Tim
15-03-2018

Internet

Om de twee minuten valt internet uit of doet het gewoon helemaal niet meer echt irritant

Frank
14-03-2018

Het is altijd iets

Altijd is het wel iets. Ben helemaal klaar met dat gebel de hele tijd. Altijd een smoesje klaar.

Robin

Oneerlijke praktijken.

Sinds eind vorig jaar overgestapt naar Ziggo en dit is wellicht de slechtste beslissing die ik ooit heb genomen. Ziggo krijgt het voor elkaar dat ik op een halve meter afstand van de router nog geen wifi kan ontvangen. Beloftes worden gemaakt maar nooit nagekomen, fouten liggen altijd aan de andere apparatuur terwijl met de vorige provider dit gewoon goed werkte, telefoon werkt niet naar behoren en kosten worden in kaart gebracht omdat de monteurs van Ziggo dingen vergeten op te schrijven. Kortom een vreselijke manier van bedrijfsvoeren. echt geen aanrader.

1 voordeel is dat je om de maand korting krijgt van de gigantische storingen maar 50% van de prijs voor geen internet is nog steeds een oneerlijk bedrag.

Rene Jansen

Prima service , Prima bedrijf

Goed analoog gaat eruit, via het stappenplan een digitale ontvanger aangevraagd ( gratis ) en zeer snel geleverd. Ik heb nu meer zenders dan met het analoge signaal en dit zonder extra kosten.

Jakob
12-03-2018

Een en al ellende met de zgn. horizonbox

Al vanaf het begin nare ervaringen met de horizonbox. Toen die werd geïnstalleerd nadat ik al vele jaren slechte ervaring had met een zeer verouderde voorloper daarvan was de monteur verbaasd dat ik nog over zo'n oud apparaat beschikte en dat ziggo dat nooit had veranderd, mede omdat ik het duurste abonnement heb. De installatie verliep prima. Al vrij snel daarna kwamen de problemen. Extra zenderpakketten waren grotendeels niet te bekijken en als ik programma's opnam idem dito. En daar betaal je dan extra veel geld voor. Als je ze belt wentelen ze het af met kabeltje vervangen. dat verandert HELEMAAL niets. Echt ronduit pet wat ze met klantenklachten doen. Ze lossen namelijk helemaal niets op. Ik heb toen aangevraagd dat ik dan wel een goedkoper abonnement wil, zgn. 3 in 1. Dus minder snel internet bijvoorbeeld om weer op een redelijk bedrag te komen. Zou in orde worden gemaakt en ik zou maandelijks minder betalen. Nu, 2 jaar later, betaal ik nog steeds het volle en dure abonnement. Ze hebben er helemaal niets mee gedaan. De klantenservice, oftewel call-center proberen wel begripvol te luisteren, maar ze doen er verder niets mee. Ziggo is bijna marktmonopolist geworden en weet dat concurrenten niet meer kan bieden qua pakketten, maar klantenservice en een goed product leveren is aan hen niet besteed. Je betaalt veel te veel voor wat je krijgt en die horizonbox is gewoon een belachelijk slecht ding.

Hassan
11-03-2018

Internet, mediabox en wifibooster waardeloos.

Altijd storing. Slechte service. Slechte wifi tot geen wifi dan heb ik het over de wifibooster wat ik bij ze heb gekocht. Extra tv box staat nagenoeg 2xper maand in storing. Bij het kijken van films met videoland via app valt verbinding weg. Netflix valt ook weg via de app ook myprime stelt erg weinig voor. Verbindingen valt ook hier vaak weg. Het menu is erg traag. Hierdoor geen motivatie om film uit te zoeken via my prime of andere app. Hiervoor dus een nieuw apparaat gekocht voor €30,00 via aliexpress die wellicht 7×sneller is om films te kijken.

De pllaystation is direct verbonden op de router van de grote horizon mediabox. Heb geen internet hierop meer. Ik heb vandaag gebeld met ziggo, mijn verhaal gedaan, 20 minuten in de wacht. Er is mij glashard verteld dat het verbinden van de wifibooster (boven) niet verbonden mag worden via een powerline. Wat overigens wel 4 weken heb gewerkt. Ook specifiek gevraagd naar de werking voor dat ik deze had aangeschaft. Maar goed ondanks mijn verklaringen dat het mogelijk toch aan de horizon box kan liggen is zo van tafel geschoven. Meneer reageert met " ik denk dat ik toch duidelijk was dat het technisch niet mogelijk is".

