06-07-2016

Digitale tv een ramp

Sinds de fusie met UPC is het tv signaal gestoord, blokkerig en slecht geluid. Dit betreft een 15 tal zenders. Het vervelende is dat ik juist naar deze zenders wil kijken. Monteur langs geweest, aardige man maar probleem blijft aanwezig. Klantenservice weet het ook niet meer en dat is het dan afgezien van de regelmatige prijsverhogingen van Ziggo gebeurt er weinig aan de service van Ziggo. Helaas is internet wel goed wat mij dan weer tegenhoudt over te stappen. Veel tv kijken we niet, maar als ik daar wel zin in heb wil ik gewoon krijgen waar ik voor betaald heb. Ziggo, ga eens wat aan je product doen in plaats van je zakken te vullen.

Lady
06-07-2016

WiFi?

Te erg voor woorden de WiFi van ziggo!

Voor iedereen die denkt aan overstappen, wees wijs en doe het niet!

Zelf altijd al klant bij ziggo tv, toen kreeg ik de aanbieding om er zeer voordelig internet en bellen aan toe te voegen.

Na vele jaren klant bij Telfort, waar ik nooit problemen heb gehad met zowel de WiFi als de snelheid, toch besloten om naar ziggo over te stappen en zo wat te besparen.

Dat is echt de domste beslissing die ik had kunnen nemen.

WiFi verbinding is gewoon geen WiFi te noemen, het werkt 90% van de tijd niet, om over de snelheid maar niet te spreken.

Door ziggo zelf wordt als oplossing geboden weer bekabeld te internetten! Kom op zeg, belachelijk.

Al met al, goedkoop is duurkoop want ik betaal voor internet wat gewoon niet naar behoren werkt.

Nu na twee maanden ben ik er helemaal klaar mee en ga ik weer terug naar Telfort. Liever iets meer kwijt voor iets wat werkt, dan je elke dag groen en geel te moeten ergeren.

Wisselende ervaringen

Mijn moeder heeft al een hele tijd Ziggo, daar werkt alles naar behoren en als er gedoe is komt er een monteur om te boel te repareren. Niets minder dan lof wat dit betreft! Moet ik wel zeggen, zij betaalt +/- 70euro per maand.

Toen ik uit huis ben gegaan nam ik zelf ook Ziggo, analoge tv+ de beste internet die aangeboden werd.

Echter ben ik niet zo te spreken over Ziggo. Bij aanvang ging het al enkele dagen fout (ze waren mij vergeten 'aan' te zetten), daarnaast is de WiFi ronduit slecht (zoals ik bij velen lees hier). Het gaat er constant uit en ik ben niet van plan om een losse router te kopen. Als service van een groot bedrijf vind ik dat je dat moet aanbieden als je weet dat er veel problemen kunnen zijn met de producten die je afgeeft.

Ik ga nu waarschijnlijk overstappen naar Vodafone (waar ook veel slechte reviews van zijn trouwens). Daar heb ik al ruim 10 jaar een mobielabonnement bij lopen. Ik ben erg tevreden over hun dienstverlening, hopelijk kan ik dat straks ook zeggen over alles-in-1 :-).

Rjhb
04-07-2016

Wifi die geen Wifi genoemd mag worden

Wifi valt zoals bij velen constant weg. Gebruik alleen goedgekeurde kabels. Ook nadat een ander modem was verstrekt (was overigens geen nieuwe want er zaten gebruikssporen op). Neem geen contact meer op met klantenservice maar ben bezig met een overstap naar een ander provider. Ziggo zegt bij hun abonnementen dat je een modem met router ineen krijgt zodat geen aparte router meer nodig is. Alle verhalen over de wegvallende wifi signalen spreken voor zich. Een wegvallend Wifi signaal in dezelfde ruimte over 4 meter zou geen Wifi genoemd mogen worden zoals Ziggo het doet. Als dit op te lossen is met een losse router er tussen zoals ook wel door Ziggo wel wordt geadviseerd geeft aan dat hun modems niet goed functioneren en dit conflicteert met hun teksten (geen losse router meer nodig).

04-07-2016

Een halve ster is nog teveel

Constant ellende met zowel tv als internet (bedraad en wifi).

We hebben het horizon pakket met redelijk snel internet, maar meestal werkt het niet en kan je de tv op analoog zetten om tv te kunnen kijken. En maar betalen voor internet en digitale tv.

