Ro
28-10-2019

Zakelijke internetaansluiting

Meer dan een uur in de wacht en nog niemand aan de lijn.

Espen
28-10-2019

Niks is ooit goed geweest

Internet verbinding is altijd in het hele huis bar en bar slecht geweest. we hebben het contract met de hoogste m/bit's maar het lijkt meer op kermis wifi. alhoewel, ik ken kermissen met betere wifi dan dat van ziggo

Mia Desteny
27-10-2019

Erg duur

Iemand raden mij ziggo aan. nog nooit zoveel spijt gehad. mijn abonnement zou 50 per maand zijn. Als alleenstaande moeder is het net goed. Nou eerst werd er 165 euro af gehaald. Na een telefoontje werd er mij verteld; dat ik de peg had halverwege de

Maand in gestapt te zijn. En aansluitkosten erbij etc. Maar vanaf nu werd het echt 50 p.m Oké dacht ik. Volgende maand 75, omdat ik meerdere betalingen te laat zou hebben betaald. Ik zeg ik zit pas vanaf eind augustus bij jullie. En jullie haalde direct 160 eraf. Maar ze konden niks voor mij doen. Toen ik zei dat ik weg wilde zeiden ze dat

Me dat 600 euro zou kosten omdat het een jaar contract is. Gevangenis. Echt. En daarbij is die WiFi echt slecht. Doet het alleen als je echt dichtbij het kastje zit. Tv ontvangt alleen internet met kabel WiFi is echt een ramp.

Sorry maar ik wil echt mensen behoeden voor deze ?

26-10-2019

Lachwekkend

6 uur klantenservice! niets bereikt.

comedy capers is er niets bij.

deurtje verder gaan

Sharon

Service is waardeloos

Geen goed woord voor over.

Geen twijfel meer om bij jullie weg te gaan

Eerst al een kwartier in de wacht staan en dan vervolgens zijn jullie niet bereikbaar want het is 20.00.

Via de chat kunnen jullie niet helpen

Sinds donderdag al geen tv en dinsdag kan er pas een monteur komen?

En dan als kers op de taart moeten we er rekening mee houden dat we moeten betalen aangezien het NIET aan hun ligt?

Schiet mij maar lek!

Maria
25-10-2019

De nieuwe mediabox next van Ziggo.

De nieuwe Mediabox Next van Ziggo werkte 2 weken uitstekend, tot de nieuwe update, van Ziggo.

Het beeld blijft donker, wat je ook doet, de instellingen van de Samsung TV veranderd.

Tekens krijg je de mededeling CS9996

Geen verbinding met internet.

Je kunt wel kijken, elke 5 minuten staat de foutmelding in beeld.

De klantenservice was vriendelijk en geduldig, maar kon dit probleem niet oplossen.

Sorry Ziggo, dit is gewoon waardeloos.

Jullie vragen elke maand de hoofdprijs, maar leveren hiervoor geen kwaliteit.

Boze klant.

Robin

Ziggo zeer klant onvriendelijk

Voor de tweede keer moest mijn moeder van het ene verzorgingshuis naar het andere verhuizen. En net als de eerste keer bijna weer een week zonder tv internet en telefoon. Als je dit meldt wordt er niet naar de klant geluisterd en krijg je alleen maar een heel vervelend gesprek. Nadat de aansluit- monteur weer onverichte zaken naar huis kon. Werd er toch een storingsmonteur gezonden. helaas heeft Ziggo monopolie in deze tehuizen en is het niet mogelijk een ander provider te kiezen.

Marijn

Mafia bestaat nog

Geen woorden meer voor. Ze hadden ons aangegeven dat als het na wederom weer een monteursbezoek niet opgelost zou zijn, dat we dan van het contract afkonden. En je begrijpt, het as weer niet opgelost. Overgestapt naar KPN en opgezegd bij Ziggo. Maar toen was Ziggo opeens niet meer zo meewerkzaam, en moeten we alsnog ons contract uitzitten. Wat een grote oplichters.

