Ziggo reviews

1.3
Positief1%
Neutraal0%
Negatief99%
PeriodeLaatste 12 maanden202320222021
Geen lid
Bram
19-06-2023

Mensen met geen kennis! Ik heb 30x moeten bellen en ze wisten het nog niet. Ze hebben een modem en een mediabix geactiveerd van jaren geleden. Ze schrijven niets op, ze werken langs elkaar heen en ze doen weinig moeite voor de klant. Zeer teleurstellend!

Leo
15-06-2023

Veranderd medio april van KPN naar Ziggo maar heb er spijt van als haren over mijn lichaam. Monteur thuis geweest voor gratis aansluiting en krijg een factuur voor 3 maanden inclusief €85 monteurkosten van €176,33. Heb hierover gebeld en gechat en die €85, zou overgemaakt worden. Ben hier nu al 3 maanden over bezig en de één zegt hget wordt gestort en de ander zegt het wordt allemaal verrekend. Er hoeft niets verrekend te worden aangezien het op automatische incasso staat.

Vandaag weer gebeld en ik zou teruggebeld worden echter niets, noppes, nada. Dan weer gebeld en een medewerkster zegt dat ik moet wachten tot het overgemaakt wordt. Werken met andermans geld en k.tsmoesjes verzinnen. Als je vraagt naar leidinggevende zijn ze allemaal of in gesprek of in vergadering of naar de maan.

Jp
13-06-2023

Je wordt gebeld voor een klant tevredenheidsonderzoek. Vervolgens komt er een telefoonstoring, heb je nog wel verbinding. Terugbellen ho maar!

Ziggo is een 0 niet eens waard.

Straks over naar alleen internet en illegale tv zenders!

Karin
13-06-2023

Er gaat van alles mis met Ziggo, er is tot nu toe nog niets goed gegaan.

Abonnement in februari afgesloten. Tot nu toe nog geen enkele juiste factuur gekregen.

Bij het laatste telefoontje van zojuist werd mij vermeld dat ik een contract wijziging gedaan zou hebben door een extra (op aanraden van de monteur) next mini te nemen ivm geen kabel voor tweede tv.

Niemand heeft mij daarvan op de hoogte gesteld. De monteur niet, niet bij het bestellen van het apparaatje, niet bij alle telefoontjes die ik gedaan heb over de verkeerde facturen.

Nu krijg ik dus ineens geen 50% korting meer.

Zsm van ziggo afkomen lukt alleen als je de rest van het jaar abonnement afloopt. Het zijn een stelletje oplichters daar. Zo klaar met Ziggo, ik zal dan ook niemand aanraden daar een abonnement af te sluiten!

Ziggo is nog geen 1ster waard

Rob
02-06-2023

Ik ben inmiddels 3 maanden bezig om mijn abonnement over te zetten van tv+internet naar internet basic.

Ze beloven mij van alles maar ze komen hun afspraken helaas niet na.

De klantenservice is echt een drama.

Ik heb inmiddels uren aan de telefoon gezeten, maar ik heb er helaas nog steeds niets mee bereikt.

Ik ga nu opzoek naar een andere provider.

Michel
26-05-2023

Een media box next opzeggen en mijn contract gelijk verlengd met 3 jaar door Ziggo.2.5 maand al bezig om dit opgelost te krijgen. Sta op het punt om rechtsbijstand in te schakelen.

Deze reviews zijn ouder dan een jaar.

Melissa
24-05-2023

Erg slecht speedtest gedaan: 3.90mbps download / 8.81 mbps (zelfs met ziggo pods) https://www.speedtest.net/result/14779139779

Patrick
24-05-2023

Wat een triest bedrijf, klantenservice is gigantisch slecht en een beetje normaal communiceren kunnen ze daar niet

De afgelopen dag heb ik in totaal 3 uur aan de telefoon gehangen en er is nog niks opgelost, er werd me van alles toegezegd en belooft maar daar is helemaal niks van gekomen, en werd zelfs een keer na 20 min. In de wacht uit het gesprek gegooid, kon dus weer helemaal opnieuw beginnen, hun online "hulp" schiet je ook helemaal niks mee op

