Leon

Nooit meer ziggo

Eerst op mijn oude adres heel traag internet 8mbit per seconde. Bellen router resetten half uur goed daarna weer traag. Vervolgens booster geplaatst slecht signaal Netflix wordt niet eens fatsoenlijk geladen! Om te huilen als je belt kan je uur/1.5 u wachten en dan kunnen ze nog niks. Toen verhuisd wilde opzeggen 9 maanden 50% korting geleden en 9 maanden Videoland wat helemaal nooit gewerkt heeft! Storing werd er verteld ja aantal weken nee inmiddels maanden!

Geen aansluiting, dubbele kosten

Bij ons nieuwbouw huis kan Ziggo niet de kabel aansluiting monteren. Ze luisteren niet naar ons of het installatie bedrijf ondertussen al 16 weken na de beloofde aansluit datum nog steeds geen kabel en ondertussen wel na de verhuizing abonnement kosten met 10 euro per maand verhogen. Klantenservice wil niet doen en stuurt ons alleen maar van kastje naar de muur en is ronduit onbeschoft.

Ziggo is duidelijke afrader, neem uw internet en televisie via glasvezel bij een fatsoenlijk bedrijf.

Joost
22-02-2019

Zorgen niet voor oplossing kabel

Ziggo is een instantie die bij problemen met kabel en verbindingen niet meedenkt en de klant van het kastje naar de muur stuurt. Het interesseert ze gewoon niet. Zeer slechte zaak Ziggo.

Ziggo puinhoop

Een mega drama, ze matchen betalingen met verkeerde facturen. Behandelen klachten niet of nauwelijks en geven onvolledige informatie. Een grote complete nachtmerrie heel dat Ziggo.

21-02-2019

TV ellende

Het lukt Ziggo niet de signalen voor extra tv-pakketten door te sturen.Bellen,e-mailen en na vele beloften van medewerkers dat het nu gaat lukken heb ik nog steeds geen signaal.Ik stap weer terug naar Tele2

Joan
21-02-2019

Veel storingen. Netwerkverbinding instabiel

Heb regelmatig storingen. Ik heb er genoeg van. Ga terug naar KPN glasvezel.

Lambert
20-02-2019

Ziggo Wij hebben geen Ziggo maar krijgen wel mail met de mededeling dat onze rekening klaar staat. Nu blijkt dat het de rekening van mijn vader is. Hij heeft dezelfde naam als ik. Ik heb Ziggo gebeld en gezegd dat ik geen klant maar wel een mail van hun krijg. Het eerste wat ze zeiden is waarom ik geen geen klant was. Nou dat komt omdat ze geen goede service hebben. Maar uiteindelijk kwamen we er achter dat het van mijn vader was maar ze willen het email adres niet veranderen want dan moeten ze eerst een ander emailadres hebben. Maar wat hebben wij te maken met iemand anders zijn rekeningen op een heel ander adres, ook al is het mijn vader. Lekkere service weer Ziggo.

groet, Lambert

Freek
20-02-2019

Eerst betalen dan terug krijgen.

Al sinds september lig ik in de kleins met ziggo na wijziging van mijn abonnement, aanbieding was 29,95 per maand, in september een rekening met het normale bedrag, contact gZoch wordt met de volgende factuur verrekend, ok, oktober nog hetzelfde, contact gezocht wordt verreken met de volgende factuur. Niet dus maar wel 25€, 2x iv m. Te late betaling. Hierover contact, 2 brieven aan de heer Clements, die antwoord niet, klachtenformulier ingevuld geen reactie op je vraag, gebeld met de klantenservice, kennen de naam niet van de klantmanager, ben gebelddeze zegt u heeft gelijk, u is 50€ teveel in rekening gebracht. Wordt verrekend met volgende factuur, nee zeg ik geef gewoon een credit nota klaar is het , nee eerst betalen voor je je geld terug krijgt.

Je reinste boevenbende.

Nanja Jurjens

Valse voorlichting

Ziggo verkrijgt klanten door verkeerd voor te lichten. Ga je in op een aanbieding en huur je daarbij nog een mediabox, word er gezegd dat het je 5,- extra in de maand kost, maar in werkelijkheid word je in een ander abonnement gezet en betaal je 80,- per maand meer. Ons werd aan de telefoon verteld dat de 80,- bij T-Mobile enorm veel was en dat we dat bij lange na bij Ziggo niet gingen betalen. We betalen nu hetzelfde, maar hebben niet eens een mediabox vd kinderen en die hadden we voor dit bedrag bij T-Mobile wel!

Kortom. VALS voorgelicht!

En als je hierover belt, begint de medewerker te huilen! Zegt niks en typt alleen maar! En we waren nog best vriendelijk ondanks de frustratie!

Lau

Belachelijk slechte provider

Mijn ouders hebben Ziggo en ik ervaar al zo'n 6 jaar lang wekelijks problemen met het internet. Internetpagina's die niet laden, het internet dat er gewoon soms dagen uit ligt en continu moeten switchen tussen Wifi en LAN-verbinding omdat één van de twee weer niet werkt. Dit is inmiddels heel normaal geworden aangezien het wel een aantal keer per maand voorkomt. Ik kijk er niet eens meer van op. Radicaal slechte provider, kan me geen ergere internetervaring voorstellen. Ouders willen niet overstappen omdat ze ervan overtuigd zijn dat andere providers nóg slechter zijn, maar als het aan mij lag dan had ik dat allang gedaan. Te bizar voor woorden hoe slecht het geregeld is.

