Vunzie
18-06-2016

Een hoop geld voor een hoop ellende

Vanaf de overstap is het bijna elke dag ellende met on demand. Het aanbod van Ziggo zelf is al te belachelijk voor woorden voor wat ze maandelijks vragen, dus maar film1 en HBO erbij genomen.

De interface van on demand is ook een lachertje. Niets, maar dan ook NIETS is nuttig ingedeeld. Voordat je iets gevonden hebt om te kijken is de avond al half voorbij.

En dan komt de grootste bron van alle ergernis..... Je bent net lekker aan het kijken en dan is het beeld ineens weg en komt de boodschap dat on demand tijdelijk niet beschikbaar is. Dus opnieuw en jawel.....voor 10 minuten gaat de show verder. Totdat het weer fout gaat.

Als ze daar bij Ziggo nou eens al dat geld zouden stoppen in de kwaliteit in plaats van de aandeelhouders en directie te belonen voor......juist; helemaal niks.....

Het monopolie op de kabel zou vrijgegeven moeten worden. Dat zou voor iedereen een verademing zijn.

Maar ik ben al op zoek naar goede alternatieven. Dan kan ik die arrogante Ziggo kneuzen vaarwel zeggen.

Gerard
18-06-2016

Verbinding valt weg

Verbinding valt steeds weg, van alles geprobeerd ook met de helpdesk. Moet steeds opnieuw verbinding maken.

Waardeloos echt waardeloos. Jammer dat ik niet veel keus heb in IJmuiden. Maar ga toch over naar Online daarmee had ik tenminste goed bereik wel wat minder snel maar het werkt tenminste.

Frank
17-06-2016

Horizonbox slechter dan slecht

maanden lang ergennis met de mediaboxen de ene dag doet ie het en een paar uur later bij over haan naar een andere kanaal dan doet hij het niet. Resetten help soms. Zo ook met de extra box. een woord waardeloos. Met de extra box moet je soms een paar dagen uitzetten dan doe hij een paar uren. Ik heb alle beschrijvingen van ziggo door lopen en ook de topic 's Ook zijn nieuwe kabels geplaatst door een monteur. Ik had voorheen bijna geen probleem gehad in Drenthe.Ik ben verhuisd naar Rotterdam hier begon de ellende.

Samuël

Zeer traag internet!

Dit is gewoon triest dat dit gebeurd. Ongelofelijk veel mensen hebben er last van "traag internet". Ik krijg maar 13/10mb/s van de 150/20mb/s die ik hoor te krijgen. Er was iets van 2 maanden geleden nog iemand langs geweest om het internet te fixen. Hij zei dat alles weer werkte.... Nou niet dus.

Naar mijn mening is dit te triest voor woorden!

(Voor dat mensen gaan reageren dat het aan mijn apparaten of iets ligt of modem/router Nee dat is het niet ik heb het op 10+ apparaten getest en allemaal hetzelfde verhaal.)

Wensing
16-06-2016

Horizon en vaste telefonie een dram

Wij zijn heel lang klant van upc/ziggo. Vanaf het begin van horizon hebben wij deze box in huis, tijd gaat snel maar dan denk ik aan 6 misschien wel 7 jaar. De vaste telefoon loopt vanaf dat moment ook via de horizonbox en vanaf dat moment zijn er geregeld problemen. Problemen die ze heel goed kennen bij upc/ziggo want toen is me al eens verteld dat ze ervan wisten maar dat eraan gewerkt wordt en dat doen ze volgens zeggen nog steeds.

Wat is het probleem als wij gebeld worden kunnen wij iedereen verstaan maar de beller kan ons niet verstaan. Met de box resetten, van de stroom af, is het weer opgelost alleen weet je nooit voor hoelang, 1 uur, 1 dag, 1 week en ja we hebben zelfs een paar maanden geen problemen gehad maar dan ineens ja daar is het weer.

Vorige week was ik het resetten weer zat en voor de zoveelste keer maar weer eens gebeld. Komen ze zoals altijd met het voorstel van een nieuwe box, zo de klant is weer even uit de picture maar dat is al vaker gebeurd en dat was geen oplossing dus nee dat wordt het niet maar uw huidige box staat er al 4 jaar in de nieuwe is dat opgelost. Geen vertrouwen in maar er zou een monteur bijkomen die ook alles ging doormeten. Afspraak op vrijdagmorgen was ik tot half 1 thuis komt de monteur dus om kwart voor 12 geen tijd meer en ja de monteur wist het zeker met een nieuwe box alles opgelost. Ik boos want dat geloofde ik niet en zo zonde van mijn vrije ochtend.

Maar goed box is geleverd, alles opnieuw aangesloten, dat was het probleem niet gisteren werkte het maar helaas vandaag weer problemen met de telefoon.

Dit probleem zit niet in een nieuwe of oude box maar ergens in een of andere kast buiten ons huis maar er is volgens mij niemand bij ziggo die dat wil geloven.

