Ziggo reviews

1.3
Positief1%
Neutraal0%
Negatief99%
PeriodeLaatste 12 maanden202320222021
Geen lid

Deze reviews zijn ouder dan een jaar.

Cristina
04-06-2016

Ziggo horizon mediabox maakt lawaai

Vorige week besloten om van Ziggo de horizon mediabox te huren vanwege de extra mogelijkheden t.o.v. onze oude Humax set top box. Afgelopen week de box thuis ontvangen en gisteren de horizon mediabox geïnstalleerd en aangesloten. Er zit een ventilator die constant een veel te goed hoorbare irritante zoem/piep toon afgeeft die zelfs met geluid van de TV op normale sterkte hoorbaar blijft. Staat hij op stand by dan blijft de ventilator doorgaan. We hebben het een dag proberen uit te houden maar liepen ons contant te ergeren aan deze nadrukkelijk aanwezige zoem/piep toon. De horizon mediabox gaat terug naar Ziggo

Martijn
02-06-2016

Zeer slechte kwaliteit.

Wifi valt om de paar minuten weg, of wordt zeer traag. Op veel momenten wanneer ik tv wil kijken, hapert het beeld of is er helemaal geen verbinding. Kwaliteit 1/10, en daar betaald je dan geld voor...

Wilma
02-06-2016

Terug sturing van mediabox

We zijn overgestapt naar horizon en we kregen een andere mediabox.

Deze hebben wij direct teruggestuurd ,natuurlijk de bonnetjes van post NL bewaard.Dit alles hebben wij gedaan direct toen we de nieuwe box kregen dus 25 januari.

Wat kregen wij op de factuur van eind april te zien dat we 85,00 euro moesten betalen want ze hadden niets ontvangen.

Wij direct melding gemaakt en een copie van de bonnetje gemaild.

Dit alles liep ook al niet helemaal soepel maar veel hulp gehad van Gerrit op de helpdesk.

Gerrit nog bedankt daarvoor.

Maar toen begon de ellende pas goed.

Opgebeld wanneer het bedrag terug gestort zou worden.

Elke keer werd er gezegd 5 werkdagen en als dat niet werd gezegd dan kregen we te horen, Ziggo maakt dinsdag betalingen over en dan zit U bij de betalingen.

Schooieren om je eigen geld noem ik dat.

Maar dus al 4x door een medewerker van kasje naar de muur te zijn gestuurd werd vanmorgen het toppunt bereikt.

Een collega genaamd Domo.

Want een achternaam hebben ze niet bij Ziggo.

Nadat ik boos de hele situatie had uitgelegd, waarom ze een computer hebben is mij een raadsel, want terug vinden kunnen ze niks als het om een terug betaling gaat.

Gooit deze de telefoon erop!

Nou, klantvriendelijk ten top

Een 1 kan ik niet geven want dat neem het systeem niet

Joyce
02-06-2016

Vreselijk!

Ondertussen ben ik al 20 minuten bezig met het versturen van een foto via WhatsApp. Constant refreshen met weinig succes. Vreselijk langzaam is het internet van ziggo bah boven op de slaapkamer werkt het niet en in de tuin ook niet. Televisie valt 20 x per dag weg en als je contact zoekt sta je minuten lang in de wacht. Ben zeeeer gefrustreerd over deze aanbieder.

