Ziggo reviews

1.4
Positief1%
Neutraal0%
Negatief99%
PeriodeLaatste 12 maanden202320222021
Geen lid

Deze reviews zijn ouder dan een jaar.

Maja
18-02-2019

Graag duidelijk sprekend personeel

Vandaag contact gehad met ziggo omdat mijn rekening niet klopt . Tot twee keer toe iemand aande lijn gehad die slecht Nederlands spreekt en zeer moeilijk te verstaan is . De eerste meneer wist duidelijk vannuets en sprak gebrekkig Nederlands , nadat ik terug belde omdat ik hem amper verstond kreeg ikditmaal een mevrouw met het zelfde probleem . Ik vind dat iereeen een baanverdient maar mensen die slecht Nederlands spreken an de telefoon bij de klantenservice?

Arthur
17-02-2019

Niet stabiel veel storing

Ga weer opzeggen en terug naar KPN. Niet te doen zoveel ellende vanaf dag 1!

Klacht
15-02-2019

Schandalige tel medewerker Raymond!

Ziggo levert mij een verkeerde box waarvoor ik een nieuwe opgestuurd krijg.

Nu moet ik 45 euro gaan betalen voor het verkeerd geleverde kastje omdat ik het kastje terug had moeten sturen. Ik wist van niks en heb hier netjes over gebeld nu krijg ik weer zo'n snotneus aan de lijn die gewoon een grote mond tegen me heeft en dat ik het kastje toch maar even moet betalen. Wat moet ik met zo'n kastje? Dit is de zoveelste klacht. Bedankt! Ik stap over na KPN na tientallen jaren Ziggo.

Els
13-02-2019

Maand na maand

Waardeloos internet,mediabox die er na een maand weer mee stopt enz.

Klantenservice is een soort standaardopname:"We sturen een monteur."(Over DRIE weken).

Lost niets op.

Dan maar weer nieuwe mediabox.

Lost ook niks op.

Helaas is de kpn hetzelfde drama.

Wel wordt er iedere maand een stevig bedrag afgeschreven.

We zijn er helemaal klaar mee,graag terug naar de analoge tv, de vooruitgang kunnen we missen als kiespijn.

Willie alexander
13-02-2019

Black vrijdag belofte

Black vrijdag aanbieding 2maand duurste pakket proberen daarna terugzetten naar pakket die wij hadden nooit gebeurd 2 keer gebeld eerste keer beloofd komt in orde wordt terugzet.betaling wodt verrekend. twede keer werd gezegd nieuw abbonement afgesloten kan niet meer teruggedraaid worden zit er een jaar aanvast voel me opgelicht.oplossing ;oude pakket?

Saskia
12-02-2019

Modem

Nooit geen ziggo meer voor mij. sturen na 3 maanden nog een rekening dat ze de modem niet hebbben ontvangen.Kosten 36 euro.Goed voor de klantenbinding.

Wouter
11-02-2019

Te duur

Veel te duur en ieder jaar weer te hoge prijsstijgingen,

daarnaast zijn ze ook nog hoofdsponsor van Ajakkus.

Tijd om over te stappen.

Jose
10-02-2019

Betalen gewoon niet uit wat ik nog tegoed heb. € 117.00

Ik krijg nog 117€van ziggo.

Al 2x gebeld door hun in december.

Nu is het nog maa € 85.00 na herberekening.

Nog steeds niet ontvangen.

Procedure klachtencommissie gestart.

Nu krijg ik van hun weer aanmaning.

Joris
10-02-2019

Wat is er gaande?

Wat mij is overkomen?

Serieus, ik belde klantenservice omdat mijn mediabox regelmatig geen contact kan maken.

Volgens klantenservice is het de kabel tussen de mediabox en de modem.

Toen mijn appartement gebouwd werd, is de modem geïntegreerd met in de meterkast.

De kabel, waar ze het over heeft, loopt via leidingen in de muur naar de mediabox.

Deze moet ik dus gaan vervangen.

Verder wist ze me te vertellen dat ik onder bewind sta met €50 rond kan komen per week.

Dus ik kon makkelijk een monteur laten komen.

Verder vonden hun het niet nodig dat ik even moet overleggen met de woningbouwvereniging van wie ik dit appartement huur om de kabel uit de muur te trekken en die te vervangen.

