Ziggo reviews

1.4
Positief4%
Neutraal0%
Negatief96%
PeriodeLaatste 12 maanden202320222021
Geen lid

Deze reviews zijn ouder dan een jaar.

Jascha-Dylan
30-07-2016

Hele straat last van Ziggo/oplossing? UPGRADEN

Toch maar eens gebeld en gemaild naar Ziggo. Al twee weken de snelheid van internet compleet bagger. De oplossing zou zijn van een 200mbps per maand opzegbaar contract naar een 300mbps per JAAR opzegbaar contract gaan, voor slechts 10 cent meer.

Heel de straat heeft last van storingen van tv-signaal en wegvallend internet. Volgens helpdesk ligt het aan mijn modem, die is zeven jaar oud volgens hun info. Helaas, hij is al vervangen, en slechts een paar maanden oud, en de bedrading is toen ook vervangen door hun monteur. Daarom vallen ze door de mand met hun upgrade-verhaal.

Thinus
29-07-2016

Slechte ervaringen

Ziggo account (en Horizon Go) werkt al maanden niet. Vaker gebeld, lang in de wacht, er worden beloftes gedaan, maar er gebeurt niets. Laatste lezing is zelfs dat ik zelf het probleem heb veroorzaakt... Ik vind de service schandalig slecht en ze bieden niet eens excuses aan. Daarnaast is mijn ervaring ook dat de wifi regelmatig tragisch traag is en als de HDMI kabel (de kabel die aanbevolen wordt door Ziggo) niet precies goed in de box zit dan stoort de TV als een malle.

Ik ben een zeer ontevreden klant.

Inez
28-07-2016

Slechte service

Wij hadden woensdagavond 20 juli blikseminslag waardoor de tv's, internet en de telefoon eruit lag. We hebben mobiel met Ziggo gebeld en kregen te horen dat het zo druk was dat er pas maandagmiddag een monteur kon komen. Schandalig! Neem dan meer personeel aan! We betalen genoeg aan uw bedrijf.

Wesleyvanherk
27-07-2016

Ziggo lever structureel slechte diensten

Sinds Maart 2016 ben ik klant bij Ziggo. Doordat ik in een gebied ben komen te wonen waar geen glasvezel ligt had ik helaas weinig keus qua tv/internet/telefonie aanbieders en ondanks de slechte verhalen voelde ik me genoodzaakt een jaar abonnement bij ziggo af te sluiten.

