Ziggo reviews

1.4
Positief4%
Neutraal0%
Negatief96%
PeriodeLaatste 12 maanden202320222021
Geen lid

Deze reviews zijn ouder dan een jaar.

Jelle
03-03-2020

Telefoon opgehangen door ziggo

Zeer slecht ze hangen gewoon de telefoon op als je boos wordt dan kunnen ze niks goed uitleggen ze doen geen moeite verder voor je had ook gezegd dat ik naar een ander ging zeggen ze gewoon dat kan ook enz

Boyan
29-02-2020

Slechtste wifi ooit

De wifi van ziggo is de slechtste ooit,ik schrijf deze ervaring op 4g.

NOOIT bij ziggo kopen

Roy
29-02-2020

Eerlijk is eerlijk

In 2016 onze mediabox opgestuurd ivm verhuizing Er was hiervoor automatisch een borg afgeschreven van 363 euro.

Pas in 2020 heb ik ontdekt dat ik mijn borg nooit retour had ontvangen, het verzendbewijs naar Ziggo klantenservice gestuurd en ondanks dat het bij post nl niet meer te achterhalen was of de media box echt ooit bij Ziggo was aangekomen, hebben ze het geld netjes retour gestort op mijn rekening.

Dat is natuurlijk ook wel verdient, maar ze hebben er niet moeilijk over gedaan en het echt klantvriendelijk aangepakt door het geld netjes terug te storten op mijn rekening.

Gerard
28-02-2020

15 boxen in 5 jaar

Eerst was ik upc klant en daarna dus van ziggo.,al 20 jaar dus.

In totaal heb ik "zeker"15 mediaboxen gehad.,iedere keer van die opgelapte troep die niet doet wat het moet doen.

De gemiddelde levensduur is bij mij ongeveer 1/2 jaar.,dan kun je weer in de telefoon klimmen (u kent waarschijnlijk de klantenservice ook.,neem maar een middagje vrij.

Dan proberen ze een monteur langs te sturen.

Zeggen ze doodleuk (net zo leuk als een dood kind) dat ik ook een "beter"abonnement kan nemen!.,ik betaal verdorie al meer als e90,. P/mnd.

Goed.,komt er wééér een "nieuwe"horizon box.,deze keer na één week al kapot.,we gaan weer aan de gang.

Waar ze ook een handje van hebben "en wees daarop voorbereid!".

Je moet de oude ziggo boxen terugsturen (kunnen ze er weer anderen mee lastig gaan vallen).,"bewaar het bonnetje dat u dat ook werkelijk gedaan hebt!".,ze bellen botweg een half jaar nadat je dat gedaan hebt en vragen om het bewijs dat u het verzonden hebt.,heb je dat niet meer?., betaalt u meer als e400,. Zonder mankeren.

Om het leesbaar te houden bespaar ik u mijn klachten over hun wifi en internet.

Bas
28-02-2020

Hoofdprijs voor- en lak aan trouwe klanten

Ik ben al trouwe klant vanaf Home.nl (15+ jaar of zo?). Neem alles af bij Ziggo: telefonie, tv en medium-snel internet.

Dan doet zicht het probleem voor dat mijn horizonbox hapert en stottert (schijnbaar een veel voorkomend probleem). Ziggo is al bezig deze uit te faseren, voor een nieuwe en beter model. De enige manier om weer normaal tv te kunnen kijken volgens de "klantenservice".opwaarderen naar de snelste variant internet (a 20 euro extra per maand) en dan ook nog eens eenmalig 20 euro mogen lappen voor installatie, terwijl je dat zelf moet doen.

Gefrustreerd? Wat denk je zelf: als nieuwe klant krijg je doodleuk 5 maanden lang 40 euro korting, als bestaande klant helemaal niets :(

Het is dat ik mijn oude email-adres nog nodig heb en daarom niet over wil stappen, maar een dezer dagen is zelfs dat niet meer genoeg reden om dit allemaal nog te pikken.

Rob
28-02-2020

Tenenkrommende klantenservice

Ziggo heeft het van UPC over genomen, wat een klantenservice, echt niet te beschrijven. Al typend voel ik mijn hartslag omhoog gaan. Probeer ze maar eens te bereiken. heb je ze eenmaal aan de lijn probeer het probleem maar een uit te leggen, alsof je doorverbonden bent met een afdeling dementie. terugkoppeling? nooit van gehoord. meedenken in oplossingen? nooit van gehoord. Beloftes nakomen? tuurlijk niet. het meest frustrerende is dat je helemaal niets kan beginnen. niemand die wakker ligt als je zegt als klant weg te gaan. geen poot om op te staan. nou zodra de glasvezel er ligt ben ik weg. met rook op de banden. Ziggo is het meest irritante bedrijf wat er is, ze hebben dat gedeelte van UPC meegenomen. SCHANDE!

