Ziggo reviews

1.3
Positief1%
Neutraal0%
Negatief99%
PeriodeLaatste 12 maanden202320222021
Geen lid

Deze reviews zijn ouder dan een jaar.

Rudi
08-01-2017

(Re-)Activeren digitale TV is te moeilijk voor Ziggo!

Nadat een medewerker van Ziggo mij om "onverklaarbare" redenen had afgesloten van de digitale TV standaard, kreeg ik op mijn nieuwe Horizon box alleen nog NPO 1 em 2 en 3. Na veel telefoontjes en E-mails met de, op zich vriendelijke, klantenservice werd mij toegezegd dat het z.s.m.(wel 3 werkdagen) verholpen zou worden. Maar nu na 5 werkdagen en 4 weekend-dagen is het nog steeds niet hersteld. Ziggo kan niet een basisdienst zoals een administratieve handeling: TV dienst activeren, binnen een week afhandelen. "Het kan niet waar zijn ." Dan vraag je je toch af hoe dit bedrijf is toegelaten om dit soort diensten te verlenen. En als ik dit forum lees ben ik niet de enige met dit soort problemen!

Dini
07-01-2017

Super!

Nooit geen enkel probleem met Ziggo ondervonden. Alles werkt naar behoren, zeer vriendelijke mensen bij de klantenservice, zeer vriendelijke gratis monteur, verhuizing ging perfect en werd zelfs nog meerder malen na gebeld hoe het ging en of alles naar behoren functioneerd, kortom, TOP!

Rob
07-01-2017

Een week wachten op monteur voor storing, schandaal!

Vandaag een storing gemeld. Tv geeft signaalstoring aan. Niet op een maar op beide tv's met andere kabels dis geen toeval. Na 3 keer terugbeelen, erg druk blijkbaar, werd me verteld dan 1 week op een monteur te moeten wachten.

Naar mijn mening veel te lange wachttijden voor zo'n dienst, lijken net ambtenaren.

Maar ja, je kunt niet anders

Tessa
07-01-2017

Top medewerkers

Ik heb weliswaar 2 weken moeten wachten op mijn pakket maar de medewerkers in de winkel en aan de telefoon (in Leeuwarden ) Rick , Olaf en Arjen hebben erg hun best gedaan om mij te helpen! Erg onder de indruk van de service ! Bedankt !

Jeroen
07-01-2017

Top klantenservice via Facebook!

Via Facebook een melding gemaakt dat mijn internet niet goed werkte en zoals beloofd op de Facebook pagina binnen een dag reactie, sterker nog, meteen een oplossing! Heb nu een nieuw modem gekregen en alles werkt sneller dan ooit! Topservice!

Klaas
06-01-2017

Ziggo vaste klanten slecht gewaardeerd !

Had al jaren als vaste klant een pakket TV internet en bellen basis was een tevreden klant!

Bij overstap naar ander pakket met Tv horizon complete,internet en bellen worden vaste klanten niet beloond! Nieuwe wel? 3 maanden korting of een tablet?

Danny
06-01-2017

Afspraken naar komen is lastig

10 jaar klant van ziggo ,zonder problemen . zolang je betaald en er is verder niets gaat het best goed . tot op een dag de storing op storing kwam . naar uitgebreid contact met ziggo bleek onze ontvangst apparatuur antiek . Dat zou kunnen naar 10 jaar . maar gezien ik een goede klant was kreeg ik meteen een nieuwe router en een horizonbox toegestuurd ,verder zou er niets veranderen en ook nog voor de zelfde prijs . de eerste 3 weken waren super ,daarna vielen de extra kanalen weg . Naar weer een uur bellen kreeg ik te horen dat die niet meer bij het pakket hoorden en als ik ze terug wou moest ik een extra pakket nemen van 11,95. naar een heel lang gesprek werd me verteld dat ze mij de volgende dag even zouden terug bellen gezien het systeem eruit lag . nooit niets meer gehoord . Fijn zo'n klanten servies Ziggo nooit meer !

Victor
06-01-2017

Afspraak naar komen

Since 20Dec2016 verhuising doorgegeven en op 06Jan2017 nog steeds Niks. Wat een slechte klantenservice. Ik krijg elke keer een ander verhaal.