En zo zijn er vele klachten waardoor ziggo er bij ons erg slecht uitkomt.

We zijn ook in overweging om alles op te zeggen.

03-07-2016

Bevalt Prima

Ik heb dit jaar een paar keer de klantenservice gebeld en dat ging prima, netjes en vlot geholpen. Ik kan zelfs op zondagmorgen even na 8 uur al bellen. Zowel TV, Internet als Telefonie werkt prima bij mij. Zonder storingen en haal altijd (bekabeld) de beloofde internet snelheid van 150/15. Ook het analoge signaal, wat bij geen enkele glasvezel provider meer mee geleverd wordt, stel ik zeer op prijs. Erg handig voor meerdere TV's en de Radio. Heb nog een ietwat ouder pakket (geen Horizon Box maar een Decoder met Opnamemogelijkheid), Wordt wel elke keer iets duurder, zit nu op iets van 56 euro/maand, maar is altijd nog goedkoper dan een glasvezel aansluiting. Die zitten bij gelijke mogelijkheden altijd al snel boven de zestig euro.

Als het zo blijft werken, blijf ik zeker klant.

Bonheur
03-07-2016

Slechte service of beter gezegd helemaal geen service

Televisie met haperingen dan weer beeld weg dan weer beelden met krakende geluiden. Om de haverklap valt het internet uit. Het enige wat ze vertellen er is storing maar 3 dagen lang los het op maar niet met u moet betere kabels aanschaffen. Ga je naar de winkel in De oranjerie in Apeldoorn zitten ook een paar ongeïnteresseerde mannen die zelf tv kijken en zeggen u bent de zoveelste met storing er wordt aangewerkt. Te triest dit bedrijf prutsers

Coen van woensel
02-07-2016

Internet

Ik ben lang klant van upc in het begin wat problemen gehad, en jaren niet meer. naar het samen gaan van upc en ziggo is het slecht monteur geweest kabel in de hoofd kast geoxideerd dat was op een donderdag vrijdag kon ik weer bellen internet valt weg horizonbox geeft aan dat ik

ned 1 2 3 rtl 5 is niet vrij gegeven internet bundel van 2 zoons op die hebben het niet in de gaten gehad dat internet weg valt dat hij overschakelt naar 3G ik ben niet dom en kijk mijn netwerk in huis via dos daar klopt alles maar hij geeft aan bij wiffi een ander verbinding dan bij wiffi verbindingen een account die aan gemaakt is door upc die eigenlijk niet voor moet komen was omdat de ander gehackt was dus alles bij elkaar zwaar kloten en de zoons boos geen 3G weg vallende internet ik denk echt om over te stappen maar weet niet welke goed is en stabiel nu komen ze maandag nog een keer en dan maak ik een beslissing ik zal ziggo zeker niet aanraden

Novy
02-07-2016

1 ster is al te veel

Waardeloos wifi valt steeds weg. Service is ver te zoeken.

Steeds storing maar oplossen ho maar prutsers

R.L.

Wifi blijft bagger

tja wat moet ik zeggen, de internetverbinding is tov

UPC slechter geworden.

Ondanks een nieuwe router en optimaliseren van de verbinding blijft het gewoon bagger

Prima verbinding, waardeloze hardware

Internetverbinding is zeer snel en stabiel, telefonie werkt prima, maar wat is die Horizon Box slecht zeg. Menu's zitten onhandig in elkaar, tv gids is om te janken zo traag. Fan maakt te veel geluid. Belachelijke user interface. Troep van de hoogste orde.

01-07-2016

"Houdt het dan nooit op"

Melding gemaakt van storing van modem: geen, tv, geen telefoon en internet. Van te voren al modem opnieuw opgestart en gereset. Toch vraagt zij dit weer te doen. Helpt niet. Dan vraagt zij naar het smartcard-nummer. Ik geef aan dat ik een hele goede kennis heb op dit gebied en dit helemaal niets met het modem te maken heeft. Dan is hij ineens firmware a update dat duurt ff volgens haar omdat blauw lampje flikkert. Ik geef aan dat dit nooit 50 minuten duurt. Dan moet er maar een monteur komen en dat kan enkele dagen duren!

Ik vraag aan haar of er geen storing is op deze postcode?

