Ziggo reviews

1.4
Positief4%
Neutraal0%
Negatief96%
PeriodeLaatste 12 maanden202320222021
Geen lid

Deze reviews zijn ouder dan een jaar.

Henk
15-01-2017

Welke leverancier kan zulke ondeugdelijke diensten leveren

Slechte box wekelijks storingen nemen volgens mij hun afnemers niet serieus zal blij zijn dat ik weg kan

Michael
15-01-2017

Zakelijk all in 1 180mb

Modem in kast. Horizonbox in woonkamer en access point 1ste verdieping. Allemaal bekabeld. Heb du wifi over voor 2 mobile telefoon's. Ik heb echt veel geluk als ik genoeg snelheid heb om te faceboeken. Ronduit slecht

Jeroen
14-01-2017

Waardeloos!

We hebben een horizon box gekregen, ding hangt continu en bediening is echt waardeloos! Niet aan beginnen.

Margaret
14-01-2017

On demant

We hebben ziggo sinds ze upc overgenomen hebben en hebben een keer een klacht gehad die prima is opgelost maar nu willen we dus op zaterdag avond een film huren en wat gebeurd er? Op elke dag van de week kunnen we op on demant alleen op zaterdagavond als de tv bagger is doet on demant dus helemaal niks ! Waardeloos want door de week werken dus toch geen tijd om een film te kijken en op zaterdag zit je naar dat blauwe scherm te kijken met " even geduld " erop nou dat geduld moet je dus de hele avond opbrengen want er is geen film te huren ! BAGGER DUS !

Guido
14-01-2017

Niet te doen, dus niet doen!

Jarenlang ziggo klant. Bij elke provider is wel eens storing, dus daar zullen we maar niet over gaan praten.maar.

Sinds een aantal maanden bezig om een nieuwe samsung box met 500gb te ontvangen. Steeds maar weer een belofte, maar het kon wel eens meer dan 2 weken duren. 6x contact opgenomen, waarbij een gemiddelde van 45 belminuten normaal is. Vervolgens sturen ze mij een box op zonder hardeschijf, reactie ziggo.oh sorry wisten we niet (staat duidelijk in het systeem) Uiteindelijk maar eens gemaild, krijg ik dezelfde vragen terug. Of ik weer een aantal gegevens die ik al 6x eerder heb gegeven even kan doormailen. Uiteindelijk na een aantal dagen daarop contact gekregen via de online chat, daar aangegeven dat ik wil overstappen. De medewerkster verzocht mij toch te blijven en raadde mij de horizonbox aan, tevens zou ik de 3 maanden korting krijgen die nieuwe klanten ook zouden krijgen. Wel zou ik uiteindelijk 10,00 euro meer gaan betalen per maand. Horizon box en extra box ontvangen (redelijk snel) is die niet compleet. Wederom bellen dus, moet ik een umu1006 vervangen en ze stuurden mij een andere versterker op. Die al redelijk snel binnen gekregen. Horizon box voor de 2e keer aansluiten, weer niks.even geduld aub zegt het scherm.pfff hoe toepasselijk. Wederom gebeld, krijg ik te horen dat horizon nog niet geactiveerd was en dat dit zeker nog 24uur ging duren. Voor mij een reden om naar KPN over te stappen, ik ben er namelijk klaar mee.ik ga daar ook wat meer betalen, maar slechter kan het toch niet zijn toch.?

Trouwens KPN al meteen aangevraagd, ik ben benieuwd!

Jan
13-01-2017

Storing oplossen bij ziggo

Gisteren ochtend storing bij Ziggo, dan denk je dat ze dat dan wel netjes zullen oplossen. Bel je om 16 uur als op de site staat dat de storing verholpen is dat nog niets het doet (geen tv, geen internet, geen telefoon) Zeggen ze dat je nog even moet wachten, gaat vanzelf goed komen. Om 19 uur weer gebeld omdat nog steeds het probleem niet was verholpen, voor de 2e keer de meterkast op zn kop gezet alles los en weer vast maar nee hoor, geen resultaat. Zeggen ze dood leuk dat er over 5 dagen een monteur langs kan komen. Vanmorgen maar weer gebeld en gevraagd of er misschien toch iemand sneller kon komen. En zo klantvriendelijk als ziggo u's mag ik blij zijn dat Mn afspraak al staat anders had het weer een dag later geworden. Wat een ongelofelijke slechte service van Ziggo. Echt een drama. Als zij iets stuk maken komen ze na 5 dagen eens kijken! Klantvriendelijkheid echt een 0. Kijken of ze ook zo lang willen wachten op hun betalingen.

