Mijn mediabox next maakt al een lange tijd heel veel lawaai, zo hard dat je de tv harder moet zetten 3 maanden geleden ziggo gebeld volgens hun zou t te maken hebben met de software t komt goed even geduld nog werd er gezegd, vandaag 3 maanden later weer gebeld gevraagd of ze de box konden omruilen omdat het zeer storend is tijdens het tv kijken nee kon niet want t was een nieuwe box er moest een monteur bij komen ik gaf aan dat ik al 7 jaar netjes mijn rekeningen betaal van zo’n 109 euro in de maand en dat ik vond dat t opgelost moest worden of ik moest een monteur laten komen en als alles t gewoon deed kwam die voor mij eigen rekening ik gaf aan dat hij t gewoon doet maar met heel veel lawaai mevrouw vertelde mij dat ik ook gewoon mijn abbo kon opzeggen hoor t was voor haar geen probleem nou eveline ik heb na dat je opgooide terug gebeld voor idd een beindiging van t contract 7 jaar klant en zo respectloos te woord worden gestaan diep triest ziggo
Drama bedrijf. Slechte internet en waardeert langdurige vaste klanten niet. Nieuwe klanten worden beter behandeld als het om kortingen gaat. Ook erg slecht te bereiken
Mooi aanbod om Viaplay 4 maanden lang voor 20 euro en daarna 9,99 Echter na 1 maand al 13,99 euro. Klantenservice gebeld zou rechtgetrokken worden en ik zou er een bevestigingsmail van krijgen, nee dus. Weer gebeld, de dame in kwestie vertelde dat haar collega het verkeerd had begrepen en het bleef 13,99.
Haar verteld dat er iedere gedoe is en we er eigenlijk wel klaar mee waren. Ze vond het prima dat we naar een andere provider gingen.
Voor nieuwe klanten kan er veel, ik hoop dat het straks bij Delta beter gaat.
Jaar geleden neem ik ziggo krijg sport zender ESPN er gewoon bij geloof een actie maar na een jaar stopt het , maar niet even een briefje of je wilt verlengen , ze trekken gewoon de stekker er uit , nu kan ik weer alles aanvragen .en natuurlijk net in het weekend .communicatie kan beter .
Zowel via telefoon als winkel kon mijn probleen niet oplossen.
Ik heb geen mailaccount meer sinds gisteren. Online geen enkele hulp. Winkel wel geprobeerd maar na het opnieuw opstarten van outlook alles kwijt. Advies, hier om de hoek zit de mediamarkt, die kunnen het misschien wel oplossen. Schandalig. Iķ ga op zoek naar een andere provider. Nog steeds geen email.
Mijn modem was kapot monteur geweest modem vervangen qas hun apparatuir dus monteur was niet voor mijn rekening is mij toegezegd wat ik ook verwacht ik huur die modwm van hun maar monteur beweerd dat ie hele bekabeling bij binnenaansluiting heeft vervangen wat dus echt niet is gebeurd hij heeft de modem doorgemeten en geconstateerd dat die vervangen moest worden en een nieuwe modem voor me besteld en nou moet ik 90 euro betalen daarvoor nou waa vaste klant heb m per direct opgezegd voor mij nooit geen ziggo meer! en aan de telefoon werd ik schofterig behandeld ik mowt gewoon betalen prima ik betaal m maar atap mwteen over!
laaielichters zijn het niks meer en niks minder🤬🤬
Waardeloze dienstverlening. Ze laten je dagen lang zonder internet zitten als je internet upgrade. Jaren lang klant geweest. Eigenlijk met wat kleine hicups in het begin na loopt het meeste wel aardig. Het ging verkeerd toe ik besloot om iets te wijzingen in mijn abonnement. Ik had besloten een upgrade te doen voor sneller internet. Resultaat, dagenlang geen internet. Ziggo had namelijk zonder overleg besloten alles om te zetten, voordat mijn huis daar klaar voor was. Aan de telefoon vertellen ze vervolgens allerlei verhalen die niet kloppen. Bijvoorbeeld, dat is standaard dat we meteen over zetten. Terwijl de doos waarin de nieuwe modem zit aangeeft dat je 14 dagen de tijd hebt. Ze konden het ook terugzetten naar de oude situatie, maar dat zou dagen duren. Terwijl het omzetten naar een verkeerde situatie in een poep en een zucht was gebeurt. Jammer genoeg konden ze telefonisch niets regelen en moet ik dagen wachten voordat er een monteur kan komen. Je zou toch denken dat als ze fouten
Vanaf week 1 slecht internet. Klantenservice meerdere keren benaderd, ontwijkende antwoorden/al geprobeerde adviezen terug. Na elk 'onderhoud' is het weer een week kapot. Komen niet met oplossingen.
Geen reele mogelijkheid op terugschakelen pakket.
Abo opgezegd per 1-8-2022, dus laatste dag 31-7-2022. Nou vergeet het maar, krijg je nog een nota voor 1 dag.
Probeer dan maar eens een gesprek aan te gaan met de klantenservice, vergeet het maar.
Waardeloos bedrijf voor mij nooit meer!
