Ad
19-08-2019

Een zakelijk pakket: Gewoon kl.

Sinds ik een zakelijk pakket heb, is de 2,4 GHz WIFI shit. maximale snelheid, en wifi 2,5 MBsec. Ziggo gebeld. Is niet ons probleem. Alles is geleverd door Ziggo. Ofwel zoek het maar uit.

19-08-2019

Ziggo vast bellen

Vast bellen werkt voor geen meter steeds wel gebeld kunnen worden maar niet zelf kunnen bellen. Geen kiestoon gewoon dood en dat minstens 3 x per week.

Internet tv prima maar vast bellen waardeloos.

Contact met ziggo hierover altijd die stomme link die ook niet helpt nee monteur a 55 euries terwijl hier 2 wkn geleden nog een monteur geweest is

Denk maar gewoon mobiel te gaan bellen en vast bellen opzeg

Hilco

Ziggo sorry.

Wij zijn bij Ziggo weggegaan omdat hier glasvezel werd aangelegd. Onze provider is nu Tweak. Ga hier nooit mee in zee. Wat een verschrikkelijk bedrijf. Dagelijks ergernis. We hebben nu 8 maanden glasvezel en het internet heeft het nog geen dag goed gedaan. Het opnemen en afspelen van een programma is ook een ramp. Neemt soms maar halve programma's op. Bij het terugkijken van een film stopt hij soms gewoon maar dan moet je weer de film bij het begin aanzetten. Je kunt van een opname de reclame ook niet overslaan. Einde contract en snel weer terug naar ZIGGO

Tom

Spookfactuur

Ziggo verhoogde mijn factuur ( na aanschaf andere mediabox) van 51 naar 84 euro. Na contact hierover met Ziggo krijg ik eerst te horen dat het bellen over de vaste lijn apart gefactureerd werd, een ander wist te vertellen dat het om een systeemfout ging, per mail werd mij een creditnota van 86,10 toegezegd. Een week later krijg ik mail dat het nieuwe maandbedrag 74 euro wordt. Dit is inclusief onbeperkt bellen wat ik ruim een jaar geleden opgezegd had. En wordt er ook 74 euro van mijn rekening gehaald.

Ook zoiets, bij elk contact worden er gratis pakketten aangeboden, ik wil geen gratis pakketten maar gewoon een goed product voor een redelijk prijs, is dat teveel gevraagd?

Mark
18-08-2019

Gratis monteur bij installatie? Nou nee.

Ziggo adverteert met een gratis monteur bij installatie als je er zelf niet uit komt en hij gaat pas weg als het overal werkt.

Mooi niet. Ik woon in een flatgebouw en in een kast beneden (buiten) moest de kabel worden aangesloten omdat er geen signaal was. Gewoon een rekening gekregen. Daarnaast is er een kastje gemonteerd dat achteraf niet nodig was omdat er geen signaal was. Na aansluiten buiten had het oude kastje ook gewerkt. En ja ook voor het kastje een rekening gekregen. Moet nu met twee afstandbedieningen werken (tv en de decoder) en Netflix lukt niet vanaf een HUMAX decoder. Gelukkig heb ik een Smart tv.

Nee kpn en XS4ALL waren echt beter met betere service. Als je belt: langere wachttijden dan u van ons gewend bent. Nou dat hoor je altijd. Wanneer je ook belt.

Ontevreden en ik zal zeker weer opzeggen zodra abonnement afloopt.

Spijt dat ik ben overgestapt

Leo

Te duur

Niet meer mogelijk om enkel tv af te nemen.

17-08-2019

E-mail adres spoorloos

Sinds een jaar bestaat mijn e-mail adres niet meer voor Ziggo. Ik kan het adres gewoon gebruiken en krijg ook gewoon mijn mail. Maar ik kan het e-mail adres niet meer installeren op een andere device.

Kan geen account aanmaken. Ziggo gebeld en zij beweren doodleuk dat mijn e-mail adres niet bestaat.

Het vreemde is dat Ziggo mij wel berichten stuurt naar dit adres. Daar kan Ziggo geen verklaring voor geven.

Hoe vreemd kan het zijn.

Rik
16-08-2019

Slecht bedrijf

Abo omgezet naar lagere snelheid.

Moet goedkoper zijn.

Maar Ziggo schrijft gewoon het vorige ,hogere bedrag af van mijn bankrekening.

Bellen is een ramp.

Lange wachttijden, ze hebben het druk.

Vind ik niet gek , omdat ze zoveel klachten per dag krijgen.

Ga zo door Ziggo!

Abc
16-08-2019

Super slechte verbinding in klein appartement, zelfs met herhaalkastje

Om te huilen. Verschillende monteurs geweest, verschillende modems, routers en herhaalkastjes gehad. Nog steeds slecht. Verbinding is zo slecht dat mijn laptop automatisch op het internet van mijn buurvrouw twee etages hoger springt, omdat het signaal daar beter is dan in mijn eigen huis!

