15-04-2020

Ziggo (go) is waardeloos

Voetbal Inside. En anderen programma's zijn

niet te volgen met ziggo go op de pc. Voortdurend stop en opnieuw starten. En dat duurt al weken, wat een waardeloze troep. Heel dat ziggo, zelfs een 1 is nog 100% teveel.

F.J.
15-04-2020

Zender aanbod

Ziggo zet de zenders met films open in een tijd waarin wij met een hele nare virus te maken hebben. Even open, mensen zijn thuis, lekker gemaakt en op deze wijze abonnee's verwerven. Verachtelijke wijze van handelen.

Vincent
13-04-2020

Megatraag internet, veel tv problemen

Het internet is nog slechter dan met de oude ADSL telefoonlijn. Mega traag, zie de webpagina gewoon in blokjes opkomen. zeker 3-4 keer per dag verbinding weg.

Tv kijken ook vol met problemen, mediabox komt steeds met de melding dat de verbinding verbroken wordt, of de melding "geen activiteit mediabox gaat in standby ", dit uiteraard tijdens tv kijken.

Koretom, goedkoper dan KPN, maar kwaliteit 0! Ga vooral niet naar Ziggo!

Dirk
12-04-2020

4 jaar traag internet

Na jaar Ziggo verhuisd naar Appartement.

Veel dikken betonnen muren.

Dat wel

Aansluiting 10 minuten klaar.

Geen goed internet

Na 3 maanden een vriendelijke nette monteur

4 uur er aan gewerkt.

“ meneer ik ga niet eerder weg voor het goed werkt”

Noch steeds traag internet

“ ja maar u moet 2 boosters hebben”

Gemakkelijk te installeren.

Sturen wij u toe ( ongeveer 100 euro als ik mij goed herinner .

Nieuwe TV gekocht.

Vooraf Weerd gebeld.

U moet een kabel trekken.

Stuk uit de buitendeur zagen mevrouw?

U kunt 2 boosters huren

Dan zult u zien dat het werkt

Mevrouw die heb ik al bij u gekocht.

Als laatste redmiddel een nieuwmodem.

Stuur ik u toe

Gelukkig was de monteur van de TV bereid voor 60 euro de zaK in orde te máken.

Gelukkig kwam terwijl hij aan het de nieuwe modem .

Werkte niet

Als compensatie waar ik om vroeg werd mij terwijl het zomer gaat worden zonder sport een extra zender aangeboden

Nu een korting op het abonnement mits ik tenminste een jaar het contract verleng.

Als iemand die al meer dan 30 jaar lid is, wel erg mager.

Heb 4 jaar lang geen Netflix kunnen kijken

Geluk heeft mijn zoon hierbij wel Hij woont in Utrecht en heeft een prima ontvangst

Ga dinsdag laten weten niet accoord te gaan met de compensatie

Wordt vervolgd

Leo
11-04-2020

Bagger bedrijf

Weer geen Wi-Fi, site geeft geen storing. Veel betalen, altijd storing. Mooi weer overstappen naar KPN

Mirjam

Wederom storing

Heel leuk in deze tijd als je thuis moet werken en kind thuis huiswerk moet maken. Met Ziggo gewoonweg niet meer te doen. Regelmatig storing en vandaag weer tot in ieder geval 20 uur. Gaat geweldig zo. Heb nu maar een hotspot met KPN, omdat dat WEL werkt. Dus ja.

Boos

Bagger

Heel veel ellende gehad met het aansluiten van de kastjes. Monteur langsgekomen en heeft toen een constructie aangelegd. Na loop van tijd iedere keer het probleem dat de kastjes het niet deden. Toen we hulp vroegen bij de klantenservice werden we super slecht geholpen. De standaard dingen die ook op de website staan werden alleen voorgelezen. Dat hadden wij zelf ook al uitgevoerd. De persoon die ons "hielp" deed verder niets en zonder iets te zeggen verbrak hij de verbinding. Het blijkt wanneer iets te moeilijk wordt je gewoon niet meer geholpen wordt.

Telefoonterreur

Waarom blijven die telefoonterrorristen van ziggo doorgaan met hun praktijken. Ondanks allerlei formulieren die ingevuld zijn, blijven zij maar doorgaan met bellen naar de 06 van mijn vrouw. Keer op keer vragen wij of ze ermee willen stoppen, maar ziggo heeft daar schijt aan, gewoon doorgaan is beter volgens hun. Wanneer stopt dit tuig nu eens.

