Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
horizon.tv (tv "kijken" via internet) is echt een lachertje. Verplicht gebruik maken van een browser die silverlight ondersteunt. Dus geen Chrome, of via een smart TV (meestal chrome based).
Via een andere browser: dramatisch! Verbinding valt constant weg. Dat ligt dus niet aan de browser, de ISP of Wifi, maar aan de server van Ziggo. Volgens mij is het al 2016....
heel veel storingen in mn internet ligt er elke keer uit en er moet steeds een ziggo reperateur komen om het te maken.. erg slecht
ik heb in mei Ziggo gebeld om van Vodafone naar Ziggo over te stappen met nummer behoud dit zou gebeuren op 25 juni, er is gezegd dat dit kon en ik moest wachten op mijn nieuwe simkaartje dit deed ik totdat ik maar geen post kreeg. ik heb Ziggo toen opgebeld en kwam er achter dat de aanmelding van overnamen helaas niet gedaan was (een foutje van zijn collega die dit niet doorgegeven had) dit zou met een spoed opdracht geregeld worden en opgelost worden, helaas is het nu 26juni en ik ben al 2 dagen niet bereikbaar en kan niemand bellen wat een probleem is vooral in noot gevallen en is mijn gezegd dat ik maandag maar terug moest bellen en dat ze dan verder kijken maar dat het niet zeker is dat het gelijk opgelost kon worden wat dus inhoud dat ik 3 dagen of meer niet kan bellen of gebeld kan worden wat ik zeer ernstig vind. heb nu het gevoel dat Ziggo niet goed omgaat met zijn klanten vooral omdat er steeds dingen belooft worden maar niet zijn na gekomen en vind het schandalig dat ik na meerdere malen gebeld heb en gezegd wat het probleem is al een aantal dagen uit de lucht ben en krijg te horen dat ze in het weekend niet werken.
Kom je thuis en wil je gezellig even tv kijken heb je ***** weer 180 updates. En dit 3 keer per week. Flikker op met Ziggo. Ik heb een abbo omdat ik gewoon wil kijken en gezeik te hebben! Wat een **** verbinding
Ik ben nu klant van ziggo sinds begin april. Een en al ellende.
Ten eerste was ons pakket 2 weken te laat.
Toen was er een administratieve fout gebeurd waardoor we nogsteeds geen internet en tv konden ontvangen. Hierna waren een hoop zenders niet beschikbaar en moest er een monteur komen om het te maken.
Dan ging alles eindelijk een tijdje goed en toen begon de router na anderhalve maand super warm te worden en het internet zowel op wifi als vaste kabel weg te vallen.
Klantenservice gebeld, kreeg ik iemand aan de lijn die zei dat die me niet kosteloos een andere modem kon geven. Tweede keer gebeld en dan werd er een monteur gestuurd die wel gewoon kosteloos een nieuwe modem heeft geinstalleerd.
En dan vandaag als klap op de vuurpijl een verhoogde rekening zien. Terwijl ik nog in de geadverteerde eerste 3 maanden van 36,95 zit word ik 41,34 aangerekend.
En dan heb ik wel een mailtje gehad, maar dit gaat over een prijsstijging in bellen (wat wij niet gebruiken) en er is weinig informatie te vinden over de prijsstijging van internet en tv.
Nog schandaliger vind ik dat ze op hun website nogsteeds hetzelfde pakket adverteren voor 36,95 p/m voor de eerste 3 maanden.
Ik zou ziggo bij iedereen afraden en zodra ik een andere provider vind ben ik dan ook per direct weg!
18 mei zeg ik mijn abonnement van FOX op bij Ziggo. 2 dagen later krijg ik een bevestigingsmail van Ziggo dat mijn opzegging is verwerkt, per 18 juni heb ik geen Fox Sports meer.Eind mei krijg ik mijn factuur van Ziggo en ik moet vooraf voor de hele maand juni Fox Sports betalen.
Ingelogd bij mijn ziggo, nergens iets te vinden over mijn opzegging.... ben maar gaan bellen met de klantenservice. Daar kreeg ik de bevestiging dat mijn Fox Sports per 18 juni beëindigd zou worden.
Per 18 juni werd inderdaad mijn Fox Sports beëindigd. Nu op 23 juni krijg ik mijn nieuwe factuur van Ziggo, en wat schetst mijn verbazing.. GEEN CORRECTIE VOOR FOX! ! ! Toch maar weer even bellen met Ziggo.. daar krijg ik te horen dat met dat pas in juli kan verwerken, want het systeem kan het niet aan!
LEVEN WE NOG IN DE JAREN 80 DAN?
hoe is het mogelijk dat in deze tijd van automatiseren een bedrijf als Ziggo er 3 maanden over doet om een verandering te verwerken?
