Tim
18-11-2015

Zeer wisselende kwaliteit

Als het werkt, werkt het super! Maar zeer afwisselend ligt het modem er is uit en moet alles een paar keer gereset worden, wat zeer vervelend is...

Hennie
17-11-2015

Zwaar klote

geen stabiel internet steeds weer resetten.

ook mail werkt niet wacht even de monteur af als het niet helpt dan is een overstap noodzakelijk..

Robert
16-11-2015

Regelrechte ramp.

Laten we het maar niet hebben over het TV signaal. Daar ben ik al sinds het beruchte "Samengaan" mee aan het worstelen. Inmiddels heb ik alle kabels, splitters connectoren en de signaalversterker vervangen hetgeen een mooie hap uit mijn begroting was. Met als resultaat dat ik nu niet elke avond meer slecht beeld maar nog slechts op die momenten dat iedereen tegelijk in deze wijk de buis aanzet.

Nee, nog erger was het met de 10 euro actie voor Internet en Vast Bellen. Gezien de bovengenoemde negatieve ervaringen heb ik toch, na zeer lang wikken en wegen, besloten hier op in te gaan. Nou, dat heb ik geweten! Het pakket arriveerde vlotjes, dat wel. Maar in de begeleidende brief stond dat ik ervoor had gekozen de installatie zelf uit te voeren. De aanvraag was echter "met gratis monteur".

Wel moeten bellen hierover en daar begon de teller al weer te lopen want dit bellen is niet gratis. Maar de monteur werd alsnog langs gestuurd. Die belde aan en ik zette de radio uit en liet de man binnen. De boekenkast had ik daags ervoor al ontruimd en terzijde geschoven zodat hij makkelijk de wandcontactdoos kon bereiken. Wat er allemaal in dat gereedschapskoffertje zat weet ik niet maar een gewenste en noodzakelijke punttang zat er niet in. Die heb ik duur maar uit de schuur opgeduikeld en daarmee leek er iets te lukken. Twee [!] uur verder was het tijd om de aansluitingen te testen. Eerst de radio: geruis. Gepruts aan de contactdoos, weer geruis. "Dat ligt aan de radio" sprak de man monter. Na uitleg mijnerzijds [zie boven}, wederom wat geprutst. Geruis alom. "Dat ligt aan de kabel" was nu het oordeel. Uiteindelijk is er een verbindingslus gemaakt naar de TV; toen had ik weer normaal radio. De uitgang op de wandcontactdoos deed en doet het echter nog steeds niet! Trouwens, die wandcontactdoos lag nog diezelfde avond los op de grond. Zomaar uit de muur gevallen. Toen maar eens de downloadsnelheid van de Internetverbinding bekeken. Die bleek dramatisch laag. Een film die normaal binnen een uurtje binnen is duurde nu ca 8 dagen. De dame aan de telefoon was bereid om nogmaals een monteur langs te sturen. Ik besloot echter alles af te koppelen en te retourneren naar Ziggo. Retourstickers ontvangen en de boel teruggestuurd. Inmiddels voor de 3de keer een klacht gedeponeerd bij Ziggo maar daar wordt in het geheel niet op gereageerd. Ik ga nu maar eens wat betalingen aan Ziggo door de bank terug laten boeken; heb ik al aangekondigd in mijn derde klacht, maar ook daar ligt men kennelijk niet wakker van. Nou, ik ook niet. Maar raadt een ieder aan, indien mogelijk, met een zeer grote boog om dit bedrijf heen te lopen. Of, om met een medewerker van mijn huidige provider te spreken: "Mijnheer, ik begrijp heel goed dat klanten eens switchen in gevakl van bijvoorbeeld een actie. Prima, ga dan naar ..... of ..... maakt niet uit, maar ga nooit naar Ziggo; dat is vragen om moeilijkheden!"

16-11-2015

Niet welkom

Beste mensen,

Dit moet me even van het hart.

Ik ben een nieuwe klant van Ziggo.

Ik heb een abbonnement afgesloten met overstapservice en nummer behoud.

Nou ik kan u vertellen het is 1 grote aanfluiting het lijkt Ziggo niks te interesseren.

I.p.v. me nummer vloeiend over te nemen is het nummer minimaal een week uit de lucht.

Je kan ze er mee confronteren maar ja dat boeit ze dus niks.

Dat er 3 man personeel en een bedrijf stil liggen en niks kunnen tja het is niet anders.

Ik moet me welkom voelen bij Ziggo nou lik me ...

Dan hebben we ook nog het volgende.

De extra horizon Fantastisch werkt super! Hmmmmm niet dus.

Ik ben ongewild proefkonijn geworden en heb een box met een beta versie gekregen.

