Gertjan
16-08-2016

Slechtste provider van NL !

Beste wat ik ooit gedaan heb is van ziggo overstappen naar XS4ALL . Sinds ik XS4ALL heb ben ik helemaal gelukkig , nu al ruim 5 jaar en nog NOOIT een storing gehad ! ook de klantenservice is de beste van NL !

Anja

Alles in 1 plus.....................helemaal niks

Ik had een alles in 1 plus abonnement van Ziggo wat mij zeer goed beviel. Zonder dat ik ervan op de hoogte werd gesteld, is mijn abonnement gedegradeerd naar tv royaal en wanneer ik nu nog interactieve series en/of films wil bekijken, mag ik daar eerst een MyPrime abonnement voor afsluiten, terwijl ik altijd series en films heb kunnen bekijken met m'n oude abonnement, moet er nu WEER extra betaald worden. Zo zoetjes aan komen mij de prijsverhogingen en slechte service de neusgaten uit. Misschien toch maar hetzelfde doen als die andere 40.000 klanten die dit jaar zijn opgestapt. Maar waarheen?

Nverbunt
15-08-2016

Slechte service, veeeeel te duur

Nog nooit zulke geiten aan de telefoon gehad!

Ik heb gelukkig opgezegd, veel te duur voor wat je krijgt!

Heb nu glasvezel via Vodafone en betaal een derde van wat ik bij ziggo betaalde!

Maar helaas gaat Vodafone fuseren met ziggo :( ik wacht het af maar kan zeker afraden om nu een abonnement af te sluiten via Ziggo. Ook kwaliteit is minder dan toen bij upc..

Joost
15-08-2016

Deurwaarder voor onterecht afgeschreven bedrag

In februari 2016 is er door Ziggo een bedrag van mijn rekening afgeschreven.

Ik was toen echter al 3 jaar geen klant meer bij Ziggo. In mijn vorige huis gebruikten we Ziggo, en het account van Ziggo is overgezet op de naam van de nieuwe bewoner.

Toch is mijn rekeningnummer weer gebruikt voor de maandelijkse automatische incasso. Ik heb gebeld over dit probleem en er werd mij door Ziggo verteld de betaling te storneren, wat ik vervolgens heb gedaan. Ziggo zou de nieuwe bewoners zoeken en de rekening aan hen adresseren.

Echter heb ik maanden later een brief ontvangen van gerechtsdeurwaarders LAVG over ditzelfde bedrag. Opnieuw heb ik contact opgenomen en het probleem uitgelegd. Zowel Ziggo als LAVG zeggen dat ze niet bij de gegevens kunnen. Toch worden mijn argumenten afgewezen (zonder tegenargumenten) en moet ik alsnog betalen. Het enige wat ik nu nog kan doen is naar de rechter stappen.

Diana
15-08-2016

Hèlemaal niks. Ziggo is bagger.

Wij hebben precies hetzelfde probleem en wij worden er depressed van! Elke keer werken de 3 inmiddels vervangende boxen nog steeds slecht! Steeds resetten en paren en dan doet hij het weer even. In de slaapkamer, onze een na laatste box, daar leek wel een harde schijf in te draaien! Zit er helemaal niet in, maar zo'n geluid maakte hij! Net als dat je een dvd opstart, ik ga over naar een andere. Geen Ziggo meer, dat is bagger. Net 2 weken een andere nieuwe box gehaald zelf in A,dam Noord, want anders moet de monteur weer langskomen en dat moet je ook weer betalen! Het ligt aan de bekabeling en alles, slaat nergens op. Mijn man heeft 25 jaar voor KPN gewerkt, weet alles van ICT, kabels, kasten, instalaties, glasvezel etc....allemaal geklets dat is het. Iedere keer weer gezeur met die rot boxen en echt goedkoop zijn ze ook niet die fabelachtige Ziggo! Wel € 80,00 Euro p/m. Kan ik ff vangen? Een stelletje prutsers zijn het. Van mijn èèn ster en ik raad het ook zeker niet aan, Ziggo! No way!

Lisette
14-08-2016

Sms van Nederland naar Buitenland komt niet aan

Sms naar mijn dochter.in.Polen komt.niet aan. Het is een prbleem.van Ziggo daar andere providers wel aankomen. Ik heb Ziggo inmiddels 2x gebeld maar nee het is een bekend probleem en ze zijn er mee bezig.... Blijkbaar vanaf 22 juli! Is gewoon niet acceptabel het is nu 14 augustus!

Reden om naar een andere provider o er te stappen als ze niet snel eens wat oplossen. Ze bieden als.compensatie een TV pakket aan! Daar heb ik niets aan. Los de zaak op!

