Aju
11-10-2017

Steeds fout 2040 en wegvallend beeld

Heb al tig keer gebeld Het probleem zeggen ze is mijn plasma tv van panasonic Die moet een update Deze is zo oud hij kan niet geupdate worden Hij is niet aangesloten op internet Tv beeld valt uit Soms krijg je fout melding 2040 of 3060 Ze kunnen het niet verhelpen Ook internet is niet altijd even stabiel Ze zijn wel altijd vriendelijk en behulpzaam aan de telefoon

Igor
10-10-2017

Slechte klantenservice en tv/internet net zo slecht

Brutale medewerkers die geen verstand van hebben. Zijn te lui om een monteur te sturen om werk af te maken. Betaal voor 2de kastje dat helemaal niet werkt. Thuis moet ik 4g gebruiken omdat WiFi super slecht is. Valt uit, niet te vinden soms. En daar moet ik €67,50 voor betalen. Wat slecht. 10000x gebeld en nooit een fatsoenlijk antwoord of een handeling. Mocht iemand dit lezen mbt ziggo hoofdkantoor?! JULLIE ZIJN ECHT WAARDELOOS.

J. Sagel

INTERSNELHEID VERHOGEN

Per 1 oktober is de snelheid verhoog van 150 Mbps naar 200 Mbps. Helaas blijkt nu dat de updates voor de modem niet allemaal lukken, zelfs bij de nieuwste modem. Nu nog steeds 150mbps i.p.v. 200 Mbps. Ziggo belooft te veel maar ze komen het vaak niet na.

Shaniqua

Internooit

Behalve nu dan. Zelden een dag gepasseerd zonder dat internet er uitviel. 1000 modems, kastjes, kabels, adapters, de hele mikmak, zonder succes.

Volgens mij verdient Ziggo meer aan de klantenservice dan aan hun oorspronkelijke ''diensten''.

Bedankt voor de koppijn en het sporadisch surfen. En bedankt voor de bevestiging op mijn vermoeden dat jullie meer geven om de grootte van het klantenbestand dan de individuele klant.

Dag.

Selientje
09-10-2017

Waardeloze service bij verhuizing, brutale klantenservicemedewerkster

Mijn ouders gaan verhuizen, datum is 4 weken geleden doorgegeven maar nu gaan ze iets eerder verhuizen, dus mijn moeder gebeld voor het doorgeven van de datum en regelen van een monteur.

Per ongeluk de 17e doorgegeven ipv de 16e, dus ik weer gebeld voor mijn moeder.

Krijg je zo'n brutaal nest aan de telefoon waarom er twee keer op een dag gebeld wordt?!? Hallooo dame ook al wil ik 100 keer op een dag bellen, je wordt betaald om de telefoon op te nemen en om een goed advies en raad te geven!

Ik vroeg gewoon of er alvast geen monteur ingepland kon worden omdat mijn ouders graag wel tv willen kijken en willen bellen in hun nieuwe huisje. Maar dat kon niet?!

En ik moest er op rekenen dat het als ze er wonen nog wel twee weken kon duren voordat ze signaal hadden omdat vandaag pas de verhuizing was doorgegeven volgens madam, sorry maar ik heb internet en heb het 4 weken geleden al geregeld. En als het ook nog op een normale toon wordt gezegd maar het was net of ik een klein kind was en zij een juf die me even de les wilde lezen. Ben bijna 48 en heb geloof echt geen kinderstem!

Hoop maar dat mijn ouders op tijd een monteur kunnen regelen, anders moeten we zelf maar aan de slag met aansluiten.

Ben blij dat ik al jaren weg ben bij dit bedrijf, laten ze de medewerkers van de klantenservice maar eerst leren niet zo brutaal te antwoorden (uitzonderingen daar gelaten)

Andre
05-10-2017

Vreselijk slecht bij verhuizing

Tijdig mijn verhuizing doorgegeven maar voor die tijd geen nieuw modem en card ontvangen. Meerdere keren gebeld; verschillende antwoorden: was niet nodig, was wel nodig. Bleek toch wel nodig en spullen ontvangen. Week zonder internet gezeten. Bleek mijn huistelefoonnummer opeens veranderd. Weer gebeld: wordt teruggezet. Twee weken later nog steeds niet gebeurd. Weer gebeld ( 34 minuten lang !) Bleek niet verwerkt en wordt alsnog gedaan. Ben benieuwd. Bij elkaar toch zo'n 3 a 4 uur aan de telefoon gehangen :(

Het gaat altijd mis

Het gaat mis met verhuizen, contact opnemen voor monteur, facturen en alles. Je moet 3000 keer bellen en dan gaat het nog steeds niet goed, want iedereen die zegt wat anders. Nooit hier klant worden!