Clemence

Zeer slechte klantenservice

Helaas is er op ons adres alleen snel internet via Ziggo. We moesten dus overstappen. Overstappen is een ramp als je 2 telefoonnummers en 2 tv's hebt. Dit kunnen de "domme schaapjes" aan de telefoon niet regelen. Iedere keer lang wachten aan de telefoon is vervelend, maar iedere keer te horen krijgen "het is vanaf nu geregeld" en het werkt nog steeds niet is zó ontzettend frustrerend.

24-10-2019

Weer niet bereikbaar. Inmiddels al 4 uur uit de lucht.

Onbetaalbaar!

Irma

Niet klantvriendelijk

Ik heb net 37 minuten aan de telefoon gezeten om een verhuizing door te geven. Belachelijk. Het systeem werkte vandaag toevallig traag. En er ging van alles mis. Dan een monteur inplannen, sorry dat kan pas na de verhuizing. Huh? Dan zit ik dus zonder internet en TV? Ik twijfel of ik klant blijf. misschien tijd om over te stappen?

Nico
23-10-2019

Wachten

Ik wacht al heel lang op een reparatie maar ook nu 8 dagen na mijn vorige bericht is er nog steeds niets gebeurd. Alleen de rekening komt ruim van te voren.

Hoelang moet ik nog wachten op mijn reparatie?

23-10-2019

Na 2 weken nog niet goed

Ik heb hier al eerder een review gegeven over mijn relaas met het wegvallen van de apps en movies en series. We zijn 2 weken verder en alles al geprobeerd, Verschillende contacten bij Ziggo die langs elkaar werken en daardoor elke x met dezelfde onderzoeken komen. Moedeloos van te worden. Nu heeft er iemand een fout gevonden in mijn router? Welke krijg je niet te horen wel de keus voor een monteur. Nou ik ga geen monteur betalen! Als het niet aan u ligt dan betaald u niets. Nou dan wil ik wel weten wat dan de fout is? Tijd voor meer concurrentie, heb voorlopig geen keus dan Ziggo.

Next box

Iets meer als een maand geleden gebeld dat mijn oude media box haperde en warm werd en of ik een next box kon krijgen. Ik kon hem zo krijgen maar omdat ik nog een aktie had lopen kon ik beter een maand later terug bellen en dan zou alles geregeld worden. Belde een maand later terug alleen kon het opeens niet meer. Alleen als ik een duurder abonnement zou nemen. Dus zo behandeld ziggo je na 18 jaar klant te zijn.

Rene
22-10-2019

Wanneer je stop als klant: kom je nooit meer uit hun systeem

Ergens in maart 2019 heb ik opgezegd met als einddatum 31 mei. Ik had al een tijdje 2 internetverbindingen en de glasvezel van Xs4all was dermate stabiel dat ik de Ziggo niet meer nodig had. Ergens tussen de 15-20 jaar klant geweest: dus dus kleine 15k omzet denk ik, nooit 1 factuur gemist.

Ergens in de1e week van juni probeerden jullie toch volledige maandbedrag te incasseren dus heeft mijn boekhouding tel. contact gehad met servicedesk: eenduidig advies, probeer het te storneren: gedaan.

In de maanden erna werd ik herhaaldelijk gebeld voor tevredenheids onderzoek, waarom ben je weg, en aanbiedingen voor de zakelijk markt. Aangezien ik met alle nr's in bel me niet register sta: irritant. Daarop dacht ik: weet je wat ik laat me wissen. Dus e.e.a. ingevuld op jullie self service portal (ergens begin augustus de 1e keer): na paar weken: kan niet er staan nog facturen open. Weer wat bellen en later ook mailen: "ja, inderdaad er staat een credit factuur van, hou je vast E 1,79 open. Iemand drukte op een knopje, en zei toen: U kunt nu uzelf wissen. Weer de route via self service gedaan, 3 weken later weer bericht: kan niet.

Gereageerd op de eerdere mail correspondentie: toen kwam de response: Oooow ja: me moeten nog een eindfactuur maken: dat kan best wel eens ergens in oktober worden. Normaal krijg ik een mail dat er een factuur klaar staat: nu niet. Eergisteren gekeken: eindfactuur 9 sept. E -1,79: zou 4 weken later op mijn bankrekening staan. Helaas is ook dat niet gelukt.

