Nico
23-10-2019

Wachten

Ik wacht al heel lang op een reparatie maar ook nu 8 dagen na mijn vorige bericht is er nog steeds niets gebeurd. Alleen de rekening komt ruim van te voren.

Hoelang moet ik nog wachten op mijn reparatie?

Richard
23-10-2019

Na 2 weken nog niet goed

Ik heb hier al eerder een review gegeven over mijn relaas met het wegvallen van de apps en movies en series. We zijn 2 weken verder en alles al geprobeerd, Verschillende contacten bij Ziggo die langs elkaar werken en daardoor elke x met dezelfde onderzoeken komen. Moedeloos van te worden. Nu heeft er iemand een fout gevonden in mijn router? Welke krijg je niet te horen wel de keus voor een monteur. Nou ik ga geen monteur betalen! Als het niet aan u ligt dan betaald u niets. Nou dan wil ik wel weten wat dan de fout is? Tijd voor meer concurrentie, heb voorlopig geen keus dan Ziggo.

John

Next box

Iets meer als een maand geleden gebeld dat mijn oude media box haperde en warm werd en of ik een next box kon krijgen. Ik kon hem zo krijgen maar omdat ik nog een aktie had lopen kon ik beter een maand later terug bellen en dan zou alles geregeld worden. Belde een maand later terug alleen kon het opeens niet meer. Alleen als ik een duurder abonnement zou nemen. Dus zo behandeld ziggo je na 18 jaar klant te zijn.

Rene
22-10-2019

Wanneer je stop als klant: kom je nooit meer uit hun systeem

Ergens in maart 2019 heb ik opgezegd met als einddatum 31 mei. Ik had al een tijdje 2 internetverbindingen en de glasvezel van Xs4all was dermate stabiel dat ik de Ziggo niet meer nodig had. Ergens tussen de 15-20 jaar klant geweest: dus dus kleine 15k omzet denk ik, nooit 1 factuur gemist.

Ergens in de1e week van juni probeerden jullie toch volledige maandbedrag te incasseren dus heeft mijn boekhouding tel. contact gehad met servicedesk: eenduidig advies, probeer het te storneren: gedaan.

In de maanden erna werd ik herhaaldelijk gebeld voor tevredenheids onderzoek, waarom ben je weg, en aanbiedingen voor de zakelijk markt. Aangezien ik met alle nr's in bel me niet register sta: irritant. Daarop dacht ik: weet je wat ik laat me wissen. Dus e.e.a. ingevuld op jullie self service portal (ergens begin augustus de 1e keer): na paar weken: kan niet er staan nog facturen open. Weer wat bellen en later ook mailen: "ja, inderdaad er staat een credit factuur van, hou je vast E 1,79 open. Iemand drukte op een knopje, en zei toen: U kunt nu uzelf wissen. Weer de route via self service gedaan, 3 weken later weer bericht: kan niet.

Gereageerd op de eerdere mail correspondentie: toen kwam de response: Oooow ja: me moeten nog een eindfactuur maken: dat kan best wel eens ergens in oktober worden. Normaal krijg ik een mail dat er een factuur klaar staat: nu niet. Eergisteren gekeken: eindfactuur 9 sept. E -1,79: zou 4 weken later op mijn bankrekening staan. Helaas is ook dat niet gelukt.

Eergisteren ook maar weer eens geprobeerd of ik mezelf kon wissen: daar krijg ik binnen 30 dagen bericht over. Ik vind 5 maanden toch wel lang en toen ik eergisteren daar via ziggo webcare weer melding van maakte en er iemand reageerde (waren ze al een tijdje mee gestopt) was de reactie:

"Deze incasso is echter onverwachts door je gestorneerd. Op dat moment hadden wij al een factuur gemaakt van het teveel betaalde. Als je deze niet gestorneerd had, hadden we het geld zelf teruggestort."

Toen ik melding maakte van de frustratie, de extra tijd + kosten:

"Je bent inmiddels geen klant meer. Ik zie geen reden voor een vergoeding of compensatie namelijk."

En:

"Het is maar net waar u zich druk over maakt, want het eindresultaat blijft gelijk: u krijgt alle onterechte kosten terug."

Hierna werd er nog een paar keer flauw gereageerd met wat smilies, maar werd er weinig constructiefs toegevoegd.

Net ook de melding binnen dat mijn 4e AVG wis verzoek wederom niet kan doorgaan: probeer het rond december nog eens. Vaag want eindfactuur was de vorige keer de reden en dat is 9 sept. geregeld. N.a.v. van dit bericht weer gebeld: nu kreeg ik de melding dat de klachten afdeling binnen 5 werkdagen tel. contact zal opnemen. Geen toelichting, excuses whatsoever.

Ik ben hiermee van een redelijke neutraal Ziggo gebruiker (en ambassadeur) ondertussen toch een heel stuk negatiever over het merk denk; 6x bellen, 4x mailen, 2 lange twitter conversaties later omwille van een advies wat ik per telefoon kreeg, waarbij alle interne servicedesken elkaar meerdere keren tegenspreken: daar wordt niemand blij van. Zeker aangezien het allemaal onnodig was.

