R.
04-05-2016

Ben heel tevreden

Overgestapt van KPN interactief naar Ziggo.

De installatie verliep makkelijk, heb het zelf gedaan. Alles werkte prima, alleen de Horizon mediabox bromde heel hard. Toen ik daarover belde is meteen een afspraak met een monteur gemaakt die een nieuwe Horizon box bij zich had. Omgeruild en nu is hij zo stil als wat.

Tevens heeft hij wat kleine reparaties gedaan aan mijn wanddoos die er helemaal uithing, nu zit alles weer supernetjes.

Ben helemaal tevreden, en de monteur was keurig op tijd en uiterst vriendelijk.

Jopie
04-05-2016

Niet nakomen afspraken

Wij zijn in februari verhuisd en een afspraak gemaakt met de monteur over het aansluiting. Zou s'morgens komen maar niemand gezien. S'middags maar eens gebeld blijkt dat Ziggo zelf de afspraak heeft gecanceld zonder ons op de hoogte te brengen. Moest een nieuwe afspraak gemaakt worden. Nu ging zaterdag de horaizonbox kapot. Ziggo gebeld en een afspraak gemaakt voor dinsdagmorgen tussen 8 en 1 uur. Belt de monteur om 12 uur op dat hij de spullen niet bij zich heeft maar een collega onderweg zou treffen die wel het benodigde materiaal heeft en het dus iets later zou kunnen worden. Om 4 uur nog niets gehoord of iemand gezien dus nog maar eens met Ziggo gebeld. We stonden nog steeds in het systeem dus de monteur zou nog komen vandaag. Om 7 uur weer gebeld omdat we nog steeds niets hadden gehoord. Kregen we we een vreselijk arrogante medewerker aan de telefoon dat we een nieuwe afspraak moesten maken en de monteur pas op vrijdag langs kan komen. En dat we heel kwaad waren snapte hij niet. We krijgen toch €20 euro terug? Dat geld weegt niet op tegenover weer een verloren opgenomen vrije dag dat je voor niets aan huis gekluisterd zit.

Dre
03-05-2016

Ellende

Ondertussen ken ik zowat iedereen bij de helpdesk. Behoorlijk wat monteurs. In korte tijd 5 modems. Kabel hersteld.En als ik de stekker van de horizonbox er uit haal heb valt mijn telefoon uit. Gelukkig betalen we maar € 80 per maand. Oja Weer geen wifi naast het modem.Graag had ik de zelfde aansluiting- horizonbox-wifi gehad als de aandeelhouders.

02-05-2016

Prima

Alleen maar goede ervaringen met Ziggo

Ben echt al jaren klant. Heus wel een keer een hapering met internet of tv maar is meestal snel opgelost.

Gebo
02-05-2016

Horizonbox problemen

Ziggo laat trouwe klanten in de kou staan, mijn probleem met Ziggo is de Horizonbox met het internet

de horizonbox kan een storing geven met jou modem vooral als je twee laptops en een sonos apparatuur die aan is gesloten op jou modem, het probleem is dat de horizonbox een wifi signaal uitzendt die niet wordt gebruikt en deze stoort op jou wifi signaal die je gebruikt

dit geeft conflicten met jou apparatuur, om dit te voorkomen moet je het wifi signaal van de horizonbox uitzetten nou dat is een groot probleem,je neemt contact op met ziggo en er wordt van alles geroepen dit moet je doen of dat , links via de mail ontvangen die niet werken enz.. weer contact opgenomen samen met de medewerker het menu doorlopen deze kon ook niet in de links komen, maar vertelt nooit geen problemen met een humaxbox maar sinds de overstapweken met horizonbox altijd problemen met het internet

het is naar probleem overstapweken volgens mij

oplossen doet ziggo niet aan ga nu kijken welke aanbieder van tv/internet voor mij geschikt is of alles weer terug zetten naar de humaxbox die geen probleem gaf

Serdar
30-04-2016

Nog nooit zo slecht internet gehad zo als ziggo echt shit

Slecht internet slecht WiFi naar klanten service gebeld ze raden mij nieuwe router te kopen van ziggo self ? Heel slecht service modem vervangen doen ze ook niet ik heb nog steeds last van

Renroel
30-04-2016

Komen woord niet naar

ik had een 3 jarige contract bij ziggo maar het werd naar anderhalf jaar slechter met ziggo kreeg geen goede internet verbinding meer tel deed het haast niet meer en zelfs de tv verbinding was slecht en soms hellemaal niks terwijl ik elke maand keurig betaalde en toen zei ik tegen ziggo ik wil van mijn contract af want ik heb haast geen internet ,tv,telefoon van jullie wil mijn contract ontbinden ik moet me aan de contract houden jullie ook en ik heb al een half jaar haast geen internet dus ik wil het ontbinden en de man van ziggo gaf me aan de telefoon gelijk hij zei je mag de contract kosteloos ontbinden want wij heben ons niet aan de contract gehouden en hoefde niks meer te betalen alleen de router inleveren en verder niks meer en nu krijg ik een rekening van bijna 600 euro omdat ik een jaar eerder was gestopt nou ziggo jullie krijgen een koude douche jullie moete jullie aan je woord houden en betere service aan de mensen bieden

Samuël
29-04-2016

Het slechtste bedrijf ooit!