Alleen ja het werkt dus niet wat overegens heel vreemd is maar wel betalen daar voor.

Dan krijg je een mail dat het probleem opgelost is 2X zelfs maar tot op heden werkt het nog niet.

Klanten service stuurt mij ook telkens van het kastje naar de muur en weer terug.

Kortom ik ben een nieuwe klant bij Ziggo maar eigenlijk ben ik helemaal niet welkom tenminste zo voelt het want de service en het gene wat ze zeggen te bieden schort aan alle kanten

Waardeloze app

Loopt vast, hapert wil overstappen naar andere provider maar heb smart tv met module dit gaat helaas niet met glasvezel

Dus ben helaas met waardeloze ziggo gebonden

Et

Wéér geen email

Sinds de fusie van UPC en Ziggo heb ik bijna iedere zondag avond problemen met e-mail, zowel via pop3 als Ziggo web mail.

Het lijkt wel alsof ze om zes of zeven uur de email server platgooien en pas om 11 uur of zo weer aan te zetten. Steeds weer 400 Bad request, of niet reagerende server timeouts.

Zwaar k-t.

Taco
15-11-2015

Ik kijk graag nfl (american football) daar betaal ik 160 euro per seixoen voor en ik ik kan het niet kijken zonder haperen of helemaal geen beeld. Ik betaal voor 100 mb en vaak en vooral in de avond zit ik op 17 mb en als het goed gaat 30 mb. Ja via de wifi heb je aktijd verlies maar dit..... Ik heb het opgezegd en ga naar vodafone glasvezel. Ze zeggen bij ziggo dat het daar ook niet goed gaat. Maar slechter als dit kan niet. Pffft helemaal klaar mee

John

Contact

Heb net 2 weken Ziggo, heb nu mijn eerste storing met Ziggo on demand en moet lang wachten voordat ik de klantenservice te pakken krijg. Mijn eerste indruk is niet best en als ik dan internet raadpleeg dan schrik ik me echt rot.

J.Jansen

Jammer......

Al jaren tevreden Ziggo klant internet/tv/telefoon.

Na samengaan/overname UPC een duidelijke verslechtering van

kwaliteit/stabiliteit internet/tv.

Glasvezel begint nu echt een optie te worden.......

Menno
15-11-2015

In een woord, '' een stelletje oplichters

Dat je als nieuwe klant op de 1 factuur 197,85 moet betalen, genoeg voor zowat 5 maanden alles in een.

Thea
14-11-2015

2 e mediabox in woord waardeloos

Heb al een half jaar een 2 e box voor in andere kamer.

Heb er niks aan. Kan niks terug kijken wat ik opgenomen heb. Na een paar minuten valt ie uit. Knop uitzetten, opnieuw opstarten, ik heb vele mogelijkheden geprobeerd. Niks. Ziggo heeft als antwoord, samsung is met nieuwe software bezig. De een zegt na 17 nov is het weer oke. De ander weet van niks. Dus het kan wellicht nog wel een jaar duren.

Marjanka
14-11-2015

Slecht internet, slechte klantenservice

Sinds dagen al een slecht functionerend of helemaal geen internet. Uiteraard eerst gekeken of het aan onze apparatuur ligt maar het komt van Ziggo. Klantenservice is absoluut onbereikbaar je staat bizar lang in de wacht tot dat je als klant de moed maar opgeeft.

Ben benieuwd of in de randstad meer deze problemen hebben.

Kees
13-11-2015

Ellende niet aan beginnen

Internet is zeer traag en valt soms uit je betaald de volke lading maar wanneer je de problemen aankaart krijg je geen tegemoetkoming puur diefsta

Mrs X
12-11-2015

Waardeloze app!

ALS de app al werkt (meerdere keren per week kom ik er niet eens in en ja, heb de riedel van app deleten en opnieuw installeren gedaan) zit er een storing in. Geluid loopt meestal voor de beelden uit, beeld hapert. Echt waardeloos en irritant.

Rob Haarlem
12-11-2015

Ik weet dat ik veel eisend ben!

Pas overgestapt..... Ziggo er uit ! Wat een zegen zeg, heb nu gewoon internet. Hoef niet een paar keer per dag het modem aan en uit te schakelen om vervolgens weer een beetje internet snelheid te krijgen. Kreeg de indruk van de helpdesk van Ziggo dat ik iets te veel verlangde. Ik weet dat ik de lat wel erg hoog legde.....Ik wilde gewoon dat mijn telefoon en ipad het wifi netwerk zou zien en er een verbinding maakte....Misschien was dat wel mogelijk met Ziggo maar dan moest er een monteur langskomen en de kans was groot dat dat betaald moest worden...Dat er niets gewijzigd was en dat alles na behoren had gewerkt vonden ze wel een beetje vreemd......en dat ze mij niet naar behoren konden helpen vond ik weer vreemd.....om uit deze pad-stelling te geraken ben ik, tot nu toe, naar volle tevredenheid overgestapt naar een andere provider...