Gerda
22-10-2019

Niet vriendelijk voor bestaande klanten

Wilde de horizonbox omruilen voor de Next box.

Moest ik een extra abonnement op zenders nemen.

Vrienden hebben de box zo gekregen zonder extra zenders te kopen.

Reden was box gaat zo hard dat anders nieuwe klanten hem niet krijgen. Dat klanten die al jarenlang bij ziggo zijn er extra voor moeten gaan betalen is blijkbaar normaal.

Gerda
22-10-2019

Bestaande klanten extra betalen voor box next

Wilde de horizonbox omruilen voor je nieuwe next box.

De Next is veel sneller in gebruik en Netflix ook beter, geen uitval meer.

Diverse vrienden hebben dit al gedaan.

Wordt je verplicht om je abonnement te verhogen met een extra zender pakket.

Als klant krijg je nooit geen aanbiedingen voor nieuwe dingen. Alleen maar om meer zenderpakketten af te nemen.

Cor

Problemen met mediabox

Gebeld ivm problemen mediabox. Kan ik ook een next box krijgen. Jazeker: maar dan met een max abo.

Wel een keuze maar een gedwongen verhoging van je abo. Mogen dit soort praktijken: dwingen dat mensen iets afnemen en extra moeten betalen?

Paul
21-10-2019

Zing facturen overzicht etc. belachelijk

Ziggo blijft zich maar verschuilen achter: het kan een maand overschrijden, bla bla bal mutaties, bla bla vorige maand bij de incasso bla bal

echt serieus. Ziggo , ik heb jullie NODIG! anders heb uit geen internet, geen televisie, geen telefoon maar wat een maffia praktijken houden jullie er op na. ik hoop oprecht dat er zo snel mogelijk een alternatief komt!

Giannis

Storing na storing !

Storing na storing na storing. En ook nog gegarandeerd slechte Wifi. En dan reclame maken " overal in huis waar u ook bent Ziggo bereik" maar u raadt het wel. Wat een RAMP. Had ik dit maar nooit gedaan.!

Roy

Wat een ellende!

Eenmaal Ziggo aanschaft omdat je er mee dood gegooid op de tv, nu al spijt dat ik Ziggo heb gekozen.ik ben zelf redelijk handig als het om technische dingen gaat. maar ik kwam al niet verder bij stap 1, eenmaal gebeld hun konden ook niks vinden. na 3 keer bellen kwam ik er achter dat me coax geen signaal gaf. de monteur kreeg na dat ik signaal had hem om ook niet aan de praat en zei tegen mij. als je het over een half uur nog een keer probeert doet die het gegarandeerd. nou niet dus. het enige wat achter bleef in me huis was een vreselijk stank en een Ziggo kastje wat nog steeds niet werkt. en een halve opgenomen dag de prullenbak in. maar weer gebeld wat het probleem is er wordt weer een monteur gestuurd zeiden. ik maar weer een halve dag opnemen. de monteur paar dingetjes geprobeerd en deze monteur kreeg hem ook niet aan de praat want hij zei dat het bij Ziggo zelf lag. nou ik weer 50 min aan de telefoon. en wat denk je. ja hoor we sturen weer een monteur. daar zijn ze wel goed in maar het probleem vinden hooo maar. kelere wat zit ik op hete kolen. zo groot bedrijf en zulke slechte services ZIGGO schaam je. oja en als kers op de taart na 50 min te hebben gewacht krijg ik iemand aan de lijn en die hing midden in me verhaal op.

Jacky
18-10-2019

Duur, maar wel goed.

Ben al meer dan 20 jaar klant bij Ziggo, en ja, we hebben samen onze ups en downs gehad. We zijn altijd goed geholpen en netjes te woord gestaan. Het enige wat ik jammer vind, is dat Ziggo zenders uit het pakket haalt waar ik altijd naar kijk(bv. BBC four en CBBC Chanel voor de kleine) Ik heb gekeken bij andere providers die deze wel in het zenderpakket hebben, maar schrok me wild van de negatieve berichten. Dus zo slecht zitten wij eigenlijk niet, dus wij blijven gewoon bij Ziggo.en als er iets niet goed werkt, dan lossen zei het prima op.

Ziggo Please GO!

Waardeloos bedrijf met zeer ondeskundige personeel.Kastje naar de muur mentaliteit.Geven elkaar de schuld, Monteurs die lijken of ze uit het Polen komen enz enz ben nu al drie maanden zoe baten en smeken omtrent mijn klacht (super zeer slecht tv beeld) overgestapt naar KPN en alles daat super snel en snel deskundig advies waar dien nodig.Dus Ziggo GO! Welkom KPN!

Frank
17-10-2019

ZIGGO ZAKELIJK: EEN RAMP!

