Claudia
01-03-2018

Geen klant toch betalen

Zonder ooit klant te zijn geweest heeft Ziggo inmiddels 4x geld van mijn rekening geïncasseerd. Het laatste bedrag zelfs bijna 700! euro. Volgens de mevrouw van de klantenservice een afkoopsom. Heel bijzonder vooral als je nooit klant ben geweest ( geen groene kabel) Ik ben inmiddels al 2,5 maand bezig een oplossing te zoeken zodat dit niet meer gebeurd. Wordt van het kastje naar de muur gestuurd en een leidinggevende is niet te spreken. Vandaag werd ik niet teruggebeld over de incasso van bijna 700 euro. Ik heb zelf maar weer gestorneerd maar ben het geld wel dagen "kwijt"! Voor mij geen Ziggo!

Rolf
27-02-2018

Overstap drama

Wij hadden geprobeerd over te stappen van KPN naar Ziggo, maar dit bleek een drama. Toen de monteur kwam om Ziggo te instaleren bleken wij niet over de juiste infrastructuur te beschikken. Je denkt dat de zaak dan af is, en dat vertelde ziggo ons ook. Echter dat bleek heel anders. Ze bleven maar bedragen afschrijven (tot wel 600 euro in 1 geval) die je zelf moet storneren. Als je dan belt of het dan nu echt klaar is bevestigen ze dat, waarna ze na een aantal dagen toch weer doodleuk een bedrag afschrijven. En dan begint het weer opnieuw. Schandalig slecht bedrijf!

27-02-2018

Klachtenservice gaat tot het uiterste

Mijn digitale TV beeld viel weg. Advies zelf uitzoeken waar het misgaat, buitens huis is ZIGGO binnenshuis is voor jezelf. Nadat ik in huis alles vervangen had werkte het nog steeds niet zoals het moest. Na meting bleek het binnenkomende signaal net sterk genoeg. Monteur (ingehuurd) liet de zaak voor het was. Ten einde raad kreeg ik Sonja van de klachtenservice van ZIGGO aan de lijn. Sonja ging het oplossen, en na wat hobbels bleef sonja aan mijn zijde net tot lang tot het opgelost werd. Zij bleef achter het probleem aanjagen totdat het opgelost was.

Eindelijk iemand die het snapt. ZIGGO lost het dus wél op, mijn dank aan Sonja is groot. Echte service, ik blijf klant.

Sharon Frederique
26-02-2018

Facturen niet klopend, naar waarheid

De betaling zijn zeer beroerd , je krijgt een keer een brief en volgens komt er weer een andere met twee termijnen die dan direct betaald dient te worden.

Hennie
21-02-2018

Duistere administratie

In de administratie van mijn bejaarde ouders kwam ik TWEE Ziggo-abonnementen tegen. Mijn moeder heeft het oude tv-abonnement op naam van mijn vader ooit eens uitgebreid met internet. Dat is een apart abonnement op haar eigen naam geworden. Waarom kan Ziggo mij niet vertellen. De ene opgezegd. Nu blijkt dat het andere abonnement wel TV en internet VERMELDT, maar dat er alleen voor internet wordt betaald. Volgens Ziggo komt t vanzelf goed dat vanaf dat abonnement nu ook tv gaat worden betaald. Vaag.

Leroy
18-02-2018

Slechte service en kwaliteit

Nou net paar maand lid van de ziggo alleen maar ellende en problemen. Constant geen internet en maar monteurs blijven sturen of mij af lopen te wimpelen aan de telefoon. Geen vaste telefoon dus elk belletje kost nog eens extra geld ook. Onderhand ook al 3 kastjes verder.

