Beller
14-05-2016

Prutsers

Na de overgang naar Ziggo Mobiel twee (!) weken zonder mobiele telefoon gezeten. Klantenservice is ver onder de maat: er wordt gelogen, ze weten niks, komen beloftes niet na. Kortom: Diep en diep triest.

Thomas
14-05-2016

om het simpel te houden, gebeld voor de zoveelste keer met dat waardeloze bedrijf genaamd ziggo dat niets voor zijn klanten wil betekenen. dreigen met overstappen en de reactie die we krijgen is 'dat moet u zelf weten', kan me niet voorstellen dat dit is wat het bedrijf zou willen om telkens klanten te verliezen op deze manier. daarbij komt dat een monteur zegt dat ze wifi aanbieden maar ze het niet doen ondersteunen.

13-05-2016

Uitzending gemist werkt vaker niet dan wel

Tot een tijdje geleden wel af en toe forse storing, maar toen was het nog wel te handelen. De laatste weken echter wil ik uitzending gemist / interactief raadplegen en lukt het meer niet dan wel. Jammer. En dat terwijl ze hier bezig zijn met werving voor glasvezel.... Dan zou je toch zeggen dat je je product op orde wilt houden / hebben om potentiele overstappers niet de argumenten te geven om op te zeggen.

Ik weet het wel....

Niek
12-05-2016

Ziggo komt zijn afspraak niet na.

Wij zijn tevreden klanten van ZIGGO voor heen UPC, wij zijn inmiddels verhuis van uit het zuiden van Nederland naar het westen. Om problemen met internet te voorkomen heb ik drie weken voor de verhuizing contact opgenomen met Ziggo, heeft mijn nieuwe adres een goede aansluiting en kunnen jullie daar leveren. Mij werd verteld dat het ok was en dat de nieuwe apparatuur op 1 april geleverd werd en dat het een kwestie van aansluiten was. Uiteindelijk na div keren gebeld te hebben werd de installatie op dinsdag 5 april afgeleverd door een pakket dienst. wij direct alles aangestoten, en ja hoor geen verbinding, weer gebeld mobiel met Ziggo en deze snapte er ook niets van. Er zou een monteur gestuurd worden, met gratie kwam deze op vrijdag 8 april, deze beste man constateerde dat wij niet aangesloten waren dus internet zou het nooit kunnen doen. Monteur heeft alles perfect in orde gemaakt nu een uur hadden wij perfect internet en tv en konden we bellen.

Omdat ik zo vaak gebeld hebt met mijn mobiel mocht ik terug bellen als alles in orde was.Dus een week later dan afgesproken was minimaal 1a'2 uur bellen mobiel, kreeg ik te horen sorry we vergoeden u 20 € en daar moest ik het mee doen.Ik vind niet dat ik serieus genomen wordt, de fouten liggen allemaal bij ZIggo ze zijn hun afspraak niet nagekomen en schepen mij af met 20 € of moet ik u door verbinden met opzeggingen was zijn antwoord.

12-05-2016

SERVICES

Duur, sloom, slechte services,luisteren niet wat de

klant vraagt ongeinteresseerd bij storing, alles bij mekaar

een K#t bedrijf, heb dan ook geen behoeften voor een reactie van dit bedrijf

Lis
11-05-2016

Problemen worden opgelost, snel internet, goede service!

Super tevreden over Ziggo. Internet is snel, nu een paar weken kapot geweest, nieuw modem gekregen maar deed het nog niet goed, toen hebben ze netjes een monteur gestuurd. Nu werkt alles weer prima. Vergoeding gekregen omdat we een aantal weken geen internet hebben gehad. Voor ons niks anders!

