Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Inmiddels 18 maanden bezig met fatsoenlijk internet. 5 ziggo zzp vrije jongens ( nooit vrouw) monteurs over de vloer gehad. Lezen eerdere klachten niet en steeds andere diagnose en uiteindelijk werkt het weer niet tot nauwelijks. Daarnaast bieden zij hun eigen services aan tegen betaling en laten 06 nr achter met hun eigen bedrijfje. Echt schandalig dat wij hiervoor zo een hoog abonnementsprijs betalen. schaam je ogen uit je kop, ziggo!
Je kent ze wel, de brief dat er binnenkort onderhoud aan het netwerk is. Meestal de start van ellende. Vanaf dat moment werkt mijn Horizon niet naar behoren. Van het 1 op andere moment valt het signaal weg. Herstarten werk meestal maar erg vervelend als je zit te kijken. Ziggo maar weer eens gebeld ( begin dit jaar is er een Ziggo monteur gekomen en die heeft alles nagelopen en kabelverbindingen aangepast). Na 10 minute in de wacht (waarom zou het altijd zo druk zijn bij Ziggo?) een medewerker aan de lijn die uiteraard weer begint over de bekabeling. Ik geef aan dat die prima is. Hij geeft aan dat ik een kabel moet plaatsen tussen de Horizon en de plek waar het signaal binnenkomt. Als ik aangeef dat dit 18 meter is en ik het raar vind om zoveel kabel te moeten kopen voor een test geeft hij aan dat dit de enige manier is om te bepalen of het aan mijn bekabeling ligt. Zucht. Vraag waneer mijn overeenkomst verlopen is. Gelukkig blijkt dit het geval. Ga op zoek naar een andere provider. Ik wordt zo doodziek van ZIGGO.
Helpdesk is een loterij. 7 Keer bellen over hetzelfde internetmodemprobleem, 7 keer lange wachttijd bij doorverbinden met als resultaat een ondeskundig antwoord wat het niet oplost. 8e Keer iemand getroffen met kennis en had het probleem al opgelost voordat ik mijn uitleg had afgerond (binnen 30 seconden. hij las de info van m'n eerdere telefoontjes).
De leenapparatuur is werkelijk de allergoedkoopste troep die gemaakt wordt. Modems met hele oude achterhaalde chipsets. Onveilige firmware omdat kwetsbaarheden verschrikkelijk laat, of helemaal nooit, gepatched worden. Aangepaste firmware waarin opties opzettelijk onbruikbaar zijn gemaakt om er geen support op te hoeven geven (router-IP, DNS -servers, bridge-mode, IP4IP6, etc.).
Zeeeer vaak "onderhoud" aan het netwerk waarbij de verbinding "kan" wegvallen, wat doorgaans ook gebeurt maar de modems komen pas na een handmatige reset weer online.
Veel router-modems zijn zo gelimiteerd dat ze niet meer in deze tijd passen. Lopen vast met veel internetverkeer (gamen, torrents, streaming, etc.)
Modems zijn zo goedkoop dat het Ziggo's eerste oplossing is voor ieder probleem. Wegvallen? Slechte Wifi? Wordt erg warm? Stroomadapter stuk? We sturen wel een nieuwe modem. Heb er intussen 6 verschillende liggen waarvan 5 met router die allemaal niet deugen en 1 (de oudste) zonder router die nog steeds draait, op de stroomadapter van een van die nieuwere.
Zelfde verhaal met mediaboxen. Smartcard te lang niet gebruikt en blijkt dan te verlopen. Nieuwe kaart wordt niet verstrekt. Wel compleet nieuwe mediabox waar kaart bij zit. Activatieprobleem door adreswijziging. Andere kaart nodig. Sturen dan maar weer een box met kaart zodat ik intussen 3 mediaboxen heb waarvan 1 met normaal werkende kaart en 2 extra kaartjes die "onbruikbaar" zijn, omdat verlopen, maar die door de juiste helpdeskmedewerker gewoon zonder probleem geactiveerd konden worden. Dus nu 3 boxen en maar 1 TV.
Om allerlei andere problemen te compenseren kreeg ik 1 maand, gratis, extra TV zenders. Nu kijk ik maar zelden TV maar ja, ze bieden het aan. De hele maand geen TV gezien, maar goed, het kost me toch niks. Althans, nog niet. De maand was om en er wordt prompt 11 euro-nog-wat in rekening gebracht omdat het automatisch verlengt wordt.
