Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Loopt vast, hapert wil overstappen naar andere provider maar heb smart tv met module dit gaat helaas niet met glasvezel
Dus ben helaas met waardeloze ziggo gebonden
Sinds de fusie van UPC en Ziggo heb ik bijna iedere zondag avond problemen met e-mail, zowel via pop3 als Ziggo web mail.
Het lijkt wel alsof ze om zes of zeven uur de email server platgooien en pas om 11 uur of zo weer aan te zetten. Steeds weer 400 Bad request, of niet reagerende server timeouts.
Zwaar k-t.
Ik kijk graag nfl (american football) daar betaal ik 160 euro per seixoen voor en ik ik kan het niet kijken zonder haperen of helemaal geen beeld. Ik betaal voor 100 mb en vaak en vooral in de avond zit ik op 17 mb en als het goed gaat 30 mb. Ja via de wifi heb je aktijd verlies maar dit..... Ik heb het opgezegd en ga naar vodafone glasvezel. Ze zeggen bij ziggo dat het daar ook niet goed gaat. Maar slechter als dit kan niet. Pffft helemaal klaar mee
Heb net 2 weken Ziggo, heb nu mijn eerste storing met Ziggo on demand en moet lang wachten voordat ik de klantenservice te pakken krijg. Mijn eerste indruk is niet best en als ik dan internet raadpleeg dan schrik ik me echt rot.
Al jaren tevreden Ziggo klant internet/tv/telefoon.
Na samengaan/overname UPC een duidelijke verslechtering van
kwaliteit/stabiliteit internet/tv.
Glasvezel begint nu echt een optie te worden.......
Dat je als nieuwe klant op de 1 factuur 197,85 moet betalen, genoeg voor zowat 5 maanden alles in een.
Heb al een half jaar een 2 e box voor in andere kamer.
Heb er niks aan. Kan niks terug kijken wat ik opgenomen heb. Na een paar minuten valt ie uit. Knop uitzetten, opnieuw opstarten, ik heb vele mogelijkheden geprobeerd. Niks. Ziggo heeft als antwoord, samsung is met nieuwe software bezig. De een zegt na 17 nov is het weer oke. De ander weet van niks. Dus het kan wellicht nog wel een jaar duren.
Sinds dagen al een slecht functionerend of helemaal geen internet. Uiteraard eerst gekeken of het aan onze apparatuur ligt maar het komt van Ziggo. Klantenservice is absoluut onbereikbaar je staat bizar lang in de wacht tot dat je als klant de moed maar opgeeft.
Ben benieuwd of in de randstad meer deze problemen hebben.
Internet is zeer traag en valt soms uit je betaald de volke lading maar wanneer je de problemen aankaart krijg je geen tegemoetkoming puur diefsta
ALS de app al werkt (meerdere keren per week kom ik er niet eens in en ja, heb de riedel van app deleten en opnieuw installeren gedaan) zit er een storing in. Geluid loopt meestal voor de beelden uit, beeld hapert. Echt waardeloos en irritant.
Pas overgestapt..... Ziggo er uit ! Wat een zegen zeg, heb nu gewoon internet. Hoef niet een paar keer per dag het modem aan en uit te schakelen om vervolgens weer een beetje internet snelheid te krijgen. Kreeg de indruk van de helpdesk van Ziggo dat ik iets te veel verlangde. Ik weet dat ik de lat wel erg hoog legde.....Ik wilde gewoon dat mijn telefoon en ipad het wifi netwerk zou zien en er een verbinding maakte....Misschien was dat wel mogelijk met Ziggo maar dan moest er een monteur langskomen en de kans was groot dat dat betaald moest worden...Dat er niets gewijzigd was en dat alles na behoren had gewerkt vonden ze wel een beetje vreemd......en dat ze mij niet naar behoren konden helpen vond ik weer vreemd.....om uit deze pad-stelling te geraken ben ik, tot nu toe, naar volle tevredenheid overgestapt naar een andere provider...
Ik heb al heel wat vriendelijke, hulpvaardige monteurs over de vloer gehad.echter, wanneer zij weg zijn begint de ellende opnieuw. "De kastjes zijn te modern!, Had u dat oude kastje maar bewaard! U moet gewoon alles even uitschakelen en opnieuw opstarten !
Daar zit je dan, je kunt nog zelfstandig wonen,- maar knopjes achter meubels en bij de vloer, stopcontacten op moeilijke plaatsen ! Hoe los je dat op ? Ik kan niet lopen, niet bukken en heb stramme handen.
Ik wil gewoon TV kijken en op een knopdrukken voor gewoon resultaat.
Wat, en wie kan me helpen? welke concurent is er? Ik ben het moe!
De wifi router die ziggo levert is waardeloos. Kan mijn eigen wifi aan de andere kant van de kamer niet eens meer bereiken (10m). Standaard antwoord van ziggo, koop een accesspoint of powerline adapter. Dit zou in het basis pakket moeten zitten! Ze kunnen hun eigen dienst helemaal niet meer waarmaken.
