Netwerk steeds onbetrouwbaarder

Naast het steeds wegvallen van het wifi signaal,wat dus betekent dat ik de modem moet resetten zijn er ook steeds vaker problemen met de mailserver.Afgelopen zondag herkende de server mijn vast ingestelde wachtwoord niet meer, tot twee keer toe gechat met de Ziggo helpdesk. Op aanraden van hen een nieuw wachtwoord ingesteld, maar zonder resultaat, daarna opeens storing voorbij maar nu kreeg ik testmails via andere accounts niet binnen. Opnieuw gechat, waarna bleek dat ze wel degelijk op de hoogte waren van een mailserver storing. Uiteindelijk na 3 uur werkte alles weer.Maar ik heb zo mijn twijfels over de betrouwbaarheid.Misschien toch maar overstappen.

Gert

Installatie tv digitaal

Monteur langs geweest,duidelijke uitleg en snelle installatie, bedankt.

R. L

Leugens en slechte service

Ik ben recent verhuisd en ben er toen achter gekomen dat we veelte veel betaalde voor ons internet; namelijk 47 euro voor een snelheid van 50 bits/sec. Ook was het internet zeer slecht en hadden we bijna nergens bereik. Toen we de klachten service melde kregen we te horen dat ze niks voor ons konden doen en als we het wilde oplossen we op onze eigen rekening een monteur moesten laten komen.

Toen we besloten om over te stappen vlogen de deals ons om de oren. Maar alle deals waren minder dan de deal die we nu hebben met een andere internetprovider. Waar mijn frustratie begon was dat we opeens te horen kregen dat ons modem zeer veroudert is en we zouden onmiddellijk een andere krijgen. Ons werd verteld dat we het nieuwste modem hadden (leugen 1)

Een van de deals was dat we een router zouden krijgen, verwarden van 1000euro. ik heb de kosten voor een router opgezocht, die zijn 10 euro. één , verkeert geplaatst. (leugen 2)

Toen kregen we te horen dat Ziggo het beste internet levert en het meest geavanceerd is. Terwijl we blijkbaar verbonden waren met het oudst mogelijke internet verbinding (leugen 3)

Toen ik expliciet had gebeld om te vragen of we eindelijk het konden afsluiten, en ze hadden gezegd dat ze ons zouden afsluiten, wilde ze dit niet doen. waardoor we nog 1 maand extra kosten hebben terwijl we al een maand zijn overgestapt, dus een dubbele rekening (leugen 4)

Conclusie: Veel leugens en slechte service.

Lex-Jelly
02-04-2018

Verhuizing

Begin Januari 2018 telefonisch verhuizing vanuit Sneek naar Harlingen doorgegeven. De medewerker vertelde mij dat ik een nieuw telefoonnummer zou krijgen ivm met andere gemeente. Ik zou op 26 Februari 2018 terug worden door de zelfde medewerker van Ziggo omdat zij dienst had op die dag. Half Januari wed ik gebeld door de heer Goemans-Borgesius met het verhaal dat ik een “3” had gegeven bij een contact formulier van ziggo. Ik had dit formulier niet ingevuld en daar was de genoemde heer blij mee. Hij vertelde mij dat hij op 26 Februari 2018 om 17:00 uur zou bellen om alles even na te lopen over mijn verhuizing zoals mijn monteurs afspraak op 23 Maart 2018. Maar op genoemde datum geen telefoon gehad van beide medewerkers. Opnieuw gebeld met Ziggo. De medewerker vertelde mij dat ik geen klant was en dat ik geen klant was van Ziggo. Na een nieuwe afspraak te hebben gemaakt op 23 Maart 2018 kwam er een monteur. Deze had zijn laatste werkdag bij Ziggo en ik was zijn laatste klant. Dat heb ik geweten. De monteur heeft alles verkeerd aangesloten in mijn meterkast. Kon ook niet controleren omdat er een stroomstoring was in het appartementen complex in Harlingen. Dus geen Tv Internet en Telefoon. Opnieuw een afspraak gemaakt met Ziggo voor een monteur. Kreeg als bevestiging op donderdag 29 Maart in de vorm van een mail op mijn oude adres in Sneek. Weer gebeld met Ziggo en de medewerker vertelde mij dat er een storing was. Zij konden mij persoonsgegevens daardoor niet in hun systeem zetten. Op donderdag 29 Maart om 15:00 uur een berichtje van de Ziggo monteur dat hij ieder moment voor mijn woning zou verschijnen. Wat ik al vreesde weer bewaarheid. De monteur was op mijn oude adres in Sneek langs geweest en natuurlijk niemand aangetroffen omdat de bewoner was verhuisd naar Harlingen. Ik kreeg een boete in de vorm van € 35 Euro wegens het niet thuis zijn van de bewoner. Weer gebeld met Ziggo om te vertellen dat ik in Harlingen woon en niet in Sneek. Opnieuw contact met Ziggo voor een nieuwe afspraak. Kreeg opnieuw een bevestiging mail op het oude adres in Sneek. Weer gebeld met Ziggo en de medewerker beloofde dat de monteur op vrijdag 30 Maart langs zou komen in onze nieuwe in Harlingen. Gelukkig kwam de monteur van het jaari in 2017 zijn afspraak na. De monteur heeft alles perfect aangelegd. Hij vertelde mij dat er nog een Router moet worden aangelegd ivm slechte internet verbindingen. Tevens heeft gebeld met de Technische dienst van Ziggo om mijn telefoon met mijn nieuwe te aktiveren. De medewerker vertelde dat dit in gang was gezet en dat dit zou mogelijk zou werken. Nog steeds krijg ik bevestigings mail van Ziggo met mijn oude adres van Sneek. Resumerend heb ik na 10 dagen geen Tv een slechte internet verbinding en 13 dagen geen Telefoon. Ik kan niet bellen en gebeld worden. Ik betaal € 71.40 Euro voor diensten die niet worden geleverd. Ziggo zorgt wel dat deze kosten automatisch worden afgesloten. Als op Dinsdag 03 April de Router niet wordt aangesloten en mijn telefoon niet in werking wordt gesteld dan kan Ziggo mij als klant afschrijven. Tevens zal ik dit verslag op de site van Facebook zetten zodat heel Nederland kennis kan nemen van deze praktijken.