Arie
01-06-2016

Horizon mediabox

Half april aangegeven dat ik mijn abonnement wilde wijzigen naar horizon tv. 3 dagen erna een mooie horizon box ontvangen die niet te instaleren was wegens foutcode 1090. gebeld met de klantenservice die gaf aan dat ik 72 uur moest wachten alvorens de installatie procedure gestart kon worden. Na 1 week gebeld dat er nog steeds een code 1090 de boel blokkeerde. Antwoord was, gewoon 24 uur wachten men had met India gebeld en dan zou hij het doen. Uiteindelijk werd verleden week plotseling mijn oude media box buiten werking gesteld. Weer gebeld, klopt meneer want uw horizon box werkt nu, helaas dus niet. Na elke dag bellen en alleen maar te horen krijgen 24 uur wachten het ligt aan India heeft Ziggo uiteindelijk gisteren een monteur gestuurd die alle kabels vervangen heeft en een extra versterker heeft gemonteerd. Met de klantenservice was afgesproken dat er geen kosten voor mij aan vast zaten, de monteur kon na langdurig proberen helaas ook niets meer doen omdat de horizon box voor hem niet te programmeren viel omdat foutcode 1090 alles blokkeerde. Hij wist wel te vertellen wat de oplossing is, maar dat kan alleen Ziggo activeren en de monteur niet. Hij heeft dit ook aangegeven aan de klantenservice en de storingsdienst van Ziggo, natuurlijk zou dit binnen 24 uur geregeld zijn. Helaas dus weer niet nog steeds foutcode 1090. Gelukkig kan Ziggo wel iets binnen 24 uur doen want vanmiddag kreeg ik per E-mail het bericht dat bij de volgende factuur de kosten voor de monteur van 70 euro geïncasseerd gaan worden. Direct gebeld met de klantenservice welke beweerd dat ik de monteur heb besteld en dat er niets is afgesproken dat er geen kosten voor mij aan vast zitten. Ik werd nog net niet voor leugenaar uitgemaakt. Verder kan men niets betekenen en moet ik maar lijdzaam afwachten totdat het probleem opgelost wordt in India binnen jawel 24 uur.

Heb hierop met een E-mail gereageerd met een zestal klachten naar de klantenservice met onder andere dat ik al ruim 408 uur zit te wachten , nu moet betalen voor een monteur die ook niets kon oplossen (niet zijn fout, hij heeft echt van alles geprobeerd) terwijl ik momenteel via een antennekabel analoog naar een paar flutzenders kan kijken, bellen met de klantenservice werkt niet, net zomin als mijn horizon box van bijna 7 weken oud. Kortom geen oplossing en geen digitale TV. De gemakkelijkste weg voor Ziggo zou zijn dat ik mijn abonnement opzeg, maar het is voor mij nu een principekwestie geworden ze moeten gewoon aan het werk gaan met de oplossing van het probleem die de monteur heeft aangegeven.

Angelique
01-06-2016

Slecht tv en internet

De Internet valt constant uit en de tv soms ook, met een cijfer 1 zet ik nog hoog in.

Klant
01-06-2016

Ziggo NOOIT MEER!

Waar moet ik beginnen in godsnaam?

Een maand geleden van KPN overgestapt naar Ziggo i.v.m. hogere snelheden(glasvezel niet beschikbaar regio). Overgehaald in de Media Markt wat dus een zeer grote vergissing bleek te zijn achteraf. Eenmaal geleverd en de problemen begonnen vrijwel meteen, o.a. met het constant wegvallen van het wifi signaal alsook het happeren van de televisie beeld. Om nog maar te zwijgen over het feit dat de beloofde snelheden niets meer dan een fabeltje bleek te zijn. Gelukkig kon ik op dat moment nog gebruik maken van de huidige provider KPN aangezien het nog voor 2 weken aangesloten bleef. Uiteraard direct contact gezocht met Ziggo en probleem voorgelegd. Blijkt dat de klantenservice zodanig incompetent is alsof je woorden op dove oren vallen en krijgt weer het typische zelfde liedje te oren ,, het ligt aan de kabels'' of er is teveel signaalverstoring''. Op hun verzoek inmiddels 2 monteurs langsgekomen in 2 weken tijd en hierbij een nieuwe modem opgestuurd gekregen omdat de eerste modem naar hun zeggen defect bleek te zijn. Kreeg vervolgens te horen dat ze geen garantie geven op wifi! Terwijl tegenwoordig elke apparaaat voorzien moet zijn van draadloze verbinding, ongelooflijk dat ik dit te horen kreeg. Al met al tot geen enkel positieve resultaat maar ben optimistisch gebleven en heb geduld gehad, wederom contact gezocht ditmaal hebben ze een wifi versterker gestuurd die ik niet eens heb uitgepakt omdat de wifi zo slecht is geworden dat ik er helemaal klaar mee ben. Ik kan niet meer normaal netflix kijken of normaal internetten verdomme, gamen valt mijn connectie constant uit terwijl ik de hoogste pakket heb 200/20. Nu een maand verder en heb het helemaal gehad met dit klote bedrijf gisteren gebeld voor opzegging en de medewerker had het lef om mijn verzoek te weigeren nadat ik ik 4x aangaf om ''diensten'' op te zeggen. Uiteindelijk toch maar mee ingestemd nadat ik zijn dreigde met een klacht zo zie je maar dat ze geen moer geven om de klant en denken alleen maar aan cijfers. Ze zijn puur getraint om je aan een lijntje te houden, lossen niks op en zijn arrogant. Apparatuur blijkt vaker stuk te zijn, monteurs die vaak slecht blijken te zijn geinformeerd en prutselen maar wat in de meterkast of aan de wandkast hier en daar wat vervangen en het probleem lijkt voor hen verholpen. Heb uit eigen zakken een wifi versterker gehaald tot grote spijt. Dus in een notendop constant wegvallen van wifi(modem regelmatig resetten), tv beeld hapert regelmatig, klantenservice incompetent/arrogant. Nu weer terug bij kpn gelukkig maar blijkt dat ik vanaf drie weken pas aangesloten kan worden. Verdomme drie weken zonder internet tenzij ik van mijn tel. abonnemtn een hotspot maak en aan het einde van de maand tot wel honderen euro's kwijt ben aan data verbruik. IK RAAD JULLIE AF OM BIJ ZIGGO KLANT TE WORDEN! Leer van onze fouten.

