Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Gewoon geen klantvriendelijkheid, altijd storing maar het is nooit de schuld van hun altijd ligt het aan mij dan de bedrading dan de afstand dan het signaal. Kom er ook nog een een onbeleefde monteur, stelt zich zelf niet voor geen sms gehad alles moest gehaast en snel want hij had meer klanten lekker aardig dit niet eens een compensatie voor de tijd dat we geen internet hadden door een kapotte kabel in de straat daar betaal je dan veel geld voor. Ik laat mijn contract aflopen en stap over op wat anders
Bij het bekijken van Aircrash Investigation in TV and Replay kom ik zeer vaak verknipte /onderbroken /incomplete afleveringen tegen. Erg vervelend en onzorgvuldig. Voorbeeld is S12, Afl 11: Heading for Disaster. Zie ook een onderbroken 'tijdlijn' in beeld. Zie dus niet de afloop van het verhaal. Dit bederft het kijkplezier. Graag uw reactie. Heb ook een screenshot gemaakt, dat ik hier niet kan bijvoegen. (e-mailadres verwijderd) /Wim
Waarom kan ziggo geen melden aan klant wanneer ze gaan updaten zodat we er van op de hoogte zijn zijn en niet onverwachts zonder internet zitten en gewoon een half uur zonder internet zitten en als je online zit te gamen heb je gewoon pech ik ben er klaar mee is meerdere keren voor gekomen maar er is nu glasvezel dus ook meer keuze van providers
Super tevreden over ziggo, zeer goed en vriendelijk personeel en kundige monteurs. Als er eens een probleempje is word het altijd snel en goed opgelost.
Twee dagen voor kerst krijg je een aanbod om een zakelijk abonnement af te sluiten vanwege je inschrijving bij de KvK. Die heb ik al 14 jaar, nooit eerder een dergelijk aanbod gehad. Ik zou niet duurder uit zijn dan mijn huidige pakket. Na de bevestigingsmail blijkt dat ik wel degelijk duurder uit ben dus ik wil alles gewoon laten zoals het is. Dat kan dus niet, ik zit voor 3 jaar vast aan het zakelijke pakket, bedenktijd is er niet en annuleren kan ook niet. Dat gaat ongetwijfeld erg leuk worden want ik accepteer dit nl. niet zo maar.
Klantenservice ZIGGO en hulpvaardigheid monteurs.
Over de klantenservice kunnen we kort zijn, die bestaat niet. Als je je oude vader naar een verzorgingstehuis moet verhuizen en ZIGGO is ONBEREIKBAAR voor deze verhuizing baal je in eerste instantie. Na ruim 3 uur bellen met een 0900 nummer uiteindelijk dit deeltje geregeld gekregen. De verhuizing liep echter niet goed. Afsluiten bleek geen probleem, maar een stekkertje in het juiste gaatje stoppen kostte ruim 2 weken. Tot slot een monteur die de TV voor mijn demente vader NIET wilde instellen. Nee, ziggo verdient niet eens die ene ster.
Door een fout bij Ziggo, de klantenservice medewerken heeft ipv ziggo opgezegd kpn opgezegd nu zit ik dus zonder internet en tv thuis midden in een een lockdown 2 weken lang zonder internet of tv.
Ze hebben hun fout erkend maar kunnen het niet meer terug draaien!
Ik moet thuis werken maar dat gaat niet zonder verbindingen, dus de kerst dagen en nieuwjaarsdagen geen tv en internet!
Echt een onredelijk rot bedrijf, voor mij nooit geen ziggo.!
Wat heet service?
30 minuten in de wacht en de wordt weer verbroken
Weer opnieuw bellen .
De tweede is iets sneller maar weer in de wacht
Uiteindelijk wordt de storing maar een bestelling en deze wordt MET VETRAGING opgestuurd.
Ziggo dit is gewoon WAARDELOZE handelen en verdient nog geen eens de naam service!
Zeer slecht. Stap niet over naar Ziggo. De klantenservice helpt je van slecht naar slechter. Lossen niks op en vergeten de overstap te annuleren waardoor we nu de komende 2 weken zonder tv en internet zitten. Na 50 minuten met de klantenservice aan de lijn, waarvan 30 minuten in de wacht, verbreken ze de verbinding. Schandalig!
Als bestaande Ziggo klant op de site gekeken naar optie om pakket uit te breiden. Daarbij een mooie aanbieding gezien welke ik (aangelogged als bestaande/bekende klant) kon bestellen. Geen vermelding in trend van "niet voor bestaande klanten".
Krijg je een mail dat de bestelling in gang gezet is maar de korting niet geldig voor bestaande klanten. Doodleuk de volle mep in rekening brengen dus.
.bellen / doorverbonden / afgekapt / opnieuw bellen etc (totaal > 60min) krijg je iemand van retentie. Maakt bestelling alsnog in orde zegt ze. not krijg een mailtje met zoveel maanden korting. maar uiteraard (?) minder korting dan afgesproken.
Weer bellen. uiteindelijk andere collega van retentie "wat de collega van retentie zei, kan helemaal niet"
Wat een dieven bende. met Marcel de Groot aan het roer?
Tv en internet doen het overigens goed.maar wanneer je overgeleverd bent aan de service (.).
Zou het niemand aanraden, rond uit slecht.
