Jeffrey
29-04-2015

Super. installatie gebeurt door een echte vakman.

Horizon werkt super, lekker snel en perfect beeld op mijn tv van 8 jaar oud.

Tip om gebruik te maken van de installatie service. Zij installeren dit in no time.

Vogel

Slechte klantenservice en wifi

Contact gehad met de klantenservice omdat de 'autoreply'van ziggomail niet werkte. Eerste medewerker waarmee ik contact had wist het niet en moest een collega raadplegen. Ik vroeg of er een maximaal aantal tekens aan verbonden zat of dat het probleem speciale tekens konden zijn. Dit was niet het geval volgens haar. Zelf wist ze ook niet hoe autoreply werkte en kreeg het niet geactiveerd. Ze vroeg een collega, maar stond bij hem in de wacht. Na een half uur reageerde de collega, die wist ook niet hoe het kon dat de autoreply niet werkte en noemde het 'een storing'. Nou ik gevraagd of er niet ergens een aanzet-knop was. Dit was volgens hem niet het geval. HIj kon me niet verder helpen omdat het 'een storing' was. Dit kon enkele dagen duren tot deze verholpen was, daarna kon ik het opnieuw proberen. Ik vroeg wat ik in de tussentijd kon gebruiken. Hij had geen tips. Een dag later heb ik weer geprobeerd de 'automatisch bericht (autoreply) op de webmail aan te zetten, weer werkte het niet. Toen zag ik 'geavanceerde instellingen' staan. Hier staat gewoon een 'inschakelen' en 'uitschakelen' knop in! Die aangezet, en toen werkte de autoreply. Dus zelf het probleem opgelost, terwijl die twee medewerkers beide niet wisten wat ze moesten doen en het maar een 'storing' noemden... ZEER SLECHT en frustrerend, na 2 uur voor niets gebeld te hebben...

Dan het wifi probleem. We hebben zeer slecht signaal, wat 3 meter van het modem al wegvalt. Hiervoor hebben we meerdere malen gebeld, om vervolgens te horen te krijgen dat:

-het modem geen tablets, ipads, ipods, iphones etc. ondersteunt en we daarvoor een aparte router moeten aanschaffen. (waarom heb je dan bij ziggo wifi, als 'zogenaamd' niets wordt ondersteund?!)

-het signaal kan niet door ramen, muren, deuren etc. waardoor we buiten geen wifi hebben. Dit slaat ook nergens op omdat de monteur zelf het modem geplaatst heeft. Bellen we dat we bijna geen signaal hebben, zegt de medewerker: "het bereik hoeft ook niet meer dan 3-4 meter te zijn en als er keukenapparatuur tussen zit kan het bereik ook wegvallen." zeg ik dat de monteur zelf het modem geïnstalleerd en geplaatst heeft achter de tv, dat er geen keukenapparatuur tussen zit, maar 1 raam is mevrouw haar antwoord: "het signaal kan ook niet door de tv heen..." schandalig; want de monteur plaatst daar het modem...

-en altijd beginnen de medewerkers met: "trek de stroom van het modem af en wacht 30 seconde.." Dit is het eerste wat ik doe als de wifi weer eens niet werkt....

zo kan ik nog wel even doorgaan... De medewerkers van de klantenservice weten vaak niet wat ze moeten (onkundig); sturen je vervolgens naar een andere medewerker (wordt de haak er brutaal opgegooit!) en je moet standaard een half uur wachten wanneer je naar de klantenservice belt.

ZEER slechte organisatie... redenen genoeg voor mij om over te stappen naar een andere provider.

Jan vogel

Slechte klantenservice, slechte wifi

zo kan ik nog wel even doorgaan... De medewerkers van de klantenservice weten vaak niet wat ze moeten (onkundig); sturen je vervolgens naar een andere medewerker (wordt de haak er brutaal opgegooid!) en je moet standaard een half uur wachten wanneer je naar de klantenservice belt.

Roel

Ontzettend slecht

Zat bij UPC. Dat was al niet super, maar sinds de overgang naar Ziggo is het verschrikkelijk. Heb voor UPC gekozen voor het zenderpakket etc, maar deze zijn nu gewoon weg. Ik moet weer een extra 9,95 per maand gaan betalen voor de zenders die ik voorheen in het pakket had.

