Denny
10-05-2016

Top internet

Ooit via de telefoonlijn internet, drama.

Sinds het mogelijk is via de kabel en bij Ziggo.

Nog nooit problemen gehad.

Top verbinding en snelheid.

Helaas schrijven alleen klagers een review, dus bij deze een review van een tevreden klant!

Paula
09-05-2016

Trager na beloofde snelheid

Ik kreeg mail van ziggo dat het internet sneller zou worden. Sindsdien is de verbinding trager en zijn de kosten voor het abonnement omhoog gegaan

Martijn
09-05-2016

E-mail al 14 dagen niet te gebruiken vanwege een quota-parameter die fout staat.

Sinds dinsdag 26 april kan ik geen e-mails meer ontvangen en ook niet meer versturen.

27 en 28 april gebeld en probleem uitgelegd: er komt een melding "mailbox vol".

Dit is niet het geval want er staan geen (NUL) mailtjes in.

Maar als je via webmail kijkt staat er bij quota: "e-mail quota 100%".

Vervolgens in de laatste week 4 zg. contact formulieren ingestuurd met het dringende verzoek om telefonisch contact met mij op te nemen.

pas afgelopen zaterdag (7 mei) werd ik gebeld door Jesper Klaseboer en die was in de veronderstelling dat het probleem was opgelost. NIET dus.

Hij zou er achteraan gaan en mij telefonisch op de hoogte houden. Niets meer van hem gehoord.

Gisteren (8 mei) maar weer een contact formulier ingestuurd.

Vanochtend gebeld door Floris Ephraïm die aan mij vroeg of ik via webmail wilde kijken of het probleem was opgelost. NEE dus.

Hij zou het weer doorsturen naar de betreffende afdeling (derde lijn?!). Op mijn vraag of ik vanmiddag om 15.00 uur daarover teruggebeld kon worden was het antwoord dat hij dan vrij was. Op mijn suggestie om zijn opvolger dan te laten bellen werd niet gereageerd.

Ik moest maar weer geduld hebben.

Helaas klonk de ongeïnteresseerdheid sterk door.

Kortom, 14 dagen zonder e-mail en eerst na 10 dagen de eerste communicatie vanuit Ziggo.

En dan nog met NUL resultaat.

Albert
08-05-2016

Starten Horizonbox

Opstarten van de Horizonbox duurt altijd al minimaal 3 minuten. Dus box en telvisie aanzetten en vervolgens koffie gaan zetten is al ingeburgerd bij ons. et een beetje mazzel heb je beeld als je je eerste slok koffie drinkt.

Soms echter is de box helemaal van slag en "zoekt" ie de hele dag door als je het toelaat. Koffie koud, uitzending gemist (daar hebben ze dan weer een extra abonnement voor) en dus boos. De box zelf "luistert" inmiddels nergens meer naar en blijft hangen in het "zoeken". Van de helpdesk dan maar de oplossing om de box uit te zetten (ff wachten) en opnieuw te starten. Inmiddels een geregeld en frequente handeling. Ergernis maakt plaats voor boosheid en een actief zoeken naar een andere provider.

Iemand hier een goede suggestie? Ik zoek een breed pakket met minimaal 200 Mb download. Glasvezel mag, ik heb die aansluiting destijds al laten aanleggen. Omgeving Nijmegen. Elke suggestie is welkom. Ik ben er zo geweldig klaar mee inmiddels.

