen gehad en nu alleen maar. Belachelijk ook dat de klantenservice niet te bereiken is ofja als je even een half uurtje wachttijd hebt is t prima bah bah. Nu moet ik er zelf achteraan en maken ze t ons probleem . Zodra ik eronderuit kan ben ik weg ! Slechte service !

Herk
19-05-2015

Sinds fusie UPC niets meer waard!

Langzamer internet dat vaker om de paar minuten wegvalt. Modem opnieuw opstarten helpt maar even. Frustrerend dus!

Het beeld geeft heel vaak blokjes die gewoon niet meer weggaan.

En ondanks alle shit, ook nog duurder geworden!

Ik raad niemand aan om op dit moment Ziggo te pakken!

Brouwer
19-05-2015

Slechte ontvangst tv zenders voor de fusie nooit problemen het is waardeloos .ziggo zorg dat je het beter voorelkaar krijgt .luister beter naar jullie klanten.

E. Pieters

Wat een achteruitgang!

Sinds de fusie veel zenders met blokken of helemaal geen ontvangst meer van nou net de favoriete zenders. Pulpzenders erbij gekregen die we liever niet hadden gehad en laten die nou wel goed te ontvangen zijn. Volgens Ziggo ligt het altijd aan de bekabeling van de klant, rara hoe kan het dan dat we voorheen nooit ergens last van gehad hebben. Door de veranderde frequenties zijn de problemen ontstaan, dus Ziggo los het op en leg het probleem niet bij de klant neer. Ik hoop dat ze wakker worden als massaal de klanten gaan overstappen naar een andere provider.

Leen

Een en al gezeik.

Toen Upc nog een zelfstandig bedrijf was had ik al zo nu en dan problemen maar sinds ze zijn gefuseerd is het een en al gezeik.

Om maar een paar dingen op te noemen:

Het maandelijkse bedrag is omhoog gegaan. (Niet veel maar het gaat om het principe..)

Wifi doet het soms heel erg slecht tot soms zelf helemaal niet.

Download snelheid komt niet vaak niet eens in de buurt van de beloofde Mb's.

En sinds vandaag het probleem dat de fox sports kanalen het niet doen (Een zender pakket waarvoor je extra betaald).

Gewoon slecht na de fusie met UPC.

Als de problemen over een tijdje niet verminderen moet ik misschien toch denken aan overstappen.

Erik van Straalen
17-05-2015

Wifi en telefoonverbinding slecht alsmede achteruitgang TV

Al jaren klant bij Ziggo, maar sinds de laatste tijd is de verbinding met wifi bagger.

Iedere keer uitval en opnieuw moeten opstarten van modem, waardoor het erg onbetrouwbaar is geworden voor thuiswerken en studie.

Telefoonverbinding valt iedere keer weg, waardoor gesprekken in stukken vallen.

Televisie heeft storingen met blokken.

Wij gaan ons oriënteren op glasvezel!

Jan Verloop

Bagger.........

Sinds 5 maanden nieuwe TV, Nieuwe CI+ adapter. Uiteraard alles gecertiificeerd!.

Inmiddels 1 x moederbord vervangen / 1 x TV vervangen / 1 x CI+ adapter vervangen en 1 x CI+ adapter van een ander merk.

Constant hetzelfde probleem.......het geheel "herkent" het signaal niet en zelfs niet gecodeerde signalen werken niet. Volgens Expert is dit een bekend probleem met de laatste generatie smart-TV's. Inmiddels werkt ook iTV niet meer (Ziggo on demand) en de help-desk geeft mij de schuld omdat hun eigen info-lijsten niet kloppen (TV zou niet gecertificeerd zijn....larie)........ algemeen bagger geworden de laatste tijd....

Wel prijsverhogingen rekenen (jaarlijks!) maar een correct signaal doorgeven homaar !

Dolf van Eechoud

Slecht beeld na overgang UPC

Sinds de overgang naar UPC alleen maar problemen. Blokken in het beeld. Wordt afgedaan met een creditnota van euro 20,00 sturen kabels om het probleem te verhelpen dus niet. Nooit problemen gehad voor de fusie. Ook inloggen op Mijn Ziggo lukte gewoon niet. Kreeg als antwoord dat mijn gebruikersnaam gekoppeld was aan een ander klantnummer. Gebruikersnaam gewijzigd en bevestigt door Ziggo maar probleem bleef. Overweeg over te stappen naar een andere provider. Bij prijsverhogingen kan je het contract opzeggen. Ik heb 3 in een en mobiel ook van ziggo.

