Dd
27-01-2021

Klantenservice en website

De website is zo opgebouwd zodat je in een loop zit en nooit bij de klantenservice of chat terrecht komt. aan de telefoon kost je minstens 1 uur en dan ben je eigenlijk nog niet geholpen. Ze doen voorkomen alsof alles plug en play is, maar dat is zeker niet zo. Ik had op mijn vorige adres XS4ALL OHHHH die wil ik weer terug!

Arie
25-01-2021

Giga activatie problemen

Al meer dan 40 dagen geen internet door Giga activatie problemen.

24-01-2021

Slechtste klantenservice ooit

Wat deugt er wel aan dit bedrijf?

Hanteren het “van het kastje naar de muur “ beleid

Onmogelijke chat service

Continu je verhaal opnieuw uitleggen

Ik ben er helemaal klaar mee

Anita
24-01-2021

Gewoon weggedrukt

Telefonisch contact opgenomen met Ziggo vanwege een foutmelding op tv. Na veel omzwervingen eindelijk bij de juiste afdeling aangekomen, na enkele seconden werd ik direct weggeklikt. Slechte service!

Yvonne
21-01-2021

Door fout bij medewerker ziggo is opeens mij telefoon verwijdert en kan ik blijkbaar ook niet mijn oude telefoonnummer die ik al 30 jaar heb terug krijgen.

ze zijn niet echt bereid om dan ook maar een poging te wagen om de klant tevreden te stellen.

Ik zou deze provider niet aanraden want ook bij internet snelheid voldoen ze niet aan wat ze aanbieden.

Pim
20-01-2021

Internet prima, TV via internet matig

Ziggo GO is jaren problematisch geweest.

In 2020 beter, maar nu met de nieuwe app weer onder de maat.

Melden van de problemen haalt niks uit.

19-01-2021

Alles eigenlijk onvoldoende

Tsja, waar te beginnen, op mijn eerste adres deed ziggo het best goed, na mijn verhuizing is de ellende begonnen. WiFi wat niet werkt, chromecasten via de app is vaak niet mogelijk, zit 2m van het modem af en heb geen internet via WiFi, mediabox op andere tv blijft maar laden en laden, ruis schokkerig beeld op de mediabox. Dus samengevat allemaal niet werkende producten of diensten en in de tussentijd wel de prijzen omhoog schroeven. Daarnaast leggen ze elke keer de schuld bij mij neer. Ligt aan de apparatuur of aan de bekabeling, ik doe iets verkeerd op de app etc. Er is in de tussentijd wel wat coulance geweest maar dat lost het probleem niet op. Een oplossing is gewenst en anders wordt het opzeggen.

Saartje
18-01-2021

Monteur

Ik wilde graag een positieve review achterlaten! Er kwam een zeer aardige monteur langs met een positieve instelling en waarmee je ook grapjes kon maken. Erg fijne ervaring :)

17-01-2021

Uitknijpers

Mijn mediabox ging kapot en men zou een monteur langssturen. Na het telefoongesprek (eerst duurt het al tijden eer je iemand aan de lijn krijgt na tig keuzemenu's) krijg ik een email dat dit 50 euro kan kosten.

Weer gebeld want ik vind dat ziggo ervoor moet zorgen dat ik werkende (rand)apparaten moet hebben want daar betaal ik maandelijks voor. Er kan niet van mij verwacht worden dat ik 50 euro voor een monteur zou moeten betalen. De dame die ik sprak was het roerend met me eens en ze ging regelen dat de monteur werd afgezegd en dat ik een vervangende mediabox thuis ging ontvangen. Nergens anders is over gesproken.

In de email daarna wordt ineens bevestigd dat ik voor een ander pakket heb gekozen; zelfde abonnement dat ik al had maar wel 0,50/per maand duurder plus 19,95 administratiekosten te betalen.

Na ontvangst van en ingebruikname van de box een schriftelijke klacht ingediend want het "nieuwe" abonnement bevat ineens geen opnemen en terugkijken meer. Ik eiste precies hetzelfde terug dat ik voorheen ook had, zonder extra kosten.

Later contact met het callcenter en dan wordt er gezegd dat men niet meer dezelfde mediabox kan leveren. Daarom heb ik een nieuw pakket gekregen dat bij de nieuwere mediabox hoort en dat is iets duurder. Ik schijn terugkijken en opnemen gehad te hebben omdat ten tijde van de nieuwe installatie de bij mijn basis-abonnement horende box niet op voorraad was en ik had dus de box gekregen die bij het duurdere abonnement hoorde. Dit was nieuw voor mij want dit was mij nooit meegedeeld.

