Tonny
03-09-2017

Ziggo is een heel klantvriendelijk en zeer goed bedrijf!

Ziggo staat altijd meteen voor je klaar, is heel correct, en heel beleefd en klantvriendelijk. Nooit ook maar een probleem met dit bedrijf gehad.

Stista
03-09-2017

Stilstaand en haperend beeld op mediabox

Stilstaand en haperend beeld op mediabox. Volgens ZIGGO "Klantenservice" ligt dit aan de bekabeling die ze tegen uurtarief willen komen vervangen. Hoe dwaas kan je zijn. Rebooten vd mediabox lost het probleem tijdelijk op. Heeft dus nix te maken met bekabeling.

Voornaam ja

Belabberde kwaliteit mediabox

Ik heb een mediabox van ziggo, aangezien the on demand functie van ziggo 3 a 4 titels heeft per categorie die bovendien meestal films bevatten uit de jaren 80 ben je daar snel doorheen. eigenlijk kijk ik alleen nog maar netflix maar daarvoor moet je eerst de mediabox van de stroom halen en dan nog loopt het 9 van de 10 keer vast. absoluut geen kwaliteitsding. ook reageert de mediabox slecht op de afstandbediening of werkt uberhaupt niet.

J.M.

Steeds vaker storingen!

Ik weet niet waar het aan ligt, maar ik heb steeds vaker storingen op Ziggo Horizon Mediabox XL!

Soms gaat het een tijd lang goed, maar dan is er weer iets, je kunt niet op afstand meer opnemen, on demand werkt niet, replay werkt niet, U moet hem even opnieuw instaleren! Blijft dan uren hangen op " even geduld a.u.b" wordt er niet goed van!

AOP is vervangen, vorige week nieuwe kabels en signaalversterker aangeschaft, uiteraard allemaal met het "Ziggo Keurmerk" doet het weer even en dan weer problemen! Wordt er niet goed van!

Jo
02-09-2017

Ben 3 jaar geleden bij UPC klant geworden en dat heeft Ziggo overgenomen. 3jaar ellenden. ben overgestapt. Bij ziggo moet je een maand van te voren je rekening betalen als je weg gaat moet je 2 maanden op je geld wachten dat je te veel betaald hebt. Schandalig

Onno

Beroerd internet.

Al ruim een jaar langzaam verslechterende kwaliteit van de internetverbinding (steeds trager, meer onderbrekeningen).

De afgelopen weken is het verder afgezakt naar een nieuw dieptepunt: verbinding 'stottert' een groot deel van de dag.

Klantenservice stuurt je het bos in met het uitgangspunt dat het aan de interne bekabeling of aan de router ligt.

Helaas is er in de wijk Nollen Oost in Alkmaar geen alternatief. De hele wijk ervaart beroerde kwaliteit.

Advies: vermijd Ziggo als het kan.

Luc
01-09-2017

Ziggo laat bejaarden verrekken

Mijn hoogbejaarde ouders die aan huis gebonden zijn hebben geen tv signaal meer. De oorzaak ligt 100% buiten de woning, dus bij Ziggo. Na melding van de klacht deelde Ziggo doodleuk mee dat de monteur over 2 weken langs zou komen. Mijn ouders mogen dus van dit klantonvriendelijke flutbedrijf dat het woord service niet weet te spellen, 2 weken naar de muur gaan staren zonder tv en radio. SCHANDALIG!

Jannie
31-08-2017

SUPER TEVREDEN

ZIGGO was iets duurder hoewel altijd perfect gewerkt. Besloten ( goedkoper ) over te gaan naar TELFORT. Dat werd een totale ramp. Telfort liet het enorm afweten en bleek een chaos te zijn organisatorisch. Terug naar ZIGGO met perfecte en vriendelijke hulp. Nu draait alles weer super. Bedankt Ziggo. Je betaald iets meer maar veel rust en prima service bij issues.