Probleem zou met een nieuwe box apart voor bellen opgelost moeten zijn, dus weer moet ik alles opnieuw gaan nstalleren heb er totaal geen vertrouwen in.

Dus bij deze mensen bij de ziggo na 6 jaar gehannes met hetzelfde probleem ben ik het echt zo ontzettend zat ik geef jullie met deze box die nu gaat komen nog 1 kans maar gevoelsmatig zal mijn volgende telefoontje gaan over het opzeggen van mijn contract.

Dan maar even lastig met verandering van e-mailadres wat tot nu toe de reden was om het nogmaals maar te proberen.

Erik

IPhone 6 doet communiceert niet met ziggo router

Zes maanden geleden een Iphone 6 aangeschaft, ziggo was al in huis. Met de bekende routers op de Horizonbox en in de inkomende verdeler van de meterkast.

Bekend euvel dat de horizonbox router uit moet staan om niet met de andere router in gedrang te komen.

Een huishouden met twee tabs, Samsung edge, iphone 4 en iphone 5. Allen geen last van de haperingen van de router, behalve die van mij. een drama, heb maar gewoon de bundel op gemaakt elke maand 4g in je eigen huis...

Uiteraard meerdere keren met Ziggo gebeld, kansloos.

Ben zelf niet heel technisch maar op zolder de oude Linksys router erbij gepakt en deze ertussen geplaatst. En dus verholpen. Antwoordt van Ziggo? Is ons niet bekend meneer ligt aan uw telefoon, ja dag....

Ziggo

Waardeloos service en verbinding

Ik heb sinds de afgelopen 2 maanden Ziggo bij thuis en er is tot nu geen enkele dag geweest waar de internet en TV hebt voor een keer goed gewerkt. Na meer dan 25 euro betalen voor de waardeloos klanten service nummer hebt voor ziggo nog niet gelukt dit probleem met kabels te herstellen. Iedereen die dit leest a.u.b. blijft af van Ziggo. Je betaalt gewoon elke maand voor niks.

Ik stap over volgende maand.

Kimkimkim
16-06-2016

Niks werkt normaal sinds overname ziggo

Al 10 jaar tevreden klant van UPC geweest, sinds de overname van Ziggo niks meer van over ! Bijna Elke avond is de WiFi verschrikkelijk traag ! Horizon box loopt eeuwig vast , elke keer resetten wordt ook vervelend nu ! En nu een email sturen met werkzaamheden :dat je 5 dagen lang last kan hebben van storingen met tv, internet en bellen vanaf 6.00 tot 17:00.

Nu het mooiste het wordt vanaf deze maand ook nog eens duurder ! K ga overstappen deze trouwe kant geeft het op ! Een keer storing oke, maar regelmatig gezeur ! Het is 2016 !

Steven
15-06-2016

Onbeschofte telefonist anderhalf jaar na verhuizing

Ik ben anderhalf jaar geleden verhuisd. In mijn oude huis had ik kabel van UPC. Dit is na mijn verhuizen veranderd in Ziggo. Blijkbaar is de wijziging van mijn verhuizen niet goed doorgekomen, want onlangs werd ik gebeld door Ziggo dat er nog een rekening openstaat. Ik probeerde uit te leggen hoe het zat, maar ik moest het oplossen omdat het nog op mijn naam staat.

Prima, dus ik vroeg wat ik moest doen. Meneer vertelde me dat ik maar in moest loggen op mijnziggo.nl. Ik ben nooit klant geweest bij Ziggo dus ik had geen inlog. Ik heb het uiteindelijk allemaal zelf opgelost (met de bewoners van mijn oude huis), maar de man die mij belde namens Ziggo was zo onbehulpzaam, echt genant. Ik heb dus nooit een abonnement bij Ziggo gehad, maar ik zal dit na deze behandeling ook nooit doen.

Johannes
15-06-2016

Wat vreselijk als je 1200 belt bij Ziggo,Het is een doolhof en slecht voor je bloeddruk.

groet Johannes

Franc

Waardeloze Horizon box

Sinds maart april de Horizon box genomen omdat wij nog een oude pakket hadden, moesten wel nu meer per maand betalen maar dat weegt niet op tegen de voordelen (dachten wij).

Monteur alles aangesloten en dit heeft zo'n halve dag gewerkt tot 's avonds. Toen hadden wij alleen geluid maar geen beeld. Klantenservice gebeld en van alles uitgeprobeerd. Zonder resultaat, moest weer een monteur komen. Wordt de week erop ( het was donderdag), ging echt niet anders. Vervolgens zelf 2 dagen later nog eens geprobeerd, en jawel hoor hij doet het!

Aangezien wij een Smart tv hebben gebruiken wij de box niet vaak.