Mvg:

A.P.M.Souverein Harlingen.

Sara
27-03-2018

Heel slecht internet, zit 2 meter van de modem en heb niet 4 streepjes wifi, daarnaast valt de wifi 2-3 keer per dag gewoon helemaal weg. Ik heb het interactieve tv kastje ook al 3 keer moeten resetten omdat ziggo on demand het niet meer deed (2 maanden klant). Sowieso lopen ziggo on demand en de Ziggo go App niet synchroon, als je iets op de één hebt gezien staat dat niet vermeld op de ander. Het is dat ik gratis HBO kan kijken maar als ik alles heb gezien ga ik per direct weg bij ziggo!

Jellie
26-03-2018

Storing

Ik zit nu 10 dagen zonder internet en telefoon. Na 8 x gebeld , een monteur en een nieuw modem nog steeds geen oplossing. Kunnen schijnbaar niet activeren omdat het ergens blijft hangen? Iedere medewerker klantenservice? heeft een ander verhaal en er geen verstand van. Zeggen dat ze terug bellen maar niet dus. Vanmorgen gevraagd of het ook wel 3 maanden kon duren, ja dus. Ben dus heel erg boos op ziggo. je staat totaal machteloos!

Marvin
25-03-2018

Prima service

Heb ziggo nu 1.5 jaar in het begin had ik bij sommige zenders geen signaal dat kwam door de coaxaansluiten heb 1 keer een monteur gebeld meteen opgelost 1000 zenders heb nu een complete pakket eerst had ik XS4ALL zeggen ze wel: first klass internet maar ziggo is veel beter heb 2 telefoons die bellen op 2 verschillende nummers en ik zou ziggo zeker aanraden voor mensen die zoeken naar goedkoop goede Wi-Fi/Telefoon/TV

Willem
23-03-2018

Wie zakelijke internet provider wil en ontwikkelt kan hier beter vandaan blijven

Eerst telefonisch aangevraagd verkeerde opleverdatum

Daarna pakket geweigerd en juiste datum opgegeven, maar goed kennelijk kan support het niet helemaal juist opschrijven 2 dagen verschil

Had aangegeven problemen bekabeling, eerste monteur gaat kruipruimte niet in

Enfin weer wachten tweede gaat kruipruimte in en constateert problemenkabels

Daarna zouden ze komen graven, ging niet door wegens vorst weer bijna 4 weken wachten

Daarna was vorst voorbij, enfin ze kwamen ergens rond midden van de middag, enfin zagen er geen heil in want kabels lopen onder woning

Nu moet er vergunning gevraagd worden, weer 4 weken verder

Het meest vervelende is dat mijn ip adres elke 12 uur wijzigt, als je werkt met servers moet je bij elke klant steeds weer ip whitelisten en dat elke dag

Het geheel is totaal onwerkbaar

Oh vergat nog kreeg wel even faktuur tussendoor maar die zouden ze gaan crediteren

Remy
23-03-2018

Waardeloos helaas geen ander woord voor

3 jaar geleden vanwege de hele slechte service en tevens slechte kwaliteit in onze wijk afscheid genomen van deze heren. Onlangs met een prachtig verhaal bij ons aan de deur waarbij ze aangaven dat alles verbeterd was. Om dit te bewijzen aangeboden gratis 3 weken op proef, alles volledig geïnstalleerd naast onze huidige provider (NLE) zodat we verschillen konden zien etc.

