West
13-03-2021

Hooguit halve snelheid

Je moet blij zijn als je de helft van de snelheid krijgt waar je voor betaald. Wat dat betreft is ziggo prut.

Betaal je voor 250 dan krijg je 125

Betaal je voor 500 dan krijg je 250

enz ezn

Jacqueline
12-03-2021

Ziggo go is vreselijk slecht

Ziggo go. ik baal er zo van! Het zou beter worden met de nieuwe Ziggo go tv vorig jaar. Helaas pindakaas heb blijft slecht. Continue bufferen, internet dat er uitvliegt, video kan nu niet afgedraaid worden (midden in een programma, daarna moet je weer van voor af aan gaan kijken). Sinds kort: minder mogelijk om replay te kijken plus uitzendingen op de kijklijst moet je dezelfde dag of binnen een paar uur kijken. Lullig als je die avond niet kan en de volgende dag had willen kijken of als je meer dan 1 programma had willen zien (of je moet dan tot diep in de nacht gaan zitten kijken). Technisch doen ze onder voor de concurrenten en ook wat service betreft wordt het alleen maar minder.

Joop
12-03-2021

CI module en interactieve TV

Als 72 jarige, kreeg ik van een kennis een gouden tip; "Je hebt nu een Humax aansluiting, maar je kunt beter een CI+ module aansluiten op jouw Smart tv, want dan heb je maar 1 afstandbediening nodig". Een uitstekend idee, dus ik heb een Ziggo CI+module met smartcard aangeschaft en in de achterzijde van mijn tv toestel geschoven. De Humax en card heb ik opgeborgen, want deze hoefde ik niet terug te sturen.

Na het aansluiten en het instellen van de CI+ module, had ik een prima ontvangst van alle gewenste televisie zenders. Echter Youtube, herhaal tv etc. bleken niet te kunnen worden geraadpleegd, welke codes of wachtwoorden ik ook invoerde. Ten lange leste heb ik maar telefonisch contact opgenomen met Ziggo.

Omdat ik een I-phone heb met een KPN abonnement, is het bellen naar het Ziggo nummer niet gratis. Na twee keer te hebben gebeld, kreeg ik een dame aan de lijn, die mij zou helpen om het probleem op te lossen. Ik legde de situatie uit en ze zou even iemand raadplegen. Na tien minuten werd de verbinding verbroken.

Opnieuw gebeld en ik kreeg wederom een vriendelijke (andere) dame aan de lijn, die mij verzocht om het probleem nogmaals uit te leggen. Ze begreep het helemaal en ging mij telefonisch helpen, want voor dit euvel mocht geen monteur worden gestuurd. Zij verzocht mij om, middels de knop "Menu"op mijn afstandsbediening, naar "Net instellingen". te gaan.

Mijn Samsung smart tv hangt aan de muur in de zitkamer en is op kabel aangesloten, terwijl de router Ubee EVW321B beneden in de meterkast is bevestigd. Volgens haar moest ik de wachtwoord) codes invoeren die op de achterzijde van de router staan. Na diverse keren van het kastje naar de muur te zijn gelopen, om telkens een andere cijfercombinatie te noteren en uit te proberen, gaf ik de moed maar op. Inmiddels had ik bijna drie kwartier lang, haar aanwijzingen opgevolgd.

Haar laatste advies was, om met behulp van een tandenstoker een klein zwart knopje op de router in te drukken, waardoor de fabrieksinstellingen opnieuw werden ingevoerd. Het was namelijk mogelijk, dat er een andere wachtwoord was ingevoerd.

Ik kreeg geen gelegenheid, om haar te antwoorden, want de verbinding was verbroken.

Inmiddels heb ik nog steeds geen "Youtube, Herhaal TV"etc., terwijl ik die wel had met het Humax kastje.

Ik heb geprobeerd om deze opnieuw aan te sluiten, maar helaas is dat niet mogelijk omdat de smartcard is gedeactiveerd.

Ik heb mijn hoop nu gevestigd op KPN, die in onze woonbuurt binnenkort glasvezel gaat aanleggen. Ik heb de indruk, dat Ziggo een beetje uit zijn jasje is gegroeid en arrogant is geworden.

11-03-2021

Geen signaal, al 13 dagen

Zelfs al maak je duidelijk, dat de service extreem slecht is en overweegt naar een ander te gaan, komt men niet in actie. Ben 21 jaar klant geweest. Ook dat doet Ziggo niets. Bij Ziggo ben je een nummer en geen klant, die al 21 jaar betaalt. Had men geluisterd, dan was ik nog klant geweest. 21 jaar = tegen huidig prijsniveau 21 *12 * 69 euro= 17388 Euro!