14-08-2016

Activatie FoxSports duurt dagen, if ever

Gistermiddag telefonisch pakket Fox Sports aangevraagd bij Ziggo. Zou binnen 24 uur geactiveerd worden, 'maar in de praktijk meestal binnen 4 uur', aldus de jolige Ziggo-meneer. Nu 20 uur later: geen FoxSports, Ziggo is de aanmelding kwijtgeraakt en zegt dat activatie 72 uur gaat dureh. Wie is hier gek?

12-08-2016

Wat een slechte service en internet

Mijn ouders hebben sinds een paar maanden alles-in-een bij Ziggo. Er zijn al 2 monteurs langs geweest en 3 horizon boxen erdoorheen en nog steeds is het internet bagger. Ik heb zelf ook al 2 keer contact met Ziggo gehad en elke keer is er geen correcte oplossing geboden. Het internet is nog steeds zo slecht als wat, mijn ouders betalen voor 150 mbps maar hij valt om de haverklap weg naar de 1 tot 10 mbps.

Joost

Helemaal niet slecht

Niet slecht. De beloofde Internet up/downsnelheid wordt ruimschoots gehaald. Een paar maal per dag valt het signaal een paar seconden weg. De telefoon werkt altijd en de (analoge) tv werkt ook nog goed.

Een positief bericht over Ziggo vanuit Zoetermeer.

Chandu
12-08-2016

Een en al een boevenbende!

Zoveel leugens en totaal geen service, zeer slechte wifi. Ik zou mijn ergste vijand niet eens aanraden om bij Ziggo abonnee te worden.

JE

Vanzelf over!

2 weken geleden met Ziggo gebeld vanwege slechte ontvangst TV. Duidelijk een signaal probleem. Lag aan onze interne verbinding volgens Ziggo.

We konden een monteur laten komen. Maar wel zelf betalen als het aan ons lag. Na 2 weken afwachten was vanaf vannacht 24.00 uur alles verholpen. We hebben niets gedaan. Wel heeft Ziggo aan hun netwerk gewerkt volgens de berichten. Kortom fijn dat het voorbij is, maar wat een drama is de service geworden na de fusie met UPC. Nu ook nog fuseren met Vodafone .. dat beloofd niet veel goeds voor dit soort mega bedrijven zonder "hart en ziel" en vooral technisch antwoordende robotten.

Albert
11-08-2016

Na bericht sneller internet van ziggo veel slechter

heb altijd een redelijke snelheid gehaald na steeds weer de router uit en aan te zetten dan kreeg ik 150 mb na de laatste werkzaamheden behaalde ik 2-3 mb via mijn airpot extreem nu 90 ik betaal voor 150 kunnen het niet oplossen tot nu toe heb verschillende keren gebeld maar lijkt wel of er niemand verstand of oren heeft bij ziggo want krijg steeds hetzelfde verhaaltje te horen of het niet bij mij ligt, maar dat kan niet als je dan een week 150 haalt en de andere weet nog geen 4-5 mb of 25

Internet haal maar 70mb van de 150 beloofd sinds fusie UPC

internet haal maar 70mb van de 150 beloofd sinds fusie UPC

en de klant maar de schuld geven ik heb asperger en sinds me 8e bouw ik al computers denken jullie dat ik niet weet hoe je een fucking internet kabel en modem aansluit of dat een netwerk adapter nog goed is stop met jullie kanker excuses en neem verantwoording voor juliie daden

smerig kut bedrijf ik ga compensatie eisen en ga julliie klantenservice iedere dag van het jaar mailen tot ik het krijg

en ik stop niet tot ik de compensatie heb sinds ik nog maar 70mb haal sinds de fusie van upc

L.barneveld
10-08-2016

Niets werkt.

Na veel problemen is Ziggo er naar een maand achter gekomen dat de kabel onder de grond vervangen moet worden. Gaat maximaal 13 weken duren ! Nu al weken lang geen TV / Internet / Telefonie.

Als je belt met Ziggo krijg je steeds een ander verhaal. Niemand weet iets. Moet zelf maar contact opnemen met het bedrijf wat de kabel moet vervangen. Maar ik betaal mijn rekening toch aan Ziggo ? Steeds kastje/muur verhaal. Uit nood maar Digitenne gekocht. Hebben er toch TV. Dit kan toch niet in deze tijd. Ziggo laat je stikken.

Rinie
10-08-2016

Horizon box. Wat jammer.

Al een aantal jaren zijn we tevreden klant bij Ziggo. Daarom besloten over te gaan op Horizon TV. Levering door PostNL was echt slecht Tot 2x toe gewoon anderhalf uur te vroeg. Als je er dan niet bent heb je pech. Uiteindelijk alles ontvangen en geinstalleerd. Dit apparaat hoor je aan de andere kant van de kamer nog. Slechte fan die moedig van zich laat horen. Ziggo servicedesk verzekerde me dat een tweede box proberen hetzelfde resultaat zou hebben. Hop... Alles terug in de doos en geannuleerd.

