Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Niet elke dan maar een paar keer per week en soms zelfs twee keer op een dag valt de internet verbinding zo maar weg en is er ook geen telefoon verkeer mogelijk. Wij zijn dan niet te bereiken en lopen hierdoor veel omzet mis. De klantenservice van Ziggo heeft totaal geen gevoel bij dit soort storingen en verschuilt zich achter de regels. Moet nu weer 10 dagen wachten op een monteur. We gaan nu serieus kijken naar een andere provider.
1 zit de stekker er in.
2 mediabox en modem opnieuw opstarten.
3 alle kabels vervangen bij trage connectie of storingen.
Enige ander oplossing kennen ze niet.
en dan nog is dat een lulkoek opmerking.
bij een huurhuis mag je de bekabeling niet eens veranderen.
kabel loopt va de meterkast in de kruipruimte dan komt de kabel die door de muur loopt uit in de muur socket in de huiskamer. daar zit dan de kabel voor de speler in.
dus ik kan wel de kabel tussen de muur socket en de speler vervangen voor de zoveelste keer maar dat heb natuurlijk helemaal geen nut als de woning kabels nooit worden en mogen worden vervangen.
en dan de kabel die onder de grond naar buiten loopt naar de ziggo buurtkast is ook al ruim 32 jaar oud dus gaat het door mijn binnenkabel te vervangen nooit de oplossing bieden.
En al zal de technische dienst capabel zijn ,zijn ze getraind om de oplossing en de kosten bij de klant te leggen.
Net zo kwalijk is de upgrade van de mediabox met de software van de next box.
deze software werkt alleen bij het duurste pakket met een hoge internet verbinding min 500gb.
daarom wordt de next box ook alleen beschikbaar bij het afnemen vanaf abonnement met 500gb.
Dus nu ben je verplicht door de upgrade om een sneller internet abbo af te sluiten van 20 euro pm meer.
terwijl bij mij met 250gb alles perfect werkte tot de upgrade.
een heleboel mensen zullen nu toch voor gedwongen sneller internet moeten nemen.
en dat zijn maffia praktijken van de alleen ruler Ziggo.
In totaal 6 a 7 maanden is door ziggo teveel berekend vwb mijn telefoonkosten, het was geen rocketscience en makkelijk na te gaan dwz als ze capabele mensen hadden gehad bij Ziggo maar alles wat er werkt is of ontzettend dom of ontzettend lui.
Het enige waarmee ik ze kan complimenteren is dat het ongelooflijk is, dat ze zo'n moeras van onkunde hebben verzameld. Maandenlang me blauw gebeld niemand deed wat, wel een hoop belofte's.
Toen de consumentenbond ingeschakeld en toen na 3 weken iemand gekregen die echt klachten oplost daar, enfin nog effe 2 maanden erbij en de man heeft het keurig afgewerkt en de verrekening aan de afdeling boekhouding doorgegeven, daar zit dus iemand die niet kan rekenen ik hoor (en dat was bij deel 2 van de verrekening)nog 10.55 van ze te krijgen en ik krijg een rekening van 110.55 of ik effe wil betalen. Heb nu die man van de klachten aangeschreven en als hij niet reageert, stap ik nu naar een advocaat toe en eis ook smartegeld dus ellendelingen van ziggo, als jullie dit lezen; het gaat om maart 2021 GA maar zoeken Assholes.
Met de update die Ziggo nu lanceert in maart 2021 kun je niet meer terugspoelen terwijl een uitzending loopt. Alle opnames kwijt, alle planningen kwijt terwijl bij de start van de update stond dat die behouden bleven. Mijn tweede toestel boven doet niks meer, Afspelen vanaf het begin tijdens de uitzending doet het dus niet. Dus ja, we gaan op zoek naar een provider die de oude functies van Ziggo nog wel aanbiedt.
Mijn naam van gaal. nooit geen Ziggo gehad. maar ze hebben 197, 86 euro van mijn rek. gehaald ben nu al twee jaar bezig om mijn geld terug te krijgen. wie kan mij helpen. email. (e-mailadres verwijderd) bel zeker 3 x per week ze beloven alles maar nog steeds geen geld
Al 2 jaar valt verbinding met internet dagelijks een paar keer enkele sec. weg. Hierdoor is ziggogo terug kijken niet te doen, want je moet dan vanaf het begin weer kijken {reclame kun je niet doorspoelen). Games via internet stopt ook en moet je weer opnieuw beginnen. Monteur tegen betaling al een paar keer geweest en heb in die 2 jaar al alles venieuwd vanaf het kastje aan de muur tot aan een nieuwe pc (ook de kabels) maarhet probleem blijft. En zij maar volhouden het ligt aan mij.
Ik werd net gebeld door het bedrijf Quicknet Solutions. Er werd gezegd dat ze namens Ziggo een contract wilde aanbieden. Het bel-me-niet register wordt genegeerd. Er is zelfs gezegd dat ze daar niets mee te maken hebben. Ik vind het enorm kwalijk dat een bedrijf zoals Ziggo zich met een dergelijk ongewenste campagne bezighoud.
Ben al 6 jaar lang klant bij Ziggo. Altijd super internet gehad: stabiel, snel, zoals het hoort! Het televisie kastje dat je van ziggo krijgt is wel heel erg slecht: deze loopt continue vast. Lekker rustig een serie bingen zit er dus niet in als je bij Ziggo zit. Sinds enkele maanden is de wifi van Ziggo erg onstabiel: dan werkt het wel, dan weer niet, dan snel, dan traag. De frequentie waar dit mee gebeurt is erg hinderlijk: ongeveer elke 15 minuten. Deze week een monteur over de vloer gehad, deze gaf aan dat internet gewoon werkt. Bijzonder diagnose, want de customer service medewerker gaf aan dat het signaal niet goed binnenkomt in mijn modem? Omdat ik vanuit huis werk en veelal in video calls zit voor vergaderingen heb ik stabiel internet nodig. Nu word ik de helft van de tijd uit de video call gepleurd omdat mijn verbinding niet stabiel genoeg is. De storing is dermate hinderlijk dat ik zojuist ben overgestapt naar KPN. Nu maar hopen dat het probleem hiermee is opgelost.
