Laura
03-03-2023

3jaar terug opgezegd. Niks deed het. Nu worden we al 3 jaar zeker 4x in de week gebeld. En steeds met een ander nummer bellen ze.

Je komt nooit meer van ze af

Nordin
27-02-2023

Oplichters nummer 1 en hele slecht service dingen beloven maar geen afspraken nooit meer ziggo laatste jaar,ben blij als mij contract verloopt

26-02-2023

Al jarenlang internet en tv zonder problemen. Top provider in mijn geval 😄👍

24-02-2023

Internet en tv prima netjes 900mbit snelheid. Tv super scherp met de mini kastje. Maar nu al 2 maanden en 100 keer met de klantenservice gesproken te hebben voor dat mijn ziggo account het niet doet dat ik niet tv pakketten kan bestellen dan staat er gelijk bel ziggo het is nu niet mogelijk oké zou je denken. Ik bellen en tv pakket geactiveerd en zelfs 12 maanden gratis maar te mooi om waar te zijn na 2 dagen doet hij het nog niet zowel tv pakket als mijn ziggo. Hiervoor zat ik bij KPN en alles deed het in 1 x. Maja ik geef t nog een week

Claire
08-02-2023

Al 7 dagen geen internet, na een nieuw modem. Oude modem werd te heet. Installatie van nieuwe modem lukt niet, omdat er een fout in systeem zit en modem niet geactiveerd kan worden. Zoveel uren al aan bellen besteed. Telkens iemand anders. Niemand lost het op. Steeds een ander verhaal. Paar keer is de verbinding verbroken, enz. Activatie en een fout in het systeem wordt al een week gezegd, wordt niet opgelost. Ze hebben een monopolie positie. Dat je niet kunt werken is niet belangrijk. En iemand spreken die er meer verstand van heeft, mag niet!

Walter
27-01-2023

Ziggo heeft de kwaliteit van doorgifte signaal verbeterd. Er was niets mis mee…. Tot het moment van verbetering! Voor het eerst blokjesbeeld en verstoorde geluidsweergave. Het zal wel weer worden: storing Exx, reset, reset nog een keer, ons niet bellen, etc. Enige oplossing: andere provider zoeken.

27-01-2023

Net weer 1, 5 dag zonder tv, internet en telefoon gezeten. Daar betaal je bijna € 100,- per maand voor. Hele buurt die van Ziggo gebruikt maakt. Rest niet die bij andere provider. Denk dat ik ga overstappen

Renée
26-01-2023

Oplichters, komen afspraken niet na, montrurs die niet mogen boren. , verkopers die de boel voorliegen, altijd naar een andere collega wijzen, niet oplossingsgericht, hebben helemaal geen glasvezel terwijl de verkoper het wel zo vertelt en verkoopt. Kortom een grote bende maar wel afblijven schrjven terwijl er helemaal geen aansluiting is, bestaat .

Victor
23-01-2023

Beter dan KPN, na 3 maand wachten toch besloten voor Ziggo te pakken, maar jeetje wat is dit bagger. Lijkt net of ik in een 3de wereld land woon anno 2023. 30 jaar terug had ik verdomme beter internet toen ik nog moest inbellen.

20-01-2023

Er is sprake van misleiding. Ik ben gebeld door Vodafone en de medewerker doet zich voor alsof degene bij Ziggo werkt. Vervolgens doet ze alsof ze inzicht heeft in mijn account, maar geeft onjuiste standaard informatie (omdat ze niet bij Ziggo werkt, kan ze alleen algemene gegevens geven en niet de werkelijke kosten). Ik wil vanwege foute facturen in het verleden ook niets met Vodafone te maken hebben, ook niet via Ziggo. Als ik het tel nr. (zakelijke aanbieding) terugbel krijg ik contact met Vodafone. Ik heb dit bij Ziggo aangegeven met een responsreactietermijn van een maand, maar Ziggo doet hier niets mee en sterker nog, ik word opnieuw benaderd met een zakelijke aanbieding. Let dus op, u wordt gebeld door Vodafone en niet door Ziggo, misleiding dus.

14-01-2023

Zeer slecht behandeld al vier dagen aan het wachten op internet slecht behandeld aan telefoon weten volgens mij niet hoe het werkt daar die zegt dit ander dat verdienen nu genoeg aan mensen die continu moeten bellen is gewoon opzet

Moet Radar eens iets aan doen .

Erkan
14-01-2023

Beste team ziggo,

Ik schrijf haast nooit een slechte review in de veronderstelling dat dit zeer schadelijk is voor een organisatie. (als zakelijk klant kan ik dit bevestigen)

Maar ik wil via deze weg iedereen die bij ziggo zakelijk klant wil worden behoeden dat ze klant bij jullie willen worden.