11-03-2021

Al ruim twee dagen storing

Al ruim twee dagen storing waardoor geen internet, tv, muziek, etc. Kortom alle diensten van Ziggo niet beschikbaar. Onbeschoft klantcontact zonder enige kennis van zaken. Geen enkele mededling of perpectief wanneer eea is opgelost. Geen enkel begrip voor de situatie waarin er niet kan worden thuisgewerkt. Bijzonder slecht. helaas is het alternatief niet veel beter. Wanneer komt er in dit land eens een goede internetprovider die zijn zaken (indien het fout gaat) wel goed regelt?

10-03-2021

Onbeschoft gedrag

Probleem met de box.mocht alles zelf controleren.steeds weer nieuwe argumenten.ligt aan de aansluiting binnen terwijl ziggo dit zelf heeft aangepast.

Aangegeven dat het helemaal ruk is en het probleem niet is verholpen.

Krijg ik een app wat mijn ervaring was en gaf weer aan helemaal ruk.krijg als antwoord: dan ben je zeker miljonair?

Gauw op zoek naar andere en betere provider!

En dat voor 1000 euro per jaar.

10-03-2021

Producten te duur

Wij vinden ZIggo producten te duur, veel Buitenlandse Zenders kunnen ze er af halen kijk niemand na, Ik hoop dat Ziggo daar aan gaat werken.

Iemand
09-03-2021

Ziggo, nooit aan beginnen!

Ziggo heeft de meest klantonvriendelijke en meest incompetente klantenservice welke ik ooit mee gemaakt heb.

Zelfs met foto's van schade aan de kabel buiten door graafwerkzaamheden word je genegeerd en word er verteld dat het probleem echt bij je thuis zit waardoor het alleen maar mogelijk is een monteur te sturen om betaald alles in huis te laten controleren.

En nee, ze volgen ook geen procedures. Zo moeten ze bv eerst controleren of je wel tv heb voor ze gaan stellen dat je de modem maar eens eerst naar fabriek stand moet resetten. En als het gesprek moeilijk word? nou dan verbreken ze hem toch gewoon. en roep nou niet dat dit 1 rotte appel is, maar zeker wel 10 kisten vol!

Dit van die rotte appel hoor je als je je abonnement wil opzeggen, met er achter aan dat dat dan een extern callcenter is. Nog erger dus, een of ander dom wicht ongehinderd van enige kennis of gezond verstand kan in de modem bij jou thuis komen?!

En dan hebben we het niet eens over mooie hardware welke ze sturen met hun eigen verprutste firmware er op. Die firmware zo dat jij de functies welke normaliter op die apparaten zitten niet ten volle kan benutten.

Door die zelfde hobby firmware ben je genoodzaakt om 1 tot 3x per dag je modem te resetten om te zorgen dat zaken als een vpn verbinding en wifi weer werken. Die zelfde firmware zorgt er ook voor dat die apparatuur van ze continu vast loopt, traag is of stomweg storing geeft om dat ze niet de competentie hebben dit goed in te regelen.

kortom, als ze je bellen met zo'n mooie aanbieding :

Klik weg, hang op en bel een zsm je internetprovider!

Miranda
09-03-2021

Al een half jaar 20 euro te veel gefactureerd

Wat een zootje van het kastje naar de muur maar wel elke maand 20 euro te veel factureren en Lize beloftes .Werd gebeld door Ziggo na een gesprek werd mij een abonnement aangeboden het compleet pakket van 75 euro voor hetstart pakket van 54 euro. ik ben al meer als 10 jaar bij Ziggo maar nu krijg ik telkens de factuur van 75 euro al 5 maanden .Ik heb ook al 5 maal gebeld en telkens moet ik deze maand betalen 75 euro en dan word alles verrekend bij de volgende factuur wat al de hele tijd niet lukt omdat ze telkens zeggen sorry het is naar de verkeerde afdeling gestuurd maar ik zie wat er mis is en volgende maand is het opgelost .de klanten service is echt achterlijk vraag ik oke mevrouw naar welke afdeling stuurde u het nu dan zegt ze gaat je niks aan top klanten service over internet en tv geen klachten

08-03-2021

Één grote ellende !

Lang verhaal kort, Ziggo internet is een drama!

Zowel bekabeld als draadloos.

Daniel
08-03-2021

Zeer traag

Zelfs met de 2 versterkers download ik op maximaal 3mbps als niemand thuis is behalve ik, ik kan niet 1 potje gamen met vrienden en de internet is al weer op vakantie in fking Bangladesh.

Dus voor 54 euro per maand ( alleen internet) is het ongelooflijk slecht

Zeke
07-03-2021

Ziggo is kompleet waardeloos

Ik heb ziggo aangeschaft omdat ze een stabiel netwerk beloofden.

Ik zit hier nu al sinds het begin op 0.5Mbs dowload snelheid en kan niet overstappen omdat ik geen glasvezel heb, deze klootzakken lachen me over de telefoon ook gewoon uit.