19-02-2019

2 dagen geen internet gehad

Wij in waarland hebben 2 dagen zonder internet gezeten, Nu is waarland een klein dorpje maar echt iedereen heeft gereclameerd bij ziggo. Het lastige is dat als je moet bellen dat het 90 cent per minuut kost en dat je 3 minuten aan de lijn wordt gehouden voordat je te horen krijgt dat er een storing is. Gister gebeld om erover te klagen en te vragen naar een oplossing.Na ongeveer 20 minuten en weer verbroken te zijn kwam een dame met een oplossing. Ik kreeg € 3.19 retour gestort. Wat een belediging. Ik heb haar verteld dat ze er een ijsje van mag gaan halen. Wij en nog veel meer mensen in waarland zijn klaar met ziggo en gaan over naar de KPN. Weet je dat het qua prijs niet eens duurder is?

Groeten Jos

Maja
18-02-2019

Graag duidelijk sprekend personeel

Vandaag contact gehad met ziggo omdat mijn rekening niet klopt . Tot twee keer toe iemand aande lijn gehad die slecht Nederlands spreekt en zeer moeilijk te verstaan is . De eerste meneer wist duidelijk vannuets en sprak gebrekkig Nederlands , nadat ik terug belde omdat ik hem amper verstond kreeg ikditmaal een mevrouw met het zelfde probleem . Ik vind dat iereeen een baanverdient maar mensen die slecht Nederlands spreken an de telefoon bij de klantenservice?

Arthur
17-02-2019

Niet stabiel veel storing

Ga weer opzeggen en terug naar KPN. Niet te doen zoveel ellende vanaf dag 1!

Klacht
15-02-2019

Schandalige tel medewerker Raymond!

Ziggo levert mij een verkeerde box waarvoor ik een nieuwe opgestuurd krijg.

Nu moet ik 45 euro gaan betalen voor het verkeerd geleverde kastje omdat ik het kastje terug had moeten sturen. Ik wist van niks en heb hier netjes over gebeld nu krijg ik weer zo'n snotneus aan de lijn die gewoon een grote mond tegen me heeft en dat ik het kastje toch maar even moet betalen. Wat moet ik met zo'n kastje? Dit is de zoveelste klacht. Bedankt! Ik stap over na KPN na tientallen jaren Ziggo.

Els
13-02-2019

Maand na maand

Waardeloos internet,mediabox die er na een maand weer mee stopt enz.

Klantenservice is een soort standaardopname:"We sturen een monteur."(Over DRIE weken).

Lost niets op.

Dan maar weer nieuwe mediabox.

Lost ook niks op.

Helaas is de kpn hetzelfde drama.

Wel wordt er iedere maand een stevig bedrag afgeschreven.

We zijn er helemaal klaar mee,graag terug naar de analoge tv, de vooruitgang kunnen we missen als kiespijn.

Willie alexander
13-02-2019

Black vrijdag belofte

Black vrijdag aanbieding 2maand duurste pakket proberen daarna terugzetten naar pakket die wij hadden nooit gebeurd 2 keer gebeld eerste keer beloofd komt in orde wordt terugzet.betaling wodt verrekend. twede keer werd gezegd nieuw abbonement afgesloten kan niet meer teruggedraaid worden zit er een jaar aanvast voel me opgelicht.oplossing ;oude pakket?

Saskia
12-02-2019

Modem

Nooit geen ziggo meer voor mij. sturen na 3 maanden nog een rekening dat ze de modem niet hebbben ontvangen.Kosten 36 euro.Goed voor de klantenbinding.

Wouter
11-02-2019

Te duur

Veel te duur en ieder jaar weer te hoge prijsstijgingen,

daarnaast zijn ze ook nog hoofdsponsor van Ajakkus.

Tijd om over te stappen.

Jose
10-02-2019

Betalen gewoon niet uit wat ik nog tegoed heb. € 117.00

Ik krijg nog 117€van ziggo.

Al 2x gebeld door hun in december.

Nu is het nog maa € 85.00 na herberekening.

Nog steeds niet ontvangen.

Procedure klachtencommissie gestart.

Nu krijg ik van hun weer aanmaning.

Joris
10-02-2019

Wat is er gaande?

Wat mij is overkomen?

Serieus, ik belde klantenservice omdat mijn mediabox regelmatig geen contact kan maken.

Volgens klantenservice is het de kabel tussen de mediabox en de modem.

Toen mijn appartement gebouwd werd, is de modem geïntegreerd met in de meterkast.

De kabel, waar ze het over heeft, loopt via leidingen in de muur naar de mediabox.

Deze moet ik dus gaan vervangen.

Verder wist ze me te vertellen dat ik onder bewind sta met €50 rond kan komen per week.

Dus ik kon makkelijk een monteur laten komen.

Verder vonden hun het niet nodig dat ik even moet overleggen met de woningbouwvereniging van wie ik dit appartement huur om de kabel uit de muur te trekken en die te vervangen.