Marco
28-08-2023

Slechte provider die er bestaat. Laten je als zakelijke gebruiker gewoon een week zonder internet zitten met een gewone verhuizing. Er is bij ziggo iets fout gegaan en niemand kan je vertellen wat er aan de hand is met als antwoord dat je maar gewoon moet afwachten tot het werkt.

Echt schandalig

Leke
16-08-2023

Zo verschrikkelijk slecht. Schrijven veel te veel af zeggen het de volgende keer te compenseren schrijven vervolgens weer te veel af en zo gaat het maar door. Zeggen dan dat het verrekend is met 2 maanden achterstand van 2 maanden dat ik al geen klant meer was. Als ik dan de klantenservice probeer te bellen laten ze me anderhalf uur staan en dan verbreken ze de verbinding en ook dit is meerdere malen gebeurd. Nu na 7 maanden niks meer van ZIGGO gehoord. Dit is diefstal en een wel heel erg lage streek gewoon CRIMINEEL! Mensen denk aub goed na voor u voor ZIGGO kiest.

Miranda
14-08-2023

Na ruim 25 jaar een contract te hebben ook eens geprobeerd om een korting te krijgen. Dat is gelukt. Nu begint de ellende. Film 1 wat we al jaren gratis hebben word in eerste instantie een jaar gratis en daarna? Bellen, want dat is niet de bedoeling. 3x na min 10 minuten in de wacht word de verbinding gewoon verbroken. Dan krijg je medewerkers aan de lijn die IK niet kan verstaan door het gebrekkig Nederlands dat zij spreken en als ik dan eindelijk wijs kan uit het gesprek snappen zij niet wat ik bedoel. Uiteindelijk komt de factuur. gewoon het normale bedrag zonder de korting, maar wederom de melding dat film 1 opgezegd is. Na zeker 10 telefoontjes gepleegd te hebben waar de telefonist(e) genoeg had aan postcode huisnr en geboorte datum krijg je ineens iemand die mij niet mag helpen omdat ik mijn klantnr niet kan vertellen. En omdat mijn man de contracttant is en niet kan bevestigen dat ik met zijn medeweten belt. Drama drama.

Jeannette
10-08-2023

Ik kan geen 0 geven maar wat een bedrijf.proberen onze moeder al dagen over te zetten ivm verhuizing conclusie we zouden worden terug gebeld dat is dus een no Go! Je wordt nl niet terug gebeld conclusie: mijn bejaarde moeder zit op haar nieuwe adres zonder telefoon en zonder televisie. Wij kunnen haar niet bereiken en zij ons niet! Wat een desillusie dit bedrijf!

Dirk Jan
08-08-2023

Voor diegene die mijn eerdere review gelezen heeft over het bestellen van de WIFIPODS. De soap continues. Reactie van ziggo was het bericht (de review dus) via messenger naar ziggo te sturen. Het zou direct opgelost worden. En dit direct gedaan. Ik dacht ik geef ze nog een kans. Na verloop van tijd werd er gereageerd en na vele berichten over en weer zou het opgelost worden. Nu na weer bijna 2 weken gaat de bel en daar werd een ziggo pakket afgeleverd. Ik zeer verheugd natuurlijk ik denk klaar zand er over. Maar wat schetst mijn verbazing ze sturen gewoon de eerder door teruggestuurde boosters dood leuk wdoen we nog allemaal bij eer terug naar mijn. oftewel we zijn gewoon weer bij af. Echt beste mensen wat doen we allemaal nog bij deze club. ze houden ons allemaal voor de gek. en je kunt niks doen dan alleen maar hard wegrennen. niemand neemt je serieus. ik ben blij dat ik maar een klein probleem heb maar wat als er echt iets aan de hand is. het lijkt erop dat ze er echt lol in hebben

07-08-2023

Tarief ineens verhoogd, heb het contract meteen opgezegd, er is mij beloofd dat ik zonder extra kosten mocht opzeggen echter moet ik nu het hele contract afmaken tegen hoger tarief. Sinds ik bij Ziggo zit (nu 11 maanden, godzijdank bijna verlost!) Heb ik alleen maar last van storingen, telkens als dit gebeurt zie ik dat er veel klachten zijn van andere klanten van Ziggo met dezelfde problemen. Ziggo heeft zijn zaakjes niet op orde en verdient het dus om veel klanten te verkiezen. Gefeliciteerd!

05-08-2023

Van privé naar zakelijk abonnement overgestapt. Een maand van te voren opgezegd en aangevraagd. Nu al een week geen TV en internet omdat de Wi-Fi-pods niet leverbaar zijn. Navraag bij de klantenservice leert dat dit al geruime tijd bekend is. Ziggo verzuimt om de klant hierover te informeren, een deel levering te doen van de apparatuur die ze wel op voorraad hebben of de oude apparatuur te heractiveren. Ze kunnen geen tijdpad geven wanneer het wel opgelost is.