Leugens, valse beloften, veel partners, geen overzicht, 100% elende

Mijn Ziggo ervaring:

Verkopers voor Ziggo zakelijk aan de deur, top gasten. Ik krijg fucking glasvezel, direct mijn huis in. Ziggo gaat dat aansluiten en het wordt bij mij in de kamer gebracht, vanaf mijn voordeur door het oude televisie netwerk. Wat een techniek, dit met fucking glasvezel ok ok. Sick.

Telefoon van Ziggo, meneer er ligt helemaal geen kabel naar uw huis. Verkopers zijden van wel. Wij gaan kijken of dat mogelijk is en of wij dat betalen. U krijgt bericht! Telefoon van een aannemer (Partner Ziggo) om de koperleidingen in mijn huis aan te gaan passen. Waarom weet ik niet, het was al mogelijk naar mijn weten, alles klopte. Ik vertel dat ik glasvezel krijg. Aannemer meld dat er geen glasvezel in mijn buurt ligt, en dat daar dit plan (koper kabels fixen in mijn huis) niets bij gaat helpen. Verwarring van twee kanten. We besluiten te annuleren.

Ik krijg mail, de aanleg van de kabel is kostenloos! Helemaal mooi! Glasvezel! Als ik akkoord geef op de offerte ga ik met Ziggo in zee, er is ruis, ik heb een aannemer aan de lijn gehad wat nog meer ruis gaf. Om niet te lang met dubbele contracten te komen zitten doordat er bij mij in huis toch iets fout gaat wil ik dit toch even helder hebben voordat ik de reeds ingevulde offerte voor akkoord geef. Ik bel het nummer bij de offerte, krijg het bouwbedrijf aan de lijn. Bouw bedrijf snapt het niet, is COAX, glasvezel kan niet. Ik snap het ook niet.

Ik bel Ziggo, meneer, is coax, ok coax. Stomme verkopers, er was niet eens een kabel, ja idd slimmeriken, wagen het er gewoon op of jij de extra mile gaat en toch dit alles in gang zet.

Coax is best ok, nog steeds veel sneller dan wat ik heb. Toch een zure smaak, vind de gang van zaken niet heel eerlijk en helder. Hele verhaal en situatie uitleggen. De coax kabel zal bij mijn voordeur binnen komen. Maar het netwerk wat naar mijn woonkamer loopt komt via de beneden woning. Op dit netwerk sluit ik de Ziggo box aan volgens zowel verkopers, als aannemer, als telefoon meneer. Dit klopt dus niet, ik had toch meneer de aannemer nodig die alles gaat fixen in mijn huis. Ik besluit samen met telefoon meneer alles op nieuw in gang te gaan zetten. Top, ik ga gebeld worden.

Ongeveer 2 week later. ik hoor niets. Mn internet loopt me weer te fucken, ik besluit te bellen. Ziggo meneer alles uitgelegd. Ziggo meneer zegt dat bel meneer niet van Ziggo maar van een partner was. Ok ok, vaag, was volgens mij echt Ziggo. Maar goed dat hij me toch alles in detail heeft laten uitleggen. Ik word doorverbonden. Verbinding wordt verbroken.

