Ed

Storing ZIggo Go App

Het is om gek van te worden, ligt Ziggo Go er voor de verandering er weer uit. Kennen ze daar dan ook niets goed laten werken. Dat ik Ziggo ga beëindigen is nu wel zeker, men leert dus nog steeds niets van hun fouten. O ja mocht je toch nog Ziggo Go willen kijken vandaag. Men verwacht dit probleem rond 21 uur te hebben opgelost. Ja Ja, eerst maar een zien, dan geloven.

Mendy

Ziggo waardeloos

Storing over storing.

Al meer dan 2 weken geen WiFi.wel .niet word er gek van.

En wat bied Ziggo als oplossing:

Een monteur een week later of een duurder abonnement omdat de nieuwste versie box misschien wel storing vrij is.

08-07-2019

Ziggo zeer goed met de nieuwe mediabox next en router

Overgestapt naar het nieuwe systeem. De installatie is een makkie en het werkt perfect.

Jens

Geen Ziggo nemen!

Ik betaal 60 euro per maand voor internet met 250 mb/s. Ik krijg net 5 mb/s, meerdere malen een monteur langs laten komen maar niks verbeterd. Ik moet op mijn 4G gaan zitten als ik naast de router zit omdat niks laat. Volgende keer blijf ik fijn bij KPN.

Ed
05-07-2019

Opgezegd

Heb drie weken geleden opgezegd ben in die tussen tijd tig keer gebeld de laatste week weer met een anoniem nummer wil niet met die lui meer praten, of ik toch niet er over na wil denken .

Dat hadden ze moeten doen toen ik klachten had en niet drie weken later wat een sukkels zijn daar.

Daan
04-07-2019

Wat een amateurs

Wij hebben ziggo gehad aangezien hier geen andere aanbieders waren. Vanaf begin al gezeik met traag internet en tv.

Uiteindelijk toch een monteur gekomen maar nu komt het mooie. De monteur verplaatst ons tv meubel en doet zijn ding. Nu zeg ik dat ik de meubel zelf wel terug zet aangezien hij naar de volgende klant terug.

Nu heeft de monteur de vloer beschadigd met verplaatsen. Ziggo gebeld en die zouden het uitzoeken, uiteindelijk na 3 weken mailen ze dat er niets vergoed wordt aangezien we het zelf hadden moeten verplaatsen.

Dan had de monteur dat in beginsel moeten aangeven. Gelijk opgezegd en niets meer vernomen, ja een asociaal mailtje dat ik het zelf maar beter had moeten lezen.

Mensen ga niet met ziggo in zee! ze beloven goude bergen maar steken en mes in je rug en zadelen je met extra kosten op.

Prutsers zijn het

Jaimy
04-07-2019

Ballentent

11 jaar klant, via via moeten vernemen dat er blijkbaar een betere box beschikbaar is. Gebeld, tuurlijk mag u een nieuwe box mevrouw maar dan bent u wel film 1 kwijt zonder compensatie. Dat wordt dan €19,95 aub. Het moet toch niet gekker worden!

Op naar KPN dan maar zouden we met 2 mil tegelijk moeten doen. Les klantvriendelijkheid zou niet misstaan ziggo.

Waardeloos internet en service

Internet valt heel vaak weg, service is verschrikkelijk

Ra

Geen Service bij een storing

Bel Ziggo voor een storing op een zaterdag had een amateur aan de lijn, toen ze het eindelijk begreep, kan een monteur pas langskomen op een dinsdag tussen 12 en 18 uur exacte tijdstip kunnen ze niet geven.

Ze laten je rustig 3 dagen zitten zonder TV/ Internet en telefoon

Aanvraag abonnement

Ziggo presteerde het om na hele duidelijke afspraken deze niet in de praktijk te kunnen brengen. Een monteur die op de verkeerde dag (3 dagen te vroeg) aan de verkeerde deur staat. Totaal verkeerde notatie van huisnr. zelfs na herhaaldelijk en duidelijke communicatie mijnerzijds via contact formulier en chat medewerker (-sters). Weer 2x monteur aan de verkeerde deur. Echt niet te geloven. De laatste keer de telefonist aangeboden: of dezelfde avond nog een monteur of anders 2 abonnementen weg. Dezelfde avond een monteur regelen kon hij niet, dus, ik stap er na +/- 29 jaar uit. en het nieuwe abonnement voor mijn dochter gaat niet door. Echte service bestaat niet meer. Heb Ziggo nog wel even uitgelegd waar het aan schort en waar de verbeterpunten zitten, maar ach van verbetering zal het nooit komen, want de miljarden stromen daar toch wel binnen en bekommeren ze zich natuurlijk niet om een abonnementje meer of minder.

Pa

Tv-en wifi-signalen.

Ik moet ook regelmatig, = 3 × per week, de zaak 'resetten'. Tv signaal valt regelmatig weg waardoor ik minuten zonder beeld zit omdat het apparaat zichzelf weer opnieuw ' installeert'. En dan idd straks bijna € 900,- per jaar betalen.

