Layla
25-09-2023

Super ontevreden met de klantenservice. Er worden geen contactmomenten aangemaakt en alle klachten worden ook niet behandeld.

Andreas
22-09-2023

Telemarketeers respecteren recht op verzet niet.

Irma
21-09-2023

Al 4 weken geen internet meer en sinds kort ook geen televisie meer. Al 11x gebeld ondertussen, 3x in de wacht gezet waar de verbinding vervolgens verbroken wordt en oneindige irritaties verder. 3x zou iets besteld worden, werd het geannuleerd zonder melding naar de klant. En nu is het niet op voorraad. Dus nog steeds niet opgelost…. Waardeloos

Carol
20-09-2023

Probeer meer al bijna twee weken en zeker 9 telefoontjes later om Ziggo Sport Totaal aangesloten te krijgen. Niemand kan mijn helpen! Slechte klantenservice! Ik moet maar wachten voor backoffice en klantenservice hebt geen idee hoe lang dit gaan duren. Hoe moeilijk is dit?

Maichel
19-09-2023

Trage upload

Beloofde download niet halen

Prijs en dienstverlening ver van eerlijk

Lastig vallen om je weer jaar contract aan te smeren

Daarom ga ik naar delta fiber

Je Moeder
16-09-2023

Goed, al kleine 2 jaar klant bij Ziggo,

Ik heb toen ook tv bij moeten nemen omdat toen F1 erbij zat.

Ik heb in die tussentijd een aantal maanden korting gehad. Dus moest dan nog een jaar aan vastzitten. geen probleem. Nu komt het. In deze gehele periode kon ik geen tv opzeggen omdat het “NIET KOn”

Dus maar volgehouden en na dit jaar kunnen opzeggen. Hier deden ze al moeilijk. Dus nu lekker met dikke korting opnieuw aangemeld en alleen INTERNET. Dus wie licht jullie op? Kk apen.

Vincent
15-09-2023

Mijn winkel is 9 maanden geleden verhuisd. Toch moet ik nog 9 maanden 102 euro per maand door betalen. Het contract is eindelijk, af maar toch wordt er voor de 10e maand voor niets 102 euro afgeschreven

15-09-2023

Ik ben op vakantie en word gebeld door een 043 nummer. Omdat ik op vakantie ben, neem ik niet op. Twee dagen later werd ik weer gebeld door dat 043 nummer. Nu nam ik wel op. Was het blijkbaar ziggo die korting wilde aanbieden om te verlengen. Ik geef aan dat ik hoop snel glasvezel te krijgen en dus niet wil verlengen. Hij zegt 'oh u wacht op glasvezel' ik zeg 'ja dus jullie hoeven niet meer te bellen'. Boem hangt ie meteen de telefoon op!

Technisch is het al niet zo stabiel, maar klantenservice is nog veel erger.

Wesley
14-09-2023

Ongelooflijk wat er zij Ziggo gebeurd en wat daar voor personeel werkt. Wil je van pakket wisselen en echt alles gaat fout waardoor nu storing. Wat voor een malloten werken daar. Snappen en werkelijke niks van en je word behandeld als dat jij als klant fout zit. Niet te geloven. Wij zitten te denken om over te stappen. Ben er echt helaas klaar mee.

Thomas
12-09-2023

Ziggo werkt als een log systeem dat bijna onhandelbaar is te bedienen door de medewerkers daar. Dit in combinatie met een onwillendheid (van bovenaf waarschijnlijk) om niet de klant op de eerste plaats te zetten, maar alleen maar een doorgeefluik te zijn van wat het systeem zegt. Het is ongelooflijk hoe klantonvriendelijk dit werkt.

Petros
04-09-2023

Dit is echt om moedeloos van te worden. Opnieuw zijn we getroffen door een storing van Ziggo, en dit lijkt een terugkerend probleem te zijn in onze wijk. Het ergste is nog dat wanneer we contact opnemen met Ziggo, ze ons geen enkele alternatieve oplossing bieden, en dat lijkt te komen doordat ze weten dat we aan dat vaste contract vastzitten. We werken allebei vanuit huis, dus deze storing is een regelrechte nachtmerrie voor ons. Het lijkt wel alsof Ziggo geen enkel begrip heeft voor de ellende die ze ons aandoen.

28-08-2023

Slechte provider die er bestaat. Laten je als zakelijke gebruiker gewoon een week zonder internet zitten met een gewone verhuizing. Er is bij ziggo iets fout gegaan en niemand kan je vertellen wat er aan de hand is met als antwoord dat je maar gewoon moet afwachten tot het werkt.

Echt schandalig

Leke
16-08-2023

Zo verschrikkelijk slecht. Schrijven veel te veel af zeggen het de volgende keer te compenseren schrijven vervolgens weer te veel af en zo gaat het maar door. Zeggen dan dat het verrekend is met 2 maanden achterstand van 2 maanden dat ik al geen klant meer was. Als ik dan de klantenservice probeer te bellen laten ze me anderhalf uur staan en dan verbreken ze de verbinding en ook dit is meerdere malen gebeurd. Nu na 7 maanden niks meer van ZIGGO gehoord. Dit is diefstal en een wel heel erg lage streek gewoon CRIMINEEL! Mensen denk aub goed na voor u voor ZIGGO kiest.

