Wendy
01-11-2019

Slechte service!

2x monteur gehad omdat CI module niet werkt in TV. nu blijkt dat tv ge update moet worden volgens de 2e monteur maar krijg wel voor de 2 e x 50 euro te betalen voor monteur die 10 minuten is binnengeweest en 1e monteur is niet met deze conclusie gekomen! voor CI module betaal ik ook al een jaar voor niets! fijn Ziggo ga zo door hou je helemaal geen klanten over met deze dienstverlening.

Soufian
01-11-2019

Zeer slecht wifi

TV werkt prima ( alhoewel heel erg prijzig voor de paar kanalen die je krijgt ) wil je extra kanalen? betaal je al gauw twee tientjes meer voor 2 a 3 kanalen. bezopen!

Het ergste is de wifi. na 2 maanden al liep het vast. wifi valt continu weg. werd er niet goed van.

Na een paar jaar kan ik het begrijpen dat dat gebeurt en wordt het msischien om een nieuwe modem aan te schaffen. Maar na 2 maanden?

Sander
31-10-2019

Afpersers met erg slechte en brutale klantenservice

Heb in mei een abonnement afgesloten voor een actieprijs van €40,- per maand.

Hierbij kreeg ik een horizon box aangeleverd dit terwijl de Next box al beschikbaar was. Na klachten over de horizon box hierover hebben ze mij de Next box toegestuurd. Nu blijkt dat mijn actieprijs, sinds de switch naar de Next vervallen is. Daar hebben zij mij toen niets over verteld.

Nu, 5 maanden later, ben ik in totaal €70,- teveel kwijt dan wat het had moeten zijn. Echter lijken de kosten per maand totaal niet op elkaar. deze maand ca 65,- en vorige maand ca 35,-. In juli zelfs 78,-!

Meerdere keren telefonisch contact gehad met de klantenservice. Bijna elke keer door een slecht Nederlands sprekend persoon/ persoon met een buitenlands accent geholpen.

Heb ik hun aan de lijn om het probleem op te lossen, moet ik het contactformulier maar invullen op de ziggo site.

En dan ook op zo'n toon van "flikker op/ hier heb ik geen zin in, doe het maar zo". 1 Keer hebben ze zelfs de hoorn erop gegooid! En dit niet vanwege mijn normale en gebruikte stemniveau/ toon.

Afkoopsom van het abonnement is €600,-. Schiet er dus geen zak mee op om nu al mijn abonnement op te zeggen.

Klanttevredenheid? Wat is dat?

Julian
30-10-2019

Het internet werkt bijna nooit en is zeer langzaam, en dan betaal je nog best wel veel.

Her.
29-10-2019

Ziggo te duur voor wat ze zeggen te bieden.

Bij tv terug kijken en movies valt na tig minuten de WiFi internet verbinding weg.

Heb wel al minstens 100x stekkers uitgetrokken ,opnieuw plaatsen.apparatuur gereset,

Probleem ontstaan na aanschaf mediator next en nieuw modem.Is kpn een alternatief.?

Kortom ziggo te duur voordat wat ze bieden!

ChloeMonique
29-10-2019

Duur + geen wifi + slechte service.

Ziggo is heel slecht.

Wifi doet het nooit,klapt er elke dag meer dan 100x uit.

Je betaald je blauw per maand voor wat!? Het internet doet het niet eens,maar je moet wel super veel geld betalen per maand.

Klanten service is ook slecht,erg onvriendelijk en behoorlijk dom.

Wifi wachtwoord was elke x fout maar tiepte gewoon exact zelfde code als op kastje en het duurde bijna twee uur dat ze het gefixst hadden maar dit duurde ook maar dag want daarna begon de ellende opnieuw.

Robin

Geen verantwoordelijkheid

Voeren kabelwerkzaamheden uit en bij schade is het advies het maar via de verzekering te spelen.

De persoon aan de lijn kan er ook niks aan doen, maar weinig professioneel of zelfdenkend.

Slechte geregeld

Edwin

Hogere snelheden dan adsl

Hogere snelheid dan ADSL voor een zelfde prijs. De nieuwe next box is een verademing

Raymond

Storing niet opgelost

3 week bij ziggo en na 3 monteurs krijgen ze het niet voor mekaar om beeld te krijgen op mijn nw tv , geluid is er wel ,

pas na reset van de next is het goed

maar om nu elke keer de next te resetten is belachelijk

Max

Ongelofelijk slechte service

Het enige wat ik wou was mijn abonnement veranderen. Dit heb ik gewoon gedaan via hun website. Nu ben ik 3 maanden verder en is het alsnog niet gelukt. Ik heb al 10 telefoontjes gepleegd waarin iedereen steeds begripvol is maar er vervolgens niks gebeurd!

Er wordt ook totaal geen informatie gedeeld tussen de werknemers. Iedere keer als ik wordt doorgeschakeld moet ik mijn hele verhaal weer opnieuw vertellen. Dat ze zeggen dat alles wordt opgeslagen en gedeeld wordt is dus onzin. Ze doen er niks mee.

Wat nog erger is, is dat er gewoon wordt opgehangen midden in het gesprek! Dit heb ik 6 KEER gehad. Alsof ze niet weten hoe hun telefoon werkt en mij perrongelijk ophangen. Zelfs als ik van te voren aangeef dat als er weer opgehangen wordt ze mij terug moeten bellen. Vervolgens de werknemer dat belooft te doen en mijn nummer heeft herhaalt als bevestiging. Dan wordt ik niet eens teruggebeld en krijg ik een leeg automatisch mailtje terug waarvan de titel is: wat we net hebben besproken. Dus moet ik WEER terug bellen en weer 20 minuten in de wacht. Allemaal verloren tijd en het lijkt of ik al het werk doe.