Ik bel nogmaals op, leg het verhaal weer uit. Twee keer, bel mevrouw snapt het niet. Ik blijf vertellen dat ik dit opnieuw in gang wil zetten. Maar meneer u heeft geannuleerd. Bel mevrouw, aub dat heb ik nu vaker verteld, dat was in overleg, om het traject opnieuw op te starten omdat mijn bekabeling toch anders moet. Bel mevrouw blijft herhalen dat Ziggo dat nooit doet, dat dat ook niet nodig is want nieuwbouw. En koper is irrelevant want het wordt een coax kabel. Ik probeer haar te vertellen dat het echt nodig is en dat de afspraak voorheen gemaakt was en het op een haar na ingang was gezet. Dit kan niet want nieuwbouw. Ik probeer haar te vertellen dat mijn huis uit 1908 komt. Nieuwbouw? Nee geen nieuw bouw. Bel mevrouw weet ook te vertellen dat een COAX kabel voor meer dan 90% uit glasvezel bestaat. Ik probeer haar uit te leggen dat het Ziggo netwerk voor een groot gedeelte uit glasvezel bestaat en dat het vervolgens op COAX overgaat. Dit is niet zo. Ok, of ik het nu in gang wil zetten zonder dat er in mijn huis niets gebeurd. Meerdere mensen hebben mij verteld dat dat nodig is. Ik zeg ik heb nu geen zekerheid, het verhaal rammelt en ik wil dezelfde afspraak met de zelfde aannemer weer voor op zijn minst overleg. Dit kan niet. Ik wil snel internet van Ziggo maar dat ik dat nog niet heb ligt volgens mevrouw aan mij, alles ligt toch echt aan mij. Ik vind dit niet heel constructief meer en na alle tegenstrijdige info weet ik het niet meer. Bel mevrouw snapt het niet, ik snap het niet. Er wordt mij nogmaals verteld dat het aan mij ligt. Ik hang op.

Er zit nu tijd in, ik wil het geregeld hebben, jullie kunnen alles leveren en organiseren, ik wil dat, ik heb geen zin om verder onderzoek te doen of dit verhaal van begin af aan met een ander bedrijf op te starten. Kunnen jullie a.u.b. zorgen dat ik contact met iemand krijg die mij de ruis weg kan nemen, die mij kan verzekeren dat het gaat werken en dat ik straks gewoon goed internet heb en weer helemaal blij ben met Ziggo? Ik ben nu niet heel blij met Ziggo.

Bob

Troep

Ik ben nu ruim een jaar klant bij Ziggo en de dagen dat ik snel en stabiel internet heb kunnen ontvangen zijn op 1 hand te tellen.

Monteurs komen 2 weken later en hebben zeer beperkte mogelijkheden.

Mocht een stabiele internetverbinding van belang zijn voor werk/school/gamen dan zou ik Ziggo niet aanraden.

Iedere keer wanneer ik wil gamen dan barst ik weer in tranen uit, ping van 80+ en alles beweegt schokkerig. Geen idee wat ze daar allemaal doen maar het lijkt erop dat de internetsnelheid alleen maar slechter wordt de afgelopen 5 jaar.

Ze hebben geluk met hun monopoly positie maar Ziggo is niet meer dan een verse drol op een woensdagochtend.

Melany

Altijd gezeik

Sinds de dag dat wij ziggo in huis hebben gehaald probleem naar probleem. het begon met dat de kast boven (waar wij wonen) niet kon worden verbonden met de hoofdbox beneden (de monteur was overigens heel aardig en behulpzaam). Toen viel keer op keer de verbinding er af terwijl we aangesloten zitten met de kabel. De kast is oververhit geraakt waarna het een ruime week heeft geduurt voor er een moneur kwam met een nieuw kastje. Nu weer problemen met terug kijken en 3x raden alleen npo 1,2 en 3 doen het nog de rest helemaal nix meer alleen maar zwart beeld. Zodra het abbonement is afgelopen stap ik direct over naar een andere provider want ziggo eens en nooit weer.

Rjvdk

Klantenservice en internet

Helemaal ruk, tot 2x toe ruim 20 tot 25 min in decwacht en vervolgens gooien ze de Hoorn erop. Reden van bellen is het internet. Je betaald voor 150mb downloaden, elke maand een speedtest en die haalt nog geen 50 Mb. Je moet heel veel geduld hebben om deze ervaring te delen met die super snelle internet waar je veel te veel per maand voor betaald

Ab

Een Ramp

Een ramp Ik ben 5 jaar klant bij ziggo tot nu geen contact gehad met hun klantenservice. Tot dat ik 4 weken geleden een extra product wilde hebben (volop bellen). Toen begon de ellende; ongevraagd een nieuw pakket, een factuur die niet meer klopt, … klantenservice die tegenstrijdige informatie geeft ….hopeloos hoe kom ik hier weg zonder verdere complicaties !

