Vincent
21-05-2016

Wat een leugens allemaal

voor 70 euro in de maand internet dat er meer uit ligt dan aan. klantenservice die dan over uw kabels beginnen te zeiken terwijl ze zelf ook goed weten dat het aan hun servers ligt ziggo is de slechtste internetprovider die ik ooit heb gehad en zit ver ver onder de maat

Michel
20-05-2016

Wat een bedrijf! Waardeloze service!

Je hebt al jaren upc. Dan word upc gefuseerd en krijg je ziggo. Niks anders als problemen. De afgelopen 2 maanden heb ik bij elkaar ongeveer 3 weken geen internet en televisie gehad. De eerste keer monteur over de vloer na ruim anderhalve week! Bleek er iets niet goed te zitten in de bekabeling. Uiteindelijk was het opgelost. Nu net een maand later voeren ze een dag onderhoud uit. Na 17:00 uur zijn de werkzaamheden klaar, en helemaal niks doet t meer. Ziggo gebeld (op dinsdag) nieuwe modem opgestuurd. Deze heb ik vrijdags binnen gehad. Als die tijd geen diensten gehad. Zelfs geen analoge tv. Nieuwe modem aangesloten, precies hetzelfde probleem. Weer ziggo gebeld en weer een half uur aan de telefoon gehangen. Sorry meneer, dan moeten we een monteur sturen. De eerstvolgende mogelijkheid is donderdag tussen 12 en 17 uur. Ik moet dus weer vrij nemen. En als compensatie krijg je een kleine korting op je abo die maand. Dus weer anderhalve week zonder iets, veel kosten van bellen en weken zonder diensten. Ik ben er klaar mee, zal iedereen afraden naar ziggo te gaan en ga er zelf ook weg. Ben nu zover dat ik liever iets trager internet heb als ziggo. Kortom, wat een ongelooflijk klotebedrijf!

Michael

Jokkebrokjes bij klantbehoud

Ik heb jarenlang vol tevredenheid gebruik gemaakt van achtereenvolgens Chello, UPC en Ziggo. Om prijstechnische redenen ben ik vorige maand overgestapt naar een andere provider.

Ziggo was er als de kippen bij om mij te belagen met 'bel ons terug', 'voorkom onnodige kosten' en 'blijf toch alsjeblieft bij ons' mails/telefoontjes en brieven.

Uiteindelijk kreeg een medewerker mij toch telefonisch te pakken. Deze medewerker bezwoer mij dat mijn nieuwe provider NOOIT de snelheid kon bieden die ze mij beloofden. Een technisch verhaal volgde over afstanden tot centrales, verwijzingen naar websites die hun gelijk aantoonden,verval van snelheid, afgerond met de opmerking: "Het is technisch onmogelijk dat uw nieuwe provider boven de 50mbit aan snelheid kan leveren."

Nu, de dag na de oplevering, heb ik meerdere speedtest metingen gedaan die aantonen dat mijn snelheid met de nieuwe provider op minimaal 75 mbit ligt. Meer dan genoeg voor mijn dagelijks gebruik. Conclusie: Ziggo probeert je keihard voor te liegen. Kwalijk.

Jacob

Ziggo elk jaar duurder

in Amsterdam Had ik toen UPC, ik betaal 39 -, met 60 MB internetten all in one.

Nu komt Ziggo met traag snelheid en duur, vanaf 43 -, basis.

De meest in Amsterdam wil graag UPC terug, daarom is de meest naar internet via telefoon kabel gegaan.

Kees
18-05-2016

Dag Ziggo!

Wellicht kan Ziggo het budget dat nu aan marketing wordt besteed, beter toewijzen aan het verbeteren van producten. Kosten gaan nog altijd voor de baten.

Na 30 jaar als klant van achtereenvolgens Casema en later Ziggo ben ik er nu klaar mee. Na eindeloze beloftes over verbeteringen en constante ergernis over o.a. het bijzonder slechte Horizon Go, stap ik nu over naar een aanbieder die de beloftes wel kan waarmaken. En gezien de laatste cijfers ben ik helaas een van de velen...

N.
17-05-2016

Slechte service

Onwijs slechte service. Klantenservice kan bijna nergens goed antwoord opgeven. Pakket kwam te laat en monteur moest omgeboekt worden, daarom drie weken moeten wachten. Vervolgens werd de schuld op ons geschoven door dame klantenservice. Storingen bij TV en internet

Brigitte
16-05-2016

Box geweldig, maar de afstandbediening...

Ik ben al ik weet niet hoelang klant van Ziggo en best tevreden. De afstandbediening van de Horizon-box is bij mij helaas regelmatig een bron van ergernis. b.v.: ik wil van zender veranderen en druk op omhoog. Reageert hij niet. Druk nogmaals, vliegt hij opeens een aantal zenders omhoog. Dit gebeurd regelmatig. Soms denk ik wel eens dat het net is alsof hij erg traag reageert. Waar dat aan ligt.... Geen idee. Wel erg irritant.

