V. Roelofs
25-10-2014

Nooit weer!

Slechte klantenservice, als je geluk hebt neemt er een ERVAREN medewerker op. Zo niet, dan wordt er vaak gewoon opgehangen. Vaak laten ze je ook niet eens uitspreken. Een schuld van ruim 300 euro in termijnen betalen accepteerden ze niet, alles moest in één keer betaald worden. Toen we het abonnement wilden opzeggen, plakten ze ons er nog een maand aan vast, zodat we die maand ook lekker kunnen betalen. Vieze oplichters.

HJPM Cristen
18-10-2014

Uitmuntend

Vanaf het begin dat Ziggo (toen nog Home) in Oldenzaal geïntroduceerd werd ben ik trouw lid. Mijn bewondering gaat uit naar de goede organisatie die ons gezin al jarenlang door de media laat zweven .......zonder problemen. De helpdesk is perfect, als je belt moet je wel eens wachten maar dat weegt niet op tegen het feit dat je als eenmaal contact heb je probleem ook vaak worden opgelost. Nu moeten we van deze geweldige provider waarschijnlijk afscheid nemen door toedoen van cogas, en moeten we (noodzakelijk, hahahaha maak ik zelf wel uit) naar caiway of zoiets. Hier zit ik absoluut niet op te wachten, waarom iets wat mij jaaaaaren door de mediawereld heeft geloodst naar volle tevredenheid weggooien. caiway kan doen wat ie wil maar zal nooit aan HOME / ZIGGO kunnen tippen. Ik hoop dan ook dat het alsnog word teruggedraaid door de cogas (reken er maar niet op ) Jammer dat we waarschijnlijk moeten overstappen van een betrouwbare stabiele provider naar een ............ zolang het nog niet zover is genieten we nog lekker van Ziggo.

JP
16-10-2014

Zeer tevreden klant

Ik ben al 10 jaar klant bij Ziggo en naar volle tevredenheid. Ik heb een TV + Internet Z1 abonnement. In de loop der jaren is de downloadsnelheid verhoogd van 8 mbit een paar jaar geleden naar 30 mbps nu. Het mooie is dat ik daadwerkelijk tussen de 25 en 30 mpbs haal! Ik heb nooit problemen met dat de wifi-verbinding wegvalt of niet stabiel / snel is. De TV geeft via de recorder die ik van Ziggo heb gekregen ook haarscherp HD beeld en ook nooit problemen mee gehad. Bij Ziggo denk ik aan kwaliteit en betrouwbaarheid. Ik blijf lekker bij Ziggo!

Aniel
16-10-2014

Ziggo is de beste!

10 jaar lang klant bij Ziggo. Ik gebruik TV en Internet Z1 en ik ben zeer tevreden over de kwaliteit van de producten! Stabiele snelle internetverbinding met 30 mbit download, gecheckt en ik haal tussen de 25 en 30 mbps! Super dus! Bij een vriend van mij die Telfort heeft, haperde mijn RTL XL app (video stream), met Ziggo nooit problemen mee gehad. TV van Ziggo geeft een haarscherp HD beeld met de recorder die ik van Ziggo heb. Voor mij staat Ziggo voor betrouwbaarheid en kwaliteit!

Zemmel
06-10-2014

Raar.

Ik belde ziggo op voor de mogelijkheden van het ontvangen van een recorder. De jongen aan de lijn vertelde mij dat ik voor 49 euro een recorder kon krijgen. Nu eenmaal het pakket geinstalleerd kijk ik in de brievenbus, vind ik een brief van ziggo met een factuur dat bij de volgende facturatie 199+9,95 afgeschreven word. Oplichters! Morgen opnieuw bellen

04-10-2014

Bloemenbon

Bij ons in de omgeving Oss heeft het internet tv enz er een tijdje uit gelegen wegens Brand.

Heel vervelend natuurlijk.

We zouden ter compensatie een tijdje filmnet mogen kijken

Hartstikke leuk.

Maar tot mijn verbazing kregen we een bloemenbon van wel te verstaan van €5,00.

Wat een bedrag.

Afscheping noem ik dat.

