Ziggo reviews

1.4
Positief1%
Neutraal0%
Negatief99%
PeriodeLaatste 12 maanden202320222021
Geen lid

Deze reviews zijn ouder dan een jaar.

Dennis
07-08-2018

Nee kan niet is het standaard antwoord

Zojuist weer eens ervaren hoe slecht de service van ziggo is voor vaste klanten. We wilde een extra tv aanmelden waar we nog een humax decoder voor hadden samen met een smartcard die 2 dagen geleden nog werkte. Aanmelden op de website is niet meer mogelijk en moet telefonisch. Telefonisch wordt direct aangegeven dat het extra aanmelden alleen mogelijk is mits er een nieuwe CI module of mediabox gehuurd gaat worden. Beide is niet nodig omdat de benodigde apparatuur al in bezit is. Na veel overleg komt het op neer dat ziggo alleen maar meer geld wil ontvangen en de vaste klanten geen service wil bieden. Samen metende dame van de klantenservice gekeken naar een andere oplossing maar het blijft terugkomen op abbonement aanpassen en meer huur gaan betalen voor een extra CI module of mediabox waar je niet eens mee op kunt nemen. De klantenservice uitgelegd dat we ook de mogelijkheid willen hebben om op te nemen bij de extra tv. De Dame geeft aan dat dit mogelijk is maar dan moeten we de smartcard die we krijgen bij de gehuurde randapparatuur in onze eigen decoder stoppen. Nogmaals aangegeven dat we al smartcard hebben die alleen weer geactiveerd moeten worden. Volgens de klantenservice kan dit niet en kunnen we de smartcard die 2 dagen geleden nog actief was op een ander ziggo abbonement als oud vuil weggooien. De enige oplossing is abbonement aanpassen en meer gaan betalen. Uiteindelijk alsnog gekeken naar de mogelijkheden bij het aanpassen maar zodra we dan vragen naar de actie die nu aangeboden wordt geeft de afdeling verkoop aan dat deze actie niet geldig is voor bestaande klanten. En zo wordt het nogmaals bevestigd dat ziggo alleen maar meer geld wil vragen voor minder service, en dan nog niet gesproken over de slechte optie die ziggo heeft vergeleken met de meeste concurrenten. Kortom hoe langer klant hoe minder service hoe nieuwer de kant hoe meer mogelijkheden en service. Voor ons is ziggo EXIT en wij gaan direct op zoek naar een goede vervangende partij die wel service wil bieden.

Vince
07-08-2018

Ziggo; Kwantiteit of Kwaliteit? Teleurstellende ervaring.

Sinds afgelopen donderdag(2aug) zitten we zonder enige vorm van Ziggo-diensten. Waar uiteraard alles netjes is betaald en geen betalingsachterstand aanwezig is.

Maandagochtend(6aug) om 0845u gebeld nadat ik alles nog eens zorgvuldig heb nagelopen om zeker te weten dat mijn telefoontje gerechtvaardigd zal zijn. Tijdens dit gesprek wordt mij verteld dat er een storing is en ze hier al mee bezig zijn. Op mijn vraag waarom deze storing online niet staat aangegeven op de ziggo site kon hij niet antwoorden. Ik moest rekening houden met het middaguur dat het opgelost zou worden.

Rond 1400u toch maar even de telefoon gepakt om de status te checken. Er blijkt geen storing te zijn zegt Dhr. Nmbrtwo. Ik spreek mijn teleurstelling uit dat mij dit wel is verteld. Hij wilde alvast een monteur inplannen, Ik zei dat ik eerst zelf op internet(4g) nog een check wilde doen om onnodige kosten te voorkomen. Bij telefoontje 3 heb ik gevraagd voor een monteur. Die kan pas op donderdag terecht. Niet eerder want het is vakantie. Daarbij klonk deze jongeman ook niet alsof hem het überhaupt iets deed, maar dat is 'maar' een gevoel.

Prima dat er minder bezetting is, maar als consument vind ik deze uitkomst niet acceptabel. Het kost extra geld, je krijgt hier nooit een vergoeding voor terug en niemand kijkt er meer naar om. En verder/hoger in die boom kom je toch niet. Dit lijkt haast misbruik om Monopoliepositie. En in mijn ogen is kwaliteit EN service nog altijd erg belangrijk. #loyaltyprogram?