Ondanks dat de Playstation direct aangesloten is met mediabox heb ik nog steeds dezelfde storingen met internet. Ik heb nog gevraagd om oplossingen. Deze had hij niet.

Meest waardeloze service en ik gaan over naar Xs4all. Hopelijk kunnen zij het beter.

Olav
09-03-2018

Ziggo schakelt analoog uit

Ziggo schakelt analoog uit. Al jaren klant met meerdere kastjes e.d. Ik heb echter twee analoge TV's die niet digitaal kunnen. Een kastje gratis, tweede betalen. Ziggo weigert tegemoet te komen. Het is hun keuze. Een schande om de klant met kosten op te zadelen. Als ik nu net klant ben kan ik het mij voorstellen, maar op basis van service verlenen is dit zeer slecht. Dit terwijl ik al heel lang klant ben. Ziggo, schaam je.

Linda
08-03-2018

Monteur Rens werkt top!

Onze internet en tv gids werkte niet goed en na een vakkundig bezoek van een monteur is alles opgelost en werkt het weer prima! Goede en geduldige uitleg en hulp en neemt de klant serieus en wil dat alles gewoon top werkt. We mogen hem zo weer mailen als er wer wat is. Klasse Rens!

Dog
03-03-2018

Horizon box

Nooit uit moeten brengen.bagger. Dan weer geen internet.dan weer geen geluid of niet synchroom.dan weer geen goed signaal.inmiddels al verscheidende monteurs langs geweest het blijft nixx!

Claudia
01-03-2018

Geen klant toch betalen

Zonder ooit klant te zijn geweest heeft Ziggo inmiddels 4x geld van mijn rekening geïncasseerd. Het laatste bedrag zelfs bijna 700! euro. Volgens de mevrouw van de klantenservice een afkoopsom. Heel bijzonder vooral als je nooit klant ben geweest ( geen groene kabel) Ik ben inmiddels al 2,5 maand bezig een oplossing te zoeken zodat dit niet meer gebeurd. Wordt van het kastje naar de muur gestuurd en een leidinggevende is niet te spreken. Vandaag werd ik niet teruggebeld over de incasso van bijna 700 euro. Ik heb zelf maar weer gestorneerd maar ben het geld wel dagen "kwijt"! Voor mij geen Ziggo!

Rolf
27-02-2018

Overstap drama

Wij hadden geprobeerd over te stappen van KPN naar Ziggo, maar dit bleek een drama. Toen de monteur kwam om Ziggo te instaleren bleken wij niet over de juiste infrastructuur te beschikken. Je denkt dat de zaak dan af is, en dat vertelde ziggo ons ook. Echter dat bleek heel anders. Ze bleven maar bedragen afschrijven (tot wel 600 euro in 1 geval) die je zelf moet storneren. Als je dan belt of het dan nu echt klaar is bevestigen ze dat, waarna ze na een aantal dagen toch weer doodleuk een bedrag afschrijven. En dan begint het weer opnieuw. Schandalig slecht bedrijf!

Marco
27-02-2018

Klachtenservice gaat tot het uiterste

Mijn digitale TV beeld viel weg. Advies zelf uitzoeken waar het misgaat, buitens huis is ZIGGO binnenshuis is voor jezelf. Nadat ik in huis alles vervangen had werkte het nog steeds niet zoals het moest. Na meting bleek het binnenkomende signaal net sterk genoeg. Monteur (ingehuurd) liet de zaak voor het was. Ten einde raad kreeg ik Sonja van de klachtenservice van ZIGGO aan de lijn. Sonja ging het oplossen, en na wat hobbels bleef sonja aan mijn zijde net tot lang tot het opgelost werd. Zij bleef achter het probleem aanjagen totdat het opgelost was.

Eindelijk iemand die het snapt. ZIGGO lost het dus wél op, mijn dank aan Sonja is groot. Echte service, ik blijf klant.