Jack
07-05-2016

Waardeloze service dit is de compensatie na 14 jaar ellende

belachelijke compensatie na 14 jaar ellende bij ziggo waarbij een kabel defect bleek te zijn dit was al 12 jaar geleden geconstateerd en nu wordt er eindelijk een nieuwe kabel gelegen en dit alleen maar omdat ik wilde overstappen nu zal je denken waarom zo lang wachten met overstappen dit omdat ziggo de enige kabel aanbieder is en mijn telefoon leiding is weg gewerkt achter een gestucte muur

dan wordt je gebeld waarom je wilt over stappen

verhaal verteld dat er al vanaf het begin toen de snelheid werd verhoogt er problemen waren met televisie en internet continu een nieuw modem gekregen maar brandde steeds weer door zelfs waar de monteurs bij stonden

nu eindelijk krijg ik gelijk en gaan ze repareren

dan komen ze met een compensatie van 12 jaar ellende en frustratie en eigenlijk betaald voor een product die ik nooit heb gehad en waar ik wel voor heb moeten betalen

1 half jaartje voor de helft van de prijs maar moet ik wel weer een jaar contract nemen dit krijg je al als je nieuwe klant wordt had toch wel meer verwacht maar zeker geen nieuw jaar contract

dit noem ik geen prachtige deal voor 12 tot 14 jaar ellende en traag internet en slechte tv waar ik altijd dus teveel hebt betaald belachelijk hoe ze zoiets bedenken

waarom een nieuw contract ik ben niet fout maar ziggo/upc

ze hebben na 12 jaar hun fout erkend dat betekend dat ik nu al 12 jaar eigenlijk betaald hebt voor een product die ik niet hebt ontvangen vanwege een kapotte kabel

dus ik verwacht dan wel een goede compensatie en niet een nieuw jaar contract

groetjes jack

Fred
07-05-2016

Klote bedrijf die langs elkaar werken .

Ik ben trouwe klant van UPC en nu Ziggo, vraag alleen internet verhoging aan van 200 mb naar 300 mb en voor de rest niks.

Wat doen die eikels tv wordt gedeactiveerd geen verhoging van internet krijgt paar keer mail dat ik op moet sturen en iets krijgt van de post ? terwijl ik alleen verhoging van internet wilde hebben meer niet!

Zo zit ik dus van woensdag tot en met zaterdag zonder tv !

geen verhoging omdat er een nieuwe order of bestelbon is aangemaakt en daar moeten ze nog aan werken ¿?

Dit is toch achterlijk door een fout van Ziggo moet ik maar wachten en hopen dat ik tv kan zien terwijk ik bijna 60 euro per maand betaal.

Madeleinete
06-05-2016

Problemen worden goed behandeld

Ik heb al een paar jaar Ziggo gebruikt in mijn oude huis, geen problemen mee, geweldig internet en geweldige aansluiting. Nu ben ik verhuisd en zijn er echter wel wat problemen, er zijn steeds storingen waarvan ze zeggen dat ze bijv. om 22:34 zijn opgelost, dan ga ik kijken na 2 dagen geen of slechte wifi en dan is het vervolgens uitgesteld tot 3:31, beetje jammer... Maar dat kan gebeuren, ik woon nu op dit nieuwe adres voor ongeveer een week en ondanks de storingen werden we altijd geholpen en werd ons vriendelijk uitgelegd wat er aan de hand was. Wel jammer dat dit moet gebeuren maar zo nu en dan moet het maar.

Tanja
06-05-2016

Ziggo ALL-IN pakket na 5 weken wachten niet geïnstalleerd

ALL-IN pakket per 1 april 2016 besteld en gekregen. Op 6 mei 2016 werkt het nog niet. Meer dan 10 keer gebeld met klantenservice en 2 keer met opzegservice. Veel beloftes gehoord. Elke keer halen ze me over om nog 1 of 2 dagen te wachten want nu wordt het echt geregeld. Ziggo enquete ingevuld dat ik ontevreden ben - geen reactie. In deze 5 weken heb ik nog Geen monteur gezien en werd ik niet teruggebeld wanneer beloofd om dezelfde middag terug te bellen. Na 5 weken wachten stop ik ermee. Ik geef ziggo geen ster voor service want geen service gezien. De half ster is voor de praatjes van klantenservice.