17-02-2018

Slechte voorlichting, onbetrouwbaar ontvangst

Slechte ervaring met ontvangst. Volgens Ziggo ligt het aan de ontvanger. Nieuw kastje besteld en achteraf blijkt dat kastje EUR 16 per maand extra kost. Maandabonnement komt daarmee op EUR 60! Ter vergelijking KPN EUR 25. Facturen zijn onduidelijk en zo onoverzichtelijk dat het lijkt alsof je dubbel je abonnement betaald. Helaas, programma is goed, maar service en kwaliteit van Ziggo is ver te zoeken

Daniël
16-02-2018

Echt een perfecte service(!) Absolute aanrader

Jarenlang een UPC abonnement gehad. Later heeft Ziggo dit overgenomen. Ik heb contact opgenomen met Ziggo om te kijken of ik niet wat kon besparen op mijn abonnement per maand. Ik betaalde meer dan 90 euro voor bellen / tv en internet. Na een bijzonder leuk gesprek met een medewerker bleek ik inderdaad meer dan 30 euro te kunnen besparen! Niet alleen is dit eerlijk verteld maar ik kreeg omdat ik al vele jaren klant was ook direct een leuke korting op mijn nieuwe abonnement. Aardig om in deze review te vermelden: Ik kreeg Ziggo direct aan de telefoon, de medewerker was zeer behulpzaam. Het doorverbinden ging goed én de afspraak dat ik een nieuw modem zou ontvangen (en dus een korting) is keurig nagekomen. Ik schrijf deze review omdat er veel verhalen (o.a. op deze site) de ronde gaan over slechte service. Dit is wat mij betreft niet (meer) het geval. Sterker nog: een dikke 9 voor de leuke service. Top! DSpies - Barendrecht

Guido
16-02-2018

Klote service noem het eerder geen service

Het is omdat deze boeven nog het monopoly hebben in mijn gemeente dus kunnen ze alles uitvreten. INIT storing krijg zo 40€ om zo’n lapzwans binnen te laten het hij zegt dat zo’n kut kastje het wel doet sinds ziggo aan het hoofd staat gaat het heel slecht met dat bedrijf.

Rien
14-02-2018

Mediabox

We hebben zeer slechte ervaringen met ziggo nadat wij al 3 horizon boxen en 4 instalateurs bin ons thuis hebben gehad zijn onze problemen nog niet opgelost wachten nog tot deze week weer een instalateur komt en als het dan niet is opgelost stoppen wij met ziggo dit is niet leuk meer wel elke maand geld ontvangen maar niet kunnen geven wat ze beloven bah bah

13-02-2018

Waardeloze klantenservice

Sinds 3 dagen geen e-mail meer te ontvangen, ook al is webmailbox niet (meer) vol. Na 10 keer contact met klantenservice is er nog steeds niets aan gedaan. Elke keer wordt je weer met een kluitje het riet in gestuurd. Vermijd dit bedrijf!

JORN
13-02-2018

NIET GOED

Ziggo werkt allen als je bij de modem staat of als je in een klein appartementje woont. Enneh overal perfecte wifi klopt geen moer van na 5 meter doet YouTube het al niet meer we hebben 200 mbps nou ik haal maar 12 en de lompe niet zuinige 60 wat verbruikende mediaboxen gaan gewoon aan wtf als je ziggo neemt dan heb je overal in huis geen wifi en 2 mbps dus niet kopen en zigo werkt aleen via die oude coax kabels dus als je dat niet hebt moet jet zelf maar aan leggen wat een kak service

11-02-2018

Wat een ruk bedrijf dat Ziggo

Plotseling zenders verdwenen terwijl contract tussentijds niet is veranderd. Klantenservice geeft eerst toe dat het een technisch probleem is en dat het opgelost zou worden. Na 2 dagen nog steeds niet opgelost en dus weer gebeld. Nu werd verteld dat we de zenders op proef hadden gekregen en deze nu niet meer worden doorgegeven. Deze zenders hebben we dus blijkbaar 3 jaar op proef gekregen. Wat een onzin! Deze zenders hebben we alrijd in pakket gehad en betaald. Service 0, communicatie < 0

