Cees
16-05-2015

Opzeggen

Wij hebben gisteren ons abonnement bij Ziggo opgezegd en zijn overgegaan naar glasvezel van KPN. Het gras zal mss daar niet groener zijn maar we hebben schoon genoeg van Ziggo. Bij UPC waren we zeer tevreden maar de fusie met Ziggo was kommer en kwel. Slechte ontvangst tv, geen of slecht wifi en ook nog eens de prijzen verhogen met €1. We hebben gebeld met Ziggo over slechte tv kwaliteit en moesten we naar onze aansluitingen kijken. Maar die waren er ook al voor de fusie en werkten toen goed.

Ik ben ook erg verbaasd over de politiek die immers concurrentie stimuleerde maar Nederland lijkt onderhand wel Ziggoland.

Ik hoop dat meer mensen gaan opzeggen en hopelijk dit gaan opzetten via sociale media want vlgs mij is dat de oplossing dat hoe meer opzeggingen en daardoor alerter er wordt gereageerd.

Monique Buijs
16-05-2015

Subliem

ik ben blij dat ik Ziggo genomen heb alleen over het feit dat jullie mensen die

niet naar het Ziggodome kunnen vanwege financiele problemen toch kunnen genieten

via jullie net met o.a de geweldige Songfestval Show

Hulde heb erg genoten en hoop vele mensen

Tineke

Waardeloos schandalig slecht

Als je belt ligt het aan de gebruiker de kabels zijn niet in orde!

Terwijl er een monteur van hun zelf geweest is!

En toch blijven wij blokjes beeld houden en spraak loopt niet gelijk met het beeld!

Jammer genoeg nemen die boeven alles over dus heb je een keuze pfffffff

Ik wallg ervan hoe slecht je behandeld word ronduit schandalig!

Ik zeg doe het niet!

15-05-2015

Sinds de fusie met upc heb ik op heel veel zenders slecht beeld. Mijn broer heeft ook slecht beeld gehad en heeft een nieuw kastje ontvangen. Nu heeft hij goed beeld. Ik heb een kastje uit 2006. Kan het zijn dat mijn kastje ook niet goed meer is was mijn vraag. Ziggo heeft het continu van zich afgeschoven. De kabels zouden niet goed zijn, terwijl het mogelijk aan de ontvanger ligt, doordat oude ontvangers de signalen niet meer kunnen verwerken..

Heel veel mensen heb nog steeds problemen begrijp ik. Kortom waardeloze manier van werken door Ziggo!

Jacqueline Meijer
15-05-2015

Waardeloos.Mis sinds de samenvoeging ziggo upc 9!zenders.

Heb 3 keer gebeld,moest een nieuwe kabelkopen.\Kosten€40,00 en nog niks verbeterd!

Ben het zóóóóóózat!

En om de dag !de stekker eruit halen,anders allemaal storingen(blokkenenz)in het beeld.

HullyGully
15-05-2015

Internet is echt slecht geworden sinds de fusie

Meerdere malen moet ik een webpagina of een web service vernieuwen (refreshen) om een verbinding te maken en dan duurt het laden ook nog is heel lang.

Bij sommige sites krijg ik helemaal geen verbinding! Voor de fusie geen last van gehad.

Verder is er sinds de fusie heel veel uitval van TV, Telefoon en internet en in totaal al meer dan 7 dagen bij elkaar opgeteld.

Ik kijk het tot het einde van de maand aan en anders weer terug naar ADSL helaas, ben het helemaal zat.

Reinald

Slechtste helpdesk ooit

ziggo is na samenvoeging met upshit ook heel slecht gewoorden wacht al twee weken op, ijn spullen en nu beweren die leugenaars dat er niet gebeld is dus moet ik weer regelen dat opgeruimdisnetjes weer moet bellen terwijl ze dit twee weken geleden ook gedaan hebben

Stefan

WAARDELOOS

Man o man...

Al ruim 10 jaar klant 99% van de tijd probleemloos via UPC, sinds overname Ziggo 99% van de tijd alleen maar problemen en gedonder met internet, tv en Horizon app!

Echt zwaar waardeloos... betaal me scheel voor een hoop elende!

Zo gauw mijn abonnement afloopt, ben ik per direct weg!

Schazza
15-05-2015

Minder service voor meer geld

Sinds de fusie tussen UPC en Ziggo is de verbinding eigenlijk alleen maar achteruit gegaan. Sinds april de interessantere zenders uit het pakket gehaald en ***zenders terug gekregen. Horizon doet het te vaak slecht en nu wéér een verhoging van de tarieven per 1 juli. Ben er klaar mee.