Het internet is traag en valt er om de zoveel tijd uit. Ook heb ik maar 30/12 Mbit snelheid terwijl ik 150/20 Mbit hoor te krijgen! Je kan dit makkelijk afzetterij noemen!

Rogier C

Reactie

Zo goed geholpen. Vriendelijke Jongeman. Al van het begin bij ziggo. En in het begin opstart problemen maar nu echt TOP

Anne

Waardeloos...

Wij hebben horizon en toen we upc hadden, waren er bijna nooit problemen.. Maar sinds dat ziggo upc heeft overgenomen steeds vaker. Steeds meer fout meldingen, dit is heel vervelend. Als je er heen beld moet je vaak heel lang wachten en dan krijg je iemand aan de telefoon die je dan weer door moet schakelen naar iemand die je daarmee wel kan helpen. Ik vind ziggo waardeloos en heb er weinig/geen positieve ervaringen mee.

Anne

Vervelende kut mediabox

Wij hebben thuis horizon en nog niet zo heel lang is er een functie dat je kunt terug kijken via de tv gids. Meestal doet dit gewoon. Maar als ik dit wil doen dan krijg ik steeds een melding dat er geen verbinding meer is met de mediabox. Er staat dat je de bekabeling moet controleren en de mediabox uit moet schakelen. Heb dit gedaan en het probleem is er nog steeds, helpt dus niks. Eronder staat: als het probleem zich blijft aanhouden kijk dan op ziggo.nl/foutcode (code 8160). Als je dit intypt op ziggo.nl krijg je een pagina met dat dit komt doordat het druk is en dat er veel mensen zijn die ook iets willen terugkijken. Maar hiermee hebben ze het probleem niet opgelost. Waardeloos..

28-04-2016

Ziggo krijgt een nieuw betalingssysteem!

Ziggo krijgt een nieuw betalingssysteem!

Hoera zou je zeggen want nu wordt alles nog efficiënter yes! Maar ja als je met twee Ziggoklanten in hetzelfde huis woont ..... DAN heb je pech! Ik heb al sinds het begin van Ziggo een 3-in-1 account voor mijn bedrijf .... internet, bellen en televisie. Maar de laatste jaren is mijn zoon weer terug gekomen naar het ouderlijk huis en hij dacht: Ik bestel nu Film 1 .... een extra dienst van Ziggo en dat ging prima ... mijn zoon (Henk van der Wijk Jr.) kreeg Film 1 en de kosten werden maandelijks van ZIJN rekening afgehaald.

Maar nu komt er een nieuw betalingssysteem en ik kreeg een brief van Ziggo met de vermelding dat ALLE diensten nu van mijn zakelijke rekening afgehaald worden dus ook Film 1 .... aangezien ik denk dat de belastingdienst Film 1 niet als iets zakelijk zal zien heb ik toch maar even met Ziggo gebeld. Mijn zoon en ik hebben het verschil tussen zakelijk en privé meer dan 10 keer proberen uit te leggen maar zonder enig resultaat .... de vertegenwoordiger van Ziggo begreep er niets van .... het lijkt mij toch niet moeilijk want je hebt zakelijke diensten en privé diensten en dat kun je niet met 1 bankrekening betalen.

Na het moeizame gesprek van 29 maart waarin ik het voorstel deed om de Film 1 dan maar op te zeggen .... werd de Ziggo vertegenwoordiger heel erg boos en het resultaat was dat nog geen half uur NA het gesprek mijn zoon niet alleen zonder Film 1 zat .... maar mijn bedrijf GEEN INTERNET .... GEEN TELEFOON en GEEN TELEVISIE meer had.

Dit is een slechte zaak voor alle bedrijven in Nederland .... dat Ziggo dit zo maar zonder mijn toestemming kan doen lijkt mij haast onmogelijk want wij hebben alle facturen betaald tot en met 24 april .... het is een verschrikkelijk maar waar verhaal. Ik loop nu veel klanten mis aangezien mijn bedrijf alleen via het internet werkt ..... ik ben producent van Radio- en TV-commercials .... maar nu dus even niet!

Met vriendelijke groet,

Henk van der Wijk

Suzan
28-04-2016

Ziggo maakt gemaakte beloftes niet waar

Sinds 1.5 maand bij Ziggo, eerst ging het fout met de extra mediabox en de informatie die hierover gegeven is. Toen met de afspraken van de monteurs waardoor ik voor niks verlof opnam en men mij meldde dat het extra geld ging kosten terwijl ik dit extra nagegaan was bij Ziggo.