Het is werkelijk waar onbegrijpelijk dat iedereen elkaar tegenspreekt binnen deze organisatie. Van brutale telefoniste tot aan geen nederlands of engels sprekende monteurs. Hoe is het mogelijk dat je als zakelijke en al bijna 9 jaar trouwe klant zo behandeld kan worden.

Ik hoop dat iedereen die ziggo zakelijk klant wilt gaan worden, dit leest alvorens ze een abonnement nemen!

Barry
13-01-2023

Top bedrijf!

Nieuwe modem, geen probleem, monteur, geen probleem. En dat allemaal gratis en zeer snel!

Zeer vriendelijke en keurige monteur.

Lok Advies

13-01-2023

Zeer slechte ervaring met WiFi en monteurs die zeggen dat ze geweest zijn en zo zelf lekker eerder vrij zijn en mij zonder wifi laten zitten en 35 € armer . Te aso voor woorden wat een spijt dat we met dit bedrijf in zee zijn gegaan. Zoek als het kan een andere provider dan ziggo

Marieke
11-01-2023

Mijn ervaring met Ziggo is ronduit slecht. Als alles werkt zonder problemen is er niets aan de hand, maar als er ook maar iets is is het vrijwel onmogelijk om gewoon iemand aan de telefoon te krijgen zonder dat eindeloos te moeten proberen, doorgeschakeld te worden en menu's te doorlopen. Uiteindelijk besloot ik het op te zeggen en naar een andere provider over te stappen. Netjes alle apparatuur tijdig retour gezonden. Vervolgens ontving ik een bevestiging van de gedeeltelijke ontvangst van apparatuur. De rest zou volgen (er waren 3 pakketten op dezelfde datum toegezonden). Geprobeerd te bellen of het wel goed was ontvangen maar lukte niet. Vervolgens niets meer gedaan na een eindnota te hebben ontvangen. Alleen. er volgde nog een "eindnota". Wifibooster restwaarde, 34,50. Vandaag ben ik een half uur bezig geweest om door te geven dat ik alles retour had gezonden, en dat deze nota gecorrigeerd moest worden. Dan moest ik wel even een bewijs toezenden.

BenS
07-01-2023

Wanneer je de "klantenservice" gaat bellen, zorg dat je dan voldoende tijd hebt. Je moet eindeloos nummers kiezen in een menu, voordat je uberhaupt iemand aan de lijn krijgt.

Laurens
06-01-2023

Vodafone ziggo combi afgesloten zodat wij de korting kunnen genieten.

Blijkt na geruime tijd dat de korting nooit is verwerkt hun antwoord ja er is iets mis gegaan we kunnen u tegemoet komen met 50%.

waarom 50% vraag ik. meneer dit is ons voorstel anders niet.

Nog geen maand later heb ik geen zenders meer via ziggo.

na ik overdrijf niet 19 keer bellen en 10 medewerkers verder werkt het nog steeds niet. dus ik zeg mijn abo op.

word ik gebeld wij kunnen u een beter aanbod doen. (tip) zeg dus je dienst op dan krijg je altijd een beter aanbod!

Ik ben inmiddels weg bij ziggo en dat doet mij goed en mijn internet en tv via een andere provider (freedom internet) heeft nog nooit zo goed gewerkt.

Lisa
05-01-2023

Kloote verbinding elke keer walt wifi weg niet opgelost rot provider op februari gaat overstappen naar delta en ik haat ziggo echt ze help ons niet. Omdat steeds coax geen glasvezel voor idereen slecthe provider ooit ik ben klaar ermee met ziggo slechts ziggo box en wifi modem met wifi 4 serieus oude apparaat kan modem geven dat niewste met alleen op 1gbs klootzooi ik hou ermee op stomme klant

21-12-2022

Na lange storingen heb ik eindelijk geklaagd nu blijkt dat er een storing in de kabel naar mijn woning zat,alles open gegraven ,moest wel een schone grond verklaring komen .nu werkt alles weer normaal ,ook ziggogo superhandig zonder kabel alle zenders!. ik ben blij met ziggo en ga nooit weg.ik kijk met een humax ontvanger ,na alle overlast heb ik een jaar korting op kijken gehad.

Danielle
17-12-2022

Al 2 dagen zeker 3 uur met ziggo gebeld. De ene zegt dit. De andere belooft dat. Door hun fout zitten wij waarschijnlijk tot 1 januari zonder internet en tv. Personeel zeer onbekwaam. Moet toch mogelijk zijn om iets met spoed te regelen als het hun fout is. Nee hoor. Wat een waardeloos bedrijf. En maar betalen, maar niets ervoor terug krijgen