Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Ben al 3 maanden bezig om een werkende SmartCard te krijgen. Na telefonisch lange wachttijden, in de wacht zetten en doorverbonden worden ontvang ik louter vriendelijke mensen die veel willen doen alleen niet en dan ook werkelijk niets voor elkaar krijgen.
Sinds kort geleden heb ik het privilege gekregen om thuis te mogen werken. Met mijn werk heb ik 100% van de tijd een stabiele internetconnectie nodig, maar ja, ik heb Ziggo als internetprovider dus ik heb slecht 10% van de tijd een fatsoenlijke internet connectie. Als de mensen van Ziggo nou is even wat meer tijd aan het verbeteren van de servers zouden besteden, zoals het zou moeten, en wat minder aan het verhogen van hun prijzen.
Gister zondag nogmaals met ziggo gebeld, zaterdagavond continue strepen geen signaal en blokjes, te beroerd om naar te kijken, dit al ruim een jaar maar afgelopen weekend echt drama, klantenservice doet er niets aan, stuurt je met een kluitje in t riet, ik verbind u door, weer wachten, nog 25 wachtenden voor u en dat op zondagmiddag zegt genoeg! Gauw weg bij ziggo en nooit meer terugkomen!
Telkens moeten we de box resetten ( minimaal twee keer per dag) geen internet en telefoon. Drie keer een monteur geweest box, aansluiting en kabels al vervangen. Telkens wordt je een de praat gehouden dat het probleem wel wordt verholpen. Morgen komt er voor de vierde keer een monteur. Als het dan niet wordt opgelost hebben we hun al te kennen over te stappen naar nieuwe provider
Alles in één pakket. Dat betekent bij storingen dat alles NIET werkt. En dan bel je dus ook niet even gratis naar de helpdesk. Al langere tijd niet de minimaal beloofde snelheid laat staan eens een geweldige snelheid. Plotselinge uitval van het netwerk, lekker wanneer je net met de vaste lijn belt. Een on demand die het laat afweten, de HD recorder moet eerst handmatig aan/uit gezet worden anders kan je geen "gemist" terugkijken. En sommige zenders knallen je huiskamer omdat ze veel luider worden uitgezonden, waaronder kanaal 22. En in mijn ziggo komen via een Ipad om eindelijk toch maar de wifispots in te stellen. Zucht laat maar, wat een frustratie.
Al van begin af aan een en al problemen met Ziggo. Niet kunnen bellen of gebeld worden. En nu weer zonder tv. Betaal €80 in de maand voor slechte service en zonder telefoon. Nu eindelijk de stap genomen om over te stappen naar onsbrabant.
Het begon met slecht internet, maar al snel moest de tv een kwartier zoeken naar zenders voor deze aan kon. Toen met de ziggo helpdesk gebeld waarbij werd gezegd dat naar de instellingen zou worden gekeken. Daarna hadden we zelfs geen telefoon meer. Nog meerdere keren proberen te bellen maar niemand aan de lijn kunnen krijgen door belachelijk lange wachttijden. Altijd problemen met ziggo dus zeker niet aan te raden.
Hele slechte verbinding met online tv kijken. De rest werkt wel goed . Online tv kan wel goed want met nos/rio was het beeld via mijn pc wel stabiel.
Ziggo is de slechste internet provider op deze planeet. Tyfes ziggo ligt er elke uur weer uit. Los je problemen op Ziggo
Als ze met verbindingen, klanten bediening etc even veel bezig zouden zijn als met al dat voetbal te promoten zou het een top bedrijf zijn. Helaas staat meer geld voor een goede service. Binnekort weer een klant minder.
Sinds enkele maanden zijn we overgestapt naar de Horizon mediabox. Vanaf het begin tot en met heden talloze storingen en problemen met deze box. Al talloze keren de helpdesk gebeld en al drie keer een monteur thuis gehad die van alles doet maar de problemen zijn er nog steeds. Voor elk monteur bezoek moet je een dagdeel thuis blijven. De vierde monteur kwam zonder bericht niet opdagen. Weer een dagdeel voor niets thuis gewacht. De helpdesk is ook totaal onwetend en mist elke elementaire kennis. Men belooft van alles maar komt afspraken niet na. Tot op heden dus nog steeds problemen en uitvallende TV. Kortom, we hebben al veel meegemaakt met slechte dienstverlening maar Ziggo is het absolute dieptepunt. Begin er niet aan!
Shitgo kan niks, heeft in 2016 al een paar keer weken platgelegen bij mij in de buurt.
Ook zijn de internet verbindingen zeer slecht na een paar weken. Steeds weer opnieuw.
Sterk af te raden. pingsnelheden zijn ook zo slecht terwijl het gewoon een duur pakket is.
Kijken of KPN het beter kan.
