Ziggo reviews

1.4
Positief4%
Neutraal0%
Negatief96%
PeriodeLaatste 12 maanden202320222021
Geen lid

Deze reviews zijn ouder dan een jaar.

ChloeMonique
29-10-2019

Duur + geen wifi + slechte service.

Ziggo is heel slecht.

Wifi doet het nooit,klapt er elke dag meer dan 100x uit.

Je betaald je blauw per maand voor wat!? Het internet doet het niet eens,maar je moet wel super veel geld betalen per maand.

Klanten service is ook slecht,erg onvriendelijk en behoorlijk dom.

Wifi wachtwoord was elke x fout maar tiepte gewoon exact zelfde code als op kastje en het duurde bijna twee uur dat ze het gefixst hadden maar dit duurde ook maar dag want daarna begon de ellende opnieuw.

Robin
29-10-2019

Geen verantwoordelijkheid

Voeren kabelwerkzaamheden uit en bij schade is het advies het maar via de verzekering te spelen.

De persoon aan de lijn kan er ook niks aan doen, maar weinig professioneel of zelfdenkend.

Slechte geregeld

Edwin
28-10-2019

Hogere snelheden dan adsl

Hogere snelheid dan ADSL voor een zelfde prijs. De nieuwe next box is een verademing

Raymond
28-10-2019

Storing niet opgelost

3 week bij ziggo en na 3 monteurs krijgen ze het niet voor mekaar om beeld te krijgen op mijn nw tv , geluid is er wel ,

pas na reset van de next is het goed

maar om nu elke keer de next te resetten is belachelijk

Max
28-10-2019

Ongelofelijk slechte service

Het enige wat ik wou was mijn abonnement veranderen. Dit heb ik gewoon gedaan via hun website. Nu ben ik 3 maanden verder en is het alsnog niet gelukt. Ik heb al 10 telefoontjes gepleegd waarin iedereen steeds begripvol is maar er vervolgens niks gebeurd!

Er wordt ook totaal geen informatie gedeeld tussen de werknemers. Iedere keer als ik wordt doorgeschakeld moet ik mijn hele verhaal weer opnieuw vertellen. Dat ze zeggen dat alles wordt opgeslagen en gedeeld wordt is dus onzin. Ze doen er niks mee.

Wat nog erger is, is dat er gewoon wordt opgehangen midden in het gesprek! Dit heb ik 6 KEER gehad. Alsof ze niet weten hoe hun telefoon werkt en mij perrongelijk ophangen. Zelfs als ik van te voren aangeef dat als er weer opgehangen wordt ze mij terug moeten bellen. Vervolgens de werknemer dat belooft te doen en mijn nummer heeft herhaalt als bevestiging. Dan wordt ik niet eens teruggebeld en krijg ik een leeg automatisch mailtje terug waarvan de titel is: wat we net hebben besproken. Dus moet ik WEER terug bellen en weer 20 minuten in de wacht. Allemaal verloren tijd en het lijkt of ik al het werk doe.

Ik heb nu ook een paar keer een verkeerde factuur gekregen waarvan ze van te voren wisten dat het verkeerd zou worden afgeschreven. Ook al was dit bekend konden ze niks doen van te voren en moest ik achter af dit zelf gaan aangeven. Waarvoor ik natuurlijk weer 5 keer door die verschrikkelijke bel service moet.

Het omzetten van een abonnement moet gewoon iets zijn wat automatisch gaat via een online bestelling. Als dit zo lastig is, is er echt iets goed mis met hun geautomatiseerde systeem.

Het is zeer inhumaan en onlogisch. Bijvoorbeeld dat ik aan het begin van het telefoontje mijn postcode en huisnummer geef en dat ik dat dan vervolgens weer moet gaan herhalen voor de werknemer die ik aan de telefoon krijg. Dit is het symbool van het foutieve systeem.

Het is erg jammer dat we zo afhankelijk zijn van dit soort bedrijven. Als dit een gewone winkel was met zulke service zou het allang failliet zijn!

Ro
28-10-2019

Zakelijke internetaansluiting

Meer dan een uur in de wacht en nog niemand aan de lijn.

