Ziggo reviews

1.4
Positief1%
Neutraal0%
Negatief99%
PeriodeLaatste 12 maanden202320222021
Geen lid

Deze reviews zijn ouder dan een jaar.

Ray
06-02-2021

Contractbreuk

11 december contract afgesloten. Tvstart met dus terugkijken.

24 jan monteur die alles aansluit.

Terugkijken kan niet.

Ziggo: dan moet u upgraden naar tvcompleet.

Terugkijken kan wel maar via npostart en videoland enz. Zeker een grap.

Medewerker zegt vanaf 28 jan voorwaarden gewijzigd. Nu niet meer in tvstart. Alleen voor oude klanten (bij een kennis van mij kan het nog wel heb ik gecheckt.)

Voorstel: als u nu upgrade gaan wij het voor u verzorgen.

2 weken klant, 4 uur aan telefoon

Ad
06-02-2021

Ziggo

Ziggo alles in een 5 dagen zonder tv

3 dagen zaak niet tel.bereikbaar waardoor omzet verlies

Internet probleem nog steeds niet opgelost

Compensatie voorstel vanuit ziggo 3 dagen hoef ik geen abonnement te betalen (lachertje)

20 jaar bij xs4all geen probleem

Advies blijf van ziggo af waardeloze firma

Dave
05-02-2021

Ziggo internetsnelheid

Ziggo internetsnelheid is bagger. Ik heb een 500mb abonnemen maar haal maximaal rond 63mb downloadsnelheid. 3 notebooks en 1 pc met een 1,5m cat6 direct ingeplugt. Allemaal hetzelfde verhaal. Hulp van Ziggo werkt niet. Zelf ben ik ict'er dus ik ben geen leek op dit gebied. Een monteur zou mij telefonisch helpen. 2 weken verder en nog geen telefoontje van de monteur gehad. Dat ik geen 500mb downloadsnelheid haal begrijp ik, maar 63mb is wel erg traag. Kan ik net zo goed weer een basis abonnement nemen.

Wendy
01-02-2021

Slechte service

Ruim een week geen internet en telefoon. Service monteur is niet binnen een week in te plannen. Zeven (!) keer gebeld met de klantenservice, iedere keer ander verhaal maar geen oplossing.

Zaterdag de tip gekregen van een klantenservice medewerker om een (duurder) zakelijk abonnement te nemen, dan heb je recht op snelle service. Is uiterlijk maandag geregeld en dan direct een monteur aan te vragen.

Direct weer gebeld. Wat denk je: helaas is het niet mogelijk om het abonnement voor dinsdag om te zetten! En voordat het administratief geregeld is, kunnen we geen servicemonteur inplannen. Of ik morgen weer even terug wil bellen.

Johnny
31-01-2021

Ziggo, daar is niks mis mee

Wat een gezeur vaak over Ziggo, ok, je krijgt een aantal keuze menu’s en 1,2,3, is je probleem misschien niet opgelost, maar er wordt ruim de tijd genomen, personeel is erg vriendelijk ook.

Ze bellen netjes terug hoe eea nu is en bij een mogelijke oplossing stuurt men direct een nieuwe ab of media box.

Ik hen dik tevreden over de service

Marja
30-01-2021

Waardeloze service

Mijn schoonmoeder is 12 januari verhuisd naar verzorgingstehuis i.v.m. haar dementie. Op 12 januari zou ook de aansluiting op het nieuwe adres door Ziggo in orde zijn gemaakt. Maar helaas geen signaal. Na een paar dagen kwam er een monteur en die heeft het in orde gemaakt. Helaas nu 1,5 week later weer geen signaal. Mijn schoonmoeder heeft nog steeds erg veel moeite met de overplaatsing en het enige vertier is tv kijken. Na 2 keer telefonisch contact met de klantenservice en alles uitproberen zat er geen andere oplossing op dan weer een monteur laten komen. Niet lachen maar op 30 januari is de eerste mogelijkheid 10 februari. Belachelijk wat een service! zo noemt Ziggo deze afdeling tenminste. Marja Wittens Rosmalen

Shivani
28-01-2021

Slechte service

Ontzettend slechte service. De wifi booster werkte niet en heb hiervoor langer dan een uur met een werknemer in gesprek gezeten (op eigen kosten natuurlijk). De persoon aan de telefoon moest constant dingen opzoeken waardoor ik het halve gesprek in de wacht stond. Uiteindelijk dagen zonder internet gezeten. De monteur komt langs en blijft volhouden dat de modem niet horizontaal mag liggen, wij geven aan dat Ziggo deze zo geplaatst heeft i.v.m. de meterkast en internetverbinding. Na vijf min volhouden geeft de monteur toe dat hij wél goed staat en het niet erg is. Nou prima, monteur drukt een knopje in en haalt de stekkers van de modem er een keer uit en weer in. Nog geen minuut bezig geweest met iets wat aan de telefoon kon worden doorgegeven en toch heeft Ziggo vrij veel lef om alsnog een rekening van €50 euro op te sturen.

