Ziggo reviews

1.4
Positief1%
Neutraal0%
Negatief99%
PeriodeLaatste 12 maanden202320222021
Geen lid

Deze reviews zijn ouder dan een jaar.

Alexander
12-07-2016

Sinds UPC Ziggo is geworden, problemen. En gewoon DUUR!

Ik woon in Amsterdam en had UPC. UPC had misschien destijds niet de meest moderne kastjes maar het werkte prima. Ook de snelheid was goed.

Alleen begonnen de problemen toen het Ziggo werd. Ondanks de verbeteringen die Ziggo heeft proberen door te voeren. (nieuwe patchkasten in de wijk etc) merk ik dat internet gewoon soms trager is en dat is gewoon irritant.

Maar voornaamste is het ophogen van het abonnement. Ik heb 2 mediakastjes en 2 zender pakketten en kabel internet en mijn maandelijkse kosten zijn inmiddels 73 euro per maand! Dat vind ik veel te veel.

Ga nu overstappen naar een goedkopere internet provider die ook glasvezel ondersteund en dat scheelt mij zowat 20 euro per maand. Dat is toch zo'n 240 euro op jaar basis.

Jammer, want ik was een poos toch tevreden bij UPC. Maar helaas, Ziggo is te duur geworden en ook de internet snelheid is niet stabiel genoeg.

Klootwijk
12-07-2016

Dramatische wifi

Ik heb nu enkele maanden een ziggo abonnement maar omg wat een ellende 10 meter soms zelfs 5 meter van het modem vandaan totaal geen wifi verbinding. Service hebben ze geen benul van

J.
11-07-2016

Horizon mediabox / Ziggo? NOOIT aan beginnen..

Wat een doffe ellende met Ziggo. Had een redelijk werkend systeem, totdat ik - door "sluwe" marketing - overstapte op de Horizon mediabox.

Doe. Het. Niet.

Ruud
10-07-2016

Horizonbox problemen

Zo'n spijt dat ik me heb laten ompraten om een Horizonbox

te nemen. Had soms een klein probleem met de Humax decoder, even de spanning eraf en dan weken geen problemen meer.

Nu mij de Horizonbox aan laten praten, tegen een veel hoger tarief, en problemen te over.

Heb reeds de tweede box die op zaterdagmiddag laat nog door Ziggo is geïnstalleerd.

Kan nog steeds geen programma vooruit instellen om op te nemen. De WIFI is een ramp.

Had een goede Lincsys die door de eerste monteur zonder te vragen is verwijderd uit de meterkast.

Heb alle kabels al vervangen door duurdere exemplaren, metalen Hirschmann koppelingen, etc.

Tv valt regelmatig uit een paar seconden.

Van een radiozender naar een TV zender terugschakelen gaat niet. Moet ik de spanning van de box afhalen.

Krijg komende week de 6e monteur thuis. De laatste, niet goed gaat de hele handel de deur uit.

Ook de telefonische helpdesk is soms een ramp. Als je geluk hebt tref je iemand die kennis van zaken heeft.

Moet dan helaas de GP opgeven, maar liever dat dan regelmatig problemen met een niet werkenden telefoon en tablet op WIFI.

Ik wacht komende week gelaten af.

Johnny
08-07-2016

Horizon mediabox

waardeloos,elke dag weer nieuwe foutcodes.paar keer in de week opnieuw koppelen van de extra mediabox.2 keer een monteur over de vloer gehad.kabels allemaal vervangen met een keurmerk! echt een afrader! waardeloos!

Sarah
08-07-2016

Vaak zeer slechte internetverbinding

Het komt vaak voor dat de internetverbinding zo traag is dat ik de hele avond geen sites kan open (meestal na 15 min heb je wel een home page open) , laat staan netflix kijken. Op andere dagen is de verbinding weer heel goed. Het is erg random. Als je net internet nodig hebt om te werken of een lekker filmavondje hebt gepland dan stoort het wel heel erg dat je internet het weer niet doet.

Adri
08-07-2016

Blokken en strepen

Helaas wordt beeld- en geluidskwaliteit regelmatig door storingen getroffen. Ook uitzending gemist uren niet beschikbaar. Testkanaal 997 beweert vaak dat de bekabeling niet deugd maar mijn kabel heb ik van UPC als een goedgekeurde kabel van UPC gekregen.

De website is volgen mij alleen als zoethoudertje en reclame bedoelt. Storingen zijn er nooit op vermeld want dat is niet goed voor de verkoop van hun producten

Jan
08-07-2016

Na de fusie met UPC veel problemen

In het verleden altijd uitstekende service. Makkelijk bereikbaar.

Ik had in het verleden erg veel problemen met UPC. Met name als er een string was, kon je uren wachten aan de telefoon en als je dan iemand sprak maakten ze afspraken die ze niet nakwamen. Er werd dan over 4 weken (!) een monteur gestuurd die dan niet kwam. Kon je weer een vrije dag afschrijven. Dit was de reden om 5 jaar geleden over te stappen naar Ziggo Zakelijk. Een verademing.

Echter tot mijn grote schrik: fusie met UPC.

