Joost
02-11-2015

Wat een kutinstantie

Ik ben overgestapt naar een abonnement met meer MBs sinds Juli dit jaar. Ik heb mijn verbruiksgedrag niet verandert en mijn facturen zijn 3x zo hoog.

Klantenservice is verschrikkelijk belabberd. De mensen aan de lijn over het algemeen prima, maar zwaar onderbemand klantenservice, lange wachttijden, slechte keuzemenus. 3x doorverbinden. Teruggezocht op mijn factuur heb ik deze maand 4 uur aan de klantenservice gehangen. Echt verschrikkelijk.

Jaap jan brouwer/cinc management consultants
01-11-2015

Waar we me weg kunnen komen

Ik ben zelf klant bij Ziggo en merk dat de kwaliteir van dienstverlening steeds minder wordt. Een collega van mij had laatst een Ziggo monteur over de vloer en toen mij collega vroeg wat Ziggo tegenwoordig onder kwaliteit verstaat, antwoordde monteur 'waar we mee weg kunnen komen'. Hij vertelde dat na de overname door Upc het bekende uitbenen van een organisatie was begonnen: op Anglo amerikaanse wijze wordt de winst geoptimaliseerd ten kosten van kwaliteit, klanten en medewerkers. Dat kan ziggo ook in her geheel niet boeien, als de aandeelhiuders maar tevreden zijn. Zo wordt het spel gespeeld en het zal alleen maar erger worden. Nederland kent al vele voorbeelden van mooie bedrijven als Ziggo die door buitenlandse investeerders kapot zijn gemaskt.

Jerry Zeegers
01-11-2015

3 á 4 per dag resetten

Sinds enige tijd continu uitvallen van de wifi.

3 á 4 x per dag resetten en een matig signaal.

Willen wel een monteur sturen, maar moet ik wel zelf betalen.

Als dat geen services is...............

Marcel krop
31-10-2015

Zwaar waardeloos alles in 1 Ziggo

TV valt uit. blokken in beeld. veelvuldig recette.

Internet valt continue uit. Levert niet de snelheid die ze beloven

Telefonie: slecht bereik. slecht geluid. geen geluid. lijkt welf je naar een andere planeet belt.

Jeffrey
30-10-2015

Ziggo Mobiel

Van de week vol enthousiasteling ziggo gebeld om mijn bundel over te laten zetten naar hun nieuwe 4g bundel. Nou toen begon de ramp. Om 4g te krijgen moest ik overgezet worden van het oude naar het nieuwe systeem. Doordat ik nog bij mijn ouders in woon en wel zelf verdien wou ik dat de kosten van mijn mobiel van mijn rekening getrokken werd wat nooit met het oude systeem een probleem was. Toen ik dit hoorde heb ik gezegd dat we de overzetting eerst even willen annuleren om hier even over na te denken. Na 1 dag na gedacht te hebben wou ik toch akkoord gaan dat het via men vader zijn bankrekening af getrokken word en dat we het maar met een automatische incasso op moesten lossen. Ziggo aan de lijn het was geen probleem en alles werd voor elkaar gemaakt. Tot dat ik 2 dagen later zag de de status melding die ik via mail heb gekregen nog niet aangepast was. Weer Ziggo bellen wat er aan de hand was blijkt die annulering via de telefoon niet geannuleerd was tegen de afspraken in en dat daardoor mijn andere bestelling gepauzeerd was. Rustig doorgesproken welke bestelling door moest gaan en welke niet en het zou allemaal goed komen de volgende dag zou ik hier een bevestiging van toe gestuurd krijgen. Na twee dagen nog geen bevestiging gezien alleen dat de bestelling die wel door moest gaan geannuleerd is. Dus Ziggo nogmaals gebeld en wou de overzetting annuleren. Maar dit kon helaas niet omdat de bestelling die ik nooit besteld heb eerst akkoord moest worden bevonden voordat ik de bestelling kon stoppen.

Ben zeer ontevreden hierover en zou nooit meer bij Ziggo een mobiel abonnement nemen.

Maurice
28-10-2015

Zeer slechte service, en dienst die ze leveren

Wij hebben sinds 2011 Ziggo alles in1 pakket, ik heb ondertussen al het 3 modem en nog is het internet via de Wi-Fi waardeloos.

Bij de 2 vorige modems moest ik ongeveer 40 x per jaar resetten om dan weer redelijk internet te krijgen. Volgens de monteur van Ziggo was dit ook bekend bij het Ubee modem vandaar ik nu een Technicolor modem heb gekregen.