Veder ben ik erg tevreden over de Horizon box. Handig en uitgebreid. Internet ook geen klachten.

Stephan

Service maar toch niet

Door de aanschaf van een streaming kastje, moest ik van een 8 mb ADSL verbinding overstappen naar een 40 Mb van ziggo (geen glasvezel in onze flat!). Ik begin dit besluit nu enigzins te betreuren. met mijn 8mbit verbinding had ik meerdere dingen lopen. en geen zichtbare vertraging met browsen. nu met 40Mbit zou je verwachten dat het allemaal flitsender moet gaan of in ieder geval gelijkwaardig. Toch niet.. ik heb om de situatie gelijk te maken alle identieke services aangezet die ik ook op de 8mbit had dus het streaming kastje uitgezet. en toch is het browsen langzaam, de pagina's bouwen langzaam op en geven regelmatig aan dat ze niet kunnen laden en ondanks dat de speedtest netjes 40/1 mbit aangeeft heb ik niet de service die ik verwacht, ik heb nu twee keer een service monteur over de vloer gehad, de eerste heeft de kabel opnieuw aangesloten en de wanddoos vervangen, dit gaf wel een kleine verbetering, de tweede monteur was een botte boer, "ik zie hier 40mbit dus er zijn geen problemen, een goededag". ik ben hier nog niet klaar mee eens kijken waar de helpdesk van ziggo nu weer mee komt..

Rene

Porten close ?

Wat ik wel vervelend vind is dat ziggo je porten blokt,dus al heb je een snellen verbinding,heb je er eigenlijk niets aan want downloaden gaat snel maar de upload porten gooien ze elke keer dicht.

en ze vragen niet eens welk modem router heb je,want deze eerste cisco moet dus 300/30 aankunnen zelf denk ik van niet,

waarom bieden ze je niet meteen een andere router aan als je het hoogste paket neemt logisch toch.

en ja de horizonbox terug gestuurd kon er een boterham op roosteren en de helft tel aansluiting wifi lan verbindingen werkt niet in het ziggo gebied wel Upc ? vaag toch dus wat mot ik met zo,n kasje,had ook duidelijk verteld wil hoger sneheid en geen meer zenders.

was er toch heel duidelijk over,maarja luisteren is ook iets moeilijks bij sommige dan

Beller
14-05-2016

Prutsers

Na de overgang naar Ziggo Mobiel twee (!) weken zonder mobiele telefoon gezeten. Klantenservice is ver onder de maat: er wordt gelogen, ze weten niks, komen beloftes niet na. Kortom: Diep en diep triest.

Thomas
14-05-2016

om het simpel te houden, gebeld voor de zoveelste keer met dat waardeloze bedrijf genaamd ziggo dat niets voor zijn klanten wil betekenen. dreigen met overstappen en de reactie die we krijgen is 'dat moet u zelf weten', kan me niet voorstellen dat dit is wat het bedrijf zou willen om telkens klanten te verliezen op deze manier. daarbij komt dat een monteur zegt dat ze wifi aanbieden maar ze het niet doen ondersteunen.

13-05-2016

Uitzending gemist werkt vaker niet dan wel

Tot een tijdje geleden wel af en toe forse storing, maar toen was het nog wel te handelen. De laatste weken echter wil ik uitzending gemist / interactief raadplegen en lukt het meer niet dan wel. Jammer. En dat terwijl ze hier bezig zijn met werving voor glasvezel.... Dan zou je toch zeggen dat je je product op orde wilt houden / hebben om potentiele overstappers niet de argumenten te geven om op te zeggen.

Ik weet het wel....

Niek
12-05-2016

Ziggo komt zijn afspraak niet na.

Wij zijn tevreden klanten van ZIGGO voor heen UPC, wij zijn inmiddels verhuis van uit het zuiden van Nederland naar het westen. Om problemen met internet te voorkomen heb ik drie weken voor de verhuizing contact opgenomen met Ziggo, heeft mijn nieuwe adres een goede aansluiting en kunnen jullie daar leveren. Mij werd verteld dat het ok was en dat de nieuwe apparatuur op 1 april geleverd werd en dat het een kwestie van aansluiten was. Uiteindelijk na div keren gebeld te hebben werd de installatie op dinsdag 5 april afgeleverd door een pakket dienst. wij direct alles aangestoten, en ja hoor geen verbinding, weer gebeld mobiel met Ziggo en deze snapte er ook niets van. Er zou een monteur gestuurd worden, met gratie kwam deze op vrijdag 8 april, deze beste man constateerde dat wij niet aangesloten waren dus internet zou het nooit kunnen doen. Monteur heeft alles perfect in orde gemaakt nu een uur hadden wij perfect internet en tv en konden we bellen.

