Elroy
22-03-2018

Horizon horror

Wat een draak van een tuner. - wordt zeer heet (lekker energie zuinig) - maakt veel ventilator lawaai - ondanks wifi koppeling met 25MB/s connectie, amper mogelijkheden met on demand of netflix te verbinden. - binnen 1 jaar al twee AB’s uitgevallen.

Inkie

Horizon-box heet!

De Horizon-box wordt idioot heet. Wifi valt ontzettend vaak weg, wanneer ik dan de modem reset doet hij het weer, maar vaak weer hetzelfde probleem.

Alex
20-03-2018

Te hogen koste neer zetten

In een keer moeten wij bijna 300€ gaan betalen voor niks en we hadden gebeld en de hoorn van hun kant wordt er op gegooid Hoef dit bedrijf nooit meer te zien

Koos
20-03-2018

Mediabox ontvangen maar nog steeds niet aangemeklld

Zaterdag 17 maart de mediabox ontvangen, aangesloten en opgestart; Geen signaal foutcode 1060. Gebeld met Ziggo; U bent niet aangemeld omdat de bezorger het pakketje niet het afgemeld. We gaan dit binnen 24 uur voor u regelen. Zondag en maandag wederom gebeld. "Ik zou u graag willen helpen, er wordt aan gewerkt, u moet afwachten". Vandaag, dinsdag, nog steeds niet aangemeld. Ik krijg steeds vriendelijke mensen aan de telefoon, die mij niet verder (kunnen) helpen en doorverbinden met de afdeling die een schadevergoeding regelt. Als er iets niet volgens de procedure verloopt, is de zaak in de stress. Waar is handige Harrie met de Handige handjes om dit onderhuids even recht te zetten. Hoe moeilijk kan het zijn. Snelheid van levering box: Goed (binnen 2 dagen) Helpdesk: Snel bereikbaar en vriendelijk. Probleemoplossing: Zeer slecht.

Murat
19-03-2018

Tevreden klant

Ik ben klant bij ziggo ongeveer 12 jaar. Toen UPC nu ziggo. Zolang bij onze appartement ziggo via de kabel en de andere via de dsl kabel werkt blijf ik bij ziggo. Ik heb 40 MB internet, horizon en telefoon. Ik stream 4k netflix moeiteloos. Horizon box HD heeft echt mooie beeld. Enige nadeel van ziggo is dat ze te duur zijn. Maar bel ik ze elke jaar en krijg ik korting.

Ans
19-03-2018

Terwijl ik had verzocht om verlaging is ABONNEMENT ZONDER REDEN VERHOOGD !

Hallo, ben bij mijn weten al vanaf dat ik hier woon klant bij ziggo. Omdat ik problemen had met mijn desktop en zowiezo geen gebruik maak van vaste telefoon, heb ik begin juni ziggo laten weten dat ik mijn abonnement van 45,95 euro graag wou verlagen naar 18,70 euro. Omdat betaling via automatische incasso gaat zag ik tot mijn schrik dat 30-6-2017 ipv verlaging, ze het incassobedrag van 61,94 euro hadden afgeboekt . Zonder enige aankondiging! of zelf ontvangstbevestiging m.b.t. Mijn verzoek. Ik heb dit bedrag gestorneerd en gelijk handmatig het verlaagde bedrag van 18,70 euro betaald. En nogmaals met ziggo contant opgenomen en uitgelegd waarom gestorneerd. Kreeg ik van hun tijdje daarna aanmaning van het hoge bedrag. Hierop heb ik hun nogmaals aangeschreven en gelijk per direkt (11-7-2017 abonnement helemaal opgezegd. Eindelijk kreeg ik op 21-8 bericht van hun dat abonnement per 1-9-2017 was stopgezet. Om mijn goede wil te tonen, en van hun af te zijn de maand augustus ook nog het verlaagde bedrag betaald van 18,70 euro. Nogmaals, ze hebben me al die tijd geen schriftelijke reactie gestuurd, alleen maar betaalherinneringen, waarop ik hun dan telkens mailde en verzocht om een direkte schriftelijke reaktie, als bewijs) het enige wat ik van ze kreeg was aanmaningen. En nu zelfs van incassobureau. Waarschuwing dus: ziggo is dus geen aanrader

