Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Onlangs heb ik een nieuwe tv voor oude slaapkamer aangeschaft die ik met een CI+ module wilde uitvoeren om maximaal gebruik van deze tv te kunnen maken.
Bij Ziggo dus een module besteld, echter de is door Ziggo geannuleerd omdat ik aan mijn maximale beschikbaar gestelde ontvangers zit.
Echter met drie oudere nog thuis wonende kinderen zit ie al gauw aan het maximale aantal door Ziggo toegestane aansluitingen, wat dus in principe betekend dat Ziggo bepaald wie er binnen je eigen huishouden bepaald wie er tv op zijn kamer kan kijken en wie niet.
Ook beweert Ziggo dat ze de ontvangers en modules beschikbaar stelt, maar moet ik er wel voor betalen voor elke extra ontvanger die ik in huis heb, buiten de standaard mediabox die blijkbaar wel bij je abonnement hoort.
Dit kan je dus niet beschikbaar stellen noemen want de module kan je ook uiteindelijk ook gewoon zelf kopen. Maar Ziggo geeft geen kaarten meer uit zoals ze vroeger deden.
Ik begin nu te begrijpen waarom ze dit niet meer doen. Met kaarten vrij uit te geven is geen geld te verdienen. Kan je beter ontvangers verhuren, en als je aan je maximum zit bij een basis, een duurder abonnoment.
De titel zegt alles al. Mij oma van 85 jaar oud! Betaald al jaren getrouw. Door er fout van ziggo sturen zij geen factuur meer naar mijn oma waardoor zij niet betalen kan. Heb hier al 2 x over gebeld. Zou in orde gemaakt worden maar tegendeel blijkt waar en nu hebben ze haar tv afgesloten? Toen alles nog wel goed liep was de kwaliteit van het signaal ook al heel erg slecht. Wat een waardeloze partij. "We" gaan waarschijnlijk overstappen
Op 20.2.2019 ontvang ik een brief dat men heeft ontdekt dat er spam vanaf mijn -emailadres wordt verzonden, vandaar blokkade, Om dit op te heffen om alle wachtwoorden e-mailaccount te wijzigen, wachtwoord mijn ziggo, antivirus na te zien. Deze stappen heb ik 22.2.2019 direct allemaal doorlopen, antivirusprogramma van Ziggo uitgebreid n.b. ontvang nu bericht van ziggo (25.2.2019) dat de blokkade niet is opgeheven, omdat er geen veranderingen sinds 18.8.2018 zijn ondernomen.
Men blijft bij het standpunt ondanks mijn reactie dat ik verbijsterd ben omtent hun antwoord. Mijn laatste poging als dit niet wordt opgelost, zie ik mij genoodzaakt mijn abonnement bij Ziggo/Vodafone op te zeggen. Telefonisch is deze afdeling niet te bereiken.!
Ik snap niet waar jullie zo over lopen te zeuren #beste providers
Ziggo belooft van alles
Mede werkers met geen/ onvoldoende kennis van zaken.
Beloven zaken op te lossen maar de problematiek word alleen maar grootser
Nu al drie weken bezig om een simpele verhuizing te regelen.
Een smart card uit zetten lukt ze wel heractiveren ho maar.
Mijn Samsung werkt daarom niet meer.
Ze beloven terug rebellen ho maar.
Een persoon spreken die het op kon lossen belt ook niet terug.
Met mijn stomme kop ook nog een Vodafoon abonnement genomen maar nog steeds geen simkaart binnen dit is dus ook ziggo
Het word tijd voor een tv programma.
De reden ze hebben gewoon schijt aan de klanten.
Er werken veel studenten met onvoldoende opleiding op dat gebied.
Dos radar of VARA kassa lijkt mij de enige oplossing!
Eerst op mijn oude adres heel traag internet 8mbit per seconde. Bellen router resetten half uur goed daarna weer traag. Vervolgens booster geplaatst slecht signaal Netflix wordt niet eens fatsoenlijk geladen! Om te huilen als je belt kan je uur/1.5 u wachten en dan kunnen ze nog niks. Toen verhuisd wilde opzeggen 9 maanden 50% korting geleden en 9 maanden Videoland wat helemaal nooit gewerkt heeft! Storing werd er verteld ja aantal weken nee inmiddels maanden!
Bij ons nieuwbouw huis kan Ziggo niet de kabel aansluiting monteren. Ze luisteren niet naar ons of het installatie bedrijf ondertussen al 16 weken na de beloofde aansluit datum nog steeds geen kabel en ondertussen wel na de verhuizing abonnement kosten met 10 euro per maand verhogen. Klantenservice wil niet doen en stuurt ons alleen maar van kastje naar de muur en is ronduit onbeschoft.
Ziggo is duidelijke afrader, neem uw internet en televisie via glasvezel bij een fatsoenlijk bedrijf.
Ziggo is een instantie die bij problemen met kabel en verbindingen niet meedenkt en de klant van het kastje naar de muur stuurt. Het interesseert ze gewoon niet. Zeer slechte zaak Ziggo.
Een mega drama, ze matchen betalingen met verkeerde facturen. Behandelen klachten niet of nauwelijks en geven onvolledige informatie. Een grote complete nachtmerrie heel dat Ziggo.
Het lukt Ziggo niet de signalen voor extra tv-pakketten door te sturen.Bellen,e-mailen en na vele beloften van medewerkers dat het nu gaat lukken heb ik nog steeds geen signaal.Ik stap weer terug naar Tele2
Heb regelmatig storingen. Ik heb er genoeg van. Ga terug naar KPN glasvezel.
