1.3

05-12-2017

Email service beroerd

Al 7 x in drie weken geen oplossing voor de spam 550 filter in de Ziggo uitgaande mail. De klanten desk schiet in de standaardprocedures en schriftelijk wordt je zowel in brieven en emails met dezelfde routes door het programma heen geloodst. Helaas geen oplossingen. Verschuilen zich achter grote ondringbare muren zonder zich te bekommeren hoe hun afnemers het probleem moeten oplossen. Waarin ze heel goed zijn is de automatische incasso van de maandelijkse kosten. Daar is nooit wat mee mis.

Maurice
05-12-2017

Monteur kwam laat, maar leverde topservice!

Ondanks de monteur laat er was, zorgde hij dat alles perfect werkte. Precies de reclame. Thnx Ahmed!

Ben
04-12-2017

Wifi is veel te traag

Ik heb een alles in een pakket bij Ziggo met een internet snelheid van 200 mb. Helaas zit ik gemiddelt nog niet op15 mb. Eesrt een gratis monteutgeweest. Het lag volgens hem aan de laptop. Deze heb ik na laten kijken maar mn laptop zou 100mb 2.4 g vlot aam moeten kunnen. Weer gebeld met Ziggo. Ze zouden weer een monteur sturen. Deze kwam en vertelde mij dat ik zijn uren wel moest betalen. Ik heb de screenshots getoond van 2 mb als minimum downl. Tot 20 mb als max download snelheid. Hij heeft hierover met ziggo gebeld. Maar deze konden niets doen. Ik moest de monteur betalen als hij de werkzaamheden zou starten. Hier heb ik geen gebruik van gemaakt omdat ik er van uit kon gaan minstens € 80 kwijt zou zijn. Er rest mij dus niets anders dan mn abonement per direct op te zeggen, omdat ik nog beter via de oude telefoonlijn kan internetten. Dat was vaak sneller.

Zoe
03-12-2017

Z. Sier

Internet valt weg, bij de klantenservice hoor je altijd hetzelfde " heb je de router al eens aan en uit gezet"

Har
03-12-2017

Ziggo go

Na nieuwe app werkt de ziggo go app totaal niet meer wisselende beelden geluid bij verkeerde beelden films worden door elkaar gehaald vaak opnieuw laden stilstaand beeld gewoon klote

Mario Tuhcic
02-12-2017

Klantenservice ervaring is wisselend

Klantenservice ervaring is wisselend

MikeVennink
02-12-2017

Top Bedrijf

Sinds 2016 klant bij ziggo ( zakelijk ) en heb nog nooit wat te klagen gehad! Service bij de klantenservice is ruim voldoende. Begin 2016 ben ik door een ziggo monteur kostenloos aangesloten op het netwerk. Vriendelijke monteur heeft de bekabeling in mijn huis gerealiseerd en alles werkt top! Kan niet begrijpen waarom mensen zo negatief over dit bedrijf zijn. 9 van de 10 klachten die ik hier terug lees is niet ziggo’s probleem maar de domme naïviteit van de consumenten.

Kelly
30-11-2017

Ziggo zal ik nooit opnieuw kiezen

Thuis heb ik Ziggo en ik heb er erg slechte ervaringen mee. 9/10 keer doet de wifi het niet. Het personeel zelf doet er niks aan en zegt alleen dat wij kabels moeten vervangen. Dit hebben wij al 100 keer gedaan, maar het werkt niet. Een tijd terug was de wifi echt perfect! Maar het laatste jaar is het een drama. Ook heeft Ziggo vaak storingen.

Rick
30-11-2017

Ziggo is waardeloos

4 keer monteur geweest, s middags en s avonds laat het zelfde verhaal,storings vanwege ziggo , alleen NOP1,2,3, werken en sommige analog, hd en digitaal totaal weg of niet beschikbaar!? heb sinds juni 2017 al drie monteurs in huis gehad, nieuwe versterker er bij moeten betalen, eindeloze kosten om ziggo te bellen via 900 nummer, wachten en wachten voor klantenservice, soms kwartier lang wachten, krijg je antwoord en dan word er opgehangen. Domme,onbeschofte leugenaars die geld verdienen aan wat(?) oplichterij in de wereld van technology! Ik heb gezegt ik stuur de zooi terug, "nee meneer u heeft contract tot juni 2018!" Dan denk ik; contract voor wat? iets wat ik maandelijks betaal,sinds juni 500+ euro + plus mobiel kosten voor iets dat niet werkt! Schandeloos en vies hoe een bedrijf zo met met mensen omgaat!