Wat een slechte service. Ik ben er klaar mee!

Mistral
03-08-2023

Op 30 juni hebben wij de diensten aangevraagd bij Ziggo omdat KPN helaas de diensten nog niet kan leveren op ons adres. Ziggo heeft akkoord gegeven en ons abonnement zou 28 juli ingaan. Ik zou een aantal dagen voordat het abonnement zou ingaan de apparatuur toegestuurd krijgen. Op 29 juli had ik nog steeds niks van Ziggo vernomen en ben ik zelf gaan bellen. Het bleek dat de WiFi boosters niet op voorraad waren en dat daarom onze gehele bestelling vertraging had. We moesten wachten totdat ze weer op voorraad waren. Na elke dag contact gehad te hebben met de klanten"service" zijn er tot op heden een hoop valse beloftes gedaan en nog steeds geen stap verder. Gelukkig hebben we wel een afspraak kunnen plannen met een monteur. Al ben ik benieuwd wat hij gaat installeren als we het apparatuur niet ontvangen hebben?!

Ik zal niet in detail treden maar het is beschamend hoe we te woord zijn gestaan door een aantal medewerkers.

Triest!

Kevin
01-08-2023

Na er achter te zijn gekomen dat ik 7.50 per maand meer betaal dan nieuwe klanten met exact hetzelfde pakket, contact opgenomen.

In eerste instantie uitgelegd wat er gaande is, waarna ik direct werd opgehangen. Dan ga je natuurlijk andere wijze van contact zoeken. Contact met leiding gevende? Onmogelijk. Uiteindelijk via facebook chat verwezen naar de klanten service weer te bellen, en te vragen naar afdeling klantbehoud, welke niet in de keuze menu viel. Dus heb ik maar via keuze menu gekozen voor vraag over betaling, en daarna naar afdeling klantbehoud gevraagd.

Hierna een zeer onbeschoft persoon aan de lijn gekregen. Met een opmerking als "oh ja ik weet wel waarom je belt. Jij zit in budget beheer, en daarom wilt je minder betalen."

Gezellig dit. Toch maar overstappen denk ik.

Claire
17-07-2023

Ik heb uitsluitend goede ervaringen met Ziggo. Ze zijn aardig; geen lange wachttijden. Zojuist Ken gesproken. Uitermate aardige jongeman.

Esmé
11-07-2023

Ik lees al meerdere reviews dat ziggo ouderen telefonisch benadert met mooie aanbiedingen. Zo is nu ook mijn vader van 81 de dupe hiervan. Binnen de opzegtermijn van 14 dagen toch besloten niet te willen overstappen en nu brengt ziggo de volledige kosten voor een heel jaar (€1.115) in rekening. Ze beweren dat het buiten de opzegtermijn was, dit is niet waar. Alles is telefonisch gegaan, dus geen schriftelijk bewijs. Walgelijk bedrijf dat over de rug van bejaarden geld probeert af te troggelen.

Wanja
07-07-2023

Waardeloos en veel te duur bedrijf begin er aub niet aan plus je word onbeschoft behandeld.Instinkers om je dan weer eens 12 maanden moet blijfen zitten bij een stelletje uit buiters.Mijn Vader van 88 hebben ze beet hij moet nu 97 euro per maand betalen ba wat een af zetters.

Poepjes
07-07-2023

Traag, duur en brengt restwaarde van apparatuur in rekening bij opzeggen die ik zelf in de winkel heb aangeschaft (CI+ module voordat je ze alleen bij hun kon huren). Dreigen nu met incassobureau. Oplichters.

Jos
07-07-2023

Ik ben GEEN klant van ziggo en toch schrijft ziggo zonder mijn toestemming en vooral zonder machtiging geld van mijn rekening af. Ik boekte het geld uiteraard terug en toen werd ziggo boos want nu begint ziggo mij te bedreigen met hoge incassokosten en beslaglegging. Heb ziggo al 200 keer gebeld maar wordt als afval behandeld en ze beledigen en dreigen alleen maar. Wat een crimineel bedrijf. Ziggo is de allerduurste provider, ziggo heeft het slechtste product, ziggo heeft de meest incompetente medewerkers, ziggo is het onbeschofts en is crimineel door zonder machtiging geld te stelen en te dreigen als je get lef hebt om je geld terug te eisen. Wat een tuig werkt daar bij ziggo. Ik zal er noooooooooit klant worden en raad iedereen af om bij de allerduurste provider ziggo klant te worden.

