Anne
27-11-2019

Eén doffe ellende

Ik zit nu zo'n anderhalf jaar bij Ziggo en ik ben totaal niet tevreden. Internet valt heel vaak uit. En programma's terugkijken is al helemaal een ramp. De rode knop op de afstandsbediening doet het gewoonweg niet. Als ik er al in slaag via het ergerlijk trage tv-portal op de juiste plek te belanden en via "tv gemist " eindelijk mijn gemiste programma kan beginnen te kijken, valt de boel met de regelmaat