Noor
10-02-2019

Zeer slechte service en bereik

Al jaren klant bij Ziggo, zeer slechte service. Vaak geen bereik en tv vanwege storing. Bel je met Ziggo (0900 nummer). Krijg je een klantenservice medewerker die er niets van weet, terwijl op site Ziggo bij storingen vermeldt staat dat storing tot morgen 23.48 zal duren. Werken vanuit huis is onmogelijk. Krijg je te horen dat voor de uren ik geen wifi hen een schadevergoeding kan krijgen van een paar cent. Daar zit ik niet op te wachten. Heb een groot huis, bereik is ondanks komst monteur Ziggo zeer slecht en onder de maat. Zeg per vandaag op en stap over naar KPN.

W.
10-02-2019

3e urenlange storing in 1 week

Dit keer een storing van meer dan 30 uur. Laatste kans anders doegdoeg voor ziggo.

Laura

Younes

Younes was hier om tv en wifi voor onze schel te instaleren. Gezellig was t. Jammer dat ze zo veel over voetbal praten. Maar verder top service. Extra in zn vrije tijd dingen voor de wifi geregeld. Wij zijn hem dankbaar en hij is altijd welkom #geefpromotie #huts

Adisen

Onbeschoft en nepcorrect

Ziggo tv heeft veel storinkjes en de mediabox maakt veel onaangenaam geluid. Verhuizen en dan maar een andere provider. Dagen voor de verhuizing verzoek om terugsturen apparatuur. Ik had wel wat anders te doen en aan mijn hoofd. In het nieuwe huis zoeken, maar waar was de afstandsbediening? Ik ben chronisch vermoeid en moet af en toe een paar dagen rust. De herinneringsbrief bevat geen vraag of er een reden is. Ze beginnen met als je niet binnen een week terugstuurt je ruim 52 euro kwijt bent! (Ze weten niet eens - zo’n groot bedrijf - dat indien een achternaam zonder voorletters wordt gebruikt, men de voor- of tussenvoegsels met hoofdletter schrijft.)

Dit per mail waar als onderdeel van het mailadres ‘contact’ is opgenomen. Een antwoord gestuurd. Reactie is dat berichten aan dat adres niet worden gelezen. Helemaal geen contact dus, want de afdeling Klantenservice is onvindbaar. Gebeld en na wachten wordt zonder iets of wat de verbinding verbroken. Opnieuw en dan blijkt dat de klachtenafdeling alleen met doorverbinden bereikbaar is. Krijg je een blaag aan de lijn die de omissie in de brief ontkent en stelt dat het ‘de verantwoordelijkheid van de klant’ is. Dus nog meer onbeschoftheid.

Ziggo is gewoon te groot. Ze zijn er te arrogant van geraakt. Er zouden veel klanten moeten weglopen!

Bepaalde functies van de tv zijn goed, daarom een drie, maar anders was het een één of minder, indien mogelijk.

Moh

Zeer slechte ervaring!

Na 10 jaar lang klant te zijn geweest bij KPN besloot ik na mijn recente verhuizing om een keer Ziggo te proberen voor Ziggo Sport. Een beslissing waar ik nu ontzettend veel spijt van heb!

Het begon met de tv verbinding die om de haverklap eruit vliegt. Nadat de monteur 3(!) keer langs was geweest, kreeg ik te horen dat het probleem niet te verhelpen was. Ze konden me wel een korting van 5 euro per maand aanbieden, maar ik wil gewoon werkende TV!

Na 3 maanden werd mijn betaalmethode omgezet van automatische incasso naar accept giro, zonder dat ik daarvan wist! Nu probeer ik al maanden om mijn betaalmethode te wijzigen, maar dat lukt niet door een ‘technisch’ probleem. Heb het al meerdere keren via Mijn Ziggo gewijzigd, maar er verandert niks.

