Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Ziggo is een waardeloos bedrijf. 3 keer foutieve ci modules opgestuurd terwijl ik een horizon box had aangevraagd. Nog niks in huis.
Meerdere problemen met ziggo. O.a. veel te lage internetsnelheid, haperende wifi en een klantenservice die niet technisch en de klant niet centraal steld. Het ligt nooit aan ziggo. Jaren tevreden geweest, maar sinds fusie met upc is alles minder geworden, behalve het bedrag dat je voor het matige internet en slechte tv verbinding betaald.
Sinds de fusie met UPC per 1-1-2015 alleen maar ellende met Ziggo.
De enige dienst die ik wil afnemen is (draadloos) internet, maar ik moet per se een tv-abonnement daarbij afsluiten. Dus betaal ik 45 euro per maand voor internet (tv gebruik ik echt niet) dat DAGELIJKS uitvalt. De enige remedie is het modem uit en aan zetten. Voor de prijs die ik voor deze "dienst" betaal, verwacht ik vlekkeloos internet dat hooguit een paar keer per jaar uitvalt.
Schande.
Via ene Eric via de chatbox een horizon box besteld maar helaas geen bevestiging mail en dus ook geen mediabox
Ben al 21 jaar bij Ziggo in het verleden was het Home. nl. Januari 2016 BEGON DE ELLENDE.Geen goede Wifi geen sterk signaal dan weer te sterk signaal in deze afgelopen periode 4 monteurs langs geweest.Elke monteur had zijn eigen verhaal en er was 1 monteur die bekende dat hij met een spoed cursus monteur was geworden bij Ziggo was eerst autospuiter. Ben in januari ongeneeslijk ziek verklaard en heb dit kenbaar gemaakt dat ik deze toestand er niet bij kon hebben. Na meer dan 250 minuten in de wacht te hebben gestaan en 4 monteurs langs zijn geweest had ik na bijna 12 maanden een goed werkend internet verbindingen. Heb een klacht ingediend bij Ziggo op advies van een bekende van mij die bij Ziggo werkzaam is. Hij kon mij vertellen dat er heel veel mis gaat bij dit bedrijf na de overname van UPC. Na mijn klachten hebben gemeld werd mij telefonisch en per mail toegezegd dat ze mij gingen compenseren met 3 maanden filmnet dat ik al had, sigaar uit eigen doos, en 6 maanden Fox sport.Ook werd mij toegezegde dat de eerste 10 maanden abonnement geld zou worden terug gestort. Nu 6 weken verder nog niks ontvangen , maar weer gebeld. Wat kon de de telefoniste mij meedelen dat de compensatie was ingetrokken zonder mij hierover te informeren. Schandalig hoe ze bij Ziggo met zijn klanten omgaan. Wordt deze week terug gebeld wordt mij meegedeeld. Weinig vertrouwen meer in Ziggo.
Sinds 2 maanden een ziggo abonnement alles in 1 de beloofde tablet nog niet ontvangen 6 x gebeld 6 verschillende medewerkers die standaard hetzelfde verhaaltje vertellen. heel vervelend meneer we gaan het oplossen bla bla bla ziggo kwaliteit pfff
In 2004 klant geworden bij UPC, en nu dus bij de geweldige Ziggo maar niet heus 2 jaar zijn er problemen met de mediabox ,nu 4 mediaboxen en 4 monteurs verder, heb ik eindelijk de knoop doorgehakt, en het abonnement bij Ziggo opgezegd.Denk je bij de 4 de monteur die langs is geweest, dat de problemen zijn opgelost, nu dus niet. Dus was ik het zat. Toen UPC er nog was, daar heb ik 10 jaar geen problemen gehad. Als je problemen heb daar zijn ze dus niet goed in, om dit optelossen, ze zijn er wel goed in, om je gelijk te weren in mijn Ziggo . Ben nu sinds een paar dagen klant bij KPN, en hoop daar ook voorgoed te blijven.
Na afgesloten tezijn en een regeling getroffen te hebben was de zelfde dag de blokkade eraf. Een uur later had ik weer geen internet . 3 dagen en heel wat telefoontjes verder heb ik nog steeds geen internet. Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Met allerlei smoesjes. Ben al jaren klant , maar ben er nu helemaal klaar mee . Wat een rot bedrijf.
Groot drama. Verkeerde box. Verbreken de verbinding. Beloven terug te bellen maar komen niet. Monteur vergeet de helft. Horizon box valt uit. Internet is kwetsbaar.