Wat een incompetentie, wat een drama, wat een ellende h

Het is die 1 ster niet eens waard

Melanie
19-05-2023

Triest, teleurgesteld

Het is niet eens 1 ster waard. Netjes mijn abonnement opgezegd. Er zou voor de maand erna nog wel geld worden afgehouden maar dit zou ik terug gestort krijgen! 13 april bericht binnen gehad het terug betalende bedrag wordt binnen 2 weken gestort. Na 2 weken gebeld. Ik had het geld nog niet ontvangen. Als het nou om een bedrag van paar tientjes ging had ik er makkelijker over gedacht maar het gaat om een bedrag van €91,84. Misschien dat er mensen zijn die dit kunnen missen, maar ik niet. We werdt tegen mij gezegd dat 13 mei het geld op mijn rekening zou staan. Niet dus, maandag 15 mei gebeld. Sorry mevrouw we vinden het zo erg. We gaan er direct werk van maken. Het moet gelijk betaald worden. Ik heb elke dag gebeld en het staat er nog niet op! Heel triest. Elke keer hetzelfde verhaal aan horen. En als je vraagt naar de manager of voor mij part de directeur krijg ik die niet. Want ze hebben geen manager! Heel apart! Vandaag weer bellen!

Arie
16-05-2023

Afgelopen zaterdag en zondag (13 en 14mei) lag Ziggo er bij ons uit. Dus geen radio, tv, en internet. Pas na 24 uur (!?) heeft Ziggo de storing verholpen. Geen enkele mededeling na afloop van de storing wat er aan de hand was of verontschuldiging! Geen boe of bah. Wat een armoedige communicatie/ PR! Ik overweeg nu naar Delta over te stappen.

John
09-05-2023

Eerste en laatste keer dat ik mij laat aansluiten bij Ziggo. Alle medewerkers service/verkoop zijn een stelletje idioten. Het verbaast mij dat zo’n bedrijf nog bestaat. Hoop dat ze allemaal de kk krijgen. Zulke mensen moeten gewoon uitsterven.

Teuntje
03-05-2023

Slechtste ervaring ooit!

3 maanden bezig geweest om over te stappen van KPN naar Ziggo. 1e bestelling bleek zoekgeraakt terwijl meermaals door klantenservice werd bevestigd dat de bestelling werd verwerkt. 2e bestelling had 2 maanden nodig om werkend te krijgen. Ondertussen liep abonnement bij KPN gewoon door omdat de afgesproken overstapservice niet werd nagekomen.

Korting zoals in overeenkomst was bevestigd bleek niet in de bestelling verwerkt te zijn, het bestelde tv abonnement ook niet, de aannemer die moest komen n.a.v.een bezoek van de monteur omdat het internet niet aangesloten kon worden had geen opdracht gekregen waardoor er opnieuw een monteur moest komen om dezelfde opdracht aan de aannemer te geven. Ontvangen next mini's bleken niet gekoppeld aan ons tv-abonnement waardoor het 15 dagen duurde om tv's werkend te krijgen .

Werd steeds bevestigd dat Ziggo heel veel fouten maakten en we een goede vergoeding zouden krijgen. Nou NEE!

Beyond
02-05-2023

Bar slecht internet, veel te duur en zeer onvriendelijk

Ziggo heeft bar slecht internet, helaas waren we al langer klant. Ze hadden als oplossing pods die het signaal versterken, maar die hebben ons 100 euro gekost, terwijl ze voor bestaande klanten gratis zijn. Het internet bleef slecht en de mediabox was verouderd. We hebben "ter compensatie" een nieuwe mediabox gekregen waarmee we niet meer kunnen opnemen. Dit kon wel met de oude. Met de nieuwe kan het alleen als je je abonnement verhoogt! Verder zeer onvriendelijke en botte dame aan de lijn. Vreselijk. We zeggen ons abonnement zo snel mogelijk op!

