Menno
15-11-2015

In een woord, '' een stelletje oplichters

Dat je als nieuwe klant op de 1 factuur 197,85 moet betalen, genoeg voor zowat 5 maanden alles in een.

Thea
14-11-2015

2 e mediabox in woord waardeloos

Heb al een half jaar een 2 e box voor in andere kamer.

Heb er niks aan. Kan niks terug kijken wat ik opgenomen heb. Na een paar minuten valt ie uit. Knop uitzetten, opnieuw opstarten, ik heb vele mogelijkheden geprobeerd. Niks. Ziggo heeft als antwoord, samsung is met nieuwe software bezig. De een zegt na 17 nov is het weer oke. De ander weet van niks. Dus het kan wellicht nog wel een jaar duren.

Marjanka
14-11-2015

Slecht internet, slechte klantenservice

Sinds dagen al een slecht functionerend of helemaal geen internet. Uiteraard eerst gekeken of het aan onze apparatuur ligt maar het komt van Ziggo. Klantenservice is absoluut onbereikbaar je staat bizar lang in de wacht tot dat je als klant de moed maar opgeeft.

Ben benieuwd of in de randstad meer deze problemen hebben.

13-11-2015

Ellende niet aan beginnen

Internet is zeer traag en valt soms uit je betaald de volke lading maar wanneer je de problemen aankaart krijg je geen tegemoetkoming puur diefsta

Mrs X
12-11-2015

Waardeloze app!

ALS de app al werkt (meerdere keren per week kom ik er niet eens in en ja, heb de riedel van app deleten en opnieuw installeren gedaan) zit er een storing in. Geluid loopt meestal voor de beelden uit, beeld hapert. Echt waardeloos en irritant.

Rob Haarlem
12-11-2015

Ik weet dat ik veel eisend ben!

Pas overgestapt..... Ziggo er uit ! Wat een zegen zeg, heb nu gewoon internet. Hoef niet een paar keer per dag het modem aan en uit te schakelen om vervolgens weer een beetje internet snelheid te krijgen. Kreeg de indruk van de helpdesk van Ziggo dat ik iets te veel verlangde. Ik weet dat ik de lat wel erg hoog legde.....Ik wilde gewoon dat mijn telefoon en ipad het wifi netwerk zou zien en er een verbinding maakte....Misschien was dat wel mogelijk met Ziggo maar dan moest er een monteur langskomen en de kans was groot dat dat betaald moest worden...Dat er niets gewijzigd was en dat alles na behoren had gewerkt vonden ze wel een beetje vreemd......en dat ze mij niet naar behoren konden helpen vond ik weer vreemd.....om uit deze pad-stelling te geraken ben ik, tot nu toe, naar volle tevredenheid overgestapt naar een andere provider...

E.G.Beerlage
11-11-2015

Als je oud, ziek en onhandig bent, mis je de helft van de progammas

Ik heb al heel wat vriendelijke, hulpvaardige monteurs over de vloer gehad.echter, wanneer zij weg zijn begint de ellende opnieuw. "De kastjes zijn te modern!, Had u dat oude kastje maar bewaard! U moet gewoon alles even uitschakelen en opnieuw opstarten !

Daar zit je dan, je kunt nog zelfstandig wonen,- maar knopjes achter meubels en bij de vloer, stopcontacten op moeilijke plaatsen ! Hoe los je dat op ? Ik kan niet lopen, niet bukken en heb stramme handen.

Ik wil gewoon TV kijken en op een knopdrukken voor gewoon resultaat.

Wat, en wie kan me helpen? welke concurent is er? Ik ben het moe!

Thijs
11-11-2015

Wifi router waardeloos

De wifi router die ziggo levert is waardeloos. Kan mijn eigen wifi aan de andere kant van de kamer niet eens meer bereiken (10m). Standaard antwoord van ziggo, koop een accesspoint of powerline adapter. Dit zou in het basis pakket moeten zitten! Ze kunnen hun eigen dienst helemaal niet meer waarmaken.

Kim
09-11-2015

Hier wel een tevreden klant al meer dan 20 jaar!

Al meer dan 20 jaar klant bij ZIGGO (voorheen UPC)

Goede hulp, nette mensen aan de telefoon bij de klantenservice. Als je die mensen gewoon zelf netjes behandeld, doen ze dat ook bij jou!