Mohammed
29-11-2017

Slecht

Ik ga elke zaterdag naar ali's snackbar en hij heeft ziggo internet, het is nooit goed en laatst toen we een overval gingen plannen konden we niet eens de locatie doorsturen. beetje vreemd.

S. Voskamp
29-11-2017

Storing van 3 dagen geen internet/tv/telefonie

Storing gemeld, onbeschoft behandeld , en uiteindelijk 3 dagen moeten wachten tot dat het gerepareerd werd. Terwijl de eerste medewerker mij verzekerde dat er dezelfde dag nog iemand langs zou komen. Ze nemen de klanten niet serieus, en zijn te groot elke keer dat je belt kan je het hele verhaal vertellen en dat wekt irritatie en elke keer wordt er een ander verhaal verteld. Dan krijg je vervolgens een beoordeling lijst over de monteur, laat dit nu de enige zijn die het werk wel netjes en beleefd volbrengt. Ik zie liever de beoordelingslijst over de medewerkers intern bij ziggo! Deze verdienen een dikke 1

28-11-2017

Incompetente helpdesk

In mijn appartement heb ik nu ongeveer twee jaar internet van Ziggo en het is één en al ellende. Zo heb ik dagen zonder internet gezeten en is het enige wat ze je bij de helpdesk vertellen dat je het modum in en uit het stopcontact te halen na dat je drie keer bent doorverbonden. Deze keer was het zo slecht gesteld met het modum dat er een monteur langs moest BINNEN KANTOOR TIJDEN. Wat tot resultaat heeft dat ik nog twee dagen geen internet heb wat mateloos irritant is. Ik kan het iedereen afraden om ooit met dit bedrijf in zee te gaan.

Jos

Kunnen niets

Overstappen naar ander pakket ho maar sluiten alles af en na twee dagen hetzelfde pakket, wat denk je het pakket wat aangeboden kon niet.

En dan ben al vanaf begin klant van vroegere UPC nieuwe klanten krijgen hoge kortingen bestaande klanten (ruim 25 jaar) krijgen helemaal niets.

Een eersteklas klote bedrijf

Rainier

Onbetrouwbare provider

Laat je niets telefonisch aanbieden daar zijn ze zeer goed in zeker de overstap naar zakelijk maar in de praktijk is het dus anders, extra zenderpakket kwijt zou deze gewoon behouden, wifi werkte voor de overstap goed maar na de overstap naar zakelijk 1 jaar met de elende gezeten. Op advies van ziggo een wifibooster aangekocht maar na 2 bezoeken van een monteur bleek deze dus te storen en kreeg het advies deze retour te sturen gezien het totaal niet werkte echter waren de 30 dagen voorbij waarbij ze dus aangeven niets voor je te kunnen doen en je gewoon je geld kwijt bent en dat terwijl je al zo lang klant bent. Goede tip voor een ieder trap niet in de verkooppraatjes en kies een goede provider (dus geen ziggo) ze krijgen 5 sterren voor alle beloftes maar als je eenmaal klant bent krijgen ze van mij een 1 wat eigenlijk nig teveel is.

Joseph
27-11-2017

Ziggo beter geen helpdesk; ze weten echt niets!

Ik belde 5 minuten geleden met zo'n trut van de klantenservice van Ziggo. Het ging over mijn vriendin. Ze gaat een nieuwe tv kopen en wilde de hulp van een monteur van Ziggo. Ze liet me niet eens uitpraten en begon gelijk over de prijs en dat dit een hoge uitzondering zou betekenen. Bullshit! Mijn vriendin is al jaren cliënt van Ziggo en heeft eigenlijk nooit iets extra's gehad of geclaimd. Betaalt altijd keurig haar abonnement. Ze wilden niets voor haar doen!

Wat een baggerbedrijf is Ziggo toch! Onsympathieke honden. Wat ben ik blij dat ik KPN heb. Ik zal mijn vriendin aanraden direct over te stappen naar KPN.

Rini
26-11-2017

Horizon box slecht

Bij opname en daarna afspelen bevriest het beeld vaak. Software is Van dertig jaar geleden. Wordt tijd voor een nieuwe horizon box.

