Danny
06-01-2017

Afspraken naar komen is lastig

10 jaar klant van ziggo ,zonder problemen . zolang je betaald en er is verder niets gaat het best goed . tot op een dag de storing op storing kwam . naar uitgebreid contact met ziggo bleek onze ontvangst apparatuur antiek . Dat zou kunnen naar 10 jaar . maar gezien ik een goede klant was kreeg ik meteen een nieuwe router en een horizonbox toegestuurd ,verder zou er niets veranderen en ook nog voor de zelfde prijs . de eerste 3 weken waren super ,daarna vielen de extra kanalen weg . Naar weer een uur bellen kreeg ik te horen dat die niet meer bij het pakket hoorden en als ik ze terug wou moest ik een extra pakket nemen van 11,95. naar een heel lang gesprek werd me verteld dat ze mij de volgende dag even zouden terug bellen gezien het systeem eruit lag . nooit niets meer gehoord . Fijn zo'n klanten servies Ziggo nooit meer !

Victor

Afspraak naar komen

Since 20Dec2016 verhuising doorgegeven en op 06Jan2017 nog steeds Niks. Wat een slechte klantenservice. Ik krijg elke keer een ander verhaal.

Joop

ZIGGO HORIZON BOX RAMMELBAK

Onlangs de Horizon Box van Ziggo de geest gegeven en hebben we blijkbaar een nieuw type ontvangen. Na aansluiten dacht ik dat de geluidsproductie tijdelijk zou zijn. Absoluut niet dus. Dat ding suist en blaast 24/7 de hele dag door. Of je hem nu op Eco mode of max energie verbruik zet. Hier heeft Ziggo overduidelijk de plank mis geslagen en dat hebben ze inmiddels zelf ook in de gaten. De praten om de hete brei heen bij de klantenservice alsof het geluid erbij hoort. Mijn vorige horizon box hoorde ik niet tot nauwelijks. Er wordt aangegeven dat een nieuw exemplaar hetzelfde aantal dB produceert. Je kunt dus geen kant op. Nou zeker wel. De stekker eruit bij het Ziggo abonnement en snel naar een alternatief !

Siem
06-01-2017

Ziggo Sprookje (ziggo met een kleine letter, zo groots zijn ze niet)

En heb je al in je eigen huis rond gekeken? Hoe lang zijn je kabels , want het zou zo maar kunnen zijn dat die te lang zijn. Ik denk dat de problemen die je tegenkomt toch te wijten zijn aan jou bekabeling en slechte aansluitingen in je huis. (Aangelegd door ziggo,met een kleine letter, zo groots zijn ze niet) Zullen we het even doorlopen, of is het stappenplan op de site misschien een oplossing voor jou. Jammer dat het doorlopen niet heeft geholpen, kijk even op onze site. Neen, hier bij ziggo (ziggo met een kleine letter, zo groots zijn ze niet) nooit geen storingen, wij hebben nooit technische problemen.En als die er zijn dan ligt het echt niet aan ons. O jee valt de verbinding weg. wat jammer nou. Tuut,tuut tuut. Veel betalen, Vette Facturen. Allemaal pluspunten voor ziggo. (ziggo met een kleine letter, zo groots zijn ze niet) Misschien is helemaal opnieuw beginnen een optie, ik denk dat ze het dan niet meer redden. En er niet zijn voor ziggo (ziggo met een kleine letter, zo groots zijn ze niet) zou voor veel mensen een bevrijding zijn.

EH Kuhr
06-01-2017

Slecht bereikbaar, dubbele en onjuiste facturen

Heb een zakelijke aansluiting voor zzp, Maandelijks wordt er via automatische incasso betaald,88 euro, echter ontvang ook maandelijks een acceptgiro met een hoger bedrag, inmiddels opgelopen tot 290,97. Overstapservice zoals beloofd is ook niet gebeurd. Mijn vaste telefoonnummer is niet meer bereikbaar en ik ontvang nog steeds facturen van mijn oude telefoonprovider, ACN. Telefonisch zijn ze zeer slecht bereikbaar, wachttijd langer dan 15 minuten, probeer het op een ander tijdstip nog eens. De eerste drie maanden voor 30 euro is ook een wassen neus. Mijn ouders, die ook een nieuw abonnement hebben afgesloten, is een tablet beloofd, niet ontvangen. Na herhaald bellen is hun een tegoedbon beloofd. drie keer raden.