De 1e a 2 weken ging het redelijk maar nu heb ik bij volle sterkte Wi-Fi signaal toch maar tussen de 2 en 14 mps snelheid.

Volgens ziggo kan dat allemaal zo, wij leveren goed internet via de kabel krijg ik dan te horen en het Wi-Fi gedeelte in het modem moest ik maar vergeten want die is niet zo geweldig.

Ze adviseren om een vaste kabel verbinding te maken of een extern

Wi-Fi router aan te schaffen!

Verder willen ze wel een monteur sturen maar dan moet ik 40 Euro voorrijkosten betalen omdat het modem betreffende telefoon en vaste verbinding goed functioneert.

Het bedrijf Ziggo gaat steeds verder achteruit betreffende de service en de kwaliteit die ze leveren, alleen geld innen is nog belangrijk.

Jolene

Slechte service en bereikbaarheid

Wij zijn al jaren trouwe klant, maar helaas veel storing de laatste maanden. Ze zijn telefonisch bijna niet bereikbaar, word lang in de wacht gezet. Heb de klacht gemaild, maar daar kreeg ik een automatisch gegenereerde mail van terug, waar ik niks aan heb.

Ik ben er nu klaar mee en heb de opzegging via mijn nieuwe provider kpn laten doen. Krijg ik van ziggo een sms of ik ze even wil terug bellen. Dit heb ik uiteraard niet gedaan, om bovenstaande reden. Word dezelfde dag nog gebeld door een erg onvriendelijke dame, die mijn nieuwe provider omlaag probeert te halen om mij over te halen om bij ziggo te blijven.

Kortom, slechte service, slechte bereikbaarheid en onvriendelijke klantenservice

Ziggo is veel te duur

Had bij UPC mijn pakket verlaagd naar iets simpels. Ik hoef al die dure pakketten niet. betaalde 36 euro 2 jaar geleden. Nu met de UPC verhoging vorig jaar en 2x Ziggo verhoging betaal ik reeds 41,50 euro.

Ik heb een simpel pakket zonder telefoon. belachelijk hoog. voor beetje internet.. Een ziggo klant betaalt trouwens 44 euro. Ik betaal iets minder omdat ik voormalig UPC bent maar toch.

toch veel te duur.. en Tv heb ik niet eens nodig. wil gewoon simpel internet. meer niet

Hans Jannink

Onbereikbaar storingsnummer

Beste Ziggo,

Fijn dat u van nacht (27-28 oktober) voor mij aan het werk bent geweest, zoals u suggereert in uw e-mail.

Mijn ervaringen met het resultaat.

Vanochtend om kwart over zes opgestaan. En waar ik al voor vreesde - het is namelijk niet de eerste keer - geen internet. Van alles geprobeerd. In het verleden wilde het spanningsloos maken van alle apparatuur inclusief eigen netwerk, helpen. Maar dat werkte dus nu ook niet. Kabels gecontroleerd, niets hielp. Uiteindelijk ging jullie Juniper router geheel in de stress. Weer de Juniper router spanningsloos maken hielp ook niet meer en de "powerknop' volgens de gebruiksaanwijzing (brief 10 juli 2012) kort indrukken hielp ook niet. Dat bleek achteraf volgens de helpdesk ± 30 seconde te moeten zijn. Kortom, na ruim een uur klooien maar het storingsnummer 0800-0620 geprobeerd. daar kreeg ik te horen dat het zo druk was, dat ik maar beter op kon hangen. Er werd ook geheel in stijl verwezen naar de Internetsite van Ziggo. Is het wel eens bij jullie wel opgekomen, dat als je Internetverbinding in de storing ligt, dat niet gaat? Dus, in de Ziggo papieren een ander telefoonnummer geprobeerd. Na circa 15 minuten kreeg ik dus eindelijk iemand aan de lijn en die beweerde dat ik alleen radio-tv abonnement had en geen Internet. Het bleek dat ik het verkeerde (particuliere) nummer gebeld had. Zou doorverbonden worden en ik zou dan snel iemand aan de lijn krijgen. Maar niet heus. Weer ruim tien minuten in de wacht. Nu kreeg ik een dame aan de lijn die wel zag dat ik een zakelijk abonnement had, maar ik was bij haar ook aan het verkeerde adres. Maar ik zou nu echt de eerste zijn in de wachtrij. Niet dus, want ik kreeg hetzelfde bandje te horen, dat ik maar beter op kon hangen wegens de drukte. Weer ruim een kwartier in de wacht gestaan. Uiteindelijk is via uw medewerker op afstand en het indrukken van de 'powerknop' van 30 seconde het probleem eindelijk opgelost en was de klok inmiddels 9:30 uur gepasseerd. Dus twee en half uur later, dan ik uiteindelijk gepland had te kunnen werken. En dat als je al ver over je deadline heen bent en je online moet kunnen werken.