Nu werkt uiteindelijk alles beneden, boven heb ik eindelijk tv, maar nu doet internet het niet meer boven. Na het zoveelste telefoontje naar Ziggo, krijg ik te horen dat ik zelf een extra router moet aanschaffen om boven internet te hebben en dat zij de wifi als extra aan de klanten geven maar dit niet verplicht zijn. Waarom wordt dit niet vooraf gemeld, vooraf deed de medewerkster dit af als zijnde het paradepaardje van Ziggo. Alles is draadloos mevrouw. Ja alleen werkt het niet. Alle verhalen over Ziggo blijken dus voor mij toch helaas te kloppen. Ik ga nu kijken wat voor stappen ik verder kan ondernemen. Hier eindigt het niet voor mij. Ziggo kan echt niet alles maar van de tafel vegen.

Inge
28-04-2016

U weet het schijnbaar beter mevrouw?

Vanaf maandag de 18 april weer problemen. Internet, tv, telefoon. Dinsdag het 08000620 nummer onbereikbaar. Ik heb zakelijk internet en kan gewoon niet werkden zo. Monteur is vanmorgen geweest. Alles heeft circa een half uur gewerkt. Daarna weer het 08000620 nummer gebeld en andere nr, keuze gemaakt (hé gelijk iemand aan de lijn) Jammer dat het zo'n hork was die mij absoluut niet serieus nam. Stomme grapjes maakte, zich bemoeide met mijn privéleven. Elke keer dezelfde stappen willen doornemen. 'Weet u zeker dat de kabel achter in uw computer zit?' Ja, grrrr. 'Ik wil u alleen maar helpen mevrouw maar wanneer ik u vraag iets te doen weet u het schijnbaar beter'. Ja, waar zie je me voor aan. Maandag weer een monteur. Dat wordt de laatste kans ....

Alfred
28-04-2016

Ziggo het slechtste wat er is

Zit al zon 5 jaar bij ziggo en heb altijd al last gehad van de wifi, heb op de 2e verdieping en zolder geen eens wifi. Klaag er al jaren over maar de klantenservice is ook zo slecht als het maar kan . Geholpen word je wel maar het probleem blijft voort zetten. Ik ga nu lekker over stappen naar kpn want dat ziggo word ik schijtziek van. Het is dat je perse een ster moet geven maar anders kregen jullie er 0 sterren zijn jullie niet waardig . Ga eerst maar eens wat aan de wifi doen.

Martijn

Goed bezig die ziggo

ben anderhalf jaar klant bij ziggo. nooit problemen. wilde een 2 horizon box had het binnen 24 uur in huis. installatie was ook echt heel erg makkelijke. hoop mogelijkheden. echt veel beter dan online.nl. daar kunnen ze nog wat van leren.

Hein

Doet wat het moet doen

Al vele jaren klant en ben als het ware meegegroeid. Heb dus ook een paar groeipijntjes meegemaakt. Begin van telefonie en hun publieke wifi.

Ik heb een paar keer storingen gehad, maar deze zijn allemaal naar behoren opgelost. Nooit hoeven te betalen, ook al lag het probleem een keer toch bij mij (slecht muurcontact en te lange kabel naar bovenverdieping).

Laatste monteur heeft terwijl hij toch even moest wachten zelfs mijn hele wifi status doorgemeten, uitgelegd en zwakke punten benoemd. Heb ik daardoor allemaal kunnen oplossen. Ik overweeg nu ook de volgende stap te wagen en naar hun mobiel abo over te stappen.

Baksr

Niet serieus genomen

Zoals gewoonlijk op vrije dagen en vaak in het weekend weer geen internet. Bellen met de klantenservice levert de standaardprocedure op: wachttijd, standaardprotocol (nietszeggende suggesties: modem staat te laag, muren te dik) en aan het eind van de rit weer geen oplossing. Volgens ziggo is er nooit een storing, maar op de website allestoringen.nl lees ik tegelijkertijd dezelfde problemen en reacties. Is dit de klant niet serieus nemen?

Binnenkort ga ik verhuizen en NOOIT meer ziggo. Per week wel zeker 3 of 4 dagen slecht of minder snel internet. 4g bundel al meerdere keren moeten aanspreken maar een compensatie of een goed antwoord bij de klantenservice krijg je nooit. WAARDELOOS

Cobi
22-04-2016

Horizon box na 2 weken kapot

Ik zit al heel lang bij Ziggo en heb altijd een Cisco apparaat gehad en nooit problemen. Nu heb ik een Horizon box die er na 2 weken al mee gestopt is. Alle tips helpen niet, alleen een lampje op de achterkant dat brand. 4 mei komt er een monteur, lijkt me stug dat hij hem wel aan de praat krijgt. Hopelijk krijgen we gelijk een nieuwe. . Gelukkig heb ik mijn oude modem en router nog. Heb ik in ieder geval telefoon en internet.

Lees allemaal slechte reviews over de Horizon box waar ik niet vrolijk van word.

Danny
22-04-2016

Waardeloos internet

nu al een paar jaar een horizon box en moet nog steeds om de drie uur opnieuw opstarten om er nog iets fatsoenlijks uit te krijgen.