Horizon abbo ellende

vanaf 14 september 2015 een niet goed werkend Horizon abbo met extra horizon box in slaapkamer.

Vaak probleem dat extra box niet in contact staat met de hoofdbox, telkens opnieuw koppelen.

hoofdbox valt vaak uit, gaat dan in de knight rider stand ( blokjes die van links naar recht over het display lopen )

On demand en my prime werkt slecht, krassende geluiden en allerlei gekleurde blokjes door beeld )

ondertussen nu al 5 monteurs gehad, al mijn kabels zijn ok bevonden, ingangssignaal is ok.

Sinds 2 weken een nieuwe hoofdbox gehad, en gelijk werkte er niets mee, volgens Ziggo kan deze box niet integreren in hun systeem, en ze hebben geen oplossing.

Kortom een drama.

Lars
08-08-2016

Slechte modemrouter en vendor lock-in.

Het maken van verbinding met internet is vrijwel onmogelijk met dat kastje van cisco dat we van ziggo moeten gebruiken, en het aansluiten van een ander apparaat op de kabel is om voor mij onverklaarbare redenen niet mogelijk/toegestaan. Het aansluiten van een apparte router is geen oplossing voor de constante verbindingsproblemen, aangezien het alsnog via dat onding moet. Daarbij reikt Het WiFi-signaal ook niet bijzonder ver.

Ook weigeren enkele huisgenoten van mij om over te stappen naar een andere provider, omdat Ziggo ze gevangen houdt met een providergebonden e-mailadres (uit de tijd dat e-mail nog door internetproviders geleverd werdt, en Ziggo nog niet eens bestaond) dat bij iedereen bekend is.

Gelukkig kan ik, voor alle uren dat ik geen internetverbinding weet te krijgen, wel gewoon tv kijken; nadat onze oude decoder (waar we wel altijd problemen mee ondervonden) enige jaren geleden vervangen werdt door een nieuwe decoder van Humax, zijn er geen problemen meer geweest. Het wachten is op de Horizon-box; dan zal alles vrijwel zeker van voren af aan beginnen.

Marjolein

Leugenaars

Leugenaars oplichters zijn het .!

ze doen werk hun werk niet zo als het moet

Acht jaar lang KPN gehad daar was alleen de Mbps slecht maar nooit dingen leugens verteld en nog nooit dingen niet na gekomen .! Jullie daar in tegen zijn grote leugenaars maken niks waar en als ik dit allemaal had geweten was ik lekker bij KPN gebleven dan maar beetje slecht internet maar die maken wel hun belofste waar geweest ..

MENSEN ZIGGO ZIJN OPLICHTERS maken niks waar met hun loze beloftes denk echt na voor je hier aan begint zijn wel meer providers waar je je geld heen kan brengen .!

Goedzojessy
07-08-2016

Zeer zeer slecht

Wij zijn zeer ontevreden over Ziggo.. We hebben de horizon box nu bijna een jaar en al zeker 8x een probleem gehad.. Ik denk dat alle foutcodes verkeerde levering, slecht functionerende monteur die 3x in 2 dagen terug moest komen, vervangen van kabeltjes, nieuwe box, en nu een week voor het overstappen (onze vlag gaat uit) opeens een 2020 melding.. Wederom geen tv opeens.. En dan de service.. Bijzonder slecht.. Krijgen wel 10€ korting maar tegenover 1 jaar geen of slecht internet en tv slaat dit alles.. En dan heb ik het nog niet over het wifi signaal.. Mijn computer dient echt met kabels aangesloten te zijn, anders geen fatsoenlikk internet.. Op mn phone het internet verhoogd zodat ik thuis iig goed en fatsoenlijk internet heb.. Het is toch te belachelijk voor woorden.. Dit bedrijf moeten ze per direct dichtgooien.. Ik kom nooit meer terug en raad het zeker niemand aan!

Yves
07-08-2016

Slechte wifi is geen reden een telecom aanbieder af te branden

Bij alle telecom aanbieders krijgt men wifi op 2,4ghz en 5 ghz band aangeboden, hilarische en trieste reacties hier van mensen die van nog toeten en blazen weten wat betreft internet en draadloos LAN (local area network) stap je over voor een slecht wifi heb je een grote kansd dat je daarmee de problemen niet verhelpt. 10 routers in je huis maken de problemen alleen maar erger. Internet gaat altijd over een kabel de verbinding met je modem/router draadloos. Lekker in de meterkast laten hangen of achter de kachel onder de bank stoppen dat toegangspunt klootjesvolk!