28-07-2020

Slechte sevice

Heb eerst media box Horizon gehad nik anders als ellende vaak gebeld en je raad het al het licht altijd aan de klant die al 35 jaar klant is .Na ongeveer halfjaar geleden kregen na aandringen de media box NEX [volgens mij tweedehands] in het begin goed maar na een tijdje geluid valt weg als je verandert naar andere zender en dan krijg je een raar geluid ,dan moet je alles uit doen of de NEX valt zo maar uit .Wij zijn er hellemaal klaar mee ga kijken voor een andere provider die wel klant vriendelijk zijn .Je kan klanten behouden hoe je een probleem oplost en niet van kastje naar de muur te sturen daar lost je niks mee op.

Leon
27-07-2020

Héél erg traag

Ik ben nu 4 weken klant van Ziggo alles in een, ik heb niks anders dan ellende.

Ik ben altijd klant geweest bij KPN met internet en vaste telefonie en ik had een kaart gekocht voor Ziggo tv en dat ging heel goed, ik heb me laten verleiden door op een aanbieding in zee te gaan met Ziggo.

Ik ben nu al 8 dagen aan het wachten voor actieveren van tv en ben niks anders aan het doen met bellen, ik kan maar héél beperkt tv kijken.

Het internet is ook heel slecht bijna geen WiFi en met een booster niet beter, en heel erg traag ik ben in plaats voor uit gegaan de mist in gegaan.

Ik snap niet dat Ziggo nog nieuwe klanten krijgt met zo een met zo een slechte kwaliteit die ze leveren.

Ik hoop dat ik snel weer naar KPN terug kan

26-07-2020

Traag internet en ziggo go is helemaal waardeloos

Vaak bij tv kijken blokjes of vastlopen. Monteur geweest is even opgelost geweest nu weer terug bij af. Ziggo go helemaal waardeloos bij elke serie of zender loopt hij vast met de melding " kan deze video niet afspelen" echt waardeloos de laatste tijd.

Carel
26-07-2020

Gillend weggegaan.

Na ca. 40 jaren trouw KPN abonnee geweest te zijn werd het o.i. eens tijd een nieuwe provider te gaan proberen en dit werd ziggo. ( de hoofdletter verdiend dit bedrijf niet). Na wat aanloop problemen wat kán gebeuren, bleef het maar etteren met de media box. Diverse keren via zowel de telefoon áls chat ziggo op het vaak uitvallen van de media box gewezen. Recetten , okidoki, maar blijven recetten? . Radio die te pas en onpas overschakelde naar de televisie. Kortom ik werd er horendol van. We kregen een e-mail van dit bedrijf dat per.- - - 2020 er een update zou gaan plaatsvinden van deze box en het probleem zou worden opgelost. Dacht het niet . iets later wederom een e-mail dat de boel nú wel was opgelost. Dacht het niet.! Gelukkig verhoogde ziggo de abonnement prijzen en konden wij onder het contract uitkomen. Chatmedewerkers die van toeten noch blazen weten. ( ging mij vertellen hoé de boel weer aan praat kon komen ( ik kraakte een code van een Humax box ) notabene die te koop was bij een kringloopwinkel . mevrouw was direct stil. kortom Wij zijn gillend teruggegaan naar de KPN . Elke provider heeft wel eens storing(en) . Het gaat er niet dat er een storing is , maar het gaat erom hoé los je dit op als bedrijf!

Christel
25-07-2020

Go ziggo

Waar zal ik beginnen, de klantenservice die me verteld dat ik moet resetten, wat ik 10 x per dag doe! Ik betaal ruim 100 euro per maand voor snel internet heb zelf versterkers gekocht en nog geen goede verbindingen met alleen ziggo go, terwijl alle andere streaming diensten wel gewoon werken. Ik heb het compleet gehad, nu begrijp ik waarom mijn jeugdige buren het kut en fuck ziggo noemen.

