Mike
23-08-2016

Slechte internet verbinding

Zit nu alweer bijna 2 dagen zonder internet.

Na 3x contact zoeken met klanten service werd ik eindelijk te woord gestaan, duurde 20 minuten!

Buurvrouw belde ook op met de zelfde klachten maar er was niets bekend bij Ziggo! terwijl er al 5 verschillende families hadden geklaagd....

Chantal
23-08-2016

De klantenservice van Ziggo moeten hun afspraken eens nakomen en goed noteren!

Wat is Ziggo enorm achteruit gegaan zeg! Meerdere malen contact gehad met Ziggo over problemen na de verzhuizing. Monteur langs geweest, heeft er letterlijk niks aan gedaan, want we hebben slecht ontvangst! Door Ziggo wordt er een credit toegezegd voor belkosten en korting op het abonnement aangezien ik geen gebruik kan maken van hun diensten, krijg ik zelfs een hogere factuur dan normaal! Wat een slecht bedrijf! Afspraken komen ze niet na!

Marco
22-08-2016

Shitgo

Wat een bagger is ziggo geworden.

Klanten service bellen wordt je gewoon 3x opnieuw in de wacht gezet en elke keer is de wachttijd gemiddeld 3 minuten? Uhu zeker.

Wat een ellendige bedoeling ik betaal elke maand 75 euro voor tv en internet met horizon box en een extra boxje. Mijn Ambilite tv verschiet steeds van kleur, wordt groen en dan wazig blauw en dat elke avond en steeds vaker. Ziggo niet te bereiken. Heb zelfs een tv van de buren geprobeerd en precies het zelfde.

Kan ook al heel lang niet meer uit emailen en ze zeggen doodleuk je emailadres verwijderen en opnieuw maken. Tuurlijk, maar dan ben ik alles kwijt wat ik wil bewaren.

Wie heeft er goede ervaringen met een andere aanbieder voor tv en wel snel internet? Ik hoor graag!

En het is omdat ik geen nul ster kan geven dus een halve ster met tegenzin.

P.p
22-08-2016

Geen nieuwe aansluiting gekregen en geen enkele reactie

Nieuwe aansluiting aangevraagd tegelijk met gas water en licht aangevraagd in mijn aansluitingen.nl alles volgens de regels netjes ingevuld krijg ik van ziggo en netwerkbeheerder kpn/Ziggo de melding niet van toepassing niet van toepassing afgerond Ziggo informeert u rechtstreeks Nou ik heb nog nooit iets van ze gehoord sinds 4 juni! Wat een waardeloze zooi.26 augustus ben ik van alles verstoken!

Ay
21-08-2016

Mijn telefoon is sneller dan Ziggo

Ik hoop snel glasvezels te krijgen. Ziggo is erg traag.

Wim
21-08-2016

Hopeloze bedoeling

Als blijkt dat ik geen telefoon en internet meer heb bel je. Krijg je een kletsmajoor aan de lijn, die het wel allemaal weet veel afkortingen, domme opmerkingen. Praat over collega's alsof die niet snappen en begrijpen. Heeft uiteindelijk niet begrepen wat het probleem is. He gelukkig toch een monteur. Ik mag wel nog 1 week extra wachten. Al met al 1,5 weken geen verbinding. Komt de monteur, blijkt een koppeling onjuist gebruikt te zijn door de vorige monteur die 2 maanden eerder was gekomen omdat ja je raad het al er weer een storing was. Dus ik oriënteer me nu op een andere aanbieder ben het zat bij ziggo. Wel betalen maar niet leveren.

Ben
20-08-2016

Horizon

zeer slechte service zeg bij jullie . nooit problemen gehad ander pakket alleen maar problemen met tv.

Ga de overstap na andere provider overwegen helaas

Bert
19-08-2016

Mooie helpdesk (klantonvriendelijk)

Vanavond met Ziggo gebeld vanwege slechte ontvangst TV vanaf ongeveer 17.30 uur. Duidelijk een signaal probleem, blokjes in het beeld.

Vooraf even met verschillende buren gesproken maar ook zij hadden hetzelfde.

Echter volgens de dame (van ZIggo) aan de lijn lag het aan onze interne verbinding want er was geen storing. We konden een monteur laten komen. Maar wel zelf betalen als het aan ons lag. (Dit is schijnbaar het standaard antwoord.)

