Bianca
20-12-2016

Klantonvriendelijk

Al jaren klant bij ziggo,maar het is echt een puinhoop . ga je bellen zit je zo al 20 minuten aan de telefoon ,gaat deze eindelijk over wordt de verbinding verbroken pfff Al 3 maanden verkeerde facuren ontvangen en afgeschreven en als antwoord krijg je dan dat het de volgende maand wel wordt verrekend .niet dus! Nou extra wifi punt geadviseerd maar werkt niet dus na 2 dagen gelijk terug gestuurd,nieuwe factuur met extra wifi punt in rekening gebracht. ga je bellen zijn ze het vergeten te registreren dat dit al weer terug in ontvangst was genomen door ziggo. mevr wel betalen krijgt u in januari wel weer terug. Dacht het niet. Zeggen ze doodleuk .dan neemt ziggo jurodische stappen

19-12-2016

Ziggo levert spullen niet maar factureert wel.

Na bestelling van 3in1 pakket levert Ziggo de benodigde spullen niet. Ondanks meerdere verzoeken via hun uiterste slecht bereikbare helpdesk (let op lange wachttijden) Uiteindelijk maar de bestelling geannuleerd. Wordt nu geconfronteerd met een factuur voor voortijdig opzeggen van het contract en moet spullen weer terug sturen. Hoe kun je nu spullen terugsturen die nooit zijn ontvangen? Echt een drama om met Ziggo hierover te communiceren. Gaat gewoon niet.

Sandra

Afgesloten

Na 16 dagen en minimaal 2 telefoontjes per dag nog steeds afgesloten Ingestudeerde antwoorden krijg je Binnen 24 uur wordt u weet aangesloten Nee mevrouw het duurt nog een uurtje Sorry mevrouw er is een storing Na 15 jaar krijg je dit Oplichters

Joanne

Slechte informatie

Heb informatie opgevraagd voor 2e mediabox in de slaapkamer, wou graag wifi en geen draden naar boven. volgens callcentermedewerker kon dat wel geen probleem, kon het zelf ook nog installeren want het was niet zo moeilijk nou dus niet geen verbinding bel je erheen komt een monteur wel even langs, komt hij vandaag langs prima jongen kan je meer mee als al die telefoontrulalas, hij zei maar mevrouw er moet twee wifi signaalversterkers tussen, van 99,00 euro oh zei ik waarom vertellen ze je dat dan niet aan de telefoon, bel ik erheen dat ik niet goed bent geinformeerd en zegt ze nog leuk ook ja maar uw had dat ook kunnen weigeren, en dan,zonder tv boven {WAT EEN SERVICE }ja zegt ze ook nog, maar wat wilt u dan, nou een vergoeding lijkt mij toepasselijk of niet, nee dat kunnen wij niet doen, uiteindelijk wil ik de 50 euro terug hebben nee mevrouw we kunnen niet hoger als 30 euro na veel wikken en wegen ga ik ermee akkoord tot overmaat van ramp werd ik nog uitgelachen door de medewerkster die ik aan de lijn had ze dacht dat ik het niet hoorde. dus alsje van ziggo nog een tweede mediabox wil huren kost je het 99.00 euro extra

Alexander

Klachtenbehandeling onder de maat

Ik heb mijn extra abonnement voor Film 1 op tijd, tenminste maand van tevoren in november jl. opgezegd.Opzegging per 25 december 2016 en schriftelijk bevestiging van Ziggo ontvangen. Ziggo heeft nog steeds het factuur 298754507 voor de maand december niet aangepast en ik werd gedwongen te betalen voor diensten die niet meer geleverd worden tussen 25 en 31 december 2016. Sterker nog.Ziggo heeft mijn opgezegd abonnement voor Film 1 laten lopen en het volgende factuur 302964466 voor januari 2017 berekend incl. Film 1 = €60,90. Dus ben ik gedwongen alweer betalen voor diensten die niet geleverd worden. Ik ben zeer ontevreden met Ziggo wat betreft klachtenbehandeling en de gedwongen betalingen voor niet geleverde diensten.

18-12-2016

De puinhopen van Ziggo-land

Sinds 8 dagen zit ik zonder Internet. Net verhuisd, voor het eerst op mezelf gaan wonen. Ik heb een Start Alles in Een Pakket gepakt, het meest simpele pakket dat er is.

Wat gebeurde er vervolgens? Ziggo blijkt zelf een foutje te hebben gemaakt in het verwerkingsproces van mijn bestelling. Daardoor klopt de activatiecode van mijn Modem niet. Dus geen Internet, TV of telefoon voor ondergetekende.

