Diana

Smartcard activeren.

Sinds 2weken een nieuwe abonnement. De Humaxbox extra heeft het nog nooit gedaan. Ik heb het zelf aangesloten. Gisteren is er een monteur geweest en de nieuwe Humaxbox extra bleek kapot te zijn. Hij heeft de box omgewisseld. Mijn smartcard van de kapotte Humaxbox deed het. We hebben dit uitgeprobeerd op de omgeruilde Humaxbox.

De monteur wilde in zijn laptop een Swap uitvoeren voor de omruil van de boxen. Dit kon alleen als hij dan de smartcard die het goed deed mee zou nemen en deactiveren. De omgewisselde Humaxbox had een eigen smartcard en die moest dan geactiveerd worden en dit zou 24uur duren.

Je raad het al, de kaart werkt nog steeds niet. Als je Ziggo belt staat de kaart niet geregisteerd bij mijn productafname. Met meerdere medewerkers van Ziggo gesproken en niemand krijgt het voor elkaar.

Nu moet ik 72uur wachten dan zou de kaart geactiveerd zijn. Dit moet ik nog zien. Het is dan vrijdag en niemand kan dan wat voor je doen.

Dit alles slaat nergens op. Waarom een smartcart omruilen die goed werkt en dan krijgen jullie de nieuwe kaart niet aan de praat?

Waardeloos.

Ar

Geen beste start. Zeer ontevreden

Net overgestapt van glasvezel naar Ziggo internet.Daarvoor alleen Ziggo TV zonder problemen. Internet valt de eerste dagen al met regelmaat volledig weg. Ook TV begint slecht te doen, hetgeen hiervoor nooit het geval was. Nu 3 dagen wachten op een monteur. Niet best met schoolgaande kinderen die internet echt nodig hebben. Wat een spijt van deze overstap. Helaas contract uitzitten en weer terug naar glasvezel internet.

15-01-2020

Overschakelen van radio naar tv

Als je de radio een paar uur aan hebt, is het onmogelijk om met de afstandsbediening over te schakelen naar een andere radiozender of tv. Het lijkt dat de afstandsbediening “geblokkeerd” is. Bij Ziggo service: “Dit is bij ons een bekend probleem. Kunnen we niets aan doen. Pas als de nieuwe Mediabox er is, is het waarschijnlijk opgelost. Kan niet vertellen wanneer die komt.”

Gelukkig heb ik een oplossing: zet mediabox uit met schakelaar. Na 5 minuten, als de verbinding er is, werkt alles weer. (Dus 1 maal per dag). Voorheen had ik XS4ALL, technisch perfect.

Isabelle

Alles slecht

Slechte wifi de afstand bediening doet het nooit ziggo tv is vervelend en de service is zo slecht

Adm

Waardeloze producten en klantenservice

Klantenservice is alles behalve vriendelijk en behulpzaam. Internet is traag en doet het bijna vaker niet dan wel tv valt ook steeds weg. Overgestapt naar kpn geen enkele keer een probleem gehad heb alleen contact gehad met de klantenservice met betrekking tot mijn aansluiting en dat heb ik als heel behulpzaam ervaren totaal tegenovergestelde van ziggo. Nooit meer ziggo

Marian

Mediabox XL

Mediabox XL daarvan is het besturingssysteem verouderd ,voldoet niet meer aan de eïssen waarvan je het contract voor het bezit van Mediabox XL hebt afgesloten . In het menu Apps werkt de YouTube app niet meer . Na vele gesprekken met Ziggomedewerkers waarvan de bejegeningen na mijn toe zeer ongenuanceerd waren! ik moest dan maar een duurder pakket nemen met de Mediabox Next dit pakket is aanzienlijk hoger als mijn huidige pakket aan abonnement kosten . Er wordt door Ziggo wel aangegeven als de abonnement kosten verhoogd gaan worden , maar als een apparaat dat geleverd is door Ziggo niet meer aan zijn kwaliteiten voldoet daarvan wordt je niet op de hoogte gebracht , daarvan moet je er zelf achter komen . Op dit moment ben ik zeer teleurgesteld in de kwaliteiten vanuit Ziggo . En natuurlijk ga de stap ondernemen en shoppen wat andere providers voor hun klanten aan service te bieden hebben . Ziggo laat bestaande klanten in de kou staan .

Saba
12-01-2020

Vaak traag internet

Komt regelmatig voor dat internet traag is. TV beeld valt weg.

Lachertje

Wat een lachertje,heb je een schitterende wedstrijd Spurs-Liverpool en wat zenden ze uit?Oefenwedstrijd van dat schijt 020.???