Stuur het kaartje gewoon terug.

Gewoon een aanfluiting.

Alleen de extra kosten al van Internet via mijn mobiel is al duurder.

Blijven bij Ziggo.

Ik weet het nog niet.

I. Jansen
04-10-2014

Slechte bereikbaarheid klantenservice

In verband met mijn verhuizing wilde ik in eerste instantie mijn Ziggo abonnement uitbreiden, omdat ik 'redelijk' tevreden ben over de kwaliteit van het signaal (internet niet optimaal, maar dit heb je bij vrijwel iedere provider wel). Telefonisch contact met de klantenservice voor uitbreiding, en er wordt binnen 30 seconden opgenomen. Ze blijken echter niet te leveren in mijn nieuwe woonplaats, dus moet ik opzeggen. Diverse malen gebeld, meer dan 14 minuten wachttijd (op 0900 nummer), dus weer opgehangen. Na een vierde poging eindelijk 2 minuten wachttijd. Uiteindelijk na ruim een uur de verbinding maar verbroken, er wordt niet opgenomen ... opzeggen dus onmogelijk? Een hele dure telefoonrekening rijker en nog steeds abonnement niet opgezegd.

Leo
30-09-2014

Service en helpdesk beneden alle peil en stuitend voor de klant

Op 7 Augustus overgestapt op een Alles in een pakket. Met als "lokkertje een Samsung interactieve ontvanger/recorder. Televisie keken we al digitaal voor de overstap bij Ziggo.

Tevens hadden we al een Humax recorder/ontvanger maar niet interactief. De commerciële zenders hadden sinds de Samsung een weergave die meer op een blokkendoos leek. Gisteren voor het eerst Ziggo benaderd voor deze klachten en kreeg ik uiteindelijk de helpdesk aan de lijn met een heel eigenwijs ventje die ik heel graag door de telefoonlijn naar binnen had willen trekken, wat een hufter.

Alle bekabeling loopt bij ons door de kruipruimte omdat wij zichtbare bekabeling haten. Voor het interactieve gedeelte had de monteur in de Samsung al een dongel in de Samsung geplaatst omdat hij weigerde de kruipruimte in te gaan die overigens voldoende ruimte heeft en droog is. Ook al een ergernis op zich. Vandaag een ethernetkabel getrokken en de dongel verwijderd en heb nu dus een "harde" verbinding met de Samsung. En wat blijkt onze problemen met de commerciële zenders zijn geschiedenis. De idioot van de helpdesk gaf adviezen met zelfs misschien de stekkers op de Samsung reinigen vanwege stofjes. Hoe verzin je het om dit je klanten wijs te maken. Voorlopig ben ik dus even helemaal "klaar" met Ziggo.

Vincent de Graaff
29-09-2014

Tot zover altijd top.

Nu inmiddels meer dan 2 jaar tevreden klant bij Ziggo. Het internet heeft er nog nooit uitgelegen, via Ethernet altijd de geadverteerde snelheid (nu 180/18), en ook 2 gratis snelheidsverhogingen meegemaakt.

WiFi was met de bijgeleverde router en Apple-apparatuur vaak zeuren (wegvallende verbinding), maar na hier een eigen router achter gezet te hebben was ook dit dik in orde. (120-170Mbits down / 16-18 up)

Digitale televisie, opnemen e.d. werkt ook vlekkeloos, alleen de interface van het apparaat had wat sneller mogen reageren.

Rond april dit jaar ging het apparaat overigens stuk, na te hebben opgebeld bleek dat deze net buiten de garantie viel. Hier werd echter geen punt van gemaakt, en anderhalve week later hadden we kosteloos een nieuwe in huis (oude kon gratis worden geretourneerd).

Tot op heden dus niets dan lof..

André
29-09-2014

Probleem Wifi valt elke keer weg

Ziggo al meerdere malen gebeld over het probleem dat mijn Wifi elke keer wegvalt. Elke keer krijg je geen goed antwoordt al maanden mee bezig!. Ben Ziggo Moe.

Zit je een film te kijken op interactieve tv, valt film weg, decoder opnieuw in fabrieksinstellingen doen en dan doet hij het wee voor misschien een week.

