Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Dinsdag gebeld met klantenservice van ziggo dat ik al heel lang slecht internet heb het antwoord van de telefoniste was dat je dat bij elke provider hebt als je 2 meter van je modem staat wordt internet al minder ???dus ik zeg mijn internet radio valt ook een paar keer per dag uit haar antwoord was ????dan heeft u zeker een telefoon van het zelfde merk als de radio dat schijn ook de boosdoener te zijn ????toen heb ik maar opgehangen dus ga ik nu maar overstappen naar t mobile ????
Door de achterlijke monopolie van Ziggo doen ze wat ze willen. De prijzen zijn achterlijk duur als er een storing is (wat regelmatig gebeurd) doen ze niet echt hun best om het op te lossen. Reductie van de uren en soms dagen dat je geen internet hebt kun je vergeten en dan als je ze belt en ze eindelijk eens aan de lijn krijgt zeggen ze doodleuk dat ik ook ziggo kan opzeggen. What the hell is dit voor een waardeloos bedrijf. Waarom worden ze zo beschermt door Brussel?
Een week geleden een monteur besteld en vandaag 6 uur zitten wachten en niet gekomen.
Gebeld naar de klantenservice en zeggen ze dat deze niet is ingepland, maar over een werk kan er wel een komen.Als ik niet thuis zou zijn brengen ze wel de voorrijkosten in rekening maar andersom krijg je niks. Er is ook geen mogelijk om iemand anders aan de telefoon te krijgen want ze geven helemaal niks om hun klanten.
Ik zit zonder internet en ik moet maar gewoon nog een week wachten op een monteur.
Waardeloos bedrijf. Snel op zoek naar een andere provider.
Incompetente klantenservice die eigen mening blijft vol houden en niet open staat voor klant
Wat een slechte klantenservice is dit zeg.
Ziggo, zoek het lekker uit.
Ik ga ergens anders geen!
Heb een Horizon en een extra mediabox. Krijg dn een bericht dat vanaf october de mediabox extra buiten werking gezet wordt.vraag om een oplossing. Zeg zeer nadrukkelijk dat een bekabeing met coax absoluut onmogelijk is. Geen punt vogens medewerker. Omdat de Horizon ook stopt stuur ik zonder extra kosten de medibox next en de next extra. Wat blijkt voor de next extra moet een coax bekabeling aan gelegd.Dus gebeld dat de next niet bruikbaar is. Ondertussen de next ( 4 dagen na ontvangst ) weer terug gestuurd. Wat blijkt. Mijn abonnemet met horizon is zonder mijn toestemming omgezet naar een abonnement met de next boxen. Kom dan tot de ontdekking dat ik via tv slechts de ned. Publieke zenders kan ontvangen. Weer gebeld en kreeg als antwoord dat ik de next boxen nog steeds in mijn bezit heb gehouden en daarom mijn abonnement naar een next abonnement is omgezet. Natabene 4 dagen nadat zij aan mij verzonden waren. Inmiddels al een stuk of 10 personen van klantenservice gesproken die allen andere uitleg van problematiek gegeven hebben en niet eensuidende oplossingen hebben aan gekondigd. Ondertussen niets wijzer. Dus nu besluit tot een andere provider. Ziggo? Nooit weer.
Voor de duidelijk heid ik heb 1 mediabox boven en ci+ module beneden. Heel de maand juli ben ik aan het Bellen geweest met ziggo omdat internet niet werkte daarna heeft ziggo mij om onbekende reden een ci+ module opgestuurd hadden terwijl wij een goede hadden, vervolgens wordt die afgesloten en geen tv meer. 2 weken geen tv. 2 klachten in gediend en na 9 telefoontjes en 7 uur bellen nog niks opgelost vervolgens kwam de monteur voor internet en die had alles opgelost tot jullie mijn mediabox boven afsloten. Nu heb ik gevraagd om die alleeen weer aan te zetten en verder niks te veranderen en nu deed mijn Ci+ module het niet meer. Voor de aller laatste keer ik heb een ci+ module beneden, een mediabox boven en ik heb internet van jullie. willen zij hun klanten überhaupt wel houden? Ik ben er echt helemaal maar dan ook echt helemaal klaar mee. Nu werkt mijn ci+ module beneden weer niet. Stelletje amateurs. Dit kost mij allemaal geld en wat wordt er geregeld helemaal niks. Wordt niet eens terug gebelt over de klachten die ik ingedient heb. En je wordt steeds van kastje naar de muur gestuurd. Ik hoop dat het bedrijf failliet gaat. Heb al meer dan 12 uur aan de telefoon gehangen met ziggo en heel erg veel berichtjes gestuurd. Alles gaat daar fout. Er is geen communicatie onderling slechte administratie en het personeel weet totaal niet waar het over praat of mee bezig is.