Ja ze worden steeds duurder, maarrr.... dat is bij alles.

Je kan overal over klagen, er valt bij elke leverancier wel iets te zeggen.

Inderdaad er lopen veel mensen weg bij ZIGGO.... maar ook bij KPN en andere aanbieders, er zijn ook veel mensen die een jaar hier en een jaar daar zitten om zo aan alle aanbiedingen te komen.

Marjo van Well-Hagemeijer
08-11-2015

Blokjes, blokjes en nog eens blokjes op NPO 1, 2 en 3

Sinds het samengaan van Ziggo en UPC is de kwaliteit van de TV achteruitgegaan. Telkens problemen met NPO 1, 2 en 3. Eerst denk je dat het aan de TV ligt, maar de andere zenders doen het normaal. We hebben de beste kabel die er volgens Ziggo te krijgen is. Het modem is nog geen jaar oud. Als je de reacties op internet leest zakt je de moed in de schoenen om bij Ziggo aan te kloppen voor een oplossing.

U. Sissingh
08-11-2015

Ziggo: wel de lusten en wentelt lasten af op de klant

Ziggo Internet en TV: TV is goed.

Internet daarentegen bij begin installatie instabiel: veelvuldig valt verbinding weg. Klacht ingediend en een monteur is eerder dit jaar langs gekomen: eea is verbeterd: wij blij!

De laatste maanden echter valt de verbinding erg vaak weg en op ongewenste momenten weg: het is net roulette. In huis niets veranderd.

Telefonisch in contact komen is een uitdaging (slecht teken... waarom zo lang moeten wachten.... er zouden toch niet meer mensen zijn met klachten?).

Dan maar het contactformulier. Hier is best snel op gereageerd moet ik zeggen... maar ja dan de reactie zelf:

- we verwijzen u naar de 5 tips op onze internet pagina: joh had ik nog niet gezien.

- en als klapstuk: we kunnen u voor 40Euro per uur een monteur langs laten komen die eea gaat bekijken, want het kan zijn dat er wat is in huis die zorgt voor de storingen. Er is al een monteur geweest, het was al goed. En nu moet ik extra betalen om iets te krijgen waar ik al voor betaal?

De wereld op zijn kop!

Omdat het blijkbaar de wereld op zijn kop is bij Ziggo heb ik gevraagd wie hun grootste concurrent is en waarom.

Je verstuurt je reactie op de Ziggo-mail .... en krijgt per omgaande een bericht terug:

"Mail wordt niet gelezen en niet persoonlijk beantwoord"....

Dat is grappig.....Even kijken wat het mail adres is: ziggo.contact@ziggo.nl Dat is grappig: wat betekent het woord "contact" in het email adres....?

De internetverbindingen van de buren in dezelfde type woningen is stabieler en beter dan die van Ziggo....

Ziggo jaagt klanten weg op een effectieve manier weg. Ziggo ontvangt graag de lusten, maar de lasten worden afgewenteld op de klant.

Steven
07-11-2015

Zoveel jaren klant, Nog steeds perfect!

Ik zit sinds 1991 al bij het 'Nieuwe Ziggo' en ik vind het gewoon nog steeds top. Ooit begonnen met een 1mbps pakket met alleen internet. Nu alles in 1 MAX met 200mbps!. In het begin (na de lancering) van horizon had ik nog wat moeite met de activering. Ik had problemen met het kabelmodem in de horizon. Nu heb ik de Horizon alleen voor TV en een Technicolor TC7200 als modem met een eigen Sitecom router erachter.

1 tip aan ziggo klanten met slechte wifi/thuisnetwerk: Koop een wifirouter, Zet 'm in bridge mode en je problemen zijn weg!

Rino
07-11-2015

Zwaar kloten zowel de Horizon Mediabox als de Service van Ziggo.

We hebben de nieuwe Horizon mediabox nou begin er maar niet aan er zit eenTV gids in maar helaas zonder progamma's.

R.H.

Ziggo = slecht

Ziggo wordt steeds slechter.