Kaylee
30-08-2017

Klantenservice totaal niet hulpvaardig en vriendelijk. Totaal niet waard voor wat je betaald. En ze pakken het erg slim aan om slechte kwaliteit te bieden en je daarna aan een jaar contract te laten zitten en dan mag je alleen voor een hogere prijs per maand het veranderen maar niet lager!

Dani

Super slechte klantenservice!

Ik heb een probleem met het verbinden naar netflix en was door netflix doorgestuurd naar ziggo. Dus ik bel ziggo. Staat mij een man te woord die zegt van "Nee je hebt perfect internet en het ligt niet aan ons het ligt aan netflix." dus ik zeg van "Nou Netflix heeft mij naar u gestuurd dus zij vinden van niet. Maar het maakt niet uit wiens schuld het is. Zou u mijn netwerk van afstand willen resetten?" Dit wilde hij niet want het probleem lag niet bij hen enz. enz. Hij bleef door mij heen praten en kon niet eens mijn verhaal doen. Hij bleef zeggen dat ik hem niet begreep terwijl hij mij juist niet begreep. Ik heb eerder wel goede service gehad en en mijn moeder ook maar dit soort types zitten er vaker bij de klantenservice dan de klantvriendelijke. Ik hoop dat Ziggo hier wat aan gaat doen, anders ga ik toch maar kijken naar een andere provider.

29-08-2017

Ziggo is groot bagger bedrijf!

Dit noemt zich een fatsoenlijk en professioneel bedrijf? Dacht het niet. -Slechte service. -Komen afspraken niet na. -En je wordt van het kastje naar de muur gestuurd.

Zeer jammer dat ze zo machtig zijn geworden.

P.

Was goed , Nu steeds beroerder

Was goed , Nu steeds beroerder Lange tijd tevreden geweest met ziggo TV en Internet. Laatste tijd valt de televisie even een paar seconden weg , en de beloofde internet snelheid wordt ook bij lange na niet gehaald. volgens mij tijd voor een andere provider

25-08-2017

Bagger niet aan te raden

Ik heb vroeger nooit geen storingen gehad maar nu sinds een paar maanden heel slecht sloom internet internet valt steeds weg en als je ze opbelt komt er een heel lul verhaal dit dat dn uiteindelijk heb je nog steeds niks echt oplichters geworden echt niet aan te raden.

Tiemen

Perfect oplossing storing

Al enige tijd op een aantal ( niet gangbare zenders zoals kanaal 71) hinderlijke strepen en schokkend geluid. In overleg met de klantenservice een monteur laten komen. Deze is vandaag geweest, heeft het gehele systeem nagelopen, het AOP vernieuwd en verder nog enkele kabeltjes vervangen. Resultaat: weer een perfect beeld. Kosten 0,0. Dat het ook wel eens goed gaat mag m.i. ook wel eens worden gemeld. Hulde!

Rieks

Was goed , Nu steeds beroerder

Mellanie
24-08-2017

Oplichters

Als je er aan denkt ziggo te nemen, dan kan ik je dit af raden. Wat een zeeer slecht bedrijf is dit. Nog nooit zoiets mee gemaakt

Ik ben klant bij ziggo vanaf december 2016, de eerste betaling ging goed. Daarna varieëren mijn maandelijkse bedragen en zijn ondertussen gemiddeld €120,- in de maand. Om over de rest nog maar te zwijgen.

Als je belt met de klantenservice krijg je een lul verhaal jaa soms berekenen we een dubbele maand mevr. Maar die "dubbele" maand blijven ze denk ik berekenen mafklappers.

Vervolgens heb ik nu al een maand lang zeer slecht beeld. En valt de verbinding elke keer weer weg. Als je denkt dat alles gehad te hebben sluiten ze je af, met het verhaal dat je een openstaand bedrag heb van jawel 269 euro idioten, had ff een nieuwtje dat ze vanaf januari 2017 tot en met augustus 2017 493 euro in totaal te veel hebben ingehouden maar aansluiten ho maar.

