Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Ik heb het duurste Ziggo pakket (Internet Max / 500 Mbit en TV Max) en de dienst is afschuwelijk. Ik heb hieronder de data voor jullie verzameld. Deze is middels een software programma die €11 koste en mijn internet storingen allemaal opschreef
In kort:
- Mijn internet valt gemiddeld 25 KEER per dag uit. In deze periode kan ik helemaal niks. Nul internet.
- De gemiddelde uitval duurt 8 minuten en 47 seconden. De router herstarten verandert hier helemaal niks aan.
- Op de gemiddelde dag heb ik 3 uur en 41 minuten lang geen internet. Dit is 15.4% van mijn hele dag.
- Ik heb gemiddeld per dag 13 keer dat mijn internet voor een kwartier uitvalt (14.4 min tot 16.5 min)
- Tijdens het schrijven van deze post viel mijn internet weg en moest ik 16 minuten en 10 seconden wachten om te kunnen posten
Hulp van Ziggo was niks waard. Ik heb 8x met Ziggo gebeld, elke keer wordt ik met een dommer persoon verbonden die minder voor me kan betekenen. De monteur is al langs geweest. Mijn modem instellingen zijn al gewijzigd en 5Ghz staat aan. En ik doe mijn modek ook uit aan wanneer internet weg valt in de hoop dat het maar een seconde sneller weer online gaat. Geen geluk.
Ziggo is gewoon een waardeloos bedrijf.
Na de Ziggo ellende vroeger bij mijn ouders thuis, had ik gezworen zelf nooit Ziggo te nemen. Maar jammergenoeg had mijn vriend dit netwerk al.
Het begon al met een verouderde mediabox en internetmodem. Vanaf dag 1 al geen fatsoenlijk internet en een ruis door de televisie.
De klantenservice had ook altijd al een wachttijd van minimaal 30 minuten (zegt eigenlijk al genoeg). Na bellen en bellen kregen we dan eindelijk een monteur en nieuw materiaal.
Ook dat gaf uiteraard niet en zo lang het abonnement liep heeft mijn telefoon (KPN) als wifi hotspot gedraaid voor al het apparatuur in huis. Nu weer gelukkig alles bij KPN.
Wees slim en neem geen Ziggo!
Hoe kun je zo incapabel zijn? Je moet toch gewoon normaal internet kunnen regelen. Het internet valt om de haverklap weg en een online spel spelen wordt me gewoon onmogelijk gemaakt omdat het slechtste internet van het slechtste bedrijf ter wereld niet eens normaal werkt. Ik weet dat jullie geen gevoel hebben, maar ga je schamen!
Ziggo weigert toetegeven dat de connect box outdated is. het internet is daardoor on-betroubaar en waardoor het haperren (lagg) ontstaat, dit is waardoor ziggo naar mijn mening hun eigen graf graaft. Mijn conclusie is: ziggo levert goed internet maar levert een outdated modem waardoor je problemen hebt, en dus eigenlijk betaald voor onbetroubaar en waardelooze internet verbindingen.
Wat een verschrijkelijk bedrijf is ziggo toch. In december zijn wij overgestapt naar Ziggo, en sinds december valt het internet al steeds weg. Monteur is geweest, modem vervangen (de mediabox XL die Ziggo levert werkt niet goed als internet en tv tegelijk worden gebruikt, Ziggo weet dit maar blijft de mediabox gewoon opsturen), instellingen in t modem al tich keer aangepast vanuit Ziggo, maar het internet blijft weg vallen. Nu probeer ik op te zeggen maar Ziggo weigert dit omdat we een contract bij ze hebben. Ziggo hoeft zich dus niet aan het contract te houden dat ze stabiel internet en tv leveren, maar ik moet me wel aan het contract houden. Van enige vorm van meedenken of compensatie is totaal geen sprake. Ontzettend slecht bedrijf met ontzettend slechte service. Ik blijf bellen en klagen tot we eindelijk gewoon internet hebben of het contract wordt ontbonden. Ik snap wel dat Ziggo reviews op Facebook en Google heeft uitgezet want jeetje wat een zooitje is het daar.
Betalen voor 250 MB, maar tevreden moeten zijn met een zeer instabiele 20 MB. En te maken hebben met een klantenservice die alleen maar standaard antwoorden uitpoept. Daar betaal ik toch niet voor? Wordt tijd voor wat anders.
Ziggo kan geen contract overzetten, ondanks toezegging (voorafgaande aan contract).
Ziggo communiceert niet, onvolledig en onjuist.
Juni 2019 ben ik klant geworden bij ziggo.
Kreeg een verouderde media box de eerste deed het ook niet. monteur langs gekomen een nieuwe
Geïnstalleerd maar dit was ook een verouderd model en deze is ook erg traag en valt vaak uit
Monteur gaf aan om te bellen naar het hoofdkantoor
Heb ik gedaan klacht neer gelecht zij kwamen met een oplossing
Ze hadden een nieuwe media box die hadden die klachten niet maar moest ik wel een malig 25€
Betalen. Heb ik niet gedaan en aangegeven dat ik dit geen stel vond
En ga per juni weg. Ik raad Ziggo ook echt af erg duur en geen kwaliteit.
Ga weer terug naar KPN nog goedkoper ook.
Wifi valt zeer regelmatig zomaar weg. Kan soms een hele dag op een stoel bij de meterkast zitten om het modem te resetten.
Sinds februari opnieuw abonnement afgesloten, spijt spijt spijt.
Mediabox next na iedere update alle instellingen weg, terugkijk niet te doen.