Mocht Ziggo benieuwd zijn naar de gehele ervaring voor, bijvoorbeeld, interne kwaliteitsdoeleinden; ik heb alle tijdstippen en namen keurig klaarliggen.

Zucht,

Vriendelijke Groet.

Martijn
06-08-2018

Ziggo GO onaanvaardbaar slecht

Met Ziggo GO laat deze provider zien dat ze met afstand het slechtste netwerk van Nederland hebben. Je betaalt de hoofdprijs voor een dienst die nog onderdoet aan de kwaliteit van de diensten van de goedkoopste providers (zoals Tele2 en Telfort). Zowel via de app als via de website biedt Ziggo GO een recordaantal bugs, een pijnlijk lage streamkwaliteit en mag je gemiddeld 12x per aflevering op "herstarten" klikken omdat de connectie is verbroken. En daar betaal je dan dik 70 euro per maand voor.

George
03-08-2018

Ziggo en Vodafone in 1 account

Ik kreeg op 27-07 de melding dat Ziggo en Vodafone voortaan met 1 account in te loggen zijn, na dat ik daar mee akkoord ging kan ik alleen nog maar op Vodafone inloggen. Als ik op Ziggo inlogt krijg ik de melding: Ai, er ging iets mis, probeer het nog eens. Na het nog tientallen malen geprobeerd te hebben vertelde ze mij aan de telefoon dat dit bekend is en er aan gewerkt wordt nu ik al ruim 1 week daar mee bezig ben kan ik concluderen dat de service van Ziggo van generlei waarde is omdat zij mij van deze storing nog steeds niet hebben kunnen helpen.

Bert
03-08-2018

Ziggo wil opzegging niet aanvaarden

Na de overstap naar een andere provider stuurt Ziggo je gewoon de rekening van de volgende maanden, alsof er geen enkele opzegging zou zijn. De lijn (TV-internet-telefoon was per datum van opzegging volledig dood, maar nu wil Ziggo beweren, dat ik nog steeds het signaal ontvang. Antwoord van Ziggo: er is geen opzegging, dus doen we niets (wel de rekening sturen natuurlijk). Een gemiste kans om hun imago een beetje op te poetsen.

Ronny
03-08-2018

Mijn Ziggo

Ik kan niet meer inloggen en geen mails meer versturen. Personeel van Ziggo is wel behulpzaam, maar hangen toch af van de IT. Schijnbaar ben ik niet alleen met dit probleem. Dit vanwege het samenvoegen van Vodafone & Ziggo. Jammer genoeg hier geen info van ontvangen. Met hoop en zegen wordt het hersteld. Maar ik zie op diverse sites dat sommige al maanden dit probleem hebben. Ik wacht af, maar mijn geduld loopt langzaam op zijn einde.

Fred
01-08-2018

Ziggo laat je in de kou staan.

Net met ziggo gebeld. Afgelopen maandag een monteur gehad die de WiFi hier in orde heeft gemaakt. Heeft hij goed gedaan. Maar, hij heeft een nieuw kastje gemonteerd en nu heb ik geen tv meer. Het beeld is compleet verstoord. Vanavond voetbal uitzenden kan dus niet. Een cafe zonder voetbal, lekker hoor. Ziggo zegt dat er niet eerder een monteur beschikbaar is dan volgende week. Samen met die gozer alles nagelopen. Moest zelf maar even gaan sleutelen of naar de bouwmarkten om een nieuwe kabel te halen. Ik zeg tegen die gast dat ik geen fouten ga oplossen die door ziggo gemaakt zijn. Wat een belachelijk gedoe. Zeer slecht.

Henny
31-07-2018

Mediabox xl weer defect

De media box xl is niet zo goed mijn 3 de is onderweg. Vrijdag komt de monteur weer. Hoe kan dit dat deze box zo gevoelig is instaleren geeft deze aan wat je ook doet geen tv. Of line terwijl ik wel internet heb. Het vervelende is dat je een week geen tv hebt. Er is helaas geen monteur het is nu dinsdag dus weer wachten. Mijn vraag is of zijn dit nog steeds kinderziekten. En graag een snellere service svp.

Jak
30-07-2018

Zowel zakelijk als privé flut!

