Rein

Slecht internet

Overgestapt naar horizon alles in 1, moet sneller internet zijn. nu valt het internet regelmatig uit, wel volledig wifi signaal

Van particulier naar zakelijk

Volgens verkoper zou het een eenvoudige administratieve omzetting zijn van particulier naar zakelijk. In december 2016 zou dit plaatsvinden. Het in nu eind april 2017 en nog steeds geen fatsoenlijk werkend systeem. Heb je alles eindelijk draaien dan an 2 weken opeens geen digitale tv meer. Groot gehannes met apparatuur. Inmiddels 7 mediaboxen gehad en (weer teruggestuurd). Ook veel fouten in facturering. Belkosten worden in rekening gebracht terwijl die met een volop bundel zijn afgekocht. Ziggo erkend alle problemen en fouten en noemen het zelf 'COLLECTIEF FALEN’ Abonnement is inmiddels beëindigd echter krijg nog steeds rekeningen met abonnementskosten. Echt wat een drama, ooit heeft alles naar tevredenheid gewerkt echter sinds die stompzinnige omzetting van particulier naar zakelijk gaat alles mis.

Leon
24-04-2017

Slechte service, slecht product.

Na vele problemen met de Horizonbox, vastlopend beeld,wegvallend geluid,herstarten. Werkte het na een perfecte verhuizing zaterdag tot mijn verbazing allemaal zonder probleem in 1 maal echter kwam vanmorgen de grote desillusie.Alle verbinding weg geen tv geen internet.En nu komt het.Durft de klantenservice gewoon met droge ogen te vertellen dat zij na 4 dagen de eerste monteur kunnen sturen. Ik ga toch KPN maar eens bellen en kijken of ze je daar liever als klant hebben.Jammer na 20 jaar abonnement.

Daan
23-04-2017

Gamen niet mogelijk

Ik ben op dit moment de enige wifi gebruiker, ik probeer een potje call of duty te spelen, maar het internet is zo verschrikkelijk slecht dat ik telkens disconnect. Ik heb de router al op nieuw opgestart en ontelbare keren opnieuw verbonden maar het werkt nog steeds voor geen meter. Nooit doen dus als je een beetje wilt gamen!

Hc
23-04-2017

Ziggo zakt steeds verder weg

Ik ben al jaren klant bij Ziggo en tot voor kort was ik erg tevreden. Ik merk de laatste tijd dat Ziggo niet goed meegaat in de ontwikelingen. Snelheid die beloofd is wordt bij lange niet gehaald, oude routers en onstabiel internet en tv-data. Jammer, dat het zo moet.

22-04-2017

Knudde service

Heb sinds 1 week horizon go , internet en telefoon zijn ok maar nog steeds geen tv, zelfs niet naar drie keer bellen . Krijg iedere keer het zelfde antwoord , geduld aub .Dat hebben ze zelf niet want de rekening willen ze op tijd betaald hebben . Conclusie een verdomd slechte service .

22-04-2017

Geen tv voor 1 week en intenet belabert

Al een week in de weer voor instabiel internet en moeilijk op te starten horizon (maar deed het altijd na 10 min wel). Met telfonische hulp ben ik verder van huis; orizon werkt niet meer en internet nog steeds instabiel. Wat denk je; ze sturen vandaag toch wel een moneur, nee hoor. 1 op komende woensdag voor de tv (dus vanaf vrijdag - woensdag geen tv; dat gaan de kids leuk vinden) en pas op vrijdag 1 monteur voor belabert internet. Nee; de monteur voor tv kan niet de nieuwe modem instaleren voor internet.

Ook moet ik 2x 5 uur vrijneme; want ja ze komen tussen 8;00 -13:00 pfff. Als ze om 13:00 uur komen is de hele werkdag kapot. Oh ja; wellicht kan ik een vergoeding krijgen voor het niet hebben van tv; pak hem beet een 10 euro; Zout op de open wond

V.
21-04-2017

2 woorden: SLECHT, WAARDELOOS!

