Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Zowel Ziggo als Ziggo mobiel zijn echt van het niveau:
- ik heb een probleem met xxx,
- dan moet u bij de andere afdeling zijn,
- nee u moet toch bij de specialist zijn,
- ja ik heb dat en dat al gedaan en ja dat en dat heb ik ook gedaan, het probleem moet bij ziggo liggen.
- nee dat staat niet op mijn lijstje dat ik telefonisch moet doornemen,
- wij sturen een monteur, die dan zegt dat het probleem toch niet bij u ligt,
- neem maar weer contact op met de helpdesk maar die zijn nu niet bereikbaar.
- en we beginnen weer vooraan...
Totaal geen oplossingen, maar alleen het bevestigen van het voorstaande probleem.
Ziggo mobiel bijvoorbeeld verwijst naar Vodafone en Vodafone weer naar Ziggo, want de oplossing moet altijd van de ander komen.
Ziggo is totaal niet van deze tijd. Niet geschikt voor domotica, mensen met een server, mailserver, enz..
Ik stap nu over naar een andere provider voor zowel tv, internet als mobiel. Het is goed geweest.
Graag wil ik even de aandacht van alle klagers!
Ja Wifi is klote maar ziggo is Top!
Ik wil er eigenlijk niet te veel woorden over vuil maken, maar het moet .
COAX is voor eigen verantwoording , (beste beeld via de kabel )
Ziggo levert de diensten! (Niet je bagger coax van 16 jaar oud)
Heb je klote beeld ? (vervang je Coax kabel)
Heb je klote wifi ? (doe er zelf wat aan!) Genoeg te googelen voor oplossingen
Wil je dit niet? heb je zelf een probleem. (en niet de provider)
Wifi traag ? (stop er een kabel in!),""Maar ik heb een nieuwe laptop!"" (Boeie !)
Laat je een monteur komen voor je wifi snelheid die laag is? en hij test op de kabel wel de juiste snelheid.? (betalen!).
Snap het nou eens ! wifi is onvoorspelbaar. het hangt af van een hoop factoren.
en je coax is belangrijk !
voldoet dit niet, krijg je problemen met de installatie.
Gegroet!
Een super tevreden Kabel klant.
Het ZIGGO internet valt er regelmatig uit, maar dat probleem ligt volgens de klantenservice niet bij Ziggo.
Allereerst zakelijk gehad, wat zowel met internet als telefonie enorme problemen opleverde. Als gevolg: vele uren per dag niet telefonisch bereikbaar.
Na veel beterschap, 3 ochtenden sleutelen door monteuren en maar volhouden dat het goed zal komen, is Ziggo zakelijk (uiteraard met veel moeite) opgezegd en is daar een Ziggo privé (zonder telefonie) voor in de plaats gekomen.
Telefonie van kpn. Nog geen enkel probleem gehad!
Nu het ZIGGO internet: de standaard router is zeer slecht. De WiFi is verschrikkelijk slecht. De verbinding is traag en het internet valt er regelmatig uit. Zelf kan je vrij weinig aanpassen kwa instellingen, waardoor het zelf oplossen ook niet gemakkelijker wordt.
Berichten naar Ziggo toe over problemen met de router vinden ze al zeer lastig te begrijpen. Alsof men daar net heeft kennisgemaakt met een router en 'het internet'. Dan komen ze met de meest standaard reacties als 'reset de router.'
Als klap op de vuurpijl gooien ze er zeer regelmatig onderhoudswerkzaamheden tegenaan, waardoor je ook uren geen kant op kunt. Als het ook echt zou verbeteren...
Kortom; onkunde bij de klantenservice, slechte router, slechte, trage verbinding en regelmatig down.
Niks mis mee. Eigenlijk bijna nooit storingen. Tv beeld blijft superieur boven providers die tv via een internetstream aanbieden en dat HD kwaliteit noemen.
Sinds ik mijn internetabonnement verlaagd heb van Z2 naar Z1 heb ik constant problemen met de internetverbinding. Deze valt telkens weg.