Sharon Frederique
26-02-2018

Facturen niet klopend, naar waarheid

De betaling zijn zeer beroerd , je krijgt een keer een brief en volgens komt er weer een andere met twee termijnen die dan direct betaald dient te worden.

Hennie
21-02-2018

Duistere administratie

In de administratie van mijn bejaarde ouders kwam ik TWEE Ziggo-abonnementen tegen. Mijn moeder heeft het oude tv-abonnement op naam van mijn vader ooit eens uitgebreid met internet. Dat is een apart abonnement op haar eigen naam geworden. Waarom kan Ziggo mij niet vertellen. De ene opgezegd. Nu blijkt dat het andere abonnement wel TV en internet VERMELDT, maar dat er alleen voor internet wordt betaald. Volgens Ziggo komt t vanzelf goed dat vanaf dat abonnement nu ook tv gaat worden betaald. Vaag.

Leroy
18-02-2018

Slechte service en kwaliteit

Nou net paar maand lid van de ziggo alleen maar ellende en problemen. Constant geen internet en maar monteurs blijven sturen of mij af lopen te wimpelen aan de telefoon. Geen vaste telefoon dus elk belletje kost nog eens extra geld ook. Onderhand ook al 3 kastjes verder.

Rob
17-02-2018

Slechte voorlichting, onbetrouwbaar ontvangst

Slechte ervaring met ontvangst. Volgens Ziggo ligt het aan de ontvanger. Nieuw kastje besteld en achteraf blijkt dat kastje EUR 16 per maand extra kost. Maandabonnement komt daarmee op EUR 60! Ter vergelijking KPN EUR 25. Facturen zijn onduidelijk en zo onoverzichtelijk dat het lijkt alsof je dubbel je abonnement betaald. Helaas, programma is goed, maar service en kwaliteit van Ziggo is ver te zoeken

Daniël
16-02-2018

Echt een perfecte service(!) Absolute aanrader

Jarenlang een UPC abonnement gehad. Later heeft Ziggo dit overgenomen. Ik heb contact opgenomen met Ziggo om te kijken of ik niet wat kon besparen op mijn abonnement per maand. Ik betaalde meer dan 90 euro voor bellen / tv en internet. Na een bijzonder leuk gesprek met een medewerker bleek ik inderdaad meer dan 30 euro te kunnen besparen! Niet alleen is dit eerlijk verteld maar ik kreeg omdat ik al vele jaren klant was ook direct een leuke korting op mijn nieuwe abonnement. Aardig om in deze review te vermelden: Ik kreeg Ziggo direct aan de telefoon, de medewerker was zeer behulpzaam. Het doorverbinden ging goed én de afspraak dat ik een nieuw modem zou ontvangen (en dus een korting) is keurig nagekomen. Ik schrijf deze review omdat er veel verhalen (o.a. op deze site) de ronde gaan over slechte service. Dit is wat mij betreft niet (meer) het geval. Sterker nog: een dikke 9 voor de leuke service. Top! DSpies - Barendrecht

Guido
16-02-2018

Klote service noem het eerder geen service

Het is omdat deze boeven nog het monopoly hebben in mijn gemeente dus kunnen ze alles uitvreten. INIT storing krijg zo 40€ om zo’n lapzwans binnen te laten het hij zegt dat zo’n kut kastje het wel doet sinds ziggo aan het hoofd staat gaat het heel slecht met dat bedrijf.

Rien
14-02-2018

Mediabox

We hebben zeer slechte ervaringen met ziggo nadat wij al 3 horizon boxen en 4 instalateurs bin ons thuis hebben gehad zijn onze problemen nog niet opgelost wachten nog tot deze week weer een instalateur komt en als het dan niet is opgelost stoppen wij met ziggo dit is niet leuk meer wel elke maand geld ontvangen maar niet kunnen geven wat ze beloven bah bah

Martin
13-02-2018

Waardeloze klantenservice

Sinds 3 dagen geen e-mail meer te ontvangen, ook al is webmailbox niet (meer) vol. Na 10 keer contact met klantenservice is er nog steeds niets aan gedaan. Elke keer wordt je weer met een kluitje het riet in gestuurd. Vermijd dit bedrijf!