Ik heb nu ook een paar keer een verkeerde factuur gekregen waarvan ze van te voren wisten dat het verkeerd zou worden afgeschreven. Ook al was dit bekend konden ze niks doen van te voren en moest ik achter af dit zelf gaan aangeven. Waarvoor ik natuurlijk weer 5 keer door die verschrikkelijke bel service moet.

Het omzetten van een abonnement moet gewoon iets zijn wat automatisch gaat via een online bestelling. Als dit zo lastig is, is er echt iets goed mis met hun geautomatiseerde systeem.

Het is zeer inhumaan en onlogisch. Bijvoorbeeld dat ik aan het begin van het telefoontje mijn postcode en huisnummer geef en dat ik dat dan vervolgens weer moet gaan herhalen voor de werknemer die ik aan de telefoon krijg. Dit is het symbool van het foutieve systeem.

Het is erg jammer dat we zo afhankelijk zijn van dit soort bedrijven. Als dit een gewone winkel was met zulke service zou het allang failliet zijn!

Ro

Zakelijke internetaansluiting

Meer dan een uur in de wacht en nog niemand aan de lijn.

Espen
28-10-2019

Niks is ooit goed geweest

Internet verbinding is altijd in het hele huis bar en bar slecht geweest. we hebben het contract met de hoogste m/bit's maar het lijkt meer op kermis wifi. alhoewel, ik ken kermissen met betere wifi dan dat van ziggo

Mia Desteny
27-10-2019

Erg duur

Iemand raden mij ziggo aan. nog nooit zoveel spijt gehad. mijn abonnement zou 50 per maand zijn. Als alleenstaande moeder is het net goed. Nou eerst werd er 165 euro af gehaald. Na een telefoontje werd er mij verteld; dat ik de peg had halverwege de

Maand in gestapt te zijn. En aansluitkosten erbij etc. Maar vanaf nu werd het echt 50 p.m Oké dacht ik. Volgende maand 75, omdat ik meerdere betalingen te laat zou hebben betaald. Ik zeg ik zit pas vanaf eind augustus bij jullie. En jullie haalde direct 160 eraf. Maar ze konden niks voor mij doen. Toen ik zei dat ik weg wilde zeiden ze dat

Me dat 600 euro zou kosten omdat het een jaar contract is. Gevangenis. Echt. En daarbij is die WiFi echt slecht. Doet het alleen als je echt dichtbij het kastje zit. Tv ontvangt alleen internet met kabel WiFi is echt een ramp.

Sorry maar ik wil echt mensen behoeden voor deze ?

26-10-2019

Lachwekkend

6 uur klantenservice! niets bereikt.

comedy capers is er niets bij.

deurtje verder gaan

Sharon

Service is waardeloos

Geen goed woord voor over.

Geen twijfel meer om bij jullie weg te gaan

Eerst al een kwartier in de wacht staan en dan vervolgens zijn jullie niet bereikbaar want het is 20.00.

Via de chat kunnen jullie niet helpen

Sinds donderdag al geen tv en dinsdag kan er pas een monteur komen?

En dan als kers op de taart moeten we er rekening mee houden dat we moeten betalen aangezien het NIET aan hun ligt?

Schiet mij maar lek!

Maria
25-10-2019

De nieuwe mediabox next van Ziggo.

De nieuwe Mediabox Next van Ziggo werkte 2 weken uitstekend, tot de nieuwe update, van Ziggo.

Het beeld blijft donker, wat je ook doet, de instellingen van de Samsung TV veranderd.

Tekens krijg je de mededeling CS9996

Geen verbinding met internet.

Je kunt wel kijken, elke 5 minuten staat de foutmelding in beeld.

De klantenservice was vriendelijk en geduldig, maar kon dit probleem niet oplossen.

Sorry Ziggo, dit is gewoon waardeloos.

Jullie vragen elke maand de hoofdprijs, maar leveren hiervoor geen kwaliteit.

Boze klant.

Robin

Ziggo zeer klant onvriendelijk

Voor de tweede keer moest mijn moeder van het ene verzorgingshuis naar het andere verhuizen. En net als de eerste keer bijna weer een week zonder tv internet en telefoon. Als je dit meldt wordt er niet naar de klant geluisterd en krijg je alleen maar een heel vervelend gesprek. Nadat de aansluit- monteur weer onverichte zaken naar huis kon. Werd er toch een storingsmonteur gezonden. helaas heeft Ziggo monopolie in deze tehuizen en is het niet mogelijk een ander provider te kiezen.

Marijn

Mafia bestaat nog

Geen woorden meer voor. Ze hadden ons aangegeven dat als het na wederom weer een monteursbezoek niet opgelost zou zijn, dat we dan van het contract afkonden. En je begrijpt, het as weer niet opgelost. Overgestapt naar KPN en opgezegd bij Ziggo. Maar toen was Ziggo opeens niet meer zo meewerkzaam, en moeten we alsnog ons contract uitzitten. Wat een grote oplichters.

Clemence
24-10-2019

Zeer slechte klantenservice

Helaas is er op ons adres alleen snel internet via Ziggo. We moesten dus overstappen. Overstappen is een ramp als je 2 telefoonnummers en 2 tv's hebt. Dit kunnen de "domme schaapjes" aan de telefoon niet regelen. Iedere keer lang wachten aan de telefoon is vervelend, maar iedere keer te horen krijgen "het is vanaf nu geregeld" en het werkt nog steeds niet is zó ontzettend frustrerend.

24-10-2019

Weer niet bereikbaar. Inmiddels al 4 uur uit de lucht.

Onbetaalbaar!