Constant prijsverhogingen

Ziggo is koploper met prijsverhogingen en houden zich niet aan eerder gemaakte afspraken betreft prijs!

Veli
29-04-2020

Internet valt elke keer weg

Internet valt elke keer weg en ik zie dat heel veel mensen daar last van hebben. Ziggo gebruik hiervoor smoes corona virus

Ad

Waardeloze service

Nagengoeg onmogelijk om een abbonement op te zeggen. Facturen blijven maar binnekomen. Zelfs na meerdere mailtjes en telefonisch contact. Raad het zeer af om hier een abonnement af te sluiten.

Chai
29-04-2020

Ik werd afgesloten door Ziggo abuse ivm virus of malware

Ik werd afgesloten door Ziggo i.v.m. virus of malware. Men had mij een brief gestuurd met vragen of ik e.e.a. wilde aanpassen, ander virusscanner antimalware draaien (al een belediging voor alle andere leveranciers van virusscanners en antimalware) ik speelde het spel wel mee dus uitgevoerd.

Vervolgens heb ik vrijdag 24-04-20 drie verschillende personen gesproken die mij niet konden vertellen waarom ik geen internet meer had ja network bridging zou aanstaan. (ben al 30 jaar ict-er) Als jij vindt dat network bridging aanstaat vind ik het goed (ik had het niet aangezet, zou ook niet weten waarom). Waarschijnlijk iets anders gestudeerd leef je uit jongen, maar na de afgesproken tijd 30 min. werkte het nog niet.

Zondagmorgen sprak ik een dame die mij absoluut niet wilde helpen (mijn stemming was ook niet goed na drie foutieve sessies met Ziggo). Maar ik ben de klant en mijn geduld raakt ook wel eens op.

’s Middags weer gebeld nu via de financiële afdeling “of ik soms niet betaald had, of een betalingsachterstand zou hebben. Nee dat was allemaal niet zo, “u bent een trouwe betaler” o, ik dacht één-nul. Vervolgens heb ik gevraagd of zij het maandbedrag wilden restitueren of dat ik zelf het geld moest storneren. Waarom ik zo geërgerd was? Enz. enz.

Vervolgens werd ik doorverbonden met een jongeman die mij prima geholpen heeft en de volgende dag werkte eea weer. Tevens heeft hij mij voorgelezen wat de dame bij mijn call gezet had, niets van wat ik met haar besproken had, ja haar eigen sprookje. Niet dat ik aangegeven had dat ik alle stappen had doorlopen die men mij voorgesteld had in de brief.

Het geen er niét in stond was “ik ga u niet helpen meneer” haar duidelijke antwoord. “Ik haal de abuse er niet af meneer”.

Ik adviseer iedereen die wordt afgesloten direct een stornering uit te voeren niet leveren dan ook niet betalen +/- 100 euro x 100 klanten is toch 10.000 Euro dan komen zo wel uit de stoel. Heel leuk om iemand af te sluiten maar er kan geen sprake zijn van omgekeerde bewijslast. Zij moeten kunnen zeggen wat er mis is op jou werkplek of netwerk. Tevens moeten zij jou de error logging kunnen laten zodat je gericht opzoek kunt naar wat er eventueel mis zou kunnen zijn.

Neem ook het gesprek op met je mobile telefoon zodat het vast ligt.

Ziggo jij vergeet één ding het glaskabeltje steekt als uit de stoep nog een paar weekjes en als, als je dan nog steeds bagger levert, zeg ik vaarwel.

O ja woensdag komt Ziggo, heb al jaren blokken op het scherm tijdens TV kijken. Zijn ze al eens voor langs gekomen maar ook niet goed. Komen ze vandaag, 29-04-2020, voor ben benieuw.

Gegroet Johan.

Kishan

Betalen voor hoofdpijn

Alles gaat verkeerd bij hun ze zeggen excuses en ik maar betalen 100€ per maand voor niks doet het normaal internet storing en tv doet nl 123 wil mij geld terug kan eindelijk contract beËindigen 27 mei kpn nooit ziggo nemen spijt van wat een ****b.v ziggo

Wegblijven bij deze boutorganisatie

Het enige wat wel goed is is dat ze geld afschrijven. De internetsnelheid, de service, het terugbellen van de klantenservice, vergeet het maar. Kortingen, gratis extra's of tijdelijke snelheids verhogingen, je word erin geluisd en je krijgt niets. Wil je een baan bij ziggo, sluit een abonnement af en je kan iedere week wel een keer je modem fixen of iets maken, o ja, je krijgt geen loon.de medewerkers blijven altijd vriendelijk maar helpen je uiteindelijk niet. Wegblijven bij dit boutbedrijf!

Samir
28-04-2020

Waardeloos, onprofessioneel, slecht etc. etc.

Helaas ook het RIBW als landelijke organisatie treffen veel onprofessionaliteit, zwakte en waardeloosheid in Ziggo. Jammer dit en zwaar af te raden!