Binnen 2 uur heeft u de bevestiging: het is nu 2 dagen later en ik heb nog niets.
23 minuten wachten voordat je te woord wordt gestaan. Daarna steeds doorverbonden worden met iemand anders.
Chatfunctie: Half uur (!) wachten en toen maar gestopt. Bij inloggen wordt Vodafone klantnummer gevraagd. Ik ben al sinds Multikabel klant en heb ze voor het eerst eens nodig. Wat is dit een rotbedrijf geworden na die overname door Vodafone.
Vorige week keuze gemaakt om horizon boxen te laten vervangen door nieuwe systeem , omdat je anders binnenkort niet meer de 2e mediabox kunt gebruiken. Vervolgens op ons account bij ziggo
geconstateerd dat ineens volop bellen was uitgeschakeld. Gebeld en jawel volop bellen geactiveerd,
hebben nu ineens niet meer ons extra zenderpakket, kan niet meer opnemen of terugkijken. weer gebeld, 3 medewerkers verder. zou binnen uur geregeld zijn.
niet dus, 2 dagen later weer bellen. Op onze account staan nu inmiddels diverse pakketten voor 157,- euro in plaats van abbonnement van 97 euro . (al jaar of 8)
drie medewerkers verder, zou nu handmatig geregeld gaan worden in buitenland? binnen 3 dagen . je raadt het al, niet dus. pfff ga nu mogelijkheden bij KPN bekijken.
overigens ze zijn allemaal vriendelijk, maar wat heb je eraan.
De klantenservice is erg vriendelijk. En begripvol , tot hier prima . Dan gaan ze het voor je regelen zeggen ze( hier gaat het mis) ze beloven van alles maar heel weinig wordt ook geregeld. Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd en als ze er niet meer uitkomen schakelen ze een extern bedrijf in en als het dan nog niet lukt moet ikzelf contact op gaan nemen met het externe bedrijf , terwijl ik toch echt klant ben bij ziggo. Uiteindelijk het duurste abonnement genomen ( ziggo zakelijk) op aanraden van ziggo , want als er dan iets mis gaat wordt het binnen 5 uur geheld . Je raad het al , precies hetzelfde verhaal , ze komen de afspraken niet na en het wordt dus niet goed geregeld.Het enigste voordeel is dat ze snel de telefoon opnemen zodat je geen 20 minuten in de wacht staat. Erg slechte organisatie , veel beloven , weinig afspraken na komen. Ik raad jet iedereen af om klant te worden bij ziggo. Jam
Al jaren klant bij ziggo(geweest!) tot het fenomeen HORIZONBOX de hoek kwam omkijken!
Veel last van vastlopers progamma,s en daarbij ook dramatisch slechte wifi verbinding!
Hiertoe op advies ziggo draadlos wifi stopcontact aangeschaft!
Hiermee wel 3 mb download snelheid te behalen!@#$@ voor de somma van€ 99,-
Gelukkig komen ze mij nu van pas bij de 2de tv opstelling van KPN,met download snelheid wifi van 86 MB!
Je begrijpt wel dat wij zijn overgegaan naar KPN Glasvezel! Super snel en medewerkers met verstand van zaken!
Zelfs kostenloos mijn audio installatie aangesloten ook op internet waar ik nu veeel meer mogelijkheden heb!
Ik zeg massaal over op kpn en laat de beginnersclub ziggo zo snel mogelijk varen!
Zijn nu een jaar bij ziggo, 35 monteurs veder en nog niet goed. Kpn nooit last van gehad
Inmiddels 6 verschillende medewerkers verder en de Fatima die het in orde zou maken zou me terug bellen en dat gebeurd dan niet na 5 uren wachten op haar telefoontje.
Ziggo jullie zijn waardeloos.
Na jaren trouwe dienst bij KPN eens geinformeerd naar de kosten bij Ziggo. En dat leek, op basis van de dame aan de telefoon niet verkeerd. De prijzen van de website werden door de vriendelijke dame naar beneden gecorrigeerd en dat leek ons over de streep te trekken. Maar de bel-afspraak de volgende dag om alles definitief te maken bleef uit, de naam van de dame bleek bij niemand bekend (?) en ook de afdeling klachten wilde niets doen. Fouten worden immers overal gemaakt. Maar vooral bij Ziggo. Die laat iedereen dus maar de telefoon aan nemen en klanten op het verkeerde been zetten. Managers of leidinggevenden krijg je niet te spreken en ondanks de belofte om er dan samen uit te komen, die worden ook niet waargemaakt. Vergeet Ziggo. Ze zijn weer terug naar het jaar 2000 waar de klanttevredenheid (van toen UPC) historische laag was en de RvB er alles aan deed om dit te keren. Die tijden zijn voorbij. Welkom bij Ziggo, maar niet heus!
