Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
23 jaar een van duurste abonnement.
Na 8-10 keer op monteur op de stoep nu weg wegens zeer slecht internet. (Allen omdat er nu meer aanbieders waren voor beter internet(glasvezel) 2 keer in 23 jaar een nieuwe modem gehad overigens zelf voor moeten bellen. Nu terugbetaling moet worden gedaan moet ik bijna 7 weken wachten op mn geld. Terwijl op mijn ziggo staat terug gestort 27 september. Veel beloftes wijnig doen het motto van ziggo. Een grote bout.
Meer dan 10 jaar bij Ziggo. Wil overstappen naar glasvezel en ook weg bij Ziggo om slechte ervaring in het verleden en hun arrogante houding. Blijkt nu niet mogelijk te zijn omdat vorig jaar een korting is aangeboden en er dan weer een jaar aan vast zit. Dit is mondeling niet gemeld. Gebeld met Ziggo maar trof een zeer arrogant persoon. Hij biedt ook wel eens korting aan en meldt dit dan netjes, dan zal mijn collega dat ook hebben gedaan. Kunt u het opgenomen gesprek opzoeken waarin duidelijk wordt dat het niet is vermeld; NEE dat kan ik niet. Kunt u mij doorverbinden met iemand die dat wel kan. NEE dat kan ik niet. Heeft u een mail adres of tel. nr van deze afdeling. NEE heb ik niet. Wat kunt u wel voor mij betekenen, mij wordt onrecht aangedaan. Dit is wettelijk niet toegestaan. NIETS Mijnheer Hier moet u het mee doen!
Wat een zeldzaam slechte klantenservice. Sinds 2 dagen probeer ik een adreswijziging door te geven. Via de website ontvang ik keer op keer een foutmelding, en telefonisch is Ziggo niet bereikbaar. Dan toch maar overstappen naar een andere provider?
Een 1 omdat lager niet mogelijk is. Wat een zeldzaam slecht bedrijf is dit. Komen tijdens contact niet verder dan het constateren van een probleem. Maar dat hadden wij zelf al geconstateerd , anders hadden we geen contact met ze gezocht. Een oud en afhankelijk vrouwtje van 87 jaar ruim een week zonder vaste telefonie laten zitten (en nee, ze heeft geen mobiele telefoon op haar leeftijd). Dus niet bereikbaar voor familie etc en vooral, zelf niet in de gelegenheid om bv arts, regiotaxi, kinds, kleinkinderen oid te contacten. Schande, shame on you Ziggo+
Zeer ontevreden over de manier waarop Ziggo met hun klanten omgaat. Ziggo gaat het systeem upgraden en zou er volgens hun verkoopmedewerker voor zorgen dat er op tijd een nieuwe modem en mediabox geleverd wordt. De apparatuur wordt te laat geleverd, waardoor we ruim een week zonder internet zitten. Daarna is het een opeenstapeling van problemen. Door de ene medewerker worden dingen gezegd die volgens de andere medewerker niet kunnen, afspraken worden niet nagekomen, ineens blijken we twee contracten te hebben (dus dubbele maandlasten), en als één van de contracten uiteindelijk beëindigd wordt, blijkt dat we de wifiboosters terug moeten sturen, terwijl we gewoon klant zouden blijven bij Ziggo! De klantenservice houdt vast aan allerlei regeltjes, men kan en wil niets. Na al het gedoe ben ik er klaar mee, en ga ik op zoek naar een nieuwe provider! Jammer dat er zo met trouwe klanten (al meer dan 20 jaar) wordt omgegaan.
Abonement aangepast niks van wat ik besteld hebt klopt monteur afspraken worden door hen automatisch geanuleerd spullen worden niet geleverd waneer je ze belt wordt je weg gedrukt of doorverbonden wat telkens 20 min duurt bel je zakelijk wordt je weer naar partucelier doorgestuurd ik heb zowat een maagbloeding van dit bedrijf ik sta hier zo versteld van dat dit allemaal maar kan!
Super ontevreden met de klantenservice. Er worden geen contactmomenten aangemaakt en alle klachten worden ook niet behandeld.
Telemarketeers respecteren recht op verzet niet.
Al 4 weken geen internet meer en sinds kort ook geen televisie meer. Al 11x gebeld ondertussen, 3x in de wacht gezet waar de verbinding vervolgens verbroken wordt en oneindige irritaties verder. 3x zou iets besteld worden, werd het geannuleerd zonder melding naar de klant. En nu is het niet op voorraad. Dus nog steeds niet opgelost…. Waardeloos
Probeer meer al bijna twee weken en zeker 9 telefoontjes later om Ziggo Sport Totaal aangesloten te krijgen. Niemand kan mijn helpen! Slechte klantenservice! Ik moet maar wachten voor backoffice en klantenservice hebt geen idee hoe lang dit gaan duren. Hoe moeilijk is dit?
