Ka
08-04-2020

Internet instabiel en traag

De laatste weken dramatisch verslechterd. Ze zeggen dat ze langs moeten komen, maar komen voorlopig niet.

Fred
07-04-2020

Komen woord net na.

Sinds 2017 heb ik een abonnement bij zigo, sinds die tijd heb ik geregeld dat mijn tv het niet doet. ik krijg dan zeer slecht beeld. ik heb in de periode tot nu 4 nieuwe boxen gehad en diverse keren is er een monteur geweest. in febr is er voor het laatst een monteur geweest en de klachten zijn voor een groot deel verholpen. er is mij toen verteld dat ik een schadevergoedig kon ontvangen en heb daar ook contact over gehad. deze schade vergoeding zou 788 euro bedragen en zou binnen 1 maand afgehandeld zijn volgens de medewerker. echter na 2 maanden was het nog niet afgehandeld, dus i ben gaan bellen. en toen kreeg ik tot mijn stommeverbijstering te horen dat de schade vergoeding 85 euro zou zijn, hier ben ik niet mee akkoord gegaan en de klantenservice heeft ook contact gehad, deze vond echter dat het bedrag niet in verhouding stond met het ongemak. vanaf 2017 nauwelijks tv en wel maandelijks betalen. graag zou ik een redelijke schade vergoeding van ziggo ontvangen, die in verhouding staat met 3 jaar nauwelijks tv. mocht dit niet tot een oplossing komen dan zal ik de gang naar de rechter maken.

Rien
07-04-2020

Ziggo kan drukte niet aan

Ik merk dat internet heel traag is. Doorlopend tussen de 4-8 Mpbs. Alle kanalen van de modem al geprobeerd, inclusief de 5G. Ze kunnen het thuis werken niet aan bij Ziggo

Mario
04-04-2020

Heel veel ellende ,en tijd aan ziggo kwijt wat een drama bedrijf

Verhuizing doorgegeven

Dan weet je het wel bij Ziggo, eerst een heel nieuw abonnement in me strot gedrukt. Toen weer de levering op hold . Daarna weer alles om gegooid . Heel veel keer moeten bellen met zo.n doorschakel service. Wat je hoop geld kost. Aangegeven dat ik een cdi module hebt ,dus geen media box nodig. Uit eindelijk de doos binnen ,en ja hoor een media box erin te grote van een oude video recorder met een eigen afstandsbediening .zo aangegeven dat we dat niet willen . Nu weer problemen met die connectbox die om de haverklap de wifi er af knalt. Dus maandag maar weer een halve dag gaan bellen over hoe en wat . Dus ziggo krijgt van mij een cijfer 1

HJ
03-04-2020

Voetbal Inside 3 april

Niet te volgen op de laptop. Voortdurend stop en opnieuw starten. Ziggo: bar!

Koen
03-04-2020

Ongekend slecht internet

PS4 kan geen verbinding maken, google home kan geen verbinding maken, beloofde snelheid wordt niet geleverd. Echt het slechtste netwerk van Nederland

02-04-2020

Super slecht en trager dan adsl

Wij hebben helaas de fout gemaakt over te gaan naar ziggo.

Wij hebben dit gedaan om dat we graag Formule 1 live wilden kijken.

Een gelukje dat die nu niet door gaat.

Want met een 250 mb internet verbinding een resultaat van 3,5 mb halen is gewoon dramatisch en super slecht. Wifi klapt er om de haverklap gewoon uit.

Regelmatig monteurs in huis gehad maar die weten ook niet hoe het kan.

Tv opnemen werkt niet en geprogrammeerde programma's worden niet opgenomen.

Verder dagelijks kijken of programma's wel of niet goed geprogrammeerd zijn, en als je dan live tv aan hebt staan zorgen dat je niet langs een zender zappt die je aan het opnemen bent want die opname is dan mislukt! En meer dan 4 programma's tegelijk opnemen is ook niet mogelijk.

Wij zijn blij dat we een goeie telecom provider hebben op onze mobiel met een snel 4G netwerk zodat wij nog iets kunnen doen op internet.( Nee geen Vodafone ) wij hebben gelukkig Tele2 en halen op 4G 120mb.

Ondanks dat wij deze maand gratis tv en internet hebben gekregen presteerd ziggo het om de dienstverlening nog slechter uit te voeren dan voorheen. Ze denken daar we knijpen het signaal wel want ze hebben ook korting gekregen. En de oorzaak ligt volgens mij in de koper kabel waar iedereen in de buurt doorheen moet om tv te kijken, nee hoor meneer wij hebben glasvezel bij u in de wijk aangelegd.nou echt NIET,k woon hier nu in dit huis reeds 29 jaar en nog nooit heeft een kabelaar aangebeld om de koperen kabel te vervangen voor glasvezel. Sterker nog er is nooit een schop van ziggo bij ons in de straat geweest.

Nog 1 maand en weer snel naar glasvezel internet en tv van Xs4all.