Mijn verweer dat de buren hetzelfde hadden werd maar niet begrepen en dat het dus voor de huisaansluiting moest zitten.

Ze zou een monteur in laten plannen (maar als het aan ons lag moesten wij dit zelf betalen.) Ik kon haar maar niet aan het verstand brengen dat het in de wijk moest zitten.

Pas enkele uren later staat er op hun website dat er in onze buurt een storing zit.

Wel heel bijzonder dat Ziggo klanten (die al uitgezocht hebben dat het in de wijkcentrale zit) gewoon eerst afpoeierd met de opmerking dat het in de huisinstallatie moet zitten en pas tot actie overgaat als er schijnbaar meerdere klachten zijn.

Aard
19-08-2016

Overgang van upc naar ziggo een grote brok ellende

niets werkt meer naar behoren.

mediabox werkt vaak niet.

programma terugkijken foutmelding,na twee dagen niet meer terug te kijken.

wifi wekt vaker niet dan wel.'

voor ruim 80 euro p/m verwacht ik zeker wel enige kwaliteit.

het geeft mij steeds meer ergenis het hele ziggo verhaal.

Olaf
18-08-2016

Wat een amateurs!

Een simpele verhuizing doorgeven heeft me meer dan 2 uur gekost. Er werd zelfs beweerd dat ik geen klant zou zijn omdat ze mij niet direct in de computer zagen staan. Zeer onbeleefde medewerker en ben tig keer doorverbonden waar ik telkens weer mijn verhaal moest doen.

Mediabox installeren in nieuwe huis werkt niet. Kan gebeuren natuurlijk. Maar als je dan belt met de technische afdeling wordt je minuten in de wacht gezet. Als je dan nog een bevredigend antwoord krijgt is dat okay. Maar je wordt van het kastje naar de muur gestuurd en een oplossing wordt niet geboden. Onkundig personeel!

Uiteindelijk een monteur besteld voor aan huis. Dagen gewacht en op de dag net voor het verstrijken van de tijdslimiet (08.00 tot 13.00) wordt er gebeld dat de monteur pech heeft. Ze plannen me doodleuk 4 dagen later in. Ze konden er niks aan doen........ Wat een bedrijf..... Niet te geloven wat een amateuristisch gedoe. Ik ga vanmiddag nog kijken welke aanbieder wel klantgericht is om de overstap te maken.

Gertjan
16-08-2016

Slechtste provider van NL !

Beste wat ik ooit gedaan heb is van ziggo overstappen naar XS4ALL . Sinds ik XS4ALL heb ben ik helemaal gelukkig , nu al ruim 5 jaar en nog NOOIT een storing gehad ! ook de klantenservice is de beste van NL !

Anja

Alles in 1 plus.....................helemaal niks

Ik had een alles in 1 plus abonnement van Ziggo wat mij zeer goed beviel. Zonder dat ik ervan op de hoogte werd gesteld, is mijn abonnement gedegradeerd naar tv royaal en wanneer ik nu nog interactieve series en/of films wil bekijken, mag ik daar eerst een MyPrime abonnement voor afsluiten, terwijl ik altijd series en films heb kunnen bekijken met m'n oude abonnement, moet er nu WEER extra betaald worden. Zo zoetjes aan komen mij de prijsverhogingen en slechte service de neusgaten uit. Misschien toch maar hetzelfde doen als die andere 40.000 klanten die dit jaar zijn opgestapt. Maar waarheen?

Nverbunt
15-08-2016

Slechte service, veeeeel te duur

Nog nooit zulke geiten aan de telefoon gehad!

Ik heb gelukkig opgezegd, veel te duur voor wat je krijgt!

Heb nu glasvezel via Vodafone en betaal een derde van wat ik bij ziggo betaalde!

Maar helaas gaat Vodafone fuseren met ziggo :( ik wacht het af maar kan zeker afraden om nu een abonnement af te sluiten via Ziggo. Ook kwaliteit is minder dan toen bij upc..

Joost
15-08-2016

Deurwaarder voor onterecht afgeschreven bedrag

In februari 2016 is er door Ziggo een bedrag van mijn rekening afgeschreven.

Ik was toen echter al 3 jaar geen klant meer bij Ziggo. In mijn vorige huis gebruikten we Ziggo, en het account van Ziggo is overgezet op de naam van de nieuwe bewoner.