Maud
14-05-2015

Oplichters

Ze weten het leuk te brengen 10% korting op je maandbedrag, kastje voor 49 euro i.p.v. 199. Eindstand heb je het kastje al terwijl deze volgens hun te oud is en kapot gaat en ze verhogen hun tarieven per juli 2015 eindstand geen 10 % korting dus

Ferry

*** met peren!

Ik hoorde van de fusie van UPC en ZIGGO en dacht gelijk al: O NEE HE! Ik heb voor 4 maanden geleden opgezegt bij UPC omdat ik alles bij KPN onder wou brengen (mobiel,tv, internet etc etc.) Omdat je meer korting krijgt als je meerdere producten afneemt. Me vrouw heeft een mobielabo. van KPN en ik zelf ook vandaar. Na KPN te hebben benadert en alles rond te hebben gemaakt qwa overstap (datum van nieuwe aansluiting was ook bekent en alles was rond) UPC belt mij om te vragen van waarom etc etc. De vriendelijke man uitgelegd waarom, tweede decoder gratis, korting op dit, gratis dat bla bla bla. De vriendelijke man: UPC wilt dat je blijft wat kennen we doen dat je (de vriendelijke man sprak me trouwens aan met u en meneer) blijft bij UPC! Zeg jij het me maar kom maar met iets beters. Uiteindelijk hebt UPC een mooie tegenprestatie geleverd en ben met ze in zee gegaan. Ik heb daar geen moment spijt van gehad. TOTDAT! Ik kom van de week thuis van werk eerste wat je doet is tv of radio aan (nadat je je schoenen hebt uitgedaan en koffie hebt gezet). Deed het niet... WIFI deed het niet.. Nou stekker er uit 1min wachten stekker erin.. FOUT code op de tv. Geen WIFI. Kabels controleren 15 min wachten procedure herhalen. JA JA JA Dat na anderhalf uur gedaan te hebben...... pfffff. FF bellen maar dan met ZIGGO. OH JA telefoon doet het ook niet HAHAHAHAHAHA. Gebelt naar ZIGGO, een keuze menu moeten doen. Door mijn Amsterdams accent begreep de computer niet wat ik insprak(postcode/huisnummer). Dan word je automatisch naar het hoofdmenu geleid na per ongeluk door frustatie verkeerde nr van het keuze menu te hebben ingedrukt ergens in het menu gekomen dat niet de bedoeling was. Toch maar besloten om het opnieuw te proberen. JA daar gaan we weer PFFFFF! Uiteindelijk dat mens aan de lijn gevraagt hoe dat zat met dat alles het niet doet. JA ik zie het een storing tja sorry voor de overlast. We zullen het spoedig verhelpen! Ik heb gevraagt hoe het zat met de fusie. BIJNA alle medewerkers van UPC zijn weg. Alles is echt ZIGGO! O JA de storing...om een lang verhaal kort te maken(ik werd een beetje afgescheept met excuses en spoedige oplossing). Dus ik vraag een tegemoetkoming voor het gebruik van me mobieletelefoon 0,90 cnt per minuut. Dat konnen ze niet doen omdat een storing altyd kan gebeuren en niet hun schuld is en daar kon ik het mee doen. P.S bij UPC had ik wel een tegemoetkoming gehad van die vriendelijke meneer! En het aller belangrijkste de storing(wat ik af en toe nog hebt niet alle zenders kennen terugspoelen/pauze of langzaam internet en sommige apps van de horizon box werken niet) was savond pas om half 12 geheel verholpen. Dan ken je wel zeggen van: Tja storing ken altyd gebeuren omdat maintenance/onderhoud etc etc. Bij UPC hebben die nooit zo lang geduurd. En bij maintenance/onderhoud werd het altyd snachts gedaan (volgens mij zelfs op zondagnacht) en ruim van te voren NETJES GEMELD zodat de gebruiker er het minste last van hebt. Ach ja ik zat al bijna 10 jaar bij UPC had er nog wel 10 bij willen doen. Je kon ECHT zaken doen met ze conform een abonnement wat bij je past voor het minste geld. HELAAS moet ik het nog ff doen met dit ***bedrijf. Over 7/8 maanden kan ik overstappen.. als iemand een maas in de wet weet om hier eerder onderuit te kenne komen hoor ik dat GRAAG... PFFFFFFF wat een ***internet verbinding weer.. ; )

Van Beekum

Klantenservice is bagger!