Waarom dan nog steeds Ziggo? Bij gebrek aan een telefoonlijn en glasvezel niet leverbaar blijft er weinig anders over. Gelukkig staat er een verhuizing in de planning en is de beschikbaarheid van providers een argument om ergens wel of niet te gaan wonen want Ziggo gaat het echt niet meer worden.
Zakelijk overgestapt naar ziggo. telefonisch afgesproken full service geen omkijken naar. NIET DUS>>>>> kabel moest nog gelegd worden ok netjes gebeurd sneller als verwacht werd. top. monteur komt langs hangt alleen modem op. dus reclame van radio dat monteur pas weggaat als alles functioneert is een leugen. nummerbehoud 1 groot drama. al anderhalve maand mee bezig. het meest waardeloze vind ik nog dat je niet geinformeerd word. moet telkens maar weer bellen om te vragen of alles nog goed gaat en dan word er pas weer actie ondernomen word heel veel beloofd maar niks nagekomen. Als ik alles van te voren had geweten was ik niet overgestapt.
Onze mediabox is net voor de kerstdagen/ de dag voor de schoolvakantie kapot gegaan. Vrijdag met ziggo gebeld, de nieuwe komt op z'n vroegst volgende week donderdag. Geen tv, geen Netflix, kids kijken bijna nooit behalve in de vakantie tv en hadden zich er extra op verheugd nu rondom de kerstdagen. En heel toevallig, lijkt bijna met opzet aangezien ik van nog iemand in onze straat weet die hetzelfde probleem heeft. Wij gaan overstappen!
Neem nooit Ziggo want je zult geen internet hebben. 2 min af, 2 min aan. Terwijl ik dit typ heb ik al 2 keer zonder verbinding gezeten. Van alles geprobeerd maar niets mocht baten. Ziggo ook al tig keer gebeld en elke keer schijnt het opgelost te zijn, maar dat duurt nooit lang. Dus wil je gewoon internet, kies geen ziggo!
Het is gegarandeerd wifi - onder voorwaarden! De monteur geeft u een advies hoe u wifi storingsvrij zou kunnen aanleggen. (Alles bekabelen door betonnen vloer heen en 2 Unifi accespoints op 1 gang voor de zolderverdieping. Ziggo doet niet dat bekabelen uitvoeren.) Doen al moeilijk over extra powerline extenders omdat dat niet gratis kan. Dat was ook niet onze vraag, onze vraag was goed wifi aanleggen ongeacht extra kosten.
De medewerker heeft gewoon opgehangen terwijl ik stap voor stap wou weten wat ik met te hoge factuur verder moet doen. Heel onvriendelijk! Het gebeurd gewoon met elke keer bellen met Ziggo. Heb zelf in een callcenter gewerkt en weet zeker dat wat ze daar doen is geen service!
Verschrikkelijke verbining, ping hoger dan de mount everest. Maken beloftes van glasvezel om vervolgens een maand later te zeggen dat dat niet nodig is omdat "Ons internet het beste van nederland is" Hier zit ik dan met kabelinternet en een gemmidelde ping van 1500, toekijkend hoe elke actie dat ik onderneem een seconde later pas geregistreerd wordt. Waardeloos Bedrijf, ik raad aan om iets te zoeken met een minimale respect tegenover zijn klanten
Let op! Vraag alles zwart op wit! Wat aan de telefoon gezegd wordt, wordt niet nagestreefd. Overstap wordt niet geregeld en termijn bedragen kloppen niet. Goed opletten dus!
Zitten va 12 uur op monteur te wachten, paar keer gebeld,moest de hond uitlaten, aan de overkant, ze zouden sms en bellen dus ff snel lopen, binnen 5 minuten terug. Zie busje wegrijden en er ligt briefje in de bus, kassa 35 euro betalen omdat er niemand thuis was, niet gebeld of sms. Auto staat er alle verlichting brand, wat een hufter. Gebeld, jammer nieuwe afspraak maken, ze kunner er niets aan doendeze mensen brengen het slechtste in je boven. En de tv doet het al maanden slecht, valt uit, hd niet te ontvangen, etc.wij gaan uiteraard Zigge opzeggen en klacht indienen, waar ze vast ook niks mee doen. Ik raad iederen afmet Ziggo in zee te gaan
Ik wil graag mijn ervaringen delen van Ziggo om andere mensen frustraties te besparen die ze bij ziggo ondervinden als ze daar mee in zee gaan. Mijn internet valt regelmatig weg en is 10 keer per dag waanzinnig traag . Heb meer dan 20 keer contact gehad met Ziggo en steeds alleen maar mooie praatjes en beloftes dat ze het gaan oplossen en tot op heden word het alleen maar erger. Drie keer is er een monteur langs geweest en kan er niets aan doen. Ik sta met mijn rug tegen de muur want omdat ik in een schuldsanering zit kan ik niet overstappen naar een andere provider en moet ik nog twee jaar bij ziggo blijven tot grote frustratie want dit is waardeloos. Het heeft mij ook al meer dan 1000 euro gekost door oa een nieuwe laptop te kopen om te kijken of het daar aan zou liggen, 1 keer een particulier bedrijf ingeschakeld , allemaal tevergeefs. Ik gebruik geen wiffie maar alleen via de kabel. Alles kabels en kastjes zijn vernieuwd en ben radeloos en machteloos.
