Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Ik zit nu 10 dagen zonder internet en telefoon. Na 8 x gebeld , een monteur en een nieuw modem nog steeds geen oplossing. Kunnen schijnbaar niet activeren omdat het ergens blijft hangen? Iedere medewerker klantenservice? heeft een ander verhaal en er geen verstand van. Zeggen dat ze terug bellen maar niet dus. Vanmorgen gevraagd of het ook wel 3 maanden kon duren, ja dus. Ben dus heel erg boos op ziggo. je staat totaal machteloos!
Heb ziggo nu 1.5 jaar in het begin had ik bij sommige zenders geen signaal dat kwam door de coaxaansluiten heb 1 keer een monteur gebeld meteen opgelost 1000 zenders heb nu een complete pakket eerst had ik XS4ALL zeggen ze wel: first klass internet maar ziggo is veel beter heb 2 telefoons die bellen op 2 verschillende nummers en ik zou ziggo zeker aanraden voor mensen die zoeken naar goedkoop goede Wi-Fi/Telefoon/TV
Eerst telefonisch aangevraagd verkeerde opleverdatum
Daarna pakket geweigerd en juiste datum opgegeven, maar goed kennelijk kan support het niet helemaal juist opschrijven 2 dagen verschil
Had aangegeven problemen bekabeling, eerste monteur gaat kruipruimte niet in
Enfin weer wachten tweede gaat kruipruimte in en constateert problemenkabels
Daarna zouden ze komen graven, ging niet door wegens vorst weer bijna 4 weken wachten
Daarna was vorst voorbij, enfin ze kwamen ergens rond midden van de middag, enfin zagen er geen heil in want kabels lopen onder woning
Nu moet er vergunning gevraagd worden, weer 4 weken verder
Het meest vervelende is dat mijn ip adres elke 12 uur wijzigt, als je werkt met servers moet je bij elke klant steeds weer ip whitelisten en dat elke dag
Het geheel is totaal onwerkbaar
Oh vergat nog kreeg wel even faktuur tussendoor maar die zouden ze gaan crediteren
3 jaar geleden vanwege de hele slechte service en tevens slechte kwaliteit in onze wijk afscheid genomen van deze heren. Onlangs met een prachtig verhaal bij ons aan de deur waarbij ze aangaven dat alles verbeterd was. Om dit te bewijzen aangeboden gratis 3 weken op proef, alles volledig geïnstalleerd naast onze huidige provider (NLE) zodat we verschillen konden zien etc.
Klinkt goed zou je zeggen maar niets was minder waar. Tijdens installatie heeft de monteur ook aan ons NLE netwerk geknoeid. Na zijn vertrek kwamen we er al vrij snel achter dat NLE niet meer werkte. Na vele pogingen en ontzettend veel wachttijd eindelijk iemand aan de lijn. Trouwens een leuk feit dat zakelijke mensen voorrang krijgen binnen 2 minuutjes iemand aan de lijn waarbij niet zakelijk bijna 20 minuten.
Ziggo kon en wilde het probleem niet oplossen ook al had hun monteur dit veroorzaakt. het voorstel was dat wij (de klant) maar naar NLE moesten gaan bellen. Vervolgens een prijs opvraag moesten doen en dit weer bij Ziggo weerleggen. Ziggo gaat dan kijken wat ze met de kosten gaan doen. Het komt er dus op neer dat hun er een potje van maken en vervolgens mag je zelf alles recht gaan breien niet wetende of ze uiteindelijk de kosten zullen vergoeden. Daarnaast voel je natuurlijk wel aan dat dit niet binnen 24 uur opgelost gaat zijn dus dat je voor langere tijd met de gebakken peren zit.
Nu even over het proefpakket, dit was het basis pakket met veel minder functies etc. dan we nu hebben. Kleine tip voor Ziggo, als je wilt dat we overtuigd zijn dan moet je niet een lada binnen brengen als we al een audi hebben.
Onze stappen zijn als volgt want uiteraard hebben we hier geen zin in: we sluiten alles zelf af gooien het in de doos en in 1x retour met de melding ons nimmer nooit meer te contacteren. Wij blijven lekker bij NLE wat op zich prima werkt.
Wat een draak van een tuner. - wordt zeer heet (lekker energie zuinig) - maakt veel ventilator lawaai - ondanks wifi koppeling met 25MB/s connectie, amper mogelijkheden met on demand of netflix te verbinden. - binnen 1 jaar al twee AB’s uitgevallen.