Toen ik Ziggo belde om hulp te vragen werd ik respectloos behandeld door een medewerkster die mij vertelde dat ik ‘niet moest zeuren, omdat het probleem niet opgelost kon worden’.

Ik kan niet wachten tot mijn contract afgelopen is, zodat ik weer terug naar KPN.

Alex
06-02-2019

Schandalig

Wat kan ik nog toevoegen aan alle -terechte- reacties hier? Ziggo is de meest waardeloze provider die er bestaat. De recensies spreken voor zich. Ziggo is duur en als je ziet wat je ervoor krijgt is het schreeuwend duur. Helaas is er geen alternatief dus zitten we noodgedwongen vast aan dit clubje prutsers eerste klas. Maar zodra wij aan het glasvezel zitten (of dat rare monopolie op de kabelmarkt eindelijk verdwijnt) dan koop ik een grote taart om het te vieren. Gelukkig daalt het aantal klanten al jaren en hopelijk zet deze tendens Ziggo aan het denken: misschien is het toch niet zo'n goed idee om je monopolie te misbruiken? Ga eens klanten helpen!

Kim
04-02-2019

Asociale geldtrekkerij!

Niet te geloven alleen maar gezeik met hun gehad.

Was uiteindelijk overgestapt naar kpn, kwam er ineens weer een torenhoge rekening voorbij, van blijkbaar 1 maand achterstand en overstapkosten á €145,-. Desalnietemin krijg ik twee weken later nog een rekening van €20,-. Dus ik vervolgens weer bellen zegt deze beste man dat deze beruchte 20 euro, afsluitkosten bedragen.

Godgodgod, hoe wil je iemand leeg kunnen trekken. Nou echt, mij never meer gezien bij Ziggo. Schaam jullie diep, zal vanaf nu iedereen waarschuwden voor deze provider. Ik hoop dat jullie ooit nog een keer de afgrond in gaan.

Saar
03-02-2019

Zeer agressief behandeld en heel slecht internet

Ik besloot ziggo te nemen (i.v.m ajax). Werd zeer vriendelijk geholpen de eerste week. Daaarna deed de tv het 2 weken lang niet ik bleef klagen na 2 weken met pijn en moeite opgelost internet valt steeds uit wi-fi doet het bijna nergens in huis. Na 3 uur gaat de tv op stand-by wat jammer is als je net naar een goede film kijkt. 17 keer gebeld 17 keer geen oplossing, ik besloot langs te gaan deze man zei dat dit dikke wijf eens moest stoppen met zeuren omdat ze al zo goedkoop internet heeft (euhm sorry 54 euro) ik liep maar weg deze medewerker is mij toen uit de winkel gevolgd en mij aggresief mede gedeeld dat ik een slecht persoon ben en dat hij er persoonlijk voor zorgt dat ik geen ziggo meer ga ontvangen en dat ik moet stoppen met zeiken, mijn kindjes waren zo overstuur de medewerkers van t-mobile naast de ziggo winkel zijn zelfs naar buiten gekomen om mij te helpen GROOTSTE FOUT

Juupke
03-02-2019

Nog nooit zo slecht bedrijf meegemaakt

Mediabox ronduit meuk

merendeel van het personeel is nog niet bekwaam om zelfstandig papier te prikken

Gomez

Nooit meer!

Slecht , slecht en nog slechter!

Internetsnelheid wordt niet gehaald

Afgelopen nacht ineens geen internet meer, ok dan maar de nieuwe ziggo modem aangesloten, hoera het werkt weer. even meten en dan krijg je dit.

4 mb down en 40mb up, normaal moet dit 400mb zijn en 40mb

Ziggo gebeld en ja alles staat goed hier, we kunnen een monteur naar u toe sturen.

Ow wacht even het ligt dus aan de klant want ja die hebben nergens verstand van, zoveel weet ik er niet van maar zit pas 20 jaar in de IT.

