Ria
25-10-2021

Jaren lang klant geweest en bij opzegging hebben ze gewoon nog maanden geïncasseerd terwijl je allang geen klant meer bent. De maand van incassatie staat letterlijk op de factuur maar de klanten service zegt gewoon dat dit niet zo is!

Liegen en stelen, dezelfde ervaring met Vodafone. appel valt niet ver van de boom.

Hopelijk worden ze gelukkig met hun 64 euro, ik ben blij dat ik er vanaf ben en naar kpn ben gegaan. Veel eerder moeten doen!

22-10-2021

Al sinds het begin bij ziggo.

Buiten enkele kleine storingen die landelijk waren, nooit geen problemen gehad met ziggo.

Top bedrijf met nog steeds het beste internet en tv.

Dat zoveel mensen klachten hebben, ligt vaak ook aan hun zelf of aan hun pc met windows.

20-10-2021

Wat een slecht bedrijf is dit.

Ze weten je tot het laatste moment toch nog een oor aan te naaien.

Ik was in de winkel een medewerker gevraagd tot welke datum het contract af liep.

7 oktober.

Moet ik verder nog iets doen opzeggen nee niet nodig contact is klaar.

Vervolgens word er alweer een nieuwe factuur aangemaakt en ja hoor je moet wel binnen je contract opzeggen en je hebt nog een maand opzegtermijn.

Dus zo troggelen ze je toch nog even twee maanden af.

Oplichters met slechte service weten overal onderuit te komen.

19-10-2021

Op Ma. 18-10-2021 was er een storing die bijna de hele dag duurde. Toen de storing eindelijk voorbij was was mijn downloadsnelheid een stuk lager, Modem opnieuw opgestart, maar dat hielp niks. Nu, Di 19-1-2021, opnieuw mijn modem een paar keer opgestart, maar toen was mijn downloadsnelheid nog lager. Via de MijnZiggo App contact gehad maar uiteindelijk kwamen ze met de mededeling dat het toch bij mij zou moeten liggen. Zij hebben een storing gehad, en dan zouden de problemen bij mij moeten liggen terwijl bij mij alles hetzelfde is gebleven! Ze komen met nieuwe kabeltjes en een monteur aanzetten maar ik vind dat ze het eerst maar bij hunzelf nog alles maar een keer goed na moeten kijken.

CP
17-10-2021

Echte een nachtmerrie.

Thea
14-10-2021

Heb net een heel leuk gesprek gehad met een medewerker van ziggo ,ik had een aantal vragen en werd suprgoed geholpen

Ik weet jammer genoeg haar naam niet meer , maar een 10 met een griffel voor haar

Daphne
08-10-2021

Eersteklas k**-bedrijf. Buitengewoon slechte service en afschuwelijke dienstverlening.

Guus
07-10-2021

Al in juli mijn voorgenomen verhuizing aangekondigd. Al twee weken dagelijks aan de bel en chat om afspraak met installatiemonteur op nieuwe adres te krijgen. Telkens lang in de wacht, telkens doorverbonden met opnieuw in de wacht. Telkens je verhaal van begin opnieuw moeten vertellen. Telkens moeten ze het uitzoeken, want ‘het systeem’ heeft een probleem. Als ze morgen weer niet terugbellen ga ik naar andere provider. Echt om geestelijk gestoord van te worden.

N.A. Kunz
06-10-2021

Had via de web site formulier gestuurd voor overstap naar andere provider voor internet.

Voordat je definitief afgesloten wordt dit uiteraard eerst gecontroleerd, dus direct persoonlijk, niet vriendelijke en stuitend contact gehad. Medewerker wist niet wat ik wilde opzeggen en wilde niet luisteren naar de redenen van de klant voor opzegging en over de klachten van de onbereikbare klantenservice. Medewerker, onvriendelijk gesprek, gooide na 20 minuten de telefoon erop. Voordat we het formulier invul hadden een paar keer gebeld met klantenservice (0900 nummer) maar na 20 tot 30 minuten beëindigd. Wachten en geen contact na de wirwar van keuzes.

Dag er na nog geen bevestiging van het gesprek ontvangen, nog per mail of sms.

Jessy
02-10-2021

Ziggo levert niet (altijd) wat ze in rekening brengen. Dat is stelen! Sluit elders je contact af want vroeg of laat zul je erachter komen dat je bestolen bent.

Andrew
30-09-2021

Verdachte mail dat ik afspraak zou hebben met monteur van ziggo die ik niet had dit is door ziggo mooi op gelost ziggo bedankt super

Simon
27-09-2021

Ziggo pleegt contractbreuk! Ze dwingen je om een nieuwe mediabox te nemen, maar op de nieuwe mediabox kun je niet meer opnemen zonder je pakket te upgraden naar Complete voor 5.00 extra.

Ze beweren dat het niet je abonnement is dat verandert maar alleen de box terwijl de opnameservice toch wel degelijk deel uitmaakte van het bestaande abonnement; typisch Ziggo.

