Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Sinds de samenvoeging met UPC, heb ik werkelijk geen week meer ervaren dat alles werkte en bleef werken.
Van alles al gehad. Nieuwe modem, nieuwe wandkast, nieuwe kabels, nieuwe netwerk kaarten, nieuwe telefoon. Het lag aan alles behalve ZIGGO. Right!
Erken je fout en los het fatsoenlijk op. Als ik er zou werken en dit niet kon oplossen zou ik uit schaamte ontslag nemen!
Slechte tv ontvangst na fusie met upc, wordt van het kastje naar de muur gestuurd door klantenservice. Eerst nieuwe kabel, dan andere aansuitdoos op de wand, dan wordt verteld dat het wel aan de digitale ontvanger ligt, dus nieuwe gekocht (100 euro) en nog steed bagger.
Ben er helemaal klaar mee.
Wat ons wordt beloofd, 120 Mbits/s wordt niet gehaald. Ik heb deze een snelheid van 7,9 Mbit per seconde gemeten. Dat wordt dus binnenkort overstappen....
Blijkt zelfs al lastig om überhaupt klant te worden. Mediabox wordt niet geleverd, vanaf dag 1 problemen met internet.. Na 2 weken en veel te veel keuzemenu's en wachttijden moet ik maar opzeggen, alles terug sturen en weer opnieuw klant worden. Vroeg nog aan de beste dame of ik dan niet beter naar een andere provider kon overstappen? Tja, moet u misschien maar doen. Als ik toch zo met mijn klanten omging....
Het verhuizen van de Ziggo/UPC aansluiting van m'n ouders (beide eind tachtig...)
Ondanks de fusie van Ziggo en UPC weten ze weinig van elkaar.
Ziggo medewerkers kunnen niet in de database van UPC, kunnen ook niet zien waar een UPC aansluiting is, kunnen deze niet verhuizen, kunnen geen nieuwe aansluiting maken in oud UPC gebied.
En dit alles ook vice versa.
Drie keer is me dus verteld dat er geen aansluiting was op het oude adres en dat er geen aansluiting kon op het nieuwe adres.
Daarnaast wordt je regelmatig uit het gesprek gegooid, moet je opnieuw bellen, moet je weer door het keuzemenu met de bijbehorende wachttijden.
In het (nu 4e gesprek) heb ik uit frustratie toestemming gegeven voor 3 korte vragen na afloop, oh jee had ik dat maar niet gedaan…deze vragen kwamen dwars door dit gesprek en weer was ik verbroken….
Help!
Dank zij een externe tip om te vragen naar een oud medewerker van UPC kwam er schot in de zaak (Eindhoven is oud UPC gebied…).
Zo gezegd zo gedaan, maar dan nog moet je heel standvastig zijn om alles uit te leggen, het moet nog steeds hogerop gecheckt worden, maar i.i.g wordt je niet direct afgepoeierd met onkunde en dommigheid.
Inmiddels is toch de aansluiting van m’n ouders gevonden en verhuisd.
Al met al een schoolvoorbeeld van slechte fusie...en Ziggo had al zo’n slecht cijfer op http://www.ervaringen.nl/ziggo (2,9 van 10…).
Ik zet dit verhaal er ook even bij met een…1
Sinds februari gedonder met instelling van tv-zenders,na de overname met UPC (hoogmoed waanzin van Ziggo) kreeg een monteur,andere instellingen,andere ID nummers niets hielp,volgens Ziggo een fout van Philips,dit is niet het geval daar andere tv-merken daar ook last van hebben.
Zou aan cammodule liggen wat ook niet klopt,werkelijk alles ondernomen.
Volgens Ziggo is alles verholpen als ik een digitale cable receiver aansluit,te huur voor 7 euro per maand maar het beste is overstappen naar Horizon wat ook weer duurder is en slecht werkt gezien de reviews.Na een gesprek met een Ziggo monteur die ik op straat aansprak,hij vertelde dat de policy van Ziggo is om niets te veranderen omdat Ziggo wenst dat men op een duurder abonnement overstapt,blijkt dat Ziggo mij een verkeerde kaart leverde die in de houder achter de tv moet (cammodule?),mijn kaart is oranje en moet blauw zijn een foutje van ongeveer 100 euro,Ziggo stuurt geen nieuwe kaart want die zijn er niet meer maar kan er wel een huren ( en ze waren op?) voor 2 euro per maant.Service kennen ze niet maar dat blijkt uit het percentage opzeggingen,schrik barend ,de mijne volgt.
Succes Ziggo met jullie gelieg,
Derks.
zins ik hier bij Ziggo zit is het almaar slechter geworden upc was nog niet zo slecht als dit bedrijf ze hadden wel een storing maar dat was snel verholpen ik word er egt zo moe van en wil binnen kort over stappen naar een ander bedrijf die me wel goed internet een tv kan geven en ze leren niet van hun fouten want ze gaan er mee door als je op internet zit dan lijkt me dat je een goede firewall moet hebben en virusscanner moet hebben om de dedoos aan val moet tegen gaan dat mensen gewoon internet hebben maar ze leren het nooit want ze beveiliging hun server zit want dat kun ze niet en geloof dat ze geen 1 reet verstand van hebben misschien moeten varied gaan om van hun fouten te leren ik ben egt boos op dit bedrijf en laat het er niet bij zitten om binnen kort over te stappen naar kpn hier is het laaste word niet over gezegd mvg roelof
na onverwachte uitval van modemmet lood in de schoenen de klantenservice gebeld, en eindelijk: de eerste topervaring met klantenservice internetprovider.
Alle gegevens direct bij de hand, eerst goed geluisterd naar de gestelde vraag en aanvullende informatie, daarna geen onzinnige vragen uit een standaardscript maar een accurate diagnose.