Joachim
08-04-2020

Als het kon een 0

Ziggo is instabiel en traag, waneer er een monteur langs is gekomen dan doet het internet het 1 weekje goed en dan takelt het weer af. Meerdere malen dagenlang zonder Wi-Fi gezeten ook de kabel deed het niet. TV werkt ook niet, oftewel een heel weekend weer afgesloten van de wereld, met 3 puberkinderen. Wanneer je ziggo in huis hebt is het meteen ook niet meer gezellig. Neem nooit ziggo!

Ka
08-04-2020

Internet instabiel en traag

De laatste weken dramatisch verslechterd. Ze zeggen dat ze langs moeten komen, maar komen voorlopig niet.

Fred
07-04-2020

Komen woord net na.

Sinds 2017 heb ik een abonnement bij zigo, sinds die tijd heb ik geregeld dat mijn tv het niet doet. ik krijg dan zeer slecht beeld. ik heb in de periode tot nu 4 nieuwe boxen gehad en diverse keren is er een monteur geweest. in febr is er voor het laatst een monteur geweest en de klachten zijn voor een groot deel verholpen. er is mij toen verteld dat ik een schadevergoedig kon ontvangen en heb daar ook contact over gehad. deze schade vergoeding zou 788 euro bedragen en zou binnen 1 maand afgehandeld zijn volgens de medewerker. echter na 2 maanden was het nog niet afgehandeld, dus i ben gaan bellen. en toen kreeg ik tot mijn stommeverbijstering te horen dat de schade vergoeding 85 euro zou zijn, hier ben ik niet mee akkoord gegaan en de klantenservice heeft ook contact gehad, deze vond echter dat het bedrag niet in verhouding stond met het ongemak. vanaf 2017 nauwelijks tv en wel maandelijks betalen. graag zou ik een redelijke schade vergoeding van ziggo ontvangen, die in verhouding staat met 3 jaar nauwelijks tv. mocht dit niet tot een oplossing komen dan zal ik de gang naar de rechter maken.

Rien
07-04-2020

Ziggo kan drukte niet aan

Ik merk dat internet heel traag is. Doorlopend tussen de 4-8 Mpbs. Alle kanalen van de modem al geprobeerd, inclusief de 5G. Ze kunnen het thuis werken niet aan bij Ziggo

Mario
04-04-2020

Heel veel ellende ,en tijd aan ziggo kwijt wat een drama bedrijf

Verhuizing doorgegeven

Dan weet je het wel bij Ziggo, eerst een heel nieuw abonnement in me strot gedrukt. Toen weer de levering op hold . Daarna weer alles om gegooid . Heel veel keer moeten bellen met zo.n doorschakel service. Wat je hoop geld kost. Aangegeven dat ik een cdi module hebt ,dus geen media box nodig. Uit eindelijk de doos binnen ,en ja hoor een media box erin te grote van een oude video recorder met een eigen afstandsbediening .zo aangegeven dat we dat niet willen . Nu weer problemen met die connectbox die om de haverklap de wifi er af knalt. Dus maandag maar weer een halve dag gaan bellen over hoe en wat . Dus ziggo krijgt van mij een cijfer 1

HJ
03-04-2020

Voetbal Inside 3 april

Niet te volgen op de laptop. Voortdurend stop en opnieuw starten. Ziggo: bar!

Koen
03-04-2020

Ongekend slecht internet

PS4 kan geen verbinding maken, google home kan geen verbinding maken, beloofde snelheid wordt niet geleverd. Echt het slechtste netwerk van Nederland

02-04-2020

Super slecht en trager dan adsl

Wij hebben helaas de fout gemaakt over te gaan naar ziggo.

Wij hebben dit gedaan om dat we graag Formule 1 live wilden kijken.

Een gelukje dat die nu niet door gaat.

Want met een 250 mb internet verbinding een resultaat van 3,5 mb halen is gewoon dramatisch en super slecht. Wifi klapt er om de haverklap gewoon uit.

Regelmatig monteurs in huis gehad maar die weten ook niet hoe het kan.

Tv opnemen werkt niet en geprogrammeerde programma's worden niet opgenomen.

