Alma
17-02-2020

Onvriendelijke klanten service

Word onvriendelijk behandeld en na telefonisch over gestapt te zijn worden niet alle beloftes na gekomen.

16-02-2020

Veel beloven weinig geven doet een gek in ellende leven

Al ruim 12 jaar klant bij ziggo, vanaf dag 1 in de nieuwe woning in een buitengebied van probleem naar probleem en van klacht naar klacht.

Zelfs op aanraden van een monteur enkele jaren geleden modem in bridge gezet en toen waren de problemen weg, maar na een nieuwer en volgens de helpdesk beter abonnement kwam daar het ziggo connect box modem voor in de plaats.

Vanaf dat moment opnieuw probleem na probleem, zoveel zelfs dat ik zélfs het klágen had opgegeven,ziggo kreeg het toch maar niet voor elkaar om iets goeds te leveren qua hardware.

Opnieuw toch maar weer klagen, alhoewel mijn hobby nu volledig is verpest door de ellende met ziggo, na weer enkele monteurs bleek er toch weer een probleem te zijn bij het ziggo connect box modem en de monteur raadde me aan een nieuw modem aan te vragen, gedaan en toen begon de ellende pas echt, bijna 2 volle dagen prutsen en klungelen verder kreeg ik iemand aan de lijn die me beloofde de boel op te lossen.

Ik zou een tp-link ac1750 archer c7 modem ontvangen én hij zou er zélfs nog 3 10 dB antennes bij doen én een netwerkkabel.

Gisteren ontving ik de doos, met daarin een connect box booster, de grootste troep die je kan bedenken en waarvan het modem (de compal versie) hier doorlopend voor problemen zorgde.

Na bellen kreeg ik een collega die de betreffende medewerker zou contacten en me terug zou laten bellen maar er kwam geen enkele reactie.

Even een berichtje achtergelaten op de chat, antwoord van ziggo aldaar: u krijgt geen tp-link omdat we die net meer leveren, en de persoon die dat beloofde zal het u ook niet gaan leveren.

Morgen moet ik dus opnieuw bellen met ziggo, en weet je wat het in en in trieste in deze zaak is? Wij hebben van onze kant meermaals en met klém aangegeven dat er aan hun wifi router een ICD/Pzcemaker alarm melder hangt die natuurlijk wél verbinding moet hebben omdat hij anders doodleuk niet meldt of er wat fout is met de ICD waardoor er levensbedreigende situaties zouden kunnen ontstaan, nou heeft zo'n ding wel een fallback maar meestal is het dan te laat en hoeft een terugmelding niet meer.

Ziggo wáár blijft mijn beloofde tp-link ac1750 archer c7 router?

Martijn
14-02-2020

Heb geen internet dus ik bel naar klantenservice

Krijg ik te horen dat het een week duurt voordat er een monteur kan komen.

Daarna zeg ik dat ik een klacht wil indienen omdat het lang duurt voordat er een monteur komt krijg ik als antwoord dat ze deze klacht niet kunnen behandelen omdat deze klacht niet in bedrijfs boekje staat dus als ik het goed heb heeft ziggo de arrogantie om klanten die al 20 jaar loyaal zijn aan hun gewoon lekker te laten stikken en hun bepalen dus blijkbaar ook welke klachten je kan neerleggen of liever gezegd welke niet

Waardeloos bedrijf

Michel
14-02-2020

Tijdje geen problemen en dan.

Ik ben al meerdere jaren klant van Ziggo met een Max abonnement van 500 mbps en heb alleen kleine mankementen meegemaakt zoals storingen, jaarlijkse onderhoud tot aan Herrleggen van aansluitingen. Maar de afgelopen jaar heb ik vaak klantenservice en een monteur moeten raadplegen omdat de verbinding onregelmatig begon te worden. Meer dan een jaar verstreken en nog ervaar ik ergernis aan de verbinding. Nu is het van traag naar geen verbinding en niemand die dit kan verhelpen. Echt waardeloos

