Maria P D
16-07-2016

Internet valt steeds uit...grrrrr !

Standaard Gateway niet beschikbaar ....weer probleemoplossing doen. En ja hoor Standaard Gateway niet beschikbaar ....weer probleemoplossing doen. En dit bij periodes om de paar minuten. UIT DAT DING. ZIGGO bellen is GEEN OPTIE. Meest rare vreemde antwoorden.Ze BEGRIJPEN MIJ NIET . Nu ik ZIGGO niet meer. zoekende naar andere provider.

Faatje
15-07-2016

Slechte internet

Binnenkort maar overstappen. Nu al maanden of zelfs jaren slechte internet. Word er niet goed van

Jaap
15-07-2016

Een reus op lemen voeten

Na de vakantie met Ziggo gebeld omdat ik voor het derde jaar op rij in Frankrijk met mijn I Phone 4s niet kon internetten. Elke keer als de simkaart een aan Vodafone gelieerd netwerk ontdekte sprong de telefoon op de oude ziggo/vodafone instelling springt en kon ik het vervolgens schudden. Kreeg voor de tweede keer een nieuwe simkaart. Tijdens het klachtengesprek werd mij een abonnement voor Horizon aangeboden, Euro 1,50 per maand goedkoper dan mijn TV extra abonnement. Je blijft Nederlander, dus genomen. Deze week arriveert de doos met daarin een kastje,kabels, splitters en kabels.Aan het werk, met geen mogelijkheid kreeg ik het ding aan de praat. Er kwam steeds een melding dat ik mijn kabel moest nakijken en dat terwijl het extra pakket via de Sisco hard disk prima functioneert. Ziggo gebeld:

op advies aansluitingen en kabels gecontroleerd. Resultaat nul. Het blijkt in de praktijk dat je als je Horizon neemt je de boel in de meterkast geheel moet verbouwen en dat de bestaande oudere kabels (ons huis stamt uit 95) moet vervangen, meestal niet geschikt zijn voor Horizon. Wordt er alleen niet bijverteld. Kortom weer op het oude abbonement gegaan en op zoek naar een andere aanbieder. Heb inmiddels genoeg van deze lemen reus, die op schrift en via de telefoon van alles aanbied, "functioneert ook in het buitenland, aansluit garantie" enz. maar kan dit niet waarmaken.

Ayman
14-07-2016

WiFi of geen WiFi dat is de vraag

WiFi valt vaat uit ook met kabel internet heel erg slecht ik had dit probleem nooit met KPN gehad versterker aangeschaft maar nog steeds slecht ik kan niet mijn printer met de WiFi aansluiten

Tess
14-07-2016

Dure bagger

Sinds UPC Ziggo is geworden zijn er alleen maar problemen. Mediabox wat vaak hapert.

Internetstoringen....Sinds Mei heb ik al 52 x storingen gehad!

Ik ga opzoek naar een goedkopere en betere provider.

Tips zijn welkom.

Leandra

Ziggo helemaal top

Super geregeld allemaal je beld om 4 uur en een paar uur later word er al een berichtje uit gedaan dan ze komen.

Eerste monteur moest iemand er bij halen omdat het probleem groter was dan we dachten door de bliksem inslag.

Uurtje later alles opgelost netjes gelopen top gedaan jongens !

Hans.vreman

Verhuizing en horizon

Ontzettend teleurgesteld in Ziggo. Maar zelden worden beloften nagekomen. Eerst geen signaal omdat het installatiebedrijf van Ziggo een kabel voor de aansluiting nier kon vinden.. Sinds maandag 4 juli signaal... Monteur kwam 6 juli om aan te sluiten.. Alles werkt behalve horizon. "Binnenkomend signaal onvoldoende. Ziggo belt u terug". Op 6 juli zelf gebeld. Afspraak monteur op 12 juli.

Oorzaak blijkt de regiocode die niet is aangepast bij Ziggo (fout 1110). Gebeld en zou gelijk worden aangepast. Na 3 uur geen effect. Weer gebeld, maar nu met afdeling opzeggingen. Excuses Excuses, geef ons nog een kans en met een paar uur werkt het... Vanmorgen 13e werkte het nog niet.. Weer gebeld met opzeggingen... Wat nu? Het duurt nog een week voor regiocode kan worden aangepast...wel een prima oplossing, ik mag zonder opzegtermijn beeindigen...wie kan helpen?