Teun
28-02-2020

De klant heeft het altijd gedaan

Erbarmelijk internet en het wordt iedere keer glashard ontkend. Down detector geeft week in, week uit hetzelfde rampzalige plaatje te zien. Er is onvoldoende capaciteit op het netwerk, maar Ziggo blijft maar steeds duurdere pakketen aanbieden die het vervolgens niet doen.

Eddy
25-02-2020

Waardelooze Wifi

Mijn ervaring is zo dikke waardeloos met Ziggo

heb al menigmaal een monteur gehad, maar steeds is er weer wat nieuws , de wifi werkt voor geen meter , valt steeds weg ,, ik heb mijn tv , playstation en mijn laptop met een kabel verbonden met de modem om te kunnen internetten , en dan nog laat de snelheid vaak te wensen over

ik ben nog een maand lid dan zit mijn contract er op en ben ik pleite ,, Ziggo heeft een waardeloze router waar de wifi steeds van wegvalt , zit je te internetten moet je om de drie pagina's een netwerk controle uitvoeren

ik zit vaak met de laptop bij andere in het mooie groningen , dus niet bij de ziggo, prima en stabiel internet ,

ziggo fucks

Harry
25-02-2020

Regelmatig internetstoringen

Ben ook al tien jaar klant van ziggo. Die Horizonbox hadden ze inderdaad nooit moeten leveren. Tien minuten wachten voordat je TV kunt kijken . En de laatste maanden valt dagelijks het internet uit, meerdere keren per dag. Ik heb gehoord dat KPN veel betrouwbaarder is. Misschien tijd om over te stappen.

Wouter
25-02-2020

Wat een slechte service

Monteurs die niet op komen dagen. Hele klanten service is een groot kastje-naar-de-muur-verhaal.

Vervelend bedrijf.

Jelmer
25-02-2020

Ze bellen me elke week

Elke week bellen ze je als je ooit klant bent geweest en aangeeft je niet meer gebeld wilt worden en in het belme niet register staat , ik ben er met boosheid weggegaan.

nooit meer ziggo, je komt er niet vanaf.

Ak
24-02-2020

Kan geen klant worden

Ik ben een aantal keren gebeld om onze ziggo tv uit te breiden naar alles in één. Zakelijk dus ook. Zou superservice moeten zijn. Binnen 24 uur zou ik een mail krijgen om overstapservice te bevestigen, met alle nodige gegevens. 3 dagen later nog geen mail. Ik heb toen ziggo gebeld waarbij aanvankelijk bleek dat er niets in het systeem stond.)zou door een of ander extern bedrijf telefonisch zijn geregeld. Even later stond er toch een max. abonnement aangevraagd in het systeem van Ziggo, maar dat had ik aan de telefoon helemaal niet afgesproken. Alles opnieuw dus weer erin gezet, waarna er een email zou volgen binnen 24 uur. Niet dus. Ik 2 dagen later weer gebeld, waarbij bleek dat er niets in het systeem stond. Weer alles opnieuw opgegeven, waarna ik twee dagen later gebeld zou worden, omdat de dame aan het einde van haar dienst zat en het systeem van omzetting naar mijn huidige provider te traag was. Dat zou dus vandaag zijn. Helaas niemand tot 16.45 uur gebeld. Ik zelf weer bellen, maar betreffende persoon was afwezig, maar wel een meneer die ik woensdag had gesproken en die me een prijs en alles had doorgegeven, maar waar ook verder niets van was terechtgekomen in het beruchte ziggo/systeem. Deze meneer zou me direct gaan terug bellen. Helaas 90 minuten later maar weer gebeld met ziggo en weer een ander aan de lijn gekregen die alles weer doornam en opnieuw invoerde, maar met een veel hogere prijs kwam opdraven voor hetzelfde. Het begon vorige week met 3 maanden gratis en daarna voor 52 euro p/maand ex btw., terwijl 3 dagen geleden dit 54 euro was met 3 maanden gratis en nu was het met slechts 2 maanden gratis korting, ook nog eens 55,50 euro per maand voor hetzelfde zakelijke abonnement. Ik heb er geen enkel vertrouwen meer in, en het lijkt erop dat Ziggo helemaal geen klanten meer wil.