13-02-2020

Ondeskundig personeel

In oktober 2019 Ziggo samen met vodafoon besteld en daarmee ook een extra tv pakket als bonus. Ik vroeg of eredivisie live kon en dat werd bevestigd door verkoper. Na een maand nog geen ere div. live dus weer bellen, er was een fout gemaakt door verkoper, Ere. Live kon niet, maar als compensatie kreeg ik toch E.L. 6 maanden gratis daarna moest ik betalen. Ermee akkoord gegaan echter na drie maanden Ere div. live weer weg. Gebeld, kon niet hersteld worden maar na weer een andere collega doorverbonden kon het via omwegen weer wel, eerst betalen dan werd er gecrediteerd. Binnen een uurtje zou ik weer beeld hebben. niet dus, weer gebeld: er moest technisch iets aangepast worden, kon twee dagen duren, dus twee dagen geen voetbal kunnen kijken. heb nu een zolder vol sorry`s liggen maar ik overweeg mijn contract te beeindigen , wat een slecht bedrijf, maar de jongens en meisjes bij de call centra kunnen er niets aan doen

Ano

Storende telemarketing praktijken

Nooit klant geweest en word toch misnstens 1x per jaar telefonische lastig gevallen door verkopers. Terwijl ik ingeschreven staat in belmeniet-register. Ze bellen onder een afgeschermd nummer op verschillende tijdstippen en laten telefoon maar kort overgaan. Altijd net te laat met opnemen. Super irritant.

Inge

Slecht wifi

Al maanden klachten over Ziggo wifi. Drie keer is er een monteur geweest, eenmaal een netwerkmonteur, maar op de een of andere manier lukt het Ziggo niet er voor te zorgen dat onze wifi stabiel is. Hierdoor is TV kijken via de ZiggoGo app ook niet echt fijn. Toch maar terug naar KPN

Ed

Probleemloos internet

Via Ziggo heb ik al jarenlang probleemloos internet. Met hun nieuwste wifi-booster via stopcontacten is de wifi ook prima verzorgd. Geen wensen meer!

Kim
12-02-2020

Onterechte incasso koster en afspraken maken die ze niet eens mogen bieden.

Toen ik ging verhuizen ben ik overgestapt van kpn naar ziggo. Grote fout is gebleken. Vanaf het begin ellende met ziggo en hoge kosten. De eerste rekening die ik kreeg was ruim 200,-. Ik heb direct gebeld. Het antwoord was dat ik vooruit moest betalen. Nouja daar kon ik me in vinden, alleen ik kon dat op dat moment niet in een keer betalen. En gezien de verkoper mij iets heel anders had verteld was ik ook niet voorbereid op zo een rekening. Nou dat was allemaal geen enkel probleem en we maakte een betalingsafapraak. Waarop ik vroeg of dat automatisch afgeschreven zou worden. Ja mevrouw dat word gewoon maandelijks automatisch afgeschreven tegelijk met u rekening. Nou fijn, dat is opgelost dacht ik. Nou niet dus. Ik kreeg een mailtje met een betaalverzoek. Ik opgebeld en uitgelegd dat we hadden afgesproken dat het tegelijk met mijn rekening automatisch afgeschreven zou worden. Het antwoord hierop was: "ohja klopt mevrouw ik zie het. U hoeft op het mailtje niet te reageren." Wat ik dus vervolgens ook niet gedaan heb. Krijg ik toch een maand later een brief met daarop dat ik mij niet aan de betalingsafsrpaak heb gehouden, met daarop gelijk 25 euro incassokosten erboven op. Nou je raad het al. Weer bellen. Ditmaal kreeg ik een hele enthousiaste grappenmaker aan de telefoon. Het gesprek duurde ruim een uur, want mevrouw ging alles wel even regelen. "Ja mevrouw, ik zie het en wat vervelend voor u. Ik ga het oplossen." We hebben op dat moment afgesproken dat de incassokosten ingetrokken zouden worden en we maakte een hele nieuwe betalingsregeling. Nou het duurde ruim een uur, want het systeem daar zou volgens de mevrouw erg lastig zijn. Uiteindelijk de precieze afspraak:

- Incassokosten zouden vervallen

- 47 euro per maand moest ik aflossen

- Eenmalig direkt aflossen 47 via

betaalverzoek en daarna de rest

maandelijks doormiddel van automatisch

incasso tegelijk met de lopen rekening.