1 dag te laat betaald, gelijk met een spoed betaling het bedrag gemaakt ook nog bij een loket (30 min rijden van ons huis), dit ging sneller dat via IDEAL betalen gaven ze aan. Nee hoor. die dag nog steeds geen internet tv en telefonie. er achter aangebeld en ze zouden het binnen 4 uur fixen, niet gebeurd, weer gebeld, geeft eentje aan dat we niet hebben betaald, klopt niks van. later weer gebeld, geeft een ander aan dat er een storing is. later weer gebeld, zegt weer een ander dat alles het gewoon moet doen. weer gebeld, zegt iemand anders dat het ligt omdat pasen ertussen zat. paar dagen erna, hadden wij wel wifi maar geen telefonie en tv, nu een week verder helemaal niks ook geen WIFI,, IK BEN HET ZO BEU OM ER HELETIJD ER ACHTER AAN TE GAAAN! overstappen naar een andere provider? Ziggo jullie zijn echt waardeloos, jullie weten niet eens waar het probleem echt ligt. tot nu toe hebben wij nog steeds NIKS!

21-04-2017

Zeer slechte service klantenservice en provider komt zijn beloftes niet na

Ziggo beste provider voor internet & telefonie. Nou dus niet! Liggen er weer uit voor de zoveelste keer, samen rondom met de overige bedrijven die ook ziggo zakelijk hebben ook op ons bedrijvenpark. Wat een slechte organisatie als t op de klantenservice aankomt. Via de chat of telefonisch krijg je te horen sorry dat we niets voor u kunnen betekenen er is "blokstoring" . alweer! . Het duurste zakelijke abonnement met valse beloftes genomen zoals blijkt, wederom! Zeer slechte zaak. Wordt tijd dat we teruggaan naar de vorige provider of op zoek gaan naar een andere welke wel stabiliteit en heldere service geven. Sinds vanmorgen 9u03 nog steeds niet aangesloten op t netwerk als telefonie voor de buitenwereld totaal niet bereikbaar zijn is een zeer slechte zaak waar Ziggo niets aan kan doen. Dat betekent dat wij bij de verkeerde provider zitten en gaan we zelf het maar regelen en dan zonder Ziggo! #nooitgeenziggonemen #Barendrecht #slechteprovider

Ria
21-04-2017

Ziggo, een administratieve warboel.

Ziggo presteert het om bij mijn opzegging zo'n beetje alles fout te doen waardoor : - mijn internet al tijdens mijn opzegtelefoontje uit de lucht gehaald werd, ik zat dus acuut zonder en terug aansluiten was een heel gedoe - ik een rekening van 150 euro krijg de maand na mijn opzegging - ik zelf moet bellen voor een retourdoos (en meteen daarna een herinnering krijg voor het terugsturen van de HD) - ik zelf moet vragen om de borg retour

En dat terwijl ik nu eindelijk opzeg vanwege jarenlange wanorde van eerst UPC en nu Ziggo. O.a. onjuiste informatie over abonnementbedrag, geen hulp bij niet werkend Horizon internet TV (het zal wel aan uw instellingen liggen) en lang in de wacht aan de telefoon. Onprofessioneel bedrijf, alle logistiek lijkt langs elkaar heen te gaan.

Waardeloos internet

Om de haverklap storingen met internet terwijl ze alles ontkennen. Vol wifi-signaal maar geen of zeeeeeer trage connectie. Van pute armoede regelmatig maar via telefoon op 4G. Als ik kan ben ik weg. Dit moet beter kunnen voor dat geld.

Sylvia

Belabberde service

Ik stapte over naar een andere abonnementsvorm waarbij ik een nieuwe Horizonbox zou krijgen. Er kwam een nieuw modem, maar geen nieuwe Horizonbox. Op mijn vraag waar de Horizonbox bleef kreeg ik als antwoord dat hij tijdelijk niet op voorraad was. Na een paar weken weer gebeld. Ik kreeg als antwoord dat in het systeem stond dat hij afgeleverd was, Nee dus. Na veel gepraat en veel bellen zou de Horizonbox alsnog gestuurd worden, maar steeds weigert een interne afdeling hem te sturen omdat in het systeem staat. (pfff). Ziggo geeft toe dat ze wel een track & trace code van het modem konden vinden, maar niet van de Horizonbox. Hoeveel bewijs dat hij nooit is gestuurd willen ze hebben@! Maar steeds dat stomme systeem waarin staat dat ik hem wel heb. Ik heb nu geëist dat de 2e lijns klachten contact met mij opneemt, want met het call center kom ik niet verder. Ook dat wordt enorm tegengehouden.