Trage upload
Beloofde download niet halen
Prijs en dienstverlening ver van eerlijk
Lastig vallen om je weer jaar contract aan te smeren
Daarom ga ik naar delta fiber
Goed, al kleine 2 jaar klant bij Ziggo,
Ik heb toen ook tv bij moeten nemen omdat toen F1 erbij zat.
Ik heb in die tussentijd een aantal maanden korting gehad. Dus moest dan nog een jaar aan vastzitten. geen probleem. Nu komt het. In deze gehele periode kon ik geen tv opzeggen omdat het “NIET KOn”
Dus maar volgehouden en na dit jaar kunnen opzeggen. Hier deden ze al moeilijk. Dus nu lekker met dikke korting opnieuw aangemeld en alleen INTERNET. Dus wie licht jullie op? Kk apen.
Mijn winkel is 9 maanden geleden verhuisd. Toch moet ik nog 9 maanden 102 euro per maand door betalen. Het contract is eindelijk, af maar toch wordt er voor de 10e maand voor niets 102 euro afgeschreven
Ik ben op vakantie en word gebeld door een 043 nummer. Omdat ik op vakantie ben, neem ik niet op. Twee dagen later werd ik weer gebeld door dat 043 nummer. Nu nam ik wel op. Was het blijkbaar ziggo die korting wilde aanbieden om te verlengen. Ik geef aan dat ik hoop snel glasvezel te krijgen en dus niet wil verlengen. Hij zegt 'oh u wacht op glasvezel' ik zeg 'ja dus jullie hoeven niet meer te bellen'. Boem hangt ie meteen de telefoon op!
Technisch is het al niet zo stabiel, maar klantenservice is nog veel erger.
Ongelooflijk wat er zij Ziggo gebeurd en wat daar voor personeel werkt. Wil je van pakket wisselen en echt alles gaat fout waardoor nu storing. Wat voor een malloten werken daar. Snappen en werkelijke niks van en je word behandeld als dat jij als klant fout zit. Niet te geloven. Wij zitten te denken om over te stappen. Ben er echt helaas klaar mee.
Ziggo werkt als een log systeem dat bijna onhandelbaar is te bedienen door de medewerkers daar. Dit in combinatie met een onwillendheid (van bovenaf waarschijnlijk) om niet de klant op de eerste plaats te zetten, maar alleen maar een doorgeefluik te zijn van wat het systeem zegt. Het is ongelooflijk hoe klantonvriendelijk dit werkt.
Dit is echt om moedeloos van te worden. Opnieuw zijn we getroffen door een storing van Ziggo, en dit lijkt een terugkerend probleem te zijn in onze wijk. Het ergste is nog dat wanneer we contact opnemen met Ziggo, ze ons geen enkele alternatieve oplossing bieden, en dat lijkt te komen doordat ze weten dat we aan dat vaste contract vastzitten. We werken allebei vanuit huis, dus deze storing is een regelrechte nachtmerrie voor ons. Het lijkt wel alsof Ziggo geen enkel begrip heeft voor de ellende die ze ons aandoen.
Slechte provider die er bestaat. Laten je als zakelijke gebruiker gewoon een week zonder internet zitten met een gewone verhuizing. Er is bij ziggo iets fout gegaan en niemand kan je vertellen wat er aan de hand is met als antwoord dat je maar gewoon moet afwachten tot het werkt.
Echt schandalig
Zo verschrikkelijk slecht. Schrijven veel te veel af zeggen het de volgende keer te compenseren schrijven vervolgens weer te veel af en zo gaat het maar door. Zeggen dan dat het verrekend is met 2 maanden achterstand van 2 maanden dat ik al geen klant meer was. Als ik dan de klantenservice probeer te bellen laten ze me anderhalf uur staan en dan verbreken ze de verbinding en ook dit is meerdere malen gebeurd. Nu na 7 maanden niks meer van ZIGGO gehoord. Dit is diefstal en een wel heel erg lage streek gewoon CRIMINEEL! Mensen denk aub goed na voor u voor ZIGGO kiest.
Na ruim 25 jaar een contract te hebben ook eens geprobeerd om een korting te krijgen. Dat is gelukt. Nu begint de ellende. Film 1 wat we al jaren gratis hebben word in eerste instantie een jaar gratis en daarna? Bellen, want dat is niet de bedoeling. 3x na min 10 minuten in de wacht word de verbinding gewoon verbroken. Dan krijg je medewerkers aan de lijn die IK niet kan verstaan door het gebrekkig Nederlands dat zij spreken en als ik dan eindelijk wijs kan uit het gesprek snappen zij niet wat ik bedoel. Uiteindelijk komt de factuur. gewoon het normale bedrag zonder de korting, maar wederom de melding dat film 1 opgezegd is. Na zeker 10 telefoontjes gepleegd te hebben waar de telefonist(e) genoeg had aan postcode huisnr en geboorte datum krijg je ineens iemand die mij niet mag helpen omdat ik mijn klantnr niet kan vertellen. En omdat mijn man de contracttant is en niet kan bevestigen dat ik met zijn medeweten belt. Drama drama.