Nou niks dus he. Van de week is er 110 euro van me rekening afgeschreven. Dus ik denk, mooi ze hebben dus de betalingsregeling ook afgeschreven. Krijg ik gister weer een betalingsverzoek binnen. Godverdomme waarom is er dan 110 euro afgeschreven? Ik vanmorgen weer bellen en nu breekt echt mijn klomp. Schandaliger kan gewoon niet en service is ver te zoeken. Deze meneer zegt gewoon: "Neehoor dat kan allemaal helemaal niet via automatisch incasso." Dus ik leg het hele verhaal uit. Zegt hij doodleuk "ja mevrouw, dan hebben mijn collega's je verkeerde informatie verschaft, maar je moet de incasso kosten gewoon betalen. En er zijn 6 brieven verstuurd, met betalingsherinneringen. WAT? Ik weet gewoon niet wat ik hoor! Dus omdat hun mij informatie verschaffen wat helemaal niet kan en mag bij jullie (dus onjuiste informatie) loop ik nu op de kosten. Ondanks dat de fout bij jullie ligt? En nou durf je ook nog te zeggen dat ik wel 6 brieven heb ontvangen. Nou het moet allemaal niet gekker worden. Ik ga nu direkt naar een andere provider. Ik heb dit echt nog nooit meegemaakt bij geen enkele provider. Ben altijd goed geholpen en nooit ook geen betalingaproblemen gehad. En nou bij ziggo alleen maar ellende, ongeldige afspraken van hun kant, en mega slechte service. En het is jammer, want ik ben al jaren bij Vodafone waar ik echt altijd tevreden over ben en nou zijn hun samen gegaan bij ziggo die hun naam ten onder doet. Weetje en als dat nou alles is, maar nee ik moest ook betalen voor de monteur die hier de boel kwam instaleren, wat bij andere providers altijd gratis is geweest. En ik heb vanaf het begin al om de haverklap storing en een megatraag kastje! De ziggo GO app kan je de helft niet op streamen en maar een beperkt aantal dagen terug kijken. Al met al, Ziggo is een drama, met een rommelige, onkundige klantenservice en ik raad iedereen aan om lekker voor een andere provider te kiezen, als ze nog in dubio zijn waar ze naartoe willen.

Ps. Mijn laatste klacht: omdat ik bij Vodafone zit krijg je dat zo een all in one korting. Ik zou vijf euro korting krijgen op mijn abbonoment en ik mocht een extra gratis tv pakket kiezen via de mail. Dus ik heb gekozen voor het sportpakket (vind mijn vriend leuk). Nou ik betaal gewoon maandelijks voor het pakket hoor. Ook een foutje zeiden de bij de klantenservice. JOE.

Reggie
11-02-2020

Onterecht betalen voor komst storingsmonteur

Sinds kort klant bij Ziggo zakelijk, na een tijd particulier klant te zijn geweest. Toen ook de nieuwe box en de nieuwe modem/router ontvangen. Sinds dien constant last van storing met de Wifi. Na dit te hebben aangekaart hebben ze op eigen initiatief een storingsmonteur gestuurd. Een uiterst vriendelijke man, die een beetje gebrekkig Nederlands sprak, maar ik begreep hem redelijk. Deze gaf mij aan niet veel te kunnen doen omdat mijn modem in mijn meterkast gesitueerd zou moeten zijn. Dit zou de problemen veroorzaken. Hij heeft wel even een aansluiting vervangen, voor het geval dat dat het zou zijn. Nu heb ik 2 dagen later een rekening van €50 ontvangen voor het vervangen van de aansluiting. De reden dat er kosten in rekening zijn gebracht is omdat Ziggo niet het probleem is van de storingen, maar dat ik mijn modem blijkbaar dichter bij de meterkast had moeten plaatsen. Ik was hier niet van op de hoogte. Ik vraag mij af of dit echt het probleem is. De klantenservice geeft aan hier helaas niets aan te kunnen veranderen.

Slechte gang van zaken.