Ziggo: niet doen!

Iwan

Traage internet ziggo

Al maanden bezig met Ziggo om onze internet snelheid zo te krijgen waar we voor betalen. Veel gebeld heb een nieuwe modem gekregen werkte niet nu krijg ik vandaag nieuwe kabels ben benieuwd of dit werkt en dat het probleem is opgelost. Zo niet dan ga ik dit keer wel onze abonnement opzeggen en naar een concurrent want we betalen vergeleken met andere aanbieders best veel terwijl ziggo de garantie geeft dat de de beloofde internet snelheid gehaald word nou ik zit nog maar net op 50% van de snelheid die ik moet hebben. Dit word vervolgd.

19-04-2017

Begin niet aan Ziggo( Zakelijk)

Na over te zijn gestapt van particulier naar zakelijk van ziggo niks anders dan ellende. particulier was al bagger zakelijk zou de oplossing zijn volgens ziggo! bagger, bagger en nog eens bagger! we kunnen niet eens met zijn tweeen onze boekhouding doen via wifi. ziggo adviseerde om een aparte externe router er tussen te plaatsen. werd door hun vergoed tot € 200.- DIt is ff een tip voor alle lezers! Kleed ze maar uit! ze beloven veel maar maken het niet waar! zaterdag overgestapt naar KPN glasvezel. bij familie en zaken partners werkt dit uitstekend en bovenal stabiel! Ziggo laat zijn klanten veel betalen voor een dienst die ze niet waar kunnen maken. door ziggo gebeld gisteren ze wouden een nieuwe modem en korting geven. wat denken ze nu zelf!? Veel geld opstrijken, ik denk alleen om zaken zoals de ziggodome te kunnen betalen over de rug van de klant die met de ellende zit.

S.H

Veel ergernis

Heb de laatste tijd weer veel last van Horizon Go geen beeld . Heeft een tijdje goed gegaan nu al dagen pet. Verwacht er ook niet veel goeds meer van. Bedenk je voor je voor je Ziggo in huis neemt.

Nick
19-04-2017

Nooit iets mee aan de hand

Had eerst XS4all was 3x niks, nu ziggo en er ging een wereld voor mij open. Eindelijk geen storingen meer en gwn fatsoenlijke televisie.

Nieuwe klant!

Ik ben dus sinds dinsdag 11 april bezig om mijn Ziggo modem en Horizon te laten werken maar nog steeds geen succes.Elke dag bel ik op (alles is goed aangesloten) maar zij vertellen mij steeds dat het systeem blijft hangen.Wat is dit voor onzin! Dus nu op 18 april zit ik nog steeds zonder internet en TV. Ik heb een bedrijf aan huis en werk nu met de Iphone om mail op te halen en te verzenden tel uit je winst. Wat een idioot systeem hanteren ze daar. Monteur is erbij geweest en het ligt aan de back-end bij Ziggo. Heb mijn abo bij Telfort al opgezegd dus nu problemen. Wat een super slechte start. Ik houd mijn hart vast als ik alle recensies lees hier. Ben benieuwd hoe lang dit gaat duren.