Al vrij snel bleek de internetverbinding een slecht wifi signaal af te geven en werkte het internet/tv/telefonie ook regelmatig niet. Nu was dit alles steeds redelijk snel verholpen voordat ik zelfs ook maar contact met ziggo had opgenomen. Door dat ik net verhuisd was en vooral bezig was met klussen had ik daar verder ook weinig last van. Na een maand werkte de huistelefoon wederom niet en heb dit toen wekelijks gecontroleerd maar helaas zonder resultaat. Inmiddels is mijn nieuwe huis bewoonbaar en maak ik nu sinds een maand veel gebruik van de diensten van Ziggo. Helaas werkte de huistelefoon nog niet en deed internet het regelmatig niet dus heb ik vorige week voor het eerst telefonisch contact opgenomen met ziggo over de klacht. Na hun algemene 0900nummer te hebben gebeld met helaas mijn eigen mobiele abbonement kreeg ik pas na circa 10 minuten in de wacht te hebben gestaan iemand aan de lijn. Nadat ik mijn probleem had uitgelegd vroeg hij om mijn persoonsgegevens. Nadat ik deze gegeven had melde hij mij dat ik een oud upc klant zou zijn en dat hij me daarom helaas moest doorverbinden. Ik heb hem toen uitgelegd dat ik nooit iets met upc te maken heb gehad en ik mijn abonnement gewoon bij Ziggo heb afgesloten. Hij bleef volhouden dat dit niet zo was en ben toen akkoord gegaan met doorverbinden. Waar ik al bang voor was werd werkelijkheid, ik kon weer 10 minuten in de wacht staan. Eindelijk iemand aan de lijn werd ik vriendelijk geholpen en zou de medewerker wat instellingen veranderen en voor de zekerheid een nieuwe telefoonkabel opsturen. Nadat de instellingen waren veranderd werkte alles naar behoren, zelfs de telefoon die al 2 maanden niet functioneerde. Ik hoopte dan ook dat alles opgelost zou zijn maar niets was minder waar want vrijdagavond 22 juli werkte alle diensten niet meer. Ik heb toen op zaterdag 23 juli contact met ze opgenomen en helaas gebeurde hetzelfde. Eerst ongeveer 10 minuten in de wacht gehangen, toen een medewerker aan de lijn gekregen die mij vertelde dat ik oud upc klant zou zijn. Ik heb hem toen gezegd dat dit niet zo was en dat ik niet weer 10 minuten in de wacht wilden hangen. Terwijl ik dit vertelde werd ik gewoon doorgeschakeld door de medewerker, midden in mijn verhaal! Aangezien ik intussen alweer bijna 15 minuten aan het bellen was besefte ik dat het dom zou zijn om op te hangen, ondanks dat mijn frustratie aardig was opgelopen. Na een aantal minuten kreeg ik weer een medewerker aan de lijn die ik ietwat geïrriteerd mijn verhaal heb uitgelegd en heb hem gevraagd om alles werkend te krijgen en gezegd dat ik een vergoeding wilde aanvragen voor de tijd dat hun de diensten niet geleverd hebben en de extra belkosten die ik heb moeten aanmaken. Mij werd toen verteld dat dit niet mogelijk was omdat ik die week pas voor het eerst had gebeld en dat niet voldoende was voor een vergoeding. Ik heb hem uitgelegd dat ik niet eerder kon bellen aangezien mijn telefoon het niet deed en niet eerder kon mailen aangezoen internet niet werkte. De medewerker bleef volhouden niets voor me te kunnen betekenen en uiteindelijk heb ik het gesprek maar gestopt. Nu zijn we 4 dagen verder en wederom werkt mijn internet en huistelefoon niet. Ik heb zojuist per mail contact gezocht met ziggo maar heb geen vertrouwen in een goede oplossing. Kan ik op een of andere manier onder mijn contract uit aangezien ziggo structureel faalt bij het aanleveren van de afgenomen diensten?

Harry
26-07-2016

Ik ben zooo klaar met Ziggo

Ik ben nu echt klaar met Ziggo. De internetverbinding is zo traag als dikke stroop, De wifi verbinding valt constant weg. Mijn nieuwe My Prima doet het 9 van de 10 keer niet,. Ik betaal liever 2 x zo veel dan dat ik met deze ellende blijf zitten.

Vuilnisman, kan die Ziggo zak ook mee....?

C.M
26-07-2016

Geen aanrader

Sinds we een ander abbonnement hebben genomen bij Ziggo met Horizonbox en sneller internet enz.enz en we dus ruim € 20,- meer betalen per maand zijn we niet meer te spreken overZiggo, zou het iedereen afraden om Ziggo te nemen! Slecht internet wat steeds wegvalt en weinig tot geen bereik en ook de Horizonbox werkt slecht.

S.E.
25-07-2016

Nooit enige reactie gehad op mijn brief aan directie Ziggo

Begin mei 2016 heb ik een officiële brief aan de directie van Ziggo te Utrecht gestuurd. Een officieel e-mail adres

hebben ze niet, snap nu waarom. Te lastig om zo veel klachten te beantwoorden.

Nu bijna twee en een halve maand later nog nooit enige reactie van Ziggo gehoord op deze brief.

Mijn ouders (91 en 93 jaar) zijn vrij plotseling in december 2015 naar een woonzorgcentrum verhuisd en daar maken ze collectief gebruik van een aanbieder en daar hebben mijn ouders geen zeggenschap over. Dit heb ik Ziggo medegedeeld en gevraagd of

ze een eindnota wilden opmaken van de 1e twee weken van dit jaar 2016.

Dit kon alleen, als mijn ouders de hele maand januari en de volgende maand februari zouden betalen.

Waarop ik aangaf dat we alleen wilden betalen waar Ziggo recht op had. Dit kon niet, waarop ik aangaf dat ze het op een normale manier moesten regelen.

Tot schrik van mijn ouders kwam er in april 2016 een nota

binnen via een Justitieel incasso bureau.

Deze oude mensen voelden zich direct wanbetalers, terwijl ze altijd keurig hun nota's hebben voldaan zolang Ziggo en hun voorgangers er zijn geweest.

Mijn ouders zijn, vanaf dat Ziggo hun diensten gingen aanbieden, klant geweest.