De Horizon-box wordt idioot heet. Wifi valt ontzettend vaak weg, wanneer ik dan de modem reset doet hij het weer, maar vaak weer hetzelfde probleem.
In een keer moeten wij bijna 300€ gaan betalen voor niks en we hadden gebeld en de hoorn van hun kant wordt er op gegooid Hoef dit bedrijf nooit meer te zien
Zaterdag 17 maart de mediabox ontvangen, aangesloten en opgestart; Geen signaal foutcode 1060. Gebeld met Ziggo; U bent niet aangemeld omdat de bezorger het pakketje niet het afgemeld. We gaan dit binnen 24 uur voor u regelen. Zondag en maandag wederom gebeld. "Ik zou u graag willen helpen, er wordt aan gewerkt, u moet afwachten". Vandaag, dinsdag, nog steeds niet aangemeld. Ik krijg steeds vriendelijke mensen aan de telefoon, die mij niet verder (kunnen) helpen en doorverbinden met de afdeling die een schadevergoeding regelt. Als er iets niet volgens de procedure verloopt, is de zaak in de stress. Waar is handige Harrie met de Handige handjes om dit onderhuids even recht te zetten. Hoe moeilijk kan het zijn. Snelheid van levering box: Goed (binnen 2 dagen) Helpdesk: Snel bereikbaar en vriendelijk. Probleemoplossing: Zeer slecht.
Ik ben klant bij ziggo ongeveer 12 jaar. Toen UPC nu ziggo. Zolang bij onze appartement ziggo via de kabel en de andere via de dsl kabel werkt blijf ik bij ziggo. Ik heb 40 MB internet, horizon en telefoon. Ik stream 4k netflix moeiteloos. Horizon box HD heeft echt mooie beeld. Enige nadeel van ziggo is dat ze te duur zijn. Maar bel ik ze elke jaar en krijg ik korting.
Hallo, ben bij mijn weten al vanaf dat ik hier woon klant bij ziggo. Omdat ik problemen had met mijn desktop en zowiezo geen gebruik maak van vaste telefoon, heb ik begin juni ziggo laten weten dat ik mijn abonnement van 45,95 euro graag wou verlagen naar 18,70 euro. Omdat betaling via automatische incasso gaat zag ik tot mijn schrik dat 30-6-2017 ipv verlaging, ze het incassobedrag van 61,94 euro hadden afgeboekt . Zonder enige aankondiging! of zelf ontvangstbevestiging m.b.t. Mijn verzoek. Ik heb dit bedrag gestorneerd en gelijk handmatig het verlaagde bedrag van 18,70 euro betaald. En nogmaals met ziggo contant opgenomen en uitgelegd waarom gestorneerd. Kreeg ik van hun tijdje daarna aanmaning van het hoge bedrag. Hierop heb ik hun nogmaals aangeschreven en gelijk per direkt (11-7-2017 abonnement helemaal opgezegd. Eindelijk kreeg ik op 21-8 bericht van hun dat abonnement per 1-9-2017 was stopgezet. Om mijn goede wil te tonen, en van hun af te zijn de maand augustus ook nog het verlaagde bedrag betaald van 18,70 euro. Nogmaals, ze hebben me al die tijd geen schriftelijke reactie gestuurd, alleen maar betaalherinneringen, waarop ik hun dan telkens mailde en verzocht om een direkte schriftelijke reaktie, als bewijs) het enige wat ik van ze kreeg was aanmaningen. En nu zelfs van incassobureau. Waarschuwing dus: ziggo is dus geen aanrader
Net drie dagen nieuwe wifi en heb nu al last van wifi problemen erg slecht
Ik kan niet gamen zonder er uit gegooit te worden vanwege ziggo
Ik heb een alles in 1 pakket sinds 2016 door toedoen van een promotie team aangeschaft. Staat sinds dien compleet nog in de doos. Ik heb een eigen provider. gebruik tv via coax kabel in muur en na tv zonder decoder. In 2018 wordt tv digitaal dus dan heb je een decoderkastje nodig. Wilde abonnement wijzigen. In alleen tv en dan start of compleet pakket. Bij Vodafone winkel werd ik niet begrepen. Bij expert begreep het wilde abonnement ook wel wijzigen. Maar werd geblokkeerd door ziggo. Ondank zijn behulpzaamheid kon men mij alleen maar meedelen dan moet u maar naar ziggo bellen. 's middags gebeld. Krijg je kies 1 voor kies 2 voor enzovoort. maak je een keuze kun je weer uit 4 opties kiezen. natuurlijk eerst verkeerde optie gekozen kun je weer bellen pufff. eindelijk iemand aan de lijn. Eerst maar was zelf best boos kun je het voor de derde keer uitleggen dat je alleen tv wilt. en dat ik wil overstappen. Krijg ik te horen nee wij zijn een kabelbedrijf en bij het tv abonnement hoort u ook internet verplicht te nemen. Hij kon wel de telefoon uit het pakket halen. Maar hoezo verplicht internet. Ik heb mijn eigen provider. Dus dat betekent dat je geen keuze vrijheid hebt.
