Sjeng
08-12-2017

Goedkoop blijkt duurkoop

Overgestapt van TV Extra naar Movies en series XL omdat dit €2,- per maand goedkoper zou zijn.

Telefonische verkoper heeft zonder mijnweten ook het basis-abonnementsdeel aangepast naar een duurdere variant waardoor ik niet €2,- goedkoper uit ben maar ruim €4,- duurder uit ben per maand.

Hierover heb ik contact gehad met Shitgo maar terugzetten naar mijn oude abonnement was niet meer mogelijk omdat dit niet meer werd aangeboden.

Werner
08-12-2017

Nieuwe klant maar nooit meer

Voorheen voor meer dan een decennia lang de diensten Internet en TV afgenomen bij Xs4all en nooit een verstoring gehad. Sinds kort verhuisd en tegen beter weten de overstap gemaakt naar Ziggo. De eerste 3 weken verliepen prima en daarna werd de demping van het internet slecht. Dit betekent voor mij geen WIFI bereik en het kunnen oproepen van internetpagina`s dit lukt ook niet met een rechtstreekse internetkabel. Na contact met Ziggo is direct een Ziggo Power Promise monteur ingepland en heeft vervolgens de COAX kabel moeten vervangen. Dus niet tevreden want 1 week geen internet gehad en is mijn 4G bundel limiet bereikt ( extra kosten ) Daarnaast is de ziggo monteur niet gratis want heb een mail ontvangen dat er 20 euro in rekening gebracht worden voor bezoek monteur kosten arbeid 30 minuten extra. Dus je betaalt als klant voor een dienst die ze niet kunnen leveren en dan ook extra betalen? Na bezoek van de monteur had ik overigens nog steeds geen WIFI. Net voor sluitingstijd van de helpdesk nog gesproken met een medewerker van Ziggo en kon vertellen dat er geplande onderhoudswerkzaamheden aan de gang waren. Vreemd want op de storingschecker ( opgeroepen via mijn 4G verbinding ) werd daar in mijn postcode gebied niks over gemeld. Reactie van de medewerker: Dan is mijn systeem meer up to date!. Uiteindelijk heb het modem zelf terug gezet naar de fabrieksinstellingen en dat bleek de oplossing te zijn. Nieuwe en gelijk ontevreden klant!

07-12-2017

Mijn geduld is op met ziggo

Al meer dan 20 jaar klant, maar sinds aanschaf all in pakket met media box alleen maar problemen. Een korte opsomming, wegvallen internetverbinding, replay tv hapert, netflix app hapert, mediabox maakt piepend geluid, haperende verbinding met de 2e mediabox. Monteur komt 3x , modem vervangen maar verder zou alles goed functioneren volgens monteur. Laat me dan meetresultaten zien waaruit dat zou blijken. Ik ben een leek! Weet ik veel? Monteur gezegd dat ik denk dat de harde schijf van de mediabox defect is maar hij leek dat niet te begrijpen. Na een uur liep de boel weer vast, nu sinds een week nle, probleemloos, 25 euro p/mnd goedkoper, en ook de 2e aansluiting is volwaardig , bij ziggo heeft de 2e aansluiting geen apps, dus geen netflix in slaapkamer, onbegrijpelijk. Veel eerder moeten stoppen met die ziggo ellende. maar probleme

Drama bedrijf

Echt een drama bedrijf die ziggo alles is slecht geregeld en alles duurt erg lang als het eindelijk is geregeld komen er weer problemen aalles wat klanten krijgen is 2 de hand rommel vandaar dat alle niet optimaal werkt vergeleken bij andere providers zijn ze ook erg duur

Email service beroerd

Al 7 x in drie weken geen oplossing voor de spam 550 filter in de Ziggo uitgaande mail. De klanten desk schiet in de standaardprocedures en schriftelijk wordt je zowel in brieven en emails met dezelfde routes door het programma heen geloodst. Helaas geen oplossingen. Verschuilen zich achter grote ondringbare muren zonder zich te bekommeren hoe hun afnemers het probleem moeten oplossen. Waarin ze heel goed zijn is de automatische incasso van de maandelijkse kosten. Daar is nooit wat mee mis.

