Ziggo reviews

1.4
Positief4%
Neutraal0%
Negatief96%
PeriodeLaatste 12 maanden202320222021
Geen lid

Deze reviews zijn ouder dan een jaar.

Sam
06-06-2019

Wi-Fi lachwekkend slecht

Het is werkelijk ongelooflijk. Om de maand zeker 1 storing en recent een nieuwe Wi-Fi versterker aangeschaft (de andere was alweer kapot), die we in de overloop hebben geplaatst. Nou, je gaat naar de zolder of naar de woonkamer en je kan alweer 4G inschakelen omdat je anders geen internet meer hebt. Ook het laden van apps of Youtube filmpjes duurt gewoon ontzettend lang, omdat de wifi gewoon lachwekkend slecht is. Dus, word geen klant van Ziggo en bespaar je koppijntabletten want voor je het weet kan je weer een monteur gaan bellen. Het publiceren van deze ervaring wordt weer een hele opgave aangezien je wifi moet hebben daarvoor.

Marc
06-06-2019

Ziggo Next, wat een aanfluiting

Ziggo Next, begin er niet aan.

Sinds 3 weken maken wij gebruik van deze box en let wel een en al problemen.

Sinds jaren hebben wij altijd gebruik gemaakt van de Horzion BOX XL, eigelijk nooit geen problemen mee gehad, maar ja wij kregen een aanbieding om gebruik te maken van de NEXT.

En toen begonnen de problemen, geen internet, geen telefoon en geen TV.

Na elke dag gebeld te hebben, en de enige oplossing die wij kregen was een nieuwe box, zijn wij overgestapt naar een nieuwe aanbieder.

De overstap is goed gegaan maar helaas en bedankt ZIGGO K*tbedrijf ze hebben ons op onhold gezet en kunnen tot 14 JUNI 2019 geen gebruik meer maken van de NEXT omdat ze het signaal hebben afgesneden.

Ziggo.jullie hadden nooit UPC over moeten nemen, jullie kunnen de capaciteit niet aan.

Ramses
06-06-2019

Wat een aanfluiting

Ik kamp al maanden met problemen met de horizonbox.traag, blokjes etc.

(ik heb het vermoeden, dat sinds de analoge kanalen zijn verdwenen, ziggo meer info door de kabel pompt en dat kan de huidige horizonbox het niet aan)

Inmiddels diverse monteurs gezien en nu zou, volgens de mederwerker, alles zijn opgelost met de nieuwe mediabox Next (2 maanden geleden gesproken).

Ik moest alleen even bellen en de horizonboxen konden worden omgeruild.

NIET dus.ik kan de boxen krijgen als ik een nieuw abonnement afsluit.

Alle voordelen die je hebt opgebouwd (sinds dag 1 abo bij UPC/Ziggo) komen te vervallen. (Filmnet / On demand etc)

Met een een gelijkwaardig pakket kom ik op een hoger bedrag p/mnd uit. Met de vraag of men hier iets aan kan doen, krijg ik het antwoord dat ZIGGO geen onderscheid meer maakt in nieuwe en vaste klanten en dat de nieuwe box geliefd is, is niet mijn probleem. (Ik wist niet eens dat er een nieuwe zou komen, tot de medewerker van Ziggo hier zelf over begon

Ik betaal nu €96.45 per maand en ZIGGO doet en kan zgn niets, mits ik een nieuw abbonement neem . Ronduit schandalig en in mijn principe niet acceptabel

Peter
05-06-2019

Al 1,5 jaar bezig, is echt een hopeloos bedrijf.

Na een eindeloos aantal keren bellen, diversen keren toezeggingen te krijgen kom je gewoon niet verder. Wat een ontzaggelijk lomp klantonvriendelijk bedrijf. Ik ben inmiddels gestopt met bellen. Abonnement ook opgezegd. Ook dit lukt niet. Gelukkig wel bewijs van opzegging. Loopt al weer een half jaar gewoon door. Zelfs de incasso werkt niet bij Ziggo.