Nee!. Ik geef aan dat ik bel voor mijn moeder die 94 is en afhankelijk is van telefoon en zeker tv, verder is er een hulplijn aangesloten op het telefoonnet voor noodgevallen. Mijn vraag kan die monteur niet vandaag komen wij zijn er bereid voor te betalen? Dit gaat absoluut niet! Maandag middag kan wel. Dus mijn moeder zit bijna 4 dagen zonder telefoon, hulplijn en tv?

""Ik kan er niets aan doen zegt zij. Ik vraag hoe zij het zou vinden als zij zo'n antwoord zou krijgen als zij in dezelfde situatie zou zitten? Geen antwoord! Dit houdt dus in dat ik de komende dagen bij mijn moeder moet gaan slapen omdat zij niemand kan bellen de nooddienst niet kan bereiken en geen tv kan kijken.

Ik geef aan dat ik mij kan voorstellen dat zij niet voor elk wisse wasje een monteur sturen maar dit spant echt de kroon. Zij was niet voor reden vatbaar. Op de vraag of wij over de dagen waarin wij geen diensten van Ziggo hebben ontvangen korting zouden krijgen op de rekening krijg ik geen antwoord. Klachten kan ik via de mail versturen geeft ze nog aan. Ik vraag haar nogmaals of zij kan zien of er een storing is op deze postcode? Nee!

Het woordje vervelend is helemaal niet gevallen. en beeindig toch netjes doch kwaad het gesprek

Ga daarna nog ff kijken op de storingsite van Ziggo en zie tot mijn grote verbazing dat er een grote storing is bij diverse postcodes waaronder die van mijn moeder. Bel meteen terug en krijg iemand anders eraan. Het blijkt dat deze personen niet op de hoogte zijn van urgente storingen! Zij is dit gaan nakijken doordat ik haar aangaf dat op hun site de storing wel stond. Euhhh.....ja ik zie dat er een storing is en deze zal voor 1700 uur verholpen zijn. Ongelooflijk, heb haar aangegeven dat ik zo snel mogelijk naar een andere provider zal overstappen omdat het dan alleen beter kan worden en nooit slechter.

Daar bent u vrij in was het antwoord en weer is het woordje "vervelend" niet gevallen laat staan 'sorry"!

Mandy
29-06-2016

Slechte klantenservice, niet kapabel personeel

KLACHT 23 juni hebben we een storing gehad van meer dan 'n halve dag waarbij internet en tv eruit lag. Na deze storing hadden wij en vele buren last van blokkerig beeld op diverse zenders. Tevens lag SBS9 er helemaal uit. Enkele buren hadden gebeld met Ziggo maar kregen allemaal een ander verhaal. Toen hebben meerdere buren contact gezocht en het verhaal dat bijna iedereen kreeg is dat het aan de coax kabel zou liggen (terwijl iedereen er last van heeft?!?) We hebben dit allemaal betwist en er was geen een medewerker die het van belang vond om verder te kijken dan hetgeen het beeldscherm aangaf en zijn klanten verder wilde helpen. Ik heb het formulier op de website ingevuld in de hoop een betere reactie te krijgen (en tevens een reactie op 'n ander punt waar ik ontevreden over ben) maar tot op heden (5 dagen later) heb ik nog geen reactie. Uiteindelijk heeft een buurman contact gehad via facebook en die heeft er voor gezorgd dat er een monteur kwam, echter sbs9 doet nogsteeds niks!

28-06-2016

Horizon box

werkt van geen kanten

geen internet verbinding meer op IPad en IPhone

zeer slechte zaak

Jordy
27-06-2016

> 10 klanten op server, server plat

horizon.tv (tv "kijken" via internet) is echt een lachertje. Verplicht gebruik maken van een browser die silverlight ondersteunt. Dus geen Chrome, of via een smart TV (meestal chrome based).

Via een andere browser: dramatisch! Verbinding valt constant weg. Dat ligt dus niet aan de browser, de ISP of Wifi, maar aan de server van Ziggo. Volgens mij is het al 2016....