Al meer dan 20 jaar klant bij ZIGGO (voorheen UPC)
Goede hulp, nette mensen aan de telefoon bij de klantenservice. Als je die mensen gewoon zelf netjes behandeld, doen ze dat ook bij jou!
Ja ze worden steeds duurder, maarrr.... dat is bij alles.
Je kan overal over klagen, er valt bij elke leverancier wel iets te zeggen.
Inderdaad er lopen veel mensen weg bij ZIGGO.... maar ook bij KPN en andere aanbieders, er zijn ook veel mensen die een jaar hier en een jaar daar zitten om zo aan alle aanbiedingen te komen.
Sinds het samengaan van Ziggo en UPC is de kwaliteit van de TV achteruitgegaan. Telkens problemen met NPO 1, 2 en 3. Eerst denk je dat het aan de TV ligt, maar de andere zenders doen het normaal. We hebben de beste kabel die er volgens Ziggo te krijgen is. Het modem is nog geen jaar oud. Als je de reacties op internet leest zakt je de moed in de schoenen om bij Ziggo aan te kloppen voor een oplossing.
Ziggo Internet en TV: TV is goed.
Internet daarentegen bij begin installatie instabiel: veelvuldig valt verbinding weg. Klacht ingediend en een monteur is eerder dit jaar langs gekomen: eea is verbeterd: wij blij!
De laatste maanden echter valt de verbinding erg vaak weg en op ongewenste momenten weg: het is net roulette. In huis niets veranderd.
Telefonisch in contact komen is een uitdaging (slecht teken... waarom zo lang moeten wachten.... er zouden toch niet meer mensen zijn met klachten?).
Dan maar het contactformulier. Hier is best snel op gereageerd moet ik zeggen... maar ja dan de reactie zelf:
- we verwijzen u naar de 5 tips op onze internet pagina: joh had ik nog niet gezien.
- en als klapstuk: we kunnen u voor 40Euro per uur een monteur langs laten komen die eea gaat bekijken, want het kan zijn dat er wat is in huis die zorgt voor de storingen. Er is al een monteur geweest, het was al goed. En nu moet ik extra betalen om iets te krijgen waar ik al voor betaal?
De wereld op zijn kop!
Omdat het blijkbaar de wereld op zijn kop is bij Ziggo heb ik gevraagd wie hun grootste concurrent is en waarom.
Je verstuurt je reactie op de Ziggo-mail .... en krijgt per omgaande een bericht terug:
"Mail wordt niet gelezen en niet persoonlijk beantwoord"....
Dat is grappig.....Even kijken wat het mail adres is: ziggo.contact@ziggo.nl Dat is grappig: wat betekent het woord "contact" in het email adres....?
De internetverbindingen van de buren in dezelfde type woningen is stabieler en beter dan die van Ziggo....
Ziggo jaagt klanten weg op een effectieve manier weg. Ziggo ontvangt graag de lusten, maar de lasten worden afgewenteld op de klant.
Ik zit sinds 1991 al bij het 'Nieuwe Ziggo' en ik vind het gewoon nog steeds top. Ooit begonnen met een 1mbps pakket met alleen internet. Nu alles in 1 MAX met 200mbps!. In het begin (na de lancering) van horizon had ik nog wat moeite met de activering. Ik had problemen met het kabelmodem in de horizon. Nu heb ik de Horizon alleen voor TV en een Technicolor TC7200 als modem met een eigen Sitecom router erachter.
1 tip aan ziggo klanten met slechte wifi/thuisnetwerk: Koop een wifirouter, Zet 'm in bridge mode en je problemen zijn weg!
We hebben de nieuwe Horizon mediabox nou begin er maar niet aan er zit eenTV gids in maar helaas zonder progamma's.
Ziggo wordt steeds slechter.
- in 5 jaar al derde cisco hd recorder
- tweede modem (nu wifi modem, voorheen ubee)
- nieuwe signaalversterker
- ombouwset in huiskamer volgens Ziggo stappenplan. Geen on demand (groen lampje knippert op hd recorder) "verkeerde meegeleverde kabel"
- slechte wifi bereik in huis
- dagelijks modem reset
- regelmatig onaangekondigd down/onderhoud van internet na 00:00
- slechte "script" agenten op helpdesk
Allemaal redenen om een andere provider te nemen.
Net overgestapt, en werkelijk met ALLES problemen gehad. In één dag Ziggo All-In-One pakket meer problemen gehad dan in 25 jaar KPN internet en UPC analoge TV !
En het lag telkens aan de kabels. Het gekke is dat het na een paar dagen
"vanzelf" weer ging werken.
Ik had naar mijn collega´s moeten luisteren. Die zeggen dat je vooral veel geluk moet hebben, anders ben je de lul. Schandalig.