Mike
21-11-2019

Storing

Regelmatig heeft Ziggo storingen en werkzaamheden, waarbij je als klant nooit geïnformeerd wordt wat nu precies de oorzaak van de storing was. Laat staan excuses voor het ongemak.

Wilfred
20-11-2019

Waardeloos als het niet werkt

Al jaren klant, totdat het tv signaal niet vlekkeloos binnenkomt. 4 monteurs en dan dikke kosten in rekening brengen.

Roeland

Best okay

Ik heb nooit last van de wifi, maarde tv doet het soms niet helemaal lekker, maar wie de fak kijkt nog tv in 2019 laten we even realisitisch zijn hier.

Jolanda

Horizon box

Niet functionerende Horizon box. Valt Regelmatig ineens uit,reageert traag en geeft blokken in beeld en regelmatig vertraging in beeld. Signaal komt gewoon niet door. 3 monteurs later adviseren de monteurs dat Ziggo de Horizon box moet vervangen voor de nieuwe Next box. Schijnbaar hebben veel klanten van Ziggo Horizon box problemen want de vraag naar de Next box is zo groot dat de nu de enige keuze is een abonnement verhogen met €20 ,terwijl daarvoor je voor €20 euro een Next box kon krijgen. ik dacht het niet! Wat een waardeloze klantenservice na jaren klant te zij geweest.

Bovendien krijg je aan de klachtenlijn jonge mensen die ook maar uit opdracht werken wn standaard procedures volgen. Ziggo is een klant kwijt dat weet ik wel. Waardeloze zooi daar!

Marvin

Ziggo service verbeterd

Ik maak zelf al een tijdje gebruik van Ziggo en mijn klanten. Bijna altijd wordt ik snel en adequaat geholpen. Bij deze ook een dikke voldoende voor Ziggo!

19-11-2019

Wat een slechte internet provider

Mijn God, een jaar elende, een jaar probleem met internet die 5 keer per dag weg valt.

NOOOOOOOOOOOOOOOOit ziggo in mijn huis.

Barry

Signaalsterkte afgenomen

Van de ene op de andere dag problemen met tv zenders bij mijn moeder. Trouwe klant al meer dan 30 jaar via casema upc en nu ziggo. Na telefoongesprek zou ze een andere ontvanger krijgen. Krijgt ze weer een refurbished upc kastje. Deze met deuk en krassen. 2 uur bezig geweest met testen en de beste kabels plus versterker. Signaal uit de muur is gewoon te zwak. Ze dachten mijn moeder van 70 wel af te kunnen schepen met oude troep. Gaan nu over naar KPN middels glasvezel. Lekker snel. Daaaaag Ziggo. Jammer dat ze zo om gaan met oude trouwe klanten.

Slechte service en ondersteuning

Heb al diverse malen contact gehad met Ziggo al maanden aan een stuk. Over de wifi sterkte en continu weg vallen . Diverse monteurs gehad, wifi versterker gehad die ook niet werkt.

Al met maanden verder 300 telefoontjes diverse vrij dagen moeten nemen en nog niet verder gekomen. Ps word er alleen slechter op. Modem knop aan en uit zetten is lam van resetten opdracht klantenservice. Dit is ook een stopwoordje van hun en onkunde.

Dus we zijn naar half jaar niet ver meer slechter geworden. Mogen we mee betalen daar zijn ze goed in, was ook weer gigabyte snelheid reclame op tv lachen.

Alex
18-11-2019

Garantie waar je geen bal aan hebt

Veel problemen met internet en TV , afspraak gemaakt voor een monteur . Komen er twee , 1 doet niets en ander nog geen 30 later gaat aan de gang . Kabels in de meter kast verlegd , booster naar 1ste verdieping verplaatst en dat is het . Gedachte was om zoals ook op de site maar betere kabels te trekken , geen utp spullen mee en andere lukte niet ( ok kan gebeuren ) resultaat nu Netflix storing en WiFi op zolder klote . Klacht ingedient bij ziggo ivm garantie op de werkzaamheden . Wordt niets aangedaan alleen maar sorry gezegd wij doen geen kabels trekken ( hmm staat wel op de site zelfs foto’s bij gevoegd ) . Wordt dus niets aan gedaan maar wel een rekening sturen . Wat een slechte service en dan zitten we al bijna 30 jaar bij UPC/ziggo

Joke
18-11-2019

Prachtig opgelost

Kreeg Steven Ouwerkerk (ik weet niet zeker of de naam goed is) aan de lijn voor mijn probleem met HD uitzending. Hij heeft mij stap voor stap door de instellingen geloodst tot het goed was. Ondertussen over van alles gepraat en toen heeft hij ook nog gezorgd voor een verrassing voor mijn man, die heel graag naar de ere divisie voetbal kijkt. Heel erg bedankt, hij was er erg blij mee. Perfecte behandeling Steven.

Martijn
17-11-2019

Aanbod goed, prijs hoog, kwaliteit van app zèèr slecht

Heb zelf op twee adressen ziggo, vanwege het gemak omdat ik op het ene adres al ziggo had, ziggo ook gekozen op het tweede adres.