Heb zo'n spijt van beslissing om in nieuwe huis niet naar een andere leverancier te gaan. Fouten kunnen overal gemaakt worden. Steeds weer andere en foutieve informatie over het herstellen ervan is echt onbegrijpelijk slechte dienstverlening.

Steven

Dag 1

Je zou zeggen als iemand maar 1 taak had, toch best goed zou zijn in zijn taak ?

1. Hij had dus 15m coax kabel getrokken vanaf de wand naar midden punt van het bedrijf en daar een kastje gepaats. maar wij kregen die dagen nog heel veel storing(mijn modem viel compleet uit), ik had contact opgenomen en zij zeiden dat het kan gebeuren. Na wat controle besloten zij toch nog een monteur(1) langs te sturen.

Toen de monteur lang kwam had hij 1 meter van gemaakt ipv 10m van de wand, Het mocht blijkbaar niet volgens de regels... Nog enkele meeting etc zei hij dat het weer goed werkte en geen problemen zag.

10 minuten later viel de modem nog steeds uit.

Na meerdere keren contact met ziggo, hadden zij mij tussen door nog een nieuwe modem gestuurd maar probleem bleef voortzetten, Monteur 2 kwam met grote koffers aan en kisten om alles op te meten, Maar de internet deed het gewoon goed wanneer zij er zijn+_+' Maar gelukkig viel de modem weer uit!. dus hij kon aan de slag. Hij had stukje tussen de kabel gezet zodat er minder storing was. maarjah helaas.

Monteur 3 zelfde verhaal, nieuwe modem geplaats. modem bleef heletijd uitvalen nog. (apart 3 nieuwe modem die helemaal uitvallen, (lichten uit)

monteur 4 (netwerkspecialist!)

buiten had hij een kastje vervangen bleek uit te zijn, nieuwe kabels getrokken, mij op een andere kanaal gezet. Maar helaas weer faal! maar gelukkig was deze monteur heel vriendelijk!. hij belde me nog hoe het was, maar de probleem bleef voorkomen. Hij kwam toen weer langs met een nieuwe modem en nog een test modem dus ik had weer 2 modem er bij van ziggo (Ik heb er dus 5 liggen nu van ziggo, wanneer willen jullie ze terug eigenlijk ?)

De de bedoeling was als de ene modem uitviel kon die andere modem het weer voorzetten...

hij zou zogenaamd weer terug komen want hij laat iemand de ping monitoren.

maarjah de probleem is nog gaande het is inmiddels 07-2016

ik had ziggo maar gebeld want vond het raar dat na een zo lange tijd niemand meer kwam. dus zij stuurde monteur 5. Hij had buiten weer de kastje vervangen en binnen nog een blokje geplaatst om de signalen te filteren. probleem bleef voortzetten.

dus monteur 6 zou vandaag langs komen 13-07. Zij sturen natuurlijk netjes een smsje van dat hij onderweg is. 2 uur later krijg ik een email dat ik een boete moet betalen van 35 € omdat ik niet aanwezig was ?

niemand gezien geen gemiste oproepen, dus ik bel ziggo netjes op , kosten voor die 0900 nummer van 5 maanden is zo geschat wel bijna 50 euro . geen probleem geld speelt geen rol 0_0...

vriendelijk man aan de lijn maar wanneer ik de totaal situatie aan hem uitlegt en hem vraag kan ik iemand van de management spreken zodat ze toch iets voor mij kunnen betekenen. ant hebben we niet.. ik: waaar kan ik een klacht in dienen ? ant. zoek het op ziggo.nl of bel ziggo =_+?!#@#@

en toevallig belde de monteur. EN HIJ VRAAGT WAT IS DE PROBLEEM EIGENLIJK @_@ omg

hij is een junoir monteur hij kan dus niks voor me beteke.

MR ZIGGO zullen we samen op de jacht zitten en om je werk lachen =D

To be continue

Daaf
12-07-2016

TV Kijken is een volledig DRAMA!

Heb na een lange tijd 'geen problemen' me laten overhalen om te "upgraden" naar een Horizon Mediabox en een soort van 'vernieuwd' abo.