Als je de meetgegevens van speedtest bekijkt dan zie je dus duidelijk een piek van 5/6mb die vervolgens dropped naar 2/3 mb , ik weet uit ervaring dat dat een routerinstelling is bij ziggo zelf en niet aan mijn kant.

Maandag gaan ze weer verder zoeken, als daar niet uitkomt dan moet er een monteur langskomen, en ik dus vrij nemen alsof ik niets anders te doen heb.

Ze krijgen het voordeel van de twijfel maar klantenservice die klanten altijd behandeld alsof het een stelletje mongolen zijn, wordt ik niet vrolijk van, wordt vervolgt

Sjon

Onbetrouwbare leverancier van diensten

Sinds kort alles nieuw van ziggo en nog nooit zoveel storingen met tv signaal en internet/WiFi

Jeff
02-02-2019

Ziggo Humax Digitale Ontvanger.

Ben overgegaan bij Ziggo van Analoge naar Digitale TV. Ontvanger netjes gekregen heb hem geinstalleerd,toen kreeg ik problemen elke 3 uur gaat de TV nu op Standby alle settingen geprobeerd geen resultaat.Helpdesk gebeld van Ziggo die deelde mij mede dat ik 170 euro moet betalen voor als er een monteur komt kijken.

Ik sta nu op een punt om over te gaan naar een andere Aanbieder,ik ben er wel een beetje klaar mee.

31-01-2019

Geen probleem

Eens per jaar een belletje, dan krijg ik weer korting en zo nodig een nieuwe modem of decoder. Laatst nog een accesspoint ontvangen. Gratis.

Top service.

Bjorn
29-01-2019

Waardeloos al een maand ziggo grote rotzoooi

Al een maand ziggo en hebben nog niet een dag fatsoenlijk wifi gehad elke dag op nieuw inloggen.

De tv beeld haapert live tv en terug kijken noem het maar op 3 monteurs bij geweest 1 daarvan liegt nog dat die kabels heeft vervangen wat niet waar is! (Neus zitte kaaie uur lang)

En ja hoor wel gewoon de kosten afschrijven

En het bekende klacht word door gevoerd .ziggo ????

Waardeloose bende!

Mariella
29-01-2019

Inadequaat en ronduit liegen over afspraken

Wij hebben een zakelijk abonnement van Ziggo voor TV en internet. Na werkzaamheden eind december/begin januari viel het internet steeds weg. Het was onwerkbaar, dus er moest een monteur langskomen. Helaas was de kortste termijn voor een afspraak 3 weken (!) later. Dit vonden wij eigenlijk al onacceptabel, maar we hebben het braaf afgewacht. De monteur heeft vervolgens enkele dingen gedaan, maar later op dezelfde dag bleken de problemen met het internet niet te zijn opgelost. Wij hebben meteen gebeld voor een nieuwe afspraak, dit was op donderdagavond. Er zou voor de aankomende maandag een nieuwe afspraak worden ingepland. Over het tijdstip zou Ziggo op zondag nog contact met ons opnemen. Ziggo heeft geen contact met ons opgenomen, we hebben 's avonds zelf nog moeten bellen om te vragen hoe laat we de monteur kunnen verwachten. Er werd ons BEVESTIGD dat er een monteur op maandag tussen 8-12 uur ingepland stond. Wij hebben de volgende dag gewacht tot 12:30 uur. Geen monteur. Ziggo gebeld met de vraag waar de monteur blijft. Wordt er doodleuk gezegd dat er helemaal geen monteur voor ons staat ingepland, terwijl dit nog geen 24 uur geleden aan ons was bevestigd. Hoe is dat überhaupt mogelijk? Dat is toch gewoon liegen in het gezicht van je klanten? Mijn man heeft nota bene een vrije dag opgenomen om op de monteur te wachten, helemaal voor niets dus. Ondertussen zitten we al een maand zonder betrouwbaar internet. De helpdeskmedewerker noemt dit geen spoedgeval, dus we kunnen nog 2 dagen wachten op een monteur. Hoezo betreft dit geen spoed bij Ziggo? Wij hebben een zakelijk abonnement en hebben vanzelfsprekend werkend internet nodig voor de zaak. De service van Ziggo is zo onbegrijpelijk slecht en klantontvriendelijk. Neem a.u.b. een andere provider als het even kan. Wij gaan wel overstappen.