Schandalig dat Ziggo hier niet even een mailtje aan waagt en hun excuus aanbieden. LAVG-N het Justitieel incasso bureau heeft wél netjes op mijn mail gereageerd.

Telt een klant dan helemaal niet voor ze?

Theo
25-07-2016

Factuur

Vandaag een factuur ontvangen welke niet correct was. het retour gestuurde item stond ondanks dat het bij Ziggo was ontvangen op de rekening. Gebeld, rekening moet toch eerst betaald worden en wordt komende maanden met de rekening vereffend omdat de rekeningen automatisch gefactureerd worden. Het is nog erger dan bij de belastingdienst. Zelf fouten maken en de klant kan op zijn centen wachten.

Jeroen
24-07-2016

De meest slechtste kwaliteit die er maar bestaat

Al een lange tijd bij ziggo, en ALTIJD problemen met het internet; heel traag, bereik is denk het nog niet eens 2 meter! Ook problemen met tv: sommige zenders doen het niet als er een HDMI-kabel er in zit, dus een andere kabel in gedaan, doen die ene zenders het wel, maar doen er andere het weer niet.

tip: denk voor de rest van je leven na om bij ziggo aan te sluiten of over te stappen.

Jim
23-07-2016

Ziggo is verschrikkelijk

sinds dat UPC door ziggo is overgenomen heb ik problemen. de wifi valt elke 10 minuten weer uit! het probleem is niet bij kabel maar alleen de wifi!

Ziggo is verschrikkelijk!

Max
23-07-2016

Interne Communicatie slecht

Medewerkers zijn erg vriendelijk maar er gebeurd te lang niets

Aadje
22-07-2016

Waardeloos

Hier werkt niets naar behoren terwijl je er wel de hoofdprijs voor betaalt. Te weinig signaal 200 snelheid is bij Ziggo 110 en bovendien zit in die snelheid weinig signaal. Net als bij tv waarin het beeld bij sommige zenders even stil blijft staan of blokvorming geeft. Het fenomeen Horizon op andere apparaten is ook een fabel vanwege die lage snelheid en inhoud van zowel bedraad als Wifi-signaal. Op mijn beide telefoons werkt Horizon niet. En op mijn desktop (bedraad) schokkend en overslaand met melding buffering of het laden duurt te lang. Veel gebeld, vriendelijke mensen, maar geen oplossing. Waardeloos...

Adriaan
21-07-2016

Van het kastje naar de muur

Wij zijn deze week verhuisd. We waren reeds klant van Ziggo en wilden dit ook blijven. Met deze reden hebben we Ziggo ca. 2 1/2 maand geleden gebeld met het verzoek onze internet, bellen en televisie abonnement mee te nemen naar ons nieuwe adres. Dit was geen probleem en er werd, als service naar een trouwe klant, een gratis monteur ingepland. Op een bepaald moment kregen we echter een mail dat ons abonnement beëindigd zou worden binnen 3 dagen, dit was ruim een maand voor onze verhuizing. Op zaterdag, mail was van vrijdagmiddag, Ziggo bellen en doorverbonden worden naar een afdeling die gesloten is in het weekend. Nog maar een keer bellen en de mededeling krijgen dat ik het maandag dan maar moet proberen. Maandag nogmaals bellen, weer 30 minuten aan de lijn, om dit te herstellen. Verbinding werd verbroken waarna ik nogmaals moest bellen om het te regelen. De uitkomst was dat ik het pakketje, benodigd voor de installatie op het nieuwe adres, maar moest weigeren. Dan zou alles in orde komen. De monteur zou ingepland staan op de juiste datum en het abonnement zou ook ingaan op de juiste datum. Vandaag is de dag dat de monteur tussen 8 en 13 uur langs zou komen. Zoals je waarschijnlijk wel aan voelt komen is er geen monteur geweest.. Bellen naar Ziggo levert op dat zij ook geen idee hebben waar de monteur is. We krijgen wel ter compensatie een spoedmonteur. Fijn, alleen blijken er geen spoedmonteurs beschikbaar te zijn.... We moeten dan vanavond maar even bellen om te horen of er wellicht nog iets is afgezegd en er wel een monteur beschikbaar is. Het zou netjes zijn als ze ons dan bellen, maar dat blijkt geen optie. Dus dan kan ik wederom bellen, in de wacht staan, uitleggen, doorverbonden worden, uitleggen etc. Al met al hebben we het behoorlijk gehad met Ziggo. Ze stapelen fout op fout waar je zelf achteraan moet. En als je dan denkt dat alles echt in orde is gaat het toch weer fout. Ondertussen kom je steeds uit bij, overigens vriendelijke, medewerkers van de klantenservice die je eigenlijk niet verder kunnen helpen.