Wij hadden echt NOOIT naar ziggo moeten gaan!

Harrie
01-04-2020

Slechtste Service ooit

Begin februari 2x de Ziggo Next aangevraagd. Na 12 uur bellen en 4 monteurs (waarvan 2 niet zijn komen opdagen) doet de het kastje het nog niet. Nu moet ik wachten tot het corona virus voorbij is. (dus in totaal 5 maand zonder tv) Je wordt iedere keer weer van het kastje naar de muur gestuurd. Iedereen schuift alles op elkaar af en ik zit maanden zonder tv! Waardeloze service!

Ivo
01-04-2020

Vergissing met de factuur n het voordeel van Ziggo

Vijf jaar lang zonder problemen een abonnement voor TV en internet bij Ziggo. Paar dagen geleden krijg ik plots een brief met als boodschap: 'U betaalt al enige tijd niets voor uw TV abonnement, er komt vanaf nu 20€ bij'. Ik controleer mijn factuur en er staat bij alle facturen heel duidelijk genoemd "Internet Z2 & TV Standaard met Smartcard" met de kosten erachter die ik overeengekomen ben met Ziggo. De telefonisch klantenservice bevestigt de brief en zegt niets voor me te kunnen doen. Het is betalen of opzouten. Ze passen zelfs zonder mijn goedkeuring de automatische incasso aan. Uiteraard zou ik wel mogen 'onderhandelen' over een ander abonnement, maar bezwaar maken is onmogelijk. Zowel telefonisch als via de chat staat de klantenservice totaal niet open voor enige uitleg en krijg ik te horen dat ondanks de tekst op mijn factuur zij schijnbaar zien dat het er toch niet in zit en ik maar moet betalen, opzouten of onderhandelen. Laat ik op zijn minst concluderen dat de service slecht is.

Jenny
30-03-2020

Niemand weet daar iets, heb vaak moeten bellen.kosten worden niet vergoed.bij tele2 zeggen ze tenminste ik bel u wel even.heb 2 keer modem toegestuurd gekregen.had graag 3 in 1 willen hebben, maar bij ziggo, snappen ze er niets van, dom volk en ook nog onaardig en onbeleefd.

Heb na veel bellen enz. Alles weer zoals het was.t.v.nog wel via ziggo.huistelefoon en internet via tele2 en de mobiele motel.bij t-mobiles het loopt eindelijk weer zoals het was.prima en rustig nog.

Alleen nu de nota nog, die is ook niet goed.ik waarschuw alle mensen in nederland.begin niet aan ziggo.allemaal ellende.

Pim
30-03-2020

Vriendelijke medewerkers maar geen kennis.

Wat een amateuristisch bedrijf is Ziggo. Afgelopen week wel 5 uur aan de telefoon gezeten met meerdere medewerkers, want je wordt van de ene medewerker naar de andere gestuurd.

Allemaal zijn ze even vriendelijk, maar hebben geen kennis van de producten of diensten.

Afspraken die vervolgens gemaakt worden, komt Ziggo niet na. Intern geven zij elkaar de schuld van de dingen die fout gaan.

Geeft geen vertrouwen wanneer je net klant bent!

Lillian

Ziggo ligt klanten op

Elke mnd betaal ik via automatische incasso €71 voor mijn abonnement. Plots €96!

Ik krijg een medewerkster aan de lijn die helaas geen verstand van zaken. Ze zegt dat ziggo in februari geprobeerd heeft te incasseren en dat het niet gelukt is. Op dat moment zie ik op mijn bankafschrift dat op19 én 24 februari dus 2x €71 van mijn rekening is afgeschreven! hoezo achterstand?

De onwetende medewerkster zegt dat ik te laat was in februari en ziggo daardoor €25 administratiekosten in rekening heeft gebracht. Ik merk op dat ik haar uitleg niet begrijp en zij gooit de hoorn op de haak! bizar hoe ziggo met klanten omgaat.

Ziggo is dus geen aanrader voor nieuwe klanten en afrader voor oude klanten. Xs4all is iets duurder naar daar weten ze tenminste hoe ze met klanten om moeten gaan en dáár geef ik liever mijn geld aan uit!

Roos
29-03-2020

Slechtste bedrijf van Nederland

Ik heb een ziggo abonnement afgesloten. Dat was mijn fout. Sorry, dat geef ik eerlijk toe. En dan maakt ziggo de ene fout na de andere. Eerst wordt opeens de levering van de modem gepauzeerd waardoor ik hem later zou ontvangen. Daarvoor gebeld meerdere keren. Uiteindelijk een dag eerder ontvangen en toen duurde het nog 2 dagen voor hij verbinding had. Niks mee opgeschoten dus. De dag erna krijgen we een andere modem die we moesten terugsturen. Die modem blijft ons achtervolgen en krijgen we steeds terug met de post. En sinds dien ligt 1x per week het internet eruit. Dan moet ik de volgende dag uren aan de telefoon hangen voor ze het internet weer op de juiste modem hebben gezet. En dan weet ik dat die het weer voor een paar dagen doet en dan zetten ze het weer over op de verkeerde modem. Echt waarom? hoe moeilijk kan dit zijn? en een huis zonder wifi waarbij 5 mensen nu thuis moeten werken is nogal kut. Dat kost ons echt ongelofelijk veel geld. Geen compensatie van de internetkosten. Wat een idioten.