100% zekere overstap terug naar KPN! Daar gebeurd deze onzin niet

Tv is een drama

Terug naar analoog dan maar, sinds de fusie is de beeld kwaliteit verschrikkelijk. Blokken, strepen, signaal verlies, zwart beeld als ik een programma pauzeer. Je moet dan zappen om dit te verhelpen, dus de pauzeknop is nutteloos.

WiFi was gelukkig altijd al een ramp, ook bij Upc dat is nog het zelfde :).

h booms
28-04-2015

Wordt er ziggoreinig van: internetverbinding traag , digitale video recorder pre

Bij de overgang van upc naar ziggo veranderde een belofte in een nachtmerrie.Zowel de kwaliteit van het Internet als die van de digitale tv mogelijkheden blijven ver achter bij de beloofde zegeningen ten gevolge van deze fusie.Voor nadere details zie de berichten hierover in deze ervaringen met Ziggo site.

De meeste kan ik onderschrijven.

Ik ben benieuwd of de problemen worden opgelost en ga inmiddels op zoek naar een andere aanbieder.

h booms

Truitje

Wifi valt steeds weg

Sinds UPC en Ziggo samen zijn gegaan per 1/4 valt de Wifi steeds weg en als je weer verbinding wilt maken moet je telkens opnieuw je wachtwoord opnieuw ingeven!

Hiervoor hadden we hier bij UPC zelden last van.

Dit is erg vervelend voor de Kids want die zijn op deze manier snel door hun Internet bundel heen en als ze voor school op de computer bezig zijn valt hij ook regelmatig weg.

Catt

Internet + telefoon

Heb sinds samengaan grote problemen met internet komt meer niet als wel boven de 5 mbps uit inplaats van 60 mbps die ik heb. En op tv terug kijken via de kijk app op de npo app gaat ook niet meer omdat hij steeds gaat haperen (stilstaan dan weer verder enz.) en daar betaal je dan voor alleen het internet en telefonie is al 49,00 euro per maand en dan nog tv royaal en ci+ modules erbij zit je over de 80,00 euro per maand voor de shit die je krijgt. Bel je de helpdesk beginnen ze te zeveren over nieuwe kabels en nieuwe pluggen aanschaffen terwijl die vorig jaar allemaal vernieuwd zijn (geen plastic pluggen) en goede kabels gekocht in de UPC winkel toen nog dus als die niet goed zouden zijn verkopen ze zelf shitzooi. Maar het is begonnen met de fusie daarvoor met alleen upc nooit problemen gehad. Volgende maand zit er een storing op de lijn tussen de bank en ziggo kijken wat ze daar van vinden!

Moet een 1 geven aangezien een 0 niet mogelijk is.

Corne vanden burg
28-04-2015

Ziggo en overstap ander provider

Na weet ik niet hoeveel jaren bij ziggo, eens overgestapt na andere provider.nu zat ik met een probleem, mijn email adres.bijna iedere provider laat dat nog een tijdje doorlopen. Maar bij ziggo krijg je als dank voor je overstap dat ze meteen op de laatste dag van je abo je mailbox ook sluiten.zelfs andere providers geven aan dat ziggo dat ws niet zal doen, maar het tegengestelde is waar.

Als ik kijk wat ik iedere maand betaalde en dat mijn email nu zo wordt beëindigd kan ik alleen zeggen, ziggo dat was eens en nooit meer.zo ga je niet met jarenlange klanten die netjes betaald hebben om

Hillie smits
27-04-2015

Zeer ontevreden na fusie

Met UPC nooit problemen gehad, maar sinds de fusie met Ziggo is de beeldkwaliteit ontzettend slecht. Beeld blijft regelmatig hangen of blokjes. Denk er serieus over om over te stappen

27-04-2015

Geen internet sinds fusie

Ik zat bij UPC en na de fusie met Ziggo is mijn internetverbinding al dagenlang foetsie. Mijn apparatuur verbindt prima met de modem, maar de modem niet met het internet. Klachten via de Facebook pagina van Ziggo worden genegeerd of getrakteerd op standaardverhaaltjes die de ware problematiek negeren en alleen de functie hebben om je weer even bezig te houden. Mijn 4g kosten lopen ondertussen de spuigaten uit.