Sinds mei 2019 heb ik een zakelijk abonnement afgesloten bij Ziggo. Inmiddels heb ik vier maal een monteur op bezoek gehad omdat mijn internet "er uit werd gegooid". De 4e monteur bleek een monteur met verstand van zaken en nu werkt het internet naar behoren, maar bij elke reset van het Modem krijg ik een nieuw IP adres. Mijn printer en scanner staan ingesteld op het voormalige IP adres met als gevolg dat ik inmiddels 4x 2 uur (fantastische) helpdesk ondersteuning heb ontvangen van Lexmark. Op mijn verzoek om een vast IP adres geeft Ziggo dat dat mij €20 per maand extra kost en dat ik had kunnen weten dat ik als kleine zakelijke klant een "dynamisch" IP adres zou krijgen. Maar dit staat nergens op de site vermeld. Nu ontvang ik mijn mails met een vertraging van 3 uur en de oplossing is het modum resetten met als gevolg een nieuw IP adres en dus weer 2 uur hulp van Lexmark. Zakelijk internet van Ziggo: begin er niet aan! Mijn ervaring met Ziggo is echt heel erg slecht!

Anton

15 jaar klant nooit gehoord

Ziggo wat een slecht bedrijf toch ik heb als er een update komt alles weer niet werkt,ik kom niet door de service desk heen nu ga ik overstappen op kpn,waarom zet ik dit op de info ik zit 50 jaar in de electronica wat een rotzooi verkoopt ziggo en altijd maar zeggen het ligt niet aan ons maar bij u.

bij kpn nemen netjes te woord zo juist de modem binnen gekregen dan is ziggo maar plastic troep die je ook bij de action kan kopen voor 3 euro en oh stap over op kpn gewoon goed en directeur klanten service ROBIN CLEMENTS uw raakt 100 mensen die over stappen naar kpn,net als de nederlandse boeren op dit moment u mag er even goed over nadenken wat service groetjes anton

Fred
17-10-2019

In augustus voor mijn moeder ziggo aangevraagd, heel veel gebeld lang gewacht ,nu oktober ,in die tussen tijd hebben ze alles 6 keer naar een verkeerd adres gestuurd,en nog mij een email sturen of ik de volgende keer het goede adres wil doorgeven ,de brutaliteit die ze nog hebben!,personeel wie daar werkt is absoluut niet geschikt hiervoor, ondertussen heeft mijn moeder geen telefoon meer en geen tv ,omdat ziggo dat al had opgezegd ,dus ben bezig omdat allemaal weer terug te draaien ,wat niet makkelijk gaat ,ziggo,ziggo help jou niet mee met dit terwijl zij! dit hebben veroorzaakt ,en al geld van haar bankrekening gehaald terwijl ze niks heeft, fijn bedrijf dat ziggo!

Chris
16-10-2019

En,ele dagen geen TV

Kennelijk moest Ziggo kabels vernieuwen of zo en dan heb je dus gewoon een paar dagen geen TV

Gebeld met Ziggo die het kennelijk heel gewoon vinden: “Hoe zouden we anders de kabels moeten vernieuwen?” Ben ik nu plots de vraagbaak voor de Ziggo organisatie?

Doe je huiswerk, bereid je goed voor en regel het gewoon. De NS, de politie, de Shell en noem maar op kan ook niet zeggen “ja, inderdaad drie dagen geen Trein, geen politie, geen benzine” hoe moeten we anders onze systemen vernieuwen?

Zooooo ongelooflijk vreemde rectie en slechte manier van doen. Schaam je Ziggo!

Rudolf
15-10-2019

Wat een drama!

Ben bij Ziggo geen klant meer na 25 jaar trouwe klant te zijn geweest, moest 48+ uur wachten voordat ze een mijn tv konden activeren.Ben nu klant van T-mobiel.Ben ik nog goedkoper ook.Dag! Ziggo!

Elsbeth

Spijt van de overstap

Bij de Mediamarkt omgekocht met valse voorwendselen om over te stappen naar Ziggo. Beloften worden niet waargemaakt, het enige dat men aan de telefoon zegt is dat ze dit meer gehoord hebben. Ik noem dat gewoon 'beduvelen'. Vervolgens allemaal gezeur met de overstap, nummerbehoud werkt niet enz. Wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Kortom waardeloos bedrijf!

Lisette
14-10-2019

Jaren goed. Maar doet me nu de nek om

Ik heb al meerdere jaren internet via ziggo. Had tot aan het eind van vorig jaar eigenlijk geen problemen.

Tot op het moment van schrijven hen ik 3 nieuwe modems. Een nieuwe buitenkabel en twee nieuwe coax kabels gehad. En ongeveer 10 monteurs

Ik schrijf dit op het internet van mijn buren. Bij mij valt het nog continue weg. Vandaag was er een storing. Opgelost tegen half 3 en sinds dat moment heb ik geen internet meer

Saied

Drama!

Al weken geen tv of internel. Arrogante mensen aan de lijn die je niet verder kunnen helpen. Zeggen we bellen je steeds terug maar doen dat niet, terwijl je gewoon wel 60 euro per maand betaald.