Mara
24-01-2020

Irritant belbedrijf

Ziggo het meest irritante bedrijf dat er is .

Na 30 telefoon gesprekken waarin ze proberen om je weer klant te maken , ben ik het meer dan beu .

Ik heb meermaals aangegeven geen klant meer te willen worden maar ze blijven bellen .

Vanavond zei de medewerker zelfs .

Als je wilt dat dit stopt ,moet je overstappen .

Maya

Zeer ontevreden over Ziggo

Met heel veel gedoe een nieuw duurder abonnement incl, mediabox XL afgesloten omdat onze oude HUMAX videorecorder kapot was en deze niet meer verkrijgbaar is, Zonder dat wij hierom gevraagd hebben werd er plots een vaste telefoon aansluiting bij gezet hetgeen ik meteen opmerkte in het contract en ook direct gemeld heb. Sorry, dit was een foutje maar zou meteen hersteld worden. Tot mijn irritatie is er nu ca. 38,- teveel afgeschreven want er werd toch dit vaste telefoonabonnement in rekening gebracht! Ik krijg het teveel geïncasseerde niet terug gestort maar moet wachten op volgende facturen waarbij dit verrekend wordt! Je bent veel tijd bezig met chat gesprekken want ze zijn alleen bereikbaar op een duur 0900 nummer. Klantenservice medewerkers zijn halsstarrig en niet bereid de fouten van Ziggo klantvriendelijk op te lossen. Ook zijn ze niet bereid een gecorrigeerde factuur naar je te sturen.

Bob
23-01-2020

Onterechte kosten in rekening brengen

Ik ben weg gegaan bij Ziggo vanwege de slechte service. Gevraagd aan een medewerker van de klantenservice in hun chat (gewone mail kan je niet sturen) wat er betaald moet worden. Medewerker bevestigd een bedrag en stuurt een link die ik betaal. Vervolgens krijg ik nu allerlei brieven over incassokosten. Ik betaal deze niet uiteraard. Dit gemeld met het hele gesprek erbij naar Ziggo. Zeggen doodleuk dat het niet is kwijtgescholden maar nog niet vervallen was.Wat een slechte service. Eerder 9 maanden dubbel betaald wat terug betaald zou worden maar nee, dat gaan ze verrekenen! ik betaal niets aan deze prutsers. Ik ben er ook echt helemaal klaar mee.

23-01-2020

Al drie keer een monteur over de grond gehad@!@

De mediabox werkt niet! Volgens Ziggo ligt het aan van alles, maar niet aan de mediabox. Splitters vervangen, apart modem versterker er tussen, maar de klachten blijven.

Vanmorgen onderhoud op het netwerk en vanaf vanmorgen geen internet en telefoon. Een paar keer het modem stroomloos gemaakt, geen resultaat. Ziggo gebeld.ligt niet aan Ziggo.sturen 29 januari een monteur.

Ziggo stuurt spookfacturen

Mijn Klacht:

ziggo stuurt factuur zonder dat ik klant bent van hun

als ik ze belt en om een oplossing te komen wordt me verteld dit was een foutje sorry.

ik zeg dit gebeurt nu elke maand niemand heb daar grip op het systeem.

vervolgens meld ik ze dat hun gesprek ook wordt opgenomen en als wat ziggo doet wordt de verbinding verbroken

super ziggo ga zo door

Gewenste Oplossing:

niet het blijft maar doorgaan

Bernice

Zeer onvriendelijk

Facturen kloppen niet. rekenen extra bedragen terwijl dat niet van toepassing is. Alles nagekeken kom tot de conclusie tot wij veel te veel hebben betaald of nog moeten betalen. Bellen we naar de klantenservice. Probeer het uit te leggen. Mevrouw wilde niet naar mij luisteren want zij ziggo maken geen fouten mevrouw was er een beetje klaar mee want begon te schreeuwen, liet mij niet uit spreken en heeft opgehangen. Ik verbouwereerd belde terug. Ik kreeg een jongen aan de lijn. ik legde uit wat net gebeurde en meneer had al meteen zijn conclusie getrokken want zijn antwoord. Mevrouw dan dient u toch lekker een klacht in, ik kan hier niks mee en wil hier ook niks mee doen. Hij wilde zijn naam ook niet zeggen. Hij zei wel nog fijne dag maar hing op zonder tot ik nog steeds geholpen ben. Ik vind dit zeer klantonvriendelijk en dat terwijl je zoveel per maand betaald. Kunnen ze je nog niet eens helpen of überhaupt naar je luisteren.