Wim

Wegvallende verbinding

Heb nu al sinds een jaar het probleem dat de verbinding voor internet televisie en radio wegvalt. S, avonds werkt alles normaal ga je slapen en de volgende morgen spontaan problemen. Hierover al tientallen keren contact over gehad met de helpdesk. Al tientallen uren aan besteed. In deze periode al enige weken zonder internet gezeten ze sturen steeds een nieuwe ziggo router.

Op het laatst kan er dan een monteur langs komen. Ondertussen twee monteurs gehad die mij een compliment geven omdat mijn bedrading er zo goed uit ziet. Ze kunnen dan ook voor mij verder niets betekenen. Nu bij een storing alles zelf maar weer resetten. Dit kost mij ook tientallen uren en ben dit compleet zat. Heb helaas, helaas, helaas in mijn plaats geen mogelijkheid voor een andere aanbieder je bent aan de goden overgeleverd. Wat een (f) bedrijf.

R.

Ben heel tevreden

Overgestapt van KPN interactief naar Ziggo.

De installatie verliep makkelijk, heb het zelf gedaan. Alles werkte prima, alleen de Horizon mediabox bromde heel hard. Toen ik daarover belde is meteen een afspraak met een monteur gemaakt die een nieuwe Horizon box bij zich had. Omgeruild en nu is hij zo stil als wat.

Tevens heeft hij wat kleine reparaties gedaan aan mijn wanddoos die er helemaal uithing, nu zit alles weer supernetjes.

Ben helemaal tevreden, en de monteur was keurig op tijd en uiterst vriendelijk.

Jopie

Niet nakomen afspraken

Wij zijn in februari verhuisd en een afspraak gemaakt met de monteur over het aansluiting. Zou s'morgens komen maar niemand gezien. S'middags maar eens gebeld blijkt dat Ziggo zelf de afspraak heeft gecanceld zonder ons op de hoogte te brengen. Moest een nieuwe afspraak gemaakt worden. Nu ging zaterdag de horaizonbox kapot. Ziggo gebeld en een afspraak gemaakt voor dinsdagmorgen tussen 8 en 1 uur. Belt de monteur om 12 uur op dat hij de spullen niet bij zich heeft maar een collega onderweg zou treffen die wel het benodigde materiaal heeft en het dus iets later zou kunnen worden. Om 4 uur nog niets gehoord of iemand gezien dus nog maar eens met Ziggo gebeld. We stonden nog steeds in het systeem dus de monteur zou nog komen vandaag. Om 7 uur weer gebeld omdat we nog steeds niets hadden gehoord. Kregen we we een vreselijk arrogante medewerker aan de telefoon dat we een nieuwe afspraak moesten maken en de monteur pas op vrijdag langs kan komen. En dat we heel kwaad waren snapte hij niet. We krijgen toch €20 euro terug? Dat geld weegt niet op tegenover weer een verloren opgenomen vrije dag dat je voor niets aan huis gekluisterd zit.

Dre
03-05-2016

Ellende

Ondertussen ken ik zowat iedereen bij de helpdesk. Behoorlijk wat monteurs. In korte tijd 5 modems. Kabel hersteld.En als ik de stekker van de horizonbox er uit haal heb valt mijn telefoon uit. Gelukkig betalen we maar € 80 per maand. Oja Weer geen wifi naast het modem.Graag had ik de zelfde aansluiting- horizonbox-wifi gehad als de aandeelhouders.

Monique
02-05-2016

Prima

Alleen maar goede ervaringen met Ziggo

Ben echt al jaren klant. Heus wel een keer een hapering met internet of tv maar is meestal snel opgelost.

