Nikita
05-05-2020

Marketing van Ziggo

Ze blijven bellen via afgeschermde nummers op ons bedrijfstelefoon met aanbiedingen. Nooit meer Ziggo/Vodafone

04-05-2020

Abonoment

Had probleem met mijn mediabox xl toen werd mij mediabox next aangeboden na 6 maanden om dit op te lossen nu zeggen ze dat ik nieuw abonnement heb afgesloten daardoor nooit geen bevestig gehad daarin al zeggen hun van wel zijn gewoon oplichters vind ik en service is ver te zoeken

02-05-2020

Service die rammelt aan alle kanten!

Ik zal het kort houden want ik raak over mijn kookpunt!,

Eindeloos in de wacht, 4x andere mensen aan de lijn, dus 4 x checken of jij het wel echt bent en 4 x hetzelfde verhaal moeten vertellen wat je klachten betreft.

Na bijna 2 uur verder geen oplossing en moest maar een paar dagen afwachten of de zenders die ik niet heb, we hebben alleen npo 1,2,3 en het infokanaal van ziggo, vanzelf het weer gaan doen! Tadaaa!

Wel een factuur durven sturen van €103,- voor overstappen naar een ander abonnement.

Als ik zo met mijn klanten om zo gaan, was ik snel klaar. als er wat betaald moet worden weten men je te vinden, als er service verleend moet worden, te triest voor woorden. Als goede ondernemer moet je weten dat een negatieve ervaring veel vaker wordt gedeeld als een positieve! Bij deze schurken mis ik alle vorm van enige zelfkennis, Natuurlijk waar gewerkt wordt worden fouten gemaakt maar dit zijn geen fouten maar klanten treiteren.

Maloe

Altijd storing

Zo vaak storing en nooit een compensatie

Daniel
01-05-2020

Dat dit in Nederland bestaat!

Ik kreeg een verkoper aan de lijn die mij een zakelijk product aanbood. Ik had echter al een zakelijke provider en dat contract liep nog 4 maanden door dus het leek mij niet te kunnen. Ziggo zei echter dat ik kon opzeggen en als mij de Ziggo offerte niet beviel dat ik altijd kon bedenken en opzeggen.

1 dag later stond het installatie pakket op de stoep terwijl ik niets had toegezegd behalve een offerte. Ik belde om te zeggen dat dit niet de bedoeling was omdat ik nog een lopend contract had. Bovendien was er slechts 1 tv receiver gestuurd terwijl ik er 3 nodig heb. Heel onwaarschijnlijk dat ik een pakket zou afnemen waar ik slechter van zou worden.

Deze organisatie trapt op je tenen en als je au roept, ramt het alles door je strot.

Agshin

Horrible service

Switched from KPN to Ziggo and it's been a pain in the ass ever since.

Horrible internet speed: 1/3 of contractual speed.

Rude customer service

And charging money for their own failure and offering outdated solutions like having 100 cables across the house so the speed can go to what they promised. Can't wait for the contract to be over, but still 10 months ahead. Might go crazy

YFlorentine

Waardeloze klantenservice

Zojuist Ziggo gebeld om te overleggen over de mogelijkheden voor een abonnement. Ik heb reeds afgesloten maar zag bij Mediamarkt een aanbieding die aantrekkelijker is. Ik probeerde te overleggen met deze man, maar was echt kansloos. Hij gaf nul ruimte om te overleggen en duwde gewoon het huidige contract erdoorheen op een ontzettend onprofessionele manier. Wordt toch maar een andere provider, gelukkig heb je 14 dagen bedenktijd. Ben benieuwd hoe deze mensen worden opgeleid, want zo stoot je toch flink wat klanten af!

30-04-2020

LEUGENS!

- Wel verkooppraatjes maar geen service.

- Instalateur beloofd tijdens corona periode,na afsluiten en opzeggen andere provider, geen Instalateur beschikbaar. Maar ze hebben dan wel de andere provider afgesloten.Dus geen internet.