- in 5 jaar al derde cisco hd recorder

- tweede modem (nu wifi modem, voorheen ubee)

- nieuwe signaalversterker

- ombouwset in huiskamer volgens Ziggo stappenplan. Geen on demand (groen lampje knippert op hd recorder) "verkeerde meegeleverde kabel"

- slechte wifi bereik in huis

- dagelijks modem reset

- regelmatig onaangekondigd down/onderhoud van internet na 00:00

- slechte "script" agenten op helpdesk

Allemaal redenen om een andere provider te nemen.

06-11-2015

Wat een bagger, dat Ziggo

Net overgestapt, en werkelijk met ALLES problemen gehad. In één dag Ziggo All-In-One pakket meer problemen gehad dan in 25 jaar KPN internet en UPC analoge TV !

En het lag telkens aan de kabels. Het gekke is dat het na een paar dagen

"vanzelf" weer ging werken.

Ik had naar mijn collega´s moeten luisteren. Die zeggen dat je vooral veel geluk moet hebben, anders ben je de lul. Schandalig.

Daniel
05-11-2015

Steeds verder bergafwaarts!

Al heel lang klant bij Ziggo, voorheen Casema. De laatste jaren is de kwaliteit van zowel Internet als digitale televisie zwaar achteruit gegaan. Wij zijn momenteel in het bezit van een Ubee modem met een super slecht WIFI signaal, vandaar dat wij daar zelf een kwaliteits route achter hebben gehangen met een extender in de woonkamer. Zelfs dan nog veel interferentie van alle signalen in de omgeving en regelmatig totaal wegvallende verbinding. Dan de digitale televisie, daar kan ik kort over zijn. Momenteel is dat BAGGER! Wij hebben al jaren last van blokjes in het beeld en wegvallende zenders. Ook kloppen vaak de monden niet meer met het geluid. Sinds de fusie met UPC is het helemaal huilen met de pet op, constant storing (blokjes) in het beeld bij een aantal zenders waaronder Rtl 4. Wij wonen in een huis van zeven jaar oud en hebben kabels van Hirschmann dus dat kan het probleem niet zijn. Wij hebben de moet opgegeven en stappen over naar Kpn. Slechter dan dit kan het niet worden....

H Knijff

Dicht bij oplichting

Onderstaande gaat over 1 bestelling en meerdere moeizame contact momenten, maar is te veel om goed neer te zetten:

- beloofd pakket wordt niet geleverd

- 7 identieke bevestigingsbrieven ontvangen

- anderhalf uur met mobiel in de wacht, met vaste(gratis) lijn twee keer medewerker aan de lijn binnen vijf minuten !

- uiteindelijk geleverde pakket is minder dan hetgeen ik had ondanks belofte dat nieuwe pakket beter zou zijn

- na nogmaals bellen blijkt beloofde pakket niet eens te bestaan

- klacht kun je niet kwijt binnen organisatie, klantenservice houdt de boot af en snapt niet dat je je als klant opgelicht voelt door verkeerde voorlichting.

- wordt alleen gewezen op de regels, geen enkele medewerking om een probleem op te lossen.

Rene

Schandalig

Mijn oma van 94 is al jaren klant bij ziggo, nu haar levenspartner is overleden is ze verhuist. Ziggo zou een nieuw installatie pakket sturen en vandaag 4-11 zou de minteur komen om alles te installeren. Ziggo laat niets van zich horen. Telefonisch contact leert dat ze nu " met spoed".volgende week komen. Oma van 94 woont nog zelfstandig en voelt zich veilig door het alarm wat ze bij zich draagt. Echter dit alarm werkt via de telefoon, maar die wordt dus niet aan gesloten. Schandalig Ziggo, schandalig

Leon koppen

Zeer ontevreden over dienstverlening

Nadat ik zo stom was om mijn abonnement om te zetten heb ik geen digitale tv meer. Ondanks vele toezeggingen van klantenservice dat het snel zou worden opgelost zit ik nog steeds zonder digitale tv. Kreeg zelfs een sms dat de problemen waren opgelost maar toe ik het weer ging proberen nog steeds geen tv. Ze kunnen ook niet in normale mensentaal uitleggen wat het probleem is en wanneer het is opgelost.

Marieke
04-11-2015

Toch even een positief bericht

We hadden veel problemen de laatste tijd maar dit is nu naar goede tevredenheid opgelost. Alles werkt weer top service was nu ook heel goed en snel toppie een keer want qua internet en tv beeld zijn ze gewoon het beste en willen we blijven.