Kevin
11-05-2016

Betalen voor 150mb terwijl achteraf max 40 te leveren is

We zijn nu ruim 2 jaar aangesloten bij ziggo, de beloofde snelheid hebben we nooit behaald (in het begin 80mb inmiddels 150mb gratis snelheid erbij gekregen zogezegd). Nu we zijn aant kijken voor een overstap en weten we inmiddels dus ook waarom we de snelheid nooit hebben gehaald, ziggo geeft aan op ons adres 300 te kunnen leveren. Dit in tegen stelling tot andere bedrijven die hier leveren, zij geven namelijk allemaal aan dat 50mb de max is hier dit komt dus ook overeen met de snelheid die we met gebruik van een kabel halen, naast de router haalt het draadloos amper de 30mb. conclusie 2 jaar voor een snelheid betaald die ze nooit hadden kunnen leveren NOOIT MEER ZIGGO

MVG Kevin Nijsten 6161AM

Hugo Rombout

Nieuw Modem CISCO-epc3928AD

Na overleg met ZIGGO dat mijn download snelheid niet het beloofde resultaat gaf, heeft Ziggo mijn oude Modem geruild met een nieuw. Dit is meteen ook een Wifi.

Helaas is de snelheid precies hetzelfde gebleven. 95 Mbps Download en 16.2 Mbps Upload. Terwijl ik eigenlijk ondertussen recht zou hebben op 150 Mbps.

Enfin , jammer , maar heb in ieder geval een goed werkende Wifi erbij gekregen die het nu ook mogelijk maakt in het hoger gelegen huis verbinding te hebben.

Alles is heel vlot gelopen, uitgezonderd het activatie proces, dat werkte niet in mijn browser (firewall en bescherming uit geschakeld). Na contact met mobile telefoon (dus niets gratis) heeft Ziggo vanop afstand alles geregeld. Zorg er wel voor dat je eerst op een papiertje het CM MAC nummer onderaan het modem hebt overgeschreven. Complimenten hoe dat Ziggo heel dit proces heeft begeleid.

DeanJay
10-05-2016

Trager internet dan 15 jaar terug met inbellen.

Vandaag er zo genoeg van dat ik een review schrijf, het internet is zo onbehoorlijk beroerd en traag dat ik mijn wifi op mobiel uit moet zetten en godzijdank daarop vodafone heb en dus probleemloos kan internetten ieder ander apparaat met alleen wifi heeft helaas pech.

Verder erg duur, geen enkele tegemoetkoming voor hun eigen loyalen klanten enkel nieuwkomers. Dacht dat UPC beroerd was maar hun weten het te overtreffen, knap op een treurige manier.

Geert
10-05-2016

Steeds weer hetzelfde probleem met warm weer!

Met even mooi, warm weer kunnen de versterkers buiten in het kastje het niet aan!

Weer 3 en halve dag buitengesloten!

De monteur gesproken, nu moet het geen probleem meer zijn want deze versterker, die geplaatst is kan de warmte buiten aan, zelfde verhaal ieders keer weer!

We zijn benieuwd, als er weer een warme dag aankomt!

Danny

Zakelijk abonnement

Als Zakelijk abonnement houder verwacht je net even meer service en uptime dan particuliere gebruikers. Maar het tegendeel werd vorige week bewezen. Onderhoud van woensdag tot vrijdag van 9:00 - 17:00 (omdat dat natuurlijk zakelijke service tijden zijn)

Dag na de onderhoud gelijk weer storing. Erg fijn als je als ondernemer best afhankelijk bent van het internet. Nu 2 weken later weer storing... oplostijd? Volgende werkdag. Advies Ziggo? Neem even een dag vrij.

Denny

Top internet

Ooit via de telefoonlijn internet, drama.

Sinds het mogelijk is via de kabel en bij Ziggo.

Nog nooit problemen gehad.

Top verbinding en snelheid.

Helaas schrijven alleen klagers een review, dus bij deze een review van een tevreden klant!

Paula
09-05-2016

Trager na beloofde snelheid

Ik kreeg mail van ziggo dat het internet sneller zou worden. Sindsdien is de verbinding trager en zijn de kosten voor het abonnement omhoog gegaan

Martijn
09-05-2016

E-mail al 14 dagen niet te gebruiken vanwege een quota-parameter die fout staat.

