20-06-2013

zeer zeer zeer slechte ervaring vandaag!!!! Keurig opgegeven dat we gaan verhuizen, na veel wikken en wegen toch besloten bij ziggo te blijven ondanks duurder abonnement, omdat we wel heel tevreden waren.

Vandaag zou een installateur komen om alles in een pakket te installeren. Dit is niet gelukt omdat er mogelijk een breuk in de kabel zit volgens de installateur. Deze heeft een telefoonnummer gegeven van iemand die de boel kan komen doormeten, en kan zeggen waar het probleem zit. Vervolgens zijn we de hele dag bezig met bellen en allerlei mensen aan de telefoon gehad. In totaal wel meer dan 2 uur in de wacht gestaan!!! a 90 eurocent per minuut!

Om vervolgens iemand aan de telefoon te hebben die zegt dat er een order niet goed is verlopen en dat we weer moeten afwachten tot morgen. We hebben 49 euro betaald (of was het 79 euro?) voor de installateur, een hele dag ergernis gehad en niets anders kunnen doen, en in totaal wel 4 uur aan de telefoon gezeten.... Dit is niet normaal. Ik ben helaas een van de vele klanten geworden die erg ontevreden is

03-05-2013

Ziggo heerst. Heb een paar avonden zonder alles in 1 gezeten. Op zich niet zo erg, maar als ik de machine aanspreek op hun wanprestatie via robot Tess krijg een belofte van deze mevrouw dat de klantenservice binnen 72 uur een reactie zal geven. Tja dat is een leugen gebleken. Mijn vraag/klacht staat nog steeds en is al 2 maanden oud zonder response. Echter je moet haast naar een rechter gaan hier je gelijk te halen, want je wilt niet weten de stompzinnigheid van de klantenservice en Ziggo. Heb gebeld met 1200 maar niemand kan of wil me doorverwijzen naar deze Ziggo-goeroe die blijkbaar wel ondertekend voor vertrouwen en belofte, maar als er problemen zijn goed afgeschermd is door muren van bewuste onzin van uitbesteding. Als simpele klant ben je een nare luis in de pels die doodgedrukt wordt in het gecreëerde systeem. Maar we mogen en kunnen niet klagen. Gewone burgers die betalen moeten niet zeuren.

Wees blij met Ziggo als het werkt en doe niet zo moeilijk als je klacht de publiciteit niet haalt. Je hebt wel gelijk, maar wij zullen er juridisch alles aan doen te voorkomen dat je blijft protesteren. 99,9% valt af incluis mezelf. De bluf van het systeem werkt.

29-04-2013

Ik ben al sinds oktober 2012 niet meer bij Ziggo en toch blijven die idioten abonnementsgeld van me afschrijven. Ze hebben al vele malen ontdekt dat de fout bij hen ligt, ze hebben het ook toegegeven en nog blijven ze factureren.

Een grote bende oplichters bij elkaar, dat zijn ze daar.

18-04-2013

Ik zie allerlei leuke aanbiedingen bij oa Telfort en UPC. Allemaal zeer aantrekkelijk....Echter bij Ziggo nooit problemen gehad. Prima klantenservice, puike verbindingen. Het kan alleen wat goedkoper. Dus wat te doen ? Bij Telfort en upc zijn er behoorlijk wat negatieve reactie`s van ontevreden gebruikers te lezen, alleen zijn die er ook over ziggo, zij het in mindere mate.....Ik weet het niet meer.....

02-04-2013

Vreselijk, krijg een e-mail van een onbeschofte medewerker, het betreft een principiële kwestie. Ik heb een factuur betaalt via de website van Ziggo, deze stond eerst om 97,95. De betaling ging middels I-Deal. Nu doet Ziggo er 4 dagen over om dit te verwerken en in de tussentijd verhogen ze de factuur met 18 euro! De persoon Erica Blom-Groenink geeft aan dat de betaling te laat heeft plaats gevonden blablabla en weigert dit te crediteren. Heb haar bewijzen gestuurd dat ik tijdig te betaling via hun eigen site heb verricht maar de blijft stug. Onbeschoft en vreselijk, ben echt aan het kijken naar alternatieven naast Ziggo.

31-03-2013

Helaas, helaas...het leek zo mooi. Een alles in een pakket van Ziggo. Monteur geregeld en wachten maar.... Maar op de dag van de afspraak: geen monteur! Gebeld met de helpdesk die mij verzekerde dat de monteur echt nog zou komen. Wanneer dat niet het geval zou zijn moest ik voor 8 uur even bellen voor een spoedafspraak.

