16-08-2015

Het ligt helemaal aan U meneer!

Sinds de fusie van het ene bedrijf UPC naar Ziggo, blijkbaar is de fiberkabel ook meeverhuisd, want echt haperen is een gewoonte geworden al een maandje.

Ik heb net gebeld naar Ziggo met de mededeling dat het nog slechter is geworden, krijg een verhaal over dat mijn poorten niet correct zijn,

heel wat blablabla. Het ligt helemaalaan mn nieuwe windows 10 pc en mn nieuwe modem.

Nee ze konden wel een Monteur a 40 euro sturen om alles nogmaals uitteleggen.

de &*%%#@#

We zijn net met upc door de dreg gegaan jarenlang, tot het eindelijik een beetje goed liep..

Moet het opnieuw?

Ziggo, je zou je moeten schamen!

Atie
16-08-2015

Met upc geen problemen, maar tegenwoordig met ziggo is het WAARDELOOS

Ik ben helemaal niet tevreden, met name wifi en internet is slecht.

Ik zal morgen alle bekabeling nog eens controleren (was door upc monteur tot grote tevredenheid aangelegd en ingesteld) en dan maar eens kijken of ik met de klantenservice wat verder kom. Ik verwacht er niets van. Mocht het zo blijven en krijg ik geen goede service dan is het simpel, ik ben weg!

Shadeey

WAARDELOOS!

Vreselijke internet verbinding. Zelf binnen 1 meter van het modem nog niet eens fatsoenlijk bereik. Een fimpje van 6 minuten doe ik gemiddeld 3 kwartier over, eerst een half uur laden en daarna ook nog eens om de minuut stoppen. Om dit op te lossen kun je ook nog een uur aan de telefoon hangen wat ook weer geld kost en uiteindelijk heb je van alles gedaan en het is nog WAARDELOOS!

Alleen maar problemen en geen fatsoenlijke oplossingen. SCHANDALIG!

Leander

Superslechte klantenservice

Helaas, in mijn gebied is er geen echt alternatief voor de kabel (ADSL is nu eenmaal traag). Ik zo aangesloten worden, na 6 uur met de klantenservice gebeld te hebben is mij 20 x verzekerd datde kabel was aangesloten, maar dat bleek niet waar. De kabel is nooit in de wijkkast aangesloten, tot 10 dagen nadat mijn abonnement inging, en ik het ze 20x verteld heb dat dat het probleem was. Uiteindelijk werkt alles naar behoren, op de gewenste snelheid. Wifi in het geleverde ziggo modem is uitermate traag (26 Mbps), maarja, dat kun je simpel oplossen door een eigen wifi-router aan te schaffen. Zou niet nodig moeten zijn, maar is acceptabel. De horizonbox is echt supertraag, niet van deze tijd, en om de box goed functionerend te krijgen op je thuisnetwerk, moet je bijna een ICT expert zijn, want automatisch configureren werkt met geen mogelijkheid, en ook de klantenservice kan je daar niet bij helpen... Door eigen inspanning werkt alles nu top, maar aan ziggo heb je helemaal niets, behalve dan dat ze hier het snelste internet kunnen leveren. Kortom, k*tbedrijf, maar je moet wel...

Ballen

vele telefoontjes verder nog geen goed bereik.

Sylvia
14-08-2015

Waardeloos na samenwerking met UPC

al jaren klant, vanaf Wanadoo via Casema bij Ziggo aanbeland. Sinds samenwerking met UPC steeds storing op TV. 12 zenders komen niet door. Geen RTL 7, net 5 Comedy Central SBS 9, TV Utrecht, TV Gelderland en nog wat buitenlandse zenders die ontbreken.

Bekabeling is goed, ook door monteur bevestigd. TV instellingen opnieuw ingesteld maar kan geen digitale setup uitvoeren; 0 services gevonden!

Ziggo geeft Sony (en Philois) de schuld, zouden niet meegewerkt hebben met nieuwe update?! Sony geeft Ziggo/UPC de schuld; de frequenties zijn door hun veranderd....Sinds vorige bezoek monteur 2 weken geen problemen na werkzaamheden afgelopen dinsdag weer 12 zenders weg. Maandag komt monteur voor de derde keer....MAKE MY DAY!

Jasper
13-08-2015

Internet is WAARDELOOS

ik zit nog geen minuut achter mijn computer of de internet valt al weg

12-08-2015

Je wordt niet serieus genomen door de klantenservice

We hebben een paar dagen geen internet gehad. Internet netwerk getest alles binnen was goed.(Zowel bekabeld als draadloos)

Klantenservice via de website een mail gestuurd of er een storing was o.i.d.en wanneer ik kan verwachten dat dit zou zijn opgelost.

Gelukkig was de storing opgelost op de 3rde dag. Krijg ik vervolgens een reactie van ziggo met een aantal testen voor mijn netwerk. Die had ik allemaal al gedaan en alles werkte intern goed!

Mail terug gestuurd dat ik dit allemaal getest heb en dat intern alles goed was.

Vervolgens geen reactie meer van Ziggo. Jammer ik voel me niet serieus genomen.

Rick
12-08-2015

Aanvragen blijkt een onneembare horde

Inmiddels al 3x Ziggo pakket besteld omdat er in mijn wijk weinig alternatieven zijn. Tot 3 maal toe wordt door een storing/fout mijn order geannuleerd. Vervolgens mag je je meermaals door het handige telefoonsysteem worstelen om een mens aan de lijn te krijgen. Vervolgens kirjg je van de vriendelijke telefoniste een verhaal kastje -> muur... Daarnaast lijkt de zin "ik ga het voor u in de gaten houden" in het trainingspakket te horen. Dit zeggen ze allemaal maar doen het geen van allen...