Remco

Klachtenbrief aan Ziggo

Geachte heer/mevrouw,

Er moet me iets van het hart. Ik ben al jaren klant van Ziggo, ik heb televisie, internet en bellen van u. Enkele maanden geleden wilde ik mijn internetsnelheid verhogen en nam ik contact op met u. Toen bleek dat het modem wat ik destijds had daar niet geschikt voor was. Dus werd er een nieuw modem opgestuurd. Tevens maakte ik van de gelegenheid gebruik om maar meteen een Horizon box te nemen voor in de woonkamer. Beide apparaten werden afgeleverd en het grote installeren kon beginnen. Alle gebruiksaanwijzingen zijn erg duidelijk dus het zou een fluitje van een cent moeten zijn. Echter, dit bleek niet zo. Moet gezegd worden dat de Horizon box wel meteen werkte. Het modem daarentegen niet. Er kon geen verbinding worden gemaakt. En aangezien het modem dus niet werkte en ik hulp van de Helpdesk nodig had, moest mijn mobiele telefoon van pas komen. Na een uur (!) in de “wacht” te hebben gestaan kreeg ik persoonlijk contact met een medewerker van ZIggo. Na ruim een half uur werd duidelijk dat er van afstand geen hulp geboden kon worden en er moest een monteur worden ingeschakeld. De afspraak werd gemaakt en ik werd uiteraard gedwongen om vrij te nemen van het werk, want het was niet mogelijk dat de monteur in de avonduren of in het weekend kon komen. De monteur kwam en binnen no time was het euvel met het modem verholpen. Wat bleek, het modem was niet geactiveerd en dit kon alleen door een monteur gedaan worden omdat hij de juiste software op zijn laptop heeft. De klant heeft uiteraard deze software niet, dus volgens mij moet er ALTIJD een monteur komen bij klanten die een nieuw modem bestellen. ( slimme marketingtruc!) Vorige week zat ik op de slaapkamer televisie te kijken en toen bleek dat mijn extra zenderpakket “Ziggo Sport” op die tv niet meer kon worden vertoond. Op de slaapkamer staat een Humax box met smartcard, die destijds in de woonkamer stond. De melding die op mijn televisie verscheen was dat de mediabox niet geschikt was voor die zenders. Dat vind ik raar, dat iets waarvoor je betaalt, gewoon wordt afgesloten zonder dat ik daarvan op de hoogte ben gesteld. Er had op zijn minst een e-mail verstuurd kunnen worden met deze mededeling. Dan had ik uiteraard de vraag gesteld hoe jullie van Ziggo dit dan voor mij gingen oplossen. Maar helaas, geen e-mail, helemaal niks. Ik word gewoon afgesloten. Ik heb uw klantenservice maar weer gebeld en mij werd geadviseerd om een Extra Horizon box te bestellen. Aldus geschiedde. PostNL kwam het pakketje bezorgen en weer kon het grote installeren beginnen. U raad het al…weer liep ik tegen een probleem aan. De afstandsbediening weigerde dienst. Wederom de klantenservice gebeld en na diverse reset-pogingen kwam uw medewerker tot de conclusie dat de komst van een monteur gewenst was. En wederom word ik gedwongen om een vrije dag te nemen! De monteur is langs geweest en heeft het euvel binnen een uur verholpen. Nu blijkt dat we op de Extra Horizonbox geen Netflix kunnen kijken en dat we het volume van de tv niet met de afstandsbediening van de Extra Horizonbox kunnen regelen omdat de tv "verouderd" is. Wat een ellende! In feite ga ik er alleen maar op achteruit. Ik verwacht ECHT van u een behoorlijke compensatie!

Mijn vragen aan u zijn de volgende, U bent één van de grootste spelers op de markt, waarom kunt u geen degelijke spullen leveren? Nu heb ik al meerdere kosten moeten maken (mobiele telefoon gebruik, vrije dagen opnemen), welke compensatie kunt u me hiervoor bieden? U bent erg druk op het commerciële vlak, u bent hoofdsponsor van Ajax en u heeft uw naam gegeven aan een muziekschuur nabij de Amsterdam Arena. Is het misschien niet verstandig om eerst tevreden klanten te verwerven alvorens u zich op die vlakken begeeft zodat u kunt aantonen dat u als bedrijf een goed product levert en dat uw klanten, die meer dan genoeg voor uw diensten betalen, met trots kunnen vertellen dat ze bij u klant zijn? Ik zal bovenstaande ook op diverse sociale forums plaatsen, zodat anderen hier ook in de toekomst op kunnen letten.

