20-07-2016

Storingen die je nu in het Digitale televisie kijken ondervind.

Mijn ervaring is dat veel producten die door de reguliere bouwmarkten worden verkocht je een hele hoop ellende bezorgen met het televisie kijken. Sommige producten om HD-Digitale televisie te kijken voldoen niet ondanks dat er het kabel-keurmerk op staat. Het lijkt wel of hier goed gerommeld mee wordt. Pas een installatie die met deze producten waren aangesloten geheel met Hirschmann producten vernieuwd en er was bij deze ZIGGO klant het hele probleem opgelost verder had deze klant ook van die hele dunne coax-kabel gebruikt. Zogenaamd "zo dun als spaghetty" . Deze laatste is zonder meer een groot funest voor een goed signaal. deze heeft namelijk een zeer hoge demping wat niet ten goede komt voor de signalen van Ziggo/UPC

Daarom is mijn advies gebruik goede materialen die ten eerste retour- geschikt zijn en maak gebruik van een goede coax-kabel bijvoorbeeld de Hirschmann KOKA 9TS deze is namelijk 4G proof. Let ook goed op de verbindingen een heel dun draadje van de afscherming kan je veel koppijn bezorgen. Maak verder met goede F connectoren vaste verbindingen. Let hier ook op de flinterdunne draadjes met dit laatste wordt zeer zeker ook nonchelant mee omgegaan. Als je dit verhaal leest en je durft de stap te ondernemen dan denk ik dat er voor jou een groot probleem is opgelost. Ik ben al 10 jaar klant bij Ziggo maar een ding is wel zo ik heb alles van Hirschmann in huis met juiste componenten maar ik heb met mijn Horizon-box en andere media apparatuur totaal geen problemen. En ook niet met het internet. Wifi is een ander verhaal dit is een zender/ontvanger. Je kan dit signaal alleen verbeteren met de juiste middelen. En stop hem niet in een kast of onder een kast dit is vragen om problemen. Plaats hem op een gemiddelde hoogte tussen de 1,25 m en de 1,50m .

Siebers

Een boutzooi is het

Wegvallende internetverbinding. Vanaf afgelopen zondag helemaal geen internet meer. Wegvallende tv-zenders is ook geen uitzondering. Vandaag stond de afspraak met de monteur gepland. Deze zegt hier geweest te zijn maar er is geen SMS verstuurd dat hij eraan kwam. Nu kan er pas volgende week dinsdag een monteur langs komen. Tijdvakken voor de monteurs zijn ook een lachertje. Moest vandaag van 12 tot 18 uur thuis zijn.

Ik peer hem bij Ziggo.

Houdoe

Lucas
20-07-2016

Word moe van die lulverhalen van ziggo

het is weer eens tijd om iets over ziggo te zeggen, kreeg een brief dat ze in de nacht van 20 en 21 juli het tv signaal gaan verbeteren, we geven morgen een feestje, ik persoonlijk heb liever dat ze het wifi signaal eens flink verbeteren, de setting bij mij thuis is helemaal perfect, laptop 3mtr van het modem af, ben nu weer muziek aan het luisteren en het signaal valt weer 20 a 30 keer per uur een paar seconden weg, geen muziek dus, heb hier al lang last van, niet iedere dag, dat is het vreemde ook, al vaker over gebeld, maar je krijgt steeds een ander lulverhaal te horen, ik ga ze hier niet allemaal vertellen, maar de laatste keer zei de medewerker ook dat het wifi signaal van hun modems nogal zwak is en dat je dat op kunt lossen met een wifi versterker die hij namens ziggo aan kon bieden voor 50 euro, veel gekker moet het natuurlijk niet worden, te idioot voor woorden, z on bedrijf kan geen fatsoenlijk modem leveren en dan proberen ze je ook nog z on versterker aan te smeren, perfecte oplossing voor ziggo, weer een verdien model gecreeerd, die marketing yuppie s daar verzinnen vanalles om die veel te dikke salarissen te kunnen blijven verantwoorden, muziek inmiddels alweer 5 keer uitgevallen, steeds weer handmatig aanzetten, top ziggo, ik zit me weer mateloos te irriteren, maar de boodschap lijkt me duidelijk.