Ziggo Wij hebben geen Ziggo maar krijgen wel mail met de mededeling dat onze rekening klaar staat. Nu blijkt dat het de rekening van mijn vader is. Hij heeft dezelfde naam als ik. Ik heb Ziggo gebeld en gezegd dat ik geen klant maar wel een mail van hun krijg. Het eerste wat ze zeiden is waarom ik geen geen klant was. Nou dat komt omdat ze geen goede service hebben. Maar uiteindelijk kwamen we er achter dat het van mijn vader was maar ze willen het email adres niet veranderen want dan moeten ze eerst een ander emailadres hebben. Maar wat hebben wij te maken met iemand anders zijn rekeningen op een heel ander adres, ook al is het mijn vader. Lekkere service weer Ziggo.
groet, Lambert
Al sinds september lig ik in de kleins met ziggo na wijziging van mijn abonnement, aanbieding was 29,95 per maand, in september een rekening met het normale bedrag, contact gZoch wordt met de volgende factuur verrekend, ok, oktober nog hetzelfde, contact gezocht wordt verreken met de volgende factuur. Niet dus maar wel 25€, 2x iv m. Te late betaling. Hierover contact, 2 brieven aan de heer Clements, die antwoord niet, klachtenformulier ingevuld geen reactie op je vraag, gebeld met de klantenservice, kennen de naam niet van de klantmanager, ben gebelddeze zegt u heeft gelijk, u is 50€ teveel in rekening gebracht. Wordt verrekend met volgende factuur, nee zeg ik geef gewoon een credit nota klaar is het , nee eerst betalen voor je je geld terug krijgt.
Je reinste boevenbende.
Ziggo verkrijgt klanten door verkeerd voor te lichten. Ga je in op een aanbieding en huur je daarbij nog een mediabox, word er gezegd dat het je 5,- extra in de maand kost, maar in werkelijkheid word je in een ander abonnement gezet en betaal je 80,- per maand meer. Ons werd aan de telefoon verteld dat de 80,- bij T-Mobile enorm veel was en dat we dat bij lange na bij Ziggo niet gingen betalen. We betalen nu hetzelfde, maar hebben niet eens een mediabox vd kinderen en die hadden we voor dit bedrag bij T-Mobile wel!
Kortom. VALS voorgelicht!
En als je hierover belt, begint de medewerker te huilen! Zegt niks en typt alleen maar! En we waren nog best vriendelijk ondanks de frustratie!
Mijn ouders hebben Ziggo en ik ervaar al zo'n 6 jaar lang wekelijks problemen met het internet. Internetpagina's die niet laden, het internet dat er gewoon soms dagen uit ligt en continu moeten switchen tussen Wifi en LAN-verbinding omdat één van de twee weer niet werkt. Dit is inmiddels heel normaal geworden aangezien het wel een aantal keer per maand voorkomt. Ik kijk er niet eens meer van op. Radicaal slechte provider, kan me geen ergere internetervaring voorstellen. Ouders willen niet overstappen omdat ze ervan overtuigd zijn dat andere providers nóg slechter zijn, maar als het aan mij lag dan had ik dat allang gedaan. Te bizar voor woorden hoe slecht het geregeld is.
Wij in waarland hebben 2 dagen zonder internet gezeten, Nu is waarland een klein dorpje maar echt iedereen heeft gereclameerd bij ziggo. Het lastige is dat als je moet bellen dat het 90 cent per minuut kost en dat je 3 minuten aan de lijn wordt gehouden voordat je te horen krijgt dat er een storing is. Gister gebeld om erover te klagen en te vragen naar een oplossing.Na ongeveer 20 minuten en weer verbroken te zijn kwam een dame met een oplossing. Ik kreeg € 3.19 retour gestort. Wat een belediging. Ik heb haar verteld dat ze er een ijsje van mag gaan halen. Wij en nog veel meer mensen in waarland zijn klaar met ziggo en gaan over naar de KPN. Weet je dat het qua prijs niet eens duurder is?
Groeten Jos
Vandaag contact gehad met ziggo omdat mijn rekening niet klopt . Tot twee keer toe iemand aande lijn gehad die slecht Nederlands spreekt en zeer moeilijk te verstaan is . De eerste meneer wist duidelijk vannuets en sprak gebrekkig Nederlands , nadat ik terug belde omdat ik hem amper verstond kreeg ikditmaal een mevrouw met het zelfde probleem . Ik vind dat iereeen een baanverdient maar mensen die slecht Nederlands spreken an de telefoon bij de klantenservice?
Ga weer opzeggen en terug naar KPN. Niet te doen zoveel ellende vanaf dag 1!
Ziggo levert mij een verkeerde box waarvoor ik een nieuwe opgestuurd krijg.
Nu moet ik 45 euro gaan betalen voor het verkeerd geleverde kastje omdat ik het kastje terug had moeten sturen. Ik wist van niks en heb hier netjes over gebeld nu krijg ik weer zo'n snotneus aan de lijn die gewoon een grote mond tegen me heeft en dat ik het kastje toch maar even moet betalen. Wat moet ik met zo'n kastje? Dit is de zoveelste klacht. Bedankt! Ik stap over na KPN na tientallen jaren Ziggo.
Waardeloos internet,mediabox die er na een maand weer mee stopt enz.
Klantenservice is een soort standaardopname:"We sturen een monteur."(Over DRIE weken).
Lost niets op.
Dan maar weer nieuwe mediabox.
Lost ook niks op.
Helaas is de kpn hetzelfde drama.
Wel wordt er iedere maand een stevig bedrag afgeschreven.
We zijn er helemaal klaar mee,graag terug naar de analoge tv, de vooruitgang kunnen we missen als kiespijn.