Maurice
05-12-2017

Monteur kwam laat, maar leverde topservice!

Ondanks de monteur laat er was, zorgde hij dat alles perfect werkte. Precies de reclame. Thnx Ahmed!

Ben
04-12-2017

Wifi is veel te traag

Ik heb een alles in een pakket bij Ziggo met een internet snelheid van 200 mb. Helaas zit ik gemiddelt nog niet op15 mb. Eesrt een gratis monteutgeweest. Het lag volgens hem aan de laptop. Deze heb ik na laten kijken maar mn laptop zou 100mb 2.4 g vlot aam moeten kunnen. Weer gebeld met Ziggo. Ze zouden weer een monteur sturen. Deze kwam en vertelde mij dat ik zijn uren wel moest betalen. Ik heb de screenshots getoond van 2 mb als minimum downl. Tot 20 mb als max download snelheid. Hij heeft hierover met ziggo gebeld. Maar deze konden niets doen. Ik moest de monteur betalen als hij de werkzaamheden zou starten. Hier heb ik geen gebruik van gemaakt omdat ik er van uit kon gaan minstens € 80 kwijt zou zijn. Er rest mij dus niets anders dan mn abonement per direct op te zeggen, omdat ik nog beter via de oude telefoonlijn kan internetten. Dat was vaak sneller.

Zoe
03-12-2017

Z. Sier

Internet valt weg, bij de klantenservice hoor je altijd hetzelfde " heb je de router al eens aan en uit gezet"

Har
03-12-2017

Ziggo go

Na nieuwe app werkt de ziggo go app totaal niet meer wisselende beelden geluid bij verkeerde beelden films worden door elkaar gehaald vaak opnieuw laden stilstaand beeld gewoon klote

Mario Tuhcic
02-12-2017

Klantenservice ervaring is wisselend

Klantenservice ervaring is wisselend

MikeVennink
02-12-2017

Top Bedrijf

Sinds 2016 klant bij ziggo ( zakelijk ) en heb nog nooit wat te klagen gehad! Service bij de klantenservice is ruim voldoende. Begin 2016 ben ik door een ziggo monteur kostenloos aangesloten op het netwerk. Vriendelijke monteur heeft de bekabeling in mijn huis gerealiseerd en alles werkt top! Kan niet begrijpen waarom mensen zo negatief over dit bedrijf zijn. 9 van de 10 klachten die ik hier terug lees is niet ziggo’s probleem maar de domme naïviteit van de consumenten.

Kelly
30-11-2017

Ziggo zal ik nooit opnieuw kiezen

Thuis heb ik Ziggo en ik heb er erg slechte ervaringen mee. 9/10 keer doet de wifi het niet. Het personeel zelf doet er niks aan en zegt alleen dat wij kabels moeten vervangen. Dit hebben wij al 100 keer gedaan, maar het werkt niet. Een tijd terug was de wifi echt perfect! Maar het laatste jaar is het een drama. Ook heeft Ziggo vaak storingen.

Rick
30-11-2017

Ziggo is waardeloos

4 keer monteur geweest, s middags en s avonds laat het zelfde verhaal,storings vanwege ziggo , alleen NOP1,2,3, werken en sommige analog, hd en digitaal totaal weg of niet beschikbaar!? heb sinds juni 2017 al drie monteurs in huis gehad, nieuwe versterker er bij moeten betalen, eindeloze kosten om ziggo te bellen via 900 nummer, wachten en wachten voor klantenservice, soms kwartier lang wachten, krijg je antwoord en dan word er opgehangen. Domme,onbeschofte leugenaars die geld verdienen aan wat(?) oplichterij in de wereld van technology! Ik heb gezegt ik stuur de zooi terug, "nee meneer u heeft contract tot juni 2018!" Dan denk ik; contract voor wat? iets wat ik maandelijks betaal,sinds juni 500+ euro + plus mobiel kosten voor iets dat niet werkt! Schandeloos en vies hoe een bedrijf zo met met mensen omgaat!