Horizon royaal pakket:
Enige wat goed was was de telefoonlijn.
TV : Extra zenders regelmatig weg, opgenomen programmas regelmatig weg.
WIFI: Eensgezinswoning, op 1e en de zolder dramatisch slechte verbindingen.
Klantenservice: Tijdens bellen 2 keer verbinding verbroken, terugbellen ho maar.
Nu bij KPN, wifi razendsnel boven alles werkt.
Gelukkig geen horizonbox
Wel al een 1 jaar steeds weer ber fouten
ze kunnen dit niet oplossen,alhoewel ze zeggen van wel
Slechte wifi Heb een devoloset van 186 euro moeten aanschaffen om op andere plaatsen in huis wifi te kunnen krijgen
Kan wel aan het bellen blijven
Monteurs proberen er het beste van te maken
Hebben of niet voldoende kennis of het kabelnet geeft fouten en is niet aan de tijd aangepast. Technische problemen dus
Al jaren klant van Ziggo (ex-UPC gebied)
Wisselende ervaringen, in het algemeen redelijk tevreden. De Horizon box blijft hun mislukking van de eeuw, hebben de box sinds het is geïntroduceerd. Met de jaren wel verbeterd qua software maar het blijft een traag apparaat.
Internet, gebruik hun modem in bridge modus i.c.m. onze eigen routers. Ziggo modems als standalone routers is gewoon vragen om problemen dus we houden dat mooi gescheiden. Los van hun irritante gewoontes om modems te resetten in de nacht zo nu en dan in de week, stabiel internet. WIj halen de 150 MB in ze volste glorie.
Telefonie, gebruik ik niet, maar wanneer ik het nodig had werkte het.
Heb hier bovenstaande apparatuur en alles is goed ingesteld volgens de helpdesk maar de snelheid blijft bescheten. Ik haal met mijn telefoon (2 weken oude sony xperia x) maar snelheden van 12 mbps en de oude apparaten en telefoons halen max 30 mbps. Ook op de 6 maanden oude smartv lukt het vaak niet om netflix te draaien en dan krijg ik deze geeneens verbonden terwijl netflix op andere apparaten wel werkt.
Heb van ziggo op hun kosten na 5 keer bellen een tp link router gekregen en eerst leek dat enigszins te werken maar helaas lijkt het wel of we steeds mee afgeknepen worden.
BAGGER BAGGER BAGGER en sommige personeel aan de helpdesk schijnen ook niet te weten hoe de apparatuur uberhaupt behoort te functioneren.
Vandaag weer 4 keer gebeld met ziggo en na lang zoeken en resetten en instellingen wijzigen weten ook deze mensen niet wat er kan zijn.
Ik krijg wel netjes op hun kosten een monteur aan huis vrijdag maar ik betwijfel of zij het kunnen oplossen!
Mijn ervaring met Ziggo Horizon: ZEER SLECHT.
Valt voortdurend uit,slecht beeldkwaliteit, onbeschofte klantenservice. Je betaald een hoop geld, maar krijgt er weinig voor terug.
Vanaf volgende week ben ik klant van KPN
Wilde 0verstappen naar kpn omdat het een en al ellende is met de horizon box.Opnames blijven hangen, neemt de helft niet op,geluid valt weg etc, etc.
Door mooie praatjes en een nieuwe aanbieding inclusief nieuwe box weer overstag gegaan.
Er werd mij vertelt dat de problemen nu weg waren aangezien ik de nieuwste box kreeg.
Nou, het is nog erger dan dat het was.
4 horizon boxen gehad, 4 keer een monteur geweest, wat een drama bedrijf.Omdat er nu twee weken voorbij zijn zit ik weer een jaar aan het contract vast.Gebeld maar moet het contract gewoon uitdienen.Dit terwijl ik zeker al 10 jaar klant ben.De Intel chip in de horizonbox is gewoon niet krachtig genoeg, het is echt een drama apparaat.
Het liefst knal ik de box het raam uit, helaas zonde van het geld.Als je belt naar de klantenservice kun je in de tussentijd op je gemak koffiezetten en opdrinken.
Tegen de tijd dat je klaar bent heb je misschien geluk dat je iemand kunt spreken.Echt bizar dat zo'n slecht apparaat op de markt is gebracht.
Zo lang alles werkt, werkt het. Maar als je de klantenservice nodig hebt.. Ziggo heeft goede service niet hoog in het vaandel staan. Ik weet uit ervaringen dat frustraties hoog op kunnen lopen als je werkzaam bent voor een bedrijf waar service niet belangrijk is en je wel klanten te woord moet staan, dus ik geef de telefoniste het voordeel van de twijfel. Ik ga echter een andere provider zoeken. Betaal graag iets meer voor goede service.