Wat een ramp om zakelijk internet te krijgen! In 3 fases wordt een kabel gelegd. De volgende die komt constateert dat de kabel niet diep genoeg ligt. dus weer weken wachten op vervolg. Uiteindelijk een huis ruin en keuken router welke dus niet de juiste is. weer 3 weken opnieuw aanvraag procedure ? Uiteindelijk na 6 maanden internet. Zakelijk. Met een spamfilter waardoor ik nu geen mail meer kan versturen in een keer! Dit ging met mijn simpelste kpn internet wel!

Thuis elke week internet eruit en is alleen op te lossen met een harde Reset. Geen probleem? Moet verdomme elke week weer alle port forwarding voor de camera’s opnieuw instellen. De backup van de router terug zetten gaat namelijk ook noet ook L zou die optie er wel zijn. Is dat door een wekelijkse update?Wil zakelijk nog naar VoIP maar heb een hard hoofd in de ziggo service

Patric
30-07-2018

Abonnement gekregen, enkel zonder te vragen.

Langgeleden een telefoontje gehad van Ziggo. Of ik geïnteresseerd ben in internet in mijn loods. Misschien wel was mijn antwoord. Ze boden internet en telefoon en glasvezel en een TV aan. Ja ik was geïnteresseerd. Maar er was nog geen kabel. Ze zouden mij wederom contacteren als er genoeg mensen waren die ook wilden en dan zouden we praten over welk pakket. Maanden later ineens een pakket van Ziggo. Niet opengemaakt en zelf maar contact opgenomen. Ja dat is uw modem. En waar is dan de kabel? Die wordt zsm gelegd. Ondertussen ligt er buiten kabel, binnen nog niet. Maar heb ik nog steeds geen abonnement. Dacht ik. Helaas, er is nu een rekening gekomen en de mededeling dat de TV er niet komt en dat ik maanden geleden al had moeten opzeggen. Iets wat ik niet heb. En nu is het schijnbaar gewoon mijn probleem. Toch mijn persoonlijk abonnement maar eens opzeggen.

Stefan
30-07-2018

Abonnement Opzeggen

Met zo veel mensen in dit land die levenswijzigende omstandigheden meemaken, hoe kan het dat ziggo mij mijn abonnement niet laat opzeggen. Ik ben radeloos en verdrietig. Ik had dit nooit moeten doen. Hopelijk bied iemand dit wijsheid. Ziggo laat jou niet opzeggen tot einde contract ondanks wijzigingen in prijs!

Thieu
30-07-2018

Storing tv en telefoon

Maandag 23-7-2018, voor mijn 87 jarige buurvrouw, contact gezocht met ziggo i.v.m. het niet meer werken van haar tv en telefoon. Er werd mij aangeboden een monteur te sturen. Ok maar dan zo snel mogelijk. Mevrouw heeft immers geen enkel contact meer met de buitenwereld. Daarbij als er iets gebeurt kan ze niet bellen. Het kan pas over een week werd mij verteld. Kan dit niet eerder heb ik gevraagd na nogmaals uitleg van haar situatie. Nee dit was niet mogelijk. Nou dan maar een weekje wachten. Maandag 30-7-2018 komt een monteur, kijkt even, repareert de aansluiting en vraagt mij waarom dit zolang moest duren. Ja bij jullie callcenter werd mij dit verteld. Begrijp ik niet zegt hij, normaal gaan wij in dit soort situaties altijd zo snel mogelijk. Maar ja daar ga ik niet over zegt hij.

En zo laat ziggo zijn klanten gewoon in de kou staan of in deze tijd is hitte wat meer op zijn plaats. Ronduit schandalig deze werkwijze.

Hans
28-07-2018

Onbetrouwbaar

Onbetrouwbaar netwerk, complete minachting naar de klant. Ik kan alleen maar adviseren, stap op, ga naar een andere provider. Slechter kan het niet zijn.

Riks
28-07-2018

Ziggo?

Ik weet niet wat er aan de hand met ziggo internet valt steeds weg als ik replay tv kijk stopt die opeens moet je weer opnieuw gaan kijken en mijn download snelheid is laag ik betaal voor 150 mb en krijg 5 mb. En het ligt nooit aan ziggo want ze zeggen u heeft oude bekabeling, die ik vorig jaar vernieuwd heb.