Ik was altijd tevreden met UPC, maar sinds de fusie valt mijn internet spontaan uit. Rekening vergeten te betalen, dit heb ik voor vervaldatum alsnog overgemaakt. Ziggo vond het nodig om alle stekkers eruit te trekken, dus geen internet en tv. Gebeld, maar ik kreeg een chagerijnige boze vrouw aan de lijn. Die vertelde mij dat het 3 dagen duurt voordat het binnen was, dus ik moet maar 3 dagen wachten. Lekker klantvriendelijk! Wat een top service! Leuk ook met een eigen bedrijf. Go Ziggo! Even kijken naar een andere provider, want dit wil ik in de toekomst niet meer.

Borgis
13-05-2015

Waardeloze service op alle vlakken

Internet valt steeds weg, dus thuiswerken onmogelijk. Het beloofde nieuwe modem ter vervanging van het zeer verouderde modem bleek een gerenoveerd afdankertje, waardoor de problemen eerder erger dan beter zijn geworden.

TV kijken onmogelijk door slecht beeld, niet opstartende kanalen, enz. Beloofde nieuwe decoder ter vervanging van de verouderde decoder is nooit geleverd. TV kijken via Netflix kan ook niet, vanwege de internetproblemen.

Als trouwe klant van Ziggo kan je doodvallen, blijkbaar.

S Berger

Nergens last van!

Wij nemen al bijna 20 jaar diensten af van UPC, wij hebben daar nooit problemen gehad. (op een paar doorgebrande adapters van de modem na), sinds UPC gefuseerd is met Ziggo, hebben wij tot op heden, nergens last van. Snel en stabiel internet, Goede kwaliteit Digitale Televisie (geen blokken etc.)

Imke

Thuis internetten onmogelijk

Wij waren tevreden klanten en hebben alles van ziggo. Mobielinternet gaat voldoende maar wifi in huis is verschrikkelijk. Wifiversterker werkt ook minimaal. Gelukkig loopt ons contract af en als dit niet snel wordt opgelost verliest Ziggo ons als klant !

DM Visser
12-05-2015

Dagelijkse storing digitale tv - ziggo biedt geen oplossing

We zijn jaren tevreden klanten van ziggo geweest. Recentelijk hebben ze veranderingen gemaakt wat betreft de gebruikte verzend frequenties. dit heeft negatieve gevolgen gehad voor de kwaliteit van de dienstverlening. vanavond bijv zit er storing (blokjes, vervorming van beeld en geluid) bij liefst 12 van de eerste 24 zenders. dit gebeurt ons nu dagelijks. ziggo biedt geen oplossing behalve dat wij nieuwe kabels moeten aanschaffen (deze waren al nieuw aangeschaft 3 jaar geleden dus verouderd zijn ze niet). ziggo geeft wel toe dat het een gevolg is van de keuzes die ziggo gemaakt heeft, maar de oplossingen moeten klanten zelf vinden. we zijn super ontevreden over zowel de dienstverlening als de klantenondersteuning.

Salakory
12-05-2015

Ik ben al vanaf 1989 abonnee bij UPC. Sinds de overname van Ziggo slechte ervaring. Ik zou een nieuwe standaard mediabox hebben besteld via internet wat ik niet hebt gedaan (leugens) ik heb een uitgebreide mediabox in huis dan ga je toch niet naar een mindere. Heb 2 uur met Ziggo gepraat via een 0900 nummer en het probleem was nog niet opgelost. Om een lang verhaal kort te maken waardeloos Ziggo. Eind van de maand overstappen naar een andere provider. UPC bedankt voor de fijne relatie de afgelopen jaren.

Phum
12-05-2015

Geen facebook en instagram meer via ziggo

Kan geen facebook en instagram meer openen. Om deze websites te benaderen moet ik nu m'n smartphone tetheren.

Y. Boersma
12-05-2015

Nu moet ik per 1 juli 2015 ook nog 2 euro per maand meer gaan betalen.

Meer voor minder.....

Suzan
12-05-2015

Waardeloos! Wat een slechte klachtenservice.

Wat een slechte klantenservice zeg! Ze zouden moeite moeten doen om de klant een goede aanbieding te doen. Ze waren erg onvriendelijk. Per direct opgezegd!