HULP EN KLANTVRIENDELIJKHEID IS ER NIET BIJ ZIGGO, TELE 2 WAS SERVICE VEEL BETER.

HvDijk
27-09-2014

Helemaal goed

Sinds twee jaar Ziggo, daar ADSL niet voldoende snel kon zijn op mijn huisadres. Ik heb gewoon nooit gezeik! Enkel in het begin, de verbinding viel wel eens weg, Cisco-modem herstartte wel eens, maar dat werd na mijn telefoontje de volgende werkdag(!) opgelost door vervanging, door monteur.

Als ik andere providers hier lees, geloof ik dat ik beter kan blijven;

Tersteeger
26-09-2014

Geen signaal bij een aantal buitenlandse TV zenders

Sinds een snelheid verlaging van het internet heb ik van een aantal buitenlandse TV zenders een zwart beeld met de mededeling "geen signaal". Dit zijn o.a. ARD, Belgie 1 en CNN.

Aanvankelijk deden ook BBC 1 en 2 het niet. Een nieuwe TV kabel die ik van Ziggo heb gekregen heeft ervoor gezorgd dat die 2 zenders nu wel te zien zijn. Maar waarom die andere dan niet?

Mails hierover naar Ziggo blijven onbeantwoord.

24-09-2014

3 keer kosten betalen bij achterstand

Ik ben al jaren klant bij Ziggo.

Normaal komen de facturen binnen via de FINbox digitale acceptgiro.

Nu ben ik de laatste tijd zelden thuis door mijn scheiding.

En heb ik de laatste tijd geen digitale acceptgiro meer gekregen van Ziggo (kwam ik helaas te laat achter)

Vorige maand was ik weer eens thuis en zie ik 2 brieven van Ziggo op de mat liggen.

Een laatste herinnering en een waarschuwing voor tijdelijke afsluiting.

Ik klim dus meteen in de telefoon voor opheldering.

Blijkt dat ik 2 maanden achtertstand heb en met betaling van 130 euro kan ik de afsluiting voorkomen.

Ik vraag hoe het kan dat ik geen FINbox acceptgiro's van Ziggo meer krijg.

Antwoord is: geen idee, maar U moet zelf in de gaten houden of de betalingen op de juiste datum geschieden. (leuk antwoord, zeer klantvriendelijk)

Ok vraag ik waarom ik geen eerdere medlingen heb gehad, anders dan een laatste herinnering en een waarschuwing voor tijdelijke afsluiting.

Blijkt dat men mij dus al 2 herinneringen had gestuurd (welke ik nooit ontvangen heb).

Had ik deze gezien was er betaald en was er geen probleem geweest.

Ik vraag waarom ziggo geen mail verstuurd met een herinnering.

Antwoord: dit is te veel werk.

Ik vraag mij af waarom Ziggo een internet service provider en dus digitaal bedrijf geen mails verstuurd voor zoiets belangrijks.

Het zou voor sommige klanten gemakkelijker en zou die klanten veel kosten besparen. Maar goed dan krijgt Ziggo de boetes niet binnen.

Ik had geen zin in lange discussies en heb die 130 euro betaald.

Je zou denken dat het daarmee opgelost is. Niets is minder waar.

Gisteren zie ik een mail (JA nu wel) van Ziggo met een factuur over 20 euro ivm kosten voor tijdelijke afsluiting.

Ik dacht dat mij aan de telefoon was gezegd dat ik een tijdelijke afsluiting kon voorkomen door het snel betalen van de 130 euro.

Natuurlijk neem ik weer contact op met Ziggo hierover.

Antwoord: Afsluitkosten zijn wel degelijk terecht. Betaling is pas bij ons binnengekomen na afsluiting. Jammer dat het zo heeft moeten lopen.

Tja, duidelijk verhaal.

Maar goed, Ziggo is voor mij geschiedenis. Ik heb alles opgezegd en voor mij nooit meer.

Deze praktijken kunnen niet de bedoeling zijn.

Renee
23-09-2014

Slecht bereikbaar

Internet valt steeds weg het HD kastje heeft nog nooit gewerkt, voordeel dat ik deze ook niet gebruik.

