Trien
22-12-2017

Altijd problemen met wifi.

Neem nooit Ziggo want je zult geen internet hebben. 2 min af, 2 min aan. Terwijl ik dit typ heb ik al 2 keer zonder verbinding gezeten. Van alles geprobeerd maar niets mocht baten. Ziggo ook al tig keer gebeld en elke keer schijnt het opgelost te zijn, maar dat duurt nooit lang. Dus wil je gewoon internet, kies geen ziggo!

Er
22-12-2017

Ziggo wifi powerpromise misleidend

Het is gegarandeerd wifi - onder voorwaarden! De monteur geeft u een advies hoe u wifi storingsvrij zou kunnen aanleggen. (Alles bekabelen door betonnen vloer heen en 2 Unifi accespoints op 1 gang voor de zolderverdieping. Ziggo doet niet dat bekabelen uitvoeren.) Doen al moeilijk over extra powerline extenders omdat dat niet gratis kan. Dat was ook niet onze vraag, onze vraag was goed wifi aanleggen ongeacht extra kosten.

Oleksandra
21-12-2017

Slecht klantenservice

De medewerker heeft gewoon opgehangen terwijl ik stap voor stap wou weten wat ik met te hoge factuur verder moet doen. Heel onvriendelijk! Het gebeurd gewoon met elke keer bellen met Ziggo. Heb zelf in een callcenter gewerkt en weet zeker dat wat ze daar doen is geen service!

Manu
20-12-2017

Grootste grap en leugenaar van internet providers

Verschrikkelijke verbining, ping hoger dan de mount everest. Maken beloftes van glasvezel om vervolgens een maand later te zeggen dat dat niet nodig is omdat "Ons internet het beste van nederland is" Hier zit ik dan met kabelinternet en een gemmidelde ping van 1500, toekijkend hoe elke actie dat ik onderneem een seconde later pas geregistreerd wordt. Waardeloos Bedrijf, ik raad aan om iets te zoeken met een minimale respect tegenover zijn klanten

Wis
20-12-2017

Overstap gaat niet vlekkeloos

Let op! Vraag alles zwart op wit! Wat aan de telefoon gezegd wordt, wordt niet nagestreefd. Overstap wordt niet geregeld en termijn bedragen kloppen niet. Goed opletten dus!

Elisabeth
19-12-2017

Klantonvriendelijk, waardeloos bedrijf

Zitten va 12 uur op monteur te wachten, paar keer gebeld,moest de hond uitlaten, aan de overkant, ze zouden sms en bellen dus ff snel lopen, binnen 5 minuten terug. Zie busje wegrijden en er ligt briefje in de bus, kassa 35 euro betalen omdat er niemand thuis was, niet gebeld of sms. Auto staat er alle verlichting brand, wat een hufter. Gebeld, jammer nieuwe afspraak maken, ze kunner er niets aan doendeze mensen brengen het slechtste in je boven. En de tv doet het al maanden slecht, valt uit, hd niet te ontvangen, etc.wij gaan uiteraard Zigge opzeggen en klacht indienen, waar ze vast ook niks mee doen. Ik raad iederen afmet Ziggo in zee te gaan

Rene
19-12-2017

Ik wil graag mijn ervaringen delen van Ziggo om andere mensen frustraties te besparen die ze bij ziggo ondervinden als ze daar mee in zee gaan. Mijn internet valt regelmatig weg en is 10 keer per dag waanzinnig traag . Heb meer dan 20 keer contact gehad met Ziggo en steeds alleen maar mooie praatjes en beloftes dat ze het gaan oplossen en tot op heden word het alleen maar erger. Drie keer is er een monteur langs geweest en kan er niets aan doen. Ik sta met mijn rug tegen de muur want omdat ik in een schuldsanering zit kan ik niet overstappen naar een andere provider en moet ik nog twee jaar bij ziggo blijven tot grote frustratie want dit is waardeloos. Het heeft mij ook al meer dan 1000 euro gekost door oa een nieuwe laptop te kopen om te kijken of het daar aan zou liggen, 1 keer een particulier bedrijf ingeschakeld , allemaal tevergeefs. Ik gebruik geen wiffie maar alleen via de kabel. Alles kabels en kastjes zijn vernieuwd en ben radeloos en machteloos.

