Claire
17-07-2023

Ik heb uitsluitend goede ervaringen met Ziggo. Ze zijn aardig; geen lange wachttijden. Zojuist Ken gesproken. Uitermate aardige jongeman.

Esmé
11-07-2023

Ik lees al meerdere reviews dat ziggo ouderen telefonisch benadert met mooie aanbiedingen. Zo is nu ook mijn vader van 81 de dupe hiervan. Binnen de opzegtermijn van 14 dagen toch besloten niet te willen overstappen en nu brengt ziggo de volledige kosten voor een heel jaar (€1.115) in rekening. Ze beweren dat het buiten de opzegtermijn was, dit is niet waar. Alles is telefonisch gegaan, dus geen schriftelijk bewijs. Walgelijk bedrijf dat over de rug van bejaarden geld probeert af te troggelen.

Wanja
07-07-2023

Waardeloos en veel te duur bedrijf begin er aub niet aan plus je word onbeschoft behandeld.Instinkers om je dan weer eens 12 maanden moet blijfen zitten bij een stelletje uit buiters.Mijn Vader van 88 hebben ze beet hij moet nu 97 euro per maand betalen ba wat een af zetters.

Poepjes
07-07-2023

Traag, duur en brengt restwaarde van apparatuur in rekening bij opzeggen die ik zelf in de winkel heb aangeschaft (CI+ module voordat je ze alleen bij hun kon huren). Dreigen nu met incassobureau. Oplichters.

07-07-2023

Ik ben GEEN klant van ziggo en toch schrijft ziggo zonder mijn toestemming en vooral zonder machtiging geld van mijn rekening af. Ik boekte het geld uiteraard terug en toen werd ziggo boos want nu begint ziggo mij te bedreigen met hoge incassokosten en beslaglegging. Heb ziggo al 200 keer gebeld maar wordt als afval behandeld en ze beledigen en dreigen alleen maar. Wat een crimineel bedrijf. Ziggo is de allerduurste provider, ziggo heeft het slechtste product, ziggo heeft de meest incompetente medewerkers, ziggo is het onbeschofts en is crimineel door zonder machtiging geld te stelen en te dreigen als je get lef hebt om je geld terug te eisen. Wat een tuig werkt daar bij ziggo. Ik zal er noooooooooit klant worden en raad iedereen af om bij de allerduurste provider ziggo klant te worden.

Annemarie
04-07-2023

Nooit meer Ziggo. We zijn nu al 3 maanden bezig om ons teveel betaalde geld terug te krijgen. Na verloop van 3 maanden en 10 medewerkers en loze beloftes verder, hebbeb we vandaag weer bijna 3 uur aan de telefoon gehangen. Wat een onfatsoenlijke bedrijf is dit. Je zult bij Ziggo maar bij de klantenservice werken. Deze mensen zijn zo geprogrammeerd, bij elke medewerker hetzelfde verhaal., nog 2 weken wachten. Dan staat het gegarandeerd op de rekening. Dit is onderhand al 8 weken geworden. De directie in Hoog Caterijne aangeschreven, brief zal wel in de prullenbak zijn beland. Nog geen reacties gehad. Deze mensen interesseert het niet of jij in de problemen komt, omdat dit geld is gereserveerd is voor medische onkosten en of wij hierdoor in de problemen komen. Deze mensen zijn alleen maar bezig met eigen belang. Wij zijn 40 jaar klant geweest en altijd netjes op tijd alles betaald. Schandalig, hoop dat jullie geen aanspraak kunnen maken op F 1. Nieuwe klanten verdient Ziggo niet