Een mondige klant is nog in staat om "verhaal" te halen bij een probleem. Mensen met een verstandelijke beperking zijn daar niet toe in staat. Zo zijn er een aantal mensen in een instelling in Amsterdam Z.O. al ruim 10 dagen "afgesloten" van tv. Klantenservice adviseert om een mail te sturen en dan nog gebeurt er niets. Bij dit bedrijf wordt het tijd dat de gemeente Amsterdam maatregelen neemt.
2x in 14 dagen tijd presteert Ziggo het, om ons niet meer aan te sluiten of af te koppelen na werkzaamheden aan een kast hier in de wijk. Steeds lang in de wacht bij Ziggo, probleem uitgelegd en dan moet je weer 3 dagen wachten op een monteur voordat je weer TV kunt kijken Onvoorstelbaar wat een kloten firma is dat.
Om de twee minuten valt internet uit of doet het gewoon helemaal niet meer echt irritant
Altijd is het wel iets. Ben helemaal klaar met dat gebel de hele tijd. Altijd een smoesje klaar.
Sinds eind vorig jaar overgestapt naar Ziggo en dit is wellicht de slechtste beslissing die ik ooit heb genomen. Ziggo krijgt het voor elkaar dat ik op een halve meter afstand van de router nog geen wifi kan ontvangen. Beloftes worden gemaakt maar nooit nagekomen, fouten liggen altijd aan de andere apparatuur terwijl met de vorige provider dit gewoon goed werkte, telefoon werkt niet naar behoren en kosten worden in kaart gebracht omdat de monteurs van Ziggo dingen vergeten op te schrijven. Kortom een vreselijke manier van bedrijfsvoeren. echt geen aanrader.
1 voordeel is dat je om de maand korting krijgt van de gigantische storingen maar 50% van de prijs voor geen internet is nog steeds een oneerlijk bedrag.
Goed analoog gaat eruit, via het stappenplan een digitale ontvanger aangevraagd ( gratis ) en zeer snel geleverd. Ik heb nu meer zenders dan met het analoge signaal en dit zonder extra kosten.
Al vanaf het begin nare ervaringen met de horizonbox. Toen die werd geïnstalleerd nadat ik al vele jaren slechte ervaring had met een zeer verouderde voorloper daarvan was de monteur verbaasd dat ik nog over zo'n oud apparaat beschikte en dat ziggo dat nooit had veranderd, mede omdat ik het duurste abonnement heb. De installatie verliep prima. Al vrij snel daarna kwamen de problemen. Extra zenderpakketten waren grotendeels niet te bekijken en als ik programma's opnam idem dito. En daar betaal je dan extra veel geld voor. Als je ze belt wentelen ze het af met kabeltje vervangen. dat verandert HELEMAAL niets. Echt ronduit pet wat ze met klantenklachten doen. Ze lossen namelijk helemaal niets op. Ik heb toen aangevraagd dat ik dan wel een goedkoper abonnement wil, zgn. 3 in 1. Dus minder snel internet bijvoorbeeld om weer op een redelijk bedrag te komen. Zou in orde worden gemaakt en ik zou maandelijks minder betalen. Nu, 2 jaar later, betaal ik nog steeds het volle en dure abonnement. Ze hebben er helemaal niets mee gedaan. De klantenservice, oftewel call-center proberen wel begripvol te luisteren, maar ze doen er verder niets mee. Ziggo is bijna marktmonopolist geworden en weet dat concurrenten niet meer kan bieden qua pakketten, maar klantenservice en een goed product leveren is aan hen niet besteed. Je betaalt veel te veel voor wat je krijgt en die horizonbox is gewoon een belachelijk slecht ding.