Maar om 19.40 uur kreeg ik te horen dat het te druk was aan de telefoon en dat ik op een later moment moest terug bellen. Dat werd de volgende dag. Jammer dat de verbinding steeds verbroken werd en ik mijn verhaal 4x moest herhalen. Maar waarom neemt Ziggo eigenlijk zelf geen contact op met de klant wanneer ze een afspraak niet nakomen? Of wanneer de verbinding verbroken wordt

Dan in t kort:

- bedrijf dat voor Ziggo installeert zou mij bellen voor een spoedafspraak. Dat is niet gebeurd.

- ik bel na 1,5 dag zelf terug en krijg te horen dat ivm Pasen het spoedverzoek is afgekeurd. Pardon? En waarom belt er niemand om mij dat te vertellen?

- ik moet weer lang wachten en krijg een 'gewone' afspraak op een datum die mij niet uitkomt. Antwoord van Ziggo? Sorry, kunnen we niets aan doen. Zorg voor iemand anders in je huis. Het is zoals het is... En ik kan weer de hele dag gaan thuis zitten omdat de installateur niet kan bellen voordat hij langskomt. Niet KAN of niet WIL...?

Okay, ik krijg geld terug voor gemaakte telefoonkosten en een schadevergoeding voor het feit dat de monteur niet kwam opdagen. Maar wil iemand mij vertellen hoe je 2 weken zonder internet, tv, of telefonie door komt

Ziggo klantgericht? Laat me niet lachen. Er wordt geschermd met termen als: het kan niet anders, wij kunnen er niets aan doen, ik kan niet met u in discussie hierover gaan...Letterlijk zeggen ze: pas je aan aan onze processen. Wat jou wel of niet past, daar doen we niets mee. Onze service leveren we zoals wij dat goed vinden. En als je daar last van hebt...jammer voor jou!

Is er IEMAND op managementniveau bij Ziggo die enig idee heeft hoe een klant met een reele klacht aan de telefoon behandeld wordt? En is er iemand van datzelfde MT die zelf zo behandeld zou willen worden? Don't think so....

29-03-2013

We hebben ook de aanbieding van drie in een ,dus de hele pakket van Ziggo. De medewerkster van Ziggo vertelde dat het veel voordeliger was enz en veel sneller internet .Nu kreggen we de factuur online en tjonge was effe slikken ,het bedrag was 210,76 euro ,dus geen koopje .Inmiddels was KPN ook opgezegd door mn man ..en daar moeten ook ruim 489,00 euro aan betalen wegens contractbreuk ...

De factuur is zo hoog werd er verteld door medewerkster ziggo ,omdat we heel veel bellen met vaste telefoon naar mobielenummers (zoon is vrachtwagen chauffeur)en de 0900...nummers ..We moeten dus alleen bellen met mobiel naar mobiel Vind dit heel vreemd ...Door ziekte was ik niet in staat om dit te regelen ..

Wie weet raad of heeft ook deze ervaring met ziggo ..

24-03-2013

Probleem met Gprs, torenhoge telofoonkosten, klacht ingediend, bijna 2 maanden gewacht op antwoord, ziggo geeft fout toe maar wij moeten nog steeds betalen voor hun fout! Zeer klantonvriendelijke benadering, tevens nu een incassobureau ingeschakeld, wij zien nu, na bijna 10 jaar klant te zijn, hoe Ziggo ons ziet Je bent gewoon een nummer! Ziggo sucks!

22-03-2013

Ik heb mijn Ziggo abonnement vorig jaar augustus opgezegd en dat verliep prima.

In november heb ik bij een kennisen van mij (oude echtpaar) een smartcard geactiveerd via de telefoon...helaas met mijn eigen telefoon!

Vervolgens kreeg ik een bevestigingsbrief waarop ik gelijk gebeld had en er werd mij verzekerd dat ik geen abonnement meer had dus er zouden geen facturen komen. (ik had nog geeneens de link gelegd met de smartcard activatie bij iemand anders)

Een maand later kreeg ik spontaan een factuur voor televisie via Ziggo. (Aangezien ik de link totaal nog niet had gelegd met het activeren van een smartcard bij iemand anders heb ik verzocht om de factuur te crediteren omdat ik al sinds augustus geen gebruik maak via diensten van Ziggo.

Helaas...u heeft een smartcard geactiveerd dus u neemt wél diensten af via Ziggo....(dit was het antwoord van Ziggo.)

Ik ben tal van telefoontjes en mailtjes verder en een enorme frustratie rijker.