Internet en de bijbehorende verbinding werkt prima (*klopt ff af) maar de 'nieuwe en vervangende' aparatuur die is opgestuurd is werkelijk een grote ramp. Met nadruk en vetgedrukt de 'Horizon Mediabox'! De firmware van dat ding is werkelijk een lachertje... Menu's waar niet mee valt te werken, dat ding is zo traag als dikke... , herinneringen die nooit werken, een televisiegids waar je iet eens per pagina doorheen kan scrollen, opnames die maar deels worden opgenomen en dan laat ik het hele verhaal van Horizon-Go nog maar even buiten beschouwing want dat ding is niet in een netwerk te hangen. Niet bekapeld en niet via Wifi. Installatie voor mensen zonder een beetje kennis van zaken is gewoon niet te doen. Volgens firma List & Bedrog is het allemaal "Plug & Play"... Vergeet het maar dus. Hulp direct bij Ziggo ken je ook meteen op je buik schrijven want als ze al te bereiken zijn krijg je een standaard reclameverhaal van een student zonder enig verstand van zaken. Nutteloos dus! Gelukkig zelf met enig knutselen en een eigen router de boel 'enigzins' werkend gekregen wat internet betreft maar voor €70 per maand is het je reinste oplichting!

TV kijken is dus werkelijk één grote ramp met dat ding. Maak m'n contract af tot volgend jaar en dan is het definitief einde verhaal wat Ziggo betreft!

Groeten,

DDW uit Voorburg (ZH)

Alexander
12-07-2016

Sinds UPC Ziggo is geworden, problemen. En gewoon DUUR!

Ik woon in Amsterdam en had UPC. UPC had misschien destijds niet de meest moderne kastjes maar het werkte prima. Ook de snelheid was goed.

Alleen begonnen de problemen toen het Ziggo werd. Ondanks de verbeteringen die Ziggo heeft proberen door te voeren. (nieuwe patchkasten in de wijk etc) merk ik dat internet gewoon soms trager is en dat is gewoon irritant.

Maar voornaamste is het ophogen van het abonnement. Ik heb 2 mediakastjes en 2 zender pakketten en kabel internet en mijn maandelijkse kosten zijn inmiddels 73 euro per maand! Dat vind ik veel te veel.

Ga nu overstappen naar een goedkopere internet provider die ook glasvezel ondersteund en dat scheelt mij zowat 20 euro per maand. Dat is toch zo'n 240 euro op jaar basis.

Jammer, want ik was een poos toch tevreden bij UPC. Maar helaas, Ziggo is te duur geworden en ook de internet snelheid is niet stabiel genoeg.

Klootwijk

Dramatische wifi

Ik heb nu enkele maanden een ziggo abonnement maar omg wat een ellende 10 meter soms zelfs 5 meter van het modem vandaan totaal geen wifi verbinding. Service hebben ze geen benul van

J.
11-07-2016

Horizon mediabox / Ziggo? NOOIT aan beginnen..

Wat een doffe ellende met Ziggo. Had een redelijk werkend systeem, totdat ik - door "sluwe" marketing - overstapte op de Horizon mediabox.

Doe. Het. Niet.

10-07-2016

Horizonbox problemen

Zo'n spijt dat ik me heb laten ompraten om een Horizonbox

te nemen. Had soms een klein probleem met de Humax decoder, even de spanning eraf en dan weken geen problemen meer.

Nu mij de Horizonbox aan laten praten, tegen een veel hoger tarief, en problemen te over.

Heb reeds de tweede box die op zaterdagmiddag laat nog door Ziggo is geïnstalleerd.

Kan nog steeds geen programma vooruit instellen om op te nemen. De WIFI is een ramp.

Had een goede Lincsys die door de eerste monteur zonder te vragen is verwijderd uit de meterkast.

Heb alle kabels al vervangen door duurdere exemplaren, metalen Hirschmann koppelingen, etc.

Tv valt regelmatig uit een paar seconden.

Van een radiozender naar een TV zender terugschakelen gaat niet. Moet ik de spanning van de box afhalen.

Krijg komende week de 6e monteur thuis. De laatste, niet goed gaat de hele handel de deur uit.

Ook de telefonische helpdesk is soms een ramp. Als je geluk hebt tref je iemand die kennis van zaken heeft.

Moet dan helaas de GP opgeven, maar liever dat dan regelmatig problemen met een niet werkenden telefoon en tablet op WIFI.

Ik wacht komende week gelaten af.

Johnny

Horizon mediabox

waardeloos,elke dag weer nieuwe foutcodes.paar keer in de week opnieuw koppelen van de extra mediabox.2 keer een monteur over de vloer gehad.kabels allemaal vervangen met een keurmerk! echt een afrader! waardeloos!