Joop
11-01-2020

Erg duur en veel storing!

20 jaar klant bij ziggo laaste jaren word het alleen maar duurder, en veel storing, ik betaal nu €96 euro per maand.????

Vaste klanten die erg lang lid zijn krijgen niks geen korting of niks extra.

Ze zouden wel het nieuwe Ajax shirt gratis mogen gegeven met al die storing.

Ziggo is vet rijk!

Ziggo - Onbeschofte medewerkers

Vandaag drie maal gebeld met Ziggo klanten"service" voor het inwinnen van informatie. Tot drie maal toe worden er vragen gesteld die voor het beantwoorden van MIJN vragen niet van belang zijn.

Zonder enige uitleg verbreekt het arrogante tuig van Ziggo dan tot drie maal toe de verbinding. Conclusie: slikken of stikken.

B Boom
10-01-2020

Te duur voor zeer slecht internet

Ik word niet goed van Ziggo

Zwaar ellendig internet Slechte service en het ligt nooit aan hun

Betaald bijna 100 euro per mnd Bah slaat nergens op ben er klaar mee

Corrie
09-01-2020

Hierna nooit meer

Pas in november 2019 een jaar abonnement afgesloten bij Ziggo dat is dan ook eens maar nooit meer. Als de storing dagen gaat duren dan ben ik daar niet blij mee, heb tigt jaren bij de KPN een abonnement gehad maar wat ik bij Ziggo in een paar maanden al meegemaakt heb ik nog nooit bij de KPN hoeven re ervaren. Dus het jaar uit bij Ziggo en als de sodemieter gauw naar een andere provider.

Mischa
08-01-2020

Ziggo 'typische' multinational

Tja.waar te beginnen?. twijfel waar ik me het meeste aan stoor pfff.dat ik nog steeds geen tv kan kijken na echt herhaaldelijk contact,of de afwerking ervan middels contact via 'klantenservice' wat ging via U naar jij of je en gewoon de hoorn erop gooien, afgesnauwd worden,en als een of andere idioot neergezet te worden die zich maar moet aanpassen aan de gefrustreerde ziggo medewerker.ben echt zo moe ervan dat ik niet meer in staat ben om hier mijn volledige ervaring met ziggo te delen aangezien ik mijn verhaal al TIG keer heb verteld aan TIG ziggo medewerkers van de ziggo 'klantenservice'.zoals eerder vermeld gaat het van niet teruggebeld worden tot brutaal en gefrustreerd Ziggo personeel die mij maar door verbonden en door verbonden en elk een ander excuus hadden.was het op een gegeven moment zo ZAT dat ik ook ging vermelden net als hun doen dat ik het gesprek ook opnam,waarna het eigenlijk erger werd.was niet meer U maar jij enz enz.ben het eigenlijk zo zat dat ik te moe ben om hier het volledige verhaal te vertellen.maar 1 ding.als klant,en vooral als nieuwe klant,hoor je toch als koning behandeld te worden?.niet dat ik dat persee eis,maar nu ECHT wel!.mensen aub voorkom dit gezeik en probeer lekker KPN of een ander,want dit gaat U levensjaren kosten als U probeerd met ziggo in zee te gaan!

Esther
08-01-2020

Ziggo slecht in service/diensten

Ziggo. Ik kan er ondertussen een boek over schrijven, maar dat doe ik niet. Sinds 2015 lid, maar ook sinds 2015 vaker geen dan wel internet. Nu leven we in 2020 en krijg ik een rekening omdat er weer eens geen internet (weken lang) mogelijk was.

Wat bleek, mijn modum werd maar vervangen want men wist het ook niet waarom het zo hapert, aantal andere instellingen werden veranderd want mogelijk zou dat het zijn. Al met al, men weet het niet. Maar 1 ding weet ik wel, ik betaal altijd keurig en op tijd. Ik ben niet in gebreke. Ziggo wel.

Simon

Slecht op alle fronten

2 jaar geleden zijn wij overgestapt naar ziggo omdat ik niet tevreden was over mijn glasvezelprovider (on), nou dat hebben we geweten, we waren bijna vergeten wat een storing was maar bij ziggo was dit aan de orde van de dag. Televisie terugkijken kon meer niet dan wel, onstabiel internet, wifi onstabiel, media box xl die vaak gereset moest worden, zwak binnenkomend signaal en ook het automatisch incasseren wou maar niet zo lukken. Alles, maar vooral het laatste was voor mij reden om te vertrekken. Heb nu kpn en het is een verademing, wel iets duurder.