Verder dagelijks kijken of programma's wel of niet goed geprogrammeerd zijn, en als je dan live tv aan hebt staan zorgen dat je niet langs een zender zappt die je aan het opnemen bent want die opname is dan mislukt! En meer dan 4 programma's tegelijk opnemen is ook niet mogelijk.

Wij zijn blij dat we een goeie telecom provider hebben op onze mobiel met een snel 4G netwerk zodat wij nog iets kunnen doen op internet.( Nee geen Vodafone ) wij hebben gelukkig Tele2 en halen op 4G 120mb.

Ondanks dat wij deze maand gratis tv en internet hebben gekregen presteerd ziggo het om de dienstverlening nog slechter uit te voeren dan voorheen. Ze denken daar we knijpen het signaal wel want ze hebben ook korting gekregen. En de oorzaak ligt volgens mij in de koper kabel waar iedereen in de buurt doorheen moet om tv te kijken, nee hoor meneer wij hebben glasvezel bij u in de wijk aangelegd.nou echt NIET,k woon hier nu in dit huis reeds 29 jaar en nog nooit heeft een kabelaar aangebeld om de koperen kabel te vervangen voor glasvezel. Sterker nog er is nooit een schop van ziggo bij ons in de straat geweest.

Nog 1 maand en weer snel naar glasvezel internet en tv van Xs4all.

Wij hadden echt NOOIT naar ziggo moeten gaan!

Harrie
01-04-2020

Slechtste Service ooit

Begin februari 2x de Ziggo Next aangevraagd. Na 12 uur bellen en 4 monteurs (waarvan 2 niet zijn komen opdagen) doet de het kastje het nog niet. Nu moet ik wachten tot het corona virus voorbij is. (dus in totaal 5 maand zonder tv) Je wordt iedere keer weer van het kastje naar de muur gestuurd. Iedereen schuift alles op elkaar af en ik zit maanden zonder tv! Waardeloze service!

Ivo
01-04-2020

Vergissing met de factuur n het voordeel van Ziggo

Vijf jaar lang zonder problemen een abonnement voor TV en internet bij Ziggo. Paar dagen geleden krijg ik plots een brief met als boodschap: 'U betaalt al enige tijd niets voor uw TV abonnement, er komt vanaf nu 20€ bij'. Ik controleer mijn factuur en er staat bij alle facturen heel duidelijk genoemd "Internet Z2 & TV Standaard met Smartcard" met de kosten erachter die ik overeengekomen ben met Ziggo. De telefonisch klantenservice bevestigt de brief en zegt niets voor me te kunnen doen. Het is betalen of opzouten. Ze passen zelfs zonder mijn goedkeuring de automatische incasso aan. Uiteraard zou ik wel mogen 'onderhandelen' over een ander abonnement, maar bezwaar maken is onmogelijk. Zowel telefonisch als via de chat staat de klantenservice totaal niet open voor enige uitleg en krijg ik te horen dat ondanks de tekst op mijn factuur zij schijnbaar zien dat het er toch niet in zit en ik maar moet betalen, opzouten of onderhandelen. Laat ik op zijn minst concluderen dat de service slecht is.

Jenny
30-03-2020

Niemand weet daar iets, heb vaak moeten bellen.kosten worden niet vergoed.bij tele2 zeggen ze tenminste ik bel u wel even.heb 2 keer modem toegestuurd gekregen.had graag 3 in 1 willen hebben, maar bij ziggo, snappen ze er niets van, dom volk en ook nog onaardig en onbeleefd.

Heb na veel bellen enz. Alles weer zoals het was.t.v.nog wel via ziggo.huistelefoon en internet via tele2 en de mobiele motel.bij t-mobiles het loopt eindelijk weer zoals het was.prima en rustig nog.

Alleen nu de nota nog, die is ook niet goed.ik waarschuw alle mensen in nederland.begin niet aan ziggo.allemaal ellende.

Pim
30-03-2020

Vriendelijke medewerkers maar geen kennis.

Wat een amateuristisch bedrijf is Ziggo. Afgelopen week wel 5 uur aan de telefoon gezeten met meerdere medewerkers, want je wordt van de ene medewerker naar de andere gestuurd.

Allemaal zijn ze even vriendelijk, maar hebben geen kennis van de producten of diensten.

Afspraken die vervolgens gemaakt worden, komt Ziggo niet na. Intern geven zij elkaar de schuld van de dingen die fout gaan.

Geeft geen vertrouwen wanneer je net klant bent!