Vettejus
03-03-2021

Ziggo factureert zelf gecreeerde problemen

Bij terugkomst van mijn 2 daagse vakantie. Staat bij het aanschakelen van mijn tv een melding in beeld dat we geen signaal meer ontvangen voor tv. Na een ruim 30 min durende scriptlezer van ziggo op de klachtenservice te hebben gesproken komt het tot een voorstel om een monteur te gaan sturen. Nadrukkelijk vermeld dat ik hier niet voor ga betalen. Gezien ik deze klachten in mijn vorige twee woningen ook al had gehad kan ik aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid zeggen dat dit aan het signaal sterkte ligt. Deze kan ziggo namelijk

Na believen om hoog en omlaag draaien. De dag na het melden van het probleem staat de monteur voor de deur en schakelt de tv aan, de tv geeft dan gewoon weer beeld. Echter er worden voor de zekerheid nog oven 2 connectors vervangen.(connectors die een ziggo keurmerk hebben). Het feit dat er een keurmerk ziggo bestaat zegt mij eigenlijk al genoeg. Een hoop problemen worden door ziggo hiermee onder het matje geveegd.

Draag zorg voor je zelf gecreeerde problemen en val de klant niet lastig met facturen die voortvloeien uit de door jullie gecreëerde problemen. En probeer de mensen geen onzin verhaaltjes te verkopen over bekabeling die ik na 4 jaar redelijk probleemloos gebruik ( voorzien van kabels en connectoren met ziggo keurmerk en een door ziggo geadviseerde verdeler. ) spontaan word aangeduid als het probleem voor het wegvallen van het signaal.

Geheel volgens verwachting, want afspraken na komen is zeer zeker niet hun sterkste kant, ontvangen we 2 uur later via de mail de rekening van 50,00 euro. Versturen van rekeningen zijn ze dan we weer heel sterk in.

Ziggo moet zich schamen. 1 advies 3x is scheepsrecht sluit bij ziggo nooooooit een abonnement af. 80 euro om en alleen maar ellende. Ga voor tele2.

Jeanette
03-03-2021

2 jaar geënerveerd of jnternet

Na 2 jaar geen internet en tv bleek er breuk in de kabel voor de deur en in het kastje buiten, ontkennen alles ook dat ze het gemaakt hebben , ook dat ik al 2 jaar gebeld heb met klachten en na toch monteurs verder, veel beloftes maar komen niks na!

Hugo
02-03-2021

Compleet kansloos internet kan niks op de ps4 normaal runnen zonder ping 400 netflix internet valt uit storing na storing geen goede service

27-02-2021

Up en download

Ziggo werd met het nieuwe modem steeds trager, overstap naar kpn, glasvezel.

3× hogere up en download, veel stabieler, voor 5€ meer per maand

beter en scherper (4k) televisiebeeld

Evert

Onbetrouwbaar

In augustus een aansluiting aangevraagd. Kreeg de bevestigingsbrief van Robin Clemente dat ze aan de slag gingen en dat de aansluiting kosteloos was. 5 dagen voor de aansluiting, 19 februari krijg ik te horen dat de aansluiting 4550 euro gaat kosten. Wat een oplichters.

Remco
26-02-2021

Prima stabiel internet en top kwaliteit TV

Na alle negatieve verhalen ook de positieve kant benoemen. Ben al jarenlang klant van Ziggo en tot nu toe niks te klagen. Internet stabiel, TV geeft mooi beeld. Helpdesk vriendelijk en Ziggo komt afspraken na. Gebruik altijd wel eigen router en zet de meegeleverde box in bridge mode. Hierdoor meer mogelijkheden instellen netwerk thuis dan de beperkte opties bij de standaard modem. Enige reden om over te stappen is de beperkte upload snelheid.

Langdurige storing

Ziggo is best een mooi bedrijf totdat er iest gebeurd waar ze geen oplossing voor hebben.

Vanaf 18 december 2020 er is er bij mij in de buurt een storing die ze blijkbaar niet makkelijk kunnen oplossen. Nu ruim 3 maanden verder en voor de 10e keer een medling dat de storing over een week of 2 opgelost zou zijn, heb ik om een creditering gevraagd van mijn rekneingen van de afgelopen maanden.

Dit blijken ze niet te kunnen (willen) en ze beroepen zich daarbij op hun algemene voorwaarden. Door het steeds verschuiven van de oplossing zou ik het volledige bedrag per maand moeten blijven betalen terwijl zij in gebreken blijven.

Hoe klantvriendelijk kan je zijn?

Danny
25-02-2021

Waardeloos internet, en hier betaal je dan flink voor.

Af en toe een storing kan gebeuren. Maar ook als er geen storing is krijg je de minimum snelheid zowat.

Oplichters.