Laura
14-08-2019

Nooit geen problemen met klantenservice!

Al jaren klant bij Ziggo, zowel op oude als nieuwe adres.

Op nieuwe adres aangemeld als nieuwe klant. Dus Horizon Box, Modem heel de mikmak erbij gekregen. Geinstalleerd door monteur. Altijd redelijk slechte verbinding gehad. Maar sinds begin dit jaar bijna niet te doen. WiFi verbinding steeds uit, niet automatisch inloggen, wachtwoordmeldingen. Enfin liep niet lekker.

Contact opgenomen met Ziggo. Na twee keer contact en voor de hand liggende oplossingen geprobeerd te hebben (resetten en spitter ertussenuit) geen resultaat.

Direct een monteur gestuurd, aanleg bleek niet goed te zijn.

Nieuw modem gemonteerd, WiFi tot in de tuin (eindelijk!)

En alles onder service!

Ik ben blij, ga zo door!

Christina

Gratis monteur!

Gisteren een GRATIS monteur geweest, dit ivm overstap van horizon box naar ziggo nextbox, De horizon box had al 5 weken de youtube app niet meer zou storing zijn, Nu stoppen ze er mee per 15 augustus. Krijg vandaag een rekening van 50 euro voor een internet kabeltje van 2 meter en de tijd die de monteur daarvoor nodig (4 min) had om hem aan te sluiten, Zitten zEker gouden draadjes in die kabel Stelletje oplichters!

Maaike
13-08-2019

Probeer al een maand het contract over te zetten

Ik probeer al sinds juli het contract te zetten naar mijn oud-huisgenoot. Het is ziggo gelukt om maar liefst 2(!) brieven kwijt te raken en de 3e keer zijn gelukkig alleen maar de kopie├źn van ID bewijzen verloren. Hopen dat de 4e keer wel goed gaat. Klantenservice kan ook alleen maar zeggen dat het via de post moet. Geen mogelijkheid dit via de email of de website te regelen.

Oma

Vanaf juni geen analog TV / radio

Vanaf juni 2019 hebben we geen analoge tv en radio en heb dit gemeld bij ziggo en ziggo laat een 90 jarige lid vanaf juni zonder signaal.

Ze weten niets, ze kunnen niets en willen een modem vervangen terwijl we nog analoge via de kabel TV kijken.

We betalen nog steeds ABO kosten. Een aannemer is hier bezig met het vervangen van de straat riolering en vertelde dat er een ziggo monteur in de kast bezig was geweest.

Wieb
11-08-2019

Maandelijkse Facturen.

Wie o wie kan mij vertellen wat jullie ervaring is inzake de facturen die ziggo aanbied.

Met name in de kortings periode.

Ik kan er geen touw aan vast knopen.

Onduidelijk,omslachtig.

Laat maar horen

Cees

Zeer slechte klantenservice

Januari 2019 heb ik een ziggo abonnement afgesloten, (internet en tv) sindsdien kon ik 1 er 1 gebruiken als ik tv ging kijken dan kon ik niet op internet en andersom ook. Toen heb ik in februari een monteur gehad en die bevestigde dat er zeer lage verbinding was.

Half mei ziggo opgebeld omdat niets het meer deed. Dus geen internet en geen tv. Toen heb ik gebeld en hebben ze een meting gedaan en wat bleek? Mijn kabel was beschadigd toen werd me beloofd dat het binnen 8 weken opgelost zou worden inmiddels ben ik al weer 11 weken verder na half mei en is het nog niet gemaakt heb deze week al 3x gebeld en word gewoon tegen je gezegd dat ik moet afwachten en als het eens gemaakt word dat je dan terug kan bellen voor een vergoeding.

Gewoon al van januari tot augustus aan het kloten

Egt een zeer zeer slechte klantenservice dat je je klanten wel al maanden laat betalen en vervolgens geen goede service er voor aflevert. En nergens word je in tegemoet gekomen. Egt zeer slecht

Groeten een zeer ontevreden klant!

Freddie
10-08-2019

Ziggo wimpelt verantwoordelijkheid af .

Ik heb een abonnement bij Film1 via Ziggo. Binnen enkele weken gaat Film1 over op een andere eigenaar en het gehele aanbod wijzigt dramatisch op 1 augustus. Er wordt op Film1 vanaf die datum ouwe meuk uitgezonden die zelfs op RTL niet meer te zien is. De informatie over de inhoud wordt door Ziggo niet gedeeld met zijn klanten, terwijl zij wel de gelden innen. Ik vind dat ik als klant het recht heb om op dat moment (voor 1 augustus) mijn abonnement per direct op te zeggen. Ziggo weigert dit en houdt mij aan een maand opzegtermijn en legt alle verantwoordelijkheid bij FIlm1. Maw : Ziggo wil wel de lusten, maar geen lasten.