Nou kijk dit is mijn mening. Soms wil ik is een keer gamen met mijn vrienden, super leuk maar 9 van de 10 x werkt ziggo gwn niet zodra er 2 apparaten op de wifi aangesloten zijn werkt heel die tering wifi niet, dus als je een gamer bent word dan maar geen lid van ziggo wil je niet elke keer boos worden, en ook als je nooit spelletjes speelt word geen lid. Zelfs met youtube filmpjes kijken werkt hij zo af en toe niet gewoon schlecht een ook nog eens duurder als de meeste providers
Just moved from Bangladesh, we had 1MBps internet, costs me 6Euro. Now I live in Amsterdam West, had no idea about which provider to choose, trapped with Ziggo, costs me 39.95 Euro, get 500Kbps on average.
De mediablog horizon valt vel te vaak uit! Normaal tv kijken is niet mogelijk, on demand niet en opnemen niet. Wacht op update die alles zou moeten verhelpen. Kabels gecheckt, signaal is goed als de mediator het doet. Verwacht voor het geld goede spullen en altijd werkende tv. Internet en. Telefoon is okay.
Ziggo totaal pakket sinds jaren. Helaas moet ik vast stellen dat Ziggo te vaak allerlei kuren vertoond. Slecht internet, problemen met router (reeds de derde) Horizon mediabox vertoon kuren. C1 cards die opeen s niet meer werken daar niet meer ondersteunt (UPC /Ziggo). Ik denk dat ik maar eens een ander kabelaar ga zoeken.
Waarom kan je niet met 1 klik op de titel van een film de inhoud en de hoofdrolspelers zien? Nu moet je steeds verder het menu in. Op de tv is het ook niet mogelijk omdat er bij Ziggo voor is gekozen. Slechte keuze denk ik nog steeds
IK ben vandaag geblokkeerd door Ziggo omdat zij dachten dat de inlog pagina van mijn webmail server een phishing pagina is. Dit is totaal ten onrechte. Nu willen ze dat ik een virus scanner over mijn server haal wat ik al gedaan heb en dan een mail naar ze stuur. maar ik kan geen mail sturen want ik heb geen Internet. Als ik ze daar op wijs dan moet ik maar een andere manier vinden om een email te sturen maar mijn uitgaande email server staat bij mij thuis en is geblokkeerd. Dus ook mijn webmail kan ik niet gebruiken. Als ik dan boos wordt omdat ze mij in een hoek drukken en mij geen mogelijkheid bieden om er uit te komen dan willen ze mij niet meer helpen. Dus mij eerst in de hoek drukken vanwege hun eigen fout en als ik dan boos wordt daardoor mij niet meer helpen. Wat is dit voor bedrijf. Dits bedrijf is helemaal niets waard.
Waardeloos, echt gewoon Waardeloos, Wij hebben nu sinds kort Ziggo en we hebben er zoveel spijt van, er is zoveel beloofd wat niet is waargemaakt, een Netlix aflevering van 20 minuten duurt 40 minuten omdat hij de héle tijd vastloopt, de WiFi is zo slecht dat we in de kamer ernaast niet eens bereik hebben, de Mediabox werkt traag, als je ergens op klikt reageert ie pas na 5 seconden-_- Echt, Waardeloos! Niet overstappen!
Waren wij maar nooit overgestapt. Sinds 2 maanden Ziggo internet en tv maar echt waardeloos. Je kan beter geen internet hebben en tv. Mediabox loopt regelmatig vast. Je kan niet eens de tv gids bekijken en programma's terug kijken. En met het internet idem dito ook zo behoorlijk slecht. Valt bijna altijd weg. Het is verschrikkelijk dit en behoorlijk veel spijt dat wij klant zijn bij ziggo!