Nu komt de aap uit de mouw! Tijdens mijn laatste telefoontje zonder daarbij een klantnummer in te toetsen kreeg ik te horen dat er een betalingsachterstand was (klopt..want ik betaal niet voor iets wat ik niet gebruik) Ik kon hierbij gelijk de conclusie trekken dat men mijn telefoonnummer gebruikt voor mijn accountgegevens.

Doordat ik bij iemand anders een smartcard geactiveerd heb met mijn gsm wordt dit automatisch aan mijn adres gekoppeld. Je krijgt een bevestigingsbrief, waar je uiteraard op reageert en Ziggo zegt alleen: ja meneer, u heeft uw smartcard weer geactiveerd!

Concreet: ZIGGO GEBRUIKT UW TELEFOONGEGEVENS !! Wet van Privacy wordt hierbij geschonden en het kost u heel veel moeite om Ziggo te overtuigen dat u geen smartcard geactiveerd heb op uw adres!

Conclusie: bel nooit met uw eigen telefoon om bij iemand anders een smartcard te activeren!

18-03-2013

waardeloze service.

Ik meld me 3 weken geleden aan bij ZIGGO, kan opgeven wanneer ik een monteur wil ontvangen voor de installatie , aangegeven op 18 maart in de morgen en blijf er speciaal voor thuis, word ik om 15.30 uur gebeld wanneer de monteur kan langs komen omdat hij vandaag toch niet meer kan komen. Tevens dat hij op korte termijn geen tijd heeft en of ik het zelf wil doen Als ik dat zelf had willen doen had ik dat wel aangegeven.

Aangegeven bij ZIGGO dat ik het geen stijl vind en ze weten het prima op te lossen.

Je kan dan inderdaad beter geen klant zijn bij deze Firma.

PS ook lekker bereikbaar!

Geachte heer Vermijs,

Bedankt voor uw mail van 18 maart 2013. Hierin dient uw klacht in betreffende gemaakte afspraken.

Wij danken u voor de moeite die u heeft genomen om uw ongenoegen bij ons onder de aandacht te brengen. Ziggo neemt reacties van abonnees heel serieus. Dit geeft ons namelijk de mogelijkheid om onze dienstverlening te verbeteren.

Volgens onze administratie heeft u inmiddels telefonisch contact gehad met onze Klantenservice. Op uw verzoek is uw bestelling geannuleerd.

Mocht u nog vragen hebben dan horen wij dat uiteraard graag.

Heeft u nog vragen of opmerkingen? Dan beantwoorden wij deze graag via ziggo.nl/klantenservice.

Met vriendelijke groet,

M. Bathoorn

Medewerker Klantenservice

11-03-2013

Al meer dan 10 jaar klant van Ziggo hiervoor @home nooit geen problemen gehad. Maar sinds een paar maand geleden heb ik er interactieve tv bijgenomen toen begon de ellende! Het is ook teveel om op te noemen maar in ieder geval komt ziggo klantenservice zijn beloftes niet na. Erg teleurgesteld in dit bedrijf!

08-03-2013

Vorig jaar ook overgestapt naar ziggo en dat beviel goed tot vandaag. In januari en februari gebruik gemaakt

van enkele programma s on demand want dat kun je kijken als je tv plus hebt

Echter schetst mijn verbazing dat er op de factuur alle programma s dus wel in rekening zijn gebracht

even bijna 100 euro bijbetalen. Gemaild met ziggo, ze zijn niet bereid om een oplossing te zoeken en

beginnen meteen over dat ik mij maar moet melden bij Credit Yard finance om een regeling te treffen

maar ik wil helemaal geen regeling want ik ben het er niet mee eens. Zij beweren dat als je on demand

kijkt en code 4 keer nul intypt je dan instemt met betalen, echter wordt dit nergens op hun site vermeld

Hiertegen bezwaar gemaakt, ze houden hun poot stijf en blijven bij hun verhaal en zeggen

dat ze deze kosten onmogelijk kunnnen kwijtschelden.

De rekening van febr was nog hoger terwijl na de eerste keer niet meer hebben gekeken

dus nu zit ik met twee torenhoge rekeningen in mijn maag

Ze denken niet mee met de klant en zoeken ook geen oplossing

Dus ik denk erover om juridische stappen te ondernemen en de media op te zoeken

27-02-2013

Heel erg slecht.... en dan met name de niet bereikbare klantenservice die niet kan en wil helpen. ik krijg een foute factuur en word vervolgens niet goed geholpen. als alles werkt lukt het wel met ziggo maar ze zijn nog net zo erg als het oude casema op het moment dat er iets fout gaat met hun administratie. Niet te herstellen

20-01-2013

3x helemaal niks, noppie nado!