Sinds de grote update van ziggo go 2 maanden geleden is het onmogelijk om ongestoord naar een tv uitzending te kijken.
Waardeloos bedrijf.van een simpele annulering wat ik gelukkig snel in zag maken ze een hel van. Overstapservice doorgevoerd en heel laat weer teruggedraaid 38 dagenlang maar liefs wat achteraf allemaal ruk is verlopen.nu dubbele kosten door het gepruts van Ziggo. Blijf er ver vandaan.horrorclub is het.
Criminelen, ik belde voor een wachtwoord dat ik niet kon vinden, na heel verhaal zat ik plotseling vast aan een jaar verlenging en €4 meer per maand abonnements kosten. Schoften!
Al inmiddels langer dan 3 jaar moet ik voor wifi boosters abonnement betalen welke ik nooit besteld heb. Diverse malen belooft om het stop te zetten maar ik betaal nog steeds . Onlangs een aangetekende brief gestuurd maar beroepen zich dat hun administratie klopt maar willen hiervan geen bewijs leveren, en dat kunnen ze ook niet, omdat het niet bestaat. Ziggo maakt haar eigen verhaal maar levert geen bewijs en verbreekt onbeschoft de verbinding als ze klem gezet worden. Maar ik vecht door!
Alle lof voor Danielle chat & vakkundige monteur Amir
Danielle heeft per chat dezelfde dag nog op 02-08-2022 in de lunchpauze een afspraak met vakkundige monteur Amir ingepland, na ontvangst installatiepakket. Via de app kan dat ook, alleen ik kreeg een foutmelding. Danielle heeft gecontroleerd wanneer Vodafone mobiel abonnement inging (2 dagen later).😃🌹
Amir werkte met plezier en gaf me de tip om de teveel geleverde Next Mini te retourneren, dat scheelt € 5,00 per maand want ik heb maar 1 tv. Hij heeft erg netjes gewerkt en opgeruimd. Uitleg gekregen over de afstandsbediening. Wifi verbinding via mobiele telefoon modum wachtwoord gescand. Hoofdaansluiting meterkast is vervangen. 🤗👍🌹
Beter kan niet, topgozer! Erg blij met hem: fooitje gegeven om wat lekkers te kopen
Zeer slecht continu haperend internetverbinding en zeer onvriendelijke klantenservice. Wil je liever volgende tekst op je scherm, neem dan vooral ziggo abonnement!
“Geen verbinding, Ziggo Go doet het even niet omdat de app geen verbinding met ons kan maken. Controleer of je internet verbinding-wife of mobiel internet- ingeschakeld is en of je op internet kan. Kan je gewoon op het internet? Dan is er probleem bij ons. Kijk op ziggo.nl/meldingen of er storing gemeld is. Excuus voor het ongemak. “
Slecht internet troep te veel storingen
Na 20 jaar abonnee te zijn, eerst UPC en daarna ZIggo behandelen ze je als een stuk str#nt.
Het is echt een schandalig slecht bedrijf dat alleen aan je geld wilt ontvangen en meer niet. Je betaald €90,- per maand, maar zelfs dan willen ze nog meer, als ZIJ iets fout doen!
Zeg het op, stap over, ga er weg, je bent overal beter uit dan bij ziggo.
Oplichters!
Ik heb een abonnement afgesloten en kreeg toen de mededeling dat de overstap geregeld zou worden.
Nu achteraf blijkt dat de overstap niet geregeld is en dat ik daardoor twee providers heb en dus ook dubbele kosten.
De klantenservice van ziggo wil niets regelen en ik moet nu gedurende 2 maanden dubbele factuur betalen omdat een medewerker van ziggo een fout heeft gemaakt en de overstap niet heeft aangevraagd. Schandalig gewoon.
Vreselijke klantenservice. Paar jaar geleden verhuisd, ben 6 weken aan het bellen met ze geweest om het nieuwe adres correct te krijgen. Elke keer weer werd het oude adres ingevoerd, om gek van te worden. Lag zogenaamd aan nieuw systeem.
Afgelopen maand waren er werkzaamheden voor 'betere service' en jawel, het abonnement werd 2,50 euro duurder. Sindsdien continu wegvallend internet, volgens Ziggo komt dat door het netwerk van de buurman. Complete onzin. Klagen heeft geen zin, men probeert je alleen weer wifi boosters o.i.d. aan te smeren zodat je nog meer gaat betalen.
En voor wat betreft de kosten abonnement: vorig jaar zond men F1 uit wat miljoenen kostte. Nu is dat niet meer zichtbaar maar moet ik zelfs meer gaan betalen. Oftewel minder aanbod, meer betalen.
Wat een graftakken bedrijf klopt niks vande facturen eerst betalen dan zal ziggo ooit een keer verrekenen
We hadden de eerst 3 maanden voor 19,95 per maand maar naar 2 maanden werdt er 178 euro afgeschreven. De rest zou verrekend worden met andere facturen, ik ben gvd geen financiering maatschappij! en nog maar over het over de top asociale en brutale personeel te zwijgen wat een asociale varkens daar! geen goed woordje over voor dit k*t bedrijf. Hoop dat julle snel failliet gaan!