Henri
10-07-2018

Traag en altijd dezelfde service antwoorden

De verbinding met internet is onstabiel en vooral in combinatie met bijvoorbeeld een Apple TV. Zogenaamd wordt er een goed signaal gegeven bij de test. Probeer je via een andere tests side een test te doen dan wordt het snel minder. Als antwoord ligt het altijd aan andere media dat in mogelijk in de buurt staat. (moet ik hem dan ergens in de wc zetten?) Eenmaal wat verbinding dan loopt deze na een tijdje weer eens vast. Even de knop aan en uit zorgt ervoor dat je voorlopig weer even niet op wifi kan, omdat deze niet meer gevonden wordt. Kan toch niet meer zo tegenwoordig en we accepteren het allemaal!

Christine
10-07-2018

Bipolaire ventilator in in Mediabox xl

Bipolaire ventilator in Mediabox xl. Vorig jaar ben ik een paar straten verhuist, en ziggo meegenomen. Ook de mediabox die het toch ontzettend lang heeft volgehouden. Helaas kwam daar twee maanden geleden een einde aan. De ventilator bleek defect. De box werd omgeruild. Weg opnames. De nieuwe box was binnen een maand overleden. Doorgebrand. Oké. Nu heb ik weer opnieuw gelazer met de ventilator. Slaat soms om de vijf á tien seconden aan en uit. De herrie van dat ding is een aanslag op mijn gehoororgaan, en televisie kijken is niet meer ontspannend. Vraag mij af of dit de nieuwe generatie mediaboxen betreft.In ieder geval zijn ze er niet beter op geworden. In tegendeel. Kennelijk ben ik niet de enige die met dit euvel zit. Op het Ziggo forum staan een hoop klachten mbt de ventilator. Waarom wordt daar niets over verteld? Vind ik nogal vreemd. Bellen, twitter, chatten.Soms vraag ik mijzelf af of al die medewerkers die jou te woord staan wel voor hetzelfde bedrijf werken. Verschillende antwoorden op dezelfde vraag Frustrerend. Ik heb heel wat lappen tekst verspild, maar nooit een eenduidig antwoord gekregen op een simpele vraag. Enige optie is omruilen. Weer weg opnames, en zeker niet de illusie hebben dat het volgende exemplaar dezelfde nukken vertoont. Ik ga niet sleutelen met saté prikkers, schriefjes losdraaien, klosjes of een kleine ventilator achter de box zetten. Het apparaat hoort deugdelijk te zijn. Je betaald er zat voor. Dan is er nog een vraag over de refurbished exemplaren, want die kun je dus ook ontvangen bij een omruiling. Dat doet mij weer denken aan de grijze boxen. In veel gevallen kreeg je een gerepareerd exemplaar bij de omruiling. Als je zo'n ding weer eens moest afgeven bij het postkantoor, dan zag ik een hoop dozen staan voor UPC Toen de horizon box ( te vroeg) op de markt kwam waren er een hoop 'kinderziektes' aanwezig, maar zoveel jaar later mag je toch iets meer verwachten. Ik ga het hier niet hebben over de service, en werknemers van Ziggo. In de meeste gevallen zijn ze heel attent, en proberen je zo goed als het kan jou van dienst te zijn. Het probleem zit hogerop, en die doen er nauwelijks wat aan. Hun werknemers krijgen de shit over hun heen. Uiteraard zitten daar ook een hoop werknemers tussen die er bijna geen kaas van hebben gegeten, en zullen in de meeste gevallen jou doorverbinden met iemand anders. Ik weet een beetje hoe het daar aan toe gaat omdat mijn schoonzoon nog even voor UPC heeft gewerkt Ik zie het niet zitten om naar een andere provider over te stappen, maar als dit nog langer aanhoudt dan neem ik het zeker in overweging. Ik betaal niet voor een hoop ergernis

09-07-2018

Extra Mediabox doet het niet.

Hebben een 2e mediabox genomen om in fe slaapkamer ook TV te kunnen kijken. Na talloze klachten en telefoontjes naar de klantenservice en monteurs aan huis waar je thuis aanwezihg moest zijn hield de Mediabox er mee op. Klantenservice gaf geen vervangende Mediabox omdat alle haperende Mediaboxen te veel mankementen hadden. Zullen een mail krijgen als er nieuwe exemplaren waren. Wanneer dat gebeurt konden de niet zeggen. Tot die tijd geen TV kijken boven. Of zelf een coax kabel door het raam hangen. Wat een klote bedrijf. Is dat we een email adres van Ziggo hebben en het gedoe van een nieuw email adres niet willen anders hadden we een andere provider. Gewoon nooit meer Ziggo

JPay
09-07-2018

Ziggo.