Sinds dinsdag 26 april kan ik geen e-mails meer ontvangen en ook niet meer versturen.

27 en 28 april gebeld en probleem uitgelegd: er komt een melding "mailbox vol".

Dit is niet het geval want er staan geen (NUL) mailtjes in.

Maar als je via webmail kijkt staat er bij quota: "e-mail quota 100%".

Vervolgens in de laatste week 4 zg. contact formulieren ingestuurd met het dringende verzoek om telefonisch contact met mij op te nemen.

pas afgelopen zaterdag (7 mei) werd ik gebeld door Jesper Klaseboer en die was in de veronderstelling dat het probleem was opgelost. NIET dus.

Hij zou er achteraan gaan en mij telefonisch op de hoogte houden. Niets meer van hem gehoord.

Gisteren (8 mei) maar weer een contact formulier ingestuurd.

Vanochtend gebeld door Floris Ephraïm die aan mij vroeg of ik via webmail wilde kijken of het probleem was opgelost. NEE dus.

Hij zou het weer doorsturen naar de betreffende afdeling (derde lijn?!). Op mijn vraag of ik vanmiddag om 15.00 uur daarover teruggebeld kon worden was het antwoord dat hij dan vrij was. Op mijn suggestie om zijn opvolger dan te laten bellen werd niet gereageerd.

Ik moest maar weer geduld hebben.

Helaas klonk de ongeïnteresseerdheid sterk door.

Kortom, 14 dagen zonder e-mail en eerst na 10 dagen de eerste communicatie vanuit Ziggo.

En dan nog met NUL resultaat.

Albert
08-05-2016

Starten Horizonbox

Opstarten van de Horizonbox duurt altijd al minimaal 3 minuten. Dus box en telvisie aanzetten en vervolgens koffie gaan zetten is al ingeburgerd bij ons. et een beetje mazzel heb je beeld als je je eerste slok koffie drinkt.

Soms echter is de box helemaal van slag en "zoekt" ie de hele dag door als je het toelaat. Koffie koud, uitzending gemist (daar hebben ze dan weer een extra abonnement voor) en dus boos. De box zelf "luistert" inmiddels nergens meer naar en blijft hangen in het "zoeken". Van de helpdesk dan maar de oplossing om de box uit te zetten (ff wachten) en opnieuw te starten. Inmiddels een geregeld en frequente handeling. Ergernis maakt plaats voor boosheid en een actief zoeken naar een andere provider.

Iemand hier een goede suggestie? Ik zoek een breed pakket met minimaal 200 Mb download. Glasvezel mag, ik heb die aansluiting destijds al laten aanleggen. Omgeving Nijmegen. Elke suggestie is welkom. Ik ben er zo geweldig klaar mee inmiddels.

Jack
07-05-2016

Waardeloze service dit is de compensatie na 14 jaar ellende

belachelijke compensatie na 14 jaar ellende bij ziggo waarbij een kabel defect bleek te zijn dit was al 12 jaar geleden geconstateerd en nu wordt er eindelijk een nieuwe kabel gelegen en dit alleen maar omdat ik wilde overstappen nu zal je denken waarom zo lang wachten met overstappen dit omdat ziggo de enige kabel aanbieder is en mijn telefoon leiding is weg gewerkt achter een gestucte muur

dan wordt je gebeld waarom je wilt over stappen

verhaal verteld dat er al vanaf het begin toen de snelheid werd verhoogt er problemen waren met televisie en internet continu een nieuw modem gekregen maar brandde steeds weer door zelfs waar de monteurs bij stonden

nu eindelijk krijg ik gelijk en gaan ze repareren

dan komen ze met een compensatie van 12 jaar ellende en frustratie en eigenlijk betaald voor een product die ik nooit heb gehad en waar ik wel voor heb moeten betalen