Puur mazzel: probleem bleek op afstand oplosbaar, desondanks vervanging van splitter en kabel aangeboden gekregen om toekomstige problemen te voorkomen.
*niets* op aan te merken -- en dat is na 20 jaar internetproviders voor het eerst
Nooit gezeik, ben IT-er dus weet wat ik kan verwachten van Ziggo.
Mijn familie heeft ook aansluitingen van Ziggo en ook die werken perfect.
Apparatuur werkt goed en klantenservice handelt netjes lijstjes af om tot een oplossing te komen.
Het is duur, maarja.. brandstof is dat ook.
Internet valt continu weg, ci module reageert niet meer goed, kwaliteit beeld slechter geworden. Keuzepakket verandert en duurder.
Veel te vaak problemen met internetverbinding die niet opgelost kunnen worden door de klantenservice, "oplossingen" die worden aangeboden werken allemaal niet en wat er dan wordt gezegd is om alle handelingen nogmaals te proberen. Ook buiten de cyberaanvallen om erg slechte verbinding,
Jammer dat je dit een halve ster moet geven, ik had het monder gegeven.
Internet ligt er soms uren uit en als hij het doet duurt het laden bij dingen echt 1 minuut, en dat terwijl ik een computer van een maand oud heb! Ik kan het niet geloven!
slechte wifi..
slechte service
en ze denklen boven de nederlandse wet te staan..
we wilden een afbetaling regelen maar dit gaat niet volgens HUN spelregels.
en dat terwijl de nederlandse rechter uitspraak heeft gedaan, dat als een persoon niet in staat is een rekening in 1x te betalen en deze een fatsoenlijke afbetalings regeling voorsteld dit ge-accepteerd moet worden..
de hoge kosten kwamen voort uit het van ziggo vals voorlichten mbt tot het onbeperkt bellen pakket..
ga stoppen met ziggo en netjes afbetalen wat er open staat...
Naar heel wat keren te hebben gebeld dingen te hebben aangepast, en nog steeds geen goeie wifi verbinding dus kan geen smart-tv kijken.
Heel irrirant!
Heb sinds 2013 compleet pakket voor thuis. Bellen, Internet via kabel ( coax ) en TV analog en digitaal
Sinds een paar maanden is de internet draadloos alleen soms wat langzamer tijdens laden van video's en dergelijke.
Voor de rest krijg ik ook 40mb thuis via kabel zoals beloofd en is tv en bellen ook goed.
Klantenservice ben ik ook tot nu toe netjes geholpen, alles is netjes uitgelegd.
Hoop dat ze voor de wifi signaal voor de stabiliteit wat aan kunnen doen.
Sinds de fusie van het ene bedrijf UPC naar Ziggo, blijkbaar is de fiberkabel ook meeverhuisd, want echt haperen is een gewoonte geworden al een maandje.
Ik heb net gebeld naar Ziggo met de mededeling dat het nog slechter is geworden, krijg een verhaal over dat mijn poorten niet correct zijn,
heel wat blablabla. Het ligt helemaalaan mn nieuwe windows 10 pc en mn nieuwe modem.
Nee ze konden wel een Monteur a 40 euro sturen om alles nogmaals uitteleggen.
de &*%%#@#
We zijn net met upc door de dreg gegaan jarenlang, tot het eindelijik een beetje goed liep..
Moet het opnieuw?
Ziggo, je zou je moeten schamen!
Ik ben helemaal niet tevreden, met name wifi en internet is slecht.
Ik zal morgen alle bekabeling nog eens controleren (was door upc monteur tot grote tevredenheid aangelegd en ingesteld) en dan maar eens kijken of ik met de klantenservice wat verder kom. Ik verwacht er niets van. Mocht het zo blijven en krijg ik geen goede service dan is het simpel, ik ben weg!
Vreselijke internet verbinding. Zelf binnen 1 meter van het modem nog niet eens fatsoenlijk bereik. Een fimpje van 6 minuten doe ik gemiddeld 3 kwartier over, eerst een half uur laden en daarna ook nog eens om de minuut stoppen. Om dit op te lossen kun je ook nog een uur aan de telefoon hangen wat ook weer geld kost en uiteindelijk heb je van alles gedaan en het is nog WAARDELOOS!
Alleen maar problemen en geen fatsoenlijke oplossingen. SCHANDALIG!
Helaas, in mijn gebied is er geen echt alternatief voor de kabel (ADSL is nu eenmaal traag). Ik zo aangesloten worden, na 6 uur met de klantenservice gebeld te hebben is mij 20 x verzekerd datde kabel was aangesloten, maar dat bleek niet waar. De kabel is nooit in de wijkkast aangesloten, tot 10 dagen nadat mijn abonnement inging, en ik het ze 20x verteld heb dat dat het probleem was. Uiteindelijk werkt alles naar behoren, op de gewenste snelheid. Wifi in het geleverde ziggo modem is uitermate traag (26 Mbps), maarja, dat kun je simpel oplossen door een eigen wifi-router aan te schaffen. Zou niet nodig moeten zijn, maar is acceptabel. De horizonbox is echt supertraag, niet van deze tijd, en om de box goed functionerend te krijgen op je thuisnetwerk, moet je bijna een ICT expert zijn, want automatisch configureren werkt met geen mogelijkheid, en ook de klantenservice kan je daar niet bij helpen... Door eigen inspanning werkt alles nu top, maar aan ziggo heb je helemaal niets, behalve dan dat ze hier het snelste internet kunnen leveren. Kortom, k*tbedrijf, maar je moet wel...
vele telefoontjes verder nog geen goed bereik.