Nog mazzel dat ik nu dit bericht kan maken en verzenden, eindelijk: na dagen weer internet!!!

Zo maar vanzelf en helemaal spontaan

Na ruim 4 jaar gesteggel over internet/bellen/tv wel of niet, dagen niet en dan weer een paar uur wel bellen en internetten.. om moe van te worden

Dan eindelijk de kogel door het Ziggo huis: het ligt echt aan de kabel in uw huis...

en die komt Ziggo GRATIS vervangen... De eerste dag werkt het eindelijk zoals het zou moeten maar na 1 dag helemaal weer niksie, noppa nada...

Tv, wel maar die sneeuwt en stottert volop.

De helpdesk weet zeker dat mijn modem off-line staat (alle stekkers zitten er in, maar toch off-line). Knap hoor dat ze dat kunnen zien...

Maar goed: een monteur komt nu al over een week(!) en die gaat er voor zorgen dat alles weer gaat werken zoals het hoort, jaja...

Ik zet mijn automatische betaling nu stop en betaal pas als het inderdaad goed zal werken...

Ze krigen geen cent meer van me tot het goed is

08-01-2013

Als je Ziggo opzegt omdat je gewoon spookrekeningen krijgt, kan je nooit meer je mail lezen. De provider die ik voor ziggo had, laat ons gewoon de mail lezen, maar ziggo is zo kinderachtig om de toegang direct te stoppen.

28-12-2012

Na bijna twee jaar klant bij Ziggo en twee jaar ellende ben ik aan het proberen van ze af te komen.

Keurig schriftelijk opgezegd en daar ook een bevestiging van gekregen. Per 25 november EINDE ZIGGO! HOERA!

Vergeet het maar, 29 november het maand bedrag toch afgeschreven. Natuurlijk kun je dat storneren maar ik wilde toch netjes blijven dus de RAMPZALIGE TELEFONISCHE HULPDIENST gebeld.

Na veel moeite eindelijk een dame aan de lijn die van wanten wist en mij beloofde dat nu alles in orde was en het teveel betaalde bedrag terug gestort zou worden. Twee dagen later keurig een brief in de bus waarin het een en ander werd bevestigd, ondertekend door Erica, Directeur klantenservice.

Toch netjes van Ziggo, of niet dan.

NIET DUS, 28 december is er wederom een maand abonnementsgeld afgeschreven.

Ik ben benieuwd of ik tot de President Directeur moet doordringen om van Ziggo af te komen.

09-10-2012

Niet het goedkoopste abonnement, maar maandelijks opzegbaar en internet via de kabel spraken mij aan.

Na het afsluiten supersnel een welkomsbrief met leverdatum gekregen.

Binnen 5 werkdagen zou het werken. (Op vrijdag)

Afgewacht, zaterdagmiddag gebeld omdat de tv niet eens signaal had.

Kreeg ik van een telefoniste te horen dat de monteur begonnen was met de kabel aan te sluiten vrijdag, maar dat

Die het niet af had gekregen. Maandag zou het werken.

Afgewacht tot dinsdagmiddag, geen signaal. Weer opgebeld. Na diverse keuzemenus weer iemand aan de lijn.

Deze vertelde mij dat hij kon zien dat ik al gebeld had, maar er stond geen aansluiting op de planning. Hij gebruikte zelf devwoorden: dat is een beetje slordig van ons.

Maar hij had de oplossing: hij ging een melding maken en dan zou ik binnen 3 werkdagen aangesloten zijn.

Ik hoop het, maar ik geloof het pas als ik het zie.

ZIGGO, VERBETER JE SERVICE ! Zeker met de prijzen die jullie hanteren.

Wat een eerste indruk

23-09-2012

Klacht over storing telefonie, het is de derde keer dat ik storing heb met de telefonie van Ziggo

Nieuwe telefoon gekocht maar die geeft het zelfde storing teken geen verbinding.

Kabels nakijken modem resetten in en uitpluggen connectoren, en storingsdienst bellen.

Dit laatste is er tijdrovend en ook zeer duur, uren wachten en dan vervolgens niet geholpen kunnen worden.

Kost geld 0,10 cent + gebuik van je mobiele telefoon in min geval 0,20 cent.

Als je storing hebt duurt het erg lang voor het is opgelost.

