Richard
09-09-2017

Super!

Drie weken gelden een vervangend modem gekregen (Connectbox) ivm de verhoging van de internetsnelheid naar 300 Mbps. Sindsdien regelmatig last van wegvallend internet (T3 time-outs). Een aantal keren contact gehad met de helpdesk, zowel via twitter als telefonisch, en ik ben echt onder de indruk van de klantvriendelijkheid en de oplossingsgerichtheid van de mensen die ik heb gesproken, Uiteindelojk bleek het een probleem in de wijk (kast) te zijn en dit werd binnen 1 dag verholpen. Echt top!

Eb

Een wasse neus

Net aan de telefoon gehangen met ziggo, dit naar aanleiding van een uitnodiging om evt over te stappen in combi met vodafoon. Na doorvragen lijkt het dus dat je mening tot geen echt voordeel hebt alleen een dubbel date bundel wat als je niet na 19 april een red abo hebt afgesloten krijg je geen 5 euro korting. Nu gaat het mij niet om de 5 euro korting maar om de marketing hoe ze mensen willen beïnvloeden. Te erg voor woorden.

Jacob

Veel betalen voor niets

Happende internetverbinding nu al een week zonder tv signaal en dat met steeds hogere abonnementkosten. Knap dat je in de reclames zo trots kunt zijn op zo'n slecht voor de klant presterend bedrijf.

Jean

Slechter kan niet !

Via online naar Ziggo ivm met samenwerking verband. Terdege geïnformeerd bij Ziggo of alles hetzelfde zou blijven en dat sommige instellingen (camera en nas ) ook door Ziggo geïnstalleerd zouden worden, volgens Ziggo namen zij dezelfde snelheid 30 mbps over en extra dingen aansluiten gebeurde kosteloos. Daarnaast kon ik profiteren van een extra zenderpakket en vanwege mijn GSM abonnement bij Vodafone ook daar zelfs korting kreeg. HELAAS, HELAAS, HELAAS, HELAAS, monteur kwam een ouderwets (2.4) installeren , was niet afgesproken ! Zeer slechte wifi ontvangst, telkens uitval, gewoon belabberd ! En de extra's kon ik vergeten daar Ziggo mijn snelheid van 30 mbps naar 25 mbps verlaagde, men heeft alleen RECHT op een extra zenderpakket en korting bij Vodafone bij een minimum snelheid van 30 mbps !? Weer contact met Ziggo, nieuw modem gestuurd en door monteur geïnstalleerd, HELAAS, HELAAS, HELAAS. Weer telkens uitval van internet , daarbij soms "blokken " op tv . Weer contact met ziggo door middel van boze brief, ik wenste contact via mail omdat hun geloofwaardigheid tot een nulpunt is gedaald, kreeg netjes een mail terug van SORRY, SORRY maar ik wil je bellen. Mail terug gestuurd , OK bel mij maar, na een kleine week maar weer zelf gebeld omdat ik niet gebeld werd door Ziggo. nu is mij een monteur beloofd die een goede verbinding tot stand zou brengen, maar camera en nas installeren alleen via betaling , en de extra's , die kan ik wel vergeten of ik zou een ander abonnement moeten nemen !? Om kort te zijn : ik voel mij respectloos bedrogen en voorgelogen !

Koen
07-09-2017

Goed en betrouwbaar bedrijf

Groot keuzepakket en weinig storingen, 1x een probleem gehad maar werd netjes een dag later door een monteur verholpen!

prima bedrijf

8 van de 10 omdat het wel goed aan de prijs is

Suzanne

Monteur niet komen opdagen

De monteur zou komen tussen 17.00 en 22.00. Geen monteur gezien. schandalig, daar zit je dan de hele avond op te wachten. Moesten zowiezo al meer dan een week wachten voordat er iemand kon komen. Nee wij moeten betalen als we niet thuis zijn en de monteur komt. Nou dan hoort het andersom ook zo te zijn! Ga toch eens informeren bij andere providers!

Jasper

Ziggo zonder 'go'

Steeds meer problemen met de internet verbinding, upload en download snelheid beroerd. In de UPC tijd waren er weinig problemen en nu steeds een happerende verbinding en het Ziggo modem heeft een wifi signaal dat geschikt is voor een huis in Madurodam.

Frits

Internet interniet internooit

Ben al bij ziggo toen het nog home heette, en heb de kwaliteit in al die jaren zienderogen zien dalen.

Laatste maanden (jaar) steeds internet problemen, of zo traag als een schildpad met electronische enkelband, en dan ineens weer een paar dagen perfect met (ongeveer) de beloofde snelheid.

Als je ze belt ligt het altijd aan de bekabeling thuis, nooit aan hun.

Ben 27 jaar netwerkbeheerder geweest, dus reken maar dat mijn bekabeling top is, dat blijkt ook op het moment dat Ziggo (zonder waarschuwing vooraf lol) wel weer goed loopt, zonder dat ik mijn bekabeling zelfs maar heb aangeraakt(!)

Ik denk dat ze gewoon meer aansluitingen verkopen dan het netwerk aan kan. vandaar dat ze ook de nieuwsgroepen zoveel mogelijk vermijden zogenaamd omdat er geen belangstelling voor is, yeah right!

Mocht er een goed en betaalbaar alternatief komen, ben ik acuut weg.tot die tijd blijf ik me (met vele anderen) doodergeren aan de belabberde service en te hoge prijzen, wat in mijn visie precies andersom zou moeten zijn ;-)

Van de Wal

Ziggo flut bedrijf

Moet meer dan een week wachten voor er een monteur langs kan komen ook als het naar onderhoud werkzaamheden gekomen is en het buiten aan de hoofdkast licht kan ook niet tussen door iemand komen zijn al op leeftijd hebben nu in de avond niets te doen niets flut bedrijf zorg dat je meer monteurs hebt.