Bart
27-01-2021

Waardeloze service

Wat een slecht bedrijf. we hebben een nieuwe tv, maar de media box is te oud voor deze tv. zegt ziggo en de monteur die hem heeft aangesloten. We betalen nu 744 euro per jaar. We willen een betere nieuwe box, dat is alles. Maar er wordt ons alleen de optie geboden om dan maar een duurder abonnement aan te schaffen. We gaan niet akkoord en worden in de wacht gezet.T mobile bied hetzelfde maar dan beter voor de helft van dit bedrag. ons zijn ze kwijt.

Sofi
27-01-2021

Via telefoon abonnement aangesmeerd

Onlangs zelf ingeschreven als zzp’er en ik wordt helemaal plat gebeld door telemarketing. Zo ook door ziggo zakelijk. Aan de telefoon word mij verteld dat mijn ziggo internet wordt omgezet naar een snellere verbinding. Oja en dat ik 6 maanden gratis ziggo movie krijg nu ik ondernemer ben. Hiervoor hoefde ik alleen maar mijn eerste drie cijfers van het rekening nummer te verifiëren. Dit gaat via mijn huurbaas dus ik vertel hier het rekening nummer van. Ja klopt! (wat achteraf niet klopt)

Wonend in een huis van 14 studenten ben ik niet op de hoogte van onze telecom aanbieder en blijkt dat we bij kpn zitten. Ziggo heeft mij gewoon opgelicht. Beschamend en intens sluw. Trap hier dus niet in en stap niet over op ziggo!

Op dit moment ben ik bezig met het opzeggen maar voel me bedrogen en zal nooit meer gebruik maken van ziggo. Als service designer aan de tu delft vind ik dit ook een perfect voorbeeld van een slecht ontworpen service. Zal het dan ook zeker als negatief voorbeeld gebruiken in mijn masterclasses. Daarnaast is het ook hoogst illegaal. Ziggo kan alleen mijn zakelijk rekening nummer zien, en deze eindigt niet toevallig op de laatste drie cijfers van de rekening van mijn huurbaas. Lekkere illegale “verificatie” dus.

Graag zou ik zien dat ziggo mijn abonnement opzegt en zijn excuus aanbied.

Dd
27-01-2021

Klantenservice en website

De website is zo opgebouwd zodat je in een loop zit en nooit bij de klantenservice of chat terrecht komt. aan de telefoon kost je minstens 1 uur en dan ben je eigenlijk nog niet geholpen. Ze doen voorkomen alsof alles plug en play is, maar dat is zeker niet zo. Ik had op mijn vorige adres XS4ALL OHHHH die wil ik weer terug!

Arie
25-01-2021

Giga activatie problemen

Al meer dan 40 dagen geen internet door Giga activatie problemen.

Piet
24-01-2021

Slechtste klantenservice ooit

Wat deugt er wel aan dit bedrijf?

Hanteren het “van het kastje naar de muur “ beleid

Onmogelijke chat service

Continu je verhaal opnieuw uitleggen

Ik ben er helemaal klaar mee

Anita
24-01-2021

Gewoon weggedrukt

Telefonisch contact opgenomen met Ziggo vanwege een foutmelding op tv. Na veel omzwervingen eindelijk bij de juiste afdeling aangekomen, na enkele seconden werd ik direct weggeklikt. Slechte service!

Yvonne
21-01-2021

Slechte service

Door fout bij medewerker ziggo is opeens mij telefoon verwijdert en kan ik blijkbaar ook niet mijn oude telefoonnummer die ik al 30 jaar heb terug krijgen.

ze zijn niet echt bereid om dan ook maar een poging te wagen om de klant tevreden te stellen.

Ik zou deze provider niet aanraden want ook bij internet snelheid voldoen ze niet aan wat ze aanbieden.

Pim
20-01-2021

Internet prima, TV via internet matig

Ziggo GO is jaren problematisch geweest.

In 2020 beter, maar nu met de nieuwe app weer onder de maat.

Melden van de problemen haalt niks uit.

Hans
19-01-2021

Alles eigenlijk onvoldoende

Tsja, waar te beginnen, op mijn eerste adres deed ziggo het best goed, na mijn verhuizing is de ellende begonnen. WiFi wat niet werkt, chromecasten via de app is vaak niet mogelijk, zit 2m van het modem af en heb geen internet via WiFi, mediabox op andere tv blijft maar laden en laden, ruis schokkerig beeld op de mediabox. Dus samengevat allemaal niet werkende producten of diensten en in de tussentijd wel de prijzen omhoog schroeven. Daarnaast leggen ze elke keer de schuld bij mij neer. Ligt aan de apparatuur of aan de bekabeling, ik doe iets verkeerd op de app etc. Er is in de tussentijd wel wat coulance geweest maar dat lost het probleem niet op. Een oplossing is gewenst en anders wordt het opzeggen.

