Nika
29-01-2020

Voldoen niet aan hun service.

Mijn huidige abonnement van andere provider niet hebben opgezegd, terwijl tijden de bestelling heb ik duidelijk aangegeven en ze hebben het ook ontvangen en bevestigen dat het gaat gebeuren. Door hun fouten, heb ik meer dan 100 euro moeten betalen aan vorige provider + ziggo kosten.

Bagger in vergelijking met XS4all

Overgestapt van XS4all naar Ziggo ivm Vodafone maar wat een verkeerde keuze. Wifi gaat nog, niet optimaal en vaak even geen ontvangst maar ff geduld en het gaat weer prima. TV is een drama, als je glasvezel gewend bent dan is heb bij Ziggo maar behelpen, het beeld kwaliteit is echt een stuk minder. Daarnaast op veel zenders haperend beeld, alsof je aan het downloaden bent en je snelheid niet genoeg is.

Pffff wanneer kan ik weer terug naar XS4all, dan maar geen dubbele data!

Bilal
28-01-2020

HD recorder gekregen zonder aanvraag

Inmidddels al maanden geleden maar toch. Ik wilde overstappen naar een andere provider,. Dus zat lekker op mijn vrije dag te vergelijken en aangezien ik Vodafone heb, was mijn gedachten op Ziggo. Ineens belde iemand aan, toevallig was een meneer van Ziggo aan de deur en vroeg of ik intresse had in Ziggo. :) wel toevallig en ging akoord. Samen hebben we formulier ingevuld en heb digitale tv met internet besteld. Na enkele dagen later kreeg ik pakketen binnen en zag een hd recorder. dus ik belde netjes klantenservice dat er een fout was, en mocht gratis terug sturen. Dit heb ik gedaan. Na week later kreeg ik een factuur van 199,- euro van hd recorder. Terwijl ik als bewijs bestelling NIET heb besteld moest ik alnog betalen omdat ze de pakket niet terug hebben kregen. (Volgens de wet mag je verkeerd gestuurde pakket houden maar heb toch verzonden) na veel bellen en bewijzen mailen wilden ze alnog 199 euro van mij hebben. Ik was er klaar mee, en heb rechtsbijstand ingeschakeld. Alle bewijzen heb ik nar hun opgestuurd en ja hoor. Na een dag later kreeg ik netjes een belletje van rechtsbijstand dat ik niks meer hoef te betalen omdat hun eige fout was. Excus van ZIGGO heb ik niet ontvangen maar heb wel netjes een mail gestuurd dat ik pe einde contract datum ga overstappen ivm slechte klantvriendelijkheid. En ja hoor. weer geen reactie gehad. In mij ogen is Ziggo klantenservice geen 5 cent waard.

28-01-2020

Geld afschrijven zijn ze vlug mee maar terug betalen ?/

Hier onder het verhaal wat ik naar de klchten diens van ziggo heb gestuurd

Vandaag 28-01-2020

Er word eerst over januari 2020 een maand termijn afgeschreven.

Terwijl ik toen geen klant meer bij jullie was.

Er is mijn toen aan de telefoon verteld dat wat ik te veel betaald heb.

Ik in de aankomende periode zou betaald krijgen

Wat scherts mijn verbazing op 28-01-2020 krijg ik een mail.

Eerst moet er gekeken worden of alles wel klopt.

En dan de mededeling dat het geld binnen 4 weken betaald zou worden.

Waarom word mijn dan eerst verteld de volgende periode zou alles terug betaald worden.

Wie moet ik nog bij jullie geloven

De een zegt dit de ander weer dat.

Het is mijn geld en ik heb hier geen boom in de tuin staan waar het aan groeit.