O ja, en de telefoonkosten zijn dus mobiele telefoonkosten, want mijn vaste nummers via het Internet deed het dus ook niet, voor uw begripsvorming.

Toen ik in 2012 bij u zakelijk abonnee werd, kreeg ik bij problemen onmiddellijk een persoon aan de lijn. Vorig jaar kreeg al te maken met een slechtere service en bleken jullie mij te pesten door het verzenden van e-mail zo goed als onmogelijk te maken, omdat mijn website provider geen Ziggo is. Over internet-neutraliteit gesproken. Uiteindelijk heeft mijn website provider dit probleem moeten oplossen en jullie lieten me gewoon in de kou staan. Kortom, ik ben niet een klein beetje ontevreden over jullie service, maar ontzettend ontevreden. En bovenstaande is gewoon een wanprestatie ten opzichte van hetgeen u beweert in uw email.

Eduard

Klote bedrijf.

Ze hebben veel storingen. Slechte klantenservice iedereen werk langs elkaar heen. De mediaboxen hebben continue storing foutmelding 2020 terwijl de bekabeling gewoon goed zit. Als je belt moet je mediabox 30 sec uit zetten en weer aan en dan heb je weer beeld. Je krijgt slecht en verkeerde informatie over werkzaamheden. Laast kreeg we een brief of 600 Euro wilde betalen want volgens hadden we al sinds 2012 niet betaald. Als je belt krijg je alleen sorry er is iets mis gegaan in ons systeem. Wat is dat voor systeem en vooral wat voor antwoord. Eigenlijk kan ik nog wel 100 dingen op noemen.

Als ze echt iets voor de klant willen doen moet ze beginnen met de klantenservice te verbeteren en diensten.

2 andere werknemers aannemen of ze iedergeval beter instructies mee geven.

3 alle gedurende klanten persoonlijke excuses aanbieden.

4 stoppen en oprotten en gewoon weer terug gaan naar upc een bedrijf wat haar klanten behandeld zo als het hoort en geen sorry verkoop maar oplossing bedenkt

Ginie
25-10-2015

Klacht wordt niks aan gedaan

Wij gaan verhuizen, en besloten om kpn te gaan nemen ipv Ziggo

Sinds upc Ziggo is geworden zijn we zeeer ontevreden

Opgezegd per 29 okt, daar ook een bevestiging van ontvangen maar tot onze verbazing hebben we sinds 20 okt al geen digitale tv meer.Foutje van Ziggo, kan gebeuren, maar je verwacht dan wel dat ze het snel weer oplossen. NIET dus !

Allemaal loze beloftes, al heel veel verschillende uiterst "vriendelijke" medewerkers aan de telefoon gehad de afgelopen dagen, die het allemaal ZO vervelend vinden en beloven het snel op te lossen. Ze schudden de smoezen waardoor het nog steeds niet gelukt is erg makkelijk uit hun mouw.

Technische redenen, spoed case aangemaakt, collega's in India ! (Jawel, India pff) gaan het oplossen...

Allemaal bullshit, er gebeurt gewoon niks, ze liegen er gewoon op los en denken, die zijn we toch al kwijt als klant.

Weet iemand hoe ik het hogerop kan zoeken ipv steeds maar weer een andere medewerker met loze beloftes aan de lijn te krijgen?

Spuugzat zijn wij het, je bent gewoon aan de goden overgeleverd !

Jboere
25-10-2015

Elke keer uitvallen ziggo internet en wifi

ik ben upc gebied maar sinds het ziggo is geworden waarde loos alleen-

tv doet het perfect maar ik moet steeds weer resetten en daar word ik een beetje moe van. Met upc had ik er minder last van maar nu bagger.

en ik heb mijn toon er op staan van eneco. maar door steeds wifi uitval -

kan je niets meer regelen ik denk ook aan overstappen wand is knudde.

Sushu

Zeer slecht

Wat een rot provider ziggo sinds mei tot augustus elke maand een monteur langs geweest voor dr storingen

elke keer kreeg ik een ander verhasl te horen er zyn kabels vernieuwd spittets etc maar nul! Procent opgeschoten. Ik heb nu nog steeds geen stabiele internetverbinding wifi is er hele dag nt. En.hun mobiel netwerk wat een ramp er is gewoon niks goeds aan hun mobiel niet tv niet en internet niet... trouwens ben overgestapt naar KPN en blij als ik de 24e wordt overgezet naar KPN. Mensen raadt jullie ziggo zeker af!