Abel
18-03-2018

Wifi

Net drie dagen nieuwe wifi en heb nu al last van wifi problemen erg slecht

Delano
18-03-2018

Playstation 4 fortnite

Ik kan niet gamen zonder er uit gegooit te worden vanwege ziggo

17-03-2018

Abonnement wijziging

Ik heb een alles in 1 pakket sinds 2016 door toedoen van een promotie team aangeschaft. Staat sinds dien compleet nog in de doos. Ik heb een eigen provider. gebruik tv via coax kabel in muur en na tv zonder decoder. In 2018 wordt tv digitaal dus dan heb je een decoderkastje nodig. Wilde abonnement wijzigen. In alleen tv en dan start of compleet pakket. Bij Vodafone winkel werd ik niet begrepen. Bij expert begreep het wilde abonnement ook wel wijzigen. Maar werd geblokkeerd door ziggo. Ondank zijn behulpzaamheid kon men mij alleen maar meedelen dan moet u maar naar ziggo bellen. 's middags gebeld. Krijg je kies 1 voor kies 2 voor enzovoort. maak je een keuze kun je weer uit 4 opties kiezen. natuurlijk eerst verkeerde optie gekozen kun je weer bellen pufff. eindelijk iemand aan de lijn. Eerst maar was zelf best boos kun je het voor de derde keer uitleggen dat je alleen tv wilt. en dat ik wil overstappen. Krijg ik te horen nee wij zijn een kabelbedrijf en bij het tv abonnement hoort u ook internet verplicht te nemen. Hij kon wel de telefoon uit het pakket halen. Maar hoezo verplicht internet. Ik heb mijn eigen provider. Dus dat betekent dat je geen keuze vrijheid hebt.

17-03-2018

Tv signaal.

Een mondige klant is nog in staat om "verhaal" te halen bij een probleem. Mensen met een verstandelijke beperking zijn daar niet toe in staat. Zo zijn er een aantal mensen in een instelling in Amsterdam Z.O. al ruim 10 dagen "afgesloten" van tv. Klantenservice adviseert om een mail te sturen en dan nog gebeurt er niets. Bij dit bedrijf wordt het tijd dat de gemeente Amsterdam maatregelen neemt.

16-03-2018

Geen TV signaal

2x in 14 dagen tijd presteert Ziggo het, om ons niet meer aan te sluiten of af te koppelen na werkzaamheden aan een kast hier in de wijk. Steeds lang in de wacht bij Ziggo, probleem uitgelegd en dan moet je weer 3 dagen wachten op een monteur voordat je weer TV kunt kijken Onvoorstelbaar wat een kloten firma is dat.

Tim
15-03-2018

Internet

Om de twee minuten valt internet uit of doet het gewoon helemaal niet meer echt irritant

14-03-2018

Het is altijd iets

Altijd is het wel iets. Ben helemaal klaar met dat gebel de hele tijd. Altijd een smoesje klaar.

Robin

Oneerlijke praktijken.

Sinds eind vorig jaar overgestapt naar Ziggo en dit is wellicht de slechtste beslissing die ik ooit heb genomen. Ziggo krijgt het voor elkaar dat ik op een halve meter afstand van de router nog geen wifi kan ontvangen. Beloftes worden gemaakt maar nooit nagekomen, fouten liggen altijd aan de andere apparatuur terwijl met de vorige provider dit gewoon goed werkte, telefoon werkt niet naar behoren en kosten worden in kaart gebracht omdat de monteurs van Ziggo dingen vergeten op te schrijven. Kortom een vreselijke manier van bedrijfsvoeren. echt geen aanrader.

1 voordeel is dat je om de maand korting krijgt van de gigantische storingen maar 50% van de prijs voor geen internet is nog steeds een oneerlijk bedrag.

Rene Jansen

Prima service , Prima bedrijf

Goed analoog gaat eruit, via het stappenplan een digitale ontvanger aangevraagd ( gratis ) en zeer snel geleverd. Ik heb nu meer zenders dan met het analoge signaal en dit zonder extra kosten.