Toch is mijn rekeningnummer weer gebruikt voor de maandelijkse automatische incasso. Ik heb gebeld over dit probleem en er werd mij door Ziggo verteld de betaling te storneren, wat ik vervolgens heb gedaan. Ziggo zou de nieuwe bewoners zoeken en de rekening aan hen adresseren.

Echter heb ik maanden later een brief ontvangen van gerechtsdeurwaarders LAVG over ditzelfde bedrag. Opnieuw heb ik contact opgenomen en het probleem uitgelegd. Zowel Ziggo als LAVG zeggen dat ze niet bij de gegevens kunnen. Toch worden mijn argumenten afgewezen (zonder tegenargumenten) en moet ik alsnog betalen. Het enige wat ik nu nog kan doen is naar de rechter stappen.

Diana
15-08-2016

Hèlemaal niks. Ziggo is bagger.

Wij hebben precies hetzelfde probleem en wij worden er depressed van! Elke keer werken de 3 inmiddels vervangende boxen nog steeds slecht! Steeds resetten en paren en dan doet hij het weer even. In de slaapkamer, onze een na laatste box, daar leek wel een harde schijf in te draaien! Zit er helemaal niet in, maar zo'n geluid maakte hij! Net als dat je een dvd opstart, ik ga over naar een andere. Geen Ziggo meer, dat is bagger. Net 2 weken een andere nieuwe box gehaald zelf in A,dam Noord, want anders moet de monteur weer langskomen en dat moet je ook weer betalen! Het ligt aan de bekabeling en alles, slaat nergens op. Mijn man heeft 25 jaar voor KPN gewerkt, weet alles van ICT, kabels, kasten, instalaties, glasvezel etc....allemaal geklets dat is het. Iedere keer weer gezeur met die rot boxen en echt goedkoop zijn ze ook niet die fabelachtige Ziggo! Wel € 80,00 Euro p/m. Kan ik ff vangen? Een stelletje prutsers zijn het. Van mijn èèn ster en ik raad het ook zeker niet aan, Ziggo! No way!

Lisette
14-08-2016

Sms van Nederland naar Buitenland komt niet aan

Sms naar mijn dochter.in.Polen komt.niet aan. Het is een prbleem.van Ziggo daar andere providers wel aankomen. Ik heb Ziggo inmiddels 2x gebeld maar nee het is een bekend probleem en ze zijn er mee bezig.... Blijkbaar vanaf 22 juli! Is gewoon niet acceptabel het is nu 14 augustus!

Reden om naar een andere provider o er te stappen als ze niet snel eens wat oplossen. Ze bieden als.compensatie een TV pakket aan! Daar heb ik niets aan. Los de zaak op!

Chris
14-08-2016

Activatie FoxSports duurt dagen, if ever

Gistermiddag telefonisch pakket Fox Sports aangevraagd bij Ziggo. Zou binnen 24 uur geactiveerd worden, 'maar in de praktijk meestal binnen 4 uur', aldus de jolige Ziggo-meneer. Nu 20 uur later: geen FoxSports, Ziggo is de aanmelding kwijtgeraakt en zegt dat activatie 72 uur gaat dureh. Wie is hier gek?

Marc
12-08-2016

Wat een slechte service en internet

Mijn ouders hebben sinds een paar maanden alles-in-een bij Ziggo. Er zijn al 2 monteurs langs geweest en 3 horizon boxen erdoorheen en nog steeds is het internet bagger. Ik heb zelf ook al 2 keer contact met Ziggo gehad en elke keer is er geen correcte oplossing geboden. Het internet is nog steeds zo slecht als wat, mijn ouders betalen voor 150 mbps maar hij valt om de haverklap weg naar de 1 tot 10 mbps.

Joost

Helemaal niet slecht

Niet slecht. De beloofde Internet up/downsnelheid wordt ruimschoots gehaald. Een paar maal per dag valt het signaal een paar seconden weg. De telefoon werkt altijd en de (analoge) tv werkt ook nog goed.

Een positief bericht over Ziggo vanuit Zoetermeer.

Chandu
12-08-2016

Een en al een boevenbende!

Zoveel leugens en totaal geen service, zeer slechte wifi. Ik zou mijn ergste vijand niet eens aanraden om bij Ziggo abonnee te worden.