Heuvel

SLECHTE ONTVANGST EN SLECHTE SERVICE

Wat ik lees is precies hoe ik het ook ervaar. Internet wat steeds hapert en traag is. Als je 2 weken op vakantie bent geweest moet je ziggo bellen om je tv kaart opnieuw te activeren. reden omdat ze bang zijn dat je de kaart uitleent als je hem niet gebruikt. Meerdere malen contact gehad met klantenservice. Altijd ligt het aan wat anders maar nooit aan ziggo zelf. Ga inderdaad snel overstappen nu want ook de buren hebben het zelfde probleem het enige wat altijd goed gaat is de automatische incasso uitgevoerd door jawel Ziggo. .

Lisa

Ziggo internet zoooooo slecht

Ik heb al weken geen normaal tot geen internet. klantenservice zet mij naar een nieuwe frequentie en dan binnen een half uur is het hetzelfde. Ik kan niet eens normaal muziek luisteren op mijn spotify. Volgende week dan toch maar KPN bellen voor een overstap. Dit is niet leuk meer,

Angela

Belabberd internet

Wij gaan overstappen naar KPN. Dit zal ongetwijfeld niet zonder slag of stoot gaan, maar het lijkt wel alsof we de afgelopen weken steeds verder afgeknepen zijn van ziggo internet. Echt erg! Inmiddels kunnen we niet eens meer internetten, ben blij met mijn Vodafone abbo op m'n foon, maar ziggo laat ons echt keihard vakken terwijl we er nog gewoon voor betalen. Met recht BELABBERD.

23-10-2015

Terminaal zieke man in de kou laten staan

Wat een stel lichtekooien bij elkaar daar,

Mijn terminaal zieke onderbuurman die zelf niet kan bellen omdat hij zo goed als geen stem heeft heeft een storing aan zijn tv, afspraak met de monteur gemaakt die hen mededeelt dat hij maar contact moest opnemen met Ziggo voor een nieuw kastje.

Nu al meerdere malen getracht dit in orde te maken maar in plaats van begrip voor de situatie te hebben proberen ze te beweren dat dit niet opgelost kan worden zonder dat meneer maar even zijn pakket moet aanpassen met als gevolg dat zijn maandprijs duurder uit zal vallen.

Ik heb echt het idee dat je alleen wordt aangenomen bij de klantenservice van Ziggo als je IQ niet boven je schoenmaat uitkomt.

Merlin

Doe wat je zegt!

Er wordt geadverteerd met de hoge snelheid van Ziggo. Helaas is het zo dat de werkelijkheid enorm anders uitwijst. Alleen al het downloaden van Garageband nam 3 uur (!) in beslag. Dit terwijl ik al het andere "verkeer" op m'n internet stop heb gezet.

Wanneer worden we als consument nou eens éérlijk voorgelogen?!?!

Shirley

Ziggo Internet WAARDELOOS!

Dit is echt het meest waardeloze Internet wat ik ooit heb gehad. Ik heb gewoon 80% van de tijd GEEN internet of deze hapert... word op de klantenservice van het kastje na de muur gestuurd. ..andere frequentie zoeken te veel mensen in 1 appartement gebouw op ziggo bladibladiblah .....

Vervolgens geven ze aan dat er eigenlijk maar 1 apparaat op de modem kan....Dus maar router aangeschaft. ...verandering: Zero!!

Resultaat met mijn mobiele van de wifi en voor Internet op tv moet ik vaak 3x de stekker eruit trekken en dan mag ik van geluk spreken als mijn Internet, netflix etc het wel doet.....

Ik ben net overgestapt. ...altijd beter dan dit....NOOIT meer Internet van ziggo!!!!!

JoJo
22-10-2015

Goed zolang je in oud UPC gebied zit en geen Horizon TV box hebt.

Ervaring is wel goed maar totaal onbegrijpelijk dat ik nog steeds lees dat de Horizon box als bagger werkt. Heb hem zelf omgeruild een jaar terug na een jaar proberen voor andere media box ivm de trage werking, vastlopers, niet opnemen op de ingestelde en ga maar verder. Dan leverde ze ook nog een afstandbediening wat de box helemaal over de rooie hielp. Na een jaar lees ik nog steeds dezelfde problemen. Niet te geloven, je hoeft toch geen raketgeleerde te zijn om te begrijpen dat na twee jaar software updates en beloftes de stekker uit deze box getrokken moet worden. Hardware van deze box kan het zware software pakket niet aan. Gelukkig zit ik in oud UPC gebied met 120mbit internet en geen storingen op TV maar zit wel met oude TV box.