Werd benaderd voor nieuw netwerk op glasvezel
ik denk dat ze mensen afknijpen om te dwingen naar glasvezel te gaan want ik heb nu nog slechter internet/wifi dan van voor het telefoontje van ziggo
ik zie op tegen al het werk dat het met zich mee brengt om over te stappen en de investering in een wifi versterker ben ik ook kwijt maar de maat is nu redelijk vol ik ga eens kijken naar een andere provider na bijna 25 jaar klant te zijn van ziggo
Mediabox is kapot, doet niets meer. Al alles geprobeerd en ik weet wat ik doe. Die gehuurde box moet gewoon omgeruild worden.
1,5 uur chatten met de klantenservice. Eindeloos wachten en. met 5 verschillende namen gechat in 1 sessie.
Resultaat na alles doorgeven, uitgelegd en steeds soortgelijke vragen beantwoord te hebben uiteindelijk de toezegging gekregen dat ik een andere krijg.
Maar.
Hun systeem doet het even niet. Dus kunnen ze geen nieuwe sturen (uuh?). En het verzoek morgen nogmaals dit zelfde maar te doen. Want ze kunnen geen mail intern versturen (uuh?). En een briefje schrijven blijkbaar ook niet.
Klacht ingediend. En weer het zelfde resultaat, nu per mail. Weer alle vragen, weer de hele zelfde riedel, weer allerlei verschillende namen. Ik moet HUN problemen oplossen. Zelf doen ze geen enkele moeite.
Mooi niet dus.
Ik ga het bedrag storneren en naar een andere provider zoeken. Eentje die het woord service wel begrijpt.
Wie is nu de klant, Ziggo? Wie betaalt wie?
Afspraak ingepland voor een monteur. Half uur van te voren zou ik een sms krijgen, zodat ik naar het nieuwe huis kon gaan. sms nooit ontvangen. Monteur zegt 2x gebeld te hebben, maar ik heb geen gemiste oproepen. Wel een rekening van 35 euro voor de voorrijdkosten sturen en nu zeker nog 6 dagen zonder internet, want de monteur kan pas 6 dagen later komen.en wie zegt dat het dan werkt. Tijd om naar een andere provider te gaan of meteen maar overstappen op glasvezel. Ik raad Ziggo zeker af.
Omdat ik officieel nog ingeschreven sta bij de KVK mag Ziggo zakelijk helaas negeren dat ik in het bel mij niet register sta maar hoe vaak moet ik nog zeggen dat ik geen interesse heb. Het is al niet fijn dat ik 'normaliter' twee keer per jaar door Ziggo wordt gebeld maar nu hebben ze mij in nog geen 2 weken tijd al drie keer gebeld.
Heden ochtend gebeld met onze vrienden van Ziggo.
Zoals velen hebben ook wij al weken last van blokkerige/ schokkerig beeld!
(Dan heb ik het nog niet eens over de belabberde wifi welke steeds uitvalt!.)
Dan bel je en krijg je een dame aan de telefoon die
1, Niet luistert
2. aangeeft dat onze Coax kabel kapot is. ( sinds november allemaal nieuwe bedradingen in huis)
3. een nieuwe kabel wilt opsturen
4. geen monteur wilt sturen vanwege corona
5. ziet dat het signaal op de modem niet goed is.
Aangegeven dat meerdere mensen er last van hebben maar wat zegt de dame? . Ja dan is bij iedereen de Coax kabel kapot! WHAHAHA
Maar wat mij verbaast is dat dit eigenlijk is sinds jullie de tarieven hebben verhoogd!
Slechte service, wordt niet naar je geluisterd, pakken het probleem niet aan.
Wij denken aan overstappen.en velen met ons denk ik.
Gebeld vanwege terugsturen 1 digitale ontvanger (niet de CI+ module). Is niet verwerkt in het abonnement. CI+ module wordt niet als digitale ontvanger gezien en wordt gewoon doorberekend. Dat wijf (de enige juiste omschrijving) aan de telefoon liet geen ruimte voor een gesprek. Ga er nu weg. Het is genoeg geweest.