Melanie
31-05-2016

Steeds duurder en slechter

Ik had eerst upc , direct na overgaan ziggo werd het maandbedrag 1 euro duurder, toen waren mijn HD zenders naar 96+ gegaan en moest ik een smart module nemen voor 2 euro per maand om gewoon HD 1 op 1 te kunnen zien.

Nu werkt mijn box niet goed en is deze niet meer leverbaar , prima zou je denken geef er dan een die wel leverbaar is.

Maar doe is 4 euro duurder.

Wifi valt er steeds uit.

Eindstand 7 euro per maand meer en slechter wifi.

Personeel weet vaak niet waar t ober gaat en lezen soms gewoon een pdf voor lijkt wel.

Waardeloos .

Ik stap over dit jaar nog.

Ik begrijp ook niet dat dit mag van de concumenten wet , volgens mij mag een klant noot last hebben van een overname .

Boze persoon
31-05-2016

3 modems en 3 horizons verder.....

En nog steeds is het niet opgelost.

De eerste modem was gewoon kapot hadden ze blijkbaar al een defecte modem naar me opgestuurd.

De 2de modem was kapot na 3 weken door een firmware update die bleef hangen en ze konden er niks meer aan doen moesten wel eerste 3 monteurs langs komen om mij dit te kunnen vertellen

3de modem doet het hopelijk...... Maar nu alweer heb ik mijn twijfels sinds me internet opeens weer op 0.20 down en 0.20 up zit inplaats van de beloofde 200down en 20 up die ik ervoor betaal (dit is bedraad trouwens)

1ste horizon box kon geen internet op aangesloten worden omdat het een te oud model was en dat het nieuwe model een dag later in gebruik zou gaan (waarom sturen jullie dan niet gelijk de nieuwe op)

2de modem de horizon box was kapot kon geen signalen meer ontvangen

3de horizon box ik hoop dat deze het wel doet.

Ik vraag me alleen af of ik een contract mag opzeggen als ziggo hun diensten en appratuur gewoon niet goed kunnen leveren.

Maaaaar ik ben vooral een internet mens en wanneer je regelmatig met snelheden zit van 0.20kb dan zit je toch wel erg achterover van het bellen naar ziggo en er ook nog is voor betalen voor klantenservice sinds hun nieuwe modem (witte) nog niet naar de helpdesk kan bellen door een fout aan hun kant.

Joey
29-05-2016

Waardeloos

ik heb all jaren upc toen werd het ziggo na wat belletjes over stome wifi verbinding zelf een andere router er tussen gezet werkt nu stuk beter! heb zelf nog het power paket Geen horizon wilde ik een 2e tv kast die kan opnemen maar de oude is niet meer leverbaar dus zou ik volgens de verkoper een horizon box krijg ja prima als ie.maar opneemt maar niks is minder waar hij had gewoon een nieuw abonoment aangemaakt na een telefoontje daar achter geklmen(dom van mij contract niet geleze vertouwde de verkoper je gaat er van uit dat ze er voor opgeleid zijn domme oeklul ) terug gezet te zijn naar oude contract kan ik dus GEEN 2e tv kast krijgen met opnemen dan moet ik eerst het nieuwe abonoment nemen die 60 euro is 8 euro duurder als nu en dan nog is extra 5 euro voor zon extra kast het is een schande en maken van hun brobleem gewoon mijn brobleem met andere woorden stap maar over dan kan het.... mischien tog maar overstappen!