Ad
27-07-2018

Schrijf nooit iets maar nu is het echt niet leuk meer met Ziggo

Sinds 18-07 zwevend internet.maar weer eens bellen met ziggo. Na voor zoveelste keer het zeer irritante bandje ingesproken te hebben met mijn gegevens (wat bijna nooit lukt) zegt de medewerker het bij mij thuis ligt. Dus de zaak maar eens gaan verbouwen. Op vrijdag komt er toch een monteur en zegt dat het niet binnen ligt maar het netwerk in de buurt gaat op en af. Grrrr Deze hersteld het modem en ja hoor internet hiep hiep hoera. Helaas de zelfde dag weer niets. Inmiddels is het nu 27-07 en je raad het al. Nog hetzelfde. Sterker nog, vandaag kreeg ik twee pakketjes om mijn oude modem op te sturen. Deze is gedeactiveerd door ziggo zoals door mij aangevraagd huh? Weer bellen en ja hoor weer postcode duidelijk inspreken etcc grrrrr De medewerker geeft aan dat dit een foutje in het systeem is door het switchen van modem door die medewerker. Tijdelijk op horizon box gezet. Dan denkt het systeem dat het het modem overbodig is. Anderhalve week draaien we hier op 4g al! Compensatie regeling is van toepassing zodra het weer normaal werkt. (zal wel 2019 worden) Het meest frustreert mij nog dat enkele maanden geleden het abonnement is verhoogt met 2,50€ per maand voor betere diensten.

Kortom: Zo gauw hier glasvezel komt is ziggo einde verhaal hier.

Gerrit
27-07-2018

Ziggo compleet uit de lucht

Sinds 26 juli ineens niks meer. Geen internet Geen tv Geen telefoon. Dit gaat 4 VIER dagen duren. En dat nadat vorig jaar ook steeds uitval was. We gaan over een week naar een andere provider. WAARDELOOS

Marco
26-07-2018

Simpelweg een waardeloos bedrijf!

Mijn vader had een abbonnement afgesloten bij dit bedrijf, hij is 81 en had per ongeluk een verkeerd huisnummer door gegeven. Nou, toen begon de ellende.om dit te veranderen, is er 3x gebelt, 1x contact geweest via messenger, en het resultaat is 0,0. Systeem werkt niet mee, dus we kunnen nu niks invoeren krijg je te horen. Bel later maar terug. Hoop wel dat je ziggo telefoon hebt, anders mag je 0900 nummers bellen. En probeer maar eens een monteur te plannen via internet (zelf geven ze daar aan dat dat kan.) Dus niet! Ook weer bellen dus, en als je net lid word, heb je geen ziggo lijn. Dus 0900. kortom, neem aub nooit Ziggo!

Rowdy
25-07-2018

Horizon box is oldtimer

Internet werkt hier overwegend goed. Alleen de horizon box is echt slecht. Dat ding had al lang vervangen moeten zijn in iets wat veel beter is. Technieken gaan vooruit, maar dit helaas niet het geval bij de Horizon box. Ziggo's witte connectie box is wel goed. Bij mij tenminste. Ook hoor ik hier en daar dat er mensen zijn waar de WiFi steeds wegvalt. Gelukkig hebben wij daar geen last van. Ziggo heeft tot nu toe de beste beeld kwaliteit in onze regio. Anders denk ik dat ik toch eens ging over stappen. Ziggo moet gaan investeren in betere hardware. Omdat er ook meer data doorheen moet. Investeren in de toekomst heet dat. Vandaag al in het tech nieuws. KPN snoept klanten van Ziggo. Iedereen een connect box geven en op zoek gaan naar een goede decoder, zodat het werkt zoals zou moeten voor dat geld.

Harry
19-07-2018

Ziggo en klantgerichtheid

Sinds maandag 9x gebeld met ziggo. De kaarten in de tv doen het niet meer. Een medewerker heeft een fout gemaakt en daardoor hebben wij geen tv meer. Niemand kan het oplossen. Ze maken een case aan, zeggen ze. Wat blijkt; niemand heeft iets gedaan. Na een boze mail worden we gebeld door iemand van klantenservice die klachten behandeld. Hij zegt er in te zullen duiken. Hij belt terug en geeft aan niks te kunnen doen. Hij maakt een case aan.????????????. Wat moeten we met ziggo?

Patrick
19-07-2018

Elke keer valt het internet uit, dagelijks

Ik wordt er erg moe van, ben er van overtuigd dat ik binnen kort ziggo gaat opzeggen. elke keer valt ziggo internet weg en de lampjes gaan weer knipperen op de connectbox. soms heb ik wel 2 dagen internet achter elkaar , maar meestal haal ik dat niet. mijn kinderen klagen nu zelfs.