Eergisteren ook maar weer eens geprobeerd of ik mezelf kon wissen: daar krijg ik binnen 30 dagen bericht over. Ik vind 5 maanden toch wel lang en toen ik eergisteren daar via ziggo webcare weer melding van maakte en er iemand reageerde (waren ze al een tijdje mee gestopt) was de reactie:

"Deze incasso is echter onverwachts door je gestorneerd. Op dat moment hadden wij al een factuur gemaakt van het teveel betaalde. Als je deze niet gestorneerd had, hadden we het geld zelf teruggestort."

Toen ik melding maakte van de frustratie, de extra tijd + kosten:

"Je bent inmiddels geen klant meer. Ik zie geen reden voor een vergoeding of compensatie namelijk."

En:

"Het is maar net waar u zich druk over maakt, want het eindresultaat blijft gelijk: u krijgt alle onterechte kosten terug."

Hierna werd er nog een paar keer flauw gereageerd met wat smilies, maar werd er weinig constructiefs toegevoegd.

Net ook de melding binnen dat mijn 4e AVG wis verzoek wederom niet kan doorgaan: probeer het rond december nog eens. Vaag want eindfactuur was de vorige keer de reden en dat is 9 sept. geregeld. N.a.v. van dit bericht weer gebeld: nu kreeg ik de melding dat de klachten afdeling binnen 5 werkdagen tel. contact zal opnemen. Geen toelichting, excuses whatsoever.

Ik ben hiermee van een redelijke neutraal Ziggo gebruiker (en ambassadeur) ondertussen toch een heel stuk negatiever over het merk denk; 6x bellen, 4x mailen, 2 lange twitter conversaties later omwille van een advies wat ik per telefoon kreeg, waarbij alle interne servicedesken elkaar meerdere keren tegenspreken: daar wordt niemand blij van. Zeker aangezien het allemaal onnodig was.

Gerda
22-10-2019

Niet vriendelijk voor bestaande klanten

Wilde de horizonbox omruilen voor de Next box.

Moest ik een extra abonnement op zenders nemen.

Vrienden hebben de box zo gekregen zonder extra zenders te kopen.

Reden was box gaat zo hard dat anders nieuwe klanten hem niet krijgen. Dat klanten die al jarenlang bij ziggo zijn er extra voor moeten gaan betalen is blijkbaar normaal.

Gerda
22-10-2019

Bestaande klanten extra betalen voor box next

Wilde de horizonbox omruilen voor je nieuwe next box.

De Next is veel sneller in gebruik en Netflix ook beter, geen uitval meer.

Diverse vrienden hebben dit al gedaan.

Wordt je verplicht om je abonnement te verhogen met een extra zender pakket.

Als klant krijg je nooit geen aanbiedingen voor nieuwe dingen. Alleen maar om meer zenderpakketten af te nemen.

Cor

Problemen met mediabox

Gebeld ivm problemen mediabox. Kan ik ook een next box krijgen. Jazeker: maar dan met een max abo.

Wel een keuze maar een gedwongen verhoging van je abo. Mogen dit soort praktijken: dwingen dat mensen iets afnemen en extra moeten betalen?

21-10-2019

Zing facturen overzicht etc. belachelijk

Ziggo blijft zich maar verschuilen achter: het kan een maand overschrijden, bla bla bal mutaties, bla bla vorige maand bij de incasso bla bal

echt serieus. Ziggo , ik heb jullie NODIG! anders heb uit geen internet, geen televisie, geen telefoon maar wat een maffia praktijken houden jullie er op na. ik hoop oprecht dat er zo snel mogelijk een alternatief komt!

Giannis
21-10-2019

Storing na storing !

Storing na storing na storing. En ook nog gegarandeerd slechte Wifi. En dan reclame maken " overal in huis waar u ook bent Ziggo bereik" maar u raadt het wel. Wat een RAMP. Had ik dit maar nooit gedaan.!