- 2x verkeerde afdeling doorgeschakeld en 2 x 30 min. in de wacht.

- 3 x verbinding verbroken terwijl je wacht.

- geen oplossing bieden, niet meedenken met klant.

30-04-2020

Te duur

Veel te duur voor de kwaliteit die ze pretenderen te leveren. Ze zeggen dat ze A merk zijn maar heel veel storingen en traag internet

Elke dag problemen met WIFI

Elke dag valt WIFI wel een of twee keer uit. Volgens Ziggo geen storingen of fouten. Gelukkig krijgen we dit jaar glasvezel. Snel naar een andere provider.

Constant prijsverhogingen

Ziggo is koploper met prijsverhogingen en houden zich niet aan eerder gemaakte afspraken betreft prijs!

Veli
29-04-2020

Internet valt elke keer weg

Internet valt elke keer weg en ik zie dat heel veel mensen daar last van hebben. Ziggo gebruik hiervoor smoes corona virus

Ad

Waardeloze service

Nagengoeg onmogelijk om een abbonement op te zeggen. Facturen blijven maar binnekomen. Zelfs na meerdere mailtjes en telefonisch contact. Raad het zeer af om hier een abonnement af te sluiten.

Chai
29-04-2020

Ik werd afgesloten door Ziggo abuse ivm virus of malware

Ik werd afgesloten door Ziggo i.v.m. virus of malware. Men had mij een brief gestuurd met vragen of ik e.e.a. wilde aanpassen, ander virusscanner antimalware draaien (al een belediging voor alle andere leveranciers van virusscanners en antimalware) ik speelde het spel wel mee dus uitgevoerd.

Vervolgens heb ik vrijdag 24-04-20 drie verschillende personen gesproken die mij niet konden vertellen waarom ik geen internet meer had ja network bridging zou aanstaan. (ben al 30 jaar ict-er) Als jij vindt dat network bridging aanstaat vind ik het goed (ik had het niet aangezet, zou ook niet weten waarom). Waarschijnlijk iets anders gestudeerd leef je uit jongen, maar na de afgesproken tijd 30 min. werkte het nog niet.

Zondagmorgen sprak ik een dame die mij absoluut niet wilde helpen (mijn stemming was ook niet goed na drie foutieve sessies met Ziggo). Maar ik ben de klant en mijn geduld raakt ook wel eens op.

’s Middags weer gebeld nu via de financiële afdeling “of ik soms niet betaald had, of een betalingsachterstand zou hebben. Nee dat was allemaal niet zo, “u bent een trouwe betaler” o, ik dacht één-nul. Vervolgens heb ik gevraagd of zij het maandbedrag wilden restitueren of dat ik zelf het geld moest storneren. Waarom ik zo geërgerd was? Enz. enz.

Vervolgens werd ik doorverbonden met een jongeman die mij prima geholpen heeft en de volgende dag werkte eea weer. Tevens heeft hij mij voorgelezen wat de dame bij mijn call gezet had, niets van wat ik met haar besproken had, ja haar eigen sprookje. Niet dat ik aangegeven had dat ik alle stappen had doorlopen die men mij voorgesteld had in de brief.

Het geen er niét in stond was “ik ga u niet helpen meneer” haar duidelijke antwoord. “Ik haal de abuse er niet af meneer”.

Ik adviseer iedereen die wordt afgesloten direct een stornering uit te voeren niet leveren dan ook niet betalen +/- 100 euro x 100 klanten is toch 10.000 Euro dan komen zo wel uit de stoel. Heel leuk om iemand af te sluiten maar er kan geen sprake zijn van omgekeerde bewijslast. Zij moeten kunnen zeggen wat er mis is op jou werkplek of netwerk. Tevens moeten zij jou de error logging kunnen laten zodat je gericht opzoek kunt naar wat er eventueel mis zou kunnen zijn.

Neem ook het gesprek op met je mobile telefoon zodat het vast ligt.