27-04-2020

Ze verdienen niet eens 1/10.

Niks werkt, klantenservice die jou of de drukte de schuld geeft. Zorg gewoon dat waar ik voor betaal werkt. Als ik stop met betalen dan sluiten jullie mij ook af. Volgens mij werkt een contract beide kanten op: als jullie de service waar ik voor betaal niet leveren, dan hoef ik ook niet te betalen. Zit er echt over na te denken over te stappen en de ziekte die ik Ziggo noem echter me te laten.

Put van ELLENDE

Ik was geruimere tijd (14 jaar) klant van Ziggo.

Nadat om de haverklap alles uitviel, en de monteurs problemen ook niet kon verhelpen, ben ik overgestapt naar KPN. Wat een verademing, internet A Okay, TV A Okay, ik dacht weet je wat.ik zet mijn 3 telefoon abonnementen ook bij KPN, u raad het al A Okay. Daarnaast ook nog eens een vette korting omdat alles nu loopt bij KPN tot volle tevredenheid van het gehele gezin. Over alles gezien ben ik nu ietsje duurder uit.ik heb het snelste Internet abbonnement genomen, en de meest uitgebreide TV abbonnement. Maar dat is ongeveer 6 euro wat ik meer betaal. Daarnaast geen ellenlange wachttijden aan de telefoon. En je word prima geholpen door een medewerker die je stap voor stap begeleid door het installatie proces van de KPN Wi-Fi verbeterpunten. Ik zeg DOEN!

Slecht internet

Internet valt continu weg. Heb nu het tweede modem gekregen. Niets veranderd er. Komt er een vrouwelijke monteur en die zegt dat ze niets voor me kan betekenen. Ze bestelde een nieuw modem voor me. Daar kreeg ik het commentaar bij dat als de "aan en uit knop" onder de voedingstekker zit dit het modem is met software problemen. Als we een modem toegestuurd kregen met de "aan en uit schakelaar" langs de voedingstekker die heeft daar geen last van. En je raad het al, we kregen het modem met software problemen toegestuurd. 28 april gaat Ziggo met de software aan de slag, of het dan verholpen is heb ik nu al mijn twijfels bij. Jammer genoeg is er geen provider die ons in de gemeente reusel stabiel internet kan garanderen. Een berg geld ben je kwijt voor deze service van Ziggo en je krijgt er gratis een grotere berg ergernis voor terug.

25-04-2020

Wat een drama is ziggo

Echt alles gaat fout bij deze organisatie

Waardeloos bedrijf

Ben inmiddels 3 weken in contact met Ziggo over een nieuw abonnement , heb om welke reden dan ook in 3 boxen thuis staan, eentje werkt er inmiddels na 10 x telefoneren , maar de andere Humax box werkt nog steeds niet ondanks dat dit onder het zelfde abonnement valt . Met de helpdesk eindeloos contact gehad en iedereen heeft een andere versie om het probleem op te lossen , maar niets werkt.

Onprofessionele medewerkers waarvan 90% er niets van snapt en beter wat anders kunnen gaan doen als zich voor te doen als oplosser.

Geen enkele interesse om het probleem op te lossen.

Slechts een oplossing snel overstappen naar een ander .

Erwin

Ziggo NOOIT DOEN

Wij zitten bij ziggo maar ons maandbedrag veranderd elke maand de eene betalen we 60 andere weer 100 nu bel je met ziggo en vraag je ernaar krijg je te horen kijk maar bij je factuur maar daar staat niets over extra zeg je dat zegge ze gewoon weer kijk maar naar je factuur KANSLOOS VOLK

Aylin

Afschuwelijk internet!

Ik ben HELEMAAL klaar met Ziggo! Het is dat ze zo ongeveer een monopolie hebben in Rotterdam anders was ik allang overgestapt!

Het duurste abonnement hebben van 500 mb/s en blij kunnen zijn met een snelheid die schommelt tussen de 1 en de 10 mb/s.

Ik heb sinds 3 april geen/weinig internet meer door zogenoemde storingen. De datum waarop dit verholpen zou moeten worden wordt steeds verschoven waardoor het nu op 27 april staat. Is het dan verholpen? Joost mag het weten. 6 keer aan de telefoon gehangen, klacht ingediend, 50 euro extra kosten gemaakt met mijn telefoonabonnement en NIET thuis kunnen werken voor 3 weken in deze coronatijd. Je kunt je voorstellen wat voor gevolgen dat met zich meebrengt!

Hoe is het godsnaam mogelijk om 24(!) dagen geen internet te hebben. Ik vind dit echt schandalig slecht. Verder raad ik iedereen Ziggo van harte af!