Nnn
29-01-2019

Niet behulpzaam en elke keer weer slechte service

Verschrikkelijk hoe ze je te woord staan bij de klantenservice ze hebben zelf geen idee waar ze het over hebben

Overal in huis wifi!

Op zaterdag gebeld met Ziggo. Had op zolder slechte wifi. Bleek ik een oude router te hebben. Ziggo zou een nieuwe, sterkere, op sturen.

Maandag daarop werd de nieuwe router bezorgd door Postnl. Aangesloten en overal in huis wifi! Fantastisch.

Dus zaterdag bellen en op maandag een nieuwe ontvangen: service een 10!

Carmen
28-01-2019

Veel geld voor alleen maar problemen

Sinds 2013 ben ik klant van Ziggo , toen nog UPC, helaas heb ik nog geen jaar zonder problemen gezeten vanaf begin aan alleen maar problemen, is het niet internet dan is het TV. Inmiddels al 4 keer een nieuwe Horizonbox, 5 keer Monteur in huis geweest en nu alweer problemen met Ziggo TV Box. Al zelf tig keer kabels van wandcontactdoos , splitter bij aansluiting vervangen en toch gaat het altijd weer naar een paar manden mis en de TV Box gaat om de neusslang op offline. Nu wordt mij weer een monteur aangeboden en verklaart dat ik de kosten indien in de wandcontactdoos een fout zit moet dragen. Hier ben ik niet akkoord mee aangezien deze wandcontactdoos bij oplevering van het huis reeds was installeert, dit naar informatie van Monteurs welk ook de aansluiting van buiten naar binnen het huis hebben gelegd. Ook vind ik het een erg vreemde zaak dat al de monteurs nooit de wandcontactdoos hebben gecheckt net zo als de buitenleiding die ook nooit is gecontroleerd . Helaas nog geen glasvezel gehad tot nu , maar eindelijk bericht dat het haast afgerond is en ik mij kan aanmelden. Dus Ziggo is voor mij binnenkort verleden tijd, waardeloos , je betaald dik geld voor veel problemen. Ik raad het geheel af!

28-01-2019

Slecht internet na nieuwe modem .rekening 80 euro ontvangen

Na vervanging van de modem die er nog hing uit het upc tijdperk nu na veel problemen een nieuwe box ontvangen.Ook deze box gaf problemen.Diverse keren in de chat gezeten waar de modem gereset is door een medewerker en op hun advies alles na de modem nagekeken.Niks hielp.Dus op hun advies een monteur laten komen.Als de problemen door mij werden veroorzaakt zou er 50 euro in rekening worden gebracht.Als het aan ziggo zou liggen dan niks.Monteur is geweest en constateerde een slechte splitter voor de modem.Deze splitter is bij de modem van upc geleverd .Monteur is weg en er komt een rekening van 50 euro plus 30 euro materiaal.Ik heb ziggo gebeld en nu is in een keer ook de splitter niet meer van hun.Dit kan niet.Ziggo heeft upc overgenomen en kan zo maar niet de voorwaarden wijzigen.Ook levert ziggo dus bewust geen splitter bij een nieuwe modem.Als er namelijk een slipper bij het pakket aanwezig was had ik deze kunnen monteren.Ik vind dit een slechte zaak en bewust verrakkerij van klanten door oa in een chat alleen aan te geven na de modem alles te controleren en bewust niet aan te geven ook voor de modem te kijken.Mensen die een modem krijgen zouden ook een splitter moeten ontvangen want zonder splitter werkt het niet.Zeer slechte zaak dat ziggo zo met zijn klanten omgaat.