Joop
06-01-2017

ZIGGO HORIZON BOX RAMMELBAK

Onlangs de Horizon Box van Ziggo de geest gegeven en hebben we blijkbaar een nieuw type ontvangen. Na aansluiten dacht ik dat de geluidsproductie tijdelijk zou zijn. Absoluut niet dus. Dat ding suist en blaast 24/7 de hele dag door. Of je hem nu op Eco mode of max energie verbruik zet. Hier heeft Ziggo overduidelijk de plank mis geslagen en dat hebben ze inmiddels zelf ook in de gaten. De praten om de hete brei heen bij de klantenservice alsof het geluid erbij hoort. Mijn vorige horizon box hoorde ik niet tot nauwelijks. Er wordt aangegeven dat een nieuw exemplaar hetzelfde aantal dB produceert. Je kunt dus geen kant op. Nou zeker wel. De stekker eruit bij het Ziggo abonnement en snel naar een alternatief !

Siem
06-01-2017

Ziggo Sprookje (ziggo met een kleine letter, zo groots zijn ze niet)

En heb je al in je eigen huis rond gekeken? Hoe lang zijn je kabels , want het zou zo maar kunnen zijn dat die te lang zijn. Ik denk dat de problemen die je tegenkomt toch te wijten zijn aan jou bekabeling en slechte aansluitingen in je huis. (Aangelegd door ziggo,met een kleine letter, zo groots zijn ze niet) Zullen we het even doorlopen, of is het stappenplan op de site misschien een oplossing voor jou. Jammer dat het doorlopen niet heeft geholpen, kijk even op onze site. Neen, hier bij ziggo (ziggo met een kleine letter, zo groots zijn ze niet) nooit geen storingen, wij hebben nooit technische problemen.En als die er zijn dan ligt het echt niet aan ons. O jee valt de verbinding weg. wat jammer nou. Tuut,tuut tuut. Veel betalen, Vette Facturen. Allemaal pluspunten voor ziggo. (ziggo met een kleine letter, zo groots zijn ze niet) Misschien is helemaal opnieuw beginnen een optie, ik denk dat ze het dan niet meer redden. En er niet zijn voor ziggo (ziggo met een kleine letter, zo groots zijn ze niet) zou voor veel mensen een bevrijding zijn.

EH Kuhr
06-01-2017

Slecht bereikbaar, dubbele en onjuiste facturen

Heb een zakelijke aansluiting voor zzp, Maandelijks wordt er via automatische incasso betaald,88 euro, echter ontvang ook maandelijks een acceptgiro met een hoger bedrag, inmiddels opgelopen tot 290,97. Overstapservice zoals beloofd is ook niet gebeurd. Mijn vaste telefoonnummer is niet meer bereikbaar en ik ontvang nog steeds facturen van mijn oude telefoonprovider, ACN. Telefonisch zijn ze zeer slecht bereikbaar, wachttijd langer dan 15 minuten, probeer het op een ander tijdstip nog eens. De eerste drie maanden voor 30 euro is ook een wassen neus. Mijn ouders, die ook een nieuw abonnement hebben afgesloten, is een tablet beloofd, niet ontvangen. Na herhaald bellen is hun een tegoedbon beloofd. drie keer raden.

Pim
06-01-2017

Onterechte facturen en geen correctie

Mijn abo opgezegd bij Ziggo in augustus. Na veel getouwtrek over de opzegdatum heeft Ziggo erkend dat ik wel mijn abo tijdig opgezegd had. Echter de facturen bleven komen, een administratieve chaos dus. Ik wacht nog steeds op een restuitutie van 60 euro, die ondanks de belofte dat dit deze week gestort wordt, nog steeds niet binnen is.

Henk
06-01-2017

Dramatische service, slechte verbinding.

Altijd gezeik met de wifi. Dan werkt het 2 weken naar behoren, en is er plotseling weer een X aantal dagen gezeik.

Op zoek naar storingen op de site levert vaak niks op, terwijl als je belt naar de helpdesk je om half 7 in de avond in de vakantie 15 minuten moet wachten omdat het druk is.

Om over de gigantische onbeantwoorde klachten regen nog maar te zwijgen op Facebook en Twitter bijvoorbeeld.