Em
30-09-2017

Geen respect voor overledenen

Na het overleden van mijn groottante hebben we ziggo netjes geïnformeerd over het gegeven dat de rekening is geblokkeerd en dat de rekening over een maand weer geopend zou worden en we dan zouden betalen. Geen probleem mevrouw. Een week voor het aflopen van het abonnement (we hadden ziggo stop gezet) sturen ze aanmaningen en blokkeren het internet. Na tot twee keer toe hebben gebeld, en de belofte het internet binnen 24 uur weer aan te zetten, nog steeds geen resultaat. Amateurs, wat flauw en respectloos.

30-09-2017

Amateurs

Totaal geen ervaren helpdesk medewerkers. Zeg maar gerust volkomen ondeskundig. Je kunt beter de groenteboer bellen.

En dan die verschrikkelijk horizon met z'n trage zapp functie en een regen aan fouten. Probeer maar eens uitzending gemist te kijken. Valeriaan innemen van te voren!

Vinaysha
29-09-2017

Geen wifi

Ik ben echt boos en dit is geen grap. Mijn data bundel ( 10 GB)is bijna op doordat de wifi het niet doet.Ik heb zelf twee wifi routers en geen van beide doet het. Dit gebeurd niet 1 keer niet 2 keer maar meerdere keer. Ik vind het geen fijn bedrijf. Het is vrijdag de dag dat het weekend begint en ik eindelijk rust heb . Nu wil ik lekker vlogs kijken en genieten van social media maar nee kan niet he . Ik wil echt overstappen naar KPN. Bedankt ziggo

28-09-2017

Prima ervaring met overstap naar Ziggo

Overgestapt van KPN naar Ziggo, met een iets lagere internetsnelheid. Zelf e.a. geïnstalleerd. Door het even snel te willen doen en slecht te lezen.!, tegen wat problemen aangelopen. Regelmatig gebeld (Ook via een verkeerd nummer.!) Alles met hulp van de Ziggo helpdesk prima werkend gekregen. En zelfs de door mij verkeerd gebruikte "nummer belkosten" teruggekregen. KPN was niet beroerd, maar heeft bij de TV van die "module kastjes". (weer extra rommel als je zelden terugkijkt of dat via computer/tablet doet)) Ziggo gebruikt gelukkig ook "module insteek kaarten" voor de digitale TV. Na 45 jaar.PTT/KPN geheel overgestapt naar Ziggo. De eerste ervaringen zijn zeer positief.

Onno
26-09-2017

Draadloos extra mediabox xl geen aanrader

Overgestapt van een oud alles in 1 compleet pakket naar het nieuwe alles in 1 compleet van ziggo zodat ik draadloos een extra mediabox kon verbinden op zolder, aangezien mijn huis zo ongelijk loopt dat kabels trekken een grote puinhoop zou worden. Bovendien zou ik ook geen duurder pakket nodig hebben voor een box met kabel.

Gebeld met ziggo en dat zou geen probleem zijn, alleen beeld kwaliteit zou wat minder zijn. Prima, zolang er maar tv boven is. Vervolgens werkt draadloos niet wat minder, maar gewoon niet. De afstandsbediening kon niet aangesloten worden op de extra mediabox en er zou een monteur komen voor een software update. Blijkbaar was dit een bekend probleem maar worden toch nog afstandsbedieningen meegeleverd die dus niet goed (of niet) werken op de extra box. 5 dagen wachten voor een monteur die met een oude afstandsbediening in 1x verbonden was met de box. Software updaten kon niet want de extra box was ook nog defect. Vervolgens kwam de monteur er gelijk achter dat de hoofdbox zich voor wat voor reden dan ook soms online en offline schakelt. Dus ook daar een defect en kan ook vervangen worden. Binnen 5 tot 7 werkdagen weer 2 nieuwe boxen. Nou begreep ik van de monteur dat draadloos verbinden op zolder überhaupt zeer slecht verbinding maakt en eigenlijk helemaal niet te doen is (mijn huis is beslist niet groot met vrij dunne wanden). Dus toch een kabel trekken anders heeft het weinig zin.