Dus bij deze zo spoedig mogelijk mijn geld teru anders ga ik stappen ondernemen

Een ontevreden ex klant

Chiel
28-01-2020

Ziggo wil liever geen nieuwe klanten

Wilde overstappen van kpn. Blijkt dat op mijn adres de vorige bewoner 2 jaar geleden is overleden. Zodoende had hij zijn laatste rekening niet betaald. Geen erfgenamen. Nu staat mijn adres op de "zwarte lijst". Na twee bezoeken aan de winkel en 24 minuten in de wacht ad telefoon met liefst drie medewerkers kreeg ik te horen dat ik dan maar aan moest tonen dat ik de overleden vorige bewoner niet ben! Whahaha! Ja vast.aanvraag geannuleerd. Los van dat Ziggo zich kapit moet schamen voor deze benaderingswijze vind ik het bovenal zo ontzettend stupide van ze. Wat een sukkels! Tis gewoon nog upc he dat waren oik altijd van die prutsers. Ik blijf lekjer bij Kpn. Ziggo-sukkels. Droevig hoor

Eddy

Horizon box next

Naar warm gemaakt te zijn door mijn omgeving dacht ik, ik zal ook de nieuwe horizon box next bestellen. Mijn omgeving had aangegeven dat het niet extra zou kosten in de maand. Nou kijk ik zojuist op de site en zie dat ik tv max pakket moet pakken om in aanmerking te komen voor en next. Dit gaat mij 20 euro extra in de maand kosten. Nou ga ik niet geloven dat mijn horizon box op jaar basis 240 euro moet kosten. Gezien de keuze van Ziggo om naar een ander pakket over te moeten stappen voor de nieuwe box ben ik genoodzaakt om naar de concurrent te gaan. Toch jammer dat je naar 10 jaar klant te zijn van Ziggo en Vodafone zo afgedankt wordt!

Van Essen
27-01-2020

Hoeveel slechte dingen wil je weten over dit bedrijf?!?

Wat een slecht bedrijf! De medewerkers weten niks, je word met een vraag doorverbonden met 5x de verkeerde afdeling.

Gaat je mediabox kapot (er zat een fout in die heel veel voorkwam bij deze mediaboxen)? Dan krijg je een nieuwe maar zonder het te melden ook een nieuw jaarcontract. We zijn overgestapt op KPN, krijgen we ineens een afrekening van ziggo van €486! Omdat er nog een contract liep waar wij niets van af weten. En natuurlijk valt er niet over te discussiëren.

Blij dat we weg zijn na al het gedoe, slecht internet, slecht beeld met weggevallen stukken bij opgenomen programma’s en de rest van de ellende!

Marcel

Onvriendelijk

N.a.v. eerdere problemen contact opgenomen om wat te wijzigen (Omdat de website vs bijlage niet overeen komen).

Uiteindelijk medewerker aan de lijn.

Probleem uitgelegd en dat ik wijziging wil doen.

Wilde me niet helpen, geprobeerd het probleem te verduidelijken. komen er bedreigingen.

Ziggo, ga zo door met je klanten. Gelukkig zijn er andere providers

Mara
24-01-2020

Irritant belbedrijf

Ziggo het meest irritante bedrijf dat er is .

Na 30 telefoon gesprekken waarin ze proberen om je weer klant te maken , ben ik het meer dan beu .

Ik heb meermaals aangegeven geen klant meer te willen worden maar ze blijven bellen .

Vanavond zei de medewerker zelfs .

Als je wilt dat dit stopt ,moet je overstappen .

Maya

Zeer ontevreden over Ziggo

Met heel veel gedoe een nieuw duurder abonnement incl, mediabox XL afgesloten omdat onze oude HUMAX videorecorder kapot was en deze niet meer verkrijgbaar is, Zonder dat wij hierom gevraagd hebben werd er plots een vaste telefoon aansluiting bij gezet hetgeen ik meteen opmerkte in het contract en ook direct gemeld heb. Sorry, dit was een foutje maar zou meteen hersteld worden. Tot mijn irritatie is er nu ca. 38,- teveel afgeschreven want er werd toch dit vaste telefoonabonnement in rekening gebracht! Ik krijg het teveel geïncasseerde niet terug gestort maar moet wachten op volgende facturen waarbij dit verrekend wordt! Je bent veel tijd bezig met chat gesprekken want ze zijn alleen bereikbaar op een duur 0900 nummer. Klantenservice medewerkers zijn halsstarrig en niet bereid de fouten van Ziggo klantvriendelijk op te lossen. Ook zijn ze niet bereid een gecorrigeerde factuur naar je te sturen.