Ik hoop dat u mijn scepsis kunt verminderen en dat u bereid bent om op bovenstaande te reageren en mij, tegemoet te komen en te compenseren.

Met vriendelijke groet,

Remco K.

Wessel
18-04-2017

Van top bedrijf naar bagger bedrijf

Echt onvoorstelbaar hoe dit bedrijf achteruit is gegaan in de afgelopen jaren. Was voorheen een zeer tevreden klant bij dit bedrijf maar vanwege recentelijke incidenten heeft dit bedrijf bij mij totaal het vertrouwen verloren. Nadat ik ben verhuisd naar een andere woning liep ik tegen het probleem aan dat er geen binnenkomende kabel aanwezig was in de meterkast. Ik vervolgens naar Ziggo bellen (eerste keer was op 7 maart 2017) en toen gaven ze aan dat ik een andere aannemer moest benaderen die de service voor het aanleggen van een binnenkomende kabel zou regelen. Na contact opgenomen te hebben met verschillende bedrijven kreeg ik uiteindelijk te horen dat het toch via Ziggo zou moeten gaan. Vervolgens heb ik nogmaals vier keer contact op moeten nemen met Ziggo voor de aanvraag voor een offerte voor een binnenkomende kabel. Tijdens het vier keer contact heb ik alle vier de keren mijn contact en adresgegevens door moeten geven omdat die gegevens in die tussentijd al verloren waren gegaan ("vanwege een wissel van systeem"). Uiteindelijk kwam ik een medewerker te woord die mij het advies gaf om klant te worden omdat anders mijn aanvraag niet werd doorgevoerd. Uiteindelijk heb ik deze keuze dus gemaakt zodat ik de mogelijkheid kreeg aangeboden om een gratis monteur langs te kunnen laten komen. Ik heb deze monteur haarfijn het probleem uitgelegd en die heeft vervolgens mijn probleem verder bij Ziggo neergelegd (deze ticket was aangemaakt op 30 maart 2017). Uiteindelijk heb ik ook nog besloten om langs te gaan bij een Ziggo klantinformatiepunt (in de MediaMarkt te Breda). Hier hadden zij met mij de belofte gemaakt dat ik uiterlijk 13 april een offerte doorgestuurd zou krijgen. Op 18 april was deze offerte nog niet binnen dus ik besloot te bellen met het telefoonnummer dat de dame van Ziggo in de MediaMarkt mij had meegegeven in het geval dat de offerte voor 13 april nog niet binnen was gekomen. Toen ik dit nummer belde kreeg ik te horen dat er een probleem was met de aannemer en dat ik maar "geduld" moest hebben. Ook konden zij mij geen verdere informatie bieden hoe lang het ongeveer zou duren voordat die offerte naar mij toegezonden zou worden. Echt te belachelijk hoe een bedrijf op deze manier met zijn klanten om gaat. Ik ben daarom het vertrouwen volledig verloren in dit bedrijf. Het resultaat is nu een hoge mobiele telefoonrekening (vanwege het vele malen bellen) en daarnaast ben ik nog steeds helemaal niks opgeschoten.

Mirjam
17-04-2017

Onstabiel internet en niet werkende tv app

We hebben sinds ruim een jaar alles in 1 van Ziggo. In het begin gebruikten we voor het tv kijken voornamelijk de Horizon box, dat ging redelijk. Sinds een paar maanden kijken we vooral tv via de ziggo go (eerst horizon go) app en dat is ronduit een drama. Terugkijken is niet te doen, het beeld bevriest soms om de paar tellen. Zet je hem even op pauze dan kun je weer helemaal opnieuw beginnen met het programma en vooruit spoelen kan niet. Na wekenlange frustraties met naast deze ellende ook nog onstabiel internet zijn we er helemaal klaar mee. Volgens Ziggo is het probleem vast het modem, ook al zie je op internet een piek in storingsklachten in onze regio met de app op het moment dat wij ook problemen ervaren. Heeft niets te maken met het modem dus. We hebben nu uiteindelijk maar weer voor een andere provider gekozen, nog 10 dagen Ziggo-ellende en dan zijn we er gelukkig vanaf!