Luuk
17-12-2017

Gwn schlecht

Nou kijk dit is mijn mening. Soms wil ik is een keer gamen met mijn vrienden, super leuk maar 9 van de 10 x werkt ziggo gwn niet zodra er 2 apparaten op de wifi aangesloten zijn werkt heel die tering wifi niet, dus als je een gamer bent word dan maar geen lid van ziggo wil je niet elke keer boos worden, en ook als je nooit spelletjes speelt word geen lid. Zelfs met youtube filmpjes kijken werkt hij zo af en toe niet gewoon schlecht een ook nog eens duurder als de meeste providers

Mossaddeque
16-12-2017

Remembered my dialup days

Just moved from Bangladesh, we had 1MBps internet, costs me 6Euro. Now I live in Amsterdam West, had no idea about which provider to choose, trapped with Ziggo, costs me 39.95 Euro, get 500Kbps on average.

Vincent
14-12-2017

Horizon mediator valt steeds uit!

De mediablog horizon valt vel te vaak uit! Normaal tv kijken is niet mogelijk, on demand niet en opnemen niet. Wacht op update die alles zou moeten verhelpen. Kabels gecheckt, signaal is goed als de mediator het doet. Verwacht voor het geld goede spullen en altijd werkende tv. Internet en. Telefoon is okay.

Joepie
12-12-2017

Te vaak problemen

Ziggo totaal pakket sinds jaren. Helaas moet ik vast stellen dat Ziggo te vaak allerlei kuren vertoond. Slecht internet, problemen met router (reeds de derde) Horizon mediabox vertoon kuren. C1 cards die opeen s niet meer werken daar niet meer ondersteunt (UPC /Ziggo). Ik denk dat ik maar eens een ander kabelaar ga zoeken.

Anita
11-12-2017

Ziggo app

Waarom kan je niet met 1 klik op de titel van een film de inhoud en de hoofdrolspelers zien? Nu moet je steeds verder het menu in. Op de tv is het ook niet mogelijk omdat er bij Ziggo voor is gekozen. Slechte keuze denk ik nog steeds

11-12-2017

Dit bedrijf zet mij klem vanwege een fout die zij zelf hebben gemaakaaktt

IK ben vandaag geblokkeerd door Ziggo omdat zij dachten dat de inlog pagina van mijn webmail server een phishing pagina is. Dit is totaal ten onrechte. Nu willen ze dat ik een virus scanner over mijn server haal wat ik al gedaan heb en dan een mail naar ze stuur. maar ik kan geen mail sturen want ik heb geen Internet. Als ik ze daar op wijs dan moet ik maar een andere manier vinden om een email te sturen maar mijn uitgaande email server staat bij mij thuis en is geblokkeerd. Dus ook mijn webmail kan ik niet gebruiken. Als ik dan boos wordt omdat ze mij in een hoek drukken en mij geen mogelijkheid bieden om er uit te komen dan willen ze mij niet meer helpen. Dus mij eerst in de hoek drukken vanwege hun eigen fout en als ik dan boos wordt daardoor mij niet meer helpen. Wat is dit voor bedrijf. Dits bedrijf is helemaal niets waard.

Nathan
10-12-2017

Loopt alleen maar vast

Waardeloos, echt gewoon Waardeloos, Wij hebben nu sinds kort Ziggo en we hebben er zoveel spijt van, er is zoveel beloofd wat niet is waargemaakt, een Netlix aflevering van 20 minuten duurt 40 minuten omdat hij de héle tijd vastloopt, de WiFi is zo slecht dat we in de kamer ernaast niet eens bereik hebben, de Mediabox werkt traag, als je ergens op klikt reageert ie pas na 5 seconden-_- Echt, Waardeloos! Niet overstappen!