Sarah

Vaak zeer slechte internetverbinding

Het komt vaak voor dat de internetverbinding zo traag is dat ik de hele avond geen sites kan open (meestal na 15 min heb je wel een home page open) , laat staan netflix kijken. Op andere dagen is de verbinding weer heel goed. Het is erg random. Als je net internet nodig hebt om te werken of een lekker filmavondje hebt gepland dan stoort het wel heel erg dat je internet het weer niet doet.

Adri

Blokken en strepen

Helaas wordt beeld- en geluidskwaliteit regelmatig door storingen getroffen. Ook uitzending gemist uren niet beschikbaar. Testkanaal 997 beweert vaak dat de bekabeling niet deugd maar mijn kabel heb ik van UPC als een goedgekeurde kabel van UPC gekregen.

De website is volgen mij alleen als zoethoudertje en reclame bedoelt. Storingen zijn er nooit op vermeld want dat is niet goed voor de verkoop van hun producten

08-07-2016

Na de fusie met UPC veel problemen

In het verleden altijd uitstekende service. Makkelijk bereikbaar.

Ik had in het verleden erg veel problemen met UPC. Met name als er een string was, kon je uren wachten aan de telefoon en als je dan iemand sprak maakten ze afspraken die ze niet nakwamen. Er werd dan over 4 weken (!) een monteur gestuurd die dan niet kwam. Kon je weer een vrije dag afschrijven. Dit was de reden om 5 jaar geleden over te stappen naar Ziggo Zakelijk. Een verademing.

Echter tot mijn grote schrik: fusie met UPC.

Alles is waarheid geworden. De slechte service van UPC, de slechte bereikbaarheid van de servicedesk, ook al ben ik zakelijk klant is ronduit slecht.

Krijg je na 2 uur in de wachtstand te hebben gestaan iemand aan de lijn meldt ie dat je zelf het maar moet uitzoeken want er zijn geen storingen gemeld en tot ziens meneer. Bij weerwoord moet je natuurlijk weer 2 uur in de wachtrij.

Mijn god, wat een ramp!

Evelien
07-07-2016

Kennis en service klantenservice Ziggo beneden peil

Medewerkers van de klantenservice hebben geen kennis van de producten. Op een uitzondering na die mij zelfs aanraadde altijd de website te checken op de juistheid van de informatie die door de medewerkers wordt gegeven!

De informatie die wordt gegeven is summier, tegenstrijdig en onjuist. Daarnaast sturen ze je met een kluitje het riet in zonder de problemen op te lossen. Excuses aanbieden dat kunnen ze goed, maar ja daarmee is geen probleem opgelost.

Albert
07-07-2016

Kostbare bagger

tot het moment dat ik over ben gestapt naar Ziggo Horizon en mobiel bellen via Ziggo ging alles nog redelijk op wat foutieve facturen na.

In april dit jaar de Horizonbox genomen en mobiel bellen.

De eerste maand heb ik aan mijn mobiele telefoon niets gehad, bellen, mailen, brieven sturen. Na een maand begrepen ze eindelijk wat er aan de hand was en werkt het nog niet helemaal. Als iemand mij een berichtje stuurt zie ik het pas als ik mijn sms-app of WhatsApp open.

Dan kwamen de rekeningen, door mijn eigen schuld waren er twee facturen wel betaald maar niet door mij waardoor Ziggo niet wist dat het voor mijn abonnement bedoeld was.

Na vele telefoontjes en een bijna onvindbaar reactieformulier op hun site diverse malen te hebben ingevuld snapten ze het eindelijk maar, hoewel ik nog één termijn moest betalen kreeg ik een rekening van ruim € 206,-. Weer bellen, formuliertje invullen en ja hoor, het klopte ik was helemaal bij.

Dus krijg ik deze week een rekening van € 166,-. Ik heb het helemaal gehad met die gasten, ik heb ze tot het eind van deze week de tijd gegeven om de boel in orde te maken, zo niet mogen ze de hele handel komen ophalen.

Toen ik dat mededeelde waren ze nog zo arrogant om te zeggen dat ik de boel dan zou moeten opsturen en als ik dat niet deed zou ik voor de consequenties moeten opdraaien.

Ze zijn al ruim 40% van hun klanten kwijt maar dat interesseert ze blijkbaar geen moer.

06-07-2016

Ongerust

Ik ga verhuizen en heb een horizon mediabox besteld en lees slechte ervaringen hiermee en twijfel of de mediabox weer ga af bestellen