Peter
29-05-2016

Waardeloos

voorheen goed beeld bij sport1go, sinds het ziggosporttotaal is geworden puinhoop. Beeld is slecht en hapert. ziggo bedankt pfff

Jeroen
28-05-2016

Ondeskundig en onbevoegd

Ik wilde parental control op het modem instellen. Het werkte niet dus ik bel de klantenservice maar die moest ik eerst uitleggen wat parental control was. De medewerkster is ronduit onbeschoft, valt me in de rede en weigert te luisteren. Later vertellen ze doodleuk dat zij die functie niet ondersteunen vanuit de klantenservice. Ze beloven terug te bellen maar doen dat niet. Dan maar zonder hun dacht ik en koop uiteindelijk een losse router. Gebeld met Ziggo of zij een router hebben met die functie. Weten ze niet. Vervolgens naar de winkel (Mediamarkt) en daar prima geholpen. Thuis bel ik of het Ziggo modem in bridge kan worden gezet zodat mijn nieuwe router kan functioneren. De klantenservice medewerker weet te vertellen dat zowel mijn oude Ziggo modem het zou moeten doen al mijn nieuw gekochte router die zij overigens ook aanbieden voor een lagere prijs. Hij wil een gratis router aanbieden maar de afdeling die hij daarvoor nodig heeft is gesloten. Hij laat een log achter. Ik wordt niet teruggebeld en ben wel met hun klaar.

Theo
28-05-2016

Wanprestatie

Vanaf het moment dat CHELLO op het dorp kwam veel plezier gehad van internet etc.

Na UPC nu ZIGGO en alleen maar ellende.

Wanprestatie is het enige wat ze leveren.

Arjen
27-05-2016

Ziggo. Het nieuwe upc

Ziggo zakelijk. Modem ging kapot en monteur heeft deze vervangen. Nu 5 dagen later zijn de procedures nog niet voltooid om het modem administratief aan te sluiten. Het boeit ziggo geen moer. Denkt in procedures niet in oplossingen. Medewerkers zijn getraind in pappen en nat houden. Een technicus zul je er niet aan treffen,

Dit gebeurt ons geen tweede keer. Ziggo krijgt een rotschop en komt noooooiit meer binnen.

Ziggo is het nieuwe upc. Mijn advies: mijdt deze tent

Koen
25-05-2016

Van Gratis proberen naar een 10tje extra in de maand

Had wat probleem met een streamingdienst (Videoland) raadde me een hogere internetsnelheid aan.

Had namelijk een standaard alles-in-1 pakket bij ziggo van 42,50 Euro per maand met 40mb, zou wat mij betreft al voldoende moeten zijn.

Na dit te opperen bij Ziggo gaven ze me de mogelijkheid om een hogere snelheid eenmalig gratis uit te proberen zonder verplichtingen. Na de maand werd er zelfs 20 euro meer in rekening gebracht, dit geheel tegen de afspraken in. Uiteindelijk contact opgenomen en ze zouden het oplossen, wat blijkt 10 Euro minder.

Eindstand nog steeds 40mb maar een maandbedrag van €52,50! Contact gezocht via twitter maar daar krijg ik steeds weer een bijdehante opmerkingen terug (van Bianca) en wordt er geen oplossing geboden.

Freddy
23-05-2016

Goed Internet

tot aan de meterkast moet ZIGGO het in orde hebben. In huis kan je er zelf heel veel aan doen. Gebruik altijd goeie kabels en probeer een eigen router er tussen te zetten. Verwacht ook niet met je oude laptop top prestaties te behalen. Pas als alles tip top en up to date is kan je de snelheid verwachten die beloofd wordt door ZIGGO. Bij mij bijvoorbeeld heb ik een AirPort extreme als router (ziggo modem in bridge modus) en een MacBook air en die behaald Zelfs met WIFI 200 down en 20 MB up ook mijn iPhone 6S haald die snelheid. Onze oude tablet een Windows surface haald dat echter nooit vanwege oude WIFI standaard.

David
22-05-2016

Dataverbruik Ziggo mobiel klopt niet.

Ziggo is gewoon 1 gore oplichtersbende. Ik heb een jaar geleden een ziggo mobiel sim only abbo van 15 euro per maand genomen. De eerste 2 maanden klopten de facturen. Vanaf daar ging het fout. De facturen gingen omhoog naar 50, 75, 100 euro tot zelfs 130 euro de afgelopen 2 maanden! Klantenservice heb je geen zak aan. Zelfs de afgelopen maand, terwijl m'n telefoon bijna 2 weken stuk is geweest ga ik een Gigabyte over m'n limiet. De facturen kan ik niet inzien omdat opeens m'n wachtwoord en gebruikersnaam niet meer kloppen. Ook na opnieuw aanvragen niet. Het enige wat de klantenservice wist te vertellen is dat ik data verbruik op de momenten dat ik in m'n bed lig. 3 4 5 uur snachts. Dit gecombineerd met de verhogingen van het TV abbo gaat er voor zorgen dat nu echt alles ga opzeggen.

Vincent
21-05-2016

Wat een leugens allemaal

voor 70 euro in de maand internet dat er meer uit ligt dan aan. klantenservice die dan over uw kabels beginnen te zeiken terwijl ze zelf ook goed weten dat het aan hun servers ligt ziggo is de slechtste internetprovider die ik ooit heb gehad en zit ver ver onder de maat

Michel
20-05-2016

Wat een bedrijf! Waardeloze service!

Je hebt al jaren upc. Dan word upc gefuseerd en krijg je ziggo. Niks anders als problemen. De afgelopen 2 maanden heb ik bij elkaar ongeveer 3 weken geen internet en televisie gehad. De eerste keer monteur over de vloer na ruim anderhalve week! Bleek er iets niet goed te zitten in de bekabeling. Uiteindelijk was het opgelost. Nu net een maand later voeren ze een dag onderhoud uit. Na 17:00 uur zijn de werkzaamheden klaar, en helemaal niks doet t meer. Ziggo gebeld (op dinsdag) nieuwe modem opgestuurd. Deze heb ik vrijdags binnen gehad. Als die tijd geen diensten gehad. Zelfs geen analoge tv. Nieuwe modem aangesloten, precies hetzelfde probleem. Weer ziggo gebeld en weer een half uur aan de telefoon gehangen. Sorry meneer, dan moeten we een monteur sturen. De eerstvolgende mogelijkheid is donderdag tussen 12 en 17 uur. Ik moet dus weer vrij nemen. En als compensatie krijg je een kleine korting op je abo die maand. Dus weer anderhalve week zonder iets, veel kosten van bellen en weken zonder diensten. Ik ben er klaar mee, zal iedereen afraden naar ziggo te gaan en ga er zelf ook weg. Ben nu zover dat ik liever iets trager internet heb als ziggo. Kortom, wat een ongelooflijk klotebedrijf!

Michael
20-05-2016

Jokkebrokjes bij klantbehoud

Ik heb jarenlang vol tevredenheid gebruik gemaakt van achtereenvolgens Chello, UPC en Ziggo. Om prijstechnische redenen ben ik vorige maand overgestapt naar een andere provider.

Ziggo was er als de kippen bij om mij te belagen met 'bel ons terug', 'voorkom onnodige kosten' en 'blijf toch alsjeblieft bij ons' mails/telefoontjes en brieven.

Uiteindelijk kreeg een medewerker mij toch telefonisch te pakken. Deze medewerker bezwoer mij dat mijn nieuwe provider NOOIT de snelheid kon bieden die ze mij beloofden. Een technisch verhaal volgde over afstanden tot centrales, verwijzingen naar websites die hun gelijk aantoonden,verval van snelheid, afgerond met de opmerking: "Het is technisch onmogelijk dat uw nieuwe provider boven de 50mbit aan snelheid kan leveren."

Nu, de dag na de oplevering, heb ik meerdere speedtest metingen gedaan die aantonen dat mijn snelheid met de nieuwe provider op minimaal 75 mbit ligt. Meer dan genoeg voor mijn dagelijks gebruik. Conclusie: Ziggo probeert je keihard voor te liegen. Kwalijk.