Yael
28-04-2023

Telefonisch is mij overstapservice beloofd. Ik gaf via de mail akkoord. Dat akkoord kwam niet aan bij Ziggo. Er ging technisch iets mis bij Ziggo. Twee weken later krijg ik exact dezelfde overeenkomst voor akkoord via de mail, dus ik geef weer akkoord. Hebben ze achter de schermen (waar ik dat dus niet kan lezen of zien) uitgevinkt dat ik overstapservice krijg. Ik betaal nu dus 80 euro voor niks dubbel aan mijn oude provider. Om het nog erger te maken, legt Ziggo de schuld bij mij en zeggen ze hier niets aan te kunnen doen. Ik voel me enorm opgelicht. Ook omdat het internet letterlijk 5 keer slomer is dan beloofd. Ik zou Ziggo heel hard afraden aan iedereen. Ga liever voor iets duurder en bespaar je deze ellende. In de maand dat ik erbij zit, heb ik wel tien keer contact op moeten nemen omdat er iets niet goed zat. En ik zit er nog drie jaar aan vast. Mensen, echt waar, bespaar je deze ellende.

Hans en Sanneke
17-04-2023

Waardeloos. Continue problemen met het volgen van programma's op tv. Zender valt elke keer weg. Ook internet knalt er regelmatig uit. Heb al eerder gebeld hierover en een nieuwe kabel ontvangen. Heeft het probleem niet verholpen. Wij betalen 74 euro per maand. Is het geld echt niet waard. Denken serieus aan overstappen.

Margriet
07-04-2023

De mensen bij Ziggo zijn aardig maar ze worden zeer beperkt opgeleid. Ik heb 4 monteurs gehad en ik had nog geen internet op tv. Dit alles heeft een maand geduurd en Ziggo’s conclusie was dat het aan mijn LG tv lag.

Ik heb iemand anders gevraagd en na enkele minuten had ik internet op TV.

Als ik naar Ziggo had geluisterd had ik ook nog een nieuwe tv moeten kopen.

Ik heb wel 10 medewerkers aan de telefoon gehad en 4 monteurs in huis.

Ik raad Ziggo af.

Ze geloven heel erg in hun eigen produkt wat hun blind maakt voor andere mogelijkheden. Ze zijn vast allemaal intern opgeleid en hebben geen algemene technische kennis. Als je alle problemen als een spijker ziet dan heb je inderdaad ook alleen een hamer nodig.

Rene
05-04-2023

1 om in mijnziggo in te kunnen loggen moet ik ineens een sms code invoeren van een telefoon die niet van mij is, zeer vreemd;

2 ziggo geeft aan dat ik klant ben bij hollandse nieuwe maar dat ben ik niet;

3 ziggo geeft aan dat ik wat besteld heb, maar dat is niet zo, vreemd;

4 onmogelijk om de ziggo klantenservice anders dan met de vaste telefoon te bereiken (gaat me veel geld kosten vanwege de lange wachttijden, waar ziggo vervolgens weer aan verdient);

5 wordt de laatste weken belaagd met post van ene Robin Kroes Directeur Consumentenmarkt

6 De laatste maanden valt internet er regelmatig uit, als ik zo wat fora lees ligt dit aan de toegepaste chip in het ziggo modem;

Kenneth
25-03-2023

Verschrikkelijke provider, niets werk goed en duur. Snel afscheid nemen. Mensen nooit ziggo neme.

Frans
23-03-2023

In ziggo go werkt veel niet goed sinds de nieuwe versie

Fouten worden er nauwelijks of niet uitgehaald.

De bugs zijn bijzonder irritant

Walter
22-03-2023

Internet lag eruit. Chat service heeft mij zo'n week aan het lijntje gehouden. Vertelde mij dat er in het weekend zaken geregeld werden. Echter na het weekend eindelijk weer telefonisch bereikbaar, bleek dat er in het weekend niet aan dit soort problemen gewerkt wordt. Een van beiden liegt glashard. Dat is erg jammer. Een week zonder internet en geen telefoon, voor een bedrijfje niet zo goed, onbereikbaar zijn. Maar ja, geen enkele coulance. Jammer.