G boon

Prutsers eerste klas!

Horizon tv doet het nog steeds niet, na 5 dagen en 5x gebeld met de klantenservice, ze houden je gewoon aan het lijntje die pannekoeken daar en de directie maar vette bonussen opstrijken met hun schijnheilige koppen!

Prima geholpen

Al jaren klant bij Chello-UPC en sind kort Ziggo en ik ben tevreden over dit bedrijf altijd goed geholpen door de helpdesk. Sinds kort overgestapt naar de Horizon box met ingebouwd modem.Dit bleek echter een verkeerde keuze.Internet zeer traag.Na een telefoontje is het modem in de box uitgeschakeld en is er een los modem geleverd. Snelheid is beter dan deze ooit geweest is.Keurig en snel geregeld.

Melissa

Eindelijk verlost !

Wat een slechte internet verbinding!

Ik heb een half jaar lang elke week met ziggo aan de lijn gehangen om een betalingsregeling te treffen! Ik werd behandeld als een wanbetaler terwijl ik graag wilde betalen maar niet kon voldoen aan de betaling die hun graag wilde hebben. Uiteindelijk heb ik noodgedwongen mijn abonnement moeten verlengen, die zou aflopen in februari 2016. Pas toen ik het op FB heb geplaatst werd er gehoor gegeven aan mijn probleem. Zelfs na 3 officiele klachten naar ziggo heb ik nooit antwoord gekregen of een belletje of wat dan ook.

Na een half jaar heeft ziggo zelf mijn abonnement beindigd zonder dat ik door hoef te betalen tot volgend jaar. Dit is het enige licht puntje van dit hele drama!

Nico
09-08-2015

Verbinding tussen Ziggo en modem valt steeds weg.

Al jaren lang klant bij UPC en nooit problemen gehad met het internet.

Sinds een week of drie is het bijzonder slecht, geen verbinding tussen Ziggo en het modem. (status ledjes geven dit ook weer). Heb nu maar een aan/uit schakelaar tussen adapter en stopcontact gezet, maakt het even stroomloos maken van het modem makkelijker.

Vaak is de verbinding maar voor enkele minuten verbroken en denk je dat alles weer goed is, gaat het weer verkeert. Nu al heimwee naar het goede oude UPC. Nooit problemen mee gehad.

Hennie
08-08-2015

Internet- en telefoonverbinding vallen met regelmaat weg. Na 5 dagen geen verbinding te hebben gehad en heel veel gezeur een nieuwe modem gekregen. Twee dagen prima bereik en daarna weer weg. Volgens medewerker verkeerd geinstalleerd (logisch, vandaar dat ik wel gewoon twee dagen verbonden was?!) en zonder verdere hulp wordt de verbinding verbroken. Hoge mobiele kosten hierdoor en ook nog eens niet bereikbaar. Wij vertrekken naar een ander, hopeloos!

Renee
07-08-2015

Internetverbinding steeds slechter

Het komt steeds vaker voor dat er geen internetverbinding is of dat de internetverbinding traag is. Ik heb een vrij duur abonnement en zou eigenlijk een snelle verbinding moeten hebben.

Ron Veenendaal
06-08-2015

Na fusie met UPC van redelijk goed beeld naar zeer slecht beeld gegaan

Ik ben al jaren klant bij Ziggo en hebben af en toe best problemen gehad,

maar in het algemeen toch tevreden. Tot het moment dat er een fusie

met UPC kwam, vanaf het moment dat de zenders van frequentie zijn

veranderd is het beeld van veel veel bekeken zenders compleet waardeloos geworden. Het zijn geen 'blokjes' meer, maar compleet wegvallende zenders. Volgende week komt er weer een monteur langs, kan ik eerst weer een uur uitleggen dat het niet aan mijn kabels ligt.

De Helpdesk medewerker gaf aan dat veel klanten al zijn overgestapt

naar de KPN, en hij ze niet zal tegen houden.

Goede instelling Ziggo. Doe geen moeite om je klanten te behouden.

Verschrikkelijk

......simpelweg, verschrikkelijk.

De website belooft om te beginnen 'TOT' x internet, wat betekent dat ze daar gewoon onder mogen zitten. Je krijgt waarschijnlijk net 9% van het beloofde internet.

Daarnaast het probleem dat het vaak wegvalt (vooral in de ochtend). Internet gaat weg voor een paar minuten, komt weer terug voor een paar minuten, gaat weer weg..

Ga binnenkort maar overstappen naar telfort, eventjes dat proberen.

