Rich Ard
26-05-2019

Zeer slecht, nooit nemen!

Bij iedere f1 grand prix , alleen maar storingen

26-05-2019

Dure provider die de prijs elke keer weer omhoog gooit

Zeer dure provider gooit de prijs omhoog zogenaamd met excuus het netwerk stabiel te houden. Andere providers zijn bijna de helft goedkoper. Daarbij hebben ze vaak storingen. En kapotte modems de klachten rijzen de pan uit daarom moet je ook lang wachten bij de klantenservice. Die ook zomaar de hoorn erop gooien. Niet aan beginnen deze provider is te duur , als je opzegd komen ze met een aanbieding om je aan het lijntje te houden. Trap hier niet in! Want dan zit je weer aan een nieuw contract vast. En daarna gooien ze de prijs weer omhoog elke keer met 2.50euro

Top Bedrijf

Hele harde werkers die er alles aan doen om de klant tevreden te stellen de klachten die ik hier over ziggo lees zijn inderdaad 9 van de 10 keer niet hun probleem .

de klachten worden vaak niet duidedlijk weer gegeven ja mijn internet doet het niet maar er staat geen onderbouwing bij en het is wel zo dat het vaak aan een slechte bekabeling te wijten is als er onvoldoende bereik is dan ziet ziggo dat van binnen uit en krijgt u een monteur en de wachttijd omtrent de telefoon is u bent niet de enige die belt de horizon media box next is echt een fantastisch apparaat top gedaan ziggo. kees.

Pim

Zeer slecht bedrijf!

Vanaf nov. 2018 abb bij Ziggo, 1 en al ellende! Internet heeft het nooit goed gedaan, meerdere monteurs langs geweest (als ze al langs kwamen, want kwam ook keer gewoon niet opdagen ) en al het aparatuur is al vervangen en zelfs de kabels! Uiteindelijk ziggo opgezegd. Bieden ze me korting aan als ik nog een jaar extra blijf!

Na flink mijn onvrede te hebben geuit, bieden ze het maximale aan, de maand juli gratis GEEN internet. god wat vriendelijk! Heb liever mijn geld terug of een gedeelte hiervan. gaat over bijna €400,- dat ik betaald heb aan diensten die me niet geleverd zijn!???

Jaap

Zeer tevreden.

Ben zeer tevreden over Ziggo. Ze leveren een snel betrouwbaar internet. Ik krijg binnen wat ze beloven. Tv van goede kwaliteit en zonder storingen.

Sukriye
22-05-2019

Zo slecht nooit meet ziggo

Had in het verleden ziggo als internet tv en bellen ging fout naar zoveeel bellen en ze doen er niks aan om het te verhelpen mijn internet deed het niet slecht signaal ben overgestapt naar kpn prima bedrijf altijd tevreden maar toen ik mijn mobile abonement wou verlengen bij vodafone hebben ze me ziggo aangesmeerd met veel korting dat ik het wou proberen met 1 maand opzegtermijn maar helaas was me opa overleden kon niet op tijd stop zeggen was het helemaal vergeten ik betaal voor iets wat ik niet kan gebruiken heb 3 keer monteur thuis gehad powerpromis helpt ook niet zat tot december vast aan ziggo maar nu er prijs verhoging zit mag ik opzeggen eindelijk van ziggo af nooit maar nooit meer ziggo

Slechte kennis of,

Een week of 3 geleden gebeld omdat de box uit zich zelf steeds ging resetten. Gebeurd niet als box s’nacht uit staat. Toen werd me verteld dat ik in aanmerking kwam voor de nieuw box Next. Gisteren gebeld, toen kreeg ik te horen dat ik hem niet kreeg om dat ik een abonnement heb met 50 mb, dat moet naar 100. Dat ga ik dus niet doen, ik heb zat aan de 50, en bovendien moest ik dan 7.50 meer gaan betalen. Dat is dus samen met de vorige verhoging een bedrag van € 10,00. Dat is veel te veel, ik heb niet meer nodig dan de 50 en kijk alleen NPO 1 en RTL 4,5,6 en 9. Wat me dus mateloos stoort is het fijt dat de ene medewerker dit zegt en de ander dat. Is dus niet voor eerst dat ik dat mee maak bij Ziggo voorheen UPC.

Oplossen van problemen door Ziggo

Ziggo gebruikt systemen om gegevens te verwerken, die wijzigingen niet direct mogelijk maken. Het duurt soms meer dan twee dagen. Geen directe oplossingen zijn mogelijk. alleen ergernis.

Dit terwijl hun producten voor tv, internet en vast bellen erg goed zijn.