Maarten
19-07-2016

Vooruit spoelen via internet

als het network weg val moet je weer helemaal opnieuw kijken ben in staat om een andere leverancier te nemen

Det
19-07-2016

Komt afspraken niet na

Ben nu na jaren van storingen met internet/tv overgestapt naar een andere provider. Toen ik mijn opzegging bij Ziggo heb gedaan was het zeer opvallend dat de storingen drastisch toenamen. Vele malen contact gehad met Ziggo over haperende televisie. De helpdesk van Ziggo laat je gerust een uur allerlei instellingen wijzigen en proberen je alles te laten doen, wat uiteindelijk niet helpt. Twee uur later is het bewuste probleem 'spontaan' opgelost. Als klap op de vuurpijl heffen ze mijn emailadres op voordat de termijn, waar ik voor betaald heb, verstreken is. Weer contact met de helpdesk om te horen dat deze actie niet terug gedraaid kan worden. Hoe is het mogelijk dat Ziggo anno 2016 nog steeds de klant een hak zet. Blij dat ik overstapt ben.

Pim

Zeer klantvriendelijk NIET klacht gericht

Tijdig mijn verhuizing gemeld (ruim een maand voor verhuisdatum). Ik ben vervolgens letterlijk 2 maanden van het kastje naar de muur gestuurd. (vele uren telefoneren)

Op enig moment is de aansluiting op orde, maar krijg alles weer toegezonden op mijn oude adres en tot overmaat van ramp word ik gedreigd met afsluiting omdat ik mijn verhuizing niet heb doorgegeven.

Iedere medewerker van Ziggo is erg vriendelijk, maar ze kunnen niets doen omdat het altijd bij een andere afdeling ligt waarmee ik dan maar weer contact moet opnemen.

Om mijn klachten is tot op heden door ziggo niet gereageerd. Kennelijk komen de ingestuurde contactformulierfen niet aan.

Klacht

Ziggo is de grip kwijt

Ziggo is de grip nu echt kwijt en ga naar jaren tevreden klant te zijn geweest nu per direct weg. Internetverbinding valt vaak weg, continue DNS problemen. De helpdesk is incompetent met wachttijden van 20 minuten en een menu met 20 keuzeopties.

Integratie UPC/Ziggo is een drama

Petra

Internet valt herhaaldelijk uit

Ben met betrekking tot de internetverbinding altijd tevreden geweest. Echter sinds een maand of langer valt dagelijks het internet/wifi uit, binnen 15 seconden is de verbinding weer terug.

Het frustreert zeer, zeker wanneer je net weer te horen hebt gekregen (voor de tweede keer na de overname) dat Ziggo het abonnement weer heeft verhoogd.

Men heeft ondertussen in de wijk aan de verdeelkast gewerkt. Vooralsnog geen verandering.

Ik gebruik een Thomson TWG 870 wifi-modem (via UPC).

Over de mediabox zal ik het maar niet hebben, dat ding is een pain in the b.. :-)

17-07-2016

Dagelijks wegvallende verbinding

Zo langzamerhand word ik het goed zat. Bijna dagelijks wegvallende verbindingen en dat diverse malen achter elkaar. Ik geef ze één week om het op te lossen, daarna ben ik weg.

Gucci
17-07-2016

Ziggo wifi is dood slecht

Tijdens het gamen valt het internet heel vaak weg. ik heb dood vaak lag tijdens het gamen. Mijn download snelheid is tussen de 5 tot 20 mb, wat heel langzaam is. Want mijn vrienden hebben tussen de 40 tot 80 mb per seconde.

Maria P D
16-07-2016

Internet valt steeds uit...grrrrr !

Standaard Gateway niet beschikbaar ....weer probleemoplossing doen. En ja hoor Standaard Gateway niet beschikbaar ....weer probleemoplossing doen. En dit bij periodes om de paar minuten. UIT DAT DING. ZIGGO bellen is GEEN OPTIE. Meest rare vreemde antwoorden.Ze BEGRIJPEN MIJ NIET . Nu ik ZIGGO niet meer. zoekende naar andere provider.

Faatje
15-07-2016

Slechte internet

Binnenkort maar overstappen. Nu al maanden of zelfs jaren slechte internet. Word er niet goed van

Jaap
15-07-2016

Een reus op lemen voeten

Na de vakantie met Ziggo gebeld omdat ik voor het derde jaar op rij in Frankrijk met mijn I Phone 4s niet kon internetten. Elke keer als de simkaart een aan Vodafone gelieerd netwerk ontdekte sprong de telefoon op de oude ziggo/vodafone instelling springt en kon ik het vervolgens schudden. Kreeg voor de tweede keer een nieuwe simkaart. Tijdens het klachtengesprek werd mij een abonnement voor Horizon aangeboden, Euro 1,50 per maand goedkoper dan mijn TV extra abonnement. Je blijft Nederlander, dus genomen. Deze week arriveert de doos met daarin een kastje,kabels, splitters en kabels.Aan het werk, met geen mogelijkheid kreeg ik het ding aan de praat. Er kwam steeds een melding dat ik mijn kabel moest nakijken en dat terwijl het extra pakket via de Sisco hard disk prima functioneert. Ziggo gebeld:

op advies aansluitingen en kabels gecontroleerd. Resultaat nul. Het blijkt in de praktijk dat je als je Horizon neemt je de boel in de meterkast geheel moet verbouwen en dat de bestaande oudere kabels (ons huis stamt uit 95) moet vervangen, meestal niet geschikt zijn voor Horizon. Wordt er alleen niet bijverteld. Kortom weer op het oude abbonement gegaan en op zoek naar een andere aanbieder. Heb inmiddels genoeg van deze lemen reus, die op schrift en via de telefoon van alles aanbied, "functioneert ook in het buitenland, aansluit garantie" enz. maar kan dit niet waarmaken.