E.G.Beerlage
11-11-2015

Als je oud, ziek en onhandig bent, mis je de helft van de progammas

Ik heb al heel wat vriendelijke, hulpvaardige monteurs over de vloer gehad.echter, wanneer zij weg zijn begint de ellende opnieuw. "De kastjes zijn te modern!, Had u dat oude kastje maar bewaard! U moet gewoon alles even uitschakelen en opnieuw opstarten !

Daar zit je dan, je kunt nog zelfstandig wonen,- maar knopjes achter meubels en bij de vloer, stopcontacten op moeilijke plaatsen ! Hoe los je dat op ? Ik kan niet lopen, niet bukken en heb stramme handen.

Ik wil gewoon TV kijken en op een knopdrukken voor gewoon resultaat.

Wat, en wie kan me helpen? welke concurent is er? Ik ben het moe!

Thijs
11-11-2015

Wifi router waardeloos

De wifi router die ziggo levert is waardeloos. Kan mijn eigen wifi aan de andere kant van de kamer niet eens meer bereiken (10m). Standaard antwoord van ziggo, koop een accesspoint of powerline adapter. Dit zou in het basis pakket moeten zitten! Ze kunnen hun eigen dienst helemaal niet meer waarmaken.

Kim
09-11-2015

Hier wel een tevreden klant al meer dan 20 jaar!

Al meer dan 20 jaar klant bij ZIGGO (voorheen UPC)

Goede hulp, nette mensen aan de telefoon bij de klantenservice. Als je die mensen gewoon zelf netjes behandeld, doen ze dat ook bij jou!

Ja ze worden steeds duurder, maarrr.... dat is bij alles.

Je kan overal over klagen, er valt bij elke leverancier wel iets te zeggen.

Inderdaad er lopen veel mensen weg bij ZIGGO.... maar ook bij KPN en andere aanbieders, er zijn ook veel mensen die een jaar hier en een jaar daar zitten om zo aan alle aanbiedingen te komen.

Marjo van Well-Hagemeijer
08-11-2015

Blokjes, blokjes en nog eens blokjes op NPO 1, 2 en 3

Sinds het samengaan van Ziggo en UPC is de kwaliteit van de TV achteruitgegaan. Telkens problemen met NPO 1, 2 en 3. Eerst denk je dat het aan de TV ligt, maar de andere zenders doen het normaal. We hebben de beste kabel die er volgens Ziggo te krijgen is. Het modem is nog geen jaar oud. Als je de reacties op internet leest zakt je de moed in de schoenen om bij Ziggo aan te kloppen voor een oplossing.

U. Sissingh
08-11-2015

Ziggo: wel de lusten en wentelt lasten af op de klant

Ziggo Internet en TV: TV is goed.

Internet daarentegen bij begin installatie instabiel: veelvuldig valt verbinding weg. Klacht ingediend en een monteur is eerder dit jaar langs gekomen: eea is verbeterd: wij blij!

De laatste maanden echter valt de verbinding erg vaak weg en op ongewenste momenten weg: het is net roulette. In huis niets veranderd.

Telefonisch in contact komen is een uitdaging (slecht teken... waarom zo lang moeten wachten.... er zouden toch niet meer mensen zijn met klachten?).

Dan maar het contactformulier. Hier is best snel op gereageerd moet ik zeggen... maar ja dan de reactie zelf:

- we verwijzen u naar de 5 tips op onze internet pagina: joh had ik nog niet gezien.

- en als klapstuk: we kunnen u voor 40Euro per uur een monteur langs laten komen die eea gaat bekijken, want het kan zijn dat er wat is in huis die zorgt voor de storingen. Er is al een monteur geweest, het was al goed. En nu moet ik extra betalen om iets te krijgen waar ik al voor betaal?

De wereld op zijn kop!

Omdat het blijkbaar de wereld op zijn kop is bij Ziggo heb ik gevraagd wie hun grootste concurrent is en waarom.

Je verstuurt je reactie op de Ziggo-mail .... en krijgt per omgaande een bericht terug:

"Mail wordt niet gelezen en niet persoonlijk beantwoord"....

Dat is grappig.....Even kijken wat het mail adres is: ziggo.contact@ziggo.nl Dat is grappig: wat betekent het woord "contact" in het email adres....?

De internetverbindingen van de buren in dezelfde type woningen is stabieler en beter dan die van Ziggo....

Ziggo jaagt klanten weg op een effectieve manier weg. Ziggo ontvangt graag de lusten, maar de lasten worden afgewenteld op de klant.