Prijsverhoging

Zomaar ff. Ziggo verhoogt het abonnement voor elke klant van ziggo met 2 euro 50 maal 4 miljoen klanten. Dat is 10 miljoen cashen in één klap. Als standaard antwoord krijg je dan te horen. Op peil houden van ons netwerk zonder dat ze precies uitleggen wat dat dan inhoudt. Dus daar heb je 10 miljoen voor nodig? heb zelf via de facebook pagina een paar vragen gesteld over hun beroerde netwerk want ze hebben klaarblijkelijk 10 miljoen nodig om hun netwerk op peil te houden. Uiteraard krijg je dan standaard antwoorden te horen die ook al in de mail staan. Kijk, 2 euro 50 haal ik zowel uit mijn zak maar mij gaat het erom dat deze graaiers gewoon ongelimiteerd hun gang kunnen gaan om hunzelf maar te verrijken zonder dat mijn product er ook maar één seconde er beter van wordt! graaien en cashen maar! en oh ja. Dat is dus 10 miljoen elke maand! oftewel 120 miljoen op jaarbasis! geloof jij nog die uitleg van hun?

Geert

2 weken geen internet/ tv

Voor alle duidelijkheid: dit is 2019. Vijf! Dagen gewacht, nadat internet en tv eruit lagen. Monteur komt om vast te stellen dat het probleem buiten mijn huis ligt. Kabel stuk getrokken door iemand of iets. 28 mei, dat is over 8 dagen al, kont iemand de kabelproblemen localiseren. Of het dan ook gemaakt wordt hangt weer af waar de kabel precies ligt ( particuliere grond of gemeentegrond) Heb begrepen dat als er ergens een stroomkabel of watertoevoer stuk gaat dat het nooit 2 weken duurt. Dat is een basisvoorziening. Uren gebeld en gebaald met de ‘geweldige’ helpdesk. Ga hier niet herhalen wat er allemaal gezegd, beloofd en ontkent is. Kortom 2 weken geen internet/ tv van Ziggo. Vandaag kwam het bericht dat de abonnementsprijs ‘slechts’ met €2,50 pm wordt verhoogd. Reden: een nog betere service en snel internet en prachtige tv. Alleen wij nu even minimaal 2 weken niet

Serge
21-05-2019

Opstart vreselijk, diensten dikke prima.

De opstart met Ziggo is vrijwel niet te doen in omgeving Rotterdam wegens grote hoeveelheden bestellingen. Hierdoor hadden we pas 3 weken ná het afsluiten van een abonnement een internet,- en TV verbinding.

Maar zodra die er eenmaal is. jeetje. Wat een enorme snelheden. Ze beloven 85%, maar bij ons zit dat er ruim boven. Met een dikke 175mb/s download, en 14mb/s upload zijn wij ruim tevreden.

Heb je dus geduld voor een extreem goede dienst? Kies dan zeker Ziggo.

Flutmonteurs

Verschrikkelijke services. Monteur leek zwak begaafd. Wist de zenderontvangstcode Vd regio niet. Haalt nieuwe coax blijkt dat deze niets door de leiding kan. Zegt meneer moet je electricien bellen.

Een dikke 0 v ziggo

Christianne

Elke week een ander IP-adres

Heel irritant dat het IP-adres bijna wekelijks verandert. Hierdoor kan ik niet inloggen op mijn werk via mijn computer, maar moet ik steeds weer dat veranderde IP-adres weer doorgeven. Zeer frustrerend! Volgens Ziggo komt dit door een particulier abonnement. Maar wat is dit voor onzin? Jammer genoeg kan ik niet overstappen, omdat we hier in de regio aan Ziggo vastzitten anders had ik dit allang gedaan!

Rudie

Hardleers

Ik heb div. keren gebeld met de vraag of Ziggo mijn naam goed wil noteren. Nu zelfs na 3 verzoeken, is er niets verbeterd. Een kind van 6jaar oud, kan mijn naam foutloos schrijven. Kennelijk werken er buitengewoon domme lui bij ziggo. Het is maar dat u het weet.

Jesse

Overstap een nachtmerrie

Overstap naar Ziggo was een nachtmerrie. Meermaals na de klantenservice gebeld dat het niet goed gaat. Zou na 3 werkdagen opgelost zijn, maar inmiddels zijn er al 2 weken voorbij met nog geen resultaat. Vandaag weer een half uur kwijt door de klantenservice en wordt de verbinding verbroken. Wat een tijdverdrijf dit bedrijf.

Mary

Fantastische service

Vandaag gebeld met zeer vriendelijke medewerker klantenservice voor mijn 85 jarige vader. Wegens stroomstoring gisteren geen tv meer. Direct monteur gestuurd. 2 en half uur later was hij er en heeft alles weer hersteld. Kosteloos. Dank u Ziggo. Mag ook wel eens gezegd worden! Mvg

Pam
19-05-2019

Krijg niet wat ze je beloven

Naar een week zonder internet en 3 ziggo monteurs en uren telefoneren met de klantenservice. Heb ik op aanraden van ziggo een externe monteur laten komen om te zorgen dat internet het te laten doen.