Ziggo bedenk dat dit klanten kost ik wil overstappen omdat ik het zat ben de telefoon heeft storing en dat kost de klant veel geld. Voor telefoon storingen en apart nummer maken gratis!!!

12-07-2012

Als er geen problemen zijn, goede ontvangst en snelle aansluiting analoge tv zenders niets te klagen.

MAAR...als er vragen zijn of problemen en je wilt ZIGGO bellen om dit op te lossen dan staat er je wel iets anders te wachten.

Heb 100x ziggo gebeld steeds verkeerde afdeling en nee ze kunnen je niet doorverbinden, dus je zal hele tijd het nr opnieuw moeten draaien en dat hele keuze menu weer moeten doorlopen (en ja weer 10 min verder) 10 Cent per min. Volgens medewerker X optie 3, optie 4. Daarna weer nee opnieuw bellen alleen optie 4. Weer verkeerd weer opnieuw bellen optie 3, vervolgens weer opnieuw bellen optie 1, 3 etc. Ik werd GEK. Eindelijk een medewerker aan de lijn was het een NEWBIE! heb daar in eerste instantie niks op tegen hoor, maar je moet geen verkeerde info verstrekken, zodat ik bijna vastzat aan 2 dezelfde abonnementen! Al met al zat ik bij elk telefoontje wel 45 min!!!! aan de lijn...x 10 cent per minuut. Het lijkt echt alsof ze je kunstmatig aan de lijn houden voor het geld. ECHT 45 min dat kan toch NIET! eindelijk was ik dan de laatste keer wel door iemand die er verstand van heeft geholpen, maar toch deze dure grap heeft me toch in totaal ongeveer 20 euro gekost. Situatie: nieuwe klant (ik) wil analoge zenders ontvangen, kreeg ik te horen dat digitale zenders er ook bij horen..dus keuze uit c module of digitale hd ontvanger. Wat blijkt die 2 kosten extra geld 59,95 en 79,95 en helemaal niet verplicht om af te nemen. Ik gelijk terugbellen, nee annuleren heb gezegd dat ik digitale zenders niet nodig hebt (uitbreiding tot 60 zenders, maar heb al aan 25 zenders ruim voldoende) En die annulering ging helemaal FOUT. Om het verhaal kort te houden heb hun fout ingevoerde aanvragen rechtgezet. Ze hadden een fout gemaakt met een abonnement digitale ontvanger en C-module en die moest ik rechtzetten en annuleren om hun daarop te attenderen kostte mij het 20 eur telefoongesprek om het te annuleren en voorkomen dat ik vastzat aan 2 overbodige abonnementen.

08-06-2012

Ziggo focust zich alleen op het binnenhalen van nieuwe klanten. Bestaande klanten worden totaal niet gerespecteerd. Maandelijks krijg je een folder binnen met aanbiedingen voor bestaande klanten. HD recorder voor maar 99,-!! En bestaande klanten mogen 450,- dokken!! Nu hebben ze een schappelijke actie (na maanden) voor bestaande klanten, jaja, 199,- voor HD-recorder. Dus nog steeds 200% meer betalen dan de nieuwe klanten!! Wat een service.

Mij was 2 maanden gratis HBO kanalen beloofd. Ja zij de medewerker aan de telefoon "echt alleen maar 2 maanden gratis kanalen, meer niet." Facturen krijg je ook niet over de post. Ik zag op mijn bankafschriften dat mijn maandbedrag een stuk hoger is geworden. Wat blijkt, die 2 maanden gratis kanalen zijn betaald geworden, 15,- per maand extra!! Dan bel je daar over op als klant, krijg je iemand aan de telefoon die totaal niet oplossingsgericht is en doet of het je eigen schukld is dat je moet betalen!? Sorry hoor, maar de medewerker die ik sprak vertelde mij dat die 2 maanden gratis ook alleen 2 maanden was!! Dus over de telefoon mogen ze schijnbaar de grootste onzin verkopen om maar hun verkoopjes te kunnen turfen. Walgelijk gewoon! Ik wil mijn kosten gerestitueerd hebben. Ja dat doen ze niet. Er is een brief naar mij gestuurd inzake de aanvraag van de kanalen. Hierop staat niet dat na 2 maanden kosten in rekening worden gebracht. Dus ik heb daar verder niet naar gekeken, omdat het mij mondeling was toegezegd telefonisch.

Heel sneu de behandeling van klanten vanuit Ziggo, ze snappen er echt niks van daar. De voordeur houden ze wagenwijd open, maar de achterdeur zit er niet eens in. kansloos dus...