Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Helaas kunnen wij hier in het dorp alleen diensten van ziggo afnemen. we kunnen niet eens overstappen
Zeer slecht en langzaam internet, tig keren gebeld maar geeft allemaal niets, degene die de klachten van ziggo moeten ontvangen zijn meestal niet op de hoogte van de problemen die daar spelen ze sommige proberen dan nog interessant te doen om te vragen of de stekkers er wel in zitten! Je hebt gelukkig ook af en toe een behulpzame telefonist aan de telefoon die je wel probeert goed te helpen, maar die zijn zelf ook afhankelijk van de problemen bij ziggo.! Deze mensen doen wel hun best maar kunnen helaas ook niet helpen.
De reclame op tv van Ziggo is misleidend. Keuze uit een extra zender parket dacht het niet ze hebben voor geselecteerd. En als je een ander parket wil die niet ik hun lijstje staat, dan heb je gewoon pech. En zo wordt het letterlijk door de klanten service gezegd. Dan moet ik maar naar een andere provider gaan jullie wilt toch als provider graag je klanten houden.
Na al voor de 8ste keer telefonisch contact op te nemen met ziggo. doet het bedrijf maar wat ze willen en komen totaal gaan afspraken na. Ze zouden zorgen dat ons restaurant bereikbaar blijft voor gasten maar echter is dit niet het geval en hebben ze onze telefoon toch gewoon afgesloten. Terwijl wij als bedrijf toch wel bereikbaar horen te blijven hierdoor hadden we nette afspraken gemaakt naar onze mening en zou ziggo onze telefoonlijn beschikbaar houden voor reserveringen en pas het nummer overschakelen naar ziggo als de monteur bij ons op het bedrijf is geweest. Hopend dat moge. Het probleem is oplost anders volgen meedere resenties op internet
Mijn moeder had geen tv klantesurvis gebeld Vriendelijke meneer die mij moeder meteen op ging bellen met een op met oplossing voor dit probleem is het opgelost Toen mij weer op gebeld dat het gelukt is Supper Supper Supper ziggo zeer tevreden
Ik betaal 55,95 euro per maand 40 Mb internet, dan zo`n kromme horizonbox erbij en klaar. Ik ben een gaan winkelen wat een andere provider voor dat geld levert dan word je wakker, wij zijn al klant toen het nog essent was. Gaan ze vervolgens de snelheid verhogen behalve 40 MB (dat zijn de meeste klanten) Dus hier is de kogel door de kerk heb al een gmail adres aangemaakt en we gaan een over. Ik heb me nu al 2 keer laten inpakken met een aanbieding om te blijven maar nu is het klaar.
Altijd gedoe. Is het geen instabiel internet, dan is het wel gedoe om zogenaamd niet geretourneerde hardware na opzeggen. Uiteindelijk zelf maar de 85 euro gestorneerd die Ziggo zich wederrechtelijk had toegeëigend nadat we al maanden geen abonnee meer waren. Klantenservice waardeloos en kastje-meer-verhaal over klachten. Afspraken over terugboeken onverschuldigde betaling komt Ziggo niet na. Lijkt wel of ze het over de termijn van stornering willen tillen zodat je naar de rechter zou moeten en dat te duur zou vinden. Mijn advies: niet aan beginnen. Het zijn boeven.
Elke keer vastlopers, zowel experia als de normale kleine box. Tergend langzaam, spijt is een understatement van de overstap van KPN naar ziggo.
Ziggo wedstrijd bestelt via mijn ziggo. Geen wedstrijd. Bellen 20 minuten wachten. Meneer zegt ik verbind u door. Weer 10 minuten wachten en niemand aan de telefoon. Daarna weer gebeldmet keuze product bestellen. En raad binnen 1tel iemand aan de telefoon. Mevrouw zegt ik verbind u door met technische dienst. En wederom 10 minuten in de rij. Toen maar opgehangen. Ben blij dat er misschien glasvezel komt en anders echt over naar KPN. Klanten werven ok maar behoud doen we niet aan bij Ziggo
Wauuwwww nog steeds onder de indruk van de hulp en snelle service van Ziggo en de service monteur. Wat hebben ze ons toch fantastisch geholpen bij de aansluiting van internet en televisie op onze bouwkavel! Nadat de "standaard" monteur voor het instaleren van et pakket het niet voor elkaar kreeg, werd er de volgende dag een monteur gestuurd om de problemen te verhelpen! Dankzij de perfecte hulp en service vanaf vandaag internet en televisie! Nogmaals dank en een dikke pluimvoor Joost de service monteur!
Wat een grote hoeveelheid negativiteit hier. Kijk eens bij de andere providers, ook daar vnl klachten en de gemiddelde score doet niet veel voor elkaar onder.
