Stefan
22-10-2023

Wij hadden ziggo totaal sport, dit hebben we opgezegd maar uiteindelijk is ons maandbedrag zelfs omhoog gegaan, contact met ziggo, zagen ze dat het nog aanstond terwijl wij het niet kunnen zien, geld terug? Of even aanzetten zodat wij het wel kunnen zien? Ho maar

Esther
20-10-2023

Altijd iets. Slechte service en arrogantie. Beloftes niet nakomen en onbereikbaar. Weinig kennis of uitleg.

Ben
15-10-2023

Een echte afrader. Veel te lastig met allerlei wachtwoorden, TVapp, mail community enz.

Tevens slecht werkende app sinds de laatste update.

Alex
10-10-2023

Alles wat er mis kan gaan gaat mis.

Alles wat er mis kan gaan gaat mis. men stuurt ONGEVRAAGD een nieuwe mediabox en dé-activieert de smartcard.al 2 weken geen commerciele zenders! 100x bellen en elke keer.over 4 dagen heeft u weer ontvangst.niks van dat alles!

een grote klerezooi! waardeloze bende!

04-10-2023

23 jaar een van duurste abonnement.

Na 8-10 keer op monteur op de stoep nu weg wegens zeer slecht internet. (Allen omdat er nu meer aanbieders waren voor beter internet(glasvezel) 2 keer in 23 jaar een nieuwe modem gehad overigens zelf voor moeten bellen. Nu terugbetaling moet worden gedaan moet ik bijna 7 weken wachten op mn geld. Terwijl op mijn ziggo staat terug gestort 27 september. Veel beloftes wijnig doen het motto van ziggo. Een grote bout.

02-10-2023

Meer dan 10 jaar bij Ziggo. Wil overstappen naar glasvezel en ook weg bij Ziggo om slechte ervaring in het verleden en hun arrogante houding. Blijkt nu niet mogelijk te zijn omdat vorig jaar een korting is aangeboden en er dan weer een jaar aan vast zit. Dit is mondeling niet gemeld. Gebeld met Ziggo maar trof een zeer arrogant persoon. Hij biedt ook wel eens korting aan en meldt dit dan netjes, dan zal mijn collega dat ook hebben gedaan. Kunt u het opgenomen gesprek opzoeken waarin duidelijk wordt dat het niet is vermeld; NEE dat kan ik niet. Kunt u mij doorverbinden met iemand die dat wel kan. NEE dat kan ik niet. Heeft u een mail adres of tel. nr van deze afdeling. NEE heb ik niet. Wat kunt u wel voor mij betekenen, mij wordt onrecht aangedaan. Dit is wettelijk niet toegestaan. NIETS Mijnheer Hier moet u het mee doen!

Evelyn
02-10-2023

Wat een zeldzaam slechte klantenservice. Sinds 2 dagen probeer ik een adreswijziging door te geven. Via de website ontvang ik keer op keer een foutmelding, en telefonisch is Ziggo niet bereikbaar. Dan toch maar overstappen naar een andere provider?

29-09-2023

Een 1 omdat lager niet mogelijk is. Wat een zeldzaam slecht bedrijf is dit. Komen tijdens contact niet verder dan het constateren van een probleem. Maar dat hadden wij zelf al geconstateerd , anders hadden we geen contact met ze gezocht. Een oud en afhankelijk vrouwtje van 87 jaar ruim een week zonder vaste telefonie laten zitten (en nee, ze heeft geen mobiele telefoon op haar leeftijd). Dus niet bereikbaar voor familie etc en vooral, zelf niet in de gelegenheid om bv arts, regiotaxi, kinds, kleinkinderen oid te contacten. Schande, shame on you Ziggo+

Annemieke
27-09-2023

Zeer ontevreden over de manier waarop Ziggo met hun klanten omgaat. Ziggo gaat het systeem upgraden en zou er volgens hun verkoopmedewerker voor zorgen dat er op tijd een nieuwe modem en mediabox geleverd wordt. De apparatuur wordt te laat geleverd, waardoor we ruim een week zonder internet zitten. Daarna is het een opeenstapeling van problemen. Door de ene medewerker worden dingen gezegd die volgens de andere medewerker niet kunnen, afspraken worden niet nagekomen, ineens blijken we twee contracten te hebben (dus dubbele maandlasten), en als één van de contracten uiteindelijk beëindigd wordt, blijkt dat we de wifiboosters terug moeten sturen, terwijl we gewoon klant zouden blijven bij Ziggo! De klantenservice houdt vast aan allerlei regeltjes, men kan en wil niets. Na al het gedoe ben ik er klaar mee, en ga ik op zoek naar een nieuwe provider! Jammer dat er zo met trouwe klanten (al meer dan 20 jaar) wordt omgegaan.