01-07-2023

Ziggo

zeer slecht 1 juli opgezegd wordt nog eens een maand extra van mijn rekening gehaald inclusief euro 5,00 totaal euro 64,00

voor mij nooit geen ziggo meer

Corine
30-06-2023

Extra media box gevraagd vd sl. kamer, die is uit mijn flatbrievenbus gestolen, stak 25 cm eruit volgens buurman. Na 4 keer weer opnieuw besteld te hebben en steeds weer fout gegaan doordat de computer 't niet aankan, want die denkt dat we 'm al hebben en na onderzoek nog steeds niets nu 17 dagen later ook nog 's mijn XL versie uitgezet? Nou moet ik weer bellen. De 1ste keer kon 't toch ook, waarom nou niet? Volgens medewerker door computer die 't niet begrijpt. Maar je word ook 3 keer uit de lijn gegooid, in eens geen geluid meer, weer alles opnieuw doen en dat terwijl ze ook terug kunnen bellen aangezien de laatste mijn nr oplas of dat klopte als ik weer weg zou vallen. Ik denk dat ze 'm gewoon erop leggen, te ingewikkeld voor ze. Ik wou dat ik hun aanbieding 9mnd XL erbij niet had aangenomen, want dan kon ik weg, want ik ben ze spuugzat

Manita
28-06-2023

Maand zonder internet, 14 dagen geen tv/radio. we zouden hebben opgezegd.? We hebben de next mini juist aangeschaft en laten installeren. Kregen ook een oud upc jastje, stond ineens voor onze deur? ja die is teruggestuurd, met begeleidende brief. Zouden alles weer aan zetten., mooi dat er niks gebeurde. Weer 1 uur en kwartier aan telefoon. Na 2 monteurs verder eindelijk alles weer in werking. Geld terug? Ja dan moet je even bellen.

Gerry
28-06-2023

23 minuten geleden

Ziggo is Scam

Ziggo is een onbetrouwbare bedrijf ze houden zich niet aan de afspraken eerst bieden ze je zogenaamd een korting aan op je abonnement dan krijg je een mailtje om dat zogenaamd te bevestigen maar wat ze je niet vertellen is dat je weer aan een contract vast zit wat notabene ook nog hoger uitvalt als wat ze je beloven . De televisie kanalen zijn echt waardeloos en veel herhalingen. Internet is niet zo snel als ze beweren. Klantenservice is onprofessioneel rommelig en werken langs elkaar heen Kortom geen transparant helder en eerlijk bedrijf . Geen zaken doen met dit bedrijf!

Datum van ervaring: 22 juni 2023

Sandra
27-06-2023

Wil nogmaals mn verhaal hier kwijt. Ziggo doet het echt niet goed. Van ellende overgestapt. Werd Vanmiddag in de wacht gezet, heb 20 min met mn mobiel aan mn oor gezeten voordat ik erachter kwam dat de verbinding gewoon verbroken was. Ziggo chat geprobeerd en tijdens het typen werd het gesprek beëindigd. Probeer een compensatie terug te krijgen na 1 1/5 week geen internet. Kansloos heb het opgegeven. De problemen die ik had heb ik 7 medewerkers gesproken. Over 1 ding waren zij het eens! Het duurt 3 werkdagen! Helaas voor mij duurde het al anderhalve week. Medewerkers ziggo hebben echt een cursus probleem oplossing nodig ipv van standaard vragen opzeggen die op het scherm verschijnen. Niemand zit te wachten om over te stappen maar ja om 7x hetzelfde riedeltje te vertellen en weer dezelfde vragen beantwoorden, daar ben je wel een keer klaar mee. Deze vraag gaat met spoed naar de afdeling en ehhhh oh ja, dat duurt 3 werkdagen!