Daphne
05-06-2019

Helaas geen alternatief!

Al klant sinds het nog Casema heette. Absoluut niet tevreden met Ziggo! Veel storingen/uitval van internet. Onvriendelijke medewerkers van de helpdesk. Eventuele monteur kan vaak pas minimaal een week later. Het is dat we geen andere aanbieder kunnen krijgen met vergelijkbare snelheid, anders was ik al lang en breed weg!

Joyce
04-06-2019

10 dagen wachten op een monteur vindt ziggo niet te lang

Geen tv, geen telefoon, geen internet en dan bel je de klantenservice van ziggo. De enige oplossing die zij kunnen bieden is een monteur die over 10 dagen langs kan komen! Te belachelijk voor woorden, in deze tijd zo’n vooroorlogse oplossing bieden. En dan het totale gebrek aan beleving van de medewerker die je verder moet helpen. Blijft zijn ingestudeerde zinnetje herhalen totdat hij er zelf ook genoeg van heeft en vervolgens de verbinding verbreekt. Schandalig! Ga nooit met ziggo in zee wanneer je de keus hebt

Paul
04-06-2019

Telefoonnummer ineens.weg? Voor de zoveelste maal

Zakelijk abonnement bij Ziggo. Overgestapt van KPN met behoud van nummers.

1 nummer vorig jaar niet goed geporteerd. Omdat nummers binnen ons bedrijf zijn doorgeschakeld valt dat niet 1.2.3 op. Kwamen hier na 3 maanden achter. Schadepost van duizenden euro's.

Nummer opnieuw geporteerd. Deed het nu wel.alleen hadden ze 1 nummertje omgedraaid waardoor we nog altijd niet bereikbaar waren! Na 2 maanden en den advocaat was de zaak eindelijk geregeld.

Vandaag kwamen we er via een klant achter dat het betreffende nummer weer niet bereikbaar was. Uiteraard gechecked. Geen kiestoon.

Factuur gecontroleerd. Blijkt het nummer ineens niet meer op het abonnement te staan sinds 10.april!

Ziggo gebeld. Ja meneer.Nummer is uitgeporteerd. zonder toestemming , zonder melding. Weer 1,5 maand omzet misgelopen. En nog geen toezegging wanneer dit opgelost is en hoe ze denken dit te vergoeden.

SCHANDALIG!

Piet
04-06-2019

Kan niet waar zijn

Modem problemen door aankoop nieuwe TV

12 dagen geen TV

De man die niet eerder weg gaat dan alles OK is

Is niet beschikbaar ik begrijp nu waarom!

Mike
04-06-2019

Al lange tijd storingen

Al lange tijd storingen. Vaak contact gehad en uiteindelijk een monteur gekomen. Een kabel vervangen en heeft helemaal niets geholpen. Nu komt er nog een monteur en als het weer niets helpt, dan zo snel mogelijk weg bij Ziggo. Weinig positiefs te melden over de service.

Marcel
03-06-2019

Internet werkt niet op laptop.wel op gsm. Heb Ziggo alles in 1 nu 3 dagen.

Heb Ziggo alles in 1 nu 3 dagen en internet werkt niet. Kom dus ook niet op pagina van Mijn Ziggo.

Internet op telefoon werkt wel. Geeft melding dat verbinding niet wordt geaccepteerd?

Moest maar contact opnemen met de leverancier van de laptop, hoewel internet altijd heeft gewerkt onder KPN.

Ben dus al na 3 dagen er over aan het denken om op te zeggen.

Bart
03-06-2019

Tevreden klant al 12 jaar bij Ziggo

Ik heb sinds feb 2007 UPC wat is overgegaan in Ziggo.

Ik heb 0 klachten gehad in deze 12 jaar. Ben 1x overgestapt in 2013 naar een ander pakket. Doe hetzelf pakket erbij en gaan. Was simpel. verder geen problemen.

