Melissa
24-05-2023

Erg slecht speedtest gedaan: 3.90mbps download / 8.81 mbps (zelfs met ziggo pods) https://www.speedtest.net/result/14779139779

24-05-2023

Wat een triest bedrijf, klantenservice is gigantisch slecht en een beetje normaal communiceren kunnen ze daar niet

De afgelopen dag heb ik in totaal 3 uur aan de telefoon gehangen en er is nog niks opgelost, er werd me van alles toegezegd en belooft maar daar is helemaal niks van gekomen, en werd zelfs een keer na 20 min. In de wacht uit het gesprek gegooid, kon dus weer helemaal opnieuw beginnen, hun online "hulp" schiet je ook helemaal niks mee op

Wat een incompetentie, wat een drama, wat een ellende h

Het is die 1 ster niet eens waard

Melanie
19-05-2023

Triest, teleurgesteld

Het is niet eens 1 ster waard. Netjes mijn abonnement opgezegd. Er zou voor de maand erna nog wel geld worden afgehouden maar dit zou ik terug gestort krijgen! 13 april bericht binnen gehad het terug betalende bedrag wordt binnen 2 weken gestort. Na 2 weken gebeld. Ik had het geld nog niet ontvangen. Als het nou om een bedrag van paar tientjes ging had ik er makkelijker over gedacht maar het gaat om een bedrag van €91,84. Misschien dat er mensen zijn die dit kunnen missen, maar ik niet. We werdt tegen mij gezegd dat 13 mei het geld op mijn rekening zou staan. Niet dus, maandag 15 mei gebeld. Sorry mevrouw we vinden het zo erg. We gaan er direct werk van maken. Het moet gelijk betaald worden. Ik heb elke dag gebeld en het staat er nog niet op! Heel triest. Elke keer hetzelfde verhaal aan horen. En als je vraagt naar de manager of voor mij part de directeur krijg ik die niet. Want ze hebben geen manager! Heel apart! Vandaag weer bellen!

Arie
16-05-2023

Afgelopen zaterdag en zondag (13 en 14mei) lag Ziggo er bij ons uit. Dus geen radio, tv, en internet. Pas na 24 uur (!?) heeft Ziggo de storing verholpen. Geen enkele mededeling na afloop van de storing wat er aan de hand was of verontschuldiging! Geen boe of bah. Wat een armoedige communicatie/ PR! Ik overweeg nu naar Delta over te stappen.

09-05-2023

Eerste en laatste keer dat ik mij laat aansluiten bij Ziggo. Alle medewerkers service/verkoop zijn een stelletje idioten. Het verbaast mij dat zo’n bedrijf nog bestaat. Hoop dat ze allemaal de kk krijgen. Zulke mensen moeten gewoon uitsterven.

Teuntje
03-05-2023

Slechtste ervaring ooit!

3 maanden bezig geweest om over te stappen van KPN naar Ziggo. 1e bestelling bleek zoekgeraakt terwijl meermaals door klantenservice werd bevestigd dat de bestelling werd verwerkt. 2e bestelling had 2 maanden nodig om werkend te krijgen. Ondertussen liep abonnement bij KPN gewoon door omdat de afgesproken overstapservice niet werd nagekomen.

Korting zoals in overeenkomst was bevestigd bleek niet in de bestelling verwerkt te zijn, het bestelde tv abonnement ook niet, de aannemer die moest komen n.a.v.een bezoek van de monteur omdat het internet niet aangesloten kon worden had geen opdracht gekregen waardoor er opnieuw een monteur moest komen om dezelfde opdracht aan de aannemer te geven. Ontvangen next mini's bleken niet gekoppeld aan ons tv-abonnement waardoor het 15 dagen duurde om tv's werkend te krijgen .

Werd steeds bevestigd dat Ziggo heel veel fouten maakten en we een goede vergoeding zouden krijgen. Nou NEE!