Neem nooit ziggo!

Jelle

Koop nooit ziggo

Ziggo is een potje ellende.

als je suïcidale gedachtes hebt dan kan je dat versterken door en Ziggo abbonoment te halen.Je wordt gestrest en krijgt veel irritaties. Het werkt niet het loopt vast, je hebt hoge ping en het valt steeds weg. Als je dit leest: Koop nooit ziggo. je hebt genoeg providers om van te kiezen maar kies absoluut niet ziggo. ziggo is geldverspilling. Ik hoop dat je hier iets mee doet :)

Cindy

DRAMA !

Al een paar mnd achter elkaar geen beeld wél geluid op zo’n beetje alle zenders. Het begint meestal op vrijdag tot maandag en daarna hebben we weer overal beeld.zeg het maar?

Laatste keer zéér onbeschoft te woord gestaan door één van de Ziggo medewerkers en maar betalen en betalen.

Al meer dan 23 jaar klant en 13 decoders verder is het nog steeds DRAMA

Haije

Spoedaanvraag en terugbellen

Mijn moeder van 89 jaar heeft een alarmering ouderen ivm haar gezondheid, aangesloten op een Ziggo telefoonaansluiting. (Vrijdag) Hierop zit nu een defect met als gevolg geen verbinding. Ziggo gebeld, alles op afstand doorgenomen en een spoedaanvraag om een monteur langs te sturen en ik zal zsm gebeld worden. Na -3- uur nog geen belletje ontvangen. Dus maar weer eens gebeld. Nu wordt mij verstaan dat er geen spoedaanvraag is opgemaakt en dat de afspraak staat op maandag. De centralist had maling aan de alarmering aangesloten op het net. Dus het gehele weekend is mijn moeder afgesloten van de alarmering!. Waar gaan we met zijn allen naar toe in dit land en vooral de machtspositie van de provider indeze.

Corona virus is in het ziggo netwerk gekomen, TRAAG INTERNET

Wat een bagger snelheid is dat met het internet zeg, het wordt steeds meer terug gedraaid en dat voor net geen 100 euro per maand.

Ze moeten zich dood schamen daar.

Anton

Klote zooi daar

Ruim 2 weken aan het bellen voor een modem voor Ziggo nextboxen wordt van het kastje naar de muur gestuurd afbranden dat bedrijf ze moeten dereigen kapot schamen

Maud

Ziggo: 1 grote teleurstelling

In de mediamarkt overgehaald om ziggo aan te schaffen. On demand heeft het nooit gedaan. Internet heeft het in eerste instantie gebrekkig gedaan. Na een stroomstoring in het (soort studenten) pand doet het internet het ook niet meer. De deurbel doet het niet (wat we hebben doorgegeven) 1e monteur is geweest, heeft zegmaar alles gedaan om contact te krijgen met ons, gaat weg en wij zitten met onterechte voorrijkosten. 2e monteur komt pas anderhalve week later. Komt erachter dat het het niet gaat doen en snapt niet hoe het het ooit heeft kunnen doen. Er klopt iets niet met de aansluitingen in het pand en ze hadden het abonnement überhaupt nooit mogen afsluiten!

Inmiddels €150 aan kosten aan m'n broek voor iets waar ik geen gebruik van heb kunnen maken! Elke keer als ik bel voor dit probleem smijten ze andere dingen in je gezicht en maken ze je weer lekker met iets waar je helemaal niet voor belde. 2 dagen geleden willen we het internet abonnement opzeggen, mag niet, er MOET weer een monteur langskomen voordat we het mogen opzeggen. Terwijl we weten dat het niet gaat werken.

Vervolgens wachten we heel de ochtend op een monteur, we bellen en hij is opeens afgezegd zonder dat er ook maar iets is laten weten. Anderhalf uur aan de telefoon gezeten, 4 mensen gesproken, steeds minimaal 15 min wachten tot ik weer een stem hoor en dan ook steeds nog naar de verkeerde afdeling doorverbonden! Ook lekker voor de telefoonrekening dus.

Echt een klantenservice van niks. Ze vertellen je allemaal wat anders en ze helpen je niet met de problemen waar je voor belt.

Belachelijk hoe ze je zo om de tuin leiden keer op keer weer. Dit zou echt niet moeten kunnen. Zeker niet van zo'n groot bedrijf waar zoveel burgers van de service gebruik maken. Stelletje oplichters!

Mo

Triest bedrijf

Altijd weer een verassing die hoge facturen