Espen
28-10-2019

Niks is ooit goed geweest

Internet verbinding is altijd in het hele huis bar en bar slecht geweest. we hebben het contract met de hoogste m/bit's maar het lijkt meer op kermis wifi. alhoewel, ik ken kermissen met betere wifi dan dat van ziggo

Mia Desteny
27-10-2019

Erg duur

Iemand raden mij ziggo aan. nog nooit zoveel spijt gehad. mijn abonnement zou 50 per maand zijn. Als alleenstaande moeder is het net goed. Nou eerst werd er 165 euro af gehaald. Na een telefoontje werd er mij verteld; dat ik de peg had halverwege de

Maand in gestapt te zijn. En aansluitkosten erbij etc. Maar vanaf nu werd het echt 50 p.m Oké dacht ik. Volgende maand 75, omdat ik meerdere betalingen te laat zou hebben betaald. Ik zeg ik zit pas vanaf eind augustus bij jullie. En jullie haalde direct 160 eraf. Maar ze konden niks voor mij doen. Toen ik zei dat ik weg wilde zeiden ze dat

Me dat 600 euro zou kosten omdat het een jaar contract is. Gevangenis. Echt. En daarbij is die WiFi echt slecht. Doet het alleen als je echt dichtbij het kastje zit. Tv ontvangt alleen internet met kabel WiFi is echt een ramp.

Sorry maar ik wil echt mensen behoeden voor deze ?

Willem
26-10-2019

Lachwekkend

6 uur klantenservice! niets bereikt.

comedy capers is er niets bij.

deurtje verder gaan

Sharon
25-10-2019

Service is waardeloos

Geen goed woord voor over.

Geen twijfel meer om bij jullie weg te gaan

Eerst al een kwartier in de wacht staan en dan vervolgens zijn jullie niet bereikbaar want het is 20.00.

Via de chat kunnen jullie niet helpen

Sinds donderdag al geen tv en dinsdag kan er pas een monteur komen?

En dan als kers op de taart moeten we er rekening mee houden dat we moeten betalen aangezien het NIET aan hun ligt?

Schiet mij maar lek!

Maria
25-10-2019

De nieuwe mediabox next van Ziggo.

De nieuwe Mediabox Next van Ziggo werkte 2 weken uitstekend, tot de nieuwe update, van Ziggo.

Het beeld blijft donker, wat je ook doet, de instellingen van de Samsung TV veranderd.

Tekens krijg je de mededeling CS9996

Geen verbinding met internet.

Je kunt wel kijken, elke 5 minuten staat de foutmelding in beeld.

De klantenservice was vriendelijk en geduldig, maar kon dit probleem niet oplossen.

Sorry Ziggo, dit is gewoon waardeloos.

Jullie vragen elke maand de hoofdprijs, maar leveren hiervoor geen kwaliteit.

Boze klant.

Robin
25-10-2019

Ziggo zeer klant onvriendelijk

Voor de tweede keer moest mijn moeder van het ene verzorgingshuis naar het andere verhuizen. En net als de eerste keer bijna weer een week zonder tv internet en telefoon. Als je dit meldt wordt er niet naar de klant geluisterd en krijg je alleen maar een heel vervelend gesprek. Nadat de aansluit- monteur weer onverichte zaken naar huis kon. Werd er toch een storingsmonteur gezonden. helaas heeft Ziggo monopolie in deze tehuizen en is het niet mogelijk een ander provider te kiezen.

Marijn
25-10-2019

Mafia bestaat nog

Geen woorden meer voor. Ze hadden ons aangegeven dat als het na wederom weer een monteursbezoek niet opgelost zou zijn, dat we dan van het contract afkonden. En je begrijpt, het as weer niet opgelost. Overgestapt naar KPN en opgezegd bij Ziggo. Maar toen was Ziggo opeens niet meer zo meewerkzaam, en moeten we alsnog ons contract uitzitten. Wat een grote oplichters.

Clemence
24-10-2019

Zeer slechte klantenservice

Helaas is er op ons adres alleen snel internet via Ziggo. We moesten dus overstappen. Overstappen is een ramp als je 2 telefoonnummers en 2 tv's hebt. Dit kunnen de "domme schaapjes" aan de telefoon niet regelen. Iedere keer lang wachten aan de telefoon is vervelend, maar iedere keer te horen krijgen "het is vanaf nu geregeld" en het werkt nog steeds niet is zó ontzettend frustrerend.

Erik
24-10-2019

Waardeloos

Weer niet bereikbaar. Inmiddels al 4 uur uit de lucht.

Onbetaalbaar!

Irma
24-10-2019

Niet klantvriendelijk

Ik heb net 37 minuten aan de telefoon gezeten om een verhuizing door te geven. Belachelijk. Het systeem werkte vandaag toevallig traag. En er ging van alles mis. Dan een monteur inplannen, sorry dat kan pas na de verhuizing. Huh? Dan zit ik dus zonder internet en TV? Ik twijfel of ik klant blijf. misschien tijd om over te stappen?

Nico
23-10-2019

Wachten

Ik wacht al heel lang op een reparatie maar ook nu 8 dagen na mijn vorige bericht is er nog steeds niets gebeurd. Alleen de rekening komt ruim van te voren.

Hoelang moet ik nog wachten op mijn reparatie?