De WiFi verbinding die rechtstreeks vanuit mijn Ziggo modem komt fluctueert binnen 1m van het modem tussen 0,13Mbps en 95Mbps. Reactie Ziggo: Jammer voor u. WiFi wordt niet gegarandeerd. Vervolgens een gesprek over aan te schaffen repeaters en versterkers. Daarnaast veel verbindingsoroblemen met Ziggo on Demand. Reactie: dat is een optie en wordt niet gegarandeerd. Opzeggen kan niet om deze 'niet-gegarandeerde' zeer frustrerende klachten. Ziggo? Niet doen!
Complete straat geen internet en telefoon. Terwijl dat KPN het goed doet. 6 wk geleden begonnen. 6 dagen moeten wachten totdat het werd verholpen. Het was druk vertelde de medewerkers van de servicedesk. De monteur na 6 dagen vertelde dat het helemaal niet druk was. Uiteindelijk de eindversterker in de straat vervangen en iedereen had weer internet. Sinds gisteren weer hetzelfde probleem. Ook nu weer 6 dagen wachten op een monteur te gek voor woorden toch. ik ben dan ook niet te spreken over Ziggo. Medewerkers zijn erg behulpzaam.
Donderdag 28 juli geen wifi wel tv. Gebeld monteur kon niet eerder dan dinsdag 2 augustus, monteur kwam mediabox is vervangen. Prima monteur.
Andere dag begon de mediabox te zoemen. Irritant hard geluid. Gebeld met ziggo. Er werd een andere mediabox opgestuurd. Prima ging allemaal voorspoedig. Totdat we de nieuwe mediabox willen aansluiten. Foutmelding. Nog maar een aantal keren geprobeerd. Oude zoemende mediabox maar weer aangesloten. Ziggo een aantal keren gebeld. Kregen de meest uiteenlopende oplossingen en zwamverhalen. Totdat we wel een bekwame medewerker uit Nijmegen aan de lijn kregen die ons vertelde dat de oude mediabox nog niet afgemeld was en dat de nieuwe het dus never nooit zou kunnen doen.
Hij heeft de oude afgemeld dit duurde ook nog wel dik een week maar dit moest via de mail in Amerika.
Opzeggen kan helaas alleen telefonisch via een duur 0900-nummer. Lange wachttijden en dan lukt het opzeggen nog niet, omdat de telefoniste weigert de opzegging te verwerken, tenzij je allerlei vragen beantwoordt en de "slimme" reacties van de telefoniste aanhoort. Irritant, duur voor de klant en absoluut slechte service van Ziggo.
Zit nu alweer bijna 2 dagen zonder internet.
Na 3x contact zoeken met klanten service werd ik eindelijk te woord gestaan, duurde 20 minuten!
Buurvrouw belde ook op met de zelfde klachten maar er was niets bekend bij Ziggo! terwijl er al 5 verschillende families hadden geklaagd....
Wat is Ziggo enorm achteruit gegaan zeg! Meerdere malen contact gehad met Ziggo over problemen na de verzhuizing. Monteur langs geweest, heeft er letterlijk niks aan gedaan, want we hebben slecht ontvangst! Door Ziggo wordt er een credit toegezegd voor belkosten en korting op het abonnement aangezien ik geen gebruik kan maken van hun diensten, krijg ik zelfs een hogere factuur dan normaal! Wat een slecht bedrijf! Afspraken komen ze niet na!
Wat een bagger is ziggo geworden.
Klanten service bellen wordt je gewoon 3x opnieuw in de wacht gezet en elke keer is de wachttijd gemiddeld 3 minuten? Uhu zeker.
Wat een ellendige bedoeling ik betaal elke maand 75 euro voor tv en internet met horizon box en een extra boxje. Mijn Ambilite tv verschiet steeds van kleur, wordt groen en dan wazig blauw en dat elke avond en steeds vaker. Ziggo niet te bereiken. Heb zelfs een tv van de buren geprobeerd en precies het zelfde.
Kan ook al heel lang niet meer uit emailen en ze zeggen doodleuk je emailadres verwijderen en opnieuw maken. Tuurlijk, maar dan ben ik alles kwijt wat ik wil bewaren.
Wie heeft er goede ervaringen met een andere aanbieder voor tv en wel snel internet? Ik hoor graag!
En het is omdat ik geen nul ster kan geven dus een halve ster met tegenzin.
Nieuwe aansluiting aangevraagd tegelijk met gas water en licht aangevraagd in mijn aansluitingen.nl alles volgens de regels netjes ingevuld krijg ik van ziggo en netwerkbeheerder kpn/Ziggo de melding niet van toepassing niet van toepassing afgerond Ziggo informeert u rechtstreeks Nou ik heb nog nooit iets van ze gehoord sinds 4 juni! Wat een waardeloze zooi.26 augustus ben ik van alles verstoken!