Enig puntje is wellicht de prijs ieder jaar omhoog terwijl ik eigenlijk al 6 jaar hetzelfde pakket heb. maar goed alles word duurder

Disharmony
03-06-2019

Werkelijk alles bij Ziggo gaat fout

Ziggo zakelijke internet aansluiting heeft constant storing en geen signaal. Het inplannen van een service monteur gaat steeds verkeerd, waardoor ik meerdere malen per keer 4 uur (meer dan 12 uur in totaal) heb gewacht op een beloofde monteur die dus 3x niet is komen opdagen. Bij de 4e keer lukt het dan toch, erkend dat er een storing in de straat is, maar kan het niet oplossen. Inmiddels zit mijn bedrijf al ruim 14 dagen zonder internet ondanks dat ik een SLA met ziggo heb waarbij ze garanderen dergelijke storing binnen no time op te lossen. Uiteindelijk na 3 weken zonder internet uit noodzaak over gestapt en een schikking getroffen met Ziggo. Helaas is Ziggo de schikking niet nagekomen en begint ze +/- 6 maanden later plotseling weer geld van mijn rekening te incasseren, terwijl alles al opgezegd en bevestigd was. Kortom, een gigantische puinzooi en absoluut een afrader!

Frederik
03-06-2019

Geen mogelijkheid om Ziggo zakelijk te annuleren!

Zojuist de helpdesk van Ziggo aan de lijn gehad, n.a.v. overstappen van Ziggo Zakelijk. Zelfs na 1 werkdag niet te annuleren! Pas dus op! Na eerst een slechte deal te hebben ontvangen, vertellen ze me de volgende dag dat het niet meer mogelijk is om te annuleren? En dat dat volgens de wet zo is geregeld?

Verteld die jongen aan de telefoon me doodleuk met een halve lach dat zakelijke klanten nu eenmaal, minder rechten hebben dan particuliere klanten. Wat een arrogantie.

Miranda
01-06-2019

Beloften worden niet nagekomen

Als ik geen contact opgenomen had was mijn pakket niet tijdig geleverd. Het was nog niet eens in het systeem op verzenden gezet.

Ik had voor een monteur gevraagd, nooit gekomen, ik moest het maar zelf proberen.

Telefoon werkt na 1 week nog niet.

Nummerbehoud was niet geregeld, ik moest nog 2 dagen geduld hebben.

Al met al genoeg redenen om weer snel op te stappen!

Miranda
01-06-2019

Telefonisch contact/afspraak monteur

Het is bijna ondoenlijk om zonder kalmeringstabletten door de wachttijden en chat- en telefonische contacten heen te komen voor een goede afspraak. Gemaakte afspraken worden niet nagekomen, uren wachten op monteur die uiteindelijk niet komt en steeds slecht contact hierover met klantenservice. Heel verschrikkelijk.Normale afspraken die worden nagekomen en goede service zitten niet in het pakket. Fijne dag verder!

Jan
30-05-2019

Sorry: Shitzooi

Internet via de kabel veel te traag, wifi wel sneller maar haalde ook lang niet de snelheid volgens mijn abonnement. Nu na een grote storing in Deurne helemaal geen wifi bereik meer op de laptop maar wel vai de booster en bij de telefoons en tablet. De horizonbox is goed voor de schroothoop, want die vertoont ook allerlei makementen. De laatste monteur heeft gezegd dat het aan Ziggo ligt maar dat er alles aan gedaan is om alles te optimaliseren.

KORTOM: Interne discommunicatie(de ene medewerker zegt a en de andere b), bedroevende serivce, klantenservice laat je altijd zo'n 8 minuten in de wacht staan en de geleverde kwaliteit is rondom WAARDELOOS.

Hans
29-05-2019

Ziggo opzeggen

Overstap naar KPN aangevraagd bij KPN. Te vaak en te veel storingen gehad en een keer een andere wijziging gekregen dan ik had aangevraagd (ik wilde alleen een verlaging van de snelheid en kosten), krijg vervolgens een heel andere abonnement met hogere kosten en een heel ander modem dat ik moet gaan gebruiken.