Dan wordt er gesuggereerd dat de dame dit met mij besproken zou hebben toen de vervangende box geregeld werd. Dit was pertinent niet het geval en wordt ik dus indirect voor leugenaar uitgemaakt. Het "de klant heeft altijd gelijk" principe wil men niets van weten. Dat is de pest met een bedrijf dat een monopolie heeft, het is slikken of stikken. Arrogantie ten top en me ook nog weer uitgeknepen voor 19,95.

Als trouwe klant voor vele jaren, eerst upc en later ziggo, voelde ik me echt belazerd en gekleineerd. Ik heb inmiddels mijn diensten bij ziggo opgezegd en ben tot volle tevredenheid overgestapt naar een adsl leverancier. Alles wat ik had en meer voor minder geld ook nog.

Pas op, je bent gewaarschuwd.

17-01-2021

Ontmoedigingsbeleid klantenservice Ziggo

Ik heb wederom klachten omtrent een instabiele internetverbinding bij Ziggo. Ik bel naar de technische dienst en zij laten mij minimaal 10 minuten in de wacht staan en vervolgens wordt de verbinding verbroken. Vervolgens bel ik naar een afdeling Ziggo nieuwe producten en krijg wel direct iemand te spreken. Ik vertel haar mijn verhaal en zij verbind mij vervolgens weer door naar een dezelfde technische afdeling met de melding dat de wachttijd ongeveer 7 minuten is. Na bijna 30 minuten heb ik maar opgehangen. Nieuwe producten afnemen lukt prima, maar als je service nodig hebt dan is het lastig iemand te spreken te krijgen. Ook de website is niet gebruiksvriendelijk en probeert je alleen maar zelf alles op te laten lossen. Ben echt gefrustreerd!

Ronald Schenk

16-01-2021

Zeer slechte klante service enz enz enz

Ontzettend slechte klantenservice .

Klantenservice zegt zelfs u moet overstappen naar een andere provider wij kunnen uw problemen niet oplossen.

Ik heb een alles in een pakket al 16 jaar.

Elk jaar moet ik bellen .

Internet traag.

Tv storing.

Monteur komt langs controleert alles en zegt service is slecht bij ziggo. Ik zal u een nieuwe ontvanger sturen die u heeft is niet in orde.

Nooit is er bij mij iets ontdekt wat dus aan mij ligt altijd aan ziggo .

Dit is dus maar een voorbeeld.

Nu weer extra zender pakket aangevraagd op 28 december 2020

Nu 16 januari nog steeds kan ik het niet kijken.

Meneer wij kunnen u niet helpen omdat er een fout zit in India .

Whaaha in India

Upc ziggo en service zit in India.

Dus totaal kan het maanden duuren voordat dit is opgelost.

Telefonie opgezegd

Controleer ik dat na 2 maanden staat het er gewoon nog bij.

Meneer heeft u dat gesprek opgenomen want wij kunnen het niet terug zie .

Dus ik lieg.

Helaas ziggo kon het aantonen via mijn berichtenbox in de mail.

Maar moest het weer eens aantonen

Enz enz.

Baba

AJ
14-01-2021

Continu Internetstoring en niet op willen lossen!

Inmiddels een jaar met een slechte internetverbinding en vele telefoontjes met ziggo verder. en met een kluitje het riet in worden gestuurd! ronduit waardeloze klantenservice.

Tess
13-01-2021

Duur

Duur en zeer onbeschoft personeel. Ik raad niemand aan om een ​​Ziggo te hebben. heel slecht bedrijf.

Gerry
12-01-2021

Monteur

Ik heb problemen met de telefoon om de haverklap moet ik het modem opnieuw opstarten en dan doet de telefoon het weer.

Ik bel hiervoor wordt gezegd daar moet een monteur voor komen, deze komt staat direkt met zijn laptop in hand en zegt, het signaal is te sterk ik ga hrt dignaal verzwakken, geen enkel woord dat er kosten aan verbonden zijn, diezelfde avond krijg ik een mail €50 betalen, hij zegt signaal te sterk is dan toch probleem van ziggo, in zijn rapportage geeft hij aan beknelling, vorig jaar alles vervangen door een proffessional.

Ik ga verhaal halen ik ben al meer als 20-25jaar klant als het niet meer is, ik ben nog nooit zo onbeschoft behandeld telefoon neergooien en als klant voor leugenaar worden gezien, nee we gaan uit wat de monteur zegt, nieuw spul vervangen en het modem verhangen met de controle lampen tegen de muur kan niet zien welke lampen branden of niet daar gaan ze niet op in.

Schande om zich na een klacht niet eens te vergewissen over de klacht, resultaat modem gisteren en vandaag weer moeten uit en aanzetten weer geen telefoon maar wel betalen schiet mij lek voor wat.

Garantie blijkbaar ook lulkoek.