Sander
27-06-2016

Internetverbinding / storingen die ik vaak heb

heel veel storingen in mn internet ligt er elke keer uit en er moet steeds een ziggo reperateur komen om het te maken.. erg slecht

Lin
26-06-2016

Ziggo mobiel

ik heb in mei Ziggo gebeld om van Vodafone naar Ziggo over te stappen met nummer behoud dit zou gebeuren op 25 juni, er is gezegd dat dit kon en ik moest wachten op mijn nieuwe simkaartje dit deed ik totdat ik maar geen post kreeg. ik heb Ziggo toen opgebeld en kwam er achter dat de aanmelding van overnamen helaas niet gedaan was (een foutje van zijn collega die dit niet doorgegeven had) dit zou met een spoed opdracht geregeld worden en opgelost worden, helaas is het nu 26juni en ik ben al 2 dagen niet bereikbaar en kan niemand bellen wat een probleem is vooral in noot gevallen en is mijn gezegd dat ik maandag maar terug moest bellen en dat ze dan verder kijken maar dat het niet zeker is dat het gelijk opgelost kon worden wat dus inhoud dat ik 3 dagen of meer niet kan bellen of gebeld kan worden wat ik zeer ernstig vind. heb nu het gevoel dat Ziggo niet goed omgaat met zijn klanten vooral omdat er steeds dingen belooft worden maar niet zijn na gekomen en vind het schandalig dat ik na meerdere malen gebeld heb en gezegd wat het probleem is al een aantal dagen uit de lucht ben en krijg te horen dat ze in het weekend niet werken.

Ajvandenheuvel
24-06-2016

Vreselijk bedrijf

Kom je thuis en wil je gezellig even tv kijken heb je ***** weer 180 updates. En dit 3 keer per week. Flikker op met Ziggo. Ik heb een abbo omdat ik gewoon wil kijken en gezeik te hebben! Wat een **** verbinding

Naomi
24-06-2016

Slechte service en omhooggaande prijzen

Ik ben nu klant van ziggo sinds begin april. Een en al ellende.

Ten eerste was ons pakket 2 weken te laat.

Toen was er een administratieve fout gebeurd waardoor we nogsteeds geen internet en tv konden ontvangen. Hierna waren een hoop zenders niet beschikbaar en moest er een monteur komen om het te maken.

Dan ging alles eindelijk een tijdje goed en toen begon de router na anderhalve maand super warm te worden en het internet zowel op wifi als vaste kabel weg te vallen.

Klantenservice gebeld, kreeg ik iemand aan de lijn die zei dat die me niet kosteloos een andere modem kon geven. Tweede keer gebeld en dan werd er een monteur gestuurd die wel gewoon kosteloos een nieuwe modem heeft geinstalleerd.

En dan vandaag als klap op de vuurpijl een verhoogde rekening zien. Terwijl ik nog in de geadverteerde eerste 3 maanden van 36,95 zit word ik 41,34 aangerekend.

En dan heb ik wel een mailtje gehad, maar dit gaat over een prijsstijging in bellen (wat wij niet gebruiken) en er is weinig informatie te vinden over de prijsstijging van internet en tv.

Nog schandaliger vind ik dat ze op hun website nogsteeds hetzelfde pakket adverteren voor 36,95 p/m voor de eerste 3 maanden.

Ik zou ziggo bij iedereen afraden en zodra ik een andere provider vind ben ik dan ook per direct weg!

Nico
23-06-2016

Opzeggen Fox Sports

18 mei zeg ik mijn abonnement van FOX op bij Ziggo. 2 dagen later krijg ik een bevestigingsmail van Ziggo dat mijn opzegging is verwerkt, per 18 juni heb ik geen Fox Sports meer.Eind mei krijg ik mijn factuur van Ziggo en ik moet vooraf voor de hele maand juni Fox Sports betalen.

Ingelogd bij mijn ziggo, nergens iets te vinden over mijn opzegging.... ben maar gaan bellen met de klantenservice. Daar kreeg ik de bevestiging dat mijn Fox Sports per 18 juni beëindigd zou worden.

Per 18 juni werd inderdaad mijn Fox Sports beëindigd. Nu op 23 juni krijg ik mijn nieuwe factuur van Ziggo, en wat schetst mijn verbazing.. GEEN CORRECTIE VOOR FOX! ! ! Toch maar weer even bellen met Ziggo.. daar krijg ik te horen dat met dat pas in juli kan verwerken, want het systeem kan het niet aan!

LEVEN WE NOG IN DE JAREN 80 DAN?

hoe is het mogelijk dat in deze tijd van automatiseren een bedrijf als Ziggo er 3 maanden over doet om een verandering te verwerken?