Joepie
12-12-2017

Te vaak problemen

Ziggo totaal pakket sinds jaren. Helaas moet ik vast stellen dat Ziggo te vaak allerlei kuren vertoond. Slecht internet, problemen met router (reeds de derde) Horizon mediabox vertoon kuren. C1 cards die opeen s niet meer werken daar niet meer ondersteunt (UPC /Ziggo). Ik denk dat ik maar eens een ander kabelaar ga zoeken.

Anita
11-12-2017

Ziggo app

Waarom kan je niet met 1 klik op de titel van een film de inhoud en de hoofdrolspelers zien? Nu moet je steeds verder het menu in. Op de tv is het ook niet mogelijk omdat er bij Ziggo voor is gekozen. Slechte keuze denk ik nog steeds

11-12-2017

Dit bedrijf zet mij klem vanwege een fout die zij zelf hebben gemaakaaktt

IK ben vandaag geblokkeerd door Ziggo omdat zij dachten dat de inlog pagina van mijn webmail server een phishing pagina is. Dit is totaal ten onrechte. Nu willen ze dat ik een virus scanner over mijn server haal wat ik al gedaan heb en dan een mail naar ze stuur. maar ik kan geen mail sturen want ik heb geen Internet. Als ik ze daar op wijs dan moet ik maar een andere manier vinden om een email te sturen maar mijn uitgaande email server staat bij mij thuis en is geblokkeerd. Dus ook mijn webmail kan ik niet gebruiken. Als ik dan boos wordt omdat ze mij in een hoek drukken en mij geen mogelijkheid bieden om er uit te komen dan willen ze mij niet meer helpen. Dus mij eerst in de hoek drukken vanwege hun eigen fout en als ik dan boos wordt daardoor mij niet meer helpen. Wat is dit voor bedrijf. Dits bedrijf is helemaal niets waard.

Nathan
10-12-2017

Loopt alleen maar vast

Waardeloos, echt gewoon Waardeloos, Wij hebben nu sinds kort Ziggo en we hebben er zoveel spijt van, er is zoveel beloofd wat niet is waargemaakt, een Netlix aflevering van 20 minuten duurt 40 minuten omdat hij de héle tijd vastloopt, de WiFi is zo slecht dat we in de kamer ernaast niet eens bereik hebben, de Mediabox werkt traag, als je ergens op klikt reageert ie pas na 5 seconden-_- Echt, Waardeloos! Niet overstappen!

Ginger
10-12-2017

Ziggo internet en tv

Waren wij maar nooit overgestapt. Sinds 2 maanden Ziggo internet en tv maar echt waardeloos. Je kan beter geen internet hebben en tv. Mediabox loopt regelmatig vast. Je kan niet eens de tv gids bekijken en programma's terug kijken. En met het internet idem dito ook zo behoorlijk slecht. Valt bijna altijd weg. Het is verschrikkelijk dit en behoorlijk veel spijt dat wij klant zijn bij ziggo!

Diederik
09-12-2017

Ziggo hoort geen naam te hebben in NL

Ze moeten zich hun ogen uit hun kop schame n. wat een belachlijke klanten service die je letterlijk voor loopt te liegen. bij mij aan het verkeerde adres toevallig. Verhuizing van mijn oma gedaan en alles aangesloten. Blijkt dat de vaste telefoon lijn niet functioneerd wat van essentieel belang is omdat haar persoonlijk alarm eraan verbonden zit! Dus Ziggo had al geregeld dat er binnen 4 uur een monteur geregeld zou worden. 5 uur later gebeld, word er verteld dat de afspraak voor over 3 weken gepland staat?!?! hoe dan?! ik heb hier geen goed woord voor over. ronduit schandalig!

Cansper

ZO SLECHT!

Vreselijk slecht de internet valt de hele tijd uit sochtends vroeg tot savonds laat ligt de internet eruit. Ik ben een gamer en heb een kanaal ik heb de internet echt nodig. De internet is ruk bij Ziggo pure pure stront, heel erg teleurstellend. EN daarvoor betaal je het beste pakket van ziggo heel jammer dit.