Koen
10-02-2020

Ziggo en afspraken gaat niet samen loze beloftes

Slecht ontvangst, nog niet opgelost. perfecte wifi garantie nou niet dus tot 2 keer toe een monteur thuis gehad. dan mogen ze geen telefoon kosten vergoeden bij een ander weer wel, geen eenduidig beleid dus. heb je een klacht, via de website een enquête ingevuld, wat jammer dat u er zo instaat. klik op de link en u wordt terug gebeld. nou helemaal niet je moet zelf weer bellen. ter compensatie film 1 gekregen die vervolgens niet aangezet wordt. uiteindelijk film 1 aan en de ter compensatie pakket van 1 maand maar 2 weken kunnen kijken. dit staat centraal voor wat je bij ziggo krijgt. monopoly positie met alleen maar loze beloftes en 30 verschillende verhalen bij de service desk ik ga overstappen

Daniella

Geen internet en tv

Een week zonder internet (en tv)?

Probleem paar weken geleden begonnen met de opneemfunctie waarvoor nieuwe mediabox en monteur langs is geweest. Inmiddels 4 boxen in huis, geen TV meer, verschillende keren klantenservice gebeld, wegvallen internet, wachten op monteur sinds vandaag OOK totaal geen internet meer.

Monteur kan niet eerder dan as. Donderdag en ze kunnen niets doen. Wtf

Klacht gast eruit en vermoedelijk ga ik nu echt overstappen.

Belachelijk

Ik ga verhuizen en wil tijdelijk mijn ziggo bevriezen dat is niet mogelijk

ik ga voor een paar maanden in een chalet met alles inbegrepen zodoende heb ik geen ziggo nodig tv en internet

ik moet die paar maanden ook al gebruik ik het niet gewoon doorbetalen

belachelijk

Yusuf

Niet tevreden

Ziggo lijkt goed, tot je het een aantal jaar hebt en merkt dat het niet slechter kan.

Sjoerd

Schandalige omgang met klanten

Schandalig behandeld door Ziggo. Al tijden aan het wachten op herstel van de kabelhoofdaansluiting (en blijkbaar jaren met de buren veel te veel betaald), waardoor ik nu al een tijd geen internet hebt. Ziggo wuift zijn eigen verantwoordelijkheid weg en verschuilt zich achter de aannemer en dat zij er niets aan kunnen doen (maar wie zou die aannemer toch aansturen/de opdracht hebben gegeven.?). Ook wordt geen enkele tijdelijke oplossing aangeboden.

Remco
06-02-2020

Super blij met Ziggo (ik wel)

Tegenover de oneindige stortvloed aan afkraken en bijbehorende uitgedeelde cijfers (voornamelijk de 1 komt veel voor) zet ik een 9.

Casus: een abo uit 2014/15 met (1) het anno nu niet verkrijgbare 100Mbit/sec, (2) zonder interactieve tv en (3) onbeperkt bellen vanaf vast nummer. Bovendien een kapotte knop op de afstandsbediening waardoor tv en box niet te koppelen zijn. Dan is 67 piek per maand wat te veel, mijns inziens. En de producten passen niet meer.

Chat: 2 mensen in de chat gesproken. Beide vrolijk, beide jolig, beide behulpzaam, beide eerlijk. En met gepaste schaamte de tip: "Als u de afdeling Opzeggingen belt kunt u allicht een betere deal krijgen. Sorry dat dat zo moet." -nou, deze eerlijkheid verdient geen sorry.

Telefoon: Opzeggingen. Prettige (senior) medewerker, toffe dame. Doortastend en behulpzaam. Meedenken, handige vragen stellen, alle producten langslopen en aan het eind alles controlerend herhalen. De €19,95 afsluitkosten uit eigen initiatief verwijderd, mediabox XL geregeld (met toch al andere afstandsbediening), onbeperkte telefonie eraf gehaald, gewaarschuwd voor de halvering van internetsnelheid (ja, 50Mbit/sec is prima).

Twee dagen later alles in huis. Alles prima ingesteld. Duurde alleen lang doordat in de handleiding een fout staat. Tip van mij: bij koppelen afstandsbediening aan tv moet de mediabox UIT staan!