Afgelopen zaterdag weer eens aanzetten en wat nu:

Alleen geluid en geen beeld. Probleem weer voorgelegd bij Ziggo via Twitter en email. Inmiddels nog geen oplossing. Google maar eens en je ziet veel problemen met de box.

Veel mensen gebruiken dan een HDMI switch. Bij de een is het een oplossing voor de andere niet. Dus ik ook maar een HDMI switch gekocht en uitgeprobeerd, maar zonder succes.

Nu krijg ik vanavond van Ziggo te horen dat ze het probleem niet kunnen oplossen. Is toch te gek voor woorden.

De Horizon box wordt gemaakt door Samsung en ik heb een Samsung tv die HDCP ondersteunt. Hoe gek kan het zijn.

morgen eens met Samsung gaan chatten, kijken of zij een oplossing kunnen bieden. Het is 2016! Kom op!

Paul

Niets dan lof

In het verleden (al vanaf heb begin lid) nooit problemen gehad. Sinds de fusie veel kinder ziektes maar de helpdesk is zeer goed in mijn ogen.Ik wordt keurig te woord gestaan, ze komen hun afspraken altijd na en helpen mij keurig op weg.

Ziggo kan bij mij een potje breken, en ik vertrouw erop dat de kinderziektes met de tijd wel genezen.

Lee
14-06-2016

Sinds overname van UPC naar Ziggo heb ik alleen maar problemen met internet en mijn televisie. Voorheen nooit problemen gehad bij UPC.

Ik betaal altijd tegen einde v/d maand netjes.

Volgens Ziggo heb ik 4 mei een betalingsherrinering gehad maar had al rond 27April betaald en volgens hun was het 2mei binnen. Vervolgens zie ik op mijn factuur staan dat ik €25 herinneringskosten moet bijbetalen. Ik heb dit nog nooit bij UPC gehad en voorheen zat ik bij KPN en daar heb ik deze BS ook nooit meegemaakt.

Ik vind dit gewoon zware oplichterij en ga weer overstappen naar KPN aangezien deze gasten UPC al hebben overgenomen, HELAAS.

Vind het jammer dat UPC is overgenomen door zo'n waardeloos bedrijf.

Elzinga

Puinhoop

Na bijna 20 jaar UPC abonnee overgang naar Ziggo. Nooit iets aan de hand, totdat we afgelopen zaterdag ons contract bij Ziggo verlengden. Vanaf die dag totaal geen tv meer. Aantal malen gebeld maar ondanks beloftes geen tv. Dag later nog geen tv, weer bellen en weer beloftes. Tijdens het laatste telefoontje op die dag gezegd dat als ik weer moest bellen ik belde om alles op te zeggen. Tot onze verbazing s'avonds toch tv. Eind goed, al goed dachten we tot de dag er op weer geen tv. Heb gebeld en alle abonnementen opgezegd. Deze jarenlange klant zien ze nooit weer bij Ziggo.

Taco
13-06-2016

wifi blijft wegvallen

slechte service

12-06-2016

Slechte klantenservice

na verhuizing alles aangesloten, maar ww. werkt niet, Na Na lang bellen eindelijk iemand aan de lijn die er gewoon geen verstand van heeft. Kan pas eind volgende week een monteur langssturen ( EK!). Overstappen naar Ziggo is simpel, contact beeindigen een groot probleem.

Bas
11-06-2016

Horizon

Waardeloos gebeuren.

Slecht beeld etc etc

Ontevreden
09-06-2016

Ziggo

slecht bereik van wifi duurt erg lang voor berichten verstuurd worden valt ook regelmatig weg, afstand bediening van de horizon box geageerd heel traag, dus snel maar weer terug naar kpn daar nooit problemen mee gehad.

Kyrill
09-06-2016

Best prima. Soms.

De geleverde diensten zijn meestal wel naar behoren. Zolang de klantenservice er niet aan tepas moet komen is wel een prima bedrijf. Helaas is de klantenservice nergens van op de hoogte en heeft over het algemeen zeer weinig kennis van producten. De afgelopen 2 jaar heb ik ze zo'n 4 keer moeten bellen en elke keer is het weer hetzelfde drama. Helaas is ziggo de enige die hoge internetsnelheden aanbied anders was ik al lang weggeweest.

Jac
08-06-2016

Horizonbox

Sinds april zijn wij klant bij Ziggo, en ik heb denk ik al zo'n 12 keer aan de lijn gehang gehangen, ze waren behulpzaam, dat dan weer wel, maar de horizon is echt waardeloos! Ik betaal voor ondemand maar die doet het vaker wel dan niet. Ben er nu zo klaar mee dat ik op wil zeggen maar heb een abonnement voor een jaar...ja ze willen weer een monteur langs sturen maar die kan niet op zaterdag komen, althans de eerste 3 weken niet, nou ik ga voor een monteur dus echt geen dag vrij nemen. Ik heb ze gezegd dat ik mijn rechtbijstand gaat inschakelen, ik wil weer terug naar KPN!