Fxxx
13-01-2017

Horizon box, gebruikersonvriendelijk

Een paar uur de Horizon geprobeerd te installeren, bleek dat de splitter geen retour had; niet gecheckt dus door Ziggo bij aanvraag apparaat, terwijl ze het ding destijds zelf hadden geplaatst. Daarna bleek dat video on demand en terugkijken niet waren geïnstalleerd. Zit er nog op te wachten. Verder is de bediening erg gebruikersonvriendelijk, d.w.z. zeer omslachtig. Ze zouden een voorbeeld kunnen nemen aan mijn vorige box (merknaam volgens de voorwaarden niet toegestaan, omdat dat als reclame kan worden beschouwd.) Tenslotte: de wachttijden aan de telefoon zijn exorbitant lang.

Mar
13-01-2017

Nog nooit zo'n slecht bedrijf meegemaakt

Voor mijn verhuizing al veel problemen met ziggo, ligt altijd aan de klant, zit in verkeerd systeem, regelmatig weken zonder verbinding, buren ook, dat kon niet, nou, bleek een kabel in de straat kapot te zijn.na de verhuizing zou alles goed geregeld zijn., is een grote ellende, sturen spullen naar oude adres, weer geen verbinding, 2 weken wachten op monteur, om de paar dagen valt de tv verbinding weg, bellen, bij elkaar uren in de wacht, wordt binnen 72 uur opgelost, nou niet dus, of binnen 24 uur, nee, ook niet, en maar weer uren bellen, heb nu nog alleen 1,2 en 3 maar betaal wel voor geheel pakket. Overstappen naar KPN of telecom, hoor ik dezelfde problemen over, ja, hebben monopoly positie dus de klant is alleen maar een geldbrengende rekening. Wat een k. Bedrijf

Dave
12-01-2017

5 maanden klant. 5 maanden problemen die erger worden.

Ziggo is echt het meest waardeloze bedrijf waar ik in mijn leven ooit mee te doen heb gehad. Ik kom net terug na 10 jaar in het buitenland te hebben gewoond en gewerkt, dus dit zegt wat. Ik heb sinds ik klant ben niks dan problemen. met tv en onstabiel internet. Vanaf dag 1 hang ik aan de telefoon en krijg beloftes te horen die nooit worden waar gemaakt. ook krijg ik onzin smoesjes zoals: "Het is te koud, hierdoor kunnen server problemen ontstaan". of "Het is te warm, hierdoor kunnen server problemen ontstaan". of heel origineel, "Het is te nat, hierdoor kunnen server problemen ontstaan". en zelfs, "we zijn onze servers aan het updaten, hierdoor kunnen problemen ontstaan". maar eigenlijk nooit " U boeit ons niet als klant meneer, wij zijn te groot om aangepakt te worden en hebben geen probleem waar we mee bezig zijn, daarom doen wij wat we willen en laten u hiervoor betalen". Ik heb 4 monteurs binnen gehad waarvan de laatste (een klein arrogent stuk onfatsoen) mijn vrouw zonder enig respect behandelde. alle 4 hebben niks opogelost maar zeiden allemaal dcat mijn binnenkomend signaal werkte. Zij hebben nooit een nieuwe box en router bij zich terwijl ik dit al sinds maanden aan geef dat hier een probleem ligt. Om dit door te laten dringen tot de klantenservice is een onmogelijke opgave. de klantenservice bij ziggo is er om tijd te rekken en neemt je niet serieus als klant. dit komt ook naar voren in alle gesprekken. veel van deze gesprekken heb ik opgenomen., evenals fout codes. ik begin hiermee en aardige case bijelkaar te krijgen. Na dat de klachtenservice zoals normaal voor de zoveelste keer niet volgens belofte terug reageerd (ik heb deze belofte 2 maal per mail en 2 maal per telefoon) heb ik besloten te bellen en te eisen dat ik eens serieus genomen wordt en dit probleem opgelost wordt en mijn gesprekken en video van de fouten vrij te geven. ook breng ik ziggo de tijd in rekening dat ik op een resolutie wacht. Ik kreeg hierdoor een nieuw modem opgestuurd. Het nieuwe witte modem van ziggo is redelijk goed. ziggo weet van de problemen van het oude zwarte modem maar zwijgt hierover. Tot op heden ben ik tevergeefs aan het wachten op de 3 keer beloofde call van de klachten service. in de tussentijd zet ik alle documenten die ik heb even op een blog in een poging mensen te behoeden voor deze ellende.