1 half jaartje voor de helft van de prijs maar moet ik wel weer een jaar contract nemen dit krijg je al als je nieuwe klant wordt had toch wel meer verwacht maar zeker geen nieuw jaar contract

dit noem ik geen prachtige deal voor 12 tot 14 jaar ellende en traag internet en slechte tv waar ik altijd dus teveel hebt betaald belachelijk hoe ze zoiets bedenken

waarom een nieuw contract ik ben niet fout maar ziggo/upc

ze hebben na 12 jaar hun fout erkend dat betekend dat ik nu al 12 jaar eigenlijk betaald hebt voor een product die ik niet hebt ontvangen vanwege een kapotte kabel

dus ik verwacht dan wel een goede compensatie en niet een nieuw jaar contract

groetjes jack

Fred
07-05-2016

Klote bedrijf die langs elkaar werken .

Ik ben trouwe klant van UPC en nu Ziggo, vraag alleen internet verhoging aan van 200 mb naar 300 mb en voor de rest niks.

Wat doen die eikels tv wordt gedeactiveerd geen verhoging van internet krijgt paar keer mail dat ik op moet sturen en iets krijgt van de post ? terwijl ik alleen verhoging van internet wilde hebben meer niet!

Zo zit ik dus van woensdag tot en met zaterdag zonder tv !

geen verhoging omdat er een nieuwe order of bestelbon is aangemaakt en daar moeten ze nog aan werken ¿?

Dit is toch achterlijk door een fout van Ziggo moet ik maar wachten en hopen dat ik tv kan zien terwijk ik bijna 60 euro per maand betaal.

Madeleinete
06-05-2016

Problemen worden goed behandeld

Ik heb al een paar jaar Ziggo gebruikt in mijn oude huis, geen problemen mee, geweldig internet en geweldige aansluiting. Nu ben ik verhuisd en zijn er echter wel wat problemen, er zijn steeds storingen waarvan ze zeggen dat ze bijv. om 22:34 zijn opgelost, dan ga ik kijken na 2 dagen geen of slechte wifi en dan is het vervolgens uitgesteld tot 3:31, beetje jammer... Maar dat kan gebeuren, ik woon nu op dit nieuwe adres voor ongeveer een week en ondanks de storingen werden we altijd geholpen en werd ons vriendelijk uitgelegd wat er aan de hand was. Wel jammer dat dit moet gebeuren maar zo nu en dan moet het maar.

Tanja
06-05-2016

Ziggo ALL-IN pakket na 5 weken wachten niet geïnstalleerd

ALL-IN pakket per 1 april 2016 besteld en gekregen. Op 6 mei 2016 werkt het nog niet. Meer dan 10 keer gebeld met klantenservice en 2 keer met opzegservice. Veel beloftes gehoord. Elke keer halen ze me over om nog 1 of 2 dagen te wachten want nu wordt het echt geregeld. Ziggo enquete ingevuld dat ik ontevreden ben - geen reactie. In deze 5 weken heb ik nog Geen monteur gezien en werd ik niet teruggebeld wanneer beloofd om dezelfde middag terug te bellen. Na 5 weken wachten stop ik ermee. Ik geef ziggo geen ster voor service want geen service gezien. De half ster is voor de praatjes van klantenservice.

04-05-2016

Wegvallende verbinding

Heb nu al sinds een jaar het probleem dat de verbinding voor internet televisie en radio wegvalt. S, avonds werkt alles normaal ga je slapen en de volgende morgen spontaan problemen. Hierover al tientallen keren contact over gehad met de helpdesk. Al tientallen uren aan besteed. In deze periode al enige weken zonder internet gezeten ze sturen steeds een nieuwe ziggo router.

Op het laatst kan er dan een monteur langs komen. Ondertussen twee monteurs gehad die mij een compliment geven omdat mijn bedrading er zo goed uit ziet. Ze kunnen dan ook voor mij verder niets betekenen. Nu bij een storing alles zelf maar weer resetten. Dit kost mij ook tientallen uren en ben dit compleet zat. Heb helaas, helaas, helaas in mijn plaats geen mogelijkheid voor een andere aanbieder je bent aan de goden overgeleverd. Wat een (f) bedrijf.