Als jij een fan bent van haperige filmpjes kijken of de enige in je gezin wilt zijn die geen wifi heeft? Dan raad ik jou ziggo zeker aan! Het is ****** slecht en dan heb ik het nog niet eens over de klantenservice gehad.
De groeten
In al die jaren slechts één keer een algemene storing van het netwerk, verder een keer een nieuwe router (wifi werkt maar instabiel) en een nieuwe mediabox (al jaren in bezit, maar laatste tijd problemen met instellingen).
Verder is wel af en toe (eens in een paar maanden) een reset nodig van de router en de switches die i erachter heb hangen, vrijwel altijd is dat een storing met internet mee verholpen.
Een aantal keren contact gehad met de klantenservice van Ziggo, ben daar heel erg tevreden over: die mensen hebben er verstand van, zijn goed bereikbaar, hebben goede protocollen, zijn begripvol en nemen alle tijd om te helpen. Niets dan lof!
Natuurlijk is een storing met internet vervelend, maar het gebeurt gewoon af en toe en is vrijwel altijd eenvoudig te verhelpen. Ik heb Ziggo en Vodafone, dat is ideaal. Toen de router vervangen moest worden kregen wij 100 Gb (!) gratis extra data zodat wij via onze mobiel als hotspot gewoon konden internetten: gewoon geweldig, toch?
Maanden loop ik al tegen problemen aan die maar niet verholpen worden.
WiFi is slecht valt weg de kinderen die vanuit huis les hebben ondervinden hier veel hinder en stress door.
Als de kinderen Netflix of Videoland kijken dan loopt het vast. Tv beeld loopt vast en er verschijnen blokken.
Alle advies van ziggo medewerkers opgevolgd €100, betaald voor wifibooster zonder resultaat.
Laatste keer monteur aan huis geweest heeft even op zijn laptop gekeken en kwam tot conclusie dat WiFi in orde is, en vond het niet nodig om boven in de kamers de WiFi sterkte op te meten. Na een week kreeg ik een rekening van €50,00 monteur kosten.
Ik ondervind hier alleen maar stress door.
Ik betaal voor een product die niet naar behoren geleverd wordt.
Ik ben er nu echt klaar mee.
De gast die ik DECEMBER! aan de lijn had beloofde mij dat er in Januari een monteurtje zou langskomen om alles te installeren waarna mijn snelheid naar 1 Gb zou gaan. Het is nu 25 maart en:
1. De Ziggo dozen staan nog steeds onuitgepakt in de hal
2. Monteurtje moet nog komen
3. KPN belt mij nu om aan te geven dat ik over 5 dagen word afgesloten.
4. Bel ik vervolgens Ziggo, die doodleuk aangeeft dat ik aan het contract wordt gehouden
5. De persoon van Ziggo Administratie afd Retentie geeft geen garantie dat ik op 1 april internet houd
6. Ik moet het zelf maar regelen met KPN
Dit is toch niet te geloven?
In totaal 8 u gespendeerd om te bewijzen dat het probleem niet bij mij ligt. Uiteindelijk moet ik 6 weken wachten tot de kabel vernieuwd wordt en er is géén compensatie of overbruggingsoptie qua 5g ontvanger. We moeten wachten wordt gezegd.
Slecht internet, valt steeds weg, sta naast de bron.
De wifi zelf is heeeeeeel af en toe goed, maar dan sprint het van 50 mbps opeens naar 5. De wifi flikkert er elke paar minuten uit, dan na 10 sec doet het het weer. Ik heb 1 uur moeten wachten voordat ik iemand aan de lijn kreeg, die het vervolgens niet wist op te lossen. Mijn advies: Gooi de router uit het raam en stap over naar een andere provider. Holy sh*t
Als je thuis moet werken moet je niet ziggo klant zijn. Het pendelt continue tussen doet wel en doet niet en heeft invloed op mijn inkomen. Deze week helemaal hek geworden. Betaal ik nou voor service of voor stress? Het is 2021 en welvarend land.
Ik zal zeker naar andere provider switchen.
Niet vertroubaar
altijd traag
vliegt er minimaal 5 keer per week uit
Geprobeerd abonnement te wijzigen naar een snellere verbinding.
De geleverde apparatuur ivm niet functioneren gelijk terug gestuurd, toch een ruim 30 euro hogere factuur gekregen voor die maand.
Beetje vreemd om jezelf te belonen voor wanprestatie.
2 maanden later weer iets vreemds, een factuur die 100 euro hoger is dan normaal en als je hem opent in mijn ziggo staat er een heel ander bedrag.
Man man man, ik voel al weer aankomen dat mijn geduld erg op de proef gaat worden gesteld.
Daar bovenop wordt je bij de klantenservice gewoon weggedrukt als het te moeilijk wordt.
Als er wat meer keuze was in internetland had ik nu echt mijn koffers al weer gepakt.
Bedankt hè voor het blij maken met een dooie mus, maar ja dat kan kunnen jullie als de beste oplichters
De medewerkers zijn heel vriendelijk maar ik denk zij beweert snel verbinding maar het werkt gewoon niet. Ik had recentelijk verhuisd en Ziggo aangevraagd. Gelijk geaanuleerd en nu KPN met lager mbits en het werkt stabiel en heel prima.