22-01-2020

Zeer onbekwame klantenservice

Natuurlijk is er wel eens een storing en heb ik ook alle begrip voor. Waar ik meer last van krijg is het contact met de klantenservice. Helaas 3 keer moeten bellen en tot de conclusie komen dat ik beter weet (uit het verleden) hoe het werkt bij Ziggo dan 2 van de 3 medewerkers die mij te woord stonden. Duidelijk dat ze wel een irritante training hebben gehad hoe om te gaan met lastige klanten Nu nog een training om hun eigen producten en procedures onder de knie te krijgen. Zou veel helpen om geen lastige klanten te krijgen. Jammer dat ik nog aan ze 'vast' zit. Ik verwacht zodra hier ook glasvezel ligt veel mensen vertrekken bij Ziggo. Monopolie positie geeft helaas vaak arrogantie houding. Jammer Ziggo.

Tim

Mediabox

Ik heb nu in redelijk korte tijd mijn tweede media ox Xl in gebruik. De eerste had na niet al te lange tijd problemen met een niet goed werkende ab, zenders die niet terug te kijken waren. Ook Netflix en YouTube werkte niet via de mediabox. Na heelveel lange belpogingen, met veel wachttijd uiteindelijk iemand gesproken en er zou een nieuwe mediabox komen. Toen deze binnenkwam veel problemen met installatie, dus na weer veel belpogingen uiteindelijk na het weekend een installateur over de vloer. Deze handelde als altijd heel goed, en kon redelijk snel het probleem aangeven. Dit was 30 oktober ‘19 en nu weer het zelfde gezeur met mediabox. Jullie begrijpen mijn irritatie

Arie

Slechte werking.

Tv loopt de spraak iedere keer achter als je naar de monden kijkt. Als je een programma aanzet via tv bode dan ben je verplicht om eerst nog een stuk van een ander programma te kijken. Als je belt is het standaard antwoord :moet U even de box resetten. Dit moet ik dus meerdere keren per week doen. Eerst hadden we de Horizon box ,was ook ellende.

Daan

Wat een drama

Kastje naar muur naar kastje naar muur naar kastje naar muur naar kastje naar muur.

Rick
20-01-2020

Kan er ook een review , -10 worden gegeven?

Dan had ik dit zeker gedaan!

Deze provider spant de kroon! Wat een zooitje ongeregeld hier. Overal wordt ik verkeerd en anders geïnformeerd en zelf draai ik nu voor de dubbele kosten op, ' sorry meneer, we kunnen niks meer voor u doen', verteld medewerker nummer 10 mij.

Door een buitenland bundel Canada en VS moest ik overstappen naar Ziggo, omdat KPN dit niet meer aanbiedt. Vanaf het moment dat ik dit in gang heb gezet ging het al mis. Niemand wist van deze bundel en niemand kon me echt goed informeren. Aangezien er voordelen zijn als je Ziggo en Vodafone combineert is het logische om dan met alles over te stappen zou je zeggen. Echter mijn contract liep bijKPN af op 20 april, waarin ik ook heb aangegeven dat mijn nieuw contract deze datum in zou moeten gaan. Dat was allemaal geen probleem, totdat ik ineens een factuur voor december en januari ontving. Inmiddels zit ik nu met dubbele kosten voor mijn abonnementen en al mijn bundel voordelen zijn vervallen.

Mijn overstap zou geheel geregeld worden door Ziggo, waardoor ik er geen omkijken naar had. Dit hield in dat hun het door zouden geven aan KPN. Guess what, ik belde KPN en ze vertelde mij dat de hele overstap niet is doorgekomen dus dat mijn abonnement gewoon doorliep. Inmiddels heb ik hem zelf kunnen opzeggen, maar hierdoor moet ik dus zelf 1,5 maand dubbele kosten betalen.

De desbetreffend klantenservice medewerker vertelde dat mij 3 mails hierover zijn gestuurd om 31 december. Gues What, nooit een mail hierover ontvangen. niet in spam of ongewenst, niks. Jawel meneer, wij hebben deze mail gewoon verstuurd. Ga dit maar eens bewijzen dat je hem niet hebt ontvangen.

Kortom, mocht je ooit twijfelen om over te stappen, doe dit absoluut niet naar Ziggo, want je gaat er niet op vooruit, wat ze wel beloven.

Tip voor Ziggo: Train je personeel beter, zodat iedereen een zelfde verhaal heeft en een cursus klantvriendelijkheid zal er ook niet vanaf kunnen.

Jullie hebben er wederom een boze klant bij en het moment dat ik weer kan overstappen, ben ik hier snel weg!

Groet, Rick

Pa

Vreselijk

Hadden eerst KPN, was geweldig!

Nu na verhuizing is enige optie hier in de buurt schijnbaar Ziggo, vreselijk! Zo’n 4x per week doet de mediabox het niet, de internetsnelheid is erg traag, service matig.