Noor
10-02-2019

Zeer slechte service en bereik

Al jaren klant bij Ziggo, zeer slechte service. Vaak geen bereik en tv vanwege storing. Bel je met Ziggo (0900 nummer). Krijg je een klantenservice medewerker die er niets van weet, terwijl op site Ziggo bij storingen vermeldt staat dat storing tot morgen 23.48 zal duren. Werken vanuit huis is onmogelijk. Krijg je te horen dat voor de uren ik geen wifi hen een schadevergoeding kan krijgen van een paar cent. Daar zit ik niet op te wachten. Heb een groot huis, bereik is ondanks komst monteur Ziggo zeer slecht en onder de maat. Zeg per vandaag op en stap over naar KPN.

W.
10-02-2019

3e urenlange storing in 1 week

Dit keer een storing van meer dan 30 uur. Laatste kans anders doegdoeg voor ziggo.

Laura
08-02-2019

Younes

Younes was hier om tv en wifi voor onze schel te instaleren. Gezellig was t. Jammer dat ze zo veel over voetbal praten. Maar verder top service. Extra in zn vrije tijd dingen voor de wifi geregeld. Wij zijn hem dankbaar en hij is altijd welkom #geefpromotie #huts

Adisen
08-02-2019

Onbeschoft en nepcorrect

Ziggo tv heeft veel storinkjes en de mediabox maakt veel onaangenaam geluid. Verhuizen en dan maar een andere provider. Dagen voor de verhuizing verzoek om terugsturen apparatuur. Ik had wel wat anders te doen en aan mijn hoofd. In het nieuwe huis zoeken, maar waar was de afstandsbediening? Ik ben chronisch vermoeid en moet af en toe een paar dagen rust. De herinneringsbrief bevat geen vraag of er een reden is. Ze beginnen met als je niet binnen een week terugstuurt je ruim 52 euro kwijt bent! (Ze weten niet eens - zo’n groot bedrijf - dat indien een achternaam zonder voorletters wordt gebruikt, men de voor- of tussenvoegsels met hoofdletter schrijft.)

Dit per mail waar als onderdeel van het mailadres ‘contact’ is opgenomen. Een antwoord gestuurd. Reactie is dat berichten aan dat adres niet worden gelezen. Helemaal geen contact dus, want de afdeling Klantenservice is onvindbaar. Gebeld en na wachten wordt zonder iets of wat de verbinding verbroken. Opnieuw en dan blijkt dat de klachtenafdeling alleen met doorverbinden bereikbaar is. Krijg je een blaag aan de lijn die de omissie in de brief ontkent en stelt dat het ‘de verantwoordelijkheid van de klant’ is. Dus nog meer onbeschoftheid.

Ziggo is gewoon te groot. Ze zijn er te arrogant van geraakt. Er zouden veel klanten moeten weglopen!

Bepaalde functies van de tv zijn goed, daarom een drie, maar anders was het een één of minder, indien mogelijk.

Moh
08-02-2019

Zeer slechte ervaring!

Na 10 jaar lang klant te zijn geweest bij KPN besloot ik na mijn recente verhuizing om een keer Ziggo te proberen voor Ziggo Sport. Een beslissing waar ik nu ontzettend veel spijt van heb!

Het begon met de tv verbinding die om de haverklap eruit vliegt. Nadat de monteur 3(!) keer langs was geweest, kreeg ik te horen dat het probleem niet te verhelpen was. Ze konden me wel een korting van 5 euro per maand aanbieden, maar ik wil gewoon werkende TV!

Na 3 maanden werd mijn betaalmethode omgezet van automatische incasso naar accept giro, zonder dat ik daarvan wist! Nu probeer ik al maanden om mijn betaalmethode te wijzigen, maar dat lukt niet door een ‘technisch’ probleem. Heb het al meerdere keren via Mijn Ziggo gewijzigd, maar er verandert niks.

Toen ik Ziggo belde om hulp te vragen werd ik respectloos behandeld door een medewerkster die mij vertelde dat ik ‘niet moest zeuren, omdat het probleem niet opgelost kon worden’.

Ik kan niet wachten tot mijn contract afgelopen is, zodat ik weer terug naar KPN.