Ziggo jij vergeet één ding het glaskabeltje steekt als uit de stoep nog een paar weekjes en als, als je dan nog steeds bagger levert, zeg ik vaarwel.

O ja woensdag komt Ziggo, heb al jaren blokken op het scherm tijdens TV kijken. Zijn ze al eens voor langs gekomen maar ook niet goed. Komen ze vandaag, 29-04-2020, voor ben benieuw.

Gegroet Johan.

Kishan

Betalen voor hoofdpijn

Alles gaat verkeerd bij hun ze zeggen excuses en ik maar betalen 100€ per maand voor niks doet het normaal internet storing en tv doet nl 123 wil mij geld terug kan eindelijk contract beËindigen 27 mei kpn nooit ziggo nemen spijt van wat een ****b.v ziggo

Wegblijven bij deze boutorganisatie

Het enige wat wel goed is is dat ze geld afschrijven. De internetsnelheid, de service, het terugbellen van de klantenservice, vergeet het maar. Kortingen, gratis extra's of tijdelijke snelheids verhogingen, je word erin geluisd en je krijgt niets. Wil je een baan bij ziggo, sluit een abonnement af en je kan iedere week wel een keer je modem fixen of iets maken, o ja, je krijgt geen loon.de medewerkers blijven altijd vriendelijk maar helpen je uiteindelijk niet. Wegblijven bij dit boutbedrijf!

Samir
28-04-2020

Waardeloos, onprofessioneel, slecht etc. etc.

Helaas ook het RIBW als landelijke organisatie treffen veel onprofessionaliteit, zwakte en waardeloosheid in Ziggo. Jammer dit en zwaar af te raden!

27-04-2020

Ze verdienen niet eens 1/10.

Niks werkt, klantenservice die jou of de drukte de schuld geeft. Zorg gewoon dat waar ik voor betaal werkt. Als ik stop met betalen dan sluiten jullie mij ook af. Volgens mij werkt een contract beide kanten op: als jullie de service waar ik voor betaal niet leveren, dan hoef ik ook niet te betalen. Zit er echt over na te denken over te stappen en de ziekte die ik Ziggo noem echter me te laten.

Put van ELLENDE

Ik was geruimere tijd (14 jaar) klant van Ziggo.

Nadat om de haverklap alles uitviel, en de monteurs problemen ook niet kon verhelpen, ben ik overgestapt naar KPN. Wat een verademing, internet A Okay, TV A Okay, ik dacht weet je wat.ik zet mijn 3 telefoon abonnementen ook bij KPN, u raad het al A Okay. Daarnaast ook nog eens een vette korting omdat alles nu loopt bij KPN tot volle tevredenheid van het gehele gezin. Over alles gezien ben ik nu ietsje duurder uit.ik heb het snelste Internet abbonnement genomen, en de meest uitgebreide TV abbonnement. Maar dat is ongeveer 6 euro wat ik meer betaal. Daarnaast geen ellenlange wachttijden aan de telefoon. En je word prima geholpen door een medewerker die je stap voor stap begeleid door het installatie proces van de KPN Wi-Fi verbeterpunten. Ik zeg DOEN!

Slecht internet

Internet valt continu weg. Heb nu het tweede modem gekregen. Niets veranderd er. Komt er een vrouwelijke monteur en die zegt dat ze niets voor me kan betekenen. Ze bestelde een nieuw modem voor me. Daar kreeg ik het commentaar bij dat als de "aan en uit knop" onder de voedingstekker zit dit het modem is met software problemen. Als we een modem toegestuurd kregen met de "aan en uit schakelaar" langs de voedingstekker die heeft daar geen last van. En je raad het al, we kregen het modem met software problemen toegestuurd. 28 april gaat Ziggo met de software aan de slag, of het dan verholpen is heb ik nu al mijn twijfels bij. Jammer genoeg is er geen provider die ons in de gemeente reusel stabiel internet kan garanderen. Een berg geld ben je kwijt voor deze service van Ziggo en je krijgt er gratis een grotere berg ergernis voor terug.