Altijd ben ik een tevreden Ziggo gebruiker geweest, echter heb ik geen andere keus dan ons abonnement te beeindigen.
Televisie van Ziggo niks op aan te merken.
Internet bedraad van Ziggo niks op aan te merken.
Internet Wifi is hopeloos, verbinding valt spontaan weg.
Meermaals contact gehad en ook prima te woord gestaan door deze medewerkers, echter zonder daadkrachtige oplossing.
Gister avond gebeld met de mededeling dat ik alles wil beeindigen, de medewerker vroeg mij waarom.
Hierop gaf ik als antwoord dat voor de forse 58 euro in de maand ik wel verwacht dat ons Wifi beter moet cq beter router dan die cisco troep.
Plots kreeg ik een waardebon aangeboden om een wifiversterker te kopen in hun webshop? Voor ons helaas als mosterd na de maaltijd. (Ook geen oplossing)
Persoonlijk denk ik dat Ziggo een verkeerd verdien model heeft met deze hardware troep en zich achter de oren moet krabben en gewoon in zee moet gaan met draytek of soortgelijk.
Die Wifi gaat ze de kop kosten
Sinds een week alles in 1 van ziggo.
Internet, aansluiten, werken.
Telefoon, werkt direct
Tv, analoog werkt direct.
tv digitaal, had van de reseller een oud boekje gekregen. Verkeerde codes. Alles is nu hetzelfde in heel Nederland. 474 MHz met code 5555
Hiervoor had ik gebeld, gratis met 1200. Binnen 2 minuten kon ik verder.
Alleen tv app op iPad werkt nog niet. Dit komt blijkbaar doordat mijn gegevens nog niet overal doorgevoerd zijn. Nog even wachten dan maar. Ook hiervoor had ik gebeld. Binnen 2 minuten had ik iemand aan de lijn
Tot nu toe dus zeer tevreden.
Dramatisch ik moest zelfs nog uitleggen wat een underscore was aan iemand van een internet helpdesk ik heb al mijn vertrouwen verloren in dit zooitje ongeregeld. helpdesk is slecht de monteur plaatst mijn modem naar de kelder met dan heb je hier goed internet. ik ben marc dutroux niet, ik hou van daglicht. ik zeg dit zo snel mogelijk op en probeer mijn gemaakte kosten (wifi versterkers, signaal versterkers etc.) op hun te verhalen want dit is ongelooflijk nooit aan beginnen
Ik heb mijn contract opgezegd bij ziggo en ben zo blij, heb Vodafone genomen en wat denk je gewoon internet in huis ,geen service medewerkers meer die je vertellen na de zoveelste klacht dat je het modem moet resetten ,als of je dit nog nooit gedaan hebt.
Nu heb ik rust ,televisie is super , en internet is eigenlijk langzamer dan ziggo maar wel super stabiel .( volgens de cijfers ) ,maar ik heb het idee dat ik nog nooit zo snel heb gehad. en wat denk je nog elke maand nog een stuk voordeliger dan die bagger van ziggo
Als je zit te denken om over te stappen is dit een prima alternatief
Ik ben heel blij dat ik van ziggo af ben
Het opzeggen van film/sport pakketten kon je voorheen altijd opzeggen via Ziggo.nl. Nu kan dit plots alleen nog telefonisch. Het aanvragen van extra pakketten kan uiteraard wél nog via de site. Niet erg klantvriendelijk Ziggo!
Ziggo heeft hele slechte internet, als ik op mijn telefoon bezig ben en naast de modem zit, valt nog steeds de internet weg. Klote ziggo! Geen klantenservice niks
Geen fatsoenlijk werkend internet te krijgen van deze oplichters. Zelfs met internetkabel direct in de modem kan je geen download in een keer afmaken. Elke 10 minuten ligt het er een paar minuten uit, en als 'ie het op een willekeurig moment weer gaat doen kan je je downloads weer vanf nul beginnen.
Na lang, lang wachten krijg je soms iemand aan de telefoon als je ze belt, maar Ziggo-medewerkers blijkbaar getraind om klanten voor de gek te houden en alle problemen te ontkennen.