Alex
06-02-2019

Schandalig

Wat kan ik nog toevoegen aan alle -terechte- reacties hier? Ziggo is de meest waardeloze provider die er bestaat. De recensies spreken voor zich. Ziggo is duur en als je ziet wat je ervoor krijgt is het schreeuwend duur. Helaas is er geen alternatief dus zitten we noodgedwongen vast aan dit clubje prutsers eerste klas. Maar zodra wij aan het glasvezel zitten (of dat rare monopolie op de kabelmarkt eindelijk verdwijnt) dan koop ik een grote taart om het te vieren. Gelukkig daalt het aantal klanten al jaren en hopelijk zet deze tendens Ziggo aan het denken: misschien is het toch niet zo'n goed idee om je monopolie te misbruiken? Ga eens klanten helpen!

Kim
04-02-2019

Asociale geldtrekkerij!

Niet te geloven alleen maar gezeik met hun gehad.

Was uiteindelijk overgestapt naar kpn, kwam er ineens weer een torenhoge rekening voorbij, van blijkbaar 1 maand achterstand en overstapkosten á €145,-. Desalnietemin krijg ik twee weken later nog een rekening van €20,-. Dus ik vervolgens weer bellen zegt deze beste man dat deze beruchte 20 euro, afsluitkosten bedragen.

Godgodgod, hoe wil je iemand leeg kunnen trekken. Nou echt, mij never meer gezien bij Ziggo. Schaam jullie diep, zal vanaf nu iedereen waarschuwden voor deze provider. Ik hoop dat jullie ooit nog een keer de afgrond in gaan.

Saar
03-02-2019

Zeer agressief behandeld en heel slecht internet

Ik besloot ziggo te nemen (i.v.m ajax). Werd zeer vriendelijk geholpen de eerste week. Daaarna deed de tv het 2 weken lang niet ik bleef klagen na 2 weken met pijn en moeite opgelost internet valt steeds uit wi-fi doet het bijna nergens in huis. Na 3 uur gaat de tv op stand-by wat jammer is als je net naar een goede film kijkt. 17 keer gebeld 17 keer geen oplossing, ik besloot langs te gaan deze man zei dat dit dikke wijf eens moest stoppen met zeuren omdat ze al zo goedkoop internet heeft (euhm sorry 54 euro) ik liep maar weg deze medewerker is mij toen uit de winkel gevolgd en mij aggresief mede gedeeld dat ik een slecht persoon ben en dat hij er persoonlijk voor zorgt dat ik geen ziggo meer ga ontvangen en dat ik moet stoppen met zeiken, mijn kindjes waren zo overstuur de medewerkers van t-mobile naast de ziggo winkel zijn zelfs naar buiten gekomen om mij te helpen GROOTSTE FOUT

Juupke
03-02-2019

Nog nooit zo slecht bedrijf meegemaakt

Mediabox ronduit meuk

merendeel van het personeel is nog niet bekwaam om zelfstandig papier te prikken

Gomez
03-02-2019

Nooit meer!

Slecht , slecht en nog slechter!

Theo
02-02-2019

Internetsnelheid wordt niet gehaald

Afgelopen nacht ineens geen internet meer, ok dan maar de nieuwe ziggo modem aangesloten, hoera het werkt weer. even meten en dan krijg je dit.

4 mb down en 40mb up, normaal moet dit 400mb zijn en 40mb

Ziggo gebeld en ja alles staat goed hier, we kunnen een monteur naar u toe sturen.

Ow wacht even het ligt dus aan de klant want ja die hebben nergens verstand van, zoveel weet ik er niet van maar zit pas 20 jaar in de IT.

Als je de meetgegevens van speedtest bekijkt dan zie je dus duidelijk een piek van 5/6mb die vervolgens dropped naar 2/3 mb , ik weet uit ervaring dat dat een routerinstelling is bij ziggo zelf en niet aan mijn kant.

Maandag gaan ze weer verder zoeken, als daar niet uitkomt dan moet er een monteur langskomen, en ik dus vrij nemen alsof ik niets anders te doen heb.

Ze krijgen het voordeel van de twijfel maar klantenservice die klanten altijd behandeld alsof het een stelletje mongolen zijn, wordt ik niet vrolijk van, wordt vervolgt