Bob
23-01-2020

Onterechte kosten in rekening brengen

Ik ben weg gegaan bij Ziggo vanwege de slechte service. Gevraagd aan een medewerker van de klantenservice in hun chat (gewone mail kan je niet sturen) wat er betaald moet worden. Medewerker bevestigd een bedrag en stuurt een link die ik betaal. Vervolgens krijg ik nu allerlei brieven over incassokosten. Ik betaal deze niet uiteraard. Dit gemeld met het hele gesprek erbij naar Ziggo. Zeggen doodleuk dat het niet is kwijtgescholden maar nog niet vervallen was.Wat een slechte service. Eerder 9 maanden dubbel betaald wat terug betaald zou worden maar nee, dat gaan ze verrekenen! ik betaal niets aan deze prutsers. Ik ben er ook echt helemaal klaar mee.

Piet
23-01-2020

Al drie keer een monteur over de grond gehad@!@

De mediabox werkt niet! Volgens Ziggo ligt het aan van alles, maar niet aan de mediabox. Splitters vervangen, apart modem versterker er tussen, maar de klachten blijven.

Vanmorgen onderhoud op het netwerk en vanaf vanmorgen geen internet en telefoon. Een paar keer het modem stroomloos gemaakt, geen resultaat. Ziggo gebeld.ligt niet aan Ziggo.sturen 29 januari een monteur.

Pieter

Ziggo stuurt spookfacturen

Mijn Klacht:

ziggo stuurt factuur zonder dat ik klant bent van hun

als ik ze belt en om een oplossing te komen wordt me verteld dit was een foutje sorry.

ik zeg dit gebeurt nu elke maand niemand heb daar grip op het systeem.

vervolgens meld ik ze dat hun gesprek ook wordt opgenomen en als wat ziggo doet wordt de verbinding verbroken

super ziggo ga zo door

Gewenste Oplossing:

niet het blijft maar doorgaan

Bernice

Zeer onvriendelijk

Facturen kloppen niet. rekenen extra bedragen terwijl dat niet van toepassing is. Alles nagekeken kom tot de conclusie tot wij veel te veel hebben betaald of nog moeten betalen. Bellen we naar de klantenservice. Probeer het uit te leggen. Mevrouw wilde niet naar mij luisteren want zij ziggo maken geen fouten mevrouw was er een beetje klaar mee want begon te schreeuwen, liet mij niet uit spreken en heeft opgehangen. Ik verbouwereerd belde terug. Ik kreeg een jongen aan de lijn. ik legde uit wat net gebeurde en meneer had al meteen zijn conclusie getrokken want zijn antwoord. Mevrouw dan dient u toch lekker een klacht in, ik kan hier niks mee en wil hier ook niks mee doen. Hij wilde zijn naam ook niet zeggen. Hij zei wel nog fijne dag maar hing op zonder tot ik nog steeds geholpen ben. Ik vind dit zeer klantonvriendelijk en dat terwijl je zoveel per maand betaald. Kunnen ze je nog niet eens helpen of überhaupt naar je luisteren.

Erik
22-01-2020

Zeer onbekwame klantenservice

Natuurlijk is er wel eens een storing en heb ik ook alle begrip voor. Waar ik meer last van krijg is het contact met de klantenservice. Helaas 3 keer moeten bellen en tot de conclusie komen dat ik beter weet (uit het verleden) hoe het werkt bij Ziggo dan 2 van de 3 medewerkers die mij te woord stonden. Duidelijk dat ze wel een irritante training hebben gehad hoe om te gaan met lastige klanten Nu nog een training om hun eigen producten en procedures onder de knie te krijgen. Zou veel helpen om geen lastige klanten te krijgen. Jammer dat ik nog aan ze 'vast' zit. Ik verwacht zodra hier ook glasvezel ligt veel mensen vertrekken bij Ziggo. Monopolie positie geeft helaas vaak arrogantie houding. Jammer Ziggo.