Ginger
10-12-2017

Ziggo internet en tv

Waren wij maar nooit overgestapt. Sinds 2 maanden Ziggo internet en tv maar echt waardeloos. Je kan beter geen internet hebben en tv. Mediabox loopt regelmatig vast. Je kan niet eens de tv gids bekijken en programma's terug kijken. En met het internet idem dito ook zo behoorlijk slecht. Valt bijna altijd weg. Het is verschrikkelijk dit en behoorlijk veel spijt dat wij klant zijn bij ziggo!

Diederik
09-12-2017

Ziggo hoort geen naam te hebben in NL

Ze moeten zich hun ogen uit hun kop schame n. wat een belachlijke klanten service die je letterlijk voor loopt te liegen. bij mij aan het verkeerde adres toevallig. Verhuizing van mijn oma gedaan en alles aangesloten. Blijkt dat de vaste telefoon lijn niet functioneerd wat van essentieel belang is omdat haar persoonlijk alarm eraan verbonden zit! Dus Ziggo had al geregeld dat er binnen 4 uur een monteur geregeld zou worden. 5 uur later gebeld, word er verteld dat de afspraak voor over 3 weken gepland staat?!?! hoe dan?! ik heb hier geen goed woord voor over. ronduit schandalig!

Cansper

ZO SLECHT!

Vreselijk slecht de internet valt de hele tijd uit sochtends vroeg tot savonds laat ligt de internet eruit. Ik ben een gamer en heb een kanaal ik heb de internet echt nodig. De internet is ruk bij Ziggo pure pure stront, heel erg teleurstellend. EN daarvoor betaal je het beste pakket van ziggo heel jammer dit.

Wesley
09-12-2017

Wat is dit bedrijf naar de afgrond gezakt

7 jaar trouwe klant geweest van Ziggo. Super tevreden tot de afgelopen 2 jaar. 3 verschillende Horizon boxen gekregen, de ene nog slechter dan de andere. NIet opnemen, haperen. Het wifi signaal is ook elke dag anders. Nadat er klaar mee was heb ik weer een klacht ingediend, ze zouden voor de laaste keer een nieuwe Horizon box sturen, ik heb aangegeven dat ik nu naar 2 jaar storingen niet meer betaald tot het opgelost is. Ik de nieuwe box ontvangen en het lijkt erop dat het verbeterd is. Dezelfde dag krijgt ik een brief met een aanmaning waarin geschreven werd dat ik nu moest betalen en anders afgesloten zou worden. Alle jaren uiteraard netjes betaald. ik direct gebeld en het verhaal uitgelegd. Ik heb gezegd dat als deze box nu 2 weken werk ik direct de kosten betaald. Dit was niet mogelijk, ik heb hierop aangeven dat ik hem dan nu gaat betalen maar ook direct opzegt. Dit was natuurlijk niet de bedoeling dus stelden ze me voor om een half jaar een korting te geven van 30 per maand. Als ik hiermee akkoord gaat moest ik wel een jaar bijtekenen. Zijn ze nu echt achterlijk daar? Wat een zooitje is het geworden sinds UPC erbij is gekomen, zo Vodafone erbij en hebben we de 3 musketiers op een rij.

08-12-2017

Modem kwijt bij retour zending kosten voor klant

Defecte modem Retour gestuurd is deze niet aangekomen nu wil Ziggo niet vergoeden . Bekend probleem zo te zien . WAt een slechte service!

Sjoerd
08-12-2017

Bezoek monteur

Sinds de mediabox gekregen, en nieuw modem steeds problemen met stabiele ontvangst en mediabox steeds online. Monteur volgens afspraak bezoek gebracht alles getest nieuwe aansluiting in woonkamer en in meterkast , nieuwe aansluitingen en versterker geplaatst tot op heden werkt alles naar behoren. Gratis service, advies was wel van de monteur dat te weinig mensen gebruik maken van de gratis monteur. En dat veel problemen ontstaan door oude kabels en aansluitingen.