Saartje
18-01-2021

Monteur

Ik wilde graag een positieve review achterlaten! Er kwam een zeer aardige monteur langs met een positieve instelling en waarmee je ook grapjes kon maken. Erg fijne ervaring :)

Jan
17-01-2021

Uitknijpers

Mijn mediabox ging kapot en men zou een monteur langssturen. Na het telefoongesprek (eerst duurt het al tijden eer je iemand aan de lijn krijgt na tig keuzemenu's) krijg ik een email dat dit 50 euro kan kosten.

Weer gebeld want ik vind dat ziggo ervoor moet zorgen dat ik werkende (rand)apparaten moet hebben want daar betaal ik maandelijks voor. Er kan niet van mij verwacht worden dat ik 50 euro voor een monteur zou moeten betalen. De dame die ik sprak was het roerend met me eens en ze ging regelen dat de monteur werd afgezegd en dat ik een vervangende mediabox thuis ging ontvangen. Nergens anders is over gesproken.

In de email daarna wordt ineens bevestigd dat ik voor een ander pakket heb gekozen; zelfde abonnement dat ik al had maar wel 0,50/per maand duurder plus 19,95 administratiekosten te betalen.

Na ontvangst van en ingebruikname van de box een schriftelijke klacht ingediend want het "nieuwe" abonnement bevat ineens geen opnemen en terugkijken meer. Ik eiste precies hetzelfde terug dat ik voorheen ook had, zonder extra kosten.

Later contact met het callcenter en dan wordt er gezegd dat men niet meer dezelfde mediabox kan leveren. Daarom heb ik een nieuw pakket gekregen dat bij de nieuwere mediabox hoort en dat is iets duurder. Ik schijn terugkijken en opnemen gehad te hebben omdat ten tijde van de nieuwe installatie de bij mijn basis-abonnement horende box niet op voorraad was en ik had dus de box gekregen die bij het duurdere abonnement hoorde. Dit was nieuw voor mij want dit was mij nooit meegedeeld.

Dan wordt er gesuggereerd dat de dame dit met mij besproken zou hebben toen de vervangende box geregeld werd. Dit was pertinent niet het geval en wordt ik dus indirect voor leugenaar uitgemaakt. Het "de klant heeft altijd gelijk" principe wil men niets van weten. Dat is de pest met een bedrijf dat een monopolie heeft, het is slikken of stikken. Arrogantie ten top en me ook nog weer uitgeknepen voor 19,95.

Als trouwe klant voor vele jaren, eerst upc en later ziggo, voelde ik me echt belazerd en gekleineerd. Ik heb inmiddels mijn diensten bij ziggo opgezegd en ben tot volle tevredenheid overgestapt naar een adsl leverancier. Alles wat ik had en meer voor minder geld ook nog.

Pas op, je bent gewaarschuwd.

Ronald
17-01-2021

Ontmoedigingsbeleid klantenservice Ziggo

Ik heb wederom klachten omtrent een instabiele internetverbinding bij Ziggo. Ik bel naar de technische dienst en zij laten mij minimaal 10 minuten in de wacht staan en vervolgens wordt de verbinding verbroken. Vervolgens bel ik naar een afdeling Ziggo nieuwe producten en krijg wel direct iemand te spreken. Ik vertel haar mijn verhaal en zij verbind mij vervolgens weer door naar een dezelfde technische afdeling met de melding dat de wachttijd ongeveer 7 minuten is. Na bijna 30 minuten heb ik maar opgehangen. Nieuwe producten afnemen lukt prima, maar als je service nodig hebt dan is het lastig iemand te spreken te krijgen. Ook de website is niet gebruiksvriendelijk en probeert je alleen maar zelf alles op te laten lossen. Ben echt gefrustreerd!

Ronald Schenk

Wim
16-01-2021

Zeer slechte klante service enz enz enz

Ontzettend slechte klantenservice .

Klantenservice zegt zelfs u moet overstappen naar een andere provider wij kunnen uw problemen niet oplossen.

Ik heb een alles in een pakket al 16 jaar.

Elk jaar moet ik bellen .

Internet traag.

Tv storing.

Monteur komt langs controleert alles en zegt service is slecht bij ziggo. Ik zal u een nieuwe ontvanger sturen die u heeft is niet in orde.

Nooit is er bij mij iets ontdekt wat dus aan mij ligt altijd aan ziggo .

Dit is dus maar een voorbeeld.

Nu weer extra zender pakket aangevraagd op 28 december 2020

Nu 16 januari nog steeds kan ik het niet kijken.

Meneer wij kunnen u niet helpen omdat er een fout zit in India .

Whaaha in India

Upc ziggo en service zit in India.

Dus totaal kan het maanden duuren voordat dit is opgelost.

Telefonie opgezegd

Controleer ik dat na 2 maanden staat het er gewoon nog bij.

Meneer heeft u dat gesprek opgenomen want wij kunnen het niet terug zie .

Dus ik lieg.

Helaas ziggo kon het aantonen via mijn berichtenbox in de mail.

Maar moest het weer eens aantonen

Enz enz.

Baba