Ayman
14-07-2016

WiFi of geen WiFi dat is de vraag

WiFi valt vaat uit ook met kabel internet heel erg slecht ik had dit probleem nooit met KPN gehad versterker aangeschaft maar nog steeds slecht ik kan niet mijn printer met de WiFi aansluiten

Tess
14-07-2016

Dure bagger

Sinds UPC Ziggo is geworden zijn er alleen maar problemen. Mediabox wat vaak hapert.

Internetstoringen....Sinds Mei heb ik al 52 x storingen gehad!

Ik ga opzoek naar een goedkopere en betere provider.

Tips zijn welkom.

Leandra

Ziggo helemaal top

Super geregeld allemaal je beld om 4 uur en een paar uur later word er al een berichtje uit gedaan dan ze komen.

Eerste monteur moest iemand er bij halen omdat het probleem groter was dan we dachten door de bliksem inslag.

Uurtje later alles opgelost netjes gelopen top gedaan jongens !

Hans.vreman

Verhuizing en horizon

Ontzettend teleurgesteld in Ziggo. Maar zelden worden beloften nagekomen. Eerst geen signaal omdat het installatiebedrijf van Ziggo een kabel voor de aansluiting nier kon vinden.. Sinds maandag 4 juli signaal... Monteur kwam 6 juli om aan te sluiten.. Alles werkt behalve horizon. "Binnenkomend signaal onvoldoende. Ziggo belt u terug". Op 6 juli zelf gebeld. Afspraak monteur op 12 juli.

Oorzaak blijkt de regiocode die niet is aangepast bij Ziggo (fout 1110). Gebeld en zou gelijk worden aangepast. Na 3 uur geen effect. Weer gebeld, maar nu met afdeling opzeggingen. Excuses Excuses, geef ons nog een kans en met een paar uur werkt het... Vanmorgen 13e werkte het nog niet.. Weer gebeld met opzeggingen... Wat nu? Het duurt nog een week voor regiocode kan worden aangepast...wel een prima oplossing, ik mag zonder opzegtermijn beeindigen...wie kan helpen?

Heb zo'n spijt van beslissing om in nieuwe huis niet naar een andere leverancier te gaan. Fouten kunnen overal gemaakt worden. Steeds weer andere en foutieve informatie over het herstellen ervan is echt onbegrijpelijk slechte dienstverlening.

Steven

Dag 1

Je zou zeggen als iemand maar 1 taak had, toch best goed zou zijn in zijn taak ?

1. Hij had dus 15m coax kabel getrokken vanaf de wand naar midden punt van het bedrijf en daar een kastje gepaats. maar wij kregen die dagen nog heel veel storing(mijn modem viel compleet uit), ik had contact opgenomen en zij zeiden dat het kan gebeuren. Na wat controle besloten zij toch nog een monteur(1) langs te sturen.

Toen de monteur lang kwam had hij 1 meter van gemaakt ipv 10m van de wand, Het mocht blijkbaar niet volgens de regels... Nog enkele meeting etc zei hij dat het weer goed werkte en geen problemen zag.

10 minuten later viel de modem nog steeds uit.

Na meerdere keren contact met ziggo, hadden zij mij tussen door nog een nieuwe modem gestuurd maar probleem bleef voortzetten, Monteur 2 kwam met grote koffers aan en kisten om alles op te meten, Maar de internet deed het gewoon goed wanneer zij er zijn+_+' Maar gelukkig viel de modem weer uit!. dus hij kon aan de slag. Hij had stukje tussen de kabel gezet zodat er minder storing was. maarjah helaas.

Monteur 3 zelfde verhaal, nieuwe modem geplaats. modem bleef heletijd uitvalen nog. (apart 3 nieuwe modem die helemaal uitvallen, (lichten uit)

monteur 4 (netwerkspecialist!)

buiten had hij een kastje vervangen bleek uit te zijn, nieuwe kabels getrokken, mij op een andere kanaal gezet. Maar helaas weer faal! maar gelukkig was deze monteur heel vriendelijk!. hij belde me nog hoe het was, maar de probleem bleef voorkomen. Hij kwam toen weer langs met een nieuwe modem en nog een test modem dus ik had weer 2 modem er bij van ziggo (Ik heb er dus 5 liggen nu van ziggo, wanneer willen jullie ze terug eigenlijk ?)