Dolf van Eechoud

Cees

Opzeggen

Wij hebben gisteren ons abonnement bij Ziggo opgezegd en zijn overgegaan naar glasvezel van KPN. Het gras zal mss daar niet groener zijn maar we hebben schoon genoeg van Ziggo. Bij UPC waren we zeer tevreden maar de fusie met Ziggo was kommer en kwel. Slechte ontvangst tv, geen of slecht wifi en ook nog eens de prijzen verhogen met €1. We hebben gebeld met Ziggo over slechte tv kwaliteit en moesten we naar onze aansluitingen kijken. Maar die waren er ook al voor de fusie en werkten toen goed.

Ik ben ook erg verbaasd over de politiek die immers concurrentie stimuleerde maar Nederland lijkt onderhand wel Ziggoland.

Ik hoop dat meer mensen gaan opzeggen en hopelijk dit gaan opzetten via sociale media want vlgs mij is dat de oplossing dat hoe meer opzeggingen en daardoor alerter er wordt gereageerd.

Monique Buijs

Subliem

ik ben blij dat ik Ziggo genomen heb alleen over het feit dat jullie mensen die

niet naar het Ziggodome kunnen vanwege financiele problemen toch kunnen genieten

via jullie net met o.a de geweldige Songfestval Show

Hulde heb erg genoten en hoop vele mensen

Tineke

Waardeloos schandalig slecht

Als je belt ligt het aan de gebruiker de kabels zijn niet in orde!

Terwijl er een monteur van hun zelf geweest is!

En toch blijven wij blokjes beeld houden en spraak loopt niet gelijk met het beeld!

Jammer genoeg nemen die boeven alles over dus heb je een keuze pfffffff

Ik wallg ervan hoe slecht je behandeld word ronduit schandalig!

Ik zeg doe het niet!

Mark
15-05-2015

Sinds de fusie met upc heb ik op heel veel zenders slecht beeld. Mijn broer heeft ook slecht beeld gehad en heeft een nieuw kastje ontvangen. Nu heeft hij goed beeld. Ik heb een kastje uit 2006. Kan het zijn dat mijn kastje ook niet goed meer is was mijn vraag. Ziggo heeft het continu van zich afgeschoven. De kabels zouden niet goed zijn, terwijl het mogelijk aan de ontvanger ligt, doordat oude ontvangers de signalen niet meer kunnen verwerken..

Heel veel mensen heb nog steeds problemen begrijp ik. Kortom waardeloze manier van werken door Ziggo!

Jacqueline Meijer
15-05-2015

Waardeloos.Mis sinds de samenvoeging ziggo upc 9!zenders.

Heb 3 keer gebeld,moest een nieuwe kabelkopen.\Kosten€40,00 en nog niks verbeterd!

Ben het zóóóóóózat!

En om de dag !de stekker eruit halen,anders allemaal storingen(blokkenenz)in het beeld.

HullyGully
15-05-2015

Internet is echt slecht geworden sinds de fusie

Meerdere malen moet ik een webpagina of een web service vernieuwen (refreshen) om een verbinding te maken en dan duurt het laden ook nog is heel lang.

Bij sommige sites krijg ik helemaal geen verbinding! Voor de fusie geen last van gehad.

Verder is er sinds de fusie heel veel uitval van TV, Telefoon en internet en in totaal al meer dan 7 dagen bij elkaar opgeteld.

Ik kijk het tot het einde van de maand aan en anders weer terug naar ADSL helaas, ben het helemaal zat.

Reinald

Slechtste helpdesk ooit

ziggo is na samenvoeging met upshit ook heel slecht gewoorden wacht al twee weken op, ijn spullen en nu beweren die leugenaars dat er niet gebeld is dus moet ik weer regelen dat opgeruimdisnetjes weer moet bellen terwijl ze dit twee weken geleden ook gedaan hebben

Stefan

WAARDELOOS

Man o man...

Al ruim 10 jaar klant 99% van de tijd probleemloos via UPC, sinds overname Ziggo 99% van de tijd alleen maar problemen en gedonder met internet, tv en Horizon app!

Echt zwaar waardeloos... betaal me scheel voor een hoop elende!

Zo gauw mijn abonnement afloopt, ben ik per direct weg!

Schazza
15-05-2015

Minder service voor meer geld

Sinds de fusie tussen UPC en Ziggo is de verbinding eigenlijk alleen maar achteruit gegaan. Sinds april de interessantere zenders uit het pakket gehaald en ***zenders terug gekregen. Horizon doet het te vaak slecht en nu wéér een verhoging van de tarieven per 1 juli. Ben er klaar mee.

Maud
14-05-2015

Oplichters

Ze weten het leuk te brengen 10% korting op je maandbedrag, kastje voor 49 euro i.p.v. 199. Eindstand heb je het kastje al terwijl deze volgens hun te oud is en kapot gaat en ze verhogen hun tarieven per juli 2015 eindstand geen 10 % korting dus