Al twee keer een nieuw modem ontvangen die ook slecht werkt.
Door verkoop verkocht basis internet met Max tv maar dat gaat volgens de ene medewerkers wel en de anderen zegt dat het niet kan.
Wil er zsm vanaf maar dat kan niet zeggen ze.
Gisteren een monteur in huis gehad toen werkte het even, maar hij was de straat nog niet uit en de problemen begonnen opnieuw.
Kortom zsm weer terug naar glasvezel van Tmobile en tv van CanalDigitaal.
E.M.Roodnat Geldermalsen
Gisteravond een paar potjes in een online spelletje gespeeld, en ik ben in totaal 17 keer uit de potjes verwijderd vanwege mijn slechte internet.
En om de kers op de taart te zetten, omdat ik zo vaak de potjes verliet heb ik een ban gekregen van 24 uur, heel erg bedankt Ziggo!
Na 2 jaar ontevredenheid wilde ik mijn contract opzeggen. Krijg ik na een aantal weken gelijk een factuur van een openstaand bedrag (eenmalige kosten). Wat een onzin, witte oplichters! BAH Ik raad niemand Ziggo aan.!
Probeer mijn contract op te zeggen. medewerker zegt ik zet je even in de wacht en ik hang nu al 15 minuten in de wacht. Waardeloze tactiek om je cijfers op te poetsen van de medewerker.
Nu al dagen lang problemen met internet. Ik moet thuiswerken dus ben volledig afhankelijk van internet.
Vanaf een bepaalde dag heb ik continue problemen dat de verbinding weg valt. Zowel van al mijn apparaten als wifi als de tv. Uiteraard ligt dat aan mijn bekabeling thuis (wifi valt uit :-)) Chat reageert gewoon nergens op. Twee volle avonden meer dan een uur volgehouden, geen enkele reactie.
En ik ben dus volledig afhankelijk van internet nu en je wordt gewoon genegeerd en in de steek gelaten.
Daarnaast ligt het uiteraard aan mijn bekabeling terwijl ik op diverse fora zie dat anderen hetzelfde probleem hebben. Maar de storingen pagina op Ziggo zegt natuurlijk dat er niets aan de hand is.
Ik heb al 10 jaar alleen slechte ervaringen met Ziggo. Probleem is dat ik niet kan overstappen anders was ik binnen 2 tellen weg.
Ik heb al 3 ziggo wifi boxen gehad die allemaal stuk voor stuk kapot gingen. Ik gaf ziggo nog een laatste kans en nu heb ik de ziggo ‘connectbox’. Wat een waardeloos ding is dat. De wifi is ALTIJD traag of de wifi doet het gewoon niet. Het irriteert me mateloos. Ik ben zeer ontvreden. Ik heb het echt gehad met ziggo. Ik zou ziggo ook NOOIT aanbevelen! Ik stap binnenkort over naar xs4all.
Voetbal Inside. En anderen programma's zijn
niet te volgen met ziggo go op de pc. Voortdurend stop en opnieuw starten. En dat duurt al weken, wat een waardeloze troep. Heel dat ziggo, zelfs een 1 is nog 100% teveel.
Ziggo zet de zenders met films open in een tijd waarin wij met een hele nare virus te maken hebben. Even open, mensen zijn thuis, lekker gemaakt en op deze wijze abonnee's verwerven. Verachtelijke wijze van handelen.
Het internet is nog slechter dan met de oude ADSL telefoonlijn. Mega traag, zie de webpagina gewoon in blokjes opkomen. zeker 3-4 keer per dag verbinding weg.
Tv kijken ook vol met problemen, mediabox komt steeds met de melding dat de verbinding verbroken wordt, of de melding "geen activiteit mediabox gaat in standby ", dit uiteraard tijdens tv kijken.
Koretom, goedkoper dan KPN, maar kwaliteit 0! Ga vooral niet naar Ziggo!
Na jaar Ziggo verhuisd naar Appartement.
Veel dikken betonnen muren.
Dat wel
Aansluiting 10 minuten klaar.
Geen goed internet
Na 3 maanden een vriendelijke nette monteur
4 uur er aan gewerkt.
“ meneer ik ga niet eerder weg voor het goed werkt”
Noch steeds traag internet
“ ja maar u moet 2 boosters hebben”
Gemakkelijk te installeren.
Sturen wij u toe ( ongeveer 100 euro als ik mij goed herinner .
Nieuwe TV gekocht.
Vooraf Weerd gebeld.
U moet een kabel trekken.
Stuk uit de buitendeur zagen mevrouw?
U kunt 2 boosters huren
Dan zult u zien dat het werkt
Mevrouw die heb ik al bij u gekocht.
Als laatste redmiddel een nieuwmodem.
Stuur ik u toe
Gelukkig was de monteur van de TV bereid voor 60 euro de zaK in orde te máken.
Gelukkig kwam terwijl hij aan het de nieuwe modem .
Werkte niet
Als compensatie waar ik om vroeg werd mij terwijl het zomer gaat worden zonder sport een extra zender aangeboden
Nu een korting op het abonnement mits ik tenminste een jaar het contract verleng.
Als iemand die al meer dan 30 jaar lid is, wel erg mager.
Heb 4 jaar lang geen Netflix kunnen kijken
Geluk heeft mijn zoon hierbij wel Hij woont in Utrecht en heeft een prima ontvangst
Ga dinsdag laten weten niet accoord te gaan met de compensatie
Wordt vervolgd
Weer geen Wi-Fi, site geeft geen storing. Veel betalen, altijd storing. Mooi weer overstappen naar KPN