Gebo
02-05-2016

Horizonbox problemen

Ziggo laat trouwe klanten in de kou staan, mijn probleem met Ziggo is de Horizonbox met het internet

de horizonbox kan een storing geven met jou modem vooral als je twee laptops en een sonos apparatuur die aan is gesloten op jou modem, het probleem is dat de horizonbox een wifi signaal uitzendt die niet wordt gebruikt en deze stoort op jou wifi signaal die je gebruikt

dit geeft conflicten met jou apparatuur, om dit te voorkomen moet je het wifi signaal van de horizonbox uitzetten nou dat is een groot probleem,je neemt contact op met ziggo en er wordt van alles geroepen dit moet je doen of dat , links via de mail ontvangen die niet werken enz.. weer contact opgenomen samen met de medewerker het menu doorlopen deze kon ook niet in de links komen, maar vertelt nooit geen problemen met een humaxbox maar sinds de overstapweken met horizonbox altijd problemen met het internet

het is naar probleem overstapweken volgens mij

oplossen doet ziggo niet aan ga nu kijken welke aanbieder van tv/internet voor mij geschikt is of alles weer terug zetten naar de humaxbox die geen probleem gaf

Serdar
30-04-2016

Nog nooit zo slecht internet gehad zo als ziggo echt shit

Slecht internet slecht WiFi naar klanten service gebeld ze raden mij nieuwe router te kopen van ziggo self ? Heel slecht service modem vervangen doen ze ook niet ik heb nog steeds last van

Renroel
30-04-2016

Komen woord niet naar

ik had een 3 jarige contract bij ziggo maar het werd naar anderhalf jaar slechter met ziggo kreeg geen goede internet verbinding meer tel deed het haast niet meer en zelfs de tv verbinding was slecht en soms hellemaal niks terwijl ik elke maand keurig betaalde en toen zei ik tegen ziggo ik wil van mijn contract af want ik heb haast geen internet ,tv,telefoon van jullie wil mijn contract ontbinden ik moet me aan de contract houden jullie ook en ik heb al een half jaar haast geen internet dus ik wil het ontbinden en de man van ziggo gaf me aan de telefoon gelijk hij zei je mag de contract kosteloos ontbinden want wij heben ons niet aan de contract gehouden en hoefde niks meer te betalen alleen de router inleveren en verder niks meer en nu krijg ik een rekening van bijna 600 euro omdat ik een jaar eerder was gestopt nou ziggo jullie krijgen een koude douche jullie moete jullie aan je woord houden en betere service aan de mensen bieden

Samuël
29-04-2016

Het slechtste bedrijf ooit!

Het internet is traag en valt er om de zoveel tijd uit. Ook heb ik maar 30/12 Mbit snelheid terwijl ik 150/20 Mbit hoor te krijgen! Je kan dit makkelijk afzetterij noemen!

Rogier C

Reactie

Zo goed geholpen. Vriendelijke Jongeman. Al van het begin bij ziggo. En in het begin opstart problemen maar nu echt TOP

Anne

Waardeloos...

Wij hebben horizon en toen we upc hadden, waren er bijna nooit problemen.. Maar sinds dat ziggo upc heeft overgenomen steeds vaker. Steeds meer fout meldingen, dit is heel vervelend. Als je er heen beld moet je vaak heel lang wachten en dan krijg je iemand aan de telefoon die je dan weer door moet schakelen naar iemand die je daarmee wel kan helpen. Ik vind ziggo waardeloos en heb er weinig/geen positieve ervaringen mee.

Anne

Vervelende kut mediabox

Wij hebben thuis horizon en nog niet zo heel lang is er een functie dat je kunt terug kijken via de tv gids. Meestal doet dit gewoon. Maar als ik dit wil doen dan krijg ik steeds een melding dat er geen verbinding meer is met de mediabox. Er staat dat je de bekabeling moet controleren en de mediabox uit moet schakelen. Heb dit gedaan en het probleem is er nog steeds, helpt dus niks. Eronder staat: als het probleem zich blijft aanhouden kijk dan op ziggo.nl/foutcode (code 8160). Als je dit intypt op ziggo.nl krijg je een pagina met dat dit komt doordat het druk is en dat er veel mensen zijn die ook iets willen terugkijken. Maar hiermee hebben ze het probleem niet opgelost. Waardeloos..