Om contact te krijgen met Ziggo ben je wel even bezig, als je vervolgens kijkt naar andere aanbieders rekenen ze nog pittige prijzen ook.

Inmiddels aan het zoeken om over te stappen, iemand nog tips?

Sjonzor
20-09-2014

Kutziggo

.Slecht. Gewoonweg SLECHT.

TV: geen problemen (ik heb alleen standaardzenders).

Telefonie: geen problemen (nooit gebruikt)

Internet: Drama.

In 4 jaar tijd bij Ziggo heb ik ongeveer 3 maanden normaal internet gehad.

Het valt geregeld uit. Minimaal 1x iedere 3 uur.

Tijdens "spitsuren (~17h-22h)" 1x iedere kwartier voor 10min.

Tijdens stormen ook veel meer last.

Eerst werd t probleem weggewuifeld "ligt aan je wifi, niet het signaal. die is in orde".

Dit wordt je iedere keer verteld en is complete BULLSHIT..

Online kan je zien of je een signaal binnen krijgt (Upstream en Downstream).

En die vallen gewoon weg (staat een dikke kruis naast).

Als je dan kijkt bij de modem dan zie je aan die lampjes dat het ook fout zit met het signaal.

Ziggo legt graag de schuld bij de klant zodat zij zelf niks hoeft te doen.

Ondanks dat je hen op hun fouten wijst.

Kortom, als je alleen wifi hebt dan kan je net zo goed niet bellen.

Je wordt gewoonweg niet serieus genomen en jij wordt als oorzaak van het probleem gezien.

Ik heb toen mijn pc met kabel EN wifi aangesloten.

En, je raadt het al, het probleem bleef bestaan.

Na 20x bellen en resetten doen ze EINDELIJK wat.

Ze kregen eindelijker door dat het niet alleen aan mijn wifi kon liggen.

Meerdere malen gevraagd om een modem te sturen maar dat doen ze gewoonweg niet.

Ze zijn wel bereid om een monteur te sturen.

Heb ik mee ingestemd. Zolang het probleem maar blijvend verholpen wordt.

En wat doet de monteur? Juist, die vervangt de modem en gaat weer weg >.> .

Hij probeert de oude niet eens te repareren of het probleem te diagnosticeren.

Gewoon aangebeld aan mijn deur met een nieuwe modem onder zijn arm.

Dank je wel Ziggo.

"Het is een oude type, heeft vaker kuren. Deze nieuwe moet t wel goed doen." krijg je dan te horen.

Ondanks dat de modems meerdere malen zijn geinstalleerd door verschillende Ziggomonteurs blijft het probleem bestaan.

Mijn ouders hadden 10-15 jaar internet van Tele2 (voorheen Zonnet & Versatel geheten).

In al die jaren heeft het internet tweemaal een etmaal "uitgelegen".

Buitenlandse websites waren een dag moeilijk bereikbaar vanwege een storing.

Maximaal 2 dagen in al die jaren ONDANKS WIFI.

Ziggo breekt dit record in 2 dagen waar Tele2/Zonnet/Versatel 10-15 jaar voor nodig hebben.

Kutkwaliteit. Kutservice. Kutziggo.

Als je de keus hebt om GEEN Ziggo te nemen, alsjeblieft doe dat dan.

Ronnie
18-09-2014

Klote provider

Heb al 10 mnd last van een trage internet verbinding by ziggo.Meedere keren gebeld naar ziggo werdt my steeds wat anders verteld dat ik my modem moest resseten,of dat ik van kanaal moest wisselen heb het allemaal geprobeerd en niks hielp heb gevraagd om een monteur dat ze die maar eens langs moesten sturen dat deden ze niet omdat ze dit moesten verantwoorden zeiden ze maar ze laten je wel de volle pond betalen,en de ellende die er by komt kyken heb geen goed woordt over ziggo .Ik stap straks over naar een internet provider ziggo is een klote provider die neem ik nooit meer waardeloos ,en over al geld voor vragen,

Gijs
15-09-2014

TV is niet meer te kijken na update, emailen kun je niet, telefoonwachttijd nu a

ik probeer ziggo te bereiken, TV kijken gaat eenvoudigweg niet na snelheids update, keer op keer de TV opnieuw instellen etc : wat een zeik

En als je dan wilt bellen voor hulp: ik wacht al 1uur en 23 minuten met de heldentijd - een ogenblik geduld AUB? hoe lang dan?

