Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Zeer irritant! Blijven stalken met een No caller ID. Ik geef aan er niet van gediend te zijn en Ziggo hangt meteen op. Volgende dag weer enzovoort.
Waardeloos, als er twee dagen in de week niks aan de hand is met het internet, dan hebben we een goede week.
Alleen moet ik wel elke maand de volledige factuur betalen. Kies aub voor een ander.
Deze mensen hebben 2 ouderen die aan het einde van hun leven zijn, en over 6 maanden naar een tehuis gaan voor verzorging een 2 jaar telefoondienst aangesmeerd. Tot overmaat van ramp zijn deze mensen een gehele week compleet onbereikbaar geweest. Dankzij de buurman, waarvan we voor noodgevallen het nummer hebben, konden we met ze in contact blijven. Uiteindelijk is er na meerdere boze telefoontjes door ziggo een monteur gestuurd. Maar wat een schandalige schoften zijn het!
Afgelopen mei kwam ik erachter dat ik zelfs 7,50 betaalde voor mijn mediabox. Toch maar eens even bellen met de klantenservice. Na 16 minuten waren we er uit, blijkt dit al zo te zijn vanaf mei 2017. Ofwel 24 maanden 7,50 teveel betaald, is dus 180 euro. Samen maakten we de afspraak dat dit verrekend zou worden met de factuur van juni, en dat dan het overgebleven bedrag terug gestort zou worden.
U raad het al! nee dus. Wat doet ziggo op de factuur van juni. Bijna 30 euro kosten over de maand mei en nog eens bijna 66 euro over de maand juni (die ook al gefactureerd zijn op de facturen van april en mei) plus de kosten van 66 euro voor juli. Onder de streep kreeg ik dan iets meer dan 141 euro als credit. Wat ziggo vergeet is dat ik op deze factuur nog eens ruim 95 euro aan extra abo betaald heb, en ik geen 141 maar 45 euro als credit heb. En volgens de afspraak zou ik het restant op de rekening gestort krijgen. Maar nee hoor geen geld.
Dan maar de volgende factuur afwachten. En ja hoor u raad het al, gewoon 66 euro en geen verdere credit. 14 juli maar weer contact opgenomen en alles maar weer eens uitgelegd. En gevraagd of het mogelijk was om zelf contact te leggen met de afdeling facturatie, nee dat kon niet want die afdeling zit namelijk in india. Een bedrijf als ziggo wat zijn afdeling facturatie onderbrengt in india, dat moet wel heel erg goedkoop zijn daar. De volgende dag krijg ik een sms met een credit van iets meer dan 90 euro. Nu vraag ik je: 180 min 45 is bij mij 135 euro maar geen 90. Toen maar eens contact gelegd via messenger. Nog maar weer eens je hele verhaal doen. Tevens gevraagd of ze de facturen van mei 2017 t/m februari 2018 per mail te versturen, de rest kan je op mijn ziggo zien. Ja dat kon wel maar dan moest ik 7,50 betalen voor 5 facturen. wat een stelletje mierenneukers! maar goed, dat gaan we niet doen. Maar nee het wordt geregeld, ik zou deze week mijn geld hebben. Het is automatisering dus dat duurt een paar dagen. Zeker als het helemaal vanuit india moet komen haha. Ik heb ze alvast gemeld dat ik anders afschrijvingen gaat storneren en nieuwe gaat weigeren.
Inmiddels was het vrijdagavond 19 juli half acht, en nog altijd geen credit op de rekening. Hop maar weer messenger openen, en maar weer contacten met ziggo. Ja het bedrag was te hoog, het wordt nu verrekend met de volgende factuur medio augustus. Nou ziggo dat was niet de afspraak, jullie zouden het bedrag a 135 euro storten en niet verrekenen met de nieuwe factuur, want dat kunnen jullie toch niet is al gebleken. Nou dan gaan we dit wel doen via een aparte storting, maar dat duurt ongeveer 8 werkdagen, zeg maar gerust 2 weken. En ziggo denkt dat dit service is, nee ziggo! dit is klanten aan het lijntje houden. Stelletje prutsers.