Beyond
02-05-2023

Bar slecht internet, veel te duur en zeer onvriendelijk

Ziggo heeft bar slecht internet, helaas waren we al langer klant. Ze hadden als oplossing pods die het signaal versterken, maar die hebben ons 100 euro gekost, terwijl ze voor bestaande klanten gratis zijn. Het internet bleef slecht en de mediabox was verouderd. We hebben "ter compensatie" een nieuwe mediabox gekregen waarmee we niet meer kunnen opnemen. Dit kon wel met de oude. Met de nieuwe kan het alleen als je je abonnement verhoogt! Verder zeer onvriendelijke en botte dame aan de lijn. Vreselijk. We zeggen ons abonnement zo snel mogelijk op!

Yael
28-04-2023

Telefonisch is mij overstapservice beloofd. Ik gaf via de mail akkoord. Dat akkoord kwam niet aan bij Ziggo. Er ging technisch iets mis bij Ziggo. Twee weken later krijg ik exact dezelfde overeenkomst voor akkoord via de mail, dus ik geef weer akkoord. Hebben ze achter de schermen (waar ik dat dus niet kan lezen of zien) uitgevinkt dat ik overstapservice krijg. Ik betaal nu dus 80 euro voor niks dubbel aan mijn oude provider. Om het nog erger te maken, legt Ziggo de schuld bij mij en zeggen ze hier niets aan te kunnen doen. Ik voel me enorm opgelicht. Ook omdat het internet letterlijk 5 keer slomer is dan beloofd. Ik zou Ziggo heel hard afraden aan iedereen. Ga liever voor iets duurder en bespaar je deze ellende. In de maand dat ik erbij zit, heb ik wel tien keer contact op moeten nemen omdat er iets niet goed zat. En ik zit er nog drie jaar aan vast. Mensen, echt waar, bespaar je deze ellende.

Hans en Sanneke
17-04-2023

Waardeloos. Continue problemen met het volgen van programma's op tv. Zender valt elke keer weg. Ook internet knalt er regelmatig uit. Heb al eerder gebeld hierover en een nieuwe kabel ontvangen. Heeft het probleem niet verholpen. Wij betalen 74 euro per maand. Is het geld echt niet waard. Denken serieus aan overstappen.

Margriet
07-04-2023

De mensen bij Ziggo zijn aardig maar ze worden zeer beperkt opgeleid. Ik heb 4 monteurs gehad en ik had nog geen internet op tv. Dit alles heeft een maand geduurd en Ziggo’s conclusie was dat het aan mijn LG tv lag.

Ik heb iemand anders gevraagd en na enkele minuten had ik internet op TV.

Als ik naar Ziggo had geluisterd had ik ook nog een nieuwe tv moeten kopen.

Ik heb wel 10 medewerkers aan de telefoon gehad en 4 monteurs in huis.

Ik raad Ziggo af.

Ze geloven heel erg in hun eigen produkt wat hun blind maakt voor andere mogelijkheden. Ze zijn vast allemaal intern opgeleid en hebben geen algemene technische kennis. Als je alle problemen als een spijker ziet dan heb je inderdaad ook alleen een hamer nodig.

Rene
05-04-2023

1 om in mijnziggo in te kunnen loggen moet ik ineens een sms code invoeren van een telefoon die niet van mij is, zeer vreemd;

2 ziggo geeft aan dat ik klant ben bij hollandse nieuwe maar dat ben ik niet;

3 ziggo geeft aan dat ik wat besteld heb, maar dat is niet zo, vreemd;

4 onmogelijk om de ziggo klantenservice anders dan met de vaste telefoon te bereiken (gaat me veel geld kosten vanwege de lange wachttijden, waar ziggo vervolgens weer aan verdient);

5 wordt de laatste weken belaagd met post van ene Robin Kroes Directeur Consumentenmarkt

6 De laatste maanden valt internet er regelmatig uit, als ik zo wat fora lees ligt dit aan de toegepaste chip in het ziggo modem;

Kenneth
25-03-2023

Verschrikkelijke provider, niets werk goed en duur. Snel afscheid nemen. Mensen nooit ziggo neme.