Hebben een maand geleden abonnement op ziggo genomen.alles ontvangen maar dan doet tv het of dan weer geen internet of tv.als je belt wordt je van kastje naar de muur gestuurd en ze geven steeds onvolledige informatie. Als je openstaande rekening hebt kryg je bij wanbetaling de deurwaarder bij je,maar je wordt niet gecompenseerd als zij achterwege blijven met hun service. Mensen ga niet naar ziggo . Het is gewoon een puinhoop. Ik heb er zo een spijt van dat ik ben overgestapt. Wijze les.
Ps overstappen is toch niet het beste. Je kryg er meer problemen mee dan je lief is. Voor mij is hun service nul komma nul dus waardelois
In november internet plus bellen besteld. Abbo zou op 16 december ingaan. Installatie pakket op 16 december ontvangen en geïnstalleerd. Snelle montage en WiFi werkte. Telefoonlijn echter niet en ook geen verbinding met server omdat de activatiecode ontbrak. Vanaf dat moment getracht de helpdesk van Ziggo te bereiken om aan die activatiecode te komen. Je wordt via allerlei menu's uiteindelijk gewoon in de wacht gezet. Inmiddels een vermogen aan mobiele belkosten verspild en nog steeds geen Ziggo aan de lijn gehad. Op melding via Ziggo forum bericht gehad dat er kennelijk iets fout was gelopen en dat men mij binnen 24 uur zou berichten. Na dagen wachten nog steeds geen antwoord en onderwijl nog niet gelukt om via dat 0900 nummer een medewerker van Ziggo aan de lijn te krijgen. Heb inmiddels veel spijt dat ik van KPN was overgestapt. Daar waren (voor mij) nooit problemen en altijd correct te woord gestaan. Overweeg nu om Ziggo weer op te zeggen en ook met mijn TV abbo weer terug te gaan naar KPN.
Ziggo was in mijn geval absoluut een verkeerde keus. Les die ik geleerd heb; Als bij uw huidige provider alles goed werkt, daar blijven en vooral niet gebruik maken van een "mooie" aanbieding van Ziggo. Bereikbaarheid en Service kunt u vergeten bij Ziggo en als u pech heeft is dat het verschil tussen wel internet bij uw huidige provider en een niet werkend systeem bij Ziggo.
Eerste storing: Na een onderhoud actie door Ziggo, van vrijdag ochtend t/m woensdag middag geen internet, telefoon en TV signaal door een fout van de buitenmonteur, dat is toch niet normaal, dit is toch geen service voor Ziggo? De helpdesk kom eerder niets doen voor ons Tweede storing: deze loopt nog bij mijn ouders vanaf 21 december geen internet, telefoon en TV. Wederom door een fout van een Ziggo monteur in de verdeelkast in de straat. De eerst volgende afspraak die gisteren gemaakt kon worden is pas woensdag 28 december 's morgens. Ook het feit dat er een ouderen nood alarm is gekoppeld wat nu niet werkt, verandert niets aan de prioriteit, het blijft pas komende woensdag na de kerst. De ouwtjes zitten een dadelijk een week, inclusief de kerstdagen zonder TV, telefoon en internet. Er is één omschrijving voor de service: waardeloos!
Op 11 November hebben we, op aanraden van Ziggo, nieuwe tv-kabels geinstalleerd en ons gewaagd aan digitale tv. Nu hadden we nog een Humax-decoder mét kaart uit een erfenis staan.