JUSTUS

3 WEKEN ZIGGO EN NIET 1 DAG NORMAAL INTERNET

Niks werkt zoals het hoort van internet, niet normaal gamen niet normaal streamen en niet normaal youtube kijken.

Eerlijk waar waardeloos.

Ineke

Monteurs met dierenallergie

Had een klacht over het geluidsvolume van de tv.

Kreeg medewerker aan de telefoon die zeer onbeschoft was - niet met me meedacht en zei de stekker eruit te halen en na een minuut weer aan te sluiten.Stekkertjes uit doosje gehaald, lukte me niet om stekkertje in het zwarte doosje te doen. Verbinding met Ziggo was al verbroken.Buurman zei dat de pinnetjes waren verbogen (krakkemikkig spul - na een keer al kapot). Afspraak met Ziggo gemaakt nadat zij een nieuw snoer hadden toegestuurd (dat dan weer wel) en het mij niet lukte de stekker achter de tv aan te sluiten.

De kers op de taart: bij het maken van en afspraak vroeg de helpdesk medewerker of ik huisdieren had omdat een monteur mogelijk allergisch was. Heb hierop geantwoord: ja ik heb een kat, ik zal vragen of zij even de kamer uitgaat als er een monteur komt.

Heb toen Student aan Huis gebeld en gelukkig kon iemand dezelfde avond komen. Prima service (beleefd en accuraat). Wat een verschil met Ziggo!

Dank voor je service, Ziggo, ook namens mijn kat.

Ineke v.d. Linden

Jaar naar jaaren.

Snelle service van ziggo en de service monteur, moet zeggen dat ziggo wel van hun fouten leren al is dat soms beetje te laat,maar goed mijn verhaal speelt zich dan ook jaaaaren al, totdat ik iemand bij de klantenservice

Kreeg die zelf ook monteur in de buiten dienst is geweest,die vertelde mij dat ik een ander type monteur

Moest hebben namelijk een echte netwerk monteur,

De gewone monteur doet standaard dingen door meten,hoefde maar 2 dagen te wachten,en ja de

Netwerkmonteur stond op de stoep netjes en beleefd zoals het hoort,naar een goede 2 uur was hij erachter,

Hij verklaarde de storing van het digitale probleem wat ik had ( af en toe streepjes door het beeld,zender die niet goed door kwamen af en toe haperend geluid geen dag pas soms kunnen bestellen) en meer van dat soms vage klachten,het probleem zit m in de grond kabel die waarschijnlijk beschadigd is en of

Gebroken is tussen mijn huis en de straat kast,hij kon zelfs wat die mij heeft laten zien na zon 25 meter dat daar de breuk zat via een kastje met zon lcd schermpje erin,heb dan ook de monteur ge zegt dat ziggo al jaren met mijn klacht druk bezig was,waarop de monteur een beetje lachte en zij ja.soms gebeuren dingen waarvan ik zeg stuur een goede monteur!

Met wat ik nu wist heb ik ziggo erover opgebeld!

Aan de ene kant waren ze wel blij,wacht nu op het bedrijf die dus een nieuwe kabel komt leggen,ziggo stelde aan mij voor om nadat de klacht verholpen is

Contact met hun op te nemen voor het leed en ongemak, onkosten vergoeding kon krijgen,kijk en zo kan het dus ook,bedankt ziggo! het vertrouwen is voor de helft weer terug ziggo

Davina

Ziggo app waardeloos

Kijk je bijv via de app Dr Phil, stop de uitzending op de helft. Is met geen mogelijkheid meer aan de gang te krijgen. Zelfs wanneer je opnieuw het programma start, weer hetzelfde gelazer.

Dit gebeurt met regelmaat. Ook internet in huis op verschillende plaatsen niet te ontvangen. Monteur zegt: komt door de buren en hun bereik?.

Wietze
06-01-2020

Ziggo monteur sluit je af.

We hebben in de tuin een wijkkast van ziggo. Een monteur komt met de ziggo auto en gaat in de kast aan het werk. Tijdens deze werkzaamheden gaat onze radio uit. Ook de tv blijkt het niet meer te doen. Voordat we er erg in hebben is de monteur al weer weg. Bellen met ziggo kost veel tijd en is zinloos. De betreffende monteur is zogenaamd niet te bereiken en een nieuwe monteur kan pas over 4 dagen langs komen. Dat zit zo in hun systemen. M.a.w. Ziggo haalt een blunder uit en kan dat niet herstellen. Pas na 4 dagen. Want ja alles is natuurlijk ingepland. De technische dienst is onbereikbaar. Mijn advies: kies niet voor ziggo.