Klinkt goed zou je zeggen maar niets was minder waar. Tijdens installatie heeft de monteur ook aan ons NLE netwerk geknoeid. Na zijn vertrek kwamen we er al vrij snel achter dat NLE niet meer werkte. Na vele pogingen en ontzettend veel wachttijd eindelijk iemand aan de lijn. Trouwens een leuk feit dat zakelijke mensen voorrang krijgen binnen 2 minuutjes iemand aan de lijn waarbij niet zakelijk bijna 20 minuten.

Ziggo kon en wilde het probleem niet oplossen ook al had hun monteur dit veroorzaakt. het voorstel was dat wij (de klant) maar naar NLE moesten gaan bellen. Vervolgens een prijs opvraag moesten doen en dit weer bij Ziggo weerleggen. Ziggo gaat dan kijken wat ze met de kosten gaan doen. Het komt er dus op neer dat hun er een potje van maken en vervolgens mag je zelf alles recht gaan breien niet wetende of ze uiteindelijk de kosten zullen vergoeden. Daarnaast voel je natuurlijk wel aan dat dit niet binnen 24 uur opgelost gaat zijn dus dat je voor langere tijd met de gebakken peren zit.

Nu even over het proefpakket, dit was het basis pakket met veel minder functies etc. dan we nu hebben. Kleine tip voor Ziggo, als je wilt dat we overtuigd zijn dan moet je niet een lada binnen brengen als we al een audi hebben.

Onze stappen zijn als volgt want uiteraard hebben we hier geen zin in: we sluiten alles zelf af gooien het in de doos en in 1x retour met de melding ons nimmer nooit meer te contacteren. Wij blijven lekker bij NLE wat op zich prima werkt.

Elroy
22-03-2018

Horizon horror

Wat een draak van een tuner. - wordt zeer heet (lekker energie zuinig) - maakt veel ventilator lawaai - ondanks wifi koppeling met 25MB/s connectie, amper mogelijkheden met on demand of netflix te verbinden. - binnen 1 jaar al twee AB’s uitgevallen.

Inkie

Horizon-box heet!

De Horizon-box wordt idioot heet. Wifi valt ontzettend vaak weg, wanneer ik dan de modem reset doet hij het weer, maar vaak weer hetzelfde probleem.

Alex
20-03-2018

Te hogen koste neer zetten

In een keer moeten wij bijna 300€ gaan betalen voor niks en we hadden gebeld en de hoorn van hun kant wordt er op gegooid Hoef dit bedrijf nooit meer te zien

Koos
20-03-2018

Mediabox ontvangen maar nog steeds niet aangemeklld

Zaterdag 17 maart de mediabox ontvangen, aangesloten en opgestart; Geen signaal foutcode 1060. Gebeld met Ziggo; U bent niet aangemeld omdat de bezorger het pakketje niet het afgemeld. We gaan dit binnen 24 uur voor u regelen. Zondag en maandag wederom gebeld. "Ik zou u graag willen helpen, er wordt aan gewerkt, u moet afwachten". Vandaag, dinsdag, nog steeds niet aangemeld. Ik krijg steeds vriendelijke mensen aan de telefoon, die mij niet verder (kunnen) helpen en doorverbinden met de afdeling die een schadevergoeding regelt. Als er iets niet volgens de procedure verloopt, is de zaak in de stress. Waar is handige Harrie met de Handige handjes om dit onderhuids even recht te zetten. Hoe moeilijk kan het zijn. Snelheid van levering box: Goed (binnen 2 dagen) Helpdesk: Snel bereikbaar en vriendelijk. Probleemoplossing: Zeer slecht.

Murat
19-03-2018

Tevreden klant

Ik ben klant bij ziggo ongeveer 12 jaar. Toen UPC nu ziggo. Zolang bij onze appartement ziggo via de kabel en de andere via de dsl kabel werkt blijf ik bij ziggo. Ik heb 40 MB internet, horizon en telefoon. Ik stream 4k netflix moeiteloos. Horizon box HD heeft echt mooie beeld. Enige nadeel van ziggo is dat ze te duur zijn. Maar bel ik ze elke jaar en krijg ik korting.