Ton
21-07-2016

Ziggo pakt verjaardagskado 95 jarige man af

ZIGGO PAKT VERJAARDAGSKADO 95 JARIGE MAN AF

Toen mijn schoonvader 90 jaar werd heb ik hem een levenslang fox eredivisie live abonnement gegeven.

Al die tijd geen probleem hierover gehad.

Mijn schoonvader inmiddels 95 belde mij onlangs op met de vraag waarom ik niet gezegd heb, dat ik dit abonnement niet meer betaal. Blijkt dat Ziggo zonder mijn schoonvader en mij te informeren de abonnementskosten 26 euro per maand is gaan incasseren bij mijn schoonvader, die leeft van een klein pensioentje.

Ik wist van niks en heb Ziggo gebeld, die vinden dat mijn schoonvader zelf zijn abonnement ( lees verjaardagskado ) maar moet betalen. De reden volgens Ziggo dat ze dit niet meer bij mij willen afschrijven en dat ze ons niet hebben geinformeerd omdat dit teveel werk is.

Ik ben een klant die dit altijd op tijd betaald heeft en wil blijven betalen, maar ik mag niet.

Dank je wel ZIGGO

Frans
21-07-2016

Slechte service en incapabele helpdesk

Wat een naar bedrijf. Je betaalt je blauw voor de helpdesk, men probeert heb ik het idee je zo lang mogelijk aan het lijntje te houden met muziekjes, keuzemenus en wachttijden. Verschrikkelijk. Internetverbinding ligt er heel vaak uit, als je belt dan mag je het alsnog zelf oplossen en het ligt nooit aan Ziggo. Ben vanaf 1 augustus daar weg, heb nu een abonnement met KPN afgesloten en geen vervelende helpdesk, vriendelijke mensen en er komt zo een monteur langs, wat een verademing.

Lis
20-07-2016

Sluwe ziggo

heb al jaren een alles in 1 abonnement bij deze sluwe vos.

Veel problemen het laatste jaar met de ontvangst.

Weer eens gebeld, wat voor kastje heeft u? een Humax oh dat is een oud kastje voor 17,50 euro administratie kosten sturen we een nieuwe dat is eenmalig eventueel kan er een monteur langskomen om hem te installeren. Zo gezegd zo gedaan. Vandaag kom ik van vakantie terug wat scherts mijn verbazing.... 1.De postbode trof gelukkig niemand thuis en komt morgen de nieuwe ontvanger wederom afleveren. Aan de nieuwe ontvanger is een nieuw abonnement gekoppeld.Mijn oude abonnement is per 20 juli dus bij ontvangst van het nieuwe kastje gestopt Ook de .financiele afwikkeling hebben ze vandaag afgehandeld dat heb ik op internet bekeken. Alles is omgezet in Connect Start en telefonie.

Daar vroeg ik toch niet om Ziggo.

Neen mevrouw er veranderd helemaal niets hoor bla, bla, bla, Waarom mij als jarenlange trouwe klant die onzin in de maag splitsen? Het vorige kastje heb ik zelf voor heel wat geld bij Ziggo gekocht. Wat is er mis met mijn oude abonnement. Als trouwe klant die al jaren via automatische incasso betaald is alles bekend. Ik wil niet op zulke sluwe wijze belazerd worden.Morgen weiger ik het nieuwe kastje in ontvangst te nemen. Dat heb ik even voor tienen aan een jonge dame van Ziggo gemeld .Nu opzoek naar een nieuwe leverancier. Ik ben het zat.Heb vorig jaar veel telefoontjes met de helpdesk gehad een monteur van de Bam is geweest voor problemen bij het kastje op straat monteur van Ziggo een nieuw modem en de kosten aan een elektricien en zelfs TV West is op zwart. BBC, 24 Kitchen ga zo maar door. Gelukkig kijk ik niet vaak televisie maar soms wil een mens wat verstrooiing.Alleen prijsverhogingen en sluwe praatjes en u kan alles op de website vinden lossen het probleem en onbehagelijk gevoel niet op.