Alles is waarheid geworden. De slechte service van UPC, de slechte bereikbaarheid van de servicedesk, ook al ben ik zakelijk klant is ronduit slecht.

Krijg je na 2 uur in de wachtstand te hebben gestaan iemand aan de lijn meldt ie dat je zelf het maar moet uitzoeken want er zijn geen storingen gemeld en tot ziens meneer. Bij weerwoord moet je natuurlijk weer 2 uur in de wachtrij.

Mijn god, wat een ramp!

Evelien
07-07-2016

Kennis en service klantenservice Ziggo beneden peil

Medewerkers van de klantenservice hebben geen kennis van de producten. Op een uitzondering na die mij zelfs aanraadde altijd de website te checken op de juistheid van de informatie die door de medewerkers wordt gegeven!

De informatie die wordt gegeven is summier, tegenstrijdig en onjuist. Daarnaast sturen ze je met een kluitje het riet in zonder de problemen op te lossen. Excuses aanbieden dat kunnen ze goed, maar ja daarmee is geen probleem opgelost.

Albert
07-07-2016

Kostbare bagger

tot het moment dat ik over ben gestapt naar Ziggo Horizon en mobiel bellen via Ziggo ging alles nog redelijk op wat foutieve facturen na.

In april dit jaar de Horizonbox genomen en mobiel bellen.

De eerste maand heb ik aan mijn mobiele telefoon niets gehad, bellen, mailen, brieven sturen. Na een maand begrepen ze eindelijk wat er aan de hand was en werkt het nog niet helemaal. Als iemand mij een berichtje stuurt zie ik het pas als ik mijn sms-app of WhatsApp open.

Dan kwamen de rekeningen, door mijn eigen schuld waren er twee facturen wel betaald maar niet door mij waardoor Ziggo niet wist dat het voor mijn abonnement bedoeld was.

Na vele telefoontjes en een bijna onvindbaar reactieformulier op hun site diverse malen te hebben ingevuld snapten ze het eindelijk maar, hoewel ik nog één termijn moest betalen kreeg ik een rekening van ruim € 206,-. Weer bellen, formuliertje invullen en ja hoor, het klopte ik was helemaal bij.

Dus krijg ik deze week een rekening van € 166,-. Ik heb het helemaal gehad met die gasten, ik heb ze tot het eind van deze week de tijd gegeven om de boel in orde te maken, zo niet mogen ze de hele handel komen ophalen.

Toen ik dat mededeelde waren ze nog zo arrogant om te zeggen dat ik de boel dan zou moeten opsturen en als ik dat niet deed zou ik voor de consequenties moeten opdraaien.

Ze zijn al ruim 40% van hun klanten kwijt maar dat interesseert ze blijkbaar geen moer.

Kees
06-07-2016

Ongerust

Ik ga verhuizen en heb een horizon mediabox besteld en lees slechte ervaringen hiermee en twijfel of de mediabox weer ga af bestellen

Peter
06-07-2016

Digitale tv een ramp

Sinds de fusie met UPC is het tv signaal gestoord, blokkerig en slecht geluid. Dit betreft een 15 tal zenders. Het vervelende is dat ik juist naar deze zenders wil kijken. Monteur langs geweest, aardige man maar probleem blijft aanwezig. Klantenservice weet het ook niet meer en dat is het dan afgezien van de regelmatige prijsverhogingen van Ziggo gebeurt er weinig aan de service van Ziggo. Helaas is internet wel goed wat mij dan weer tegenhoudt over te stappen. Veel tv kijken we niet, maar als ik daar wel zin in heb wil ik gewoon krijgen waar ik voor betaald heb. Ziggo, ga eens wat aan je product doen in plaats van je zakken te vullen.

Lady
06-07-2016

WiFi?

Te erg voor woorden de WiFi van ziggo!

Voor iedereen die denkt aan overstappen, wees wijs en doe het niet!

Zelf altijd al klant bij ziggo tv, toen kreeg ik de aanbieding om er zeer voordelig internet en bellen aan toe te voegen.

Na vele jaren klant bij Telfort, waar ik nooit problemen heb gehad met zowel de WiFi als de snelheid, toch besloten om naar ziggo over te stappen en zo wat te besparen.

Dat is echt de domste beslissing die ik had kunnen nemen.

WiFi verbinding is gewoon geen WiFi te noemen, het werkt 90% van de tijd niet, om over de snelheid maar niet te spreken.

Door ziggo zelf wordt als oplossing geboden weer bekabeld te internetten! Kom op zeg, belachelijk.

Al met al, goedkoop is duurkoop want ik betaal voor internet wat gewoon niet naar behoren werkt.

Nu na twee maanden ben ik er helemaal klaar mee en ga ik weer terug naar Telfort. Liever iets meer kwijt voor iets wat werkt, dan je elke dag groen en geel te moeten ergeren.

Hans
04-07-2016

Wisselende ervaringen

Mijn moeder heeft al een hele tijd Ziggo, daar werkt alles naar behoren en als er gedoe is komt er een monteur om te boel te repareren. Niets minder dan lof wat dit betreft! Moet ik wel zeggen, zij betaalt +/- 70euro per maand.