De gevolgen? Aangezien de ICT-afdeling van Ziggo een achterstand heeft van 12 dagen (onbegrijpelijk) zit ik meer dan 3 werkweken zonder Internet. Mobiele databundel op, werk op achterstand, studie op zijn achterwerk. En wat zegt de Ziggo klantenservice (als je die na 22 manmoedige pogingen en 4 klokuren al te pakken krijgt)? "Ja meneer, dat is inderdaad erg vervelend". Joh? Werkelijk? Wat een eye-opener. Een eureka moment!

Kortom: begin NOOIT aan deze provider. Betaal iets meer bij de concurrent, want erger dan dit kan het nooit worden.

18-12-2016

Afgesloten van internet en TELEFOON

Donderdag thuis geen internet. dacht modem stuk. ziggo gebeld blijk ik afgesloten te zijn verspreiden spam. Maar ook afgesloten telefoon. wacht woorden gewijzigd computer gescand op virussen zou binnen 24 uur weer aangesloten worden , volgens de medewerker. Na 24 uur niets wederom gebeld , verzoek geweigerd.tot 3 x toe zeggen ze niet wat er precies is . GEEN brief ontvangen, Geen waarschuwing mail gehad. Abrupt afgesloten zonder communicatie . Ook mijn telefoon is afgesloten. staat alarm op van ouders. Helaas kunnen we niets aan doen. Ziggo klanten service niet te bereiken steeds 20 tot 40 minuten verder. Je krijgt geen duidelijk en goed antwoord.Wordt van kasje naar de muur gestuurd. Vragen om je telefoonnummer maar bellen (mobiel) niet terug. wij gaan geen klanten bellen, is het antwoord. Nederlandse regering heeft een groot probleem veroorzaakt door ziggo UPC alleen recht te geven over de coax.

Yvonne
17-12-2016

Dataverbruik ziggo klopt niet!

Overgestapt van t-mobile naar ziggo sim only. Dataverbruik is ineens belachelijk hoog. Rekeningen van over de 100 euro. Bij t-mobile nooit last van gehad en nu bij simpel ook niet. Uren wachten tot je een keer iemand aan de lijn krijgt bij klantenservice en steeds andere antwoorden. Zij zeggen niet verantwoordelijk te zijn en in verband met privacy kunnen ze ook mijn vragen niet beantwoorden. Wat een prutsers!

Francien
17-12-2016

Mijn tv bleek ongeschikt voor de mediabox van ziggo

Ik wilde bij Ziggo een sterkere internetverbinding hebben vanwege werkzaamheden. Dat was mogelijk en ik kreeg daarvoor een box thuisbezorgd. Als die er was dan moest ik een monteur bestellen. Dat was het begin van een groot avontuur. Na drie kwart dag wachten kwam de monteur en die zei, dat de box voor de tv was en geen modem voor mijn sterkere internet. Na mijn telefonische uitleg van de klantenservice had ik namelijk het idee een modem toegestuurd te krijgen. Dus maar weer bellen want dergelijke vragen kun je niet digitaal stellen en de wachttijd is eindeloos. Een mevrouw wilde de box wel retourneren en ging mijn een speciale doos toesturen en zou ook zorgen voor het juiste modem. Uiteraard moest ik dan weer opnieuw een monteur bestellen. Aan het einde van de dag belde de dame in kwestie op en vertelde dat de box toch het modem was, dat waren eigenlijk twee dingen in een zeg maar. De monteur was dus voor niets vertrokken. Weer een vrije dag verder werd het kastje buitengewoon lomp geinstaleerd, niets werd opgeborgen het stond voor de tv op de grond. Dus opruimen wegwerken en eens kijken wat voor mogelijkheden de tv had. De tv bleek niet in het lijstje van de zenders voor te komen en toen begonnde narigheid pas echt. Het internet van de mediabox bleek een verbindingen kabel nodig te hebben zodat je naast tv kijken ook nog internet verder in huis hebt, dat bleek niet het geval. We kunnen dus nu tv kijken of iets anders waar internet voor nodig is maar niet tegelijkertijd daarnaast werd het ding heel dominant, en heb ik al 5x alles moeten resetten. Op dit moment blijkt mijn tv er uberhaupt niet tegen te kunnen en gaf de geest. Uiteraard is de wachttijd bij Ziggo zo lang dat ik het maar weer op geef. Wat een stel klungels en hun monteurs en klantenservice helemaal. Nooit aan beginnen want het kost je enorm veel tijd en het blijkt peperduur te zijn.

Gianna

Ziggo waarom?