Als je dus niet gigantisch opgelicht wil worden of zwaar in de zeik genomen wil worden ga dan NOOIT IN ZEE MET ZIGGO !

Abonnement zeg ik uiteraard op .en ga opzoek naar een bedrijf die zich wel aan de maandelijkse kosten houd, en die wel de service geven die ze beloven

Lesley
23-08-2017

Ziggo bagger zooi

Als je GEEN internet wilt dan raad ik Ziggo aan want dat kunnen ze NIET leveren. Helaas heb ik een jaar contract bij Ziggo. Sinds 1-1-2016 alleen maar storingen thuis. Elke dag! moet ik het modem resetten en dan heb ik verbinding voor korte tijd. Er zijn 2 verschillende monteurs geweest, alles vervangen wat er te vervangen viel en nog steeds problemen. Nu is het modem defect en heb ik geen internet en telefoon. Levertijd 5 dagen! Op de vraag of het sneller kan krijg ik als antwoord: neem een Ziggo zakelijk abonnement dan heb je binnen 24 uur een nieuw modem. Net als internet kan Ziggo ook geen service verlenen! Wat kunnen ze dan wel? Geld afschrijven van je bankrekening dat gaat bij hun altijd goed. Ziggo gaat er dit jaar bij mij nog uit, wat een bagger zooi!

23-08-2017

Ziggo crap

De ervaring leert. Hoe groter het bedrijf,de slechter het product wordt.

Esther
21-08-2017

Al 2,5 maand geen internet

Sinds onze aansluiting op 12 juni al problemen met het internet, we zijn wel verbonden met het internet, maar kunnen geen pagina's bezoeken of laden.

Op 1 juli contact gehad met ziggo klantenservice, een harde reset en ze keken mee en het zou weer moeten werken, helaas dus niet.

op 5 augustus contact gehad met ziggo klantenservice, weer een harde reset en weer alle apparaten aansluiten etc.

op 10 augustus weer contact gehad met ziggo klantenservice, weer een harde reset en en weer alles opnieuw aansluiten etc. ondertussen bevestigde de medewerkster dat het aan het modem lag, zij had deze problemen ook gehad en er moest een monteur langskomen. deze kon echter pas 21 augustus, omdat dit erg lang was ook een nieuw modem opgestuurd gekregen.

en nou komt het, het nieuwe modem, werkte niet. ondertussen ben ik dagelijks alle apparaten van het netwerk af aan het halen, om ze vervolgens weer aan te melden zodat ik enigszins internet heb.

Vandaag van 12 tot 6 thuisgebleven voor de monteur, alleen helaas kwam deze niet, dus gebeld naar ziggo, er was geen afspraak ingepland, dus jammer maar helaas nog steeds dezelfde problemen. de monteur kon nu pas 6 september komen. ze willen ons dus nog eens 2 weken laten wachten met niet werkend internet. ondertussen mag ik wel iedere maand ruim 60 euro betalen

al met al zit ik nu dus al ruim 2,5 maand zonder correct werkend internet, heb ik 3x de klantenservice gebeld, ben ik 6 uur thuisgebleven voor een afspraak die hun zouden inplannen maar dus niet gebeurt is en moet ik nu nog 16 dagen wachten tot er een monteur komt. Hier zijn wij niet mee akkoord gegaan.

20-08-2017

Na jaren slechte service heeft ziggo ons tóch nog weten te verbazen.

Al jaren klant bij Ziggo, ineens een enorme omslag in de kwaliteit. Niks verandert in onze hardware maar ineens werkte het totaal niet meer.

Na maanden klagen kwam ziggo ons tegemoet met een maand gratis movies xl. Best wel leuk, internet is slecht maar dan kunnen we tenminste HD Game of Thrones kijken denk je dan. Even laten bevestigen dat het 1 maand gratis en niet automatisch doorlopend is en gaan.

Een maand later.

Automatisch doorlopend én in rekening gebracht! Lekker bezig jongens!