Harry

Gaat alleen maar achteruit

Ik ben al heel lang klant bij Ziggo (en voorlopers), maar de dienstverlening gaat enorm achteruit en de prijzen schieten omhoog. Bovendien weten ze bij de helpdesk totaal niets en wordt er alleen onzin verkocht. Als er een alternatief zou zijn, zou ik direct overstappen.

Tonny
03-09-2017

Ziggo is een heel klantvriendelijk en zeer goed bedrijf!

Ziggo staat altijd meteen voor je klaar, is heel correct, en heel beleefd en klantvriendelijk. Nooit ook maar een probleem met dit bedrijf gehad.

Stista
03-09-2017

Stilstaand en haperend beeld op mediabox

Stilstaand en haperend beeld op mediabox. Volgens ZIGGO "Klantenservice" ligt dit aan de bekabeling die ze tegen uurtarief willen komen vervangen. Hoe dwaas kan je zijn. Rebooten vd mediabox lost het probleem tijdelijk op. Heeft dus nix te maken met bekabeling.

Voornaam ja

Belabberde kwaliteit mediabox

Ik heb een mediabox van ziggo, aangezien the on demand functie van ziggo 3 a 4 titels heeft per categorie die bovendien meestal films bevatten uit de jaren 80 ben je daar snel doorheen. eigenlijk kijk ik alleen nog maar netflix maar daarvoor moet je eerst de mediabox van de stroom halen en dan nog loopt het 9 van de 10 keer vast. absoluut geen kwaliteitsding. ook reageert de mediabox slecht op de afstandbediening of werkt uberhaupt niet.

J.M.

Steeds vaker storingen!

Ik weet niet waar het aan ligt, maar ik heb steeds vaker storingen op Ziggo Horizon Mediabox XL!

Soms gaat het een tijd lang goed, maar dan is er weer iets, je kunt niet op afstand meer opnemen, on demand werkt niet, replay werkt niet, U moet hem even opnieuw instaleren! Blijft dan uren hangen op " even geduld a.u.b" wordt er niet goed van!

AOP is vervangen, vorige week nieuwe kabels en signaalversterker aangeschaft, uiteraard allemaal met het "Ziggo Keurmerk" doet het weer even en dan weer problemen! Wordt er niet goed van!

Jo

Slecht

Ben 3 jaar geleden bij UPC klant geworden en dat heeft Ziggo overgenomen. 3jaar ellenden. ben overgestapt. Bij ziggo moet je een maand van te voren je rekening betalen als je weg gaat moet je 2 maanden op je geld wachten dat je te veel betaald hebt. Schandalig

Onno

Beroerd internet.

Al ruim een jaar langzaam verslechterende kwaliteit van de internetverbinding (steeds trager, meer onderbrekeningen).

De afgelopen weken is het verder afgezakt naar een nieuw dieptepunt: verbinding 'stottert' een groot deel van de dag.

Klantenservice stuurt je het bos in met het uitgangspunt dat het aan de interne bekabeling of aan de router ligt.

Helaas is er in de wijk Nollen Oost in Alkmaar geen alternatief. De hele wijk ervaart beroerde kwaliteit.

Advies: vermijd Ziggo als het kan.

Luc
01-09-2017

Ziggo laat bejaarden verrekken

Mijn hoogbejaarde ouders die aan huis gebonden zijn hebben geen tv signaal meer. De oorzaak ligt 100% buiten de woning, dus bij Ziggo. Na melding van de klacht deelde Ziggo doodleuk mee dat de monteur over 2 weken langs zou komen. Mijn ouders mogen dus van dit klantonvriendelijke flutbedrijf dat het woord service niet weet te spellen, 2 weken naar de muur gaan staren zonder tv en radio. SCHANDALIG!

Jannie
31-08-2017

SUPER TEVREDEN

ZIGGO was iets duurder hoewel altijd perfect gewerkt. Besloten ( goedkoper ) over te gaan naar TELFORT. Dat werd een totale ramp. Telfort liet het enorm afweten en bleek een chaos te zijn organisatorisch. Terug naar ZIGGO met perfecte en vriendelijke hulp. Nu draait alles weer super. Bedankt Ziggo. Je betaald iets meer maar veel rust en prima service bij issues.

Kaylee
30-08-2017

Slecht

Klantenservice totaal niet hulpvaardig en vriendelijk. Totaal niet waard voor wat je betaald. En ze pakken het erg slim aan om slechte kwaliteit te bieden en je daarna aan een jaar contract te laten zitten en dan mag je alleen voor een hogere prijs per maand het veranderen maar niet lager!

Dani
29-08-2017

Super slechte klantenservice!

Ik heb een probleem met het verbinden naar netflix en was door netflix doorgestuurd naar ziggo. Dus ik bel ziggo. Staat mij een man te woord die zegt van "Nee je hebt perfect internet en het ligt niet aan ons het ligt aan netflix." dus ik zeg van "Nou Netflix heeft mij naar u gestuurd dus zij vinden van niet. Maar het maakt niet uit wiens schuld het is. Zou u mijn netwerk van afstand willen resetten?" Dit wilde hij niet want het probleem lag niet bij hen enz. enz. Hij bleef door mij heen praten en kon niet eens mijn verhaal doen. Hij bleef zeggen dat ik hem niet begreep terwijl hij mij juist niet begreep. Ik heb eerder wel goede service gehad en en mijn moeder ook maar dit soort types zitten er vaker bij de klantenservice dan de klantvriendelijke. Ik hoop dat Ziggo hier wat aan gaat doen, anders ga ik toch maar kijken naar een andere provider.