Denk je na over een Ziggo-abonnement? Doe het niet, en zoek een fatsoenlijke provider! Er zijn genoeg bedrijven die meer voor de klant doen, en er minder geld voor vragen.
Ziggo heeft een aanpassing gedaan aan het menu voor haar dienst "interactieve TV / on demand" en stelt nu de vraag of het goed is dat ze bijhouden waar ik allemaal naar kijk. Mijn antwoord is NEE maar helaas is er alleen een mogelijkheid om OK te kiezen. Ik ben een bestaande klant van deze dienst en ben van mening dat ik nu gedwongen word de dienst opzet zeggen of akkoord te gaan met een vorm van registratie waarbinnen me niet comfortabel voel. Ik heb dit gemeld bij Ziggo maar die leken er geen boodschap aan te hebben.
Ik wil een afspraak maken met een installatiemonteur..
Geloof het of niet ik zit al anderhalf uur in de wacht!
Ik heb 1x de verbinding verbroken want ik dacht al dat er wat fout was gegaan.
Word er tegen mij gezegd dat het dom was dat ik de verbinding verbrak.
Ik ben zooooo pissig! Ik zit nu dus vast thuis door die klote Ziggo.
Internet verbinding is altijd slecht geweest. Service is ook slecht. Als je hun belt vragen ze je van alles maar het is toch de bedoeling dat ik hun vragen stel? En dat zij antwoorden hebben? Nee voor antwoorden moet je een installatiemonteur hebben.
Flikker toch op man.
Vaak problemen met de telefoon, vaak problemen met het internet, wifi werkt niet naar behoren. Elke dag gedoe en jezelf afvragen hoe het vandaag gaat. Maar eens gaan rondkijken naar een andere leverancier want ben het wel beu. Bellen heeft geen zin, ellenlange wachttijden en elke keer van het kastje naar de muur...
Wij hebben ziggo nu een tijdje en we hebben er ALLEEN nog maar problemen mee gehad, ik heb gewoon geen internet als ik het nodig heb. Als ik in de andere kamer zit doet hij het al niet. "WiFi in en om het huis" Wat een onzin. Ik snap niet hoe ze überhaupt reclame durven te maken hier voor
Heb ziggo 90 mb en heb 93 mb op de draad en 25 wifi, en digitale tv ook super.. Spreek je iets af gaat het goed. Ook administatiefs ook altijd. Mobiel heb ik er ook en je kan het goed bijhouden op hun site. Punt is de prijs niet goedkoop maar goed kwaliteit is wel top.
Ben nu twee maand bij ziggo slechter bestaat niet,
Slechte tot geen wifi terwijl ik een meter
Van de modem afzit.
Klanteservice en advies zeer slecht.
Begin er niet aan, vergeleken bij ziggo is iedereen beter
Wij hebben naar volle tevredenheid Ziggo alles in één dus dachten slim te zijn en het mobiele abonnement van mijn zoon ook over te zetten naar de Ziggo, fout fout fout!
Veel meer MB's dan bij zijn vorige provider maar in 10 dagen al meer dan 1000 MB's gebruikt. Gebeld en mij is verteld dat dit een veel gehoorde klacht was de laatste tijd, oké en wat doet u eraan? Niets dus. Enfin nog maar een maandje proberen en nauwgezet in de gaten houden. Kind op stage, telefoon in kluisje en ja hoor data verbruik.... wederom gebeld en nu blijkt dat er dus een probleem is met de Iphone, die maakt gewoon spontaan verbinding met een server in Engeland zegt de medewerkster. Ben je effe klaar mee. MB's waren op dus en op zijn telefoon app stond dat hij er al over heen was, op de computer gekeken thuis, Ziggo medewerksters ook, nee hoor het is wel op maar er niet overheen. Alles uitgezet en abonnement opgezegd, 5 dagen later 30 euro over zijn MB's heen.
Gelukkig hebben we al opgezegd maar ik vind dit meer dan bedroevend.