Danny
24-09-2021

Zeer slechte service had steeds storing aan mijn internet verbinding word gelijk een monteur aangeboden dat dan weer wel de monteur heeft verder weinig kunnen doen alleen een stekker kastje vervangen terwijl dit niet het probleem was om je onodig op kosten te brengen na dat dit vervangen was nog steeds storingen

Uiteindelijk contact opgenomen met ziggo die heeft mij kast gerest op afstand daarna nooit meer storing gehad maar of ik wel even €50 wil betalen voor de monteur die niks heeft verholpen het probleem lag bij het resseten van mij kastje wat op afstand gedaan had kunnen worden kortom naar mij mening ben ik goed opgelicht bedankt daarvoor ziggo als mijn abbonement klaar is ben ik direct weg 👍🏼

Nanda
22-09-2021

Leveren van slechte service en met name het personeel dat ontzettend slecht is opgeleid en je van het kastje naar de muur wordt gestuurd. 70 euro per maand en nog slechte WiFi in huis. Kunnen ze wat voor je betekenen? Ja door extra te gaan betalen, want extra je best doen voor klanten geldt bij ziggo alleen voor NIEUWE klanten. Als je eenmaal binnen bent, kijken ze niet meer naar je om!

Umut
20-09-2021

Wat een rotzooi bedrijf dit, gAtveredamme, betaal 80 euro per maand om elke dag uit spel te worden gegooid met een melding ‘ geen internetkabel aangesloten’

Veel op forums gekeken en ZOVEEL mensen met hetzelfde probleem, alle stappen geprobeerd nog steeds gekut, uiteindelijk ziggo gebeld en mevrouwtje verteld mij domweg dst het aan mijn kabels ligt, heb 3 kabels geprobeerd alle 3 deselfde probleem, net een brief gehad van Kpn dat ze glasvezel gaan aanleggen super nieuws

Dag ziggo Hallo KPN

Ben
18-09-2021

Ik Ben 30 jaar Klant geweest van Ziggo en heb geen problemen met ze gehad ales werkte prima

Het is een top bedrijf

17-09-2021

Ooit begonnen met chello, werd upc, daarna Ziggo, durf te zeggen, dat ik nooit problemen heb gehad, ben na laatste abonnement wissel zeer goed geholpen, snap al die negatieve signalen niet over decadente 4 k gezeik, terwijl er miljoenen mensen op de vlucht zijn en dood gaan van de honger.

Huub
14-09-2021

Een kwart ster voor ziggo, de grootste profiteur van opkopen wat mensen willen en ze 10 keer de oorspronkelijke prijs te laten betalen, wat een zielige mensen zijn het die dit bedrijf leiden. Geld is niet alles

Fred
09-09-2021

Na stoppen analoge TV signaal wil Ziggo geen gratis decoder leveren.

Na stoppen analoge TV signaal wil Ziggo geen gratis decoder leveren.

Vandaag gebeld met klantenservice Ziggo Zakelijk.

Persoon 1 hoort mij aan als ik verzoek decoder toe te sturen. Hij zegt dat even te moeten gaan uitzoeken. Zet mij in de wacht.

Na 15 minuten wachten krijg ik persoon 2 aan de lijn die van niets weet. Ik vertel mijn verhaal opnieuw.

Persoon 2 zegt ook dat hij het even moet gaan uitzoeken en zet mij ook weer in de wacht.

Na 15 minuten krijg ik persoon nr 3 aan de lijn.

Zij heeft mijn verhaal begrepen en zegt dat ik alleen een decoder kan krijgen als ik mijn TV abbo uitbreid naar 100 zenders en meer ga betalen.

Ik zeg dat ik niet meer wil gaan betalen maar dezelfde 20 zenders wil ontvangen die ik analoog kon ontvangen - ik betaal nog steeds hetzelfde maar de service van Ziggo is met het verdwijnen van het analoge signaal minder geworden. Ik betaal voor TV en vind dat ik het recht heb een decoder die hetzelfde beeld op mijn oude amaloge TV kan zetten als voorheen. Het is niet mijn keus geweest om het analoge signaal te stoppen.

Dan zegt persoon 3: u hebt dat recht niet want u heeft nooit betaald voor de TV signalen. U betaalde voor het internet en de TV signalen kreeg u er van ons gratis bij. Ik sta perplex en heb het gesprek beeindigd.

In mijn contract staat dat ik een pakket afneem met daarin internet en TV.

Voor mij betekent dat, dat ik betaal voor internet en TV. In een ondeelbaar pakket. Als ik in een restaurant een driegangen menu bestel is het ook niet zo dat ik alleen betaal voor de hoofdgerecht en het toetje gratis krijg. Dat ik nu geen TV beeld heb ligt niet aan mij maar aan Ziggo. Ik ben buiten schuld door Ziggo benadeeld - ik betaal voor TV beeld maar kan geen beeld zien omdat Ziggo een technische wijziging heeft aangebracht en mij daar niet technisch voor compenseert.

Ik verwacht van Ziggo een gratis decoder. Zoals ook in de pers te lezen was dat Ziggo na het afsluiten van het analoge signaal mensen met een analoge TV gratis decoder zou verschaffen.

De oplossing

Decoder op sturen zodat ik het TV beeld weer kan zien.

Bjorn
08-09-2021

Gewoon niet doen.

Je kan beter je geld in de fik steken, heb je tenminste nog wat om naar te kijken. Het is een abonnement voor gezeik en ellende. Internet klapt er om de haverklap uit, de mediabox is BIZAR traag en dan maar niet te spreken over storingen. Spijt dat ik hier nu nog aan vast zit.