Ik moet echter wel zeggen dat de app waar ze zoveel reclame voor maken echt heel slecht is.

- werkt met grote regelmaat niet;

- programmas niet altijd terug te kijken

- valt vaak weg, bij terugkijken kun je vaak niet vooruit kan spoelen zodoende ben je gedwongen het hele programma opnieuw te kijken.

- beeldkwaliteit is super slecht, alsof je een bril op zet met sterkte -3 en dat terwijl je geen bril hebt.

- zware vertraging

- geluid en beeld met regelmaat niet synchroon

Angelo
17-11-2019

Ziggo storingen. winst door monteur te sturen.

Ziggo had storingen in my neighbourhood. My neighbour also had a storingen. So I called ziggo to report the storingen.

Ziggo said the only help they can give is; they will send a monteur. I have to pay the monteur. That will come in my bill.

The best ziggo can do is they will bill me half the cost of the monteur.

Why should I pay for reporting storingen.

Update van 17/11/2019:
Ziggo had storingen in mijn buurt. Mijn buurman had ook een storing. Dus belde ik ziggo om de storingen te melden.

Ziggo zei dat de enige hulp die ze kunnen geven is; zij zullen een monteur sturen. Ik moet de monteur betalen. Dat komt in mijn factuur.

Het beste wat ze kunnen doen is dat ze me de helft van de kosten van de monteur betalen.

Waarom zou ik betalen voor het melden van storingen.

Ham
15-11-2019

Bellen/internet

Contract wordt anders opgesteld hele andere verekening dan is afgesproken. Bij problemen wordt en niet geholpen alleen maar omheen draaien kortom OPLICHTERS!

Rinus
15-11-2019

Administratie is hopeloos iedereen werkt langs elkaar heen

Ik had in oktober een gigantische hoge rekening van Vodafone door toe doen van Ziggo ze gaven mij ongevraagd een nieuw vast telefoonnummer wat niet werkte dus moest alles mobiel bellen. Na een behoorlijke heftige strijd met de klantenservice erkenden ze dat de fout bij hun lag. Ik zou gecompenseerd worden op de volgende manier het ging om een creditnota van €86;09 na verrekening met abb. november zou het overgebleven bedrag terug gestort worden op mijn rekening zwart op wit staan, nee zegt Ziggo nu wat over blijft verreken we met volgende factuur, dat was gemakkelijker voor hen, voor mij is het gemakkelijker om het resterende bedrag van €54,24 terug te storten zo als afgesproken, klantenservice heeft het bewuste berichtje ook terug gelezen maar helaas geen terugbetaling, ik vind het een grote schande om op deze manier onder afspraken uit te komen en overweeg dan ook om naar een andere provider te gaan die zich wel aan zijn woord houdt

Jelmer
14-11-2019

Geen wifi voor de hoofdprijs!

Je hebt goed internet, je hebt slecht internet en je hebt “internet” van ziggo. Ik heb inmiddels helaas op meerdere adressen wifi van ziggo moeten hebben. Een gevalletje triest triester triestst. Iets als bijvoorbeeld een review schrijven is al teveel gevraagd.

13-11-2019

Fraudeurs van Ziggo

Hele slechte ervaring met Ziggo.

a) kunnen niet leveren wat ze in het contract beloven.

b) storingen met internet en tv ligt volgens Ziggo altijd aan je binnenhuis bekabeling ook al is dat door een monteur van Ziggo aangelegd de fout ligt nooit bij Ziggo.

c) rekeningen kloppen nooit.

d) eigen fouten worden nooit toegegeven, fout ligt altijd bij klant.

11-11-2019

Verschrikkelijk internet

Je betaald grof voor het internet maar het dondert om het uur er volledig uit. En een oplossing bieden? Hoh maar

10-11-2019

3 dagen geen tv door systeem fout bij ziggo

In 2018 media box terug gestuurd. Een jaar later tv op zwart. Niemand bereikbaar na 20.00uur. 3 dagen geen tv. 40 jaar klant

Max
08-11-2019

Droevig bedrijf

Ervaring.

Ik heb geen week.!

7 boxen verder en nog hapert het beeld.

Nieuwe netbox beloofd door monteurs.

Mag niet omdat ik geen nieuw contract wil

want ik ben al 20 jaar klant.

Wil gewoon kunnen stoppen wanneer ik wil.

En als de problemen nog een tijdje blijven doe ik dat ook!

Erg jammer want het is ook jaren goed geweest.

08-11-2019

Ben XS4all gewend

Internet van Ziggo is zo instabiel als de neten, snelheden variëren van 1,0 mb (onwerkbaar) tot 260 mb bij een 250 mb abonnement. Ik ben de eerste die snapt dat de snelheid variabel is, maar dit soort verschillen zijn idioot en aan de orde van de dag. Op de helpdesk zitten voornamelijk "heikneuters" met een naslagwerkje met standaardantwoorden, heb je weinig aan.