Bartje
25-09-2023

Abonement aangepast niks van wat ik besteld hebt klopt monteur afspraken worden door hen automatisch geanuleerd spullen worden niet geleverd waneer je ze belt wordt je weg gedrukt of doorverbonden wat telkens 20 min duurt bel je zakelijk wordt je weer naar partucelier doorgestuurd ik heb zowat een maagbloeding van dit bedrijf ik sta hier zo versteld van dat dit allemaal maar kan!

Layla
25-09-2023

Super ontevreden met de klantenservice. Er worden geen contactmomenten aangemaakt en alle klachten worden ook niet behandeld.

Andreas
22-09-2023

Telemarketeers respecteren recht op verzet niet.

Irma
21-09-2023

Al 4 weken geen internet meer en sinds kort ook geen televisie meer. Al 11x gebeld ondertussen, 3x in de wacht gezet waar de verbinding vervolgens verbroken wordt en oneindige irritaties verder. 3x zou iets besteld worden, werd het geannuleerd zonder melding naar de klant. En nu is het niet op voorraad. Dus nog steeds niet opgelost…. Waardeloos

Carol
20-09-2023

Probeer meer al bijna twee weken en zeker 9 telefoontjes later om Ziggo Sport Totaal aangesloten te krijgen. Niemand kan mijn helpen! Slechte klantenservice! Ik moet maar wachten voor backoffice en klantenservice hebt geen idee hoe lang dit gaan duren. Hoe moeilijk is dit?

Maichel
19-09-2023

Trage upload

Beloofde download niet halen

Prijs en dienstverlening ver van eerlijk

Lastig vallen om je weer jaar contract aan te smeren

Daarom ga ik naar delta fiber

Je Moeder
16-09-2023

Goed, al kleine 2 jaar klant bij Ziggo,

Ik heb toen ook tv bij moeten nemen omdat toen F1 erbij zat.

Ik heb in die tussentijd een aantal maanden korting gehad. Dus moest dan nog een jaar aan vastzitten. geen probleem. Nu komt het. In deze gehele periode kon ik geen tv opzeggen omdat het “NIET KOn”

Dus maar volgehouden en na dit jaar kunnen opzeggen. Hier deden ze al moeilijk. Dus nu lekker met dikke korting opnieuw aangemeld en alleen INTERNET. Dus wie licht jullie op? Kk apen.

Vincent
15-09-2023

Mijn winkel is 9 maanden geleden verhuisd. Toch moet ik nog 9 maanden 102 euro per maand door betalen. Het contract is eindelijk, af maar toch wordt er voor de 10e maand voor niets 102 euro afgeschreven

15-09-2023

Ik ben op vakantie en word gebeld door een 043 nummer. Omdat ik op vakantie ben, neem ik niet op. Twee dagen later werd ik weer gebeld door dat 043 nummer. Nu nam ik wel op. Was het blijkbaar ziggo die korting wilde aanbieden om te verlengen. Ik geef aan dat ik hoop snel glasvezel te krijgen en dus niet wil verlengen. Hij zegt 'oh u wacht op glasvezel' ik zeg 'ja dus jullie hoeven niet meer te bellen'. Boem hangt ie meteen de telefoon op!

Technisch is het al niet zo stabiel, maar klantenservice is nog veel erger.

Wesley
14-09-2023

Ongelooflijk wat er zij Ziggo gebeurd en wat daar voor personeel werkt. Wil je van pakket wisselen en echt alles gaat fout waardoor nu storing. Wat voor een malloten werken daar. Snappen en werkelijke niks van en je word behandeld als dat jij als klant fout zit. Niet te geloven. Wij zitten te denken om over te stappen. Ben er echt helaas klaar mee.

Thomas
12-09-2023

Ziggo werkt als een log systeem dat bijna onhandelbaar is te bedienen door de medewerkers daar. Dit in combinatie met een onwillendheid (van bovenaf waarschijnlijk) om niet de klant op de eerste plaats te zetten, maar alleen maar een doorgeefluik te zijn van wat het systeem zegt. Het is ongelooflijk hoe klantonvriendelijk dit werkt.