Pim
06-01-2017

Onterechte facturen en geen correctie

Mijn abo opgezegd bij Ziggo in augustus. Na veel getouwtrek over de opzegdatum heeft Ziggo erkend dat ik wel mijn abo tijdig opgezegd had. Echter de facturen bleven komen, een administratieve chaos dus. Ik wacht nog steeds op een restuitutie van 60 euro, die ondanks de belofte dat dit deze week gestort wordt, nog steeds niet binnen is.

06-01-2017

Dramatische service, slechte verbinding.

Altijd gezeik met de wifi. Dan werkt het 2 weken naar behoren, en is er plotseling weer een X aantal dagen gezeik.

Op zoek naar storingen op de site levert vaak niks op, terwijl als je belt naar de helpdesk je om half 7 in de avond in de vakantie 15 minuten moet wachten omdat het druk is.

Om over de gigantische onbeantwoorde klachten regen nog maar te zwijgen op Facebook en Twitter bijvoorbeeld.

A.
05-01-2017

Zeer slechte service en onjuiste informatie

Al in november 2016 gaf ik mijn verhuizing door aan Ziggo; mijn abonnement moest eind december eindigen op mijn oude adres en medio januari weer ingaan op het nieuwe adres. Ik kreeg een (automatische) bevestiging van de beëindiging en de ingangsdatum van het nieuwe abonnement. Ik belde met Ziggo om afspraken te maken over levering van het pakket. De vriendelijke mevrouw aan de telefoon verzekerde mij dat het allemaal in orde zou komen. Maar toen ik later info kreeg die mij hieraan deed twijfelen en weer met Ziggo belde, vertelde een andere medewerker dat het abonnement niet al per medio (17) januari zou ingaan. Het zou verkeerd zijn ingevoerd. Maar hij ging het oplossen en op 5 januari zou ik bericht krijgen over de datum waarop mijn pakket geleverd zou worden of wanneer ik het kon ophalen. Echter op die dag ontving ik een excuus-mail (en ik was niet verbaasd want de koper van mijn oude woning had hetzelfde probleem met Ziggo) dat de levering van het installatiepakket op zich liet wachten en dus ook het abonnement pas later kon ingaan. Ik belde Ziggo (een kwartier in de wacht!) en de medewerker (die overigens wel vriendelijk was) vertelde mij dat hij "slechts een schatting van de periode" waarin het pakket geleverd zou worden kon aangeven. Daarop zei ik dat ik dan van het abonnement af wilde en hij zou mij doorverbinden. Echter kreeg ik een bandje en moest ik weer minuten in de wacht. Ziggo nog maar eens gebeld en zo'n 20 minuten in de wacht gestaan. Daarna kreeg ik een botte boer aan de lijn die het deed overkomen alsof ik zeurde dat ik toch echt wel meteen internet en TV wilde op mijn nieuwe adres (bijna 2 maand nota bene nadat ik het had aangevraagd). Ik liet hem weten geen abonnement bij Ziggo meer te willen. Hij vroeg nog iets als "Oh en u denkt dat een andere provider u wel voor 17 januari kan leveren?". Zo word je dan benaderd nadat je al jaren klant bent!

Stef
05-01-2017

Probeer gewoon eens de klantenservice te bereiken, dan weet je genoeg.

Onbereikbaar, zij mailen jou de hele tijd, maar reageren per mail kan niet, intern geven ze niets door. volledig waardeloos. Waarom geen 1? Super vriendelijke mensen, daar kan ik werkelijk niets negatiefs over zeggen.