Rick
11-01-2017

Perfect!

Ik lees veel negatieve berichten over ziggo. Ik was al klant bij hun en ben veranderd van abbonnement vanwege de Horizon Box.

Ik heb maandag de wijziging aangevraagd, en vandaag waren de extra zenders al actief. Tenslotte kreeg ik 5 minuten geleden een mail met track en trace dat het pakket morgen bezorgd wordt.

Al met al een dikke 10 voor Ziggo

Loes
Deze klacht is opgelost
11-01-2017

Ongebruikvriendelijk!

De horizon is een regelrechte ramp, hij loopt vast, is traag en fatsoenlijk programma gemist kijken zit er ook niet in. tenminste niet als je gewoon even wil rondsneupen door het aanbod. Je zou denken dat iemand hier over nagedacht heeft, maar in plaats van een simpele alfabetische opsomming van titels laat ziggo per dag allemaal halfgebakken 'plaatjes' zien en je begrijpt dat het laden hiervan niet veel goeds doet voor die slome modem. met als resultaat dat de horizon weer vastloopt en ik voor het gemak toch maar weer Netflix ga kijken. en dan heb ik het nog niet eens over het waardeloze internet. had meer van ziggo verwacht!

Rcm
11-01-2017

Ze snappen er echt niets van . Wat een slechte service.

Ben al vanaf 2 dec aan het bellen voor een nieuwe aansluiting. Men zegt telkens dat alles geregeld is . Daarna kan het weer niet. Er is een aansluitdatum genoemd 12 jan 2017. Nu kan het weer 2 maanden duren. Er is geen aansluiting op dat adres . Hoezo niet. Ik heb gewoon tv en internet daar van ziggo. Kan niet zegt men. Ik heb er genoeg van na 3 uur aan de telefoon totaal. Ik ga ziggo die ik nu nog heb opzeggen . Ze zoeken het maar uit daar.

Wat een zooitje daar.

Paulien
11-01-2017

Zins het ziggo is, is het flut

Eerst werkte het prima ik had geen idee waar al die klachten vandaan kwamen, toen werdt het veranderd in ziggo wat een ramp, en je zou toch denken allen de naam veranderd! Afstandsbediening doet het regelmatig niet, opnemen vier programma's te gelijk, ja maar ze blijven steeds vaker hangen of er zit een loep in. Bedankt. Ziggo

Michel
10-01-2017

Waardeloos

Ben nu meer dan 40 uur bellen met ziggo nog geen stap verder integendeel het is alleen nog maar erger geworden er wordt gewoon niet geluisterd naar de klacht en een oplossing zit er niet in bij ziggo. Ik zou 2 januari mijn oude 06 nummer terug krijgen op 2 januari niks snap niet hoe het kan ik beloof binnen vijf werkdagen heb je eigen nummer weer terug maar helaas nu kreeg ik te horen dat mijn nummer niet meer bestaat snappen jullie het nog. Wie kan nu mijn probleem oplossen ik weet het niet meer.

Henrij
10-01-2017

Wat een Kut bedrijf .

Mijn moeder van bijna 80 zit al ruim 3 mnd zonder digitale tv En defecte decorder is de oorzaak van het probleem Een nieuwe decorder word vervolgen tot 3 maal toe na een verkeerd adres gestuurd Alles moet dan weer geannuleerd worden en weer opnieuw aan gemaakt worden . ? Wel word er 18.70 euro vervolgens van de rekening gehouden tot 3 maal toe Opzeggen wil ik pas doen als ik de 3 x 18.70 euro weer op de rekening van me moeder terug zie En dan nog maar te zwijgen over het slecht Nederlands sprekend telefoon personeel met hun extreem lange wacht tijden gr Henrij

Nynke
10-01-2017

Wat een vreselijk kut bedrijf!