Daniel
27-06-2023

Belachelijk

Zaterdag een afspraak gemaakt tussen 8 en 13 allemaal plannen verzetten om thuis te kunnen zijn en dan niet komen opdagen

Belachelijk

Als ik niet kom opdagen op mijn werk terwijl ik zou werken heb ik echt een probleem. Ik hoop dat deze persoon er ook niet te licht van af komt. Dit heeft veel consequenties gehad

Nogmaals Belachelijk

Daniel
21-06-2023

Door een deurverkoper overgestapt naar ziggo omdat het een leuke aanbieding was hier een monteur laten komen en die rade ons eigenlijk de next minie aan ivm bekabeling dus heen gebeld en geregeld nergens werd ik op geattendeerd en ineens vervalt me 50% korting zonder hiervoor te zijn gewaarschuwd dat abbonement veranderd door de next mini dus ipv 47 euro betaal ik ineens 3 maand lang 100 euro na heen te hebben gebeld begrepen ze me verhaal wel maar het was gewoon pech hebben en ben gewoon dat geld kwijt lekker dan stel oplichters

Wouter
20-06-2023

Waardeloze klantenservice. Opzegtermijn van een maand, bel je 31 mei, rekenen ze door tot en met 1 juli ipv 30 juni. Zeg dan dat de opzegtermijn 31 dagen is ipv een maand.

Bram
19-06-2023

Mensen met geen kennis! Ik heb 30x moeten bellen en ze wisten het nog niet. Ze hebben een modem en een mediabix geactiveerd van jaren geleden. Ze schrijven niets op, ze werken langs elkaar heen en ze doen weinig moeite voor de klant. Zeer teleurstellend!

Leo
15-06-2023

Veranderd medio april van KPN naar Ziggo maar heb er spijt van als haren over mijn lichaam. Monteur thuis geweest voor gratis aansluiting en krijg een factuur voor 3 maanden inclusief €85 monteurkosten van €176,33. Heb hierover gebeld en gechat en die €85, zou overgemaakt worden. Ben hier nu al 3 maanden over bezig en de één zegt hget wordt gestort en de ander zegt het wordt allemaal verrekend. Er hoeft niets verrekend te worden aangezien het op automatische incasso staat.

Vandaag weer gebeld en ik zou teruggebeld worden echter niets, noppes, nada. Dan weer gebeld en een medewerkster zegt dat ik moet wachten tot het overgemaakt wordt. Werken met andermans geld en k.tsmoesjes verzinnen. Als je vraagt naar leidinggevende zijn ze allemaal of in gesprek of in vergadering of naar de maan.

Jp
13-06-2023

Je wordt gebeld voor een klant tevredenheidsonderzoek. Vervolgens komt er een telefoonstoring, heb je nog wel verbinding. Terugbellen ho maar!

Ziggo is een 0 niet eens waard.

Straks over naar alleen internet en illegale tv zenders!

13-06-2023

Er gaat van alles mis met Ziggo, er is tot nu toe nog niets goed gegaan.

Abonnement in februari afgesloten. Tot nu toe nog geen enkele juiste factuur gekregen.

Bij het laatste telefoontje van zojuist werd mij vermeld dat ik een contract wijziging gedaan zou hebben door een extra (op aanraden van de monteur) next mini te nemen ivm geen kabel voor tweede tv.

Niemand heeft mij daarvan op de hoogte gesteld. De monteur niet, niet bij het bestellen van het apparaatje, niet bij alle telefoontjes die ik gedaan heb over de verkeerde facturen.

Nu krijg ik dus ineens geen 50% korting meer.

Zsm van ziggo afkomen lukt alleen als je de rest van het jaar abonnement afloopt. Het zijn een stelletje oplichters daar. Zo klaar met Ziggo, ik zal dan ook niemand aanraden daar een abonnement af te sluiten!

Ziggo is nog geen 1ster waard

02-06-2023

Ik ben inmiddels 3 maanden bezig om mijn abonnement over te zetten van tv+internet naar internet basic.

Ze beloven mij van alles maar ze komen hun afspraken helaas niet na.

De klantenservice is echt een drama.

Ik heb inmiddels uren aan de telefoon gezeten, maar ik heb er helaas nog steeds niets mee bereikt.

Ik ga nu opzoek naar een andere provider.

Michel
26-05-2023

Een media box next opzeggen en mijn contract gelijk verlengd met 3 jaar door Ziggo.2.5 maand al bezig om dit opgelost te krijgen. Sta op het punt om rechtsbijstand in te schakelen.