23-03-2023

In ziggo go werkt veel niet goed sinds de nieuwe versie

Fouten worden er nauwelijks of niet uitgehaald.

De bugs zijn bijzonder irritant

Walter
22-03-2023

Internet lag eruit. Chat service heeft mij zo'n week aan het lijntje gehouden. Vertelde mij dat er in het weekend zaken geregeld werden. Echter na het weekend eindelijk weer telefonisch bereikbaar, bleek dat er in het weekend niet aan dit soort problemen gewerkt wordt. Een van beiden liegt glashard. Dat is erg jammer. Een week zonder internet en geen telefoon, voor een bedrijfje niet zo goed, onbereikbaar zijn. Maar ja, geen enkele coulance. Jammer.

19-03-2023

Wat een baggerbedrijf. Haast onmogelijk om op te zeggen. Bleek al 2 jaar een tientje per maand afgeschreven te worden via mn creditcard omdat ik een rechtstreeks contract had ipv via Google. Dat was omdat de Go app niet werkte.

Nooooooit klant worden! Ik in ieder geval zeker nooit meer

17-03-2023

Waar gaat het mis bij Ziggo dat bestaande klanten niet serieus worden genomen.

"Stel" ik wordt klant bij ziggo. En neem

Internet giga & tv compleet next mini

1 jaar contract voor slechts €39,75 mnd

Terwijl ik als trouwe klant mijn contract wil aanpassen,

naar internet giga.

1 jaar contract voor slechts €64,50 per mnd! En dan is je trouwe klanten korting van €10 voor wel 6 mnd. In mindering gebracht.

Sorry Ziggo, klant minder. En dat zal jullie waarschijnlijk niets schelen

De Groot
17-03-2023

Nooit aan beginnen . Slechte internet na een tijd gaat de snelheid terug. Ze bedenken in eens om je contract met 6,95 inclusief btw om hoog te gooien . En zeggen dan , je kunt er niet onder uit je heb een contract . Wij vinden het nog weinig om hoog , had ook 11,00 kunnen zijn MEVROUW. , Neem dus nooit een contract bij ziggo .

Zodra mijn contract af is gelopen ,ben ik weg bij Ziggo .

17-03-2023

Al erg lang, ja al vele 10-tallen jaren, een tevreden klant geweest bij Ziggo, maar in verband met verhuizing nu even tijdelijk geen huis dus ook geen contract met Ziggo. In de nieuw woning straks "misschien" weer wel. Echter wat schets mijn verbazing, mijn contract loopt in maart (23ste) af maar mijn factuur laat zien dat ik nu dubbelde maandlasten moet betalen omdat ze dan in April terug kunnen betalen?! Ik begrijp dit niet en daarom even bellen met Ziggo. De medewerker snapt mij wel maar kan er niets aan doen en wordt na enkele minuten vervelend en wil van het gesprek af. Na jaren van tevredenheid hier dus geen oplossing en een vervelend gesprek, dus niet een manier om klanten te binden. Toch nog eens goed over nadenken of mijn nieuwe woning een Ziggo aansluiting gaat krijgen. wellicht toch KPN eens proberen.

Mazhar
15-03-2023

Steeds uitvallende internet. Ik heb een jaar contract en nog 11.5 maanden te gaan. Ik ben er helemaal klaar mee en zal deze week nog de modem terug sturen!

Mijn schuld dat ik bij ziggo heb aangesloten betaal ik in maandelijkse termijnen tot mijn contract klaar is.

14-03-2023

Waardeloos, binnen 1 maand alweer opgezegt.

Hele slechte wifi en tv, telkens melding uw internet is te traag, ze hebben het nog steeds niet op orde, wat een ballentent.