Maar goed, daar gaat het niet om, ik wil gewoon weg bij Ziggo en over naar KPN.

KPN krijgt drie keer een afwijziging van Ziggo om verschillende redenen.

KPN vraagt me daarom netjes om zelf dan maar te bellen.

Doe ik dus, krijg ik te horen dat ik alleen drie maanden voor einddatum contract (zakelijk en loopt door tot eind oktober 2019) mag opzeggen.

Is natuurlijk van de gekke dat je niet eerder dan 3 maanden voor einddatum contract een contract kunt opzeggen.

Let wel : Ik ben prima bereid om te betalen tot einddatum contract maar het feit dat ik niet alvast end mei 2019 kan aangeven dat ik met ze willen stoppen is natuurlijk van de gekke. Voelt erg aan of ze me willen vangen in een verlenging van weer een jaar.

Dame aan telefoon wil naar een oplossing zoeken, maar alleen door een monteur te sturen. Wil ik uiteraard niet, ik ben klaar met Ziggo, wil naar KPN, wil gewoon opzeggen. Nee dat kan niet WANT dat staat zo in de algemene voorwaarden.

Conclusie, Ziggo doet van alles om te voorkomen dat je van ze afkomt, zelfs als je dat op een nette en tijdige manier wilt doen.

Beter dus helemaal niet aan beginnen.

Klacht : Het is niet mogelijk om voortijdig aan te geven dat je wilt stoppen.

Oplossing : maak het mogelijk om op elk moment aan te geven dat je contract niet meer wilt verlengen

Leo
28-05-2019

Een next, next box ?

Ik was klaar met de horizon box die alleen maar storingen gaf. dus er werd een nieuwe NEXT box geleverd, de kleine horizonbox die op de slaapkamer VIA utp werkte werd uit het systeem gehaald, immers deze zou het niet meer doen. en eerlijk is eerlijk, de next is snel goed beeld en geen storingen tot nu toe, maar.De klantenservice wist mij wel te vertellen dat er binnen een aantal weken een 2e next box geleverd zou kunnen worden voor de slaapkamer. Of dit via coax en/of utp zou gaan werken kon zij niet vertellen. Maar, ik zie alleen maar berichten dat een 2e box niet geleverd zal gaan worden. duss next/niet. einde Ziggo als dit abbo is afgelopen, er komt glasvezel aan ;) Yesssssss concurrentie voor Ziggo!.

Felix
28-05-2019

Contact opnemen met Ziggo praktisch ondoenlijk

Ziggo heeft op 27 mei eenzijdig besloten om alle 'Start' abonnementen uit te breiden met een zwaarder internetpakket en rekent daarvoor 12% hogere tarieven. Die prijsverhoging wordt ergens terloops in de e-mail genoemd. Als argument wordt aangegeven dat de oude 'Start' abonnementen worden 'opgeruimd'. Dit blijkt een keiharde leugen te zijn omdat deze abonnementen voor nieuwe klanten nog gewoon worden aangeboden (maar tegen hogere prijzen).

Als je het hier niet mee eens bent kun je alleen contact opnemen via de telefoon. De telefonische helpdesk is echter onbereikbaar door lange wachttijden. Na een half uur heb ik het opgegeven.

Sande r
27-05-2019

Ziggo maakt verschil tussen klanten

Ik heb al jaren een slechte wifi in de tuin (net achter mijn huis). nu werd ik getipt om een wifiboaster aan te schaffen. heb ik gedaan en blijkt te werken. wel 2 eoro per maand bijbetalen. nu spreek ik vrienden die zelf zijn gebeld door ziggo met de vraag naaf hun tevredenheid. zij geven aan betere wifi in de tuin te willen en krijgen gratis van ziggo een wifiboaster toegezonden. dan weet ne meteen weer waar je staat. waarom de ene wel betalen en de ander niet. #voelmegenaaid#ziggo