Henk
20-07-2016

Storingen die je nu in het Digitale televisie kijken ondervind.

Mijn ervaring is dat veel producten die door de reguliere bouwmarkten worden verkocht je een hele hoop ellende bezorgen met het televisie kijken. Sommige producten om HD-Digitale televisie te kijken voldoen niet ondanks dat er het kabel-keurmerk op staat. Het lijkt wel of hier goed gerommeld mee wordt. Pas een installatie die met deze producten waren aangesloten geheel met Hirschmann producten vernieuwd en er was bij deze ZIGGO klant het hele probleem opgelost verder had deze klant ook van die hele dunne coax-kabel gebruikt. Zogenaamd "zo dun als spaghetty" . Deze laatste is zonder meer een groot funest voor een goed signaal. deze heeft namelijk een zeer hoge demping wat niet ten goede komt voor de signalen van Ziggo/UPC

Daarom is mijn advies gebruik goede materialen die ten eerste retour- geschikt zijn en maak gebruik van een goede coax-kabel bijvoorbeeld de Hirschmann KOKA 9TS deze is namelijk 4G proof. Let ook goed op de verbindingen een heel dun draadje van de afscherming kan je veel koppijn bezorgen. Maak verder met goede F connectoren vaste verbindingen. Let hier ook op de flinterdunne draadjes met dit laatste wordt zeer zeker ook nonchelant mee omgegaan. Als je dit verhaal leest en je durft de stap te ondernemen dan denk ik dat er voor jou een groot probleem is opgelost. Ik ben al 10 jaar klant bij Ziggo maar een ding is wel zo ik heb alles van Hirschmann in huis met juiste componenten maar ik heb met mijn Horizon-box en andere media apparatuur totaal geen problemen. En ook niet met het internet. Wifi is een ander verhaal dit is een zender/ontvanger. Je kan dit signaal alleen verbeteren met de juiste middelen. En stop hem niet in een kast of onder een kast dit is vragen om problemen. Plaats hem op een gemiddelde hoogte tussen de 1,25 m en de 1,50m .

Siebers
20-07-2016

Een boutzooi is het

Wegvallende internetverbinding. Vanaf afgelopen zondag helemaal geen internet meer. Wegvallende tv-zenders is ook geen uitzondering. Vandaag stond de afspraak met de monteur gepland. Deze zegt hier geweest te zijn maar er is geen SMS verstuurd dat hij eraan kwam. Nu kan er pas volgende week dinsdag een monteur langs komen. Tijdvakken voor de monteurs zijn ook een lachertje. Moest vandaag van 12 tot 18 uur thuis zijn.

Ik peer hem bij Ziggo.

Houdoe

Lucas
20-07-2016

Word moe van die lulverhalen van ziggo

het is weer eens tijd om iets over ziggo te zeggen, kreeg een brief dat ze in de nacht van 20 en 21 juli het tv signaal gaan verbeteren, we geven morgen een feestje, ik persoonlijk heb liever dat ze het wifi signaal eens flink verbeteren, de setting bij mij thuis is helemaal perfect, laptop 3mtr van het modem af, ben nu weer muziek aan het luisteren en het signaal valt weer 20 a 30 keer per uur een paar seconden weg, geen muziek dus, heb hier al lang last van, niet iedere dag, dat is het vreemde ook, al vaker over gebeld, maar je krijgt steeds een ander lulverhaal te horen, ik ga ze hier niet allemaal vertellen, maar de laatste keer zei de medewerker ook dat het wifi signaal van hun modems nogal zwak is en dat je dat op kunt lossen met een wifi versterker die hij namens ziggo aan kon bieden voor 50 euro, veel gekker moet het natuurlijk niet worden, te idioot voor woorden, z on bedrijf kan geen fatsoenlijk modem leveren en dan proberen ze je ook nog z on versterker aan te smeren, perfecte oplossing voor ziggo, weer een verdien model gecreeerd, die marketing yuppie s daar verzinnen vanalles om die veel te dikke salarissen te kunnen blijven verantwoorden, muziek inmiddels alweer 5 keer uitgevallen, steeds weer handmatig aanzetten, top ziggo, ik zit me weer mateloos te irriteren, maar de boodschap lijkt me duidelijk.

Maarten
19-07-2016

Vooruit spoelen via internet

als het network weg val moet je weer helemaal opnieuw kijken ben in staat om een andere leverancier te nemen