Inmiddels heb ik de afschrijving voor die maandag gedaan zou worden geweigerd bij de bank. Ziggo gaat eerst die 135 euro storten, voordat er afgeschreven gaat worden bij de bank.
Ziggo vindt een volle ziggodome en een volle arena blijkbaar belangijker dan hun vaste klanten. Ik vraag me overigens af of marc overmars (ajax) ook zolang moet wachten op zijn sponsorgeld, of zou deze facturatie wel lopen vanuit nederland?
Maar dit is nog niet alles, ook de tv ontvangst lat zeer te wensen over, haperingen in het beeld en geluid. Nee niet alleen bij slecht weer. Laat staan het internet. Ben je aan het surfen blijkt ineens je verbinding weg te zijn zowel op pc, laptop of mobiel. Zelfs de bekabelde verbinding.
Volgens mij wordt het hoog tijd om afscheid te gaan nemen van ziggo. Maar dan wel eerst die 135 euro terug. Ik ben benieuwd of die aparte storting al in india is, zal ook wel 8 werkdagen duren, en dan nog 8 werkdagen om het te storten. Dat wordt wel september eer het op de rekening staat.
Ziggo neem je verantwoording en stort deze week het geld terug. Nee niet verrekenen met een volgende factuur, want wellicht komt die er niet eens meer!
Helemaal kut! Sloom en duur. Dan komt er een monteur langs en die regelt dat je WiFi niet meer gevonden kan worden. Je belt de klantenservice, ze houden je aan de lijn als een gezellig gesprek, maar dat kost toch echt meer dan een euro per minuut. Ziggo geeft hiervan de overheid de schuld en willen absoluut geen vergoeding geven. Als klant betaal je dus dubbel! Het beste effect heb je als je ze voor schut zet op Facebook, duurt een paar dagen totdat ze durven te reageren maar dan komen ze wel met 2,50 korting! Fantastich.
Ze sturen nog een x de monteur die de verbinding nog erger maakt en ziggo stuurt een rekening. Je kunt beter meer betalen bij een andere provider. Ziggo app werkt ook voor geen kut. Uit voorzorg geeft ziggo al melding van honderden storingen waardoor streaming nooit (nooit mogelijk geweest) mogelijk is. Ziggo app werkt sowieso evenveel als een uitkering trekker. Al met al NIET NEMEN! Op meerdere gronden wordt je genakt, Amsterdam betaalt meer voor 100kb/sec. Zelfs met versterkers(kost 100 euro) heb je super sloom internet. Bel ze vooral niet omdat dat 't kk duur is. Doe 't gewoon niet, oprecht heel kut en veel gezeik. Wil je studeren, wees slim en kies een ander. Ziggo is helemaal wack
Heel duur hier, en bar slechte snelheid.
Al jaren een bij problemen eigenijk altijd prima en netjes geholpen. Niet altijd in 1 met maar niks te klagen. In de loop van de jaren vaker contact gehad als de WiFi dan weer slecht was en tnt steeds opgelost die weet een nieuwere router/modem.
Nu net de nieuwste ziggo box next en een nieuw modem geïnstalleerd en dat is echt nog nooit x zo makelijk gegaan. Ik had nog steeds klachten over de WiFi met de horizon box en ook al dure WiFi extenders aangeschaft zodat we in ieder geval WiFi in de tuin hadden. En ook al een keer een router van ziggo gekocht dus nu tevreden dat ik in ieder geval 3 maand korting heb gekregen want ik was niet van plan om ook nog 19.95 voor de wijziging te betalen. Dus daarin zijn ze netjes tegemoet gekomen. Eigenijk best tevreden.
Ik ben zeer tevreden met Ziggo oke soms is de wifi even uit de lucht maar nooit echt lang.
Ik ben nu al 10 jaar bij Ziggo en altijd netjes geholpen als ik mij pakket wilde uitbreiden.