Richard
23-10-2019

Na 2 weken nog niet goed

Ik heb hier al eerder een review gegeven over mijn relaas met het wegvallen van de apps en movies en series. We zijn 2 weken verder en alles al geprobeerd, Verschillende contacten bij Ziggo die langs elkaar werken en daardoor elke x met dezelfde onderzoeken komen. Moedeloos van te worden. Nu heeft er iemand een fout gevonden in mijn router? Welke krijg je niet te horen wel de keus voor een monteur. Nou ik ga geen monteur betalen! Als het niet aan u ligt dan betaald u niets. Nou dan wil ik wel weten wat dan de fout is? Tijd voor meer concurrentie, heb voorlopig geen keus dan Ziggo.

John
22-10-2019

Next box

Iets meer als een maand geleden gebeld dat mijn oude media box haperde en warm werd en of ik een next box kon krijgen. Ik kon hem zo krijgen maar omdat ik nog een aktie had lopen kon ik beter een maand later terug bellen en dan zou alles geregeld worden. Belde een maand later terug alleen kon het opeens niet meer. Alleen als ik een duurder abonnement zou nemen. Dus zo behandeld ziggo je na 18 jaar klant te zijn.

Rene
22-10-2019

Wanneer je stop als klant: kom je nooit meer uit hun systeem

Ergens in maart 2019 heb ik opgezegd met als einddatum 31 mei. Ik had al een tijdje 2 internetverbindingen en de glasvezel van Xs4all was dermate stabiel dat ik de Ziggo niet meer nodig had. Ergens tussen de 15-20 jaar klant geweest: dus dus kleine 15k omzet denk ik, nooit 1 factuur gemist.

Ergens in de1e week van juni probeerden jullie toch volledige maandbedrag te incasseren dus heeft mijn boekhouding tel. contact gehad met servicedesk: eenduidig advies, probeer het te storneren: gedaan.

In de maanden erna werd ik herhaaldelijk gebeld voor tevredenheids onderzoek, waarom ben je weg, en aanbiedingen voor de zakelijk markt. Aangezien ik met alle nr's in bel me niet register sta: irritant. Daarop dacht ik: weet je wat ik laat me wissen. Dus e.e.a. ingevuld op jullie self service portal (ergens begin augustus de 1e keer): na paar weken: kan niet er staan nog facturen open. Weer wat bellen en later ook mailen: "ja, inderdaad er staat een credit factuur van, hou je vast E 1,79 open. Iemand drukte op een knopje, en zei toen: U kunt nu uzelf wissen. Weer de route via self service gedaan, 3 weken later weer bericht: kan niet.

Gereageerd op de eerdere mail correspondentie: toen kwam de response: Oooow ja: me moeten nog een eindfactuur maken: dat kan best wel eens ergens in oktober worden. Normaal krijg ik een mail dat er een factuur klaar staat: nu niet. Eergisteren gekeken: eindfactuur 9 sept. E -1,79: zou 4 weken later op mijn bankrekening staan. Helaas is ook dat niet gelukt.

Eergisteren ook maar weer eens geprobeerd of ik mezelf kon wissen: daar krijg ik binnen 30 dagen bericht over. Ik vind 5 maanden toch wel lang en toen ik eergisteren daar via ziggo webcare weer melding van maakte en er iemand reageerde (waren ze al een tijdje mee gestopt) was de reactie:

"Deze incasso is echter onverwachts door je gestorneerd. Op dat moment hadden wij al een factuur gemaakt van het teveel betaalde. Als je deze niet gestorneerd had, hadden we het geld zelf teruggestort."

Toen ik melding maakte van de frustratie, de extra tijd + kosten:

"Je bent inmiddels geen klant meer. Ik zie geen reden voor een vergoeding of compensatie namelijk."

En:

"Het is maar net waar u zich druk over maakt, want het eindresultaat blijft gelijk: u krijgt alle onterechte kosten terug."

Hierna werd er nog een paar keer flauw gereageerd met wat smilies, maar werd er weinig constructiefs toegevoegd.

Net ook de melding binnen dat mijn 4e AVG wis verzoek wederom niet kan doorgaan: probeer het rond december nog eens. Vaag want eindfactuur was de vorige keer de reden en dat is 9 sept. geregeld. N.a.v. van dit bericht weer gebeld: nu kreeg ik de melding dat de klachten afdeling binnen 5 werkdagen tel. contact zal opnemen. Geen toelichting, excuses whatsoever.

Ik ben hiermee van een redelijke neutraal Ziggo gebruiker (en ambassadeur) ondertussen toch een heel stuk negatiever over het merk denk; 6x bellen, 4x mailen, 2 lange twitter conversaties later omwille van een advies wat ik per telefoon kreeg, waarbij alle interne servicedesken elkaar meerdere keren tegenspreken: daar wordt niemand blij van. Zeker aangezien het allemaal onnodig was.