Ik zit al vele jaren bij ziggo/upc en elke keer als ik contact heb met ziggo dan is het allemaal mooier dan het in de praktijk is. Ik moet jullie woorden blijkbaar altijd maar met een korreltje zout nemen. Nou zit ik met een pakket dat ik dus niet nodig had en wat niet levert waar ik naar gevraagd heb.

Bianca
26-09-2017

Na meerdere keren contact niet de juiste producten

Begin septmeber contact gehad met Ziggo om mijn verhuizing door te geven. Ik zou van een Ziggo omgeving verhuizen naar een UPC omgeving. Daarbij ook mijn pakket geüpgraded. Ik zou de modum opsturen naar Ziggo en op 26 septmeber een paar dagen voor mijn verhuizing een nieuwe modum met mediabox geleverd krijgen in mijn nieuwe woning. Voor het inzetten van een monteur kon ik pas na het hebben van de track en tracé code een monteur in plannen. Na het wijzigen van mijn adres, krijg ik via de mail een bevestiging dat de wijziging doorgekomen is. Het betreft alleen een ander huisnummer. Vervolgens Ziggo gebeld. Waarop ze aangeven het huisnummer goed in het systeem te zetten. Het zou nu in " kan en kruiken" moeten zijn. Vervolgens krijg ik die week een nieuwe mediabox opgestuurd gekregen. Ik heb Ziggo gebeld omdat ik er niets meer van begrijp. Vervolgens geeft Ziggo aan dat ik nu mijn oude modum wel mee moet verhuizen en moet aansluiten in de nieuwe woning. Verwarring al om, toch het vertrouwen in de expertise van ziggo en verwacht dat het toch goed is. Ik bel richting mijn verhuisdatum naar Ziggo voor het inplannen van een monteur. Dit was niet mogelijk omdat de verhuis niet goed is doorgegeven. Vervolgens dit nogmaals gedaan. Daarbij ook de afspraak gemaakt dat er een pakket met modum en mediabox geleverd zou worden op 26 september. Op maandag 25 septmeber zou ik een track en tracé code ontvangen en daarmee zou ik een monteur kunnen inplannen. Helaas op dinsdag 26-9 geen track en trace code mogen ontvangen. Ook niet wetende hoe laat ik in mijn nieuwe woning moet zijn om t pakket te ontvangen. Om 9:00 uur op 26-9 Ziggo gebeld (vragen over bestellingen) Ik werd vrij direct doorgestuurd naar de afdeling verhuizingen. De dame gesproken die ik een paar dagen geleden ook gesproken heb. Dame geeft aan dat dit onmogelijk is, dit ter zijde. Ik weet zeker dat iknhaar eerder gesproken heb. Dame geeft aan dat er weer iets niet on orde is. Ik word teruggebeld. Ik wacht nu geruime tijd op bericht van Ziggo. Nog niets mogen horen.

Wat mij opvalt is dat er zoveel miscommunicatie is ondanks dat de werker de notitie in het systeem heeft staan. Wat ook opvalt is dat er expertise mist. Sommige werkers geven een totaal anders advies dan een andere werker.

Ik heb mijn verhuizing goed voorbereid om ruim van te voren contact op te nemen met Ziggo. Het is zeer frustrerend dat ik door Ziggo nu geen internet heb. Ik vind het veruit schandalig en adviseer dan ook niet om met Ziggo een contract af te sluiten. Ik zal dit ook binnen mijn brede netwerk kenbaar maken. Mvg,

Nadieh
25-09-2017

Annuleren kennen ze niet

Nadat ons verteld was dat het ziggo pakket is aan te sluiten zonder coax hebben wij een abbonement afgesloten. Dit bleek achteraf niet het geval dus wij besloten de bestellen ditect te annuleren. Na 6 telefoontjes met dr vraag ofz e het willen annuleren lukt dat blijkbaar niet en ontvangen wij morgen het ziggo pakket.

Erg onproffecioneel. Ziggo mogenlijkheden of niet. Wij gaan nooit naar Ziggo.

Hep
22-09-2017

Storing na storing

2de grote storing in 2 weken. Amsterdam centrum. Net gebeld en dit gaat nog het HELE WEEKEND duren. Ook haperingen bij tv ontvangst en wifi. Het wordt duidelijk tijd voor nieuwe provider.