Mijn ervaring is, omdat ik op tientallen plaatsen in het gebied Roermond voor familie vrienden en kennissen de internet televisie en telefoon installatie met het Ziggo alles in een pakket zonder problemen heb aangesloten.
Alle verhalen van hier boven gaan och weer over het negatieve van Ziggo. Dit is voor mij allemaal lulkoek. Niet voor Ziggo hoog te houden, die zullen beslist ook fouten maken.Voor Ziggo is het tot het AOP ( antenne overname punt) in de oude situatie woonkamer en in de nieuwe meterkast afgelopen de rest is voor je eigen. En hierna zijn de problemen voor je zelf en niet voor de providers.
Mijn mening is dan ook dat de grootste en meeste problemen in de installatie in huis van deze praatjes makers zelf ligt, omdat in sommige gevallen in en op een nonchalante manier de installatie aangesloten is door hun zelf. Bevoorbeeld een flinter dun draadje van de afscherming kan al een hoop ellende je bezorgen en dan is de provider de boosdoener terwijl het bij die kwakzalvers zelf ligt.
Als je internet/Digitale televisie en telefoon met duurzame materialen aansluit en géén rotsooi en rommel van de tradionele bouwmarkte gebruikt dan denk ik dat een heel groot probleem al is opgelost.
Ik heb in mijn installatie en ook bij mijn familie, vrieden en kennissen, kompleet alles gebruikt van het merk Hirsmann en ik heb nergens last van zoals blokkende stilstaande beelden enz.
Al staat op de produkten van met naam te noemen Gamma, Praxis of andere bouwmarkten het Kabelkeurmerk, wilt dit nog altijd niet zeggen dat deze daadwerkwerkelijk voor Digitale televisie geschikt zijn. Hier moet je goed mee opletten. Deze hebben beslist ook produkten maar daar hangt weer een prijskaartje aan die wel voldoen aan de gestelde normen voor een goede tv installatie voor digitale televisie te kijken.
MET DIGITALE TELEVISIE IS DE REGEL "GOEDKOOP IS DUURKOOP".
Op de site van elektro-totaalmarkt kun je diverse merken van onder andere ASTRO, Hirsmann enzv. en de juiste produkten krijgen en ook nog goedkoper dan bij de bouwmarkten dit is trouwens een betrouwbare site en heb hier een goede ervaring mee.
Verder is het zéér belangrijk om je TV nstallatie voor DIGITALE Televisie "Retour-Geschikt te maken. Gebruik altijd de doos die je "gratis" van Ziggo of van een andere provider krijgt voor op het AOP (antenne overname punt) te zetten kijk en let goed op de flinterdunnen draadjes van de afscherming dat deze niet aan de kern komen. In de winkel kost deze doos tussen € 20,- en € 25,-. Verder ( Ziggo heeft in Limburg het alleen recht op de cai kabel).
Verwijder dus de oude aansluitdoos en vervang deze door de eengats einddoos wat je van Ziggo "gratis" krijgt. Sluit je meer dan 2 TV toestellen aan gebruik dan de juiste verdelers. Aan te bevelen verder om een signaal versterker te plaatsen die AKTIEF RETOUR geschikt is en gebruik op het eind bij je televisie altijd een radio/tv stopkontakt EDC 1000 .Dit is een eind-doos.
Verder gebruik voor digitale televisie "nooit" geen" reigdozen" als tv/radio stopkontakt om van het ene naar het andere stopkontakt te gaan. Dit geeft beslist de bekende storingen. Altijd een einddoos gebuiken van het type EDC 1000 retour-geschikt. En nogmaals let goed op de flinterdunne draadjes en gebruik goede coax kabel bev het type van Hirsmann KOKA 799. Vergelijk de kern maar eens met de meest gangbare coax kabels dan zie beslist een verschil.
Ik denk dat ik met dit verhaal verschilende praatjes makers goed zal raken, maar nogmaals mijn ervaring is dat de meeste ellende bij deze personen zelf in hun installatie van AOP lig ligt en niet bij Ziggo en of andere Providers.