Mohammed
29-11-2017

Ik ga elke zaterdag naar ali's snackbar en hij heeft ziggo internet, het is nooit goed en laatst toen we een overval gingen plannen konden we niet eens de locatie doorsturen. beetje vreemd.

S. Voskamp
29-11-2017

Storing van 3 dagen geen internet/tv/telefonie

Storing gemeld, onbeschoft behandeld , en uiteindelijk 3 dagen moeten wachten tot dat het gerepareerd werd. Terwijl de eerste medewerker mij verzekerde dat er dezelfde dag nog iemand langs zou komen. Ze nemen de klanten niet serieus, en zijn te groot elke keer dat je belt kan je het hele verhaal vertellen en dat wekt irritatie en elke keer wordt er een ander verhaal verteld. Dan krijg je vervolgens een beoordeling lijst over de monteur, laat dit nu de enige zijn die het werk wel netjes en beleefd volbrengt. Ik zie liever de beoordelingslijst over de medewerkers intern bij ziggo! Deze verdienen een dikke 1

28-11-2017

Incompetente helpdesk

In mijn appartement heb ik nu ongeveer twee jaar internet van Ziggo en het is één en al ellende. Zo heb ik dagen zonder internet gezeten en is het enige wat ze je bij de helpdesk vertellen dat je het modum in en uit het stopcontact te halen na dat je drie keer bent doorverbonden. Deze keer was het zo slecht gesteld met het modum dat er een monteur langs moest BINNEN KANTOOR TIJDEN. Wat tot resultaat heeft dat ik nog twee dagen geen internet heb wat mateloos irritant is. Ik kan het iedereen afraden om ooit met dit bedrijf in zee te gaan.

Kunnen niets

Overstappen naar ander pakket ho maar sluiten alles af en na twee dagen hetzelfde pakket, wat denk je het pakket wat aangeboden kon niet.

En dan ben al vanaf begin klant van vroegere UPC nieuwe klanten krijgen hoge kortingen bestaande klanten (ruim 25 jaar) krijgen helemaal niets.

Een eersteklas klote bedrijf

Rainier

Onbetrouwbare provider

Laat je niets telefonisch aanbieden daar zijn ze zeer goed in zeker de overstap naar zakelijk maar in de praktijk is het dus anders, extra zenderpakket kwijt zou deze gewoon behouden, wifi werkte voor de overstap goed maar na de overstap naar zakelijk 1 jaar met de elende gezeten. Op advies van ziggo een wifibooster aangekocht maar na 2 bezoeken van een monteur bleek deze dus te storen en kreeg het advies deze retour te sturen gezien het totaal niet werkte echter waren de 30 dagen voorbij waarbij ze dus aangeven niets voor je te kunnen doen en je gewoon je geld kwijt bent en dat terwijl je al zo lang klant bent. Goede tip voor een ieder trap niet in de verkooppraatjes en kies een goede provider (dus geen ziggo) ze krijgen 5 sterren voor alle beloftes maar als je eenmaal klant bent krijgen ze van mij een 1 wat eigenlijk nig teveel is.

Joseph
27-11-2017

Ziggo beter geen helpdesk; ze weten echt niets!

Ik belde 5 minuten geleden met zo'n trut van de klantenservice van Ziggo. Het ging over mijn vriendin. Ze gaat een nieuwe tv kopen en wilde de hulp van een monteur van Ziggo. Ze liet me niet eens uitpraten en begon gelijk over de prijs en dat dit een hoge uitzondering zou betekenen. Bullshit! Mijn vriendin is al jaren cliënt van Ziggo en heeft eigenlijk nooit iets extra's gehad of geclaimd. Betaalt altijd keurig haar abonnement. Ze wilden niets voor haar doen!

Wat een baggerbedrijf is Ziggo toch! Onsympathieke honden. Wat ben ik blij dat ik KPN heb. Ik zal mijn vriendin aanraden direct over te stappen naar KPN.

Rini
26-11-2017

Horizon box slecht

Bij opname en daarna afspelen bevriest het beeld vaak. Software is Van dertig jaar geleden. Wordt tijd voor een nieuwe horizon box.