Gerard

Slechte verbinding

Nadat ik op18 december 2018 overgestapt ben naar zingt heb ik problemen met verbinding.

Moet Netflix met eigen afstandbediening gebruiken duurt erg lang dt die dan laat vaker wel dan niet weer uitzetten om verbinding te krijgen.

internet wat vaak uit valt.

kanalen wat erg lang duurt voordat er beeld is.

vaak contact gehad 3 x andere mediabox gehad en 2keer ander modem.

op aanraden van monteur netflix op eigen afstandbediening gebruiken is wel beter dan via de box.

deze monteur zei ook als er nu problemen zijn moet dat buiten zijn.

weer contact gehad deze willen mij monteur sturen voor binnen of weer andere box of de oplossing zeggen ze de nieuwe box maar dan wel weer jaarcontract.

ik betaal veel voor deze dienstverlening dus waarom niet gewoon de klanten op goede manier helpen en niet via stappenplan als alles al geprobeerd is.

Albert
08-08-2019

Horizon box die slecht wordt

Wij hebben sinds ongeveer een jaar een nieuwe horizon box.

Kids kijken veel netflix er op en wij kijken ( keken) vaak youtube.

Nu wordt het ineens niet meer ondersteund en netflix is erg slecht.

Krijgen nu te horen dat deze kast het niet niet meer aan kan en we een opvolger kunnen aanschaffen tegen activatie kosten en duurder abonnement.

Ben hier niet mee eens.

Als ik dit niet wil kan ik beter naar andere provider gaan kijken terwijl ze weten dat in het noorden maar 3 providers zijn en de andere twee slecht zijn.

Vind het slecht hoe er met klanten wordt omgegaan.

Sinds kort is hun maandprijs ook fors gestegen maar je krijgt er minder voor weer.

07-08-2019

Prima service

Ben al jaren klant van Ziggo. Nu heb ik een nieuwe tv gekocht en kon geen digitale zenders ontvangen via de module. Contact opgenomen met Ziggo en zij vertelden mij dat de oorzaak waarschijnlijk de verouderde module was. Hebben mij een nieuwe module gestuurd en mijn contract kosteloos aangepast. Heb nu digitaal beeld.

Een tevreden klant.

Noel
07-08-2019

Verhaal achter regeling

Ik heb 2 box van ziggo 1 horizon en 1 van de kleinere ontvangers die ik 4 euro extra voor betaalt voor in mijn kamer.

Mijn horizon box werkt niet dus ik kan geen tv kijken omdat de afstandbediening niet meer koppelt, ik gebruik het alleen voor internet.

Andere box gebruik ik ook niet meer want tv in kamer is stuk.

Heb aangeboden van ziggo dat er een monteur gratis langs zal komen voor reparatie. Hij zal komen maar gaven ze geen speciefieke tijd.

Monteur is langs gekomen ik was er niet thuis ik ging mijn dochter van school halen.

Mijn zoon van 16 jaar was thuis monteur weigerde om naar probleem te kijken.

Hoppa een tijd later staat de kosten op mijn factuur.

Maar waren dit niet gratis?

Moet ik de kosten betalen terwijl er geen dienst is geleverd?want hij heeft niet eens naar gekeken.

Raden nu heb ik een schuld bij ze samen met een openstaand factuur.

Regeling getroffen moest 98,50 betalen dit is de regeling bedrag van 27,50 en normale abbokosten

=71,- euro.

Ik heb aangegeven dat ik rond 25/26 kan betalen ivm met sf.

Ze geven akkoord te gaan en dan sturen ze per mail een bericht met uiterste datum 24, ik was 2 dagen later met betaling ben ik direct geblokeerd.

Meerdere x gebeld kreeg ik een andere betalingregeling van 5 termijnen 140,- maar hoe kan dit nou?

Ik heb openstand van 202,-: 5= 40,- + 71,- abbo kosten =111,-

Ik kreeg mail met de 5 termijnen regeling van 40,- en een abbo kosten van 100.17.

Ik bel voor uitleg ik wou een specificatie van de maandelijkse kosten want als ik inlog zie ik gewoon 71,- pakket.

Medewerker zij dat als je een regeling treft hebben ze een formule om te berekenen en dat je altijd meer gaat betalen.

Trouwens heb ik gevraagd om mijn pakket te verlagen en retourdozen om de defecte boxen te sturen in ruil voor goed werkende boxen dat kon niet omdat ik een openschuld daar heb.

Nu willen ze mij elke maand 30 euro extra laten betalen x de 5 termijnen ipv 111,- moet ik 140,40 betalen.

Ik weet niet wat te doen nu wordt van de kastje naar de muur gestuurd, ik wil het naar de deurwaarder laten gaan maar dan wordt het weer geblokeerd en hebben mijn kids geen tv want zelfs de kabel tv doet het niet.

Iemand een tip