Franka
26-11-2017

Ziggo houd je aan het lijntje

Ik heb sinds november een abonnement genomen . Sinds die tijd heb ik alleen maar problemen gehad . Ze beloven dingen die ze niet na kunnen komen . Ik kreeg de 1e half jaar het pakket wat ik koos voor 35 euro waar ook een extra zender pakket bij zat zoals ziggo xl .hbo en andere extra zenders . Na verschillende keren te hebben gebeld had ik eindelijk mijn zenders . Nu kwam mijn 1e factuur binnen en werd er al veel te veel in rekening gebracht. Na weer te hebben gebeld moest mijn ziggo xl voor 24 afgesloten worden om alles in orde te kunnen maken . Nu 6 dagen verder kan ik nog steeds dat pakket niet aan, wat super jammer is omdat ik een mooie spannende serie aan het kijken was die nu er bijna afgegooid word . Dus super balen. Maar waar ik nog meer van baal is dat ik wel 12 x gebeld heb en vaak nog eens 24 uur moest wachten voor ik er weer op zou kunnen . Ook heb ik iedere x iemand anders aan de lijn gehad die allemaal iets anders zeggen en mij beloven dat ik zo weer verder kon kijken . Niemand weet niks dus vind ik het schandalig hoe je word behandeld en voorgelogen word . Wel hebben ze mij een tegemoetkoming gegeven das mooi maar had liever gewoon lekker verder kunnen kijken . Mijn ervaring als nieuwe klant .zal ik het nog netjes uitdrukken .is dat ik nu al spijt heb dat ik daar een contract heb genomen en wacht het nog 1 dag af anders stap ik echt over . Je wilt toch goeie internet en tv hebben daar betalen we genoeg voor . Heeft iemand hier ook ervaringen mee ?

Lei
24-11-2017

Al een hele dag zonder internet. Ziggo heeft het modem gedeactiveerd. Ze zeggen dat ze 2 weken geleden een nieuw modem hebben geplaatst. Waar dan? Buiten? Al zeker 10 keer gebeld. Er wordt aan gewerkt. Afsluiten gaat snel. Maar aansluiten ho maar. Wel eind van de maand netjes betalen. Anders wordt het afgesloten. Gauw op zoek naar een andere provider. Nooit meer Ziggo

CLS
23-11-2017

Valse start, daarna boven alle verwachtingen

Ik heb me in eerste instantie vreselijk kwaad moeten maken bij de Ziggo klantenservice, hoe zij mijn 72 jarige moeder behandelden. Ze wilde overstappen naar Ziggo, maar er was veel onduidelijkheid over de bekabeling in haar appartementcomplex. Op het dieptepunt zat mijn moeder 3 weken zonder enig digitaal of analoog signaal. Wel werden er allerlei mails gestuurd door Ziggo. Ik heb veel (onredelijke) eisen gesteld, verschillende medewerkers zijn mij altijd keurig te woord blijven bestaan. Ze bleven mijn klachten erkennen, deden hun best om toch zaken uit te zoeken/te regelen. Uiteindelijk heb ik toch een stappenplan met Ziggo kunnen uitzetten met hele strakke voorwaarden. Uiteindelijk hebben ze hun service waar kunnen maken. Keurig monteurs, uiteindelijk probleem in 2 monteursdagen opgelost. En hier mijn grootste waardering: een tegemoetkoming in de kosten en een excuses-boeket voor mijn moeder van Ziggo. Hier werd ik alsnog heel vrolijk van. Ik schaamde me voor mijn boze klacht-gedrag, daarom hierbij mijn rectificatie: Ziggo Bedankt. Overigens: geen enkele signaalproblemen bij mijn moeder op het appartementencomplex, alles werkt prima!

Ronnie
22-11-2017

Niks werkt na behoren

Heb ziggo tv en internet, snelheid van internet wisselt enorm. TV kijken werkt niet zoals ze beweren. Kan alleen tv kijken via de kabel. De ziggo go app zit vol met buggs. Programna pauzeren betekend helemaal opnieuw kijken altijd een fout melding na pauze. Heb een replay tv abbo maar ook dat werkt lang niet altijd. Programma is niet beschikbaar of je bent hier een replay tv abbo voor nidig komt regelmatig voor bij. Dan de klanten service. jezus wat een achterlijk volk. Ze willen gewoon niet of moeten het iq van een goud vis hebben, kan niet anders. Ook is er een gratis service nummer, jammer dat je daar alleen maar te horen krijgt dat wegens werkzaamheden de klantenservice niet berijkbaar is. Ik heb t opgegeven en stap zsm over. NEEM GEEN ZIGGO!