Maar ik wil de mensen met mindere of geen verbinding sterkte wensen.
Dochter haar contract kon niet worden opgezegd volgens een medewerker.Vervolgens heb ik mijn contract opgezegd om dubbel betalen te voorkomen.Na 2 maanden nog niks gebeurt .contact Ziggo medewerkster heeft alle fouten die haar collega gemaakt had gecorrigeerd.Die had er echt een zooitje van gemaakt.Binnen 2 dagen draait alles weer naar tevredenheid.Het is jammer dat ik haar naam niet weet .voor mij verdient zij een dikke pluim! De telefoniste die opneemt als je 1200 draait moet heel snel vervangen worden .Haar nederlands is niet te verstaan en als klap op de vuurpijl snapt ze ook niet wat er gezegd wordt in het nederlands.Voor de medewerkster die zoveel moeite gedaan heeft alle fouten te herstellen geef ik ziggo een 8.Maar voordat hetzover kwam en de vele storingen helaas een 4
Had nooit moeten overstappen van Xs4all. In 6 maanden 8 flinked storingen. Xs4all had er 3 in 4 jaar.
Zit nu bijna 8 maanden bij Ziggo o.a. door de kortingen en extra’s die ze bieden met een Vodafone contract. Wifi functioneert iedere dag wel een paar x niet (ik betaal 66€ voor alleen tv en internet). Na de zoveelste x heb ik gebeld en heeft de meneer aan de telefoon mij vriendelijk geholpen. Internet werkt nog steeds niet, dus heeft de meneer aan de telefoon een nieuwe modem laten komen en een afspraak met de monteur ingepland. De meneer had wel een vermoeden dat het probleem bij mij lag en ik de modem gewoon verkeerd aangesloten had. Iedereen kan dit. De monteur heeft een nieuwe modem geplaatst, het was binnen 3 minuten geregeld. Het internet heeft het 2 a 3 dagen gedaan. Nadat ik terug kwam van vakantie, verbinden geen van mijn apparaten met internet en geven ze aan dat het wachtwoord incorrect is? Weer gebeld met Ziggo. Mevrouw praat tegen me op geïrriteerde toon en doet alsof ik de modem gewoon heb uitgezet. Okay? Uiteindelijk ziet ze ook wel in dat het probleem niet bij de aansluiting van de Modem ligt. Na een half uur resetten, aan en uitzetten eindelijk verbinding. Kom ik thuis krijg ik weer een melding dat het wachtwoord incorrect is. Ik ben echt zeer gefrustreerd en pissig.
Briesen! Ja dat kan ik als mijn beeld weer eens wegvalt of mijn wifibereik niet toereikend is.
.al briesend heb ik een bericht gestuurd. Nog bozer was ik toen ik de volgende dag nog geen reaktie had op mijn gebries.
Maar ik moet toch echt zeggen dat ik goed te woord gestaan ben. Het is niet makkelijk om in de costumer service te zitten. Niet iedereen kan er evengoed tegen als er weer een komt briesen. Maar het werd goed opgepakt. Helemaal opgelost is mijn klacht nog niet. Maar ik heb wel een fijn gevoel over gehouden door he t contact dat uitermate goed was.
Ik vind dat iedereen er even bij stil mag staan dat het niet altijd fair is hoe we als consument ons beklag doen
Helaas dat kan ik niet meer allemaal opschrijven
Er heerst een jij/jou cultuur, waar de website met u begint gaat het op de volgende pagina in jij/jou.
Zo ook aan de telefoon, er wordt alleen een voornaam genoemd, veelal onverstaanbaar bijv. slecht nederlands met minimaal 5 lettergrepen.Wanneer je aan een Nederlands sprekend de achternaam vraagt wil hij/zij deze niet noemen maar zelf vragen ze al je naw gegevens op tel.nr. : 1200.
Klachten worden alleen behandeld door dezelfde afdeling, klacht op contactformulier wordt niet behandeld, althans na 1 maand nog geen reactie. Volgens het callcenter, klantcontact, nemen ze alleen telefonisch contact op! of je dat ten alle tijde maar wilt. Je bent verplicht een telefoonnummer te vermelden.