Cientje
12-08-2015

Een vermogen voor geen bereik

Echt verschrikkelijk met de internet verbinding (wifi) valt constant weg en kosten van de mobiel wordt hierdoor alleen maar hoger.

G boon

Prutsers eerste klas!

Horizon tv doet het nog steeds niet, na 5 dagen en 5x gebeld met de klantenservice, ze houden je gewoon aan het lijntje die pannekoeken daar en de directie maar vette bonussen opstrijken met hun schijnheilige koppen!

Prima geholpen

Al jaren klant bij Chello-UPC en sind kort Ziggo en ik ben tevreden over dit bedrijf altijd goed geholpen door de helpdesk. Sinds kort overgestapt naar de Horizon box met ingebouwd modem.Dit bleek echter een verkeerde keuze.Internet zeer traag.Na een telefoontje is het modem in de box uitgeschakeld en is er een los modem geleverd. Snelheid is beter dan deze ooit geweest is.Keurig en snel geregeld.

Melissa

Eindelijk verlost !

Wat een slechte internet verbinding!

Ik heb een half jaar lang elke week met ziggo aan de lijn gehangen om een betalingsregeling te treffen! Ik werd behandeld als een wanbetaler terwijl ik graag wilde betalen maar niet kon voldoen aan de betaling die hun graag wilde hebben. Uiteindelijk heb ik noodgedwongen mijn abonnement moeten verlengen, die zou aflopen in februari 2016. Pas toen ik het op FB heb geplaatst werd er gehoor gegeven aan mijn probleem. Zelfs na 3 officiele klachten naar ziggo heb ik nooit antwoord gekregen of een belletje of wat dan ook.

Na een half jaar heeft ziggo zelf mijn abonnement beindigd zonder dat ik door hoef te betalen tot volgend jaar. Dit is het enige licht puntje van dit hele drama!

Nico
09-08-2015

Verbinding tussen Ziggo en modem valt steeds weg.

Al jaren lang klant bij UPC en nooit problemen gehad met het internet.

Sinds een week of drie is het bijzonder slecht, geen verbinding tussen Ziggo en het modem. (status ledjes geven dit ook weer). Heb nu maar een aan/uit schakelaar tussen adapter en stopcontact gezet, maakt het even stroomloos maken van het modem makkelijker.

Vaak is de verbinding maar voor enkele minuten verbroken en denk je dat alles weer goed is, gaat het weer verkeert. Nu al heimwee naar het goede oude UPC. Nooit problemen mee gehad.

Hennie
08-08-2015

Internet- en telefoonverbinding vallen met regelmaat weg. Na 5 dagen geen verbinding te hebben gehad en heel veel gezeur een nieuwe modem gekregen. Twee dagen prima bereik en daarna weer weg. Volgens medewerker verkeerd geinstalleerd (logisch, vandaar dat ik wel gewoon twee dagen verbonden was?!) en zonder verdere hulp wordt de verbinding verbroken. Hoge mobiele kosten hierdoor en ook nog eens niet bereikbaar. Wij vertrekken naar een ander, hopeloos!

Renee
07-08-2015

Internetverbinding steeds slechter

Het komt steeds vaker voor dat er geen internetverbinding is of dat de internetverbinding traag is. Ik heb een vrij duur abonnement en zou eigenlijk een snelle verbinding moeten hebben.

Ron Veenendaal
06-08-2015

Na fusie met UPC van redelijk goed beeld naar zeer slecht beeld gegaan

Ik ben al jaren klant bij Ziggo en hebben af en toe best problemen gehad,

maar in het algemeen toch tevreden. Tot het moment dat er een fusie

met UPC kwam, vanaf het moment dat de zenders van frequentie zijn

veranderd is het beeld van veel veel bekeken zenders compleet waardeloos geworden. Het zijn geen 'blokjes' meer, maar compleet wegvallende zenders. Volgende week komt er weer een monteur langs, kan ik eerst weer een uur uitleggen dat het niet aan mijn kabels ligt.

De Helpdesk medewerker gaf aan dat veel klanten al zijn overgestapt

naar de KPN, en hij ze niet zal tegen houden.

Goede instelling Ziggo. Doe geen moeite om je klanten te behouden.

Verschrikkelijk

......simpelweg, verschrikkelijk.

De website belooft om te beginnen 'TOT' x internet, wat betekent dat ze daar gewoon onder mogen zitten. Je krijgt waarschijnlijk net 9% van het beloofde internet.

Daarnaast het probleem dat het vaak wegvalt (vooral in de ochtend). Internet gaat weg voor een paar minuten, komt weer terug voor een paar minuten, gaat weer weg..

Ga binnenkort maar overstappen naar telfort, eventjes dat proberen.

L.j.

Ver onder de maat

Een aantal maanden het mobiele telefoon net van Ziggo getest. Een van de grootste teleurstellingen in mijn leven. Vaker geen bereik dan wel, bij een inkomend gesprek was ik niet te verstaan, meestal geen internet, enz.

Uiteindelijk maar besloten om over te stappen naar een betere provider. Het is een schande voor Vodafone dat Ziggo meelift op hun netwerk!

Mijn advies, als U toch van uw geld af wilt, kunt U het net zo goed aan een ander goed doel geven.......

Ykke
04-08-2015

Na fusie waardeloos ontvangst

Na fusie waardeloos ontvangst, sbs9 en net5 niet meer te onvangen. Volgens ziggo ligt dit aan de kabels ? dus die kabels zijn na de fusie met UPC van de een op de andere dag niet meer goed ? Volgens mij moeten ze maar eens naar hun versterkers in de kastjes op straat kijken, na elke zenderupdate is het ontvangst slechter.