Dat was geen probleem, dat gaat vanzelf werken. Niet dus. De monteur, die al niet te klantvriendelijk te werk ging (gewoon een kabel van een halve meter uit de muur, en dan een stekkertje voor het internet ipv een doosje te plaatsen): "ah, ja u heft nu nog geen digitale tv, maar dan moet u even een half uurtje wachten en dan werkt het". Hij is vertrokken zonder zich ervan te vergewissen dat het ook inderdaad werkte. Na een paar uur, nog steeds geen digitale tv. Klantendienst gebeld. "ja, dat kan, maar als u nu de decoder 24 uur aan laat staan, worden de gegevens naar uw kaart gestuurd en dan werkt alles". Jammer dat de decoder na een paar uur uitvalt als stroombesparing. Opnieuw gebeld. "ja, mijn collega heeft de verkeerde procedure aangezet, we hebben sinds kort een nieuw systeem. Ik zal het goede activeren, u moet even 24 uur wachten". Na 2 dagen opnieuw gebeld. "ja, dat is vreemd, ik ga even met mijn supervisor overleggen" na 10 minuten komt de medewerker terug en zegt "mijnheer." en de verbinding wordt verbroken. natuurlijk hebben ze niet het fatsoen om terug te bellen (nummer en dergelijke hebben ze, want dat is het eerste wat ze vragen). Toen was het 22 uur en werd er natuurlijk niet meer opgenomen. De volgende dag gebeld. "inderdaad, dat is niet klantvriendelijk, ik zal dat zeker zo niet doen. Maar we hebben bij u in de buurt net iets nieuws geinstalleerd, daarom werkt het niet, want mijn collega's hebben de verkeerde procedure gestart. Ik zal de juiste starten, binnen 24 uur is het geregeld". Na 2 dagen "he wat vervelend nu voor u, maar helaas klopt het niet wat mijn collega heeft gezegd. Ik ga het voor u regelen, noteert u mijn naam maar en binnen 72 uur is alles in orde". Na een week wachten gebeld (inmiddels niet meer zo heel vriendelijk, waarvoor mijn excuses) en gevraagd naar de dame waar ik de naam van had. "helaas mogen wij u niet direct doorverbinden met een collega". "ik zie het probleem, uw kaart heeft de gegevens nog niet binnen de procedure loopt (inmiddels al anderhalve maand). Ondertussen is er iemand die een wel werkende kaart heeft, langs gekomen en alles werkt dus aan de installatie ligt het niet. Dat geeft de medewerker ook toe, het ligt aan de kaart, maar hij mag geen nieuwe sturen. Het Humax-systeem wordt niet meer ondersteund met nieuwe kaarten. Ik kan wel het up to date-systeem aanschaffen maar dat is dan wel 25 euro per maand (!) duurder. Als de kaart kapot zou zijn, dan konden ze wel een nieuwe sturen. Mijn vraag:"ja, maar als het niet aan de lijn ligt en niet aan het Humax-toestel, blijft toch alleen de kaart over?" Ja, maar de kaart is niet kapot, hij doet het alleen niet. De procedure om de gegevens naar de kaart te sturen loopt, dus aan een nieuwe kaart zou u niets hebben" Geef me dan aan waar ik wel zo'n nieuwe kaart kan aanvragen, als u dat niet mag" "nee, dat gaat niet. De procedure loopt en als u verder geen andere vragen heeft, ga ik het gesprek beëindigen" tuut tuut tuut
Al jarenlang lig ik overhoop met UPC/Ziggo. Vele storingen, vooral op het gebied van TV. Zo'n beetje alles is in de loop van de tijd vervangen.
Kijk, als alles werkt is er niks aan de hand. De kwaliteit van (HDTV) beeld en geluid en internetsnelheid zijn prima. Mijn waardering geldt dan ook de organisatie zelf en de gemiste daadkracht die zo'n bedrijf zou moeten hebben. Ze hebben geld en middelen zat om alles op te lossen en écht klantvriendelijke te zijn! Maar nee, neoliberale doelstellingen (winstmaximalisatie en aandeelhouders tevreden houden) staan voorop. Het zal nog wel even duren, maar boontje komt altijd om zijn loontje. Ondertussen blijf ik fouten melden en me verbijten :(
Als er een wet zou zijn die bedrijven verplichte dat er 100% de waarheid vertelt moet worden zou de onderste omschrijving voor ziggo zijn.
Als onderdeel van een nog groter moederbedrijf, Liberty global, gaat het ons bij Ziggo alleen maar om cijfers, zoveel mogelijk klanten. Dan kunnen wij de grootst mogelijke meuk zo goedkoop mogelijk in bulk aankopen zodat wij dit vervolgens weer voor de hoofdprijs aan jullie als klant in bruikleen kunnen geven. Onze producten testen, dat laten we graag aan jullie als klant over en mocht het fout gaan, dan stellen wij onze klantenservice voor u beschikbaar met zo laag mogelijk geschoolde medewerkers die wij voor een zo laag mogelijk loon uw problemen laten verzamelen zodat wij onze producten voor een zo laag mogelijk kostenplaatje dermate kunnen verbeteren dat u toch nog net Ziggo klant blijft. Wij ondersteunen onze klantenservicemedewerkers niet, want het moet niet zo zijn dat ze u probleem oplossen. Dan kunnen wij namelijk niets meer aan u verdienen want dan hoeft u onze klantenservice namelijk niet meer te bellen. Wel eisen wij van ze dat ze u nog meer van onze meuk aansmeren zoda twij nog meer aan u verdienen en als dank krijgt u van ons nog meer problemen zodat wij weer graag onze klantenservice voor u beschikbaar stellen met zo laag mogelijk geschoold.
Ziggo, een grote vicieuze cirkel waar je niet vrolijk van wordt. Blijf ver van Ziggo vandaan, en als je klant ben ga er zo snel mogelijk weg, je leven wordt er alleen maar beter op!