Miranda
14-08-2023

Na ruim 25 jaar een contract te hebben ook eens geprobeerd om een korting te krijgen. Dat is gelukt. Nu begint de ellende. Film 1 wat we al jaren gratis hebben word in eerste instantie een jaar gratis en daarna? Bellen, want dat is niet de bedoeling. 3x na min 10 minuten in de wacht word de verbinding gewoon verbroken. Dan krijg je medewerkers aan de lijn die IK niet kan verstaan door het gebrekkig Nederlands dat zij spreken en als ik dan eindelijk wijs kan uit het gesprek snappen zij niet wat ik bedoel. Uiteindelijk komt de factuur. gewoon het normale bedrag zonder de korting, maar wederom de melding dat film 1 opgezegd is. Na zeker 10 telefoontjes gepleegd te hebben waar de telefonist(e) genoeg had aan postcode huisnr en geboorte datum krijg je ineens iemand die mij niet mag helpen omdat ik mijn klantnr niet kan vertellen. En omdat mijn man de contracttant is en niet kan bevestigen dat ik met zijn medeweten belt. Drama drama.

Jeannette
10-08-2023

Ik kan geen 0 geven maar wat een bedrijf.proberen onze moeder al dagen over te zetten ivm verhuizing conclusie we zouden worden terug gebeld dat is dus een no Go! Je wordt nl niet terug gebeld conclusie: mijn bejaarde moeder zit op haar nieuwe adres zonder telefoon en zonder televisie. Wij kunnen haar niet bereiken en zij ons niet! Wat een desillusie dit bedrijf!

Dirk Jan
08-08-2023

Voor diegene die mijn eerdere review gelezen heeft over het bestellen van de WIFIPODS. De soap continues. Reactie van ziggo was het bericht (de review dus) via messenger naar ziggo te sturen. Het zou direct opgelost worden. En dit direct gedaan. Ik dacht ik geef ze nog een kans. Na verloop van tijd werd er gereageerd en na vele berichten over en weer zou het opgelost worden. Nu na weer bijna 2 weken gaat de bel en daar werd een ziggo pakket afgeleverd. Ik zeer verheugd natuurlijk ik denk klaar zand er over. Maar wat schetst mijn verbazing ze sturen gewoon de eerder door teruggestuurde boosters dood leuk wdoen we nog allemaal bij eer terug naar mijn. oftewel we zijn gewoon weer bij af. Echt beste mensen wat doen we allemaal nog bij deze club. ze houden ons allemaal voor de gek. en je kunt niks doen dan alleen maar hard wegrennen. niemand neemt je serieus. ik ben blij dat ik maar een klein probleem heb maar wat als er echt iets aan de hand is. het lijkt erop dat ze er echt lol in hebben

07-08-2023

Tarief ineens verhoogd, heb het contract meteen opgezegd, er is mij beloofd dat ik zonder extra kosten mocht opzeggen echter moet ik nu het hele contract afmaken tegen hoger tarief. Sinds ik bij Ziggo zit (nu 11 maanden, godzijdank bijna verlost!) Heb ik alleen maar last van storingen, telkens als dit gebeurt zie ik dat er veel klachten zijn van andere klanten van Ziggo met dezelfde problemen. Ziggo heeft zijn zaakjes niet op orde en verdient het dus om veel klanten te verkiezen. Gefeliciteerd!

05-08-2023

Van privé naar zakelijk abonnement overgestapt. Een maand van te voren opgezegd en aangevraagd. Nu al een week geen TV en internet omdat de Wi-Fi-pods niet leverbaar zijn. Navraag bij de klantenservice leert dat dit al geruime tijd bekend is. Ziggo verzuimt om de klant hierover te informeren, een deel levering te doen van de apparatuur die ze wel op voorraad hebben of de oude apparatuur te heractiveren. Ze kunnen geen tijdpad geven wanneer het wel opgelost is.

Wat een slechte service. Ik ben er klaar mee!

Mistral
03-08-2023

Op 30 juni hebben wij de diensten aangevraagd bij Ziggo omdat KPN helaas de diensten nog niet kan leveren op ons adres. Ziggo heeft akkoord gegeven en ons abonnement zou 28 juli ingaan. Ik zou een aantal dagen voordat het abonnement zou ingaan de apparatuur toegestuurd krijgen. Op 29 juli had ik nog steeds niks van Ziggo vernomen en ben ik zelf gaan bellen. Het bleek dat de WiFi boosters niet op voorraad waren en dat daarom onze gehele bestelling vertraging had. We moesten wachten totdat ze weer op voorraad waren. Na elke dag contact gehad te hebben met de klanten"service" zijn er tot op heden een hoop valse beloftes gedaan en nog steeds geen stap verder. Gelukkig hebben we wel een afspraak kunnen plannen met een monteur. Al ben ik benieuwd wat hij gaat installeren als we het apparatuur niet ontvangen hebben?!

Ik zal niet in detail treden maar het is beschamend hoe we te woord zijn gestaan door een aantal medewerkers.

Triest!

Kevin
01-08-2023

Na er achter te zijn gekomen dat ik 7.50 per maand meer betaal dan nieuwe klanten met exact hetzelfde pakket, contact opgenomen.

In eerste instantie uitgelegd wat er gaande is, waarna ik direct werd opgehangen. Dan ga je natuurlijk andere wijze van contact zoeken. Contact met leiding gevende? Onmogelijk. Uiteindelijk via facebook chat verwezen naar de klanten service weer te bellen, en te vragen naar afdeling klantbehoud, welke niet in de keuze menu viel. Dus heb ik maar via keuze menu gekozen voor vraag over betaling, en daarna naar afdeling klantbehoud gevraagd.

Hierna een zeer onbeschoft persoon aan de lijn gekregen. Met een opmerking als "oh ja ik weet wel waarom je belt. Jij zit in budget beheer, en daarom wilt je minder betalen."

Gezellig dit. Toch maar overstappen denk ik.