JB
09-02-2018

Vals voorgelicht

Vanochtend gebeld door aardige mevrouw die mij voorstelde om samen te kijken naar de goedkoopste provider. Ze stelde zich niet voor als iemand van Ziggo. Ze zei dat ik bij Ziggo goedkoper uit zou zijn en mij een mail zou sturen met het pakket. Ik kreeg 14 dagen bedenktijd en hoefde alleen maar op de knop GEEN INTERESSE te drukken om het voorstel ongedaan te maken. Ik kon rustig met kopje koffie de aanbieding bekijken. Onmiddellijk kreeg ik mail van Ziggo met het bericht dat er na vier dagen pakketten bezorgd werden en dat alles aangesloten kon worden. Ik stond perplex en ging onmiddellijk de knop GEEN INTERESSE zoeken. Die knop is er dus niet en Ik moest bellen om het ongedaan te maken. Deze mevrouw werkt dus gewoon voor Ziggo. Bah, wat een misselijke manier van benaderen.

Hennie
08-02-2018

Storingen

Sinds gister complete storing van radio,tv en internet,als je met Ziggo belt,na veel puzzelen vind je het telefoon nr, dan hoor je het standaard verhaal er is een storing we doen ons best,maar er is niemand die je kan vertellen wat er nu eigenlijk aan de hand is,het is toch belachelijk dat ze een storing niet binnen een dag op kunnen lossen,dus nieuwe klanten bezint eer ge begint.

05-02-2018

Installatie Mediabox

Door monteur gratis laten doen bij bestelling nieuw pakket. Monteur zag dat de groene invoerkabel van buiten naar binnen goed waren. Dat gaf storingen en slecht signaal. Er moest een nieuwe kabel . Hj belde zijn baas. Die gaf toestemming om tuin open te graven en nieuwe groene kabel aan te sluiten. Daarna binnen ook een aantal leidingen vernieuwd en tot slot mediabox aangesloten en geïnstalleerd. Altijd top beeld op alle TV"s en razendsnel internet. Monteur is 4 uur bezig geweest en het koste niets.

Shakey
31-01-2018

Geweldig bedrijf

Na overgestapt te zijn van nle die slechts 50 mb download snelheid kon leveren nu 500 mb via ziggo overal internet en perfecte tv kwaliteit, wifi power promise etc en nog geen moment ofline geweest dank ziggo mede namens de kinderen

Esben
31-01-2018

Slecht service

Internet werkt 7 seconden, niet 2 secondenn, x oneindigheid

29-01-2018

Zeer slechte service

Wij hebben al 2 maanden problemen met de Ziggo Mediabox. Er is al 3 keer een monteur geweest en na 24 uur al de eerste box vervangen.monteurs klagen zelf ook over deze dingen ze doen niks anders als vervangen. Nu moet er voor de 4e keer een monteur langs komen maar ik wil me er geen extra vrij meer voor pakken. Ik kan evt een afspraak maken tussen 12.00 en 18.00 maar ik moet tot 15.30 werken. Als je vraagt of het mogelijk is om na 15.30 in te plannen gaat dit niet en als ik niet thuis ben als de monteur komt krijg je 35euro voorrijkosten aan je broek. Het is gewoon een waardeloos KUT bedrijf. Maar ik heb ook iets positiefs te melden de monteurs zijn oké en willen je wel fatsoenlijk helpen ze kunnen er immers ook niks aan doen. Ik ben er hard over na aan het denken om met de auto over de Mediabox te rijden en deze per envelop terug te sturen.

29-01-2018

Ik heb een nieuwe tv gekocht en de CI kaart werkt niet, bel je ziggo krijg je iemand aan de lijn die geen kennis van zaken heeft, hij begint gelijk alles vanaf zijn scherm te vragen terwijl ik tegen hem gezegd heb dat de module niet werkt, dit heb ik gecontroleerd op een andere tv. Eerst zegt hij dan sturen we een monteur langs, dat kan pas over twee dagen, volgens hem is de module niet te koop, nou wel dus bij bcc. Schandalig van ziggo dat je zo weggezet wordt, betaal je daar dik 70 euro voor per maand voor. Ze kunnen niks meer voor mij betekenen omdat ik zelf een module heb gekocht. Waardeloos bedrijf, ga hier zeker verder mee.