Nu wil ziggo de rekening niet vergoeden omdat de collega's het niet hebben opgeschreven. De HBO die toegezegd is krijg ik ook niet.

Dus mooie praatjes, maar geen actie. En ik blijf met een dure rekening zitten.

Remco
19-05-2019

Als het werkt top! Zo niet laten ze je staan.

Wij hebben al jaren ziggo en ik moet zeggen geen verkeerde provider als alles werkt. Goed internet en tv en extra diensten. Tot nu. maandag een nieuwe modem gekregen omdat onze wat oud was. Eerst proberen te instaleren. Werkt niet. Wij bellen bleek een storing. Nou oké dat kan wij wachten tot dinsdag. hele dinsdagavond met ziggo aan de telefoon gehangen en ze snapte er niks van.

Toen moest ik woensdag terug bellen en gelukkig woensdag deed hij het! (ze waren het modem vergeten te activeren)

Nou gelukkig maar maar toen. donderdag kwamen een paar busjes van ziggo in onze straat want er was weer een storing en na dat deze was opgelost had iedereen in de straat weer tv en internet behalve. je raad het al wij.

Ze hebben ons waarschijnlijk in het internet kastje in de straat eruit gegooid want we kregen niet eens is een signaal of te wel wij weer bellen.(mobiel kost geld maar goed :)

Ja raar wij snappen er niks van zijden ze na mijn uitleg. Dus ik vroeg "waneer kan iemand weer terug komen om dit te repareren? Ik heb ook een grootvader van 98 die belt op de vaste telefoon als er iets mis is dus ik hoop dat het snel kan want die kan ook niet bellen". Ja alles zit vol dus Volgende week vrijdag. na boos doen en wat gepraat kon het volgende week dinsdag Ineens.

Dat was de druppel en dan ook nog zeggen aan het einde "nou hopelijk heb ik u een beetje kunnen helpen en de monteur komt dinsdag en als het niet meer nodig is hoor ik dat ook graag. wauw

Ziggo Dit is eigenlijk echt erg om je klanten zo te laten staan. Een storing oké een nieuw modem wat niet 123 werkt oké ik snap dat. ik ken mijn techniek en dat kan soms fout gaan. Maar iemand zo langer als een week te laten staan en zo af te handelen. heel erg

Nu maar wachten tot dinsdag en hopelijk dan wel.

18-05-2019

Te duur voor de verleende service

Zojuist met Ziggo gesproken. Het antwoord: Ik kan je niet helpen, dit wordt geregeld door een andere afdeling en die spreken niet met klanten.

Achtergrond: Door een fraude probleem heeft UPC (goed opletten dit is geen Ziggo volgens UPC medewerker zelf), een vast jaar contract gegeven zonder goedkeuring van mij. (Dus ja met naam, geboorte datum en postcode kun je je buren treiteren door het abonnement van hun aan te passen). Tijdens verhuizing dus 2 contracten. Nu 1 contract opgezegd terwijl de andere moet worden verhuist. Natuurlijk gaat dit fout en zit ik dus zonder internet. Dus je belt. Krijg je eerst UPC aan de telefoon na de nodige wachttijd. Die snappen geen Ziggo dus zetten je door met de nodige wachttijd. Dan spreek je een medewerker die niets kan en mag om het op te lossen. Dus uiteindelijk na 4 monteurs vanwege andere problemen ook alleen maar nummertjes volgen op de laptop, geen steek verder en geen internet. Dus de laatste prijsverhoging is dus om te betalen voor de administratieve chaos. De chaos zorgt ervoor dat er meer medewerkers bezig gehouden moeten worden met de ellende van de klanten en ja dat kost geld. Inmiddels zou ik graag willen dat de helpdesk naar India verhuist. Dit is aanzienlijk goedkoper en de service is hetzelfde.

F meijer
18-05-2019

Fraude ziggo gevoelig

Ziggo is fraude gevoelig

Doen er weinig aan om je goed te kunnen helpen

Met een kopie vanandermands ID kaart en met een IBAN nummer van iemand anders kun makkelijk nieuw klant worden bij ziggo

Hun bellen je ook niet op of goed na te kijken of het wel klopt 100% safe is

Als jij als zogenaamde nieuwe klant er achter komt kun dit moeilijk afsluiten omdat jou IBAN nummer bekend is bij ziggo jij met hoge kosten op gezadeld zit omdat jij zoogenaamd nieuwe abonnement afgesloten heb maar de spullen staan bij een ander kun jij ook moeilijk terug geven aan ziggo

Ik hoop voor in de toekomst dat ziggo hier echt iets mee gaat doen ik ben er nu 1 van straks meer mensen voor mij geen ziggo is fraude gevoelig en hun ook niet er achter klanten gaan hun denken dat alle mensen te vertrouwen zijn niet dus!