Jurre

Wifi

Stelletje koekenbakkers zijn het ook. Ik ga gelijk overstappen naar een provider!?

Louise
19-01-2020

Te veel. Alles is negatief.

Heb niets meer te vertellen.

Wilde met vrienden mijn ervaringen lezen, die schrijf ik als ik even wakker ben om wat voor reden dan ook.

Maar die zijn verwijderd. Weet niets meer te vermelden.

Prima.

Bedankt voor de medewerking.

Hedzer

Mediabox xl

Eindelijk, vandaag de gloednieuwe mediabox xl ontvangen. Ik probeer het kort te houden.

Alles goed aangesloten en dus activeren. Dus niet: storing met de harddisk. Bellen met ZIGGO en alles nagelopen. Alles nagelopen (1 uur) en alles klopt, maar geen verbinding. Eindelijk kwam de medewerkster er achter dat de mediabox xl bij ZIGGO nog moest worden geactiveerd. Dus 1 uur wachten op de nieuwe activatie. Weer in bedrijf gesteld en ja.met dezelfde foutmelding (1150). Weer gebeld met ZIGGO en deze medewerker zei uiteindelijk dat deze mediabox abusievelijk naar mij was gestuurd, omdat deze kapot was en dus niet goed werkte. Een gloednieuwe defecte mediabox, hoe kan dit denk je dan. Resultaat: volgende week een andere mediabox! Een hele middag naar de kloten. Als genoegdoening zie ik graag dat na de verloren middag en na de tweede levering de activatie kosten van € 20 worden kwijtgescholden! Mede omdat ik al heel veel jaren tot nu toe een tevreden klant was. Dat hoop ik ook te blijven. Maar het wordt op deze manier wel aangevochten.

Groet Hedzer

Ahong

Na 1 week nog steeds geen internet van Ziggo

Waardeloze service van Ziggo! Na een week nog steeds geen internet. Vanaf zaterdag 11 jan werd tegen ons gezegd de collega's van de 1ste lijn in India moeten dit regelen. Wij moeten meer geduld hebben en want in Nederland kunnen zij niks doen. Het kan nog effe duren. zeiden ze. Maar hoe lang nog, Ziggo?

Spookrekening

Opgelicht door Ziggo. Onder valse voorwendselen een zakelijk abb genomen. Nooit accoord gegaan. Toch rekening sturen

Joop
16-01-2020

Totaal niets zeggende provider

Mediabox XL die per dag 2 keer zoveel energie verbruikt dan mijn koel/vriescombinatie en waardeloos internet/WIFI.

Men verdomd het de Mediabox Next uit te leveren, ja als je het duurdere abo neemt.

Er bestaat ook nog een ander modem maar kan men niet toezeggen.

Dan de steker er maar uit trekken, is prima zeggen ze dan. En zo us ook geschied.

Weer terug naar de 02-01-2020 overgestapt van KPN naar Ziggo ivm hogere internet snelheid. 16-01-2020 gebruik gemaakt van mijn herroepingsrecht om weer zo snel mogelijk van deze waardeloze leverancier af te zijn.

Er bestaat ook nog een ander modem maar kan men niet toezeggen.

Dan de steker er maar uit trekken, is prima zeggen ze dan. En zo is ook geschied.

Weer terug naar de KPN en genoegen nemen met een lagere internet snelheid maar wel goede service.

Mensen, ga niet in zee met Ziggo, lees je eerst in op internet voordat je erin trapt. en genoegen nemen met een lagere internet snelheid maar wel goede service.

16-01-2020

Klant-onvriendelijkheid

Al twee dagen geen internet, tv en telefoon. Gisteren twee keer gebeld met de klantenservice van Ziggo: het lag aan “werkzaamheden”, maar “binnen één à twee uur” zou alles het weer doen.

Vandaag wéér niks. Opnieuw gebeld en nu werd door hen het voorstel gedaan om een monteur te sturen. Over VIER dagen, toevallig ook nog een dag die slecht uitkomt. Een dag later dan, na de middag. Op de vraag of dat dan na 13.00 uur zou kunnen, antwoordt de dame dat er ingepland wordt vanaf 12.00 uur. Mocht ik dan nog niet thuis zijn, dan kost me dat € 35,00! Daaaag Ziggo!

Jack
15-01-2020

Herstellen van het wachtwoord in ziggo mail

Gevaagd aan Ziggo om een herstelcode prima we sturen hem naar u email adres maar daar is de code voor kan ge beuren optie brief met code gevraag d binnen 5 dagen wordt deze geleverd morgen is dag zes ik ben benieuwd