Heb zelf al jaren Ziggo en heb niet te klagen over hun service. Ze reageren snel, hoewel de wachttijd aan de telefoon soms wel lang is, maar reageren ook adequaat, hebben helaas niet voor alles de juiste oplossing.
De Horizon box geeft bij ons ook erg veel problemen. Traag, vaak geen volledige tv-programmagids, uit zichzelf opstarten, vastlopen, beeld haperingen etc. Dit is bij ons ontstaan nadat ze in december 2015 de signalen hebben geknepen om meer ruimte te maken voor andere activiteiten. Heb inmiddels 2x een nieuwe Horizon box ontvangen, diverse metingen gehad, zelfs kabels (door Ziggo) vervangen, maar probleem blijft.
Ondanks dat alles ben ik niet ontevreden over Ziggo en hun medewerkers. Wordt altijd netjes geholpen. Maar zolang de ruimte voor de tv in de kabelverbinding niet weer wat verruimd wordt en er een stabielere versie van de Horizon box is verwacht ik niet dat deze problemen verholpen zullen worden.
Echter gezien de vele problemen die je net zo goed over de andere providers leest ben ik nog steeds niet aan overstappen toe. Moet dan (heb meerdere tv's) overal utp kabels gaan leggen en daar wordt je ook niet vrolijk van. Verder is het dan maar afwachten of het bij die andere provider dan wel goed werkt.
Internet is bij mij prima. Haal de opgegeven snelheden zonder problemen. Alleen de TV, dat is jammer.
Ik hoop dus nog steeds dat het beter wordt.
Zit je bij ziggo valt je wifi uit vervolgens bellen we naar de helpdesk zeiden ze dat we de volgende ochtend weer internet hadden week later nog geen internet wij weer bellen weer het zelfde geval bellen we de 3e keer worden we 3 keer opgehangen na 3 week eindelijk wifi
Wat een slechte service, na 10 minuten in de wacht te staan wordt je automatisch opgehangen. Drie weken na het afsluiten van het abonnement werkt dit nog niet naar behoren. Weinig sprake van klantgerichtheid en er wordt zeker bespaard op het aantal medewerkers in het callcenter.
Vandaag de klassieker wedstrijd van het jaar Feyenoord -Ajax. Het lukte me niet om de dagvaarding te activeren. Gebeld met de klantenservice. Werdt zeer vriendelijk te woord gestaan en geholpen. Nu 30 minuten later. Door inzet van de medewerker kan ik lekker de wedstrijd Zometeen kijken. Bedankt ziggo. Super service en klantvriendelijk. Mag ook gezegd worden ipv alleen gezeur en geklaag. Is dit een in het zonnetje voor jullie. Echt bedankt.
Heb de mediabox maar heb ondanks honderden telefoontjes met klantenservice nooit langer dan tien minuten digitaal tv kunnen kijken, ik heb het gewoon opgegeven. Ben op zoek naar een betere provider.
Waarschuwing aan iedereen die dit leest: Probeer koste wat kost te vermijden dat je met ZIGGO in zee gaat. Als je een goede glasvezel- of ADSL verbinding hebt, heb je ZIGGO niet nodig. Helaas is ZIGGO monopolist op kabel-gebied en dat al ruim 30 jaar. Vaak is ZIGGO helaas de enige mogelijke leverancier van snel internet. Heel ongezond want geen concurrentie. dit heeft ze geen goed gedaan en het duidelijk te merken dat ze lijden aan monopolisten-kwalen die niet meer van deze tijd zijn. Er is geen klantgerichtheid en de tarieven zijn te hoog.
Wij hebben ZIGGO zojuist in gebreke gesteld wegens wanprestatie. We hebben gelukkig glasvezel en kunnen betere diensten krijgen voor 25% minder bij een telecomaanbieder.
Wat voor problemen hebben wij met ZIGGO? Ga lekker zitten. Omstreeks Januari 2017 begaf de Ziggo Horizon Mediabox het na jaren trouwe dienst. We kregen snel een nieuwe.
6 maanden later schreef Ziggo ineens 400 Euro af ipv de gebruikelijke 52.50 (duur abonnement trouwens!). Het bleek de vervangingswaarde te zijn voor de oude mediabox: bleek dat we dat oude kapotte ding terug hadden moeten sturen.
Gelukkig hadden we die nog liggen, dus afgesproken met de klantenservice dat we hem terug zouden sturen en dat het bedrag "gecrediteerd"zou worden.
Helaas, een paar dagen later zaten we ineens zonder internet. Weer bellen. "We zien dat er een bedrag van 400 Euro openstaat meneer". "Maar dat was toch gecrediteerd?" Men wist van niets maar kon wel zien dat de mediabox was teruggezonden dus werd het internet weer aangesloten.
