Reno

Waardeloze Horizonbox

Voorheen had mijn vriendin een pakket met interactieve tv van UPC, nooit echt problemen. Echter omdat het pakket niet meer ondersteund werd is ze over gestapt naar een ander pakket van toen nog UPC. Daarbij kreeg ze de Horizonbox, Alles netjes geinstaleerd beeld was goed echter na een enkele 10 tal minuten begon de ellende, beeld werd oranje groen en leek wel een soort negatief waar je naar keek. Als ik dan de tv uit zet en weer aan ging het weer goed voor een tijdje. Maar omdat het probleem steeds maar problemen bleef geven toen maar, inmiddels Ziggo geworden gebeld. Met de beste man alles door gelopen en van alles geprobeerd maar niks hielp. 2de keer gebeld en daar werd mij verteld dat de volgorde van aan zetten ook wel eens verschil kon uitmaken dus moesten wij dit proberen. Ook dit hielp niet dus weer bellen, nu zouden wij een andere HDMI kabel krijgen ( zelf al diverse geprobeerd), ook deze nieuwe HDMI kabel was niet de oplossing. Weer gebeld en daar werd verteld dat er een monteur langs zou komen, inderdaad deze kwam en zei gelijk bij binnen komst dat de tv en de Horizonbox niet goed met elkaar overweg kunnen (Sony Bravia van 2 jaar oud!). Een bekend probleem en meerdere tv merken hebben hier last van, oplossing de tv resolutie terug zetten naar een lagere waarde dus van HD naar SD kwaliteit. Ik snap niet dat klanten hiermee afgescheept worden en dat Ziggo na de fusie besloten heeft om verder te gaan met deze box en niet met de voorheen goede producten die ze hadden. Deze box is echt troep en van zo slechte kwaliteit dat je niet altijd krijgt waar je voor betaalt.... HD tv op SD kwaliteit, nou Ziggo jullie zullen snel van de eerste plaats verdwijnen als beste provider en ik snap heel goed waarom. Neem gewoon een goede linux box welk Ziggo al zijn klanten heeft verkocht en stop met deze waardeloze box waar al zeker anderhalf jaar problemen mee zijn. Google maar eens dan kom je erachter dat je beter naar een andere provider kunt gaan.

Voor ons is het uitzitten en dan opzeggen en een andere tv aanbieder nemen

Suzanne
22-05-2015

Ben jaren vaste klant geweest en heb jaren lang gevraagd of ik voor 71 euro in de maand niet een fatsoenlijke mediabox kon krijgen die niet om de haverklap een conflict geeft. Heb al 9 jaar hetzelfde modem, er was niks mogelijk. Ja alleen als ik meer ging betalen. Tot dat ik vanwege een technisch probleem een medewerker aan de lijn kreeg die mij een prachtig aanbod deed. Na ongeveer 10x gevraagd te hebben of het echt wel allemaal klopte heb ik uiteindelijk het abonnement afgesloten. De volgende dag kreeg ik de bevestiging, wat denk je? Klopte geen zak van.

Juridisch gezien zijn ze mij verplicht dit aanbod te verstrekken omdat een mondelinge overeenkomst ook bindend is. Ze hielden alleen voet bij stuk en werd afgescheept met een korting van 3 maanden.

Bye bye Ziggo! Ben overgestapt.

Zeeer zeeeeeer slecht

Mijn ouder zijn een meer dan een week gelden verhuist en zouden spullen toegestuurd krijgen zodat internet en telefoon zouden werken.

een week later ondanks vele uren telefoongesprekken en toezeggingen nog niets ontvangen.

Mijn ouders zijn op leeftijd, hebben geen mobiel en zijn van de buitenwereld afgesloten.

Mocht er iets gebeuren (hebben o.a. nooddienst service) dan kunnen ze niemand bereiken.

Fijn, over te stappen naar Ziggo!.

Prohopper
22-05-2015

Ik ben wel blij met deze tariefswijziging

Na de zenderwijziging van UPC per 1 april jl. mistte we ineens juist die zenders waar we graag naar keken. Hier kwamen we pas op 2 april achter, dus te laat om het abonnement per direct gratis op te zeggen. Gelijk diezelfde dag nog een abonnement op CanalDigitaal genomen en ons abonnement bij UPC per einde van het contract (19 augustus 2015) laten beëindigen. We betalen dus wel tot die tijd dubbel, maar we kunnen nu wel per schotel de programma's zien die WIJ willen en niet die UPC ons opdringt.