Mijn horizon box loopt steeds vast, helpdesk kan geen oplossing vinden, dan moet je een week op een monteur wachten om dit probleem op te lossen,slechte services voor zo'n groot bedrijf.
Onbeschofte klantenservice, ik ga opzeggen!
Ik ben al meer dan 10 jaar klant bij Ziggo, en op zich altijd tevreden geweest over de dienstverlening. Daarom dacht ik, ach ik verhuis "gewoon" mijn huidige abonnement. Geen leuke aanbiedingen, luxe ontvangers, gewoon tegen het zelfde bedrag het zelfde abonnement, maar dan op een ander adres. Op deze manier kan ik ook even kijken of de levering op het nieuwe adres net zo goed is en anders alsnog opzeggen.
Niet dus… Ik verhuis naar voormalig UPC gebied, en omdat de twee providers feitelijk nog steeds twee providers zijn is verhuizen met behoud van het huidige abonnement en apparatuur niet mogelijk. "Achter de schermen" moet er van alles gebeuren, maar daar merk ik als klant niets van hoor...
Ik kan natuurlijk tegen mijn huidige contractvoorwaarden het nieuwe abonnement krijgen (dus geen nieuw jaarcontract o.i.d.), het enige wat verandert is dat de pakketten iets anders heten en... ik ineens 5 Euro per maand meer moet gaan betalen voor hetzelfde abonnement! Hoezo zelfde contractvoorwaarden?
En het is niet mogelijk om bestaande abonnees een korting op de factuur te geven, zodat ze weer het zelfde bedrag gaan betalen als voorheen. Fijn hè, die trouwe klanten. Ik heb de dame vriendelijk bedankt voor de moeite, maar gezegd dat ze mijn verhuizing niet hoeft door te voeren, omdat ik ga opzeggen en een nieuw abonnement bij een andere provider ga nemen (glasvezel). Mijn vraag of de dienstverlening op het nieuwe adres net zo zou zijn als nu hebben jullie bij deze beantwoord.
Vanaf de overstap is het bijna elke dag ellende met on demand. Het aanbod van Ziggo zelf is al te belachelijk voor woorden voor wat ze maandelijks vragen, dus maar film1 en HBO erbij genomen.
De interface van on demand is ook een lachertje. Niets, maar dan ook NIETS is nuttig ingedeeld. Voordat je iets gevonden hebt om te kijken is de avond al half voorbij.
En dan komt de grootste bron van alle ergernis..... Je bent net lekker aan het kijken en dan is het beeld ineens weg en komt de boodschap dat on demand tijdelijk niet beschikbaar is. Dus opnieuw en jawel.....voor 10 minuten gaat de show verder. Totdat het weer fout gaat.
Als ze daar bij Ziggo nou eens al dat geld zouden stoppen in de kwaliteit in plaats van de aandeelhouders en directie te belonen voor......juist; helemaal niks.....
Het monopolie op de kabel zou vrijgegeven moeten worden. Dat zou voor iedereen een verademing zijn.
Maar ik ben al op zoek naar goede alternatieven. Dan kan ik die arrogante Ziggo kneuzen vaarwel zeggen.
Verbinding valt steeds weg, van alles geprobeerd ook met de helpdesk. Moet steeds opnieuw verbinding maken.
Waardeloos echt waardeloos. Jammer dat ik niet veel keus heb in IJmuiden. Maar ga toch over naar Online daarmee had ik tenminste goed bereik wel wat minder snel maar het werkt tenminste.
maanden lang ergennis met de mediaboxen de ene dag doet ie het en een paar uur later bij over haan naar een andere kanaal dan doet hij het niet. Resetten help soms. Zo ook met de extra box. een woord waardeloos. Met de extra box moet je soms een paar dagen uitzetten dan doe hij een paar uren. Ik heb alle beschrijvingen van ziggo door lopen en ook de topic 's Ook zijn nieuwe kabels geplaatst door een monteur. Ik had voorheen bijna geen probleem gehad in Drenthe.Ik ben verhuisd naar Rotterdam hier begon de ellende.
Dit is gewoon triest dat dit gebeurd. Ongelofelijk veel mensen hebben er last van "traag internet". Ik krijg maar 13/10mb/s van de 150/20mb/s die ik hoor te krijgen. Er was iets van 2 maanden geleden nog iemand langs geweest om het internet te fixen. Hij zei dat alles weer werkte.... Nou niet dus.
Naar mijn mening is dit te triest voor woorden!
(Voor dat mensen gaan reageren dat het aan mijn apparaten of iets ligt of modem/router Nee dat is het niet ik heb het op 10+ apparaten getest en allemaal hetzelfde verhaal.)