Slechte performance

Eigenlijk al jaren steeds weer gedoe met Ziggo. Maar moet eerlijk toegeven, ze hebben me altijd goed geholpen. Al diverse keren korting gekregen ter compensatie omdat ik door de slechte performance wilde opzeggen. Vandaag was het weer zo ver, geen internet, telefonie en televisie meer. Wilde om 20:45 bellen maar waren al gesloten, gelukkig nog de cast optie. Kon geen storingen zien, dus meneer, dat wordt een monteur. Dinsdag de eerste mogelijkheid. wat betekent dat ik niet thuis kan werken. En 4 dagen moet wachten. Dus geef aan dat dit de druppel is en ik wil opzeggen. Geeft de heer Vladimir aan dat ik aan een jaarcontract vast zit en anders een afkoopsom moet betalen. In maart 2020 heb ik willen opzeggen omdat internet steeds wegvalt. Toen hebben ze een monteur gestuurd en 6 maanden korting gegeven. Maar dus, zonder te zeggen, mijn jaarcontract opnieuw in laten gaan. Wat zijn dit voor maffia praktijken. Ik ga hier dus niet mee akkoord, en zal morgen ziggo bellen. Wat een waardeloos kutbedrijf zeg! Ik stap over naar XS4ALL, dan maar duurder maar wel veel betrouwbaarder. Ziggo, goodbye!

Joost
24-07-2020

Kastje aansluiten bij ouder iemand .

Brief van ziggo over omzetten naar digitaal ivm corona uitgesteld maar ik ben ziek geweest en daarna de corona dus via klantenservice geprobeerd via chat zenders te vinden had geen canvas

Lukte niet

Afspraakmet monteur

Man wat tedrinken gegeven

Alles ok

Zenders staan wel kriskras dooreen

Voor een kastje aansluiten bij een van de langere klanten tientalle jaren

Moet ik nu 94€ betalen

Wij voelen ons zeer klantonvriendelijk behandeld

Eigenlijk gewoon diefstal

We zoeken andere club om mee verder te gaan

Jammer van die duizenden euro’s waarmee we ziggo in de loop der jaren hebben gesponsort

Hierover met iemand spreken bij ziggo is voor een van ons niet meer mogelijk

Wat een rot firma eigenlijk

J starmans

Odin

Foutieve factuur

Ik ben overgegaan van Ziggo naar KPN in verband met de waardeloze klantenservice. Wij hebben de Mediabox keurig op tijd teruggestuurd en hier ook een bevestiging van ontvangen. Vervolgens toch een factuur gekregen voor de kosten van de Mediabox, omdat wij deze te laat zouden hebben teruggestuurd! Contact opgenomen met Ziggo klantenservice om dit terug te draaien. Zij kunnen zien dat de Box netjes op tijd is teruggestuurd, maar vervolgens wordt ik weer doorverwezen naar de site van Ziggo om een formulier te downloaden en in te vullen.

Zij sturen een foutieve factuur en ik moet het zelf op gaan lossen. Het is wat mij betreft een veel te arrogante instelling en ik zal dan ook nooit meer met Ziggo in zee gaan. Ik raad het iedereen af! Nu wordt het weer een gevecht om mijn eigen geld terug te krijgen. Stelletje prutsers zijn het.

Wyna

Omdat ik ziggo door heb

Ziggo hebben hun zin totaal geen communicatie wensen ik ben overal op geblokkeerd

FRANS J.

GEEN MONTEUR IN REGIO

Bij nieuwe aanmelding zou een monteur komen, kreeg van klantenservice te horen dat er in onze regio geen monteur is.

Ziggo alles in 1

Sinds Ziggo horizon box gebruikt is het ellende.

De ene na de andere fout melding op het scherm.

Tevens is het WiFi signaal ook niet je van het.

22-07-2020

Problemen, problemen en nog eens problemen.

Al jaren klant bij Ziggo, maar nu haastig opzoek naar een alternatief wat wel werkt.

Na het introduceren van de Horizon- box is de ellende begonnen.

E-meldingen blokken strepen, een box die voortdurend op zoeken staat!,

Maar het ligt nooit aan ziggo, het ligt aan de kabels in huis, of apparaten die het netwerk storen maar nooit aan ziggo.

Nu haastig opzoek naar een goed alternatief.

20-07-2020

Overstapservice

Komt een monteur om alles te installeren. tv internet.

op de slaapkamer kan hij een afgedekte muur aansluiting voor de 2e tv niet vinden. kreeg de mededeling dat hij de TV niet kon aansluiten.

De klantenservice gebeld. een medewerker die nergens verstand van had aan de telefoon . zeer onvriendelijk kon niets betekenen. moest betalen voor een monteur. laatste keer dat ik met ZIGGO nog contact zoek. stap over naar een ander provider.

Eva
19-07-2020

Slechte klantenservice slechte dienst

20 minuten aan de lijn zonder mijn probleem op te lossen. De dos horizon is kapot apart van dit een slechte kwaliteit product uit china met lawaai en een langzamere dos. Als er meer concurrentie komt zijn ze zeker per direct falliet.