Waarom laten jullie mijn horizon box zo laat bezorgen? En wacht ik elke dag een uur om een medewerker te spreken. Die stomme tablet van 100e mogen jullie ook houden!

Jo
16-12-2016

Ziggo? Begin er NIET aan!

Sinds een maand of acht "lid" van Ziggo. Nu al probelmen met mijn Horizonbox: al een week steeds opnieuw moeten resetten (spanning eraf en na enige tijd er weer op) , soms wel zes keer per dag, omdat hij niet meer reageerde op de afstandsbediening. Nu doet hij het helemaal niet meer en precies hetzelfde verhaal als ik bij andere gebruikers lees: lang wachten voordat je iemand van de " service" aan de lijn krijgt, die op afstand de box gaat bekijken. En vervolgens een monteur wil laten sturen die pas over 5 dagen zou kunnen komen.! Dus vijf dagen zonder tv en radio.? Niet redelijk, maar daar zitten ze niet mee. Voor mij nooit meer Ziggo, KPN is ook niet alles, maar Ziggo slaat werkelijk alles!

Jeannette

Verkeerde opdate

Zo dan 2 december gebeurde het geen internet gebeld waar me internet was hij zij van avond in 23.00 heb uw het weer volgen dag gebeld 3 december tien zij hun het duur 72 uur ik Ja hoor geduld hebben dinsdag gebelt 7 december nog niks ja zij tie uw heeft een blokkade die we effe niet af geduld toe keer ik een mail dat mijn abonnement opgezegd was ik weer gebeld 2 uur aan de lijn nee dat was fout van hun was een storing ja tegen een vergoeding sport zender maar geen internet 8 december gebelt ja uw moet wachten 24 uur zo'n hen ik tot 16 december gebelt nog steeds geen internet ze zeggen een fout bij hun is hun hebben gewoon een probleem nu vandaag 4 uur aan de lijn en wat zij hij 5 werkdagen belachelijk

Sjaak

Klantenservice van Ziggo is waardeloos

Bijna 20 jaar was ik abonnee bij Ziggo voor digitale TV, waarbij ik een zelf aangeschafte Humax decoder gebruikte. Toen ik voor de TV over wilde stappen naar XS4ALL bood Ziggo mij een korting aan. Daar ben ik helaas op ingegaan en dat heb ik geweten. De overgang ging niet vlekkeloos. Dat zou aan mijn Humax-decoder liggen etc. Klantenservice was steeds pas na ca 20 minuten bereikbaar. Uiteindelijk heb ik mijn abonnement bij Ziggo maar beeindigd.

Ik ben nu nog in de slag over de slotfactuur. Omdat ik over de laatste maanden verkeerde rekeningen kreeg opgestuurd heb ik de laatste foutieve incasso gestorneerd. Ook heb ik de machtiging van Ziggo op mijn bankrekening ingetrokken. Ik kreeg steeds foute facturen opgestuurd zonder duidelijke specificatie. Klantenservice wordt er geen wijs uit en verwijt mij dat ik een bedrag heb laten storneren en mijn machtiging heb ingetrokken. Op een aanmaning van Ziggo heb ik gereageerd met een schrijven met bericht van ontvangst. Ik kreeg een brief van Ziggo terug met een foutieve factuur zonder enige excuses.

Het is onbegrijpelijk dat een grote partij als Ziggo er na een fusie zo'n puinhoop van weet te maken. Voor mij nooit meer Ziggo.

Berend

Zielige vertoning

Ziggo kan niet omgaan met hun techniek. Het groeit ze boven het hoofd. Horizon mediabox blijft rampzalig storen. Heb intussen mijn 5e horizon box al, maar het blijft een ramp.Na een nieuwe kabel buiten in de straat, nieuwe kabels in huis, nieuwe muuraansluitng, 3x een monteur, 5x nieuwe mediabox blijft het programmeren en opnemen via de box nog steeds een gelukje als alles goed gaat. bij weergave opnames staat regelmatig het beeld stil en opnames via TV-gids worden voortijdig afgebroken. Volgens ziggo waren deze problemen eind november 2016 afgelopen. Niet dus. Heb er geen vertrouwen in dat ziggo dit ooit oplost. BAAL "met hoofdletter"als een stekker.

16-12-2016

Steeds vaker problemen en een ZEER slechte klantenservice !