Annemarie
04-07-2023

Nooit meer Ziggo. We zijn nu al 3 maanden bezig om ons teveel betaalde geld terug te krijgen. Na verloop van 3 maanden en 10 medewerkers en loze beloftes verder, hebbeb we vandaag weer bijna 3 uur aan de telefoon gehangen. Wat een onfatsoenlijke bedrijf is dit. Je zult bij Ziggo maar bij de klantenservice werken. Deze mensen zijn zo geprogrammeerd, bij elke medewerker hetzelfde verhaal., nog 2 weken wachten. Dan staat het gegarandeerd op de rekening. Dit is onderhand al 8 weken geworden. De directie in Hoog Caterijne aangeschreven, brief zal wel in de prullenbak zijn beland. Nog geen reacties gehad. Deze mensen interesseert het niet of jij in de problemen komt, omdat dit geld is gereserveerd is voor medische onkosten en of wij hierdoor in de problemen komen. Deze mensen zijn alleen maar bezig met eigen belang. Wij zijn 40 jaar klant geweest en altijd netjes op tijd alles betaald. Schandalig, hoop dat jullie geen aanspraak kunnen maken op F 1. Nieuwe klanten verdient Ziggo niet

Gerard
01-07-2023

Ziggo

zeer slecht 1 juli opgezegd wordt nog eens een maand extra van mijn rekening gehaald inclusief euro 5,00 totaal euro 64,00

voor mij nooit geen ziggo meer

Corine
30-06-2023

Extra media box gevraagd vd sl. kamer, die is uit mijn flatbrievenbus gestolen, stak 25 cm eruit volgens buurman. Na 4 keer weer opnieuw besteld te hebben en steeds weer fout gegaan doordat de computer 't niet aankan, want die denkt dat we 'm al hebben en na onderzoek nog steeds niets nu 17 dagen later ook nog 's mijn XL versie uitgezet? Nou moet ik weer bellen. De 1ste keer kon 't toch ook, waarom nou niet? Volgens medewerker door computer die 't niet begrijpt. Maar je word ook 3 keer uit de lijn gegooid, in eens geen geluid meer, weer alles opnieuw doen en dat terwijl ze ook terug kunnen bellen aangezien de laatste mijn nr oplas of dat klopte als ik weer weg zou vallen. Ik denk dat ze 'm gewoon erop leggen, te ingewikkeld voor ze. Ik wou dat ik hun aanbieding 9mnd XL erbij niet had aangenomen, want dan kon ik weg, want ik ben ze spuugzat

Manita
28-06-2023

Maand zonder internet, 14 dagen geen tv/radio. we zouden hebben opgezegd.? We hebben de next mini juist aangeschaft en laten installeren. Kregen ook een oud upc jastje, stond ineens voor onze deur? ja die is teruggestuurd, met begeleidende brief. Zouden alles weer aan zetten., mooi dat er niks gebeurde. Weer 1 uur en kwartier aan telefoon. Na 2 monteurs verder eindelijk alles weer in werking. Geld terug? Ja dan moet je even bellen.

Gerry
28-06-2023

23 minuten geleden

Ziggo is Scam

Ziggo is een onbetrouwbare bedrijf ze houden zich niet aan de afspraken eerst bieden ze je zogenaamd een korting aan op je abonnement dan krijg je een mailtje om dat zogenaamd te bevestigen maar wat ze je niet vertellen is dat je weer aan een contract vast zit wat notabene ook nog hoger uitvalt als wat ze je beloven . De televisie kanalen zijn echt waardeloos en veel herhalingen. Internet is niet zo snel als ze beweren. Klantenservice is onprofessioneel rommelig en werken langs elkaar heen Kortom geen transparant helder en eerlijk bedrijf . Geen zaken doen met dit bedrijf!

Datum van ervaring: 22 juni 2023

Sandra
27-06-2023

Wil nogmaals mn verhaal hier kwijt. Ziggo doet het echt niet goed. Van ellende overgestapt. Werd Vanmiddag in de wacht gezet, heb 20 min met mn mobiel aan mn oor gezeten voordat ik erachter kwam dat de verbinding gewoon verbroken was. Ziggo chat geprobeerd en tijdens het typen werd het gesprek beëindigd. Probeer een compensatie terug te krijgen na 1 1/5 week geen internet. Kansloos heb het opgegeven. De problemen die ik had heb ik 7 medewerkers gesproken. Over 1 ding waren zij het eens! Het duurt 3 werkdagen! Helaas voor mij duurde het al anderhalve week. Medewerkers ziggo hebben echt een cursus probleem oplossing nodig ipv van standaard vragen opzeggen die op het scherm verschijnen. Niemand zit te wachten om over te stappen maar ja om 7x hetzelfde riedeltje te vertellen en weer dezelfde vragen beantwoorden, daar ben je wel een keer klaar mee. Deze vraag gaat met spoed naar de afdeling en ehhhh oh ja, dat duurt 3 werkdagen!