Tot slot een vierde persoon vandaag gesproken. Telefonisch. Want vragen en problemen, stuk of 4 maar liefst Ook deze medewerker dacht mee, luisterde in het begin niet zo heel goed (verwachtte dom gezeik wellicht?), zocht veel op (uit eigen initiatief) en was dus nauwgezet en volledig in de hulp en tips.

Alles is goed. Alles was al jaren goed. Mazzel hier met de verbinding (Max download was 100, wij hadden vaak 101Mbps; is nu 50 en bleek 51Mbps; directe buren gebruiken geen 5Ghz, wij wel). Apparaat is mooi, tv kijken is een plezier, afstandbediening is top, service was fijn, persoonlijk en goed. En. En nu geen 67 meer per maand, maar 61. Zonder onbeperkt bellen (oké, hadden ze ons eerder over mogen hinten, nooit rendabel geweest) maar met heerlijke interactieve tv.

Niets dan lof voor Ziggo. Sorry aan allen die hier gif spuwen. Ik vind het oprecht een 9 waard.

EW
05-02-2020

Afgepoeierd ondanks sterfgeval

Uit het niets werkt de Connect box niet meer. Maar vanwege een sterfgeval ter plaatse is dringend hulp gevraagd aan ziggo. Ondanks uitleg moeten we toch 2 dagen zonder internet en telefoon.

Onacceptabel voor mijn vader die helaas nog nooit een mobiele telefoon in zijn handen heeft gehad. Treurig bedrijf dat Ziggo.

Thor

Geen coax, geen internet

Abonnement aangevraagd en bij het aansluiten blijkt dat je alleen coax kan aansluiten, terwijl we glasvezel hebben (Werd ook niet naar gevraagd) Nu twee weken geen internet omdat het andere abonnement is afgelopen!

04-02-2020

Niets over voor vaste klanten.

Nieuwe klanten kunnen korting krijgen maar ik als ziggo en Vodafone klant kan niet voor elkaar krijgen. Dan start je een chat waar je deze bevestiging krijgt en als je dit kenbaar maakt krijg je te horen dat ik even moet bellen. Waarom dan een chat! Helaas moet u echt even bellen want het is een andere afdeling krijg ik te horen. Terugbelverzoek ook niet mogelijk. Einde chat net na 20uur dus kan niet meer bellen wat die gaan om 20uur naar huis. Wat een gemiste kansen.

Leo

Spoorloze monteur

Al sinds een tijd geen verbinding met het draadloze netwerk op mijn Macbook (op ieder ander netwerk verbindt deze wel). Na een x aantal keer te hebben gebeld met de hulplijn boden zij mij een monteur aan. Deze kwam vandaag. Nadat deze een kleine 10 minuten binnen was, ging de monteur een nieuw modem uit zijn bus halen om te kijken of dit het euvel op zou lossen. Helaas maar waar is de beste monteur nooit teruggekomen. Ik heb toen de Ziggo klantenservice gebeld welke dit amper durfde te geloven. Toen ik vroeg of ze hier nu kosten voor in rekening gaan brengen gaven zij aan dat dit niet zo zou zijn. Deze meneer (Wesley) bood mij aan om een harde reset van het modem uit te voeren op afstand. Ik stemde in. Na een minuut of 5 was het modem weer online en je raadt het al. Mijn Macbook maakt weer verbinding!

Nu keek ik net in mijn e-mail en zag ik tot mijn schrik dat Ziggo een factuur van €50,00 in rekening heeft gebracht voor het vervangen van kabels en een wandcontactdoos? Meteen weer gebeld met de klantenservice. Deze gaf aan dat de monteur heeft geconstateerd dat het probleem niet in hun modem zat. Dit lijkt mij echter onlogisch aangezien mijn Macbook na de harde reset wel weer verbinding maakt met het modem.

Na een half uur in de wachtrij te hebben staan omdat deze mevrouw ging overleggen met de administratieve supervisors? om te vragen of dit factuur vernietigd kon worden, kreeg ik, waar ik jammer genoeg al bang voor was, het antwoord dat dit niet kon.