Waardeloos intetnet of liever gezegd GEEN internet alleen als ik letterlijk 10 cm vanaf de router ben heb ik een beetje internet ik kan dus tv kijken op de mobiel wel vergeten

05-07-2018

Analoog gestopt

Ze stoppen analoog, prima service dat ze een kastje leveren, helaas werkt dat bij mij niet. Nu raden ze me aan om een chromecast te kopen. Gedaan, netflix werkt prima, alleen de ziggo app werkt niet en die krijgen ze ook niet werkend. Enige wat ze kunnen roepen is dat je het in de gaten moet houden Wat een waardeloos bedrijf

04-07-2018

Sinds enkele weken geen on demand of TV gids meer

Sinds enkele weken kan ik geen on demand of TV gids meer zien. Er blijkt een probleem te zijn met de verbinding. Dit heeft de klantenservice vertelt. Nieuwe coax kabels gelegd met splitter. Geen resultaat en storing blijft. Monteur geregeld, ruim 2 week gewacht, maar deze is niet komen opdagen. Wederom met Ziggo gebeld. Nieuwe afspraak gemaakt voor een monteur. Weer ruim 1,5 week wachten omdat er geen monteur beschikbaar is in de avonduren.

Mayim

Box die het slecht doet

Ik en mijn huisgenoot hebben een abonnement van 46 eu p/m voor alleen tv en internet omdat wij geen glasvezel hebben zijn er geen goedkopere opties. Onze box moeten we elke keer opnieuw opstarten als we tv willen kijken en de tv reageert traag of vaak ook niet. Hij geeft om de dag wel een foutmelding aan en sommige zenders blijven storen. En dit voor een abonnement van 46 euro. Als we een andere optie hadden dan waren we allang met de noorderzon vertrokkene bij ziggo maar dat is er niet en wil wel tv kunnen kijken.

Giel
04-07-2018

Omzetten rekening nummer verzorgt problemen

Jaren lang klant bij ziggo, na omzetten rekening nummer werd automatische incasso omgezet naar acceptgiro waardoor meermaals niet werd betaald. Vaker over gebeld en werd; 'opgepakt door ziggo'. Nu al twee maal extra incassokosten van €25,- moeten betalen. Slechte dienstverlening slechte klantenservice. Hier wordt letterlijk gezegd; "dit zijn nu eenmaal de richtlijnen.

Je
03-07-2018

3 monteurs, geen internet.

Anderhalve week op ons internet moeten wachten in de tussentijd 10x moeten bellen met zowel ziggo als het aannemersbedrijf wat ze hebben ingehuurd. 3 verschillende monteurs over de vloer gehad (waarvoor je de hele dag thuis moet blijven). ondertussen nog steeds geen internet, en 0 duidelijkheid van de kant van het bedrijf. ondertussen heb ik mijn abbonoment alweer opgezegd. maar al met al heb ik een hele hoop moeten bellen, 3 dagen thuis gezeten op monteurs te wachten. en nog steeds geen internet. en als je hier een klacht over indient word deze niet behandelt. vreselijk bedrijf.

02-07-2018

Ziggo tv, vast bellen en internet.

Slechte ontvangst TV. Modus slaat vast beeld tv blijft hierdoor steeds stil staan. Niet prettig zo tv te kijken. Ziggo haald maandelijks wel het volledig bedrag van de rekening. Ben niet tevreden over Ziggo zijn prestaties.

Roy
02-07-2018

Prijs/kwaliteit slecht

67,50 euro betaal ik per maand voor deze bende! 6 jaar klant maar daar stopt 't nu! Internet enorm traag, bekabeld en WiFi. Op aan raden van hun een aparte route gekocht van 150+ euro en alsnog na 5 meter houd de WiFi echt op. Monteur haalt z'n schouders ook op.

Wi

Haperend tv beeld

Helpdesk chat gewoon standaard geneuzel. ligt altijd aan eigen leiding werk. en nooit aan ziggo . tijd om over te stappen'' alweer een ontevreden klant.