24-04-2020

Ziggo internet, internet met zoveel problemen niet normaal

Ziggo WiFi weigert netneutraliteit, alle chatapps kunnen geen attachments sturen over Ziggo WiFi word gewoon doodleuk geblokkeerd. Getest met meerdere devices (Samsung/Sony/LG/Lenovo/Nokia) met meerdere versies van Android 4/7/8/9/10 op meerdere locaties (verschillende gemeenten verschillende Ziggo abonnementen) met allemaal hetzelfde resultaat. 720p YouTube kijken blijkt al ruim teveel voor een 50MBit abonnement terwijl je voor een 1080p stream MAXIMAAL 3.5MBit gebruikt dit kan dus minimaal X10 op een 50Mbit lijn bij Ziggo kan het dus niet eens X1. De TV is zo'n drama die heb ik maar helemaal opgegeven alleen maar haperingen artifacts, dit is niet mogelijk meldingen terwijl later het wel prima kan. Apparatuur uit 2020 die langzamer is dan apparatuur uit de nineties. Latency die online gamen en mobile gamen totaal onmogelijk maakt. Wij komen van KPN en wij gaan onmiddellijk terug nooit maar dan nooit meer deze monopolistische shit in huis. Service? non existent slechtste bedrijf ooit in Nederland, 100% oplichters

Els

2,5 maand zonder internet en tv en toch betalen

Ik heb vanaf 1 februari geen internet en tv gehad, door een administratieve fout van ziggo.

Vervolgens heb ik over de 15 belletjes naar ziggo gedaan met de conlusie dat ziggo geen monteur kon sturen en niks voor me kon doen.

I.v.m. de coronamaatregelen zocht ik deze week pas contact met ziggo en kreeg ik de boodschap dat ik 2,5 maand dat ze alleen mijn abboment stop konden zetten.

Vandaag is opnieuw €41,50 van mijn rekening afgeschreven terwijl ik vanaf 1 februrari niks van Ziggo ontvang.

Ik raad het niemand aan om diensten van Ziggo af te nemen!

Hazjier

VIER UUR per dag GEEN INTERNET

Ik heb het duurste Ziggo pakket (Internet Max / 500 Mbit en TV Max) en de dienst is afschuwelijk. Ik heb hieronder de data voor jullie verzameld. Deze is middels een software programma die €11 koste en mijn internet storingen allemaal opschreef

In kort:

- Mijn internet valt gemiddeld 25 KEER per dag uit. In deze periode kan ik helemaal niks. Nul internet.

- De gemiddelde uitval duurt 8 minuten en 47 seconden. De router herstarten verandert hier helemaal niks aan.

- Op de gemiddelde dag heb ik 3 uur en 41 minuten lang geen internet. Dit is 15.4% van mijn hele dag.

- Ik heb gemiddeld per dag 13 keer dat mijn internet voor een kwartier uitvalt (14.4 min tot 16.5 min)

- Tijdens het schrijven van deze post viel mijn internet weg en moest ik 16 minuten en 10 seconden wachten om te kunnen posten

Hulp van Ziggo was niks waard. Ik heb 8x met Ziggo gebeld, elke keer wordt ik met een dommer persoon verbonden die minder voor me kan betekenen. De monteur is al langs geweest. Mijn modem instellingen zijn al gewijzigd en 5Ghz staat aan. En ik doe mijn modek ook uit aan wanneer internet weg valt in de hoop dat het maar een seconde sneller weer online gaat. Geen geluk.

Ziggo is gewoon een waardeloos bedrijf.

Stephanie
22-04-2020

Wees slim en neem geen Ziggo!

Na de Ziggo ellende vroeger bij mijn ouders thuis, had ik gezworen zelf nooit Ziggo te nemen. Maar jammergenoeg had mijn vriend dit netwerk al.

Het begon al met een verouderde mediabox en internetmodem. Vanaf dag 1 al geen fatsoenlijk internet en een ruis door de televisie.

De klantenservice had ook altijd al een wachttijd van minimaal 30 minuten (zegt eigenlijk al genoeg). Na bellen en bellen kregen we dan eindelijk een monteur en nieuw materiaal.

Ook dat gaf uiteraard niet en zo lang het abonnement liep heeft mijn telefoon (KPN) als wifi hotspot gedraaid voor al het apparatuur in huis. Nu weer gelukkig alles bij KPN.

Wees slim en neem geen Ziggo!

Tijmen

Internet

Hoe kun je zo incapabel zijn? Je moet toch gewoon normaal internet kunnen regelen. Het internet valt om de haverklap weg en een online spel spelen wordt me gewoon onmogelijk gemaakt omdat het slechtste internet van het slechtste bedrijf ter wereld niet eens normaal werkt. Ik weet dat jullie geen gevoel hebben, maar ga je schamen!

Ramses
21-04-2020

Geen betroubaarheid en geen service

Ziggo weigert toetegeven dat de connect box outdated is. het internet is daardoor on-betroubaar en waardoor het haperren (lagg) ontstaat, dit is waardoor ziggo naar mijn mening hun eigen graf graaft. Mijn conclusie is: ziggo levert goed internet maar levert een outdated modem waardoor je problemen hebt, en dus eigenlijk betaald voor onbetroubaar en waardelooze internet verbindingen.