Toen ik uit huis ben gegaan nam ik zelf ook Ziggo, analoge tv+ de beste internet die aangeboden werd.

Echter ben ik niet zo te spreken over Ziggo. Bij aanvang ging het al enkele dagen fout (ze waren mij vergeten 'aan' te zetten), daarnaast is de WiFi ronduit slecht (zoals ik bij velen lees hier). Het gaat er constant uit en ik ben niet van plan om een losse router te kopen. Als service van een groot bedrijf vind ik dat je dat moet aanbieden als je weet dat er veel problemen kunnen zijn met de producten die je afgeeft.

Ik ga nu waarschijnlijk overstappen naar Vodafone (waar ook veel slechte reviews van zijn trouwens). Daar heb ik al ruim 10 jaar een mobielabonnement bij lopen. Ik ben erg tevreden over hun dienstverlening, hopelijk kan ik dat straks ook zeggen over alles-in-1 :-).

Rjhb
04-07-2016

Wifi die geen Wifi genoemd mag worden

Wifi valt zoals bij velen constant weg. Gebruik alleen goedgekeurde kabels. Ook nadat een ander modem was verstrekt (was overigens geen nieuwe want er zaten gebruikssporen op). Neem geen contact meer op met klantenservice maar ben bezig met een overstap naar een ander provider. Ziggo zegt bij hun abonnementen dat je een modem met router ineen krijgt zodat geen aparte router meer nodig is. Alle verhalen over de wegvallende wifi signalen spreken voor zich. Een wegvallend Wifi signaal in dezelfde ruimte over 4 meter zou geen Wifi genoemd mogen worden zoals Ziggo het doet. Als dit op te lossen is met een losse router er tussen zoals ook wel door Ziggo wel wordt geadviseerd geeft aan dat hun modems niet goed functioneren en dit conflicteert met hun teksten (geen losse router meer nodig).

Jan
04-07-2016

Een halve ster is nog teveel

Constant ellende met zowel tv als internet (bedraad en wifi).

We hebben het horizon pakket met redelijk snel internet, maar meestal werkt het niet en kan je de tv op analoog zetten om tv te kunnen kijken. En maar betalen voor internet en digitale tv.

En zo zijn er vele klachten waardoor ziggo er bij ons erg slecht uitkomt.

We zijn ook in overweging om alles op te zeggen.

Willem
03-07-2016

Bevalt Prima

Ik heb dit jaar een paar keer de klantenservice gebeld en dat ging prima, netjes en vlot geholpen. Ik kan zelfs op zondagmorgen even na 8 uur al bellen. Zowel TV, Internet als Telefonie werkt prima bij mij. Zonder storingen en haal altijd (bekabeld) de beloofde internet snelheid van 150/15. Ook het analoge signaal, wat bij geen enkele glasvezel provider meer mee geleverd wordt, stel ik zeer op prijs. Erg handig voor meerdere TV's en de Radio. Heb nog een ietwat ouder pakket (geen Horizon Box maar een Decoder met Opnamemogelijkheid), Wordt wel elke keer iets duurder, zit nu op iets van 56 euro/maand, maar is altijd nog goedkoper dan een glasvezel aansluiting. Die zitten bij gelijke mogelijkheden altijd al snel boven de zestig euro.

Als het zo blijft werken, blijf ik zeker klant.

Bonheur
03-07-2016

Slechte service of beter gezegd helemaal geen service

Televisie met haperingen dan weer beeld weg dan weer beelden met krakende geluiden. Om de haverklap valt het internet uit. Het enige wat ze vertellen er is storing maar 3 dagen lang los het op maar niet met u moet betere kabels aanschaffen. Ga je naar de winkel in De oranjerie in Apeldoorn zitten ook een paar ongeïnteresseerde mannen die zelf tv kijken en zeggen u bent de zoveelste met storing er wordt aangewerkt. Te triest dit bedrijf prutsers

Coen van woensel
02-07-2016

Internet

Ik ben lang klant van upc in het begin wat problemen gehad, en jaren niet meer. naar het samen gaan van upc en ziggo is het slecht monteur geweest kabel in de hoofd kast geoxideerd dat was op een donderdag vrijdag kon ik weer bellen internet valt weg horizonbox geeft aan dat ik

ned 1 2 3 rtl 5 is niet vrij gegeven internet bundel van 2 zoons op die hebben het niet in de gaten gehad dat internet weg valt dat hij overschakelt naar 3G ik ben niet dom en kijk mijn netwerk in huis via dos daar klopt alles maar hij geeft aan bij wiffi een ander verbinding dan bij wiffi verbindingen een account die aan gemaakt is door upc die eigenlijk niet voor moet komen was omdat de ander gehackt was dus alles bij elkaar zwaar kloten en de zoons boos geen 3G weg vallende internet ik denk echt om over te stappen maar weet niet welke goed is en stabiel nu komen ze maandag nog een keer en dan maak ik een beslissing ik zal ziggo zeker niet aanraden

Novy
02-07-2016

1 ster is al te veel

Waardeloos wifi valt steeds weg. Service is ver te zoeken.

Steeds storing maar oplossen ho maar prutsers