18-07-2020

Ziggo slecht ? Helemaal niet !

Ik zit al jaren bij ziggo en ben zeer tevreden, altijd snel contact en snel het probleem opgelost.

Een keer was er een storing waardoor ik 3 dagen geen internet had na mijn klacht heb ik netjes die 3 dagen vergoed gekregen.

Mijn ubee modem wilde nog wel een haperen en na mijn klacht kreeg ik de volgende dag al een nieuwe met de post bezorgd zonder kosten.

Ik heb nu 'n wifi booster omdat ik boven niet zo'n goed signaal had, ook dit apparaat werkt zeer goed.

Harrie

Baggerrrrr

Zeer maar dan ook zeer slecht

Sabine

Drama

Wat een drama zeg, vreselijk. Ik ben blij dat we overstappen naar KPN. Support is waardeloos.

17-07-2020

Het begon allemaal heel aardig met een ziggo.

Ziggo belde of we tevreden waren en wat beter kon.

Ik vertelde dat ik Horizon niet aangesloten kreeg. Ik ben al 30 jaar bij Ziggo en er was nog nooit een monteur geweest dus die zouden ze sturen, daar begonnen onze problemen, hij vond het inkomende signaal niet sterk genoeg,van het een kwam het ander, tot hij buiten op onze oprit ging graven en nog op een andere plek ging graven, uiteindelijk kwam hij er niet uit, maar mijn oprit ligt open de meter kast is van alles gesloopt, door de huis kamer loopt een nootkabel. en er zou vrijdag 17-7-2020 een aannemer komen die alles op zou lossen, tussen acht en 13.00 maar niemand kwam er opdagen, zelf even gebeld ook niets van Ziggo gehoord, zij kwamen met slecht nieuws om 14.00 of ik even een nieuwe afspraak wilde maken. Ik gaf aan dat ik al twee dagen van mijn vakantie aan Ziggo kwijt was en maandag op vakantie ging. dat was dan jammer ze had geen andere oplossing. ik kan nu niet op vakantie wat mijn op rit ligt op in de meterkast is het een puinhoop, en als je dan boos word zegt Ziggo ik hang nu op.Dit is de eerste keer dat ik wat over een bedrijf op internet zet. en ben ook nog nooit zo boos geweest.Wat een klootzakken Ziggo.

Knut
16-07-2020

Respectloos

Ziggo doet aan onderhoud, gevolg mijn moeder van 81 heeft geen tv meer en krijgt de mededeling op internet te kijken hoe te handelen. Ze heeft geen internet, kan dit allemaal niet meer. Wij herstellen dit en ik dien een klacht in bij Ziggo.

Allereerst kunnen ze haar niet vinden en vragen dingen die ik al gemeld had. Vervolgens krijg ik totaal geen antwoord op mijn klacht maar hebben ze het over totaal iets anders.

Ik dien daarover weer een klacht in en vraag een antwoord te geven op de 1e klacht.

Ik krijg vervolgens een antwoord dat het vervelend is dat ik het allemaal niet begrepen heb, bla, bla, bla.Geen excuses voor mijn moeder, nee, ze eindigen met te zeggen dat ze voor hup ook bij de buren of vrienden of zorg (die ze niet heeft) terecht kan.

Ik stuur daarop wederom een klacht over hoe ze omgaan met ouderenen verder handelen.

Krijg ik tot slot als antwoord van ene Peter terug:

Beste Anita,

Ik wil je bedanken voor je uitleg, ik heb het genoteerd in ons systeem! Mocht ik toch wat voor je betekenen dan hoor ik dat uiteraard graag.

Met vriendelijke groet,

Heb alleen maar terug kunnen mailen: Schaamteloos, ik heb er verder geen woorden meer voor.

dat is dus einde Ziggo contract voor mijn moeder en gaan we nu iets regelen bij de KPN.

Maarten
15-07-2020

Klantenservice stelt "verboden" reset voor

Vandaag gebeld voor storing. Nee meneer er is geen storing bekend maar u kunt uw apparaat en harde reset geven door dit een dat te doen. Na ophangen blijkt dat dit niet werkt, in de community staat wel een handleiding. Maar deze is aangepast door de moderator want deze procedure mag juist niet gevolgd worden bij een internet offline storing!

Dus ik 5 minuten later nog eens bellen, zegt het bandje "er is op dit moment een storing". No shit, Sherlock.