De de bedoeling was als de ene modem uitviel kon die andere modem het weer voorzetten...

hij zou zogenaamd weer terug komen want hij laat iemand de ping monitoren.

maarjah de probleem is nog gaande het is inmiddels 07-2016

ik had ziggo maar gebeld want vond het raar dat na een zo lange tijd niemand meer kwam. dus zij stuurde monteur 5. Hij had buiten weer de kastje vervangen en binnen nog een blokje geplaatst om de signalen te filteren. probleem bleef voortzetten.

dus monteur 6 zou vandaag langs komen 13-07. Zij sturen natuurlijk netjes een smsje van dat hij onderweg is. 2 uur later krijg ik een email dat ik een boete moet betalen van 35 € omdat ik niet aanwezig was ?

niemand gezien geen gemiste oproepen, dus ik bel ziggo netjes op , kosten voor die 0900 nummer van 5 maanden is zo geschat wel bijna 50 euro . geen probleem geld speelt geen rol 0_0...

vriendelijk man aan de lijn maar wanneer ik de totaal situatie aan hem uitlegt en hem vraag kan ik iemand van de management spreken zodat ze toch iets voor mij kunnen betekenen. ant hebben we niet.. ik: waaar kan ik een klacht in dienen ? ant. zoek het op ziggo.nl of bel ziggo =_+?!#@#@

en toevallig belde de monteur. EN HIJ VRAAGT WAT IS DE PROBLEEM EIGENLIJK @_@ omg

hij is een junoir monteur hij kan dus niks voor me beteke.

MR ZIGGO zullen we samen op de jacht zitten en om je werk lachen =D

To be continue

Daaf
12-07-2016

TV Kijken is een volledig DRAMA!

Heb na een lange tijd 'geen problemen' me laten overhalen om te "upgraden" naar een Horizon Mediabox en een soort van 'vernieuwd' abo.

Internet en de bijbehorende verbinding werkt prima (*klopt ff af) maar de 'nieuwe en vervangende' aparatuur die is opgestuurd is werkelijk een grote ramp. Met nadruk en vetgedrukt de 'Horizon Mediabox'! De firmware van dat ding is werkelijk een lachertje... Menu's waar niet mee valt te werken, dat ding is zo traag als dikke... , herinneringen die nooit werken, een televisiegids waar je iet eens per pagina doorheen kan scrollen, opnames die maar deels worden opgenomen en dan laat ik het hele verhaal van Horizon-Go nog maar even buiten beschouwing want dat ding is niet in een netwerk te hangen. Niet bekapeld en niet via Wifi. Installatie voor mensen zonder een beetje kennis van zaken is gewoon niet te doen. Volgens firma List & Bedrog is het allemaal "Plug & Play"... Vergeet het maar dus. Hulp direct bij Ziggo ken je ook meteen op je buik schrijven want als ze al te bereiken zijn krijg je een standaard reclameverhaal van een student zonder enig verstand van zaken. Nutteloos dus! Gelukkig zelf met enig knutselen en een eigen router de boel 'enigzins' werkend gekregen wat internet betreft maar voor €70 per maand is het je reinste oplichting!

TV kijken is dus werkelijk één grote ramp met dat ding. Maak m'n contract af tot volgend jaar en dan is het definitief einde verhaal wat Ziggo betreft!

Groeten,

DDW uit Voorburg (ZH)

Alexander
12-07-2016

Sinds UPC Ziggo is geworden, problemen. En gewoon DUUR!

Ik woon in Amsterdam en had UPC. UPC had misschien destijds niet de meest moderne kastjes maar het werkte prima. Ook de snelheid was goed.

Alleen begonnen de problemen toen het Ziggo werd. Ondanks de verbeteringen die Ziggo heeft proberen door te voeren. (nieuwe patchkasten in de wijk etc) merk ik dat internet gewoon soms trager is en dat is gewoon irritant.

Maar voornaamste is het ophogen van het abonnement. Ik heb 2 mediakastjes en 2 zender pakketten en kabel internet en mijn maandelijkse kosten zijn inmiddels 73 euro per maand! Dat vind ik veel te veel.

Ga nu overstappen naar een goedkopere internet provider die ook glasvezel ondersteund en dat scheelt mij zowat 20 euro per maand. Dat is toch zo'n 240 euro op jaar basis.

Jammer, want ik was een poos toch tevreden bij UPC. Maar helaas, Ziggo is te duur geworden en ook de internet snelheid is niet stabiel genoeg.