A.
05-01-2017

Zeer slechte service en onjuiste informatie

Al in november 2016 gaf ik mijn verhuizing door aan Ziggo; mijn abonnement moest eind december eindigen op mijn oude adres en medio januari weer ingaan op het nieuwe adres. Ik kreeg een (automatische) bevestiging van de beëindiging en de ingangsdatum van het nieuwe abonnement. Ik belde met Ziggo om afspraken te maken over levering van het pakket. De vriendelijke mevrouw aan de telefoon verzekerde mij dat het allemaal in orde zou komen. Maar toen ik later info kreeg die mij hieraan deed twijfelen en weer met Ziggo belde, vertelde een andere medewerker dat het abonnement niet al per medio (17) januari zou ingaan. Het zou verkeerd zijn ingevoerd. Maar hij ging het oplossen en op 5 januari zou ik bericht krijgen over de datum waarop mijn pakket geleverd zou worden of wanneer ik het kon ophalen. Echter op die dag ontving ik een excuus-mail (en ik was niet verbaasd want de koper van mijn oude woning had hetzelfde probleem met Ziggo) dat de levering van het installatiepakket op zich liet wachten en dus ook het abonnement pas later kon ingaan. Ik belde Ziggo (een kwartier in de wacht!) en de medewerker (die overigens wel vriendelijk was) vertelde mij dat hij "slechts een schatting van de periode" waarin het pakket geleverd zou worden kon aangeven. Daarop zei ik dat ik dan van het abonnement af wilde en hij zou mij doorverbinden. Echter kreeg ik een bandje en moest ik weer minuten in de wacht. Ziggo nog maar eens gebeld en zo'n 20 minuten in de wacht gestaan. Daarna kreeg ik een botte boer aan de lijn die het deed overkomen alsof ik zeurde dat ik toch echt wel meteen internet en TV wilde op mijn nieuwe adres (bijna 2 maand nota bene nadat ik het had aangevraagd). Ik liet hem weten geen abonnement bij Ziggo meer te willen. Hij vroeg nog iets als "Oh en u denkt dat een andere provider u wel voor 17 januari kan leveren?". Zo word je dan benaderd nadat je al jaren klant bent!

Stef
05-01-2017

Probeer gewoon eens de klantenservice te bereiken, dan weet je genoeg.

Onbereikbaar, zij mailen jou de hele tijd, maar reageren per mail kan niet, intern geven ze niets door. volledig waardeloos. Waarom geen 1? Super vriendelijke mensen, daar kan ik werkelijk niets negatiefs over zeggen.

Erwin
05-01-2017

Na herhaaldelijk bellen en uiteindelijk opzeggen giga eindfactuur

Ziggo, Afgelopen week kregen wij een factuur via de mail van € 804,75. Bij het openen van deze mail zagen we in de omschrijving dat het gaat om het afkopen van een jaarcontract. Jullie kunnen ons niet bozer maken! Het probleem waar we mee zitten niet op kunnen lossen en vervolgens de rekening gepresenteerd krijgen. En de manier waarop kan al helemaal niet chique genoemd worden. Medio augustus ,september, oktober hebben wij herhaaldelijk met Ziggo klantenservice gebeld omdat wij problemen hadden met ons Wifi bereik en regelmatig storingen op de televisie. Volgens de klantenservice lag het aan het huis etc. etc. Na aanhouden vanuit onze kant werd er uiteindelijk een kabeltje opgestuurd? Geen idee wat dat zou uitmaken. Het modem zou verouderd zijn? Hierna hebben wij besloten om ons contract met ziggo op te zeggen omdat er vanuit ziggo geen concrete oplossing kwam. Binnen het gestelde termijn van 1 maand heeft ziggo zeker 25 tot 30 x gebeld om ons als klant te behouden. We werden er echt gek van. Ging de hele dag door. Uiteindelijk werd van alles beloofd om maar te zorgen dat we zouden blijven en de problemen zouden middels een monteur opgelost worden. En als klap op de vuurpijl gingen we van € 59,95 per maand naar € 29,95. Dat beloofde veel goeds dachten wij. Er zou een nieuw modem meegegeven worden aan de monteur, er zou een draadloze wifi extender opgestuurd worden (dat werd een bedrade helaas, en na ons telefoontje daarover werd er gezegd gooi maar weg), 6 maanden korting het kon niet op. Uiteindelijk kwam er een monteur en die concludeerde inderdaad dat het niet klopte allemaal. Het kastje voor de horizonbox klopte niet(door ziggo opgestuurd) signaal tv te zwak waardoor er via horizon box geen programma’s terug gekeken konden worden en het wifi signaal was erg zwak. De monteur heeft een nieuw kastje geplaatst voor een retour signaal, helaas bood dit geen oplossing, hierna heeft de monteur een antenne versterker geplaatst en inderdaad horizon box werkte naar behoren. Hierna het wifi signaal bekeken. De monteur concludeerde dat het signaal te zwak was en bevestigde dat het een verouderd modem betrof, waarop wij zeiden, klantenservice zou een nieuw modem meegeven, hier wist de monteur niets van. Dus kon daarin niet betekenen en vertrok. 10 minuten later stond hij weer voor de deur en kwam vrolijk vertellen dat hij van Ziggo de antenne versterker er uit moest halen (mits wij een bedrag van € …. Zouden betalen) en heeft dat ook gedaan en is vertrokken. Maandag (monteur was er vrijdag) wederom Ziggo gebeld en gezegd dat we nu definitief zouden opzeggen omdat de monteur het probleem niet op kon lossen en ons ongenoegen uitgesproken over de gang van zaken. We kregen te horen dat de monteur dat nooit had mogen doen. De desbetreffende persoon aan de telefoon gaf ons gelijk en vroeg nogmaals of hij het nog een keer mocht proberen om het goed te maken. Wij waren er ondertussen wel klaar mee. Het vertrouwen in Ziggo was hierdoor volledig weg. Vervolgens zou er een retourdoos opgestuurd worden voor de horizonbox, die we overigens na 3x bellen nog steeds niet hebben gehad. Vervolgens krijgen we dus een factuur van € 804,75 en blijkt het (na het openen van de mail) dat jullie een nieuw contract hebben afgesloten voor een jaar (omdat we hadden opgezegd en door jullie aandringen van op te willen lossen die kans gegeven hebben) waar wij helemaal niets van meegekregen hebben. Er is nooit medegedeeld (telefonisch, post, mail) dat wij opeens een nieuw jaarcontract zouden hebben afgesloten, het oude contract wat wij al jaren hadden bij ziggo was nog niet eens beëindigd. En nu krijgen we een factuur van 832 euro omdat we contract breuk zouden hebben gepleegd? Het geld is inmiddels ook gewoon afgeschreven. Wat voor malafide praktijken zijn dit? Als we bellen en we vragen naar een directeur, manager dan is die niet aanspreekbaar. U begrijpt dat we hier niet mee akkoord kunnen gaan, Ziggo heeft aan alle kanten steken laten vallen en de manier van met je klanten om gaan laat helemaal te wensen over. Wij gaan er dus ook vanuit dat de factuur gecrediteerd gaat worden en een excuus van jullie kant zou wel op zijn plaats zijn.