L.j.

Ver onder de maat

Een aantal maanden het mobiele telefoon net van Ziggo getest. Een van de grootste teleurstellingen in mijn leven. Vaker geen bereik dan wel, bij een inkomend gesprek was ik niet te verstaan, meestal geen internet, enz.

Uiteindelijk maar besloten om over te stappen naar een betere provider. Het is een schande voor Vodafone dat Ziggo meelift op hun netwerk!

Mijn advies, als U toch van uw geld af wilt, kunt U het net zo goed aan een ander goed doel geven.......

Ykke
04-08-2015

Na fusie waardeloos ontvangst

Na fusie waardeloos ontvangst, sbs9 en net5 niet meer te onvangen. Volgens ziggo ligt dit aan de kabels ? dus die kabels zijn na de fusie met UPC van de een op de andere dag niet meer goed ? Volgens mij moeten ze maar eens naar hun versterkers in de kastjes op straat kijken, na elke zenderupdate is het ontvangst slechter.

Ikkie
04-08-2015

Top verbinding, top service!

GEwoon top!

Ali
03-08-2015

Perfect

Sinds kort van Online.nl overgestapt naar Ziggo. Ben tot nu toe heel tevreden. Alles werkt naar behoren en aansluiten was heel makkelijk. Ik haal makkelijk de beloofde snelheid (200mb download en 20 upload). Pakket kwam ruim op tijd. Een aanrader!

Reggy

Hufter bedrijf

Ziggo is echt te triest voor woorden na die fusie.

Ontsla de huidige netwerkers daar en huur een stel apen in die kunnen het nog wel beter. Dit is echt onacceptabel, je zou toch verwachten van een zogenaamd professioneel bedrijf en ik quote "Altijd en overal een goede verbinding in en om je huis."wordt geleverd. NOU NIET DUS....

Pannenkoeken dat zijn het, als dit zo doorgaat ben je straks al je klanten kwijt waaronder deze.

En nog een fijne dag verder!

Andy

Modem-router Cisco 3925 vs 120 Mbps reclame

Vorig jaar overgestapt naar de 120 MBps snelheid. Wifisignaal bleek niet echt veel sneller te worden. En na de Consumententest van de modemrouter ben ik er achter waarom; Die Cisco 3925 kan via Wifi niet meer zenden dan ca. 70-90 Mbps! Terwijl de Cisco 3928 119,5 Mbps haalt bij 2.4 GHz! test COnsumentenbond. Ik dit voorgelegd aan UPC/Ziggo. Krijg je een lulverhaal dat ze de snelheid alleen bedraad garanderen. Mijn punt was echter dat ik betaal voor een hogere snelheid en als de modem dan geen snellere wifi kan doorgeven omdat de modem/router het technisch niet kan, dan voel je je toch genaaid. Nu haal ik 70-78 Mbps (komt bijna overeen met wat de Consu-bond heeft gehaald uit de test. Verlies is dus ca 12-20 Mbps . Stel, ik had die Cisco 3928 gehad, dan had ik dus een wifi van min. 100 MBps! Vlgs UPC Ziggo onmogelijk. En maar het kletsverhaal over bedraad internet.

Roy Lindeboom
02-08-2015

Late levering, slechte communicatie en slechte service

Een maand wachten op de levering terwijl de leverdatum al 2 weken eerder zou zijn. Dit staat ook op alle orderbevestigingen. Niemand gaat toch een abonnement aan als je een maand zou moeten wachten terwijl je net verhuist bent? Slechte service en communicatie! Komt de Ziggo monteur eindelijk het product leveren... zijn ze vergeten onze tv aan te melden. Dit ging dus weer een paar dagen duren. Je kunt blijkbaar ook via MijnZiggo tv kijken via de laptop en de tv, maar dan blijkt dat ons klantennummer niet overeenkomt met ons adres. Hier konden we dus ook niks mee. Kortom een slechte ervaring. Ziggo moet echt wat aan de klanttevredenheid doen.

01-08-2015

Domheid en hooghartigheid troef

In augustus 2012 wegens overstap naar glasvezel contract opgezegd. In oktober daadwerkelijk overgestapt. November, december en ook januari werden ondanks telkens toezeggingen toch geïnd. Heb deze door bank laten terugboeken en dan begint het feest. Eerst had ik maar één deel van het all-in-1 opgezegd (zou niet eens weten dat dit kon, maar ja) vervolgens had ik twee delen opgezegd.....? Nou ja. Ik bewaar echter alle correspondentie en ook de emails dus Ziggo kon me de pot op. In januari kwam er een bericht van een incasso bureau. Heb alle mails doorgestuurd maar antwoorden van hen bleven hetzelfde als die van Ziggo. Halstarrigheid troef. Inmiddels is het eind 2013 en de discussie wordt dreigender en dreigender. Vijf maal heb ik ze gevraagd deze zaak aan de rechter voor te leggen en uiteindelijk bleek dit de enige uitweg.