In oktober gebeld of ik over wilde stappen naar ziggo zakelijk, ik zou dan goedkoper uit zijn. Prima. Twee nieuwe kastjes gekregen waarvan er 1 niet eens aangesloten kon worden door de monteur (maar wel een rekening sturen naderhand) en deze hapert dus steeds heel erg. Daarnaast een internetverbinding van jan stront en een dikke rekening elke maand. Mail contact gehad met een betweterige tiener, daarna besloten over te stappen naar KPN. Hele middag mee bezig geweest maar ik had geen contractnummer van Ziggo (Nooit een contract ontvangen) dus moest ik zelf Ziggo bellen en opzeggen. Zo gezegd zo gedaan, en wat blijkt?! Ik zit tot oktober aan ze vast of ik moest ze afkopen! Ziggo is nog niet klaar met mij, stel oplichters.

Bart
09-01-2017

Waardeloze service!

Al weken aan het wachten op installatiepakket. Wordt geen oplossing geboden zelfs niet als je aanbied er 1 ergens op te halen.

Nog nooit zo teleurgesteld geweest in een klantenservice!

Inmiddels 3 winkels bezocht en ook die doen niks!

Schofterig en waardeloos!

Jerry
09-01-2017

Mien van 90 zit een week zonder telefoon

Ik schrijf deze "post" namens Mien. Mien is 90 jaar en heeft 40 jaar op hetzelfde adres telefoon gebruikt van KPN. In 40 jaar geen enkele storing. Na haar overstap naar Ziggo vanwege budgettaire redenen in december eerst al problemen met nummerbehoud. Daarna een telefoonstoring op haar vaste nummer. Mien is 90 en geheel afhankelijk van haar vaste telefoon. Zojuist de volgende storing vastgesteld. Gedurende 15 minuten heb ik mobiel gebeld met service nummer voor € 15,-. En het voordeel met KPN is geheel verdampt. Vriendelijke medewerker aan de lijn gekregen. Eerst volgende mogelijkheid voor een storingsmonteurs is maandag middag. Mien, 90, volledig afhankelijk van haar vaste lijn moet dus een week wachten. Kan de huisarts niet bellen of ander hulpdiensten. Dit is echt een casus "te zot voor woorden". Ik hoop dat de moeder van de voorzitter raad van bestuur van Ziggo haar telecommunicatiediensten afneemt bij KPN.

Een onthutste schoonzoon.

Patrick
09-01-2017

Opzeggen

Op 15 november telefonisch opgezegd, per mail door Ziggo bevestigd. Op 15 december inderdaad geen diensten meer van Ziggo. Op mijn bankafschrift zag ik dat Ziggo had geïncasseerd. Op hun website de rekeningen bekeken. Ziggo heeft heel december en januari afgeschreven. Ik heb het direct laten terugboeken en de automatische incasso geblokkeert. Netjes via messenger en facebook ( telefonisch onbereikbaar op 0900 nr) gemeld. Medewerker gaf aan het bedrag te storneren en de correcte rekening af te wachten, deze zou per post komen. Hij meldde mij dat er op 14 december telefonisch per direct was opgezegd. Klopt niet, gewoon netjes de maand opzegtermijn gehanteerd. Een week later een aanmaning voor het hele bedrag dat ik had gestorneerd. Hierin wordt gedreigd met incassokosten. Meteen weer via messenger contact gezocht. Hun reactie was om maar gewoon te betalen om incassokosten te voorkomen. Zelf storneren was niet erg handig. Dit kreeg ik wel als tip van een andere medewerker. Succes Ziggo, ik wacht wel op de brief van het incassoburea. Die sturen het weer terug naar jullie omdat jullie geen zaak hebben tegen mij

Rudi
08-01-2017

(Re-)Activeren digitale TV is te moeilijk voor Ziggo!

Nadat een medewerker van Ziggo mij om "onverklaarbare" redenen had afgesloten van de digitale TV standaard, kreeg ik op mijn nieuwe Horizon box alleen nog NPO 1 em 2 en 3. Na veel telefoontjes en E-mails met de, op zich vriendelijke, klantenservice werd mij toegezegd dat het z.s.m.(wel 3 werkdagen) verholpen zou worden. Maar nu na 5 werkdagen en 4 weekend-dagen is het nog steeds niet hersteld. Ziggo kan niet een basisdienst zoals een administratieve handeling: TV dienst activeren, binnen een week afhandelen. "Het kan niet waar zijn ." Dan vraag je je toch af hoe dit bedrijf is toegelaten om dit soort diensten te verlenen. En als ik dit forum lees ben ik niet de enige met dit soort problemen!