Nu UPC (Ziggo dus) haar tarieven per juli 2015 weer wilt gaan verhogen, kunnen we dus ruim anderhalve maand eerder van ons contract af, dus houden we iets van 80 euro in onze pocket. Om dat te vieren gaan we komend weekend van die 80 euro lekker uit eten. Hulde aan Ziggo; wat zal dat smaken zeg...:-)

Horizon tv klote

Horizon tv aangevraagd aangesloten Door monteur hele dag gebeld nog geen extra zenders dag erna 2 keer gebeld dan krijg je te horen 20 Euro korting op volgende rekening en je kunt nog eens tot 5 dagen wachten schandalig ,een pakket kan blijkbaar met moeite geinstaleert worden .

Hendrikje
22-05-2015

Zenders steeds weg, zooitje sinds fusie

Al jaaaaaaaren bij Ziggo, alleen TV gelukkig. Sinds de fusie met UPC zijn mijn HD zeders NPO 1 t/m FOX op nr 11 van de ene dag op de andere verdwenen van 1 t/m 11. Ook TLC, 13th Street etc zijn foetsie. Ik vind ze helemaal bij de 831 en verder terug. Dat sinds vorige week op een 2e TV. Opnieuw alles zenders erop zetten en na een paar dagen weer alles weg. Zet ik de TV aan, krijg ik NPO Best op 1. Alle zender handmatig weer naar de juiste plaats gebracht, dus NPO1 Hd op nummer 1 en verder.

Vanmorgen journaal kijken en WEG was NPO1 HD, zo ook de rest. Ook nergens in de lijst te vinden. Gewoon helemaal foetsie van mijn TV. Moest ik weer alle zenders opmieuw instaleren en natuurlijk geen journaal meer kunnen zien.

Bah, wat een ellende met Ziggo nu. Ook slechter beeld sinds de fusie. Mijn bekabeling en aansluitingen zijn van top kwaliteit en heb met zowel de twee oudere en de nieuwste Smart TV nooit problemen gehad. Nu om de paar dagen alle zenders weg. Ziggo, los dit op of ik vertrek ook. Heb gelukkig internet en bellen bij Online en dat is super goed. Ik ga naar KPN voor TV als dit weer gebeurd met de verdwenen HD zenders bij Ziggo.

Eigenlijk moeten we met zijn allen gewoon tegelijk opzeggen bij Ziggo en over rstappen naar een ander. Wedden dat ze dan wel hun best gaan doen? Ze zijn daar arrogant, wetenmhelemaal niks, en het is te zot voor woorden om de klacht bij ons, de betalende klant, neer te leggen i.p.v. naar een oplossing te zoeken en naar hun klanten te luisteren. Alle ellende is pas begonnen na de fusie. Hadden nooit problemen met Ziggo TV. Mijn internet en bellen blijft bii Online.nl, is goed dus ik verander dat zeker niet, ondanks de vele aanbiedingen die ik heel vaak van Ziggo kreeg de afgelopen jaren. Gelukkig maar blijkt nu wel.

Dus mensen, zullen we massaal Ziggo opzeggen?

Fati

Slechte internet

Slechte internet na de fusie met UPC... echter heb ik prima beeld op tv en geen last van blikjes.

Ongelooflijk slecht

Als Ziggo klant begin april het verzoek gekregen om mijn Ziggo account te wijzigen.

Na wijziging niet meer kunnen inloggen, ondanks vele lange sessies met Ziggo klantenservice.

Dit kan toch niet !

Atm
21-05-2015

Bagger sinds samengaan met ziggo,

Ziggo webmail is BEROERD , betaande emailadressen krijgen opeens je naam er nog eens een keertje voor (?!) telefoonverbinding valt na nummer draaien opeens weg,bestaande zenders worden doodleuk weggehaald, die je dan tegen een meerprijs van 10 euro weer kan hebben in een zgn "nieuw"pakket . HEEL,HEEL veel ellende gehad voordat guide plus weert werkte,kon bijna 2 maanden niet meer opnemen. medewerkers weten zelf niet waar ze over praten, de een zegt dit, de ander iets totaal anders.. het lijkt wel of ze totaal niet lezen als je een klacht stuurt, en alles,maar dan ook echt alles ligt aan JOUW telefoontoestel ,TV of computer...maar nooit aan Ziggo.. bijna alle klachten die ik had werden aan mijn TV, telefoon én laptop toegewezen ,maar bleek wel allemaal aan Ziggo te liggen..... ze zouden op hun vingers moeten worden getikt,door dit gedrag naar hun klanten toe, het is schandalig

Menno55

Ziggo misbruikt monopolie positie

Nu dat UPC en Ziggo gefuseerd zijn en het Ziggo heet, heeft zij een monopolie positie die ze direct misbruikt door op 1 Juli de meeste abonnementsprijzen van voormalige UPC klanten te verhogen plus daar bovenop ook nog eens de telefoonkosten omhoog gooit. Soms op het absurde af zoals een verhoging van meer dan 50% voor bellen naar de Verenigde Staten.