Wesley
09-12-2017

Wat is dit bedrijf naar de afgrond gezakt

7 jaar trouwe klant geweest van Ziggo. Super tevreden tot de afgelopen 2 jaar. 3 verschillende Horizon boxen gekregen, de ene nog slechter dan de andere. NIet opnemen, haperen. Het wifi signaal is ook elke dag anders. Nadat er klaar mee was heb ik weer een klacht ingediend, ze zouden voor de laaste keer een nieuwe Horizon box sturen, ik heb aangegeven dat ik nu naar 2 jaar storingen niet meer betaald tot het opgelost is. Ik de nieuwe box ontvangen en het lijkt erop dat het verbeterd is. Dezelfde dag krijgt ik een brief met een aanmaning waarin geschreven werd dat ik nu moest betalen en anders afgesloten zou worden. Alle jaren uiteraard netjes betaald. ik direct gebeld en het verhaal uitgelegd. Ik heb gezegd dat als deze box nu 2 weken werk ik direct de kosten betaald. Dit was niet mogelijk, ik heb hierop aangeven dat ik hem dan nu gaat betalen maar ook direct opzegt. Dit was natuurlijk niet de bedoeling dus stelden ze me voor om een half jaar een korting te geven van 30 per maand. Als ik hiermee akkoord gaat moest ik wel een jaar bijtekenen. Zijn ze nu echt achterlijk daar? Wat een zooitje is het geworden sinds UPC erbij is gekomen, zo Vodafone erbij en hebben we de 3 musketiers op een rij.

08-12-2017

Modem kwijt bij retour zending kosten voor klant

Defecte modem Retour gestuurd is deze niet aangekomen nu wil Ziggo niet vergoeden . Bekend probleem zo te zien . WAt een slechte service!

Sjoerd

Bezoek monteur

Sinds de mediabox gekregen, en nieuw modem steeds problemen met stabiele ontvangst en mediabox steeds online. Monteur volgens afspraak bezoek gebracht alles getest nieuwe aansluiting in woonkamer en in meterkast , nieuwe aansluitingen en versterker geplaatst tot op heden werkt alles naar behoren. Gratis service, advies was wel van de monteur dat te weinig mensen gebruik maken van de gratis monteur. En dat veel problemen ontstaan door oude kabels en aansluitingen.

Sjeng

Goedkoop blijkt duurkoop

Overgestapt van TV Extra naar Movies en series XL omdat dit €2,- per maand goedkoper zou zijn.

Telefonische verkoper heeft zonder mijnweten ook het basis-abonnementsdeel aangepast naar een duurdere variant waardoor ik niet €2,- goedkoper uit ben maar ruim €4,- duurder uit ben per maand.

Hierover heb ik contact gehad met Shitgo maar terugzetten naar mijn oude abonnement was niet meer mogelijk omdat dit niet meer werd aangeboden.

Werner
08-12-2017

Nieuwe klant maar nooit meer

Voorheen voor meer dan een decennia lang de diensten Internet en TV afgenomen bij Xs4all en nooit een verstoring gehad. Sinds kort verhuisd en tegen beter weten de overstap gemaakt naar Ziggo. De eerste 3 weken verliepen prima en daarna werd de demping van het internet slecht. Dit betekent voor mij geen WIFI bereik en het kunnen oproepen van internetpagina`s dit lukt ook niet met een rechtstreekse internetkabel. Na contact met Ziggo is direct een Ziggo Power Promise monteur ingepland en heeft vervolgens de COAX kabel moeten vervangen. Dus niet tevreden want 1 week geen internet gehad en is mijn 4G bundel limiet bereikt ( extra kosten ) Daarnaast is de ziggo monteur niet gratis want heb een mail ontvangen dat er 20 euro in rekening gebracht worden voor bezoek monteur kosten arbeid 30 minuten extra. Dus je betaalt als klant voor een dienst die ze niet kunnen leveren en dan ook extra betalen? Na bezoek van de monteur had ik overigens nog steeds geen WIFI. Net voor sluitingstijd van de helpdesk nog gesproken met een medewerker van Ziggo en kon vertellen dat er geplande onderhoudswerkzaamheden aan de gang waren. Vreemd want op de storingschecker ( opgeroepen via mijn 4G verbinding ) werd daar in mijn postcode gebied niks over gemeld. Reactie van de medewerker: Dan is mijn systeem meer up to date!. Uiteindelijk heb het modem zelf terug gezet naar de fabrieksinstellingen en dat bleek de oplossing te zijn. Nieuwe en gelijk ontevreden klant!