Wanneer er een storing dus ook internet wordt je telefonisch
( via een andere telefoon bij volop bellen ) verwezen naar een website! maar hoe dan?
Al eerder via Radar en of Kassa een klacht over Ziggo ingediend, de communicatie blijft arrogant.
Wil je regelmatig je modem of mediabox aan en uitzetten dan moet je bij ziggo zijn. Moet vaak gereset worden, tv haperend beeld, netflix is altijd traag en regelmatig dat het niet eens opstart. Ook met regelmaat wifi problemen. Ze hebben volgens mij veel te weinig monteurs in dienst want je moet minstens een week wachten tot je aan de beurt bent. Een vriendelijk woord van de klantenservice kan er niet vanaf. Na irritatie op irritatie, gaan wij een andere aanbieder proberen.
Ca 3 maanden geleden doorgegeven dat ik slechte telefoon en tv ontvangst heb
Tot nu toe probleem niet opgelost
Werd verteld om eerst maar coax kabel te proberen
Op mijn opmerking dat er nog 5 personen in de omgeving hetzelfde probleem hadden, dus dat het probleem ergens buiten zat werd niet gereageerd
Monteur kwam na 3 weken
Probleem niet opgelost
Daarna nog 2 keer monteur geweest
Niet opgelost
Nu denken ze dat het ergens buiten niet goed zit
Heb ik ze 3 maanden geleden al verteld
Diegene die ik gebeld heb bij ziggo hebben waarschijnlijk bijna allemaal een dikke plank voor hun hoofd
Werken protocol van ziggo af en denken zelf niet mee
Meesten komen compleet ongeïnteresseerd over
Was er zelfs 1 die over ziggo hetzelfde idee had als ik, nl dat het een geweldig k. Bedrijf is
Moeten nu weer 6 weken afwachten en hopen dat het in die tijd opgelost is
Dinsdagmorgen 2 juli om 11 uur geen internet meer. Was aangekondigd onderhoud dus prima. Om 17 uur nog geen internet dus gebeld met Klantenservice. Laat de service maar weg want mevrouw vond dat we niet moesten zeuren. In de aankondiging stond van 28 juni tot 4 juli dus voor het zelfde geld hadden we al vanaf 28 juni geen internet. Woensdag 3 juli om 17 uur maar weer eens gebeld want volgens n sms was het onderhoud afgerond. Werkte bij ons nog steeds niet. Er kon pas n monteur komen op dinsdag 9 juli.!
De monteurs waren ivm onderhoud nog in de wijk bezig dus hadden in no time ter plaatse kunnen zijn om even in de aansluitkast te kijken waaraan ze gewerkt hadden. Maar dat was onmogelijk.
En verder dan zo'n script oplezend trutje kom je bij Ziggo niet. Ik ben blijven bellen en mailen enz en eindelijk eindelijk n bijchoogem gesproken die op het idee kwam dat het wel eens aan hun al heel oude modem zou kunnen liggen. Hij zou zijn schoen opeten als dat niet de oplossing was. Eetze!
Kreeg 3 dagen later een nieuwe opgestuurd. Installeren was kinderspel en dan snel op zoek naar n andere aanbieder van internet en tv dacht ik.
Mooi niet want nog steeds geen verbinding
Uiteindelijk bleek de fout te zijn ontstaan tijdens het onderhoud in de aansluitkast kast buiten. Iets wat ik in elk contact al als mogelijke oorzaak had aangegeven. De aansluitingen waren vernieuwd en door de monteur was hierbij n foutje gemaakt. De monteur die de storing heeft verholpen mompelde iets van niet goed aangedraaid. Wou blijkbaar zijn collega niet afvallen en mij maakt het verder ook niet uit.
Shit happens maar 9 dagen moeten wachten voordat Ziggo zoiets basaals oplost, is niet normaal.