Gert

Altijd online

Ik heb al 20 jaar een tv/internet abonnement van UPC/Ziggo. In die 20 jaar heb ik 1 keer een probleem met mijn tv verbinding gehad. Dit bleek te liggen aan verkeerde coax wandcontactdoos. De monteur heeft het probleem snel verholpen. Voor de rest niets dan lof voor Ziggo. De beloofde internetsnelheid wordt altijd waargemaakt en de tv verbinding is superstabiel.

Verbon
01-07-2019

Ziggo laat bedrijf wéér in de kou staan

Beste Ziggo, wat zijn jullie een incapabel drama bedrijf! Wij hebben een bedrijfspakket bij jullie lopen met als voordeel, bij een storing binnen 4 uur een monteur. Dat lukt jullie nog wel. Maar die kan alleen constateren en niets oplossen als het probleem buiten ligt. Binnen 4 weken tijd voor de tweede keer dat internet er een week uit ligt. Pas over een week is er een netwerkmonteur beschikbaar. Pardon Ziggo, over een week? Ik probeer een bedrijf in de lucht te houden. Iedereen koopt extra bundels om hun telefoons als hotspots te gebruiken. Gewoon van de zotte. Een oplossing? Heeft ZIggo niet. Oh ja, ééntje. Ik moest bij bijvoorbeeld Tele2 maar een een lijn aanvragen. Pardon? Bedoeld u dat ik moet overstappen? Nee meneer, gewoon als een back-up lijn. Beste Ziggo, zijn jullie nu helemaal van de pot afgerukt? Wat is dat 1,5 jaar geleden een verschrikkelijk slechte keuze geweest om met jullie in zee te gaan. Jullie netwerk hier in de wijk is gewoon verouderd en kas verrot. Kabels die niet aangesloten zijn, eindversterkers die stuk zijn maar niet vervangen worden, wijkverdeelkasten die op regelmaat uitvallen en een dossier waarin gesjoemeld wordt. De slogan ZIggo, snel en stabiel internet is écht een lachertje. Hoe kun je je als bedrijf zo voor schut zetten? Hoe is het mogelijk dat jullie uberhaupt nog bestaan? Ik zou allang failliet zijn geweest. Ga NIET met ZIGGO in zee. Ik weet het, de andere partijen zijn niet veel beter alleen dit is écht een drama eerste klas!

Tonny

Ziggo next box

Na 3 horizon boxen versleten te hebben ben nu over gestapt op de nextbox , een super box. Vrijdags aan gevraagd smaandags al thuis, met het boekje in de hand binnen een uur aangesloten en ingesteld ook mijn smart tv van Philips super met mijn 2 linkse handen. Kwam nog een splitter te kort even langs de winkel Vodafone volgende dag thuis echt toppy service en af handeling. Wat is hij snel toppy en over zichtlijn, markeert er dan niets aan ja een puntje hij is minder scherp als mijn oude horizonbox maar kniesoor om daar over te vallen. Dik tevreden met ziggo.

Kitty

Niet aanschaffen!

Twee en een half jaar geleden ben ik abonnee geworden bij ziggo. Het i-net bereik via ziggo is altijd slecht geweest. We hebben meerdere keren storingen gehad en meerdere keren hebben we alles opnieuw moeten opstarten of alles liep vast. En dat terwijl je toch wel de hoofdprijs betaald.

Wij gaan nu verhuizen naar een nieuwe woning en vonden dat een goed moment om te wisselen van aanbieder. Deze aanbieder kon ook de opzegging voor ons regelen, echter bleek ineens ons klantennummer niet bekend te zijn bij ziggo. Dus de vraag was of we dit toch zelf konden regelen met ziggo.

Ok, prima, gaan we doen. Online gekeken naar een opzegformulier of e-mail. En ja, daar vond ik het opzegformulier echter was niet duidelijk per wanneer je dan opzegt. Daarom wilde ik graag chatten met een medewerker, op de website niet mogelijk (niet kunnen vinden) daarom via facebook hen benaderd. Echter werkte ook dit niet, want je chat met een chatbot die totaal debiele antwoorden geeft.

Ik weigerde om te bellen, ik heb geen zin om een telefoongesprek te hebben met iemand die je dan alsnog over wilt halen en daarbij wil ik gewoon snel van een abonnement af kunnen met een simpel mailtje (met een nieuw huis heb je genoeg te regelen). Daarom besloten het formulier maar in te vullen en mocht het eerder opgezegd zijn dan so be it.

Ik kreeg een mail; we nemen binnen x werkdagen met je telefonisch contact op. Vele malen ben ik anoniem gebeld maar dat gebeurd sowieso en die neem ik standaard niet op. Er was ook geen voicemail achter gelaten of een andere mogelijkheid.

Daarom heb ik nog eens een mail gestuurd met ook het bericht niet telefonisch gecontacteerd te willen worden, ook daarop niets vernomen. Ineens kreeg enige tijd later een mail dat mijn abonnement opgezegd was per 2 juli. Dit terwijl wij tot 31 augustus in het huis zitten.