07-12-2017

Mijn geduld is op met ziggo

Al meer dan 20 jaar klant, maar sinds aanschaf all in pakket met media box alleen maar problemen. Een korte opsomming, wegvallen internetverbinding, replay tv hapert, netflix app hapert, mediabox maakt piepend geluid, haperende verbinding met de 2e mediabox. Monteur komt 3x , modem vervangen maar verder zou alles goed functioneren volgens monteur. Laat me dan meetresultaten zien waaruit dat zou blijken. Ik ben een leek! Weet ik veel? Monteur gezegd dat ik denk dat de harde schijf van de mediabox defect is maar hij leek dat niet te begrijpen. Na een uur liep de boel weer vast, nu sinds een week nle, probleemloos, 25 euro p/mnd goedkoper, en ook de 2e aansluiting is volwaardig , bij ziggo heeft de 2e aansluiting geen apps, dus geen netflix in slaapkamer, onbegrijpelijk. Veel eerder moeten stoppen met die ziggo ellende. maar probleme

Drama bedrijf

Echt een drama bedrijf die ziggo alles is slecht geregeld en alles duurt erg lang als het eindelijk is geregeld komen er weer problemen aalles wat klanten krijgen is 2 de hand rommel vandaar dat alle niet optimaal werkt vergeleken bij andere providers zijn ze ook erg duur

Email service beroerd

Al 7 x in drie weken geen oplossing voor de spam 550 filter in de Ziggo uitgaande mail. De klanten desk schiet in de standaardprocedures en schriftelijk wordt je zowel in brieven en emails met dezelfde routes door het programma heen geloodst. Helaas geen oplossingen. Verschuilen zich achter grote ondringbare muren zonder zich te bekommeren hoe hun afnemers het probleem moeten oplossen. Waarin ze heel goed zijn is de automatische incasso van de maandelijkse kosten. Daar is nooit wat mee mis.

Maurice
05-12-2017

Monteur kwam laat, maar leverde topservice!

Ondanks de monteur laat er was, zorgde hij dat alles perfect werkte. Precies de reclame. Thnx Ahmed!

Ben
04-12-2017

Wifi is veel te traag

Ik heb een alles in een pakket bij Ziggo met een internet snelheid van 200 mb. Helaas zit ik gemiddelt nog niet op15 mb. Eesrt een gratis monteutgeweest. Het lag volgens hem aan de laptop. Deze heb ik na laten kijken maar mn laptop zou 100mb 2.4 g vlot aam moeten kunnen. Weer gebeld met Ziggo. Ze zouden weer een monteur sturen. Deze kwam en vertelde mij dat ik zijn uren wel moest betalen. Ik heb de screenshots getoond van 2 mb als minimum downl. Tot 20 mb als max download snelheid. Hij heeft hierover met ziggo gebeld. Maar deze konden niets doen. Ik moest de monteur betalen als hij de werkzaamheden zou starten. Hier heb ik geen gebruik van gemaakt omdat ik er van uit kon gaan minstens € 80 kwijt zou zijn. Er rest mij dus niets anders dan mn abonement per direct op te zeggen, omdat ik nog beter via de oude telefoonlijn kan internetten. Dat was vaak sneller.

Zoe
03-12-2017

Z. Sier

Internet valt weg, bij de klantenservice hoor je altijd hetzelfde " heb je de router al eens aan en uit gezet"

Har
03-12-2017

Ziggo go

Na nieuwe app werkt de ziggo go app totaal niet meer wisselende beelden geluid bij verkeerde beelden films worden door elkaar gehaald vaak opnieuw laden stilstaand beeld gewoon klote

Mario Tuhcic
02-12-2017