We hebben er zo'n 3 dagen van mogen genieten. Weer gebeld, weer aangesloten. Keer op keer is de klantenservice het er wel mee eens dat we niet afgesloten hadden mogen worden. En keer op keer worden we dus ook weer aangesloten. Dit is zo'n 3 keer gebeurd. Toen het internet voor de laatste keer opnieuw werd afgesloten waren we zo moe, hebben we elders internet geregeld en de diensten bij Ziggo opgezegd.
Ziggo's administratie moet wel een enorme puinhoop zijn want ze gaan maar door met rekeningen sturen. Niet alleen de 400 Euro voor de oude kapotte mediabox krijgen ze maar niet van hun balans, inmiddels blijft er elke maand abbonementsgeld bijkomen. En dat terwijl ze ons hebben afgesloten! dus ZIGGO vind dat ze gewoon geld in rekening mogen brengen voor niet-geleverde diensten.
Bellen met de klantenservice heeft weinig zin. Er is geen emailadres waar je met je klachten naartoe kan Er is alleen een online webformulier waar niet op wordt gereageerd.
Ziggo is een zombie-bedrijf, waar slechte automatische systemen bepalen welke rekeningen er aangemaakt / niet aangemaakt moeten worden. Mensen kunnen dit systeem nietoverrulen.
Het is goed dat er in deze tijd fora zijn zoals deze waar dit soort verhalen verteld kunnen worden. Een bedrijf kan een foutje maken, daar moet ten alle tijden begrip voor kunnen worden opgebracht. Maar een bedrijf als ZIGGO zou zonder een traan te laten en zonder enige twijfel het beste zo snel mogelijk moeten verdwijnen. Dat is voor iedereen in Nederland het beste.
Ben nog niet eens aangesloten en krijg al problemen. Alle bestellingen die gedaan worden, worden zonder pardon geannuleerd. Bestellingen die afgeleverd worden, zijn al open gemaakt EN gebruikt (gebruikerssporen). Echt te ziek voor woorden deze "provider". Ze doen niet eens moeite om iets voor elkaar te krijgen.
Onvoorstelbaar wat een ellende we al het hele jaar hebben. Er zijn circa 10 monteurs geweest. Twee keer nieuwe bekabeling gelegd (want daar lag het aan volgens Ziggo) en nog is het een grote puinhoop. Moet je ook nog je jaarcontract uitzitten. Gelukkig nog maar een paar maanden en dan snel over op een ander. Bijvoorbeeld KPN. Overal is wel wat, maar Ziggo is het toppunt. En de medewerkers hebben geen enkel begrip. Ze snauwen je af of verbreken gewoon de verbinding wanneer ze het ook niet meer weten. Nooit geen Ziggo meer.
Sinds de zgn internetsnelheid op 200 Mb/s is gezet op 6 oktober. Niets dan problemen. Eerst zelf proberen op te lossen door elke dag maar weer de Horizonbox te updaten. Vandaag maar eens gebeld. Maar je krijgt (op één ná) allemaal sukkels aan de lijn die er nog minder van af weten dan ik. Wanneer ze dan geen antwoord weten op mijn vragen verbreken ze eenvoudig de verbinding. Een en al ellende. Dit jaar al 2 keer nieuwe kabels moeten laten trekken. (want het lag alsmaar aan de kabels.) Dan een nieuwe Horizonbox. En nu krijg ik na een wel vriendelijke medewerker gesproken te hebben, dan weer een nieuwe Horizonbox. De sketch in het programma KANNIEWAARZIJN vorige week op TV, is helemaal de situatie die ik kan onderschrijven. Ook wij hadden dit jaar alleen al zeker 8 monteurs over de vloer maar Ziggo kan het gewoon niet aan. Ik moet toch maar eens overwegen om een andere leverancier te zoeken.
In het begin hadden wij geen problemen, sins de nieuwe tv box en modem wel. Slecht internet valt steeds weg en dan heb je de snelste internet nog wel gekozen maar is zo traag als een slak, tv geeft hele tijd fout melding aan en werd heel warm dus hadden me contact met ziggo op genomen en werdt der een montuur gestuurd die keek der niet eens naar gaf gelijk een nieuwe, nu zijn we weer paar weken verder en de problemen die we hadden zijn nog steeds niet verholpen, neem weer contract op met de klanten service en krijg gewoon gevoel dat je achterlijk bent wordt niet naar je vragen geluisterd nog serieus genomen. Ik ben der klaar mee en ga op zoek naar andere provider, ik zal ziggo nooit maar dan ook nooit aan raden om te nemen je krijgt alleen maar gezeik!