Ik ben jaren lang bij UPC geweest maar dit samen plus verslechteringen in het aanbod zorgen er voor dat ook ik weg ga nu bij deze monopolist die uiteraard wel om het geld geeft maar niets om haar klanten.

Friskes

Achteruitgang

Achteruitgang t.o.z. van UPC, Internet minder snel, Nederland 1 en 2 kunnen we niet meer ontvangen en Horizon op tablet valt steeds weg.

Wij stappen over, weet nog niet naar welke provider maar we blijven niet bij Ziggo

André

Not Happy

Meer kosten voor minder service minder zenders en matige beeldkwaliteit. Ik overweeg sterk om mijn contract op te zeggen

Britta

Bagger!

Geen tv signal, internet traag en valt dagelijks uit, storing op telefon lijn. Schandalig!

Kelly

Slecht!

Alleen maar gedoe sinds de overname ! Ik ga niet betalen voor iets wat ik niet kan gebruiken. Belachelijk dat ze t probleem bij de klant leggen wij hebben hier toch niet voor gekozen! Met UPC nooit problemen gehad en nu alleen maar. Belachelijk ook dat de klantenservice niet te bereiken is ofja als je even een half uurtje wachttijd hebt is t prima bah bah. Nu moet ik er zelf achteraan en maken ze t ons probleem . Zodra ik eronderuit kan ben ik weg ! Slechte service !

Herk
19-05-2015

Sinds fusie UPC niets meer waard!

Langzamer internet dat vaker om de paar minuten wegvalt. Modem opnieuw opstarten helpt maar even. Frustrerend dus!

Het beeld geeft heel vaak blokjes die gewoon niet meer weggaan.

En ondanks alle shit, ook nog duurder geworden!

Ik raad niemand aan om op dit moment Ziggo te pakken!

Brouwer
19-05-2015

Slechte ontvangst tv zenders voor de fusie nooit problemen het is waardeloos .ziggo zorg dat je het beter voorelkaar krijgt .luister beter naar jullie klanten.

E. Pieters

Wat een achteruitgang!

Sinds de fusie veel zenders met blokken of helemaal geen ontvangst meer van nou net de favoriete zenders. Pulpzenders erbij gekregen die we liever niet hadden gehad en laten die nou wel goed te ontvangen zijn. Volgens Ziggo ligt het altijd aan de bekabeling van de klant, rara hoe kan het dan dat we voorheen nooit ergens last van gehad hebben. Door de veranderde frequenties zijn de problemen ontstaan, dus Ziggo los het op en leg het probleem niet bij de klant neer. Ik hoop dat ze wakker worden als massaal de klanten gaan overstappen naar een andere provider.

Leen

Een en al gezeik.

Toen Upc nog een zelfstandig bedrijf was had ik al zo nu en dan problemen maar sinds ze zijn gefuseerd is het een en al gezeik.

Om maar een paar dingen op te noemen:

Het maandelijkse bedrag is omhoog gegaan. (Niet veel maar het gaat om het principe..)

Wifi doet het soms heel erg slecht tot soms zelf helemaal niet.

Download snelheid komt niet vaak niet eens in de buurt van de beloofde Mb's.

En sinds vandaag het probleem dat de fox sports kanalen het niet doen (Een zender pakket waarvoor je extra betaald).

Gewoon slecht na de fusie met UPC.

Als de problemen over een tijdje niet verminderen moet ik misschien toch denken aan overstappen.

Erik van Straalen
17-05-2015

Wifi en telefoonverbinding slecht alsmede achteruitgang TV

Al jaren klant bij Ziggo, maar sinds de laatste tijd is de verbinding met wifi bagger.

Iedere keer uitval en opnieuw moeten opstarten van modem, waardoor het erg onbetrouwbaar is geworden voor thuiswerken en studie.

Telefoonverbinding valt iedere keer weg, waardoor gesprekken in stukken vallen.

Televisie heeft storingen met blokken.

Wij gaan ons oriënteren op glasvezel!

Jan Verloop
16-05-2015

Bagger.........

Sinds 5 maanden nieuwe TV, Nieuwe CI+ adapter. Uiteraard alles gecertiificeerd!.

Inmiddels 1 x moederbord vervangen / 1 x TV vervangen / 1 x CI+ adapter vervangen en 1 x CI+ adapter van een ander merk.

Constant hetzelfde probleem.......het geheel "herkent" het signaal niet en zelfs niet gecodeerde signalen werken niet. Volgens Expert is dit een bekend probleem met de laatste generatie smart-TV's. Inmiddels werkt ook iTV niet meer (Ziggo on demand) en de help-desk geeft mij de schuld omdat hun eigen info-lijsten niet kloppen (TV zou niet gecertificeerd zijn....larie)........ algemeen bagger geworden de laatste tijd....

Wel prijsverhogingen rekenen (jaarlijks!) maar een correct signaal doorgeven homaar !