Tim

Mediabox

Ik heb nu in redelijk korte tijd mijn tweede media ox Xl in gebruik. De eerste had na niet al te lange tijd problemen met een niet goed werkende ab, zenders die niet terug te kijken waren. Ook Netflix en YouTube werkte niet via de mediabox. Na heelveel lange belpogingen, met veel wachttijd uiteindelijk iemand gesproken en er zou een nieuwe mediabox komen. Toen deze binnenkwam veel problemen met installatie, dus na weer veel belpogingen uiteindelijk na het weekend een installateur over de vloer. Deze handelde als altijd heel goed, en kon redelijk snel het probleem aangeven. Dit was 30 oktober ‘19 en nu weer het zelfde gezeur met mediabox. Jullie begrijpen mijn irritatie

Arie

Slechte werking.

Tv loopt de spraak iedere keer achter als je naar de monden kijkt. Als je een programma aanzet via tv bode dan ben je verplicht om eerst nog een stuk van een ander programma te kijken. Als je belt is het standaard antwoord :moet U even de box resetten. Dit moet ik dus meerdere keren per week doen. Eerst hadden we de Horizon box ,was ook ellende.

Daan

Wat een drama

Kastje naar muur naar kastje naar muur naar kastje naar muur naar kastje naar muur.

Rick
20-01-2020

Kan er ook een review , -10 worden gegeven?

Dan had ik dit zeker gedaan!

Deze provider spant de kroon! Wat een zooitje ongeregeld hier. Overal wordt ik verkeerd en anders geïnformeerd en zelf draai ik nu voor de dubbele kosten op, ' sorry meneer, we kunnen niks meer voor u doen', verteld medewerker nummer 10 mij.

Door een buitenland bundel Canada en VS moest ik overstappen naar Ziggo, omdat KPN dit niet meer aanbiedt. Vanaf het moment dat ik dit in gang heb gezet ging het al mis. Niemand wist van deze bundel en niemand kon me echt goed informeren. Aangezien er voordelen zijn als je Ziggo en Vodafone combineert is het logische om dan met alles over te stappen zou je zeggen. Echter mijn contract liep bijKPN af op 20 april, waarin ik ook heb aangegeven dat mijn nieuw contract deze datum in zou moeten gaan. Dat was allemaal geen probleem, totdat ik ineens een factuur voor december en januari ontving. Inmiddels zit ik nu met dubbele kosten voor mijn abonnementen en al mijn bundel voordelen zijn vervallen.

Mijn overstap zou geheel geregeld worden door Ziggo, waardoor ik er geen omkijken naar had. Dit hield in dat hun het door zouden geven aan KPN. Guess what, ik belde KPN en ze vertelde mij dat de hele overstap niet is doorgekomen dus dat mijn abonnement gewoon doorliep. Inmiddels heb ik hem zelf kunnen opzeggen, maar hierdoor moet ik dus zelf 1,5 maand dubbele kosten betalen.

De desbetreffend klantenservice medewerker vertelde dat mij 3 mails hierover zijn gestuurd om 31 december. Gues What, nooit een mail hierover ontvangen. niet in spam of ongewenst, niks. Jawel meneer, wij hebben deze mail gewoon verstuurd. Ga dit maar eens bewijzen dat je hem niet hebt ontvangen.

Kortom, mocht je ooit twijfelen om over te stappen, doe dit absoluut niet naar Ziggo, want je gaat er niet op vooruit, wat ze wel beloven.

Tip voor Ziggo: Train je personeel beter, zodat iedereen een zelfde verhaal heeft en een cursus klantvriendelijkheid zal er ook niet vanaf kunnen.

Jullie hebben er wederom een boze klant bij en het moment dat ik weer kan overstappen, ben ik hier snel weg!

Groet, Rick

Pa
19-01-2020

Vreselijk

Hadden eerst KPN, was geweldig!

Nu na verhuizing is enige optie hier in de buurt schijnbaar Ziggo, vreselijk! Zo’n 4x per week doet de mediabox het niet, de internetsnelheid is erg traag, service matig.