Stefanie
24-02-2020

Al twee weken bezig ik raak overspannen

Net verhuisd en al twee weken Ziggo achter de kont aan bellen.Niemand heeft verstand van de producten.Nog steeds werkt t niet.Als er een monteur komt mag ik weer 50 euro dokken.Ik voel me overspannen

Martin
23-02-2020

Altijd wat!

De troep werkt gewoon niet altijd, en dat moet wel! want ik betaal ook altijd. En dan die arrogante klantenservice met hun domme opmerkingen over het zal wel aan uw kabels liggen, en u moet de monteur komen en die komt tussen die en die tijd op die dag, dus zorg maar dat u thuis bent, de service van ziggo is zwaar kut. Als de boel normaal zou werken dan zou het prima zijn overigens

Jeffrey
23-02-2020

Slome, slechte wifi

Valt steeds weg. is vaak nogal traag en werkt niet goed.

Bob
23-02-2020

Onbegrijpelijk

Al 7 jaar klant bij een bedrijf die niet leveren wat zij aanbieden en het probleem bij de klant leggen. Ik had geen andere keuze mbt het kiezen van een provider maar nu ik die heb is de keuze snel gemaakt. GEEN ZIGGO!

De horizon box loopt constant vast en is super traag! Ziggo stuurt direct een monteur, die je als klant zelf moet betalen, wat vervolgens niet helpt. Dat weet ziggo zelf ook want de box werkt gewoon niet goed. Echter zullen zij dat niet toegeven en blijven zij in gebreken ten aanzien van de klant. Na jaren klant te zijn geweest laat Ziggo je gewoon in de kou staan.

Het bespottelijk dat een bedrijf hier mee weg kan komen.

Martinus
21-02-2020

Schoften

Maken me uit voor leugenaar en komen keer op keer beloftes niet na.

Helaas is er geen alternatieve kabelinternetaanbieder dus zit ik vast aan dit klote bedrijf. Als het ff kan echt nooit meer Ziggo! Bloed halen ze onder mn nagels vandaan.

Keetje
21-02-2020

Elke 2 maanden duurder, hoe kan dit?

Wij zijn begonnen bij Ziggo met het betalen van 34,95 dit was een actie, na 3 maanden zouden we voor bellen, tv & internet overgaan naar 40,- p mnd. Voor ons prima. Vervolgens krijgen we na die 3 eerste maanden, een maand erna later ineens een verhoging, we betalen nu 58 per maand. Nog geen idee waar dit aan ligt, mn vriend dacht misschien de extra kosten per telefoon, maar zoveel bellen wij niet dus wel vreemd dat er bijna 20 euro bovenop komt. Maar ik heb een hekel aan hun klantenservice dus nooit gebeld. Maar deze maand heb ik het HELEMAAL gehad met Ziggo. Ik krijg deze maand een factuur, we moeten nu 78 euro per maand betalen. Terwijl we deze maand evenveel hebben gebeld als vorige maand. Hoe KAN DIT? zonder communicatie zomaar dit soort kosten omhoog gooien? Echt geen klasse. mensen lokken met kortingen en vervolgens steeds maar omhoog gaan, hoe integer ben je dan?! Meer mensen hier last van?

Johan
21-02-2020

Zeer goede WiFi

We hebben een nieuwe WiFi box, de Connectbox ontvangen en geïnstalleerd. Voorheen haalden we snelheden van 30 mbps, nu halen we de abonnementsnelheid van 250 mbps.

Kiki
20-02-2020

Belachelijke blokkades

Sind 1 jan. is ons mailaccount al 8 keer geblokkeerd, omdat we zouden zijn gehackt! Die 8e keer was vanmiddag, moet nu dus voor de 8e keer ook de wachtwoorden weer veranderen! Heb hier al tig keer over gebeld, ene Sheila zou tussen 15:00 en 15:30 terugbellen, niet dus. De ene zegt dat het phishing is, niet dus, ze kunnen niet eens zien welke mails ze ZELF sturen! Heeft ons E55,- gekost om de pc te screenen, geen virus te vinden en Ziggo vergoedt niets, mag zelfs geen klacht indienen! Ben WOEDEND! Hoe kan zo'n groot, bekend bedrijf zó TOTAAL INCAPABEL zijn!?