Waardeloos.toezeggingen niet nakomen
onbetrouwbaar / wel toezeggen niet leveren Sprinters besteld op basis van mediabox en extra zender movie en serie XL.(toezegging van deze bestelling in deze opbouw per mail) op 11-12-2021 gaat contract in.op 09-11-12 thuisinstallatie pakket ontvangen met CI kaart ipv "bewust gekozen mediabox"(ivm terugkijk mogelijkheid). Nu blijkt deze combinatie niet mogelijk te zijn. Nadat ik niet in ga op talloze "mooie producten die ze me dan nu kunnen bieden .ga en wil ik annuleren.wordt gedreigd met annuleringskosten. Overstapservice is er niet vanwege het feit dat ziggo.c.a. twee weken eerder al het contract opzegt bij vorige provider.dus je krijgt een niet overeen gekomen product geleverd.welk ik niet ga gebruiken.en door het te vroeg opzeggen bij oude provider heb ook geen twee weken overbruggingsperiode (installatie tijd). Je zit dus gewoon weg uit het niets .zonder TV.tenzij je toch maar het niet bestelde pakket installeert.
Kreeg aankondiging van omzetting Ziggo zakelijk all-in-1 pakket, dat 6,50 duurder zou worden (ex BTW?). Nu blijkt de rekening veel meer gestegen. Wat blijkt: Ik heb twee telefoonlijnen waarvan de belkosten afgekocht waren in het oude abonnement (met 1 bedrag). In het nieuwe moet je ineens beide lijnen afkopen, hetgeen €15 ex btw scheelt. Totale verhoging dus 21,50 ex btw. Dat is een verhoging van meer dan 25%, waarbij alleen de internetsnelheid is verhoogd van 120 naar 500 Mb. De man van de hulplijn was ook verbaasd en vond dat het wel beter gecommuniceerd had mogen zijn, maar daar koop ik niets voor natuurlijk.
Na een storing van een week met daarbij 2 bezoekjes van monteurs verder nog geen werkend internet.
Na tientallen telefoongesprekken met de klantenservice waarbij je van afdeling naar afdeling wordt gestuurd vind ik dat ik goed in mijn recht sta om mijn contract te ontbinden.
Daarnaast is er met mij destijds via de telefoon heel snel een contract verkocht met een duur van 3 jaar. Waar ik me nu pas bij een storing bewust van ben geworden, ook daarop zeggen zij dat ze daar niks mee kunnen omdat dat te lang geleden is.
Ik ben echt niet te spreken over Ziggo en al helemaal niet over de klantenservice.
Advies is ook kies een andere provider!
Ziggo boekt ten onrechte een groter bedrag af via automatische incasso. Teruggeboekt en direct telefonisch contact opgenomen met klantenservice. Enkele dagen later wordt het juiste bedrag afgeboekt. Klaar denk je dan…….totdat er 1,5 maand later een factuur op de mat valt dat ik te weinig zou hebben betaald. Weer contact opgenomen met de klantenservice waarin ik aangeef dat dit al geregeld is. Na een hoop heen en weer gemail blijkt dat ziggo weer een fout heeft gemaakt en het eerder teveel betaalde bedrag in mindering heeft gebracht op het normatieve te betalen bedrag van de laatste maand. Te weinig geïncasseerd dus. Wil ik via een QR code alsnog betalen en de fout van ziggo als klant rechtzetten blijkt de QR verlopen te zijn. Na weer contact waarbij ik wederom aangeef dat ze dit zelf mogen rechtzetten met de volgende incasso blijkt dit niet te kunnen. Teveel afschrijven kan wel, te weinig ook maar dit dan vervolgens zelf rechtzetten…….
Je wordt als klant afgewimpeld.
Niets dan ellende. De ene storing na de andere.
Dan het analoge radiosignaal eruit gooien en geen goede alternatieven bieden terwijl ze wel de hoofdprijs vragen!
Ik ga eens bij KPN informeren.
De slechtste internetprovider. Monteur monteert modem met 2 splitters. Dat blijkt na regelmatig klagen en zeuren dat ik zelf voor een oplossing moet zorgen.
Dit bedrijf moet zich rot schamen. Hun producten zijn geen euro waard.
Klantenservice helpt je van de wal in de sloot. Als ik een 0 kon geven, had ik dat gedaan.
Super slecht, als maar doorgestuurd worden via app via telefoon en via website
We hebben een mediabox van ziggo waar we meer gerotzooi met hebben dan plezier waar ziggo ons meerdere malen aan het lijntje houden en na veel bellen een andere media box kregen dus fijn een nieuwe dus we gooide de kapotte weg
Krijgen we na maanden een rekening van de kapotte mediabox fijn ziggo wij stappen over naar een andere
Vandaag voor tweede keer op afspraak geen monteur gezien. Daarbij komt dat onze kabel storing veroorzaakt in een deel van onze wijk. Er is een nieuwe kabel gelegd. Echter deze moet bij ons binnen aangesloten worden. Wij hebben prima ontvangst. Ons belang bij deze actie is dus nihil. Wij zullen Cercit derhalve geen toegang meer verstrekken tot onze woning. Ziggo wast ondertussen hun handen in onschuld. Zij zijn opdrachtgever wat een eikels .