Jakob
12-03-2018

Een en al ellende met de zgn. horizonbox

Al vanaf het begin nare ervaringen met de horizonbox. Toen die werd geïnstalleerd nadat ik al vele jaren slechte ervaring had met een zeer verouderde voorloper daarvan was de monteur verbaasd dat ik nog over zo'n oud apparaat beschikte en dat ziggo dat nooit had veranderd, mede omdat ik het duurste abonnement heb. De installatie verliep prima. Al vrij snel daarna kwamen de problemen. Extra zenderpakketten waren grotendeels niet te bekijken en als ik programma's opnam idem dito. En daar betaal je dan extra veel geld voor. Als je ze belt wentelen ze het af met kabeltje vervangen. dat verandert HELEMAAL niets. Echt ronduit pet wat ze met klantenklachten doen. Ze lossen namelijk helemaal niets op. Ik heb toen aangevraagd dat ik dan wel een goedkoper abonnement wil, zgn. 3 in 1. Dus minder snel internet bijvoorbeeld om weer op een redelijk bedrag te komen. Zou in orde worden gemaakt en ik zou maandelijks minder betalen. Nu, 2 jaar later, betaal ik nog steeds het volle en dure abonnement. Ze hebben er helemaal niets mee gedaan. De klantenservice, oftewel call-center proberen wel begripvol te luisteren, maar ze doen er verder niets mee. Ziggo is bijna marktmonopolist geworden en weet dat concurrenten niet meer kan bieden qua pakketten, maar klantenservice en een goed product leveren is aan hen niet besteed. Je betaalt veel te veel voor wat je krijgt en die horizonbox is gewoon een belachelijk slecht ding.

Hassan
11-03-2018

Internet, mediabox en wifibooster waardeloos.

Altijd storing. Slechte service. Slechte wifi tot geen wifi dan heb ik het over de wifibooster wat ik bij ze heb gekocht. Extra tv box staat nagenoeg 2xper maand in storing. Bij het kijken van films met videoland via app valt verbinding weg. Netflix valt ook weg via de app ook myprime stelt erg weinig voor. Verbindingen valt ook hier vaak weg. Het menu is erg traag. Hierdoor geen motivatie om film uit te zoeken via my prime of andere app. Hiervoor dus een nieuw apparaat gekocht voor €30,00 via aliexpress die wellicht 7×sneller is om films te kijken.

De pllaystation is direct verbonden op de router van de grote horizon mediabox. Heb geen internet hierop meer. Ik heb vandaag gebeld met ziggo, mijn verhaal gedaan, 20 minuten in de wacht. Er is mij glashard verteld dat het verbinden van de wifibooster (boven) niet verbonden mag worden via een powerline. Wat overigens wel 4 weken heb gewerkt. Ook specifiek gevraagd naar de werking voor dat ik deze had aangeschaft. Maar goed ondanks mijn verklaringen dat het mogelijk toch aan de horizon box kan liggen is zo van tafel geschoven. Meneer reageert met " ik denk dat ik toch duidelijk was dat het technisch niet mogelijk is".

Ondanks dat de Playstation direct aangesloten is met mediabox heb ik nog steeds dezelfde storingen met internet. Ik heb nog gevraagd om oplossingen. Deze had hij niet.

Meest waardeloze service en ik gaan over naar Xs4all. Hopelijk kunnen zij het beter.

Olav
09-03-2018

Ziggo schakelt analoog uit

Ziggo schakelt analoog uit. Al jaren klant met meerdere kastjes e.d. Ik heb echter twee analoge TV's die niet digitaal kunnen. Een kastje gratis, tweede betalen. Ziggo weigert tegemoet te komen. Het is hun keuze. Een schande om de klant met kosten op te zadelen. Als ik nu net klant ben kan ik het mij voorstellen, maar op basis van service verlenen is dit zeer slecht. Dit terwijl ik al heel lang klant ben. Ziggo, schaam je.

Linda
08-03-2018

Monteur Rens werkt top!

Onze internet en tv gids werkte niet goed en na een vakkundig bezoek van een monteur is alles opgelost en werkt het weer prima! Goede en geduldige uitleg en hulp en neemt de klant serieus en wil dat alles gewoon top werkt. We mogen hem zo weer mailen als er wer wat is. Klasse Rens!

Dog
03-03-2018

Horizon box

Nooit uit moeten brengen.bagger. Dan weer geen internet.dan weer geen geluid of niet synchroom.dan weer geen goed signaal.inmiddels al verscheidende monteurs langs geweest het blijft nixx!