Klantenservice is ZEER slecht bereikbaar, je staat eerst 20 to 45 ! minuten in de wacht. Vervolgens krijg je iemand aan de lijn die van toeten nog blazen weet en je het 'standaard' verhaaltje oprakelt wat ook op internet staat. Vraag je om iemand die er WEL verstand van heeft dan zeggen ze de ene keer dat dat niet kan, en de andere keer wordt je 'doorverbonden', maar na weer 10 min in de wacht wordt de verbinding verbroken ! En als je dan 'n keer 'geluk' hebt en wel 'n techneut aan de lijn krijg dan wordt het probleem gewoon ontkent terwijl er tientallen dezelfde meldingen op het ziggo forum staan en anders ligt het ZEKER aan je eigen kabels/tv/computer. Al met al meer dan 'n jaar steeds meer problemen die al meer dan honderd euro's hebben gekost aan telefoonkosten, kabels, apparatuur etc. en nog steeds niet één probleem opgelost ! Helaas is er hier geen beter alternatief anders was ik allang bij ziggo weg geweest !

Antal
15-12-2016

WAARDELOZE klantenservice

- Zeer slechte bereikbaarheid - Zeer lange wachttijden - Verbinding die herhaaldelijk wordt verbroken als er dan eindelijk contact is - Gegevens die herhaaldelijk niet goed worden verwerkt - Spullen die niet op tijd aankomen -Etc.

Echt geen woorden voor, ZO enorm slecht. Het lijkt op totale onkunde maar meer nog naar een hele dikke opgestoken middelvinger naar haar klanten van een bedrijf dat te makkelijk, te veel geld verdiend.

JL

Horizon alleen nog radiozenders

Ineens werden er geen tv zenders meer getoond maar uitsluitend nog enkele radiozenders.Telefonische ondersteuning bleek niet mogelijk door grote drukte. Een dag later nogmaals gebeld en na ongeveer 20 wachten minuten was er eindelijk contact gelegd. Ook de medewerker aan de telefoon kon geen oplossing bieden en zou pas na een week een monteur beschikbaar kunnen stellen. Tegen deze absurd lange wachttijd heb ik bezwaar gemaakt waarop de medewerker adviseerde om dan eerst nog maar een keer het apparaat te resetten en dan eventueel terug te bellen voor een nieuwe afspraak. Uiteindelijk is het resetten na een lange wachttijd geslaagd. En nu maar afwachten of het niet weer gebeurt.

Arma
14-12-2016

Van het kastje naar de muur bij Ziggo

Vandaag ongelogen bijna 3 uur telefonisch een oplossing voor een probleem met een aansluiting te krijgen na een verhuizing. Bijna alle afdelingen gehad. Bij de afdeling waarvan gezegd werd dat die het zou kunnen regelen kreeg ik ook nul op het rekest. Het is gewoon zielig als je bij zo n bedrijf werkt en je moet al die boze klanten aanhoren die uren in de wacht staan en van het kastje naar de muur worden gestuurd.

Ingrid
14-12-2016

Zeer slechte klantenservice en bereikbaarheid

Op 17 oktober heb ik een TV en internet pakket besteld bij Ziggo voor levering 25 november. Het pakket is uiteindelijk pas 7 december geleverd na meerdere malen contact opgenomen te hebben met de klantenservice (telefonische). Daarbij stond ik minstens 20 minuten in de wachtrij. Na installatie werkte internet nog steeds niet. Wederom telefonische contact gezocht met Ziggo, en het modem was blijkbaar nog niet geactiveerd. Dit zou handmatig geactiveerd worden door Ziggo en dan zou alles moeten werken. Mocht dit niet het geval zijn, dan zou ik terug gebeld worden. Internet werkte nog steeds niet en ik ben niet meer terug gebeld. Volgende dag wederom contact gezocht met Ziggo, wordt er na 40 (!) minuten opgenomen en direct de verbinding verbroken. Weer geprobeerd te bellen, na 30 minuten word ik eindelijk geholpen maar volgens deze mevrouw lag het toch echt aan de installatie en kon er een monteur langskomen, 5 dagen later maar alleen tussen 08.00 en 13.00 uur. Op dat moment zat ik al 2,5 week zonder internet. Toen ik daar begon over compensatie kreeg ik te horen dat ik daar geen recht op had. Uiteindelijk besloten om direct mijn contract op te zeggen.

Op mijn schriftelijke klachten wordt niet gereageerd.

Klaas
14-12-2016

Extra smartcards kunnen niet meer worden geactiveerd

Sinds kort een extra tv aangesloten in het huis (nu 4 in totaal) met een hd ontvanger die ik nog had liggen. Blijkt dat de smartkaart die ik nog had liggen niet kan worden geactiveerd (niet zo smart)

De helpdesk wil ook niet helpen, sorry meneer maar het kan niet en er is ook geen oplossing.

Ik vind het wel jammer, betaal 75 euro p/m aan ziggo en je kan niet eens een 4e smartcard activeren.

Tijd voor wat anders