Toch maar de telefoon gepakt en gebeld en aangegeven hoe gefrustreerd ik ben dat dit zo moeilijk moet zijn. De mevrouw hielp mij goed en gaf aan de datum aangepast te hebben. Ik zou de dag daarna een bevestiging ontvangen.

Ook dit is niet gebeurd.dus, na enkele dagen nu nóg eens gebeld. Daar werd aangegeven dat 31 augustus daadwerkelijk in het systeem stond. Waarop ik aangegeven heb hier een schriftelijke bevestiging van te willen. Dit was niet mogelijk, want zij kunnen geen mails uitsturen ook managers kunnen dit niet. Echter moest ik maar vertrouwen dat het goed stond.

Ik ben woest! hoe moeilijk kan het zijn! ik ben een vrij makkelijk mens, maar dat ik nu dagen bezig ben met een simpele opzegging dat slaat helemaal nergens op. Echt ziggo pas je structuur eens aan! kun je nog zo groot zijn, maar zo ga je niet met je klanten om!

Daarom wil ik bij deze mensen graag waarschuwen, stap niet over. Een andere provider gaat hier vele malen beter mee om. Bijvoorbeeld een t-mobile.

David
30-06-2019

Ziggo

Straks bij mijn ouders geweest. Tv/Telefoon/internet ligt er uit. Ziggo klanten service gebeld ze willen na 2e keer bellen een nieuw modem opsturen maar geen monteur. Nu afspraak gemaakt dus 2 weken niets geen tv internet bankieren klanten kunnen niet bellen. Dit vindt men dus normaal. Service heeft nu laagste punt bereikt. Heb nu tv rechtstreeks op de doos in de muur aangesloten en mijn ouders kunnen nu iets van tv zien. Ik ga alvast op zoek maar nieuwe provider

René

Mail drama

Ziggo en mail sturen uit het buitenland, een drama!

Sri Lanka, 3 jr geleden: nietsvermoedend beantwoord je op je vakantieadres een mail op je ziggo mailaccount. Vrijwel direct daarop krijg je een mail van Ziggo met de tekst: "Ons e-mailbeveiligingssysteem heeft gedetecteerd dat uw account gehackt is. We hebben uit voorzorg uw e-mailaccount geblokkeerd voor het versturen van e-mail. Er is namelijk, in korte tijd, vanuit meerdere landen gebruik gemaakt van uw e-mailaccount.". Met daarna het advies om 2 wachtwoorden te wijzigen.

Braaf gedaan en het werkte weer, echter maar voor 1 keer waarna hup.zelfde euvel! Contact met helpdesk gaf geen soelaas want dom geneuzel over hacken en botnets en dat ze er niks aan konden doen.

Sri Lanka, 2 jr. geleden. Wij, ook niet gek, gaven voor onze reis door aan Ziggo dat wij van dan tot dan weer vanuit Sri Lanka zouden willen mailen en dat als ze weer een mail van mij vanuit Sri Lanka voorbij zagen komen niet weer zulke stomme dingen moeten gaan doen. En wat denk je? Exact hetzelfde gebeurde weer. Ergernis alom. Helpdesk zelfde ontechnische standaardgeneuzel.

Cambodja, 1 jr. geleden. Gut, vanuit onze eerste bestemming konden we gewoon via Ziggo mailen (zouden ze toch wat hebben geleerd?) maar in plaats 2 begon de hele ellende van voren af aan. Ziggo account geblokkeerd, om gek van te worden.

Gelukkig beschik ik over een reserve mailaccount bij een andere provider die niet zulke strapatsen met zijn klanten uithaalt. Maar dit moet gewoon NIET nodig zijn!

Ik schrijf dit nu pas omdat ik van anderen verneem dat ze hetzelfde probleem hebben met Ziggo vanuit sommige landen. Zo Ziggo onwaardig.

Alida

Ziggo storingen

Vrij slechte ervaringen als ziggo klant. Veel storingen op zowel internet als tv zoals kanaal Bbcfirst en Family 7. Klantenservice beloofd gouden bergen, maar uiteindelijk een kat in de zak gekocht. Onterecht een duurder abonnement aangeschaft ivm vermiste zenders. Sinds ziggo bestaat ipv upc, eigenlijk alleen maar ellende veel klachten en een dure rekening!

Alida

Rick

Kijken

Sorry hoor.ziggo kost teveel voor te weinig

gewoon effe vrije training bekijken, gaat niet heb je een ander abonnement voor nodig.ach je betaalt al zo weinig voor weinig op tv

ik ben er redelijk klaar mee

Louis

Internet ligt er minimaal 3x per week uit

Minimaal 3 x per week moeten wij de modem uit en aan zetten zodat internet weer werkt. Soms duurt het zelfs een halve dag tot dat je weer intetnet hebt! En hier betaal je dan 40 euro per maand voor.