Erwin
05-01-2017

Na herhaaldelijk bellen en uiteindelijk opzeggen giga eindfactuur

Ziggo, Afgelopen week kregen wij een factuur via de mail van € 804,75. Bij het openen van deze mail zagen we in de omschrijving dat het gaat om het afkopen van een jaarcontract. Jullie kunnen ons niet bozer maken! Het probleem waar we mee zitten niet op kunnen lossen en vervolgens de rekening gepresenteerd krijgen. En de manier waarop kan al helemaal niet chique genoemd worden. Medio augustus ,september, oktober hebben wij herhaaldelijk met Ziggo klantenservice gebeld omdat wij problemen hadden met ons Wifi bereik en regelmatig storingen op de televisie. Volgens de klantenservice lag het aan het huis etc. etc. Na aanhouden vanuit onze kant werd er uiteindelijk een kabeltje opgestuurd? Geen idee wat dat zou uitmaken. Het modem zou verouderd zijn? Hierna hebben wij besloten om ons contract met ziggo op te zeggen omdat er vanuit ziggo geen concrete oplossing kwam. Binnen het gestelde termijn van 1 maand heeft ziggo zeker 25 tot 30 x gebeld om ons als klant te behouden. We werden er echt gek van. Ging de hele dag door. Uiteindelijk werd van alles beloofd om maar te zorgen dat we zouden blijven en de problemen zouden middels een monteur opgelost worden. En als klap op de vuurpijl gingen we van € 59,95 per maand naar € 29,95. Dat beloofde veel goeds dachten wij. Er zou een nieuw modem meegegeven worden aan de monteur, er zou een draadloze wifi extender opgestuurd worden (dat werd een bedrade helaas, en na ons telefoontje daarover werd er gezegd gooi maar weg), 6 maanden korting het kon niet op. Uiteindelijk kwam er een monteur en die concludeerde inderdaad dat het niet klopte allemaal. Het kastje voor de horizonbox klopte niet(door ziggo opgestuurd) signaal tv te zwak waardoor er via horizon box geen programma’s terug gekeken konden worden en het wifi signaal was erg zwak. De monteur heeft een nieuw kastje geplaatst voor een retour signaal, helaas bood dit geen oplossing, hierna heeft de monteur een antenne versterker geplaatst en inderdaad horizon box werkte naar behoren. Hierna het wifi signaal bekeken. De monteur concludeerde dat het signaal te zwak was en bevestigde dat het een verouderd modem betrof, waarop wij zeiden, klantenservice zou een nieuw modem meegeven, hier wist de monteur niets van. Dus kon daarin niet betekenen en vertrok. 10 minuten later stond hij weer voor de deur en kwam vrolijk vertellen dat hij van Ziggo de antenne versterker er uit moest halen (mits wij een bedrag van € …. Zouden betalen) en heeft dat ook gedaan en is vertrokken. Maandag (monteur was er vrijdag) wederom Ziggo gebeld en gezegd dat we nu definitief zouden opzeggen omdat de monteur het probleem niet op kon lossen en ons ongenoegen uitgesproken over de gang van zaken. We kregen te horen dat de monteur dat nooit had mogen doen. De desbetreffende persoon aan de telefoon gaf ons gelijk en vroeg nogmaals of hij het nog een keer mocht proberen om het goed te maken. Wij waren er ondertussen wel klaar mee. Het vertrouwen in Ziggo was hierdoor volledig weg. Vervolgens zou er een retourdoos opgestuurd worden voor de horizonbox, die we overigens na 3x bellen nog steeds niet hebben gehad. Vervolgens krijgen we dus een factuur van € 804,75 en blijkt het (na het openen van de mail) dat jullie een nieuw contract hebben afgesloten voor een jaar (omdat we hadden opgezegd en door jullie aandringen van op te willen lossen die kans gegeven hebben) waar wij helemaal niets van meegekregen hebben. Er is nooit medegedeeld (telefonisch, post, mail) dat wij opeens een nieuw jaarcontract zouden hebben afgesloten, het oude contract wat wij al jaren hadden bij ziggo was nog niet eens beëindigd. En nu krijgen we een factuur van 832 euro omdat we contract breuk zouden hebben gepleegd? Het geld is inmiddels ook gewoon afgeschreven. Wat voor malafide praktijken zijn dit? Als we bellen en we vragen naar een directeur, manager dan is die niet aanspreekbaar. U begrijpt dat we hier niet mee akkoord kunnen gaan, Ziggo heeft aan alle kanten steken laten vallen en de manier van met je klanten om gaan laat helemaal te wensen over. Wij gaan er dus ook vanuit dat de factuur gecrediteerd gaat worden en een excuus van jullie kant zou wel op zijn plaats zijn.