Ziggo schaam je

Alex
11-01-2021

Haal de stekker er uit

Dat zgn monopolie van kpn en ziggo. Kiezen uit twee kutbedrijven. Welke is het minst kut? Ik ga nu weg bij ziggo na de zoveelste onverklaarbare hoge rekening en de zoveelste storing.

Tot nu toe beviel zo'n kastje van digitenne nog het beste.

Aryan
08-01-2021

Monopolist

Door hun positie als monopolist hebben ze geen concurrentie in en rond Rotterdam (op een paar plekjes glasvezel na) als je een beetje snel internet wil hebben.

Waardeloos, geen keuze dus het moet maar.

07-01-2021

Na anderhalve maand nog steeds geen internet, tv of tel.

Heb al sinds UPC internet/tv en telefoon, hele pakket dus. Afgelopen november had ik iemand van de klantenservice aan de lijn en die zei dat ik 11 euro per maand kon besparen met een kleine wijziging in mijn pakket. De kleine verandering zou 1 december 2020 ingaan. Affijn 1 december had ik opeens geen internet/ tv of telefoon. Ik gebeld met Ziggo en zou binnen 3 dagen opgelost worden. 3 dagen verder nog niets, dus maar weer gebeld. Mijn case zou zijn vastgelopen in India en dat zou binnen 1 week opgelost worden. Dit verhaal herhaalde zich de komende weken tot vandaag de dag 7 januari 2021. Ben dus al die tijd aan het lijntje gehouden en heb dus 5 WEKEN geen internet/ tv of telefoon. Vindt het werkelijk schandalig hoe Ziggo met trouwe klanten omgaat. Het einde is nog niet in zicht, want dit kan tot wel 3 maanden gaan duren zeiden sommige medewerkers. Het vastlopen van cases moet handmatig gedaan worden.

Jammer dat ik op mijn adres geen andere opties heb voor snelle internet, anders was ik allang weg. .

Groetjes van een ZEER teleurgestelde trouwe klant!

07-01-2021

Zeer teleurgesteld in Ziggo, terwijl we het eigenlijk wel wisten.

Ruim anderhalf jaar hebben we internet (250Mbps) tv en vaste telefoon. Al tijdens de installatie bleek dat de snelheid van internet niet haalbaar is, zelfs via een UTP kabeltje rechtstreeks op het modem. Daar hadden we zo'n 2Mbps met dee speedtest van Ziggo, daar zit je dan met je voeten in de meterkast. Monteur erbij gehaald, en die heeft voor de zekerheid de binnenkomende kabel opnieuw aangepeld en aangesloten. Maar dat heeft niet geholpen, een meting laten maken en die was zeer tegenvallend. De monteur zou buiten verder gaan, en zou ons bellen wat ze verder gaan doen. In de tussen tijd wachten we rustig af, met traag internet en slechte TV (blokken in beeld en vreselijk geluid). Drie dagen later komt er een andere monteur, om weer maar eens te meten. En ging weer weg, met de mededeling dat er nog aan gewerkt wordt. Ons probleem was, dat wij net in het huis zijn komen wonen. Dus we hadden nog geen provider, anders hadden we wel terug gegaan naar de vorige.

Weer dagen later, kregen we iets sneller internet en beter TV. Wij maar even met Ziggo bellen, ja ze waren nog steeds bezig. Na een jaar was het nog steeds het zelfde, na nog 2 keer een bezoek van een monteur die de binnen boel ook nog eens na keken. We hadden gelukkig de Horizon XL als mediabox, want de Next werkte niet volgens de monteur. Want de heeft geen HD voor opname en pauzeren. Die doet dat via de cloud, en dat gaat niet via een te trage verbinding.

Nu hebben we Glasvezel via KPN, zo erg blij mee.

Het was nog wel even een dingetje met Ziggo, om van het contract af te komen. KPN heeft voor ons de helft van de afkoopsom, op zich genomen!

06-01-2021

Ziggo haalt nog geen 50% van de beloofde snelheid

Zelf geven ze aan minimaal 80% van hun beloofde snelheid te bieden. Het is een uitzonderlijk geval als ze boven de 60% uitkomen. Zodra je de klantenservice hierover bericht is de hun enige oplossing nog meer geld uit je zakken te kloppen door een monteur te sturen.

Schaamteloze maffiapraktijken

Gene
05-01-2021

Slechte wifi

Slechte wifi en geen fatsoenlijke oplossing door ziggo .

service is zeer slecht , tevens moet je zelf versterkers aanschaffen , monteur heeft deze niet bij zich tevens is het de vraag of het na bezoek monteur wel zou werken?

zelf op verzoek om deze bij de monteur beschikbaar te hebben is dit niet mogelijk .

perfecte wifi ziggo . vergeet het maar en tevens zeer slechte service .