We vernemen graag van u, Met vriendelijke groet,

Roelof
04-01-2017

Ziggo Bagger!

Ondeskundig personeel , schuiven problemen door Houden je letterlijk aan het lijntje Ziggo bagger, personeel Zeer slecht geschoold , beleid, slecht Amerikaans

Harry
03-01-2017

Vriendelijk zonder kennis

Het netto resultaat van de hulplijn Ziggo is gewoon bagger. Ik wilde accesspoint installeren. Zeker 4 verschillende mensen aan de telefoon met 4 verschillende instructies. Zelf moeten ze ook wat omzetten en de volgende helper veroordeelde de handelingen van eerdere medewerker. "Zo kan het ook niet werken". Ze blijven heeeeel vriendelijk doch hebben nergens verstand van. Werken gewoon via checklist en vragen nog net niet of je de stekker er wel in hebt.

JACOBA MARIA
03-01-2017

Telefoonstoring

Mijn moeder zit konstant met een telefoon probleem.Ze is 94 jaar, ze laten haar nu weer wachten totvrijdag er een monteur komt zigro heeft lange wachttijden, met de telefoon en direkt komen ho maar, je kan beter een nieuwe provider nemen, is alles sneller geregeld. Ik zou zeggen VOOR EEUWIG TOT ZIENS.

Han
03-01-2017

Chaos in bestelsysteem Ziggo

Op 23 december bestelde ik telefonisch een CI+module bij de klantenservice zodat ik van mijn nieuw aangeschafte t.v. zou kunnen gaan genieten. Tot op heden nog niets ontvangen en iedere keer als ik Ziggo bel krijg ik een ander verhaal te horen. In mijn account staat de bestelling nog steeds op "verwerking" maar volgens andere medewerker is de CI+ module al dagen onderweg. Gisteren voor de zoveelste keer gebeld en kreeg ik toen te horen dat er een bug zit in het leveringssysteem en dat de verwachtte hersteltijd van de technische dienst onbekend is. Kan nog dagen duren dus. Medewerkerks zijn allemaal beleefd en vriendelijk maar zij moeten werken met haperende computersystemen en applicaties en de klant is hier nu de dupe van.