Bert Ligtenberg
26-04-2015

Slechter na fusie met UPC

Was bijzonder tevreden bij Ziggo. Sinds het samengaan met UPC valt het ons zwaar tegen. Bij geen verbetering stappen we over.

Bobvanherpen
25-04-2015

Slechte kwaliteit en slechte klantenservice

Het beeld is heel slecht. Al maanden is het niet goed. Ik woon in Maastricht en sinds de fusie tussen UPC en ziggo is de kwaliteit zo slecht dat Veronica het niet meer doet door de storing. Op bij a ieder kanaal is de kwaliteit erg slecht en op sommige kanalen zo slecht dat het beeld niet eens meer te volgen is. Als je klachten meld bij hun klantenservice(haha laat me niet lachen) krijg je een stappen plan om het te verhelpen. Ze proberen je te doen geloven dat het probleem binnenshuis is en door jezelf veroorzaakt. Als je dit als reviews leest: doe het niet! Neem deze provider niet in his. Ze liegen over de kwaliteit en zullen je probleem daarna niet meer serieus nemen

Max
25-04-2015

Mooie boel modem van ziggo is kapot donderdag gebeld echter konden ze Geen monteur inplannen wegens get systeem wat niet werkte vandaag Krijg ik te horen dat er Geen monteur beschikbaat is en dat ik tot dinsdag Moet wachten want ze werken niet op koningdag wat een Kut organisatie

25-04-2015

Sinds UPC erbij is gekomen is alleen maar slechter geworden.

Sinds de overname van UPC is het alleen maar slechter geworden. trage internet, bellen en blokkerige beeld kwaliteit. Dan betaal ik nog het duurste abonnement en krijg je dit voor terug. Ik wacht nog een maand en als er niks veranderd is stap ik over naar KPN. ja dan betaal ik wel iets meer voor maar dan heb ik recht op mooi beeld en snelle internet.

Theo Jansen
25-04-2015

Ziggo is na het samen gaan een slechte provider geworden

Heb Pluspakket van Ziggo. Aan de kabel ligt het niet. Heb een Samsung televisie met kaart.

Had voorheen nooit problemen, nu is het op de regionale zenders een en al drama. Hakkelen en stotend komt de info binnen.

Vreemd overigens dat de regionale zender TV West deze problemen niet kent, evenals de reguliere zenders.

Ziggo geeft aan hun trouwe klanten op zaterdag 25-4 op Ziggo kanaal de mogelijkheid om naar diverse concerten in de ZiggoDome te kijken.

Ook hier inferieure kwaliteit van het gebodene, onderbrekingen, hakkelen aan de lopende band.

Wordt tijd om naar een andere provider over te stappen, dit na vele jaren van tevredenheid.

Ziggo zo behandel je je trouwe klanten niet!

Slechte kwaliteit

Sinds overname slechte beeld en internet kwaliteit

Kwaliteit Ziggo

Beste lezers,

Zoals vele hier erger ik me dood aan de houding van Ziggo. Sinds de overname is de tv en internet kwaliteit echt slecht. Strepen/pixels/zender die niet werken/langszaam internet en ga zo maar door.

Aangezien ziggo ons niet serieus neemt gooien we het maar over een andere boeg. We gaan overstappen!

Bij dezen roep ik iedereen op het zelfde te doen!

Kim

Internet verslechterd sinds samenvoeging

Ook hier is sinds de samenvoeging het internet verslechterd. Bij Upc was de wifi in alle ruimtes snel en stabiel, nu valt deze continu uit en is streamen zo goed als onmogelijk tenzij je naast de modem gaat zitten. Tv iswel prima, maar we kijken alleen de standaard kanalen. Weet iemand of er vanuit ziggo wordt gekeken naar een oplossing?

Robin
23-04-2015

Sinds de overname van UPC vreselijk traag internet die vaker uitvalt als werkt. Bij UPC zelden problemen. Tijd om over te stappen.