Luisteren naar wat de klant zegt kunnen ze volgens mij niet.
Staat het niet in hun script dan bestaat het ook niet.
Maar goed als beloning voor het bellen mailen en de stress krijg ik 9 dagen abonnementsgeld terug.
Heel genereus van Ziggo, geweldig bedankt!
Wij hebben heel veel problemen gehad met de Horizon box. Veel last van storingen. Blokkerig beeld. Heel veel Ziggo monteurs over de vloer gehad. Allemaal even vriendelijk. Serivice top. Maar nog steeds blokkerig beeld. Enz. Nu las ik de reviews van de Next box. Heel veel positief en een aantal negatief. Toch de Next box besteld.
Wat een verademing. Super box. Totaal geen blokkerig beeld meer. Makkelijker bediening. Ook spraak gestuurd. Netflix veel sneller dan normaal. Ik kan het jullie aanbevelen. Top Ziggo goed bezig.
Sinds begin juli heb ik plotseling een zakelijk alles in 1 contract. Leuk, zou je denken. Behalve dat ik dat contract nooit afgesloten heb. Niet via de site, niet telefonisch, ook niet via een vertegenwoordiger op de zaak. Nergens.
Ze kunnen daarom uiteraard ook geen bevestigingsmail, contract of andere vorm van akkoord laten zien.
Wat the fuck.
Bedrijfsnaam bovenaan de brief is niet van mij.
E-mail adres die ze vermelden is niet van mij.
Telefoonnummer is niet van mij.
Alleen het adres.
Ik denk dat iemand het verkeerde adres heeft opgegeven hiervoor. Maar wat mij het ergst stoort aan Ziggo is hun "wij hebben altijd gelijk" mentaliteit en hun "we kunnen er niks aan doen, u moet toch betalen" onzin, om zo ongewenste abonnementen af te dwingen. Slaat nergens op.
Van de week de Next box geïnstalleerd, hetgeen eenvoudig zelf gedaan kon worden. De oude Horizon mediabox werkte nog prima maar omdat ik regelmatig dorpsgenoten help met computerprobleempjes die soms ook te maken hebben met een haperende internetverbinding had ik ontdekt dat die nieuwe box veel voordelen heeft: veel minder stroomverbruik; grotere opslag in the cloud en een heel eenvoudige afstandbediening met een goed werkende stembediening die sneller werkt.
Hoewel dat zelden nodig is, waren de contacten met de helpdesk van Ziggo bij mij steeds vriendelijk, deskundig en vlot bereikbaar. Ervaringen met andere providers waren soms een stuk minder of ook wel eens slecht. Ik begrijp niet zo goed die negatieve reacties.
In het algemeen ervaar ik bij de mensen die ik bijsta dat het moeilijk is te verwoorden wat een probleem is en dat de helpdeskmedewerker soms veel begrip en geduld moet hebben om de juiste hulp te bieden. Als het dan niet lukt is dat inderdaad frustrerend.
Na een jaar weer terug bij Ziggo. De reden dat ik eerst weg ging was omdat het wifi internet onstabiel was en dat veel irritatie gaf. Daarom een jaar elders gezeten met een adsl verbinding. Dat was stabiel maar zo traag. Dus alle moed verzameld om toch weer te kiezen voor ziggo want je hebt verder weinig keus zolang er een monopolie op kabel internet zit. De overstap ging soepel. Ik heb voor de power promise met gratis installatie gekozen. Had het makkelijk zelf kunnen doen maar ivm het onstabiele wifi wilde ik er toch graag een monteur bij hebben. Deze heeft alles netjes geplaatst en hebben door heel het huis rustig kunnen testen of de verbindbindingen goed zijn. Nadat alles goed werkte is hij vertrokken. Ook mijn nog werkende ziggo email adressen hebben ze op mijn nieuwe account kunnen koppelen, erg prettig. Normaal schrijf niet vaak een uitgebreide review, maar omdat er zoveel negatieve reviews zijn vond ik het ook wel leuk om een positieve review te delen.