Omdat ik zo vaak gebeld hebt met mijn mobiel mocht ik terug bellen als alles in orde was.Dus een week later dan afgesproken was minimaal 1a'2 uur bellen mobiel, kreeg ik te horen sorry we vergoeden u 20 € en daar moest ik het mee doen.Ik vind niet dat ik serieus genomen wordt, de fouten liggen allemaal bij ZIggo ze zijn hun afspraak niet nagekomen en schepen mij af met 20 € of moet ik u door verbinden met opzeggingen was zijn antwoord.

Jos
12-05-2016

SERVICES

Duur, sloom, slechte services,luisteren niet wat de

klant vraagt ongeinteresseerd bij storing, alles bij mekaar

een K#t bedrijf, heb dan ook geen behoeften voor een reactie van dit bedrijf

Lis
11-05-2016

Problemen worden opgelost, snel internet, goede service!

Super tevreden over Ziggo. Internet is snel, nu een paar weken kapot geweest, nieuw modem gekregen maar deed het nog niet goed, toen hebben ze netjes een monteur gestuurd. Nu werkt alles weer prima. Vergoeding gekregen omdat we een aantal weken geen internet hebben gehad. Voor ons niks anders!

Kevin
11-05-2016

Betalen voor 150mb terwijl achteraf max 40 te leveren is

We zijn nu ruim 2 jaar aangesloten bij ziggo, de beloofde snelheid hebben we nooit behaald (in het begin 80mb inmiddels 150mb gratis snelheid erbij gekregen zogezegd). Nu we zijn aant kijken voor een overstap en weten we inmiddels dus ook waarom we de snelheid nooit hebben gehaald, ziggo geeft aan op ons adres 300 te kunnen leveren. Dit in tegen stelling tot andere bedrijven die hier leveren, zij geven namelijk allemaal aan dat 50mb de max is hier dit komt dus ook overeen met de snelheid die we met gebruik van een kabel halen, naast de router haalt het draadloos amper de 30mb. conclusie 2 jaar voor een snelheid betaald die ze nooit hadden kunnen leveren NOOIT MEER ZIGGO

MVG Kevin Nijsten 6161AM

Hugo Rombout

Nieuw Modem CISCO-epc3928AD

Na overleg met ZIGGO dat mijn download snelheid niet het beloofde resultaat gaf, heeft Ziggo mijn oude Modem geruild met een nieuw. Dit is meteen ook een Wifi.

Helaas is de snelheid precies hetzelfde gebleven. 95 Mbps Download en 16.2 Mbps Upload. Terwijl ik eigenlijk ondertussen recht zou hebben op 150 Mbps.

Enfin , jammer , maar heb in ieder geval een goed werkende Wifi erbij gekregen die het nu ook mogelijk maakt in het hoger gelegen huis verbinding te hebben.

Alles is heel vlot gelopen, uitgezonderd het activatie proces, dat werkte niet in mijn browser (firewall en bescherming uit geschakeld). Na contact met mobile telefoon (dus niets gratis) heeft Ziggo vanop afstand alles geregeld. Zorg er wel voor dat je eerst op een papiertje het CM MAC nummer onderaan het modem hebt overgeschreven. Complimenten hoe dat Ziggo heel dit proces heeft begeleid.

DeanJay
10-05-2016

Trager internet dan 15 jaar terug met inbellen.

Vandaag er zo genoeg van dat ik een review schrijf, het internet is zo onbehoorlijk beroerd en traag dat ik mijn wifi op mobiel uit moet zetten en godzijdank daarop vodafone heb en dus probleemloos kan internetten ieder ander apparaat met alleen wifi heeft helaas pech.

Verder erg duur, geen enkele tegemoetkoming voor hun eigen loyalen klanten enkel nieuwkomers. Dacht dat UPC beroerd was maar hun weten het te overtreffen, knap op een treurige manier.

Geert
10-05-2016

Steeds weer hetzelfde probleem met warm weer!

Met even mooi, warm weer kunnen de versterkers buiten in het kastje het niet aan!

Weer 3 en halve dag buitengesloten!

De monteur gesproken, nu moet het geen probleem meer zijn want deze versterker, die geplaatst is kan de warmte buiten aan, zelfde verhaal ieders keer weer!

We zijn benieuwd, als er weer een warme dag aankomt!

Danny

Zakelijk abonnement

Als Zakelijk abonnement houder verwacht je net even meer service en uptime dan particuliere gebruikers. Maar het tegendeel werd vorige week bewezen. Onderhoud van woensdag tot vrijdag van 9:00 - 17:00 (omdat dat natuurlijk zakelijke service tijden zijn)

Dag na de onderhoud gelijk weer storing. Erg fijn als je als ondernemer best afhankelijk bent van het internet. Nu 2 weken later weer storing... oplostijd? Volgende werkdag. Advies Ziggo? Neem even een dag vrij.