44 mails en brieven later kwam er een deurwaarder de zaak betekenen en na re- en dupliek heeft rechter half juni uitspraak gedaan: Ziggo is (wist ik ook zeker) fout met haar incasso's, deze had ik immers in augustus 2012 mede opgezegd, zelfs oktober moeten ze terugbetalen (zal wel rechtzaak worden, zijn ze nogal ervaren in) en uiteraard alle gemaakte kosten zijn voor haar rekening.

Jammer dat de excuus brief zo onduidelijk was, tenminste, ik kon er niks van lezen!

C ten brugge
31-07-2015

Zeer slechte

Ziggo verstuurt modum door zo wel mijn oude als nieuwe aders de straat namen en Huisnr door elkaar te halen. Geheel hun fout. Geven ze ook uit eindelijk toe. Maar totaal niet berijd hun fout te herstellen. U wacht maar twee weken. Sturen we een nieuw paket. En dat terwijl mijn bedrijf afhankelijk is van internet. Twee weken geen internet, geen inkomsten. Wel een telfoon rekening van 2 uur en 10 minuten! Te erg voor woorden . Dus ga niet in zee met Ziggo!

Gerda
31-07-2015

Dubbel niks

Sinds de overname/fusie is het waardeloos.

Blokjes beeld. ( niet altijd maar geregeld) Ligt volgens Ziggo aan de bekabeling

Pauze knop werkt soms wel, soms niet

Klantenservice aan de lijn... heel verhaal gedaan, kabels gecheckt... zegt mevr dat ze kan zien dat het signaal soms wel soms niet goed binnenkomt. (?)

Maar, dat ligt vaak aan de bekabeling...

Naar de Ziggo winkel gegaan..

Volgens die mevr hebben we een verouderde router (we hadden een zwarte én witte) en kregen een nieuwe zwarte ( tel en internet)

Ook kregen we een nieuwe mediabox ( de 'oude' bromde als een beer en zou niet meer goed zijn volgens mevr van de winkel)

De nieuwe mediabox bromt als een beer en na aansluiting met de door hen geleverde kabels, hebben we alsnog af en toe blokjesbeeld en de pauze knop doet het soms nog steeds niet

Nu zou het nog aan de splitter kunnen liggen.. maarja, die moet je dan zelf vervangen

Een monteur kunnen ze ook sturen, maar.... ligt het aan de bekabeling, dan zijn de kosten voor onszelf.

Schiet mij zo langzamerhand de kerstboom maar in, maar ik sta op de grens om over te stappen naar KPN

Teleurgestelde gebruiker
29-07-2015

Waardeloos en klantonvriendelijk

Vanaf de Multiweb tijd klant bij Ziggo. Was altijd prima. Nu Ziggo is overgenomen door UPC is het een groot drama. Al uren aan de lijn gehangen met de klantenservice.

We zijn verhuisd en de boel is door UPC aangesloten. Krijgen we na 2 maanden een email dat we telefonisch niet bereikbaar zijn en of we nog wel op ons oude adres wonen. Nee, logisch.ze hebben zelf de nieuwe tuner op het nieuwe ades geinstalleerd. En blijkbaar ook ons oude telefoonnummer niet doorgezet. En bedankt. Daarom was het zo stil.

Nu alweer 3 kwartier aan de lijn en 4x doorverbonden. Niemand weet het en we worden weer doorverbonden.

Klantenservice is vriendelijk maar kan blijkbaar niets regelen.

Tuner was ook naar het nieuwe huis gestuurd terwijl we daar nog niet woonden. Blijkbaar zijn ze bij UPC expert in alles verkeerd doen. Zodra er een concurrent is gaan we over.

Bloemendaal
29-07-2015

Wens is gehoord, snelle levering

Ziggo gebeld,netjes te woord gestaan.Onvrede op tafel gegooid en ze kwamen mij tegemoet.Kreeg precies wat ik wilde,want noemde een boel min punten op en dreigde als trouwe klant over te stappen.Dank Ziggo voor de service tot nu toe!