Ans
19-03-2018

Terwijl ik had verzocht om verlaging is ABONNEMENT ZONDER REDEN VERHOOGD !

Hallo, ben bij mijn weten al vanaf dat ik hier woon klant bij ziggo. Omdat ik problemen had met mijn desktop en zowiezo geen gebruik maak van vaste telefoon, heb ik begin juni ziggo laten weten dat ik mijn abonnement van 45,95 euro graag wou verlagen naar 18,70 euro. Omdat betaling via automatische incasso gaat zag ik tot mijn schrik dat 30-6-2017 ipv verlaging, ze het incassobedrag van 61,94 euro hadden afgeboekt . Zonder enige aankondiging! of zelf ontvangstbevestiging m.b.t. Mijn verzoek. Ik heb dit bedrag gestorneerd en gelijk handmatig het verlaagde bedrag van 18,70 euro betaald. En nogmaals met ziggo contant opgenomen en uitgelegd waarom gestorneerd. Kreeg ik van hun tijdje daarna aanmaning van het hoge bedrag. Hierop heb ik hun nogmaals aangeschreven en gelijk per direkt (11-7-2017 abonnement helemaal opgezegd. Eindelijk kreeg ik op 21-8 bericht van hun dat abonnement per 1-9-2017 was stopgezet. Om mijn goede wil te tonen, en van hun af te zijn de maand augustus ook nog het verlaagde bedrag betaald van 18,70 euro. Nogmaals, ze hebben me al die tijd geen schriftelijke reactie gestuurd, alleen maar betaalherinneringen, waarop ik hun dan telkens mailde en verzocht om een direkte schriftelijke reaktie, als bewijs) het enige wat ik van ze kreeg was aanmaningen. En nu zelfs van incassobureau. Waarschuwing dus: ziggo is dus geen aanrader

Abel
18-03-2018

Wifi

Net drie dagen nieuwe wifi en heb nu al last van wifi problemen erg slecht

Delano
18-03-2018

Playstation 4 fortnite

Ik kan niet gamen zonder er uit gegooit te worden vanwege ziggo

Jos
17-03-2018

Abonnement wijziging

Ik heb een alles in 1 pakket sinds 2016 door toedoen van een promotie team aangeschaft. Staat sinds dien compleet nog in de doos. Ik heb een eigen provider. gebruik tv via coax kabel in muur en na tv zonder decoder. In 2018 wordt tv digitaal dus dan heb je een decoderkastje nodig. Wilde abonnement wijzigen. In alleen tv en dan start of compleet pakket. Bij Vodafone winkel werd ik niet begrepen. Bij expert begreep het wilde abonnement ook wel wijzigen. Maar werd geblokkeerd door ziggo. Ondank zijn behulpzaamheid kon men mij alleen maar meedelen dan moet u maar naar ziggo bellen. 's middags gebeld. Krijg je kies 1 voor kies 2 voor enzovoort. maak je een keuze kun je weer uit 4 opties kiezen. natuurlijk eerst verkeerde optie gekozen kun je weer bellen pufff. eindelijk iemand aan de lijn. Eerst maar was zelf best boos kun je het voor de derde keer uitleggen dat je alleen tv wilt. en dat ik wil overstappen. Krijg ik te horen nee wij zijn een kabelbedrijf en bij het tv abonnement hoort u ook internet verplicht te nemen. Hij kon wel de telefoon uit het pakket halen. Maar hoezo verplicht internet. Ik heb mijn eigen provider. Dus dat betekent dat je geen keuze vrijheid hebt.

Mark
17-03-2018

Tv signaal.

Een mondige klant is nog in staat om "verhaal" te halen bij een probleem. Mensen met een verstandelijke beperking zijn daar niet toe in staat. Zo zijn er een aantal mensen in een instelling in Amsterdam Z.O. al ruim 10 dagen "afgesloten" van tv. Klantenservice adviseert om een mail te sturen en dan nog gebeurt er niets. Bij dit bedrijf wordt het tijd dat de gemeente Amsterdam maatregelen neemt.

16-03-2018

Geen TV signaal

2x in 14 dagen tijd presteert Ziggo het, om ons niet meer aan te sluiten of af te koppelen na werkzaamheden aan een kast hier in de wijk. Steeds lang in de wacht bij Ziggo, probleem uitgelegd en dan moet je weer 3 dagen wachten op een monteur voordat je weer TV kunt kijken Onvoorstelbaar wat een kloten firma is dat.