Danny

Enorm slecht

Enorm slechte ervaringen. Internet valt continue weg, en een actuele snelheid van 0,6Mbit/s! Betaal 63.50 euro per maand, schandalig.Zojuist gebeld met de "klantenservice" en daar werd ik gewoon uitgelachen door de mevrouw aan de lijn.wat een service, weer een klant minder

Ger

Internetsnelheid valt continue weg

Iedere dag een drama. Na modem reset weer even goed, daarna 10% van wat beloofd is en voor betaald wordt.

Echt slecht.

De Wifi valt om de haverklap uit. De TV is om te janken. Sommige zenders kun je niet zuen. Geen RTL 4 en 5, meer blokken en storingen dan beeld.

Zodra ik kan, stap ik over.

Adri

Ziggo box, drama box!

De ziggo box is een draak van een product. Je hebt meer frustratie dan plezier van ziggo. Elke dag minimaal een reset nodig.

TJ
30-06-2018

Alles is mis, maar aan Ziggo ligt het zeker niet

Mijn vriend en ik hebben sinds wij zijn begonnen aan internet bij Ziggo altijd een slechte verbinding gehad (drie maanden nu). Nu ligt het internet er sinds een paar weken helemaal uit, maar dat is volgens Ziggo niet zo. Zij kunnen in de computer namelijk geen problemen vaststellen dus het zal wel aan onze apparatuur liggen. Hiervoor moeten we bij de klantenservice van onze apparatuur zijn. Als wij aangeven al contact gehad te hebben met deze klantenservice en deze aangeeft dat de apparatuur niks mankeert, voert Ziggo een discussie over wiens idee het was deze klantenservice te benaderen: de onze of die van Ziggo. Want dat is belangrijk! Mijn vriend heeft inmiddels tien keer gebeld met Ziggo, beiden hebben we hoge kosten gemaakt aan internet van onze databundels en belkosten. Ziggo blijft halstarrig zeggen dat het niet hun probleem is. Wij zitten dus nu nog negen maanden vast aan een contract dat niet wordt nageleefd, maar het blijft een welles-nietesspelletje. Ik raad mensen absoluut af om aan Ziggo te beginnen. Als je ze belt, wordt je ook onvriendelijk te woord gestaan. Alles aan wat Ziggo levert is mis, maar Ziggo neemt geen verantwoordelijkheid.

Pablo

Pablo

Ziggo aanschaft mooie actie’s en mooie reclame maar de werkelijkheid is het 100% zeer slecht en een schande dat ze nog bestaan en de klantenservice is ook zeer slecht want je wordt onvriendelijk geholpen

Alice
29-06-2018

Bestellen bij Ziggo

Televisie en internet besteld bij Ziggo. Ik mocht zelf een leverdatum opgeven, wat natuurlijk heel fijn is, maar helaas, deze datum was gisteren en van Ziggo wel vorige week twee mailtjes ontvangen, maar gisteren en vandaag geen beloofde apparatuur. Even Ziggo bellen dus. Sorry Mevrouw maar we hebben uw bestelling gisteren in behandeling genomen. Hoe kan het dan dat ik vorige week al mail van Ziggo heb ontvangen? Dat weet ik ook niet, ik kan alleen zien dat het gisteren in behandeling is genomen. Wanneer krijg ik mijn bestelling dan? Dat wordt waarschijnlijk volgende week dinsdag. O, dus ik krijg bijna een week na de afgesproken datum mijn bestelling? Sorry Mevrouw, dat is wat ik zie in het systeem. Conclusie: wat een pruts bedrijf. Alice

Alex
28-06-2018

10 maanden vakkundig prutswerk ik ben opgelicht voorgelogen en bedrogen

Sinds augustus 2017 slecht tc en internet. ik heb de buitenkabel doorgemeten en die was om 8 meter van de muur defect. tevens is 1 van mijn ci+ modules defect. Ziggo en Bam.zijn geweest. binnenmuur naar de klote ivm installatie router en kabelsplitter. bam smeet een buitenkabek door de muur naar beneden als noodoplossing ze hadden een hoogwerker nodig terwijl ik zij dat ze er zo bij kunnen. nu is t eind juni 2018 en is er weinig tot niets opgelost. ik word voor gek verklaard want een kapotte ci + module kan volgens Ziggo geen blokkerig beeld en uitvallen van het beeld veroorzaken. Ziggo is voor mij pure ouderwetse Mafia met een grote bek en geen verstand van zaken. Beste mensen begin er niet aan want het zijn voor mijn gangsters.