We vernemen graag van u, Met vriendelijke groet,

Roelof
04-01-2017

Ziggo Bagger!

Ondeskundig personeel , schuiven problemen door Houden je letterlijk aan het lijntje Ziggo bagger, personeel Zeer slecht geschoold , beleid, slecht Amerikaans

Harry

Vriendelijk zonder kennis

Het netto resultaat van de hulplijn Ziggo is gewoon bagger. Ik wilde accesspoint installeren. Zeker 4 verschillende mensen aan de telefoon met 4 verschillende instructies. Zelf moeten ze ook wat omzetten en de volgende helper veroordeelde de handelingen van eerdere medewerker. "Zo kan het ook niet werken". Ze blijven heeeeel vriendelijk doch hebben nergens verstand van. Werken gewoon via checklist en vragen nog net niet of je de stekker er wel in hebt.

JACOBA MARIA

Telefoonstoring

Mijn moeder zit konstant met een telefoon probleem.Ze is 94 jaar, ze laten haar nu weer wachten totvrijdag er een monteur komt zigro heeft lange wachttijden, met de telefoon en direkt komen ho maar, je kan beter een nieuwe provider nemen, is alles sneller geregeld. Ik zou zeggen VOOR EEUWIG TOT ZIENS.

Han

Chaos in bestelsysteem Ziggo

Op 23 december bestelde ik telefonisch een CI+module bij de klantenservice zodat ik van mijn nieuw aangeschafte t.v. zou kunnen gaan genieten. Tot op heden nog niets ontvangen en iedere keer als ik Ziggo bel krijg ik een ander verhaal te horen. In mijn account staat de bestelling nog steeds op "verwerking" maar volgens andere medewerker is de CI+ module al dagen onderweg. Gisteren voor de zoveelste keer gebeld en kreeg ik toen te horen dat er een bug zit in het leveringssysteem en dat de verwachtte hersteltijd van de technische dienst onbekend is. Kan nog dagen duren dus. Medewerkerks zijn allemaal beleefd en vriendelijk maar zij moeten werken met haperende computersystemen en applicaties en de klant is hier nu de dupe van.

Anneke
03-01-2017

Altijd zeer lang wachten en net een zeer ondeskundige medwerker aan de lijn gehad sory het is jammer ik blijf voor de formule 1 van ziggosport anders was ik allang naar xs4all gegaan

Antoon

Levering pakket op tijd

Namens mijn vader bestel ik Ziggo. Dat pakket past het best bij zijn wensen en bij het adres. Ik krijg 5-12-2016 een mail van ze dat de bestelling correct is ontvangen en dat zij 3-1-2017 zullen leveren. Verder zou Ziggo enkele dagen voor de leverdatum een mail met details versturen. Het werd 2 januari maar geen mail meer van ze gehad. Daarop heb ik gebeld en gevraagd om een track and trace code van het pakket per mail en mij werd verzekerd dat alles nog goed zou komen. Maar niets. Ik heb zojuist weer gebeld en na anderhalf uur aan het lijntje te zijn gehouden ben ik nog geen stap verder. De ene medewerker zei dat het nog in orde kwam en de andere zei dat ze geen code konden geven. Vervolgens werd mij door Ziggo aangeraden om naar PostNL te bellen voor de code. Die wist mij te vertellen dat Ziggo bij hen nog geen pakket had aangemeld, dus vandaag komt het pakket ook niet meer. Wanneer wel, kon PostNL natuurlijk ook niet zeggen, dat is aan Ziggo, die zal het eerst moeten aanmelden. Wat een non-service.

Enrico

Geschoffeerd door Ziggo

Ik voel me geschoffeerd door ZIGGO!

19 december heb ik een aanvraag gedaan bij ziggo om volop bellen van mijn alles-in-een pakket terug te zetten naar gewoon bellen en een stapje hoger te gaan in alles-in-een pakket.

Na 2 dagen netjes de spullen binnen en dus hoopvol aan de slag gegaan. Helaas komt de horizonbox niet door de code 1060 en ga ik maar even bellen. Na, een niet werkend keuzemenu (door servicemedewerker zelf bevestigd), het keuzemenu doorlopen en zoals meerdere ervaren hebben inderdaad een 15 minuten in de wacht. Helaas kon de servicemedewerker mij niet voldoende helpen omdat hij/zij geen invloed had op de oplossing. Toch intussen wel een 3 kwartier aan de lijn geweest.

Helaas kon ook niet aangegeven worden hoelang dit ging duren. Licht ontevreden hing ik met deze boodschap de telefoon op, de servicemedewerker kon er tenslotte ook niets aandoen.(Weinig inhoudelijke technische kennis en invloed).

Na een paar dagen wachten toch maar weer eens geprobeerd om te kijken of de activatie was gelukt. Helaas, te mooi om waar te zijn. Opnieuw het keuzemenu en de wachttijd getrotseerd wordt ik wederom na 3 kwartier bellen teleurgesteld met dezelfde boodschap. Geen idee hoelang het kan duren.

Na weer een paar pogingen het bel ritueel te doorlopen kreeg ik het bericht dat de activatie was gelukt. Maar ondanks dat het nog niet werkte kwam er een monteur die de zaak even kwam checken. Na de check werkte het nog niet en belde de monteur zelf de service medewerker. Na een half uur toch weer het bericht dat de activatie toch niet was gelukt en opnieuw wist niemand wat de volgende stap was en hoelang het ging duren.

Na weer een paar dagen (inmiddels 2 januari) opnieuw geprobeerd met de horizonbox, maar helaas. Opnieuw het belritueel gevolgd en na een kwartier eindelijk weer een service medewerker aan de lijn. Na het altijd invoeren van de postcode tijdens het belritueel wordt elke keer gevraagd naar mijn postcode, waarom? Tevens werd mij de laatste keer gevraagd naar mijn bankgegevens, terwijl ik mijn naam, postcode, woonplaats en geboortedatum al had opgegeven.

Tijdens het gesprek heb ik gevraagd iemand aan de lijn te krijgen die meer invloed op de procedure uit kon oefenen. Toch wel redelijk na 6x bellen en ongeveer 4 uur gebeld te hebben en een zaterdagochtend thuis te blijven voor een monteur. En niet 1x teruggebeld worden over de status van de activatie. Maar deze kreeg ik niet aan de lijn en de verbinding werd door ZIGGO verbroken.

Toen kreeg ik echt het gevoel dat ik geschoffeerd werd en niet serieus genomen wordt door een dienstverlener waar je al 15 jaar trouw aan bent.

En dit is nog niet alles :( .Tevens is mijn telefoon sinds 20 december per abuis afgesloten en men weet tot op vandaag niet wanneer het weer werkt.

Wat zegt dit over de kwaliteit en de traceerbaarheid van de klantvriendelijkheid en dienstverlening?

Dan krijg ik tot grote irritatie nog een mail over hoe ik over ziggo denk? Suggestie: Alle informatie wordt gelogd, het gesprek wordt opgenomen, problemen worden vastgelegd, aantal keren bellen, beltijd, wachttijd kan geregistreerd worden. Er is zoveel interne data, DOE ER IETS MEE!. Er is helemaal geen extra extern onderzoek nodig, alles wat je moet weten ligt allang vast. Gebruik dat geld en energie voor echte verbeterstappen.

Leo
02-01-2017

Geen tv,geen internet geen telefoon

Via mobiel contact gezocht met ziggo ,na 40 min. contact en weer 25min later geen oplossing.'n week ,ja ,ze laten je gewoon 1 week zonder tv,telefoon en internet zitten.Ik heb hier 'n klachten brief over geschreven, ze hebben niet eens de beleefdheid de ontvangst van mijn brief te bevestigen.Schandalig. E.n dan komt er eindelijk iemand ,aardige man, meet alles door en komt tot de conclusie dat hij niets voor mij kan doen en dat er 'n nieuwe kabel getrokken moet worden.Paar dagen later komt er 'n monteur van de Bam en die constateerde dat mijn aansluiting op 'n ander huis nummer aangesloten was en dat nr was afgesloten.fout hersteld ,maar er moest toch 'n nieuwe kabel komen.Paar weken later kwamen ze zo'n kabel trekken. Bij het opgraven van de kabel waar hij mijn huis binnen komt bleek er al 'n loze kabel te liggen in 'n kabel goot toch moest er 'n kabel bij getrokken worden .Niemand begreep er iets van. De monteur die 'n uur later alles weer aan kwam sluiten al helemaal niet .Alles werkt weer, maar ik heb het idee dat niemand weet wat er gebeurd bij Ziggo .Dikke onvoldoende.

Sander

Super slecht, meerdere fouten

Zeer teleurgesteld! 1. Eerst een telefonische aanvraag gedaan voor internet pakket + tv. Zou een bevestiging volgen na 72 uur per e-mail of telefoon. Na 1 week niets gehoord, dan toch maar eens even die kant op bellen, krijg je de melding "sorry de wachttijd is langer dan 15 minuten we verzoeken je een andere keer terug te bellen" erg handig nadat je al 8 keuzes hebt moeten maken en al 4 minuten aan de lijn hangt. Dan de volgende dag nog maar eens bellen, weer dezelfde melding! Na 5 pogingen het maar op gegeven en gebruik gemaakt van het contactformulier in de hoop dat dat sneller gaat. ongeveer 6 dagen later een reactie "we hebben je gebeld maar er nam niemand op, we hebben geen bestelling in ons systeem. zou je contact met ons op kunnen nemen? " GELIJK gebeld, en ja hoor weer een wachttijd langer dan 10 minuten met het advies later weer te bellen. Daarna nog een poging gedaan per telefoon contact op te nemen en wederom de melding van 10 minuten, nu dacht ik van het zal wel moeten. Dus gewacht en ja hoor na zo'n 16 minuten een vriendelijke dame aan de lijn. Al snel was ze erachter dat ze mij niet kon helpen en dus werd ik doorverbonden naar de 'technische dienst' tussen het doorverbinden zat ook nog even 8 minuten wachttijd! Toen een heer aan de lijn gehad die al snel kon melden dat er op mijn adres geen ziggo kabel ligt en het dus ook niet mogelijk is om op korte termijn er een internet aansluiting te hebben. Nou lekker dan! Allemaal prima, maar had dit dan gelijk aangegeven! Resumerend: Postcode check klopt niet, bestelling komt niet aan. Wachttijden voor telefonische klantenservice belachelijk lang. Reactie op contactformulier ook niet binnen te verwachten termijn en als laatste klopt het niet dat ze terug gebeld hadden want ik had geen gemiste oproep en bij geen bereik komt de voicemail er voor en ook daar niets van Ziggo terug te vinden. Ik ga gelijk naar een andere provider.

Niek

Waardeloze klantenservice

28 november aangemeld voor tv en internet van Ziggo, tot op heden nog helemaal niks binnen gekregen. Al meerdere malen tot langer dan een half uur in de wacht gestaan, loze beloftes van de klantenservice en niet weten waar je aan toe bent! Ik ben er nu al helemaal klaar mee, zo ga je toch niet om met nieuwe klanten?