A.seinstra
15-09-2014

Geen reactie op mail, tel contact na 30 min nog niet opgenomen

Slechte kwaliteit bij uitzending gemist , vast lopen van tv beelden, niet stabiel !

Dave
12-09-2014

Helemaal geen reactie op vragen via contactformulier op hun website, hun systeem

Anno september 2014, wanneer ik via het contactformulier op hun site www.ziggo.nl een vraag naar hun klantenservice stuur, krijg ik bijna nooit een reactie in mijn email. Het is ongemerkt voorbij gegaan. Heel erg slechte dienstverlening!

Daarnaast als iets afgesproken wordt met een telefonische klantenservice medewerker en acties doorgevoerd zijn in hun systeem ter correctie van een fout die zij gemaakt hebben, krijg ik daarna alsnog brieven of betaalherinneringen die de fouten erger maken welke dan leiden tot mijn volgende telefonische contact met hun. Het gaat zo door. En je betaalt de 0900 tarief he. Ik denk dat zij een ontzettend slechte IT systeem hebben waarin een systeem(factuur) niet communiceert met het andere systeem(brieven genereren).

Daarnaast het opzeggen van een abonnement kan alleen maar telefonisch plaatsvinden. Wat is dat raar joh. Het moet toch per email of schriftelijk kunnen gebeuren. Kreeg zelfs van de mening van de medewerker opzegging te horen dat het beter is het probleem in sommige gevallen via telefoon met hun te bespreken. Dit gaf aan dat zij als vertegenwoordiger van Ziggo helemaal niets geeft om de schriftelijke communicatie van mij(c.q. beetje het gevoel 'Je kan zoveel contactformulier invullen en verzenden als je wilt, meneer maar we gaan het negeren hehe' oproepen). Ik heb van z'n houding echt heel veel last aangezien ik alles richting consumenten dienstverleners schriftelijk willen vastleggen als bewijsmaterie. Ik hoorde daarnaast van haar uitleg dat fouten kunnen gebeuren in iedere organisatie, met uitlatingen zoals 'Jij bent niet perfect, ik ben ook niet perfect'. (heel typisch trouwens voor het partij die fouten maakt). Zij kwam dus op voor Ziggo. Ze erkende het vervelend is voor mij die ik het 'slachtoffer' ben van hun fouten. Maar haar toon was zeker niet vriendelijk alsof het niet de schuld is van Ziggo dat ik besloten heb om weg te gaan bij Ziggo. Erg hypocriet. Het maakt je ontevredenheid met hun zelfs buiten proportioneel groter. Wel wonderlijk dat je nog z'n medewerker in dienst hebt. Z'n iemand (ik denk allemaal parttime huisvrouwen zijn of zo) verklaart dus ook wel waarom mijn vragen via het contactformulier nooit beantwoord worden. Heel vreselijke klantenservice. Het is een beetje zoals wat ik gehoord heb van kennissen die dan negatieve ervaring delen over UPC. Ik ga voortaan zodra ik leef nooit meer een Ziggo abonnement afsluiten en ik zal ook aan anderen afraden om met Ziggo in zee te gaan. Niet doen mensen als je gemak en klantvriendelijkheid waardeert. Bij Ziggo word je niet met gemak geholpen!

11-09-2014

Ziggo mobiel een doffe ellende

Hakkelend geluid voor zowel de ontvanger en als spreker. Helpdesk gebeld en gelukkig dit keer was het geluid ... Jawel hakkelend en dus totaal niet te verstaan. Ze zouden het laten nameten en het laten weten. Ik denk dat hun telefoon het niet meer doet, want ik hoor niets meer. Zij wel van mij. Ik heb 3 abonnementen opgezegd en eerlijk is eerlijk, ze restitueerden alles voor de komende maand.