Gisteren opgezegd, omdat anderen veel goedkoper zijn. Keurig te woord gestaan en alles prima afgehandeld. Vandaag gebeld door een medewerkster of ik toch niet wilde blijven met een tijdelijke korting. Nee, dat wil ik niet: uw korting is slechts tijdelijk. Wat er vervolgens gebeurde is voor mij reden om NIET meer naar ziggo terug te gaan, zolang daar nog oud-UPC personeel werkt; wat een onbeschoft eigenwijs personeel is dat. Niet luisteren naar de klant, alleen je eigen verhaal op willen dringen.
Een paar tips: - Zeg op wegens de prijs; ziggo belt je terug en je korting kan oplopen tot 30% - Blijf niet urenlang bellen, stuur 1 aangetekende brief, stop alle betalingen, negeer de incassoburo's en wacht tot ziggo u dagvaard. De rechter luistert namelijk wel naar u.
Al 10 jaar klant bij Ziggo. Vorig jaar op willen zeggen vanwege hoge kosten en matige verbinding. Ik ben toen overgehaald door een korting op mijn abonnement voor 6 maanden. Nu, na 8 maanden wil ik toch opzeggen omdat ik niet tevreden ben. Met name vanwege de hoge kosten. Krijg aan de telefoon te horen dat ik niet mag opzeggen omdat ik 6 maanden korting heb gekregen en vanaf toen dus minimaal een jaar af moet nemen bij Ziggo. Belachelijk! is me aan de telefoon toen zeker weten niet verteld.
Ik ben er nu helemaal klaar mee afgelopen maand geen of matig internet gehad zelfs nieuwe modem aangeschaft helpt ook niet
Wij hebben een alles-in-1 pakket besteld bij Ziggo 6 weken geleden, we hoefden geen gebruik te maken van overstapservice dus in principe zou het heel simpel aangeleverd en aangesloten kunnen worden zou je denken en helemaal aangezien hun als een van de snelst leverende providers adverteren hier blijkt helemaal niets van waar te zijn (Erg jammer want dat was voor ons de enige reden om zo'n dure provider te nemen zoals Ziggo). Het begon al met een storing bij het bestellen van het pakket, daardoor lukte het niet en waren wij genoodzaakt deze via de klantenservice van Ziggo te bestellen. Deze gaf aan dat dit succesvol gelukt was en dat het pakket binnen 5 werkdagen in huis zou zijn, deze kwam pas na 2 weken binnen aangezien hun aangaven dat dit ook door de storing kwam hadden we er al onze vraagtekens bij enfin we hadden hem inmiddels aangesloten en bleek dat alleen Televisie werkend was en niet het modem/internet in algemene zin, Monteur is inmiddels al langs geweest en heeft gecontroleerd dat hij juist aan was gesloten wat inderdaad het geval was. Wij zijn nu inmiddels al 4 weken in contact met Ziggo dagelijks om te trachten het probleem op te lossen, die het op hun beurt bij een andere partij die met Ziggo samenwerkt om zo de modems te activeren en zich in India (?!?!) zou bevinden neerlegt en er is ons verteld dat het maximaal 3 werkdagen zou duren voor ons modem en internet alsnog werkend zou zijn en we zijn inmiddels dus 4 weken verder en er is nog steeds niks. Heb al meerdere uren aan de telefoon in de wacht gestaan zonder iemand te spreken (Maar wel kosten in rekening brengen!), zodra ik iemand aan de telefoon krijg wordt mij weer hetzelfde antwoord gegeven dat ik alleen kan wachten tot het een keer geregeld wordt door de andere partij maar op de vraag dat dit niet tot de oneindigheid kan duren en wanneer er een andere oplossing voor gevonden wordt word hier geen antwoord op gegeven, ook is er al meerdere keren contact opgenomen via Facebook met Ziggo over de klacht opnieuw hetzelfde antwoord: Afwachten. Ik heb tevens inmiddels 2 weken geleden een officiële klacht ingediend bij Ziggo over dit hele proces, opnieuw een belofte om binnen 5 werkdagen hierover telefonisch contact te hebben met de afdeling die over de klachtenbehandeling gaat en opnieuw niks maar dan ook niks gehoord.
Ik heb sinds eergisteren mijn Horizon en extra mediabox ontvangen.Ik had binnen 15 minuten perfect internet,telefoon en t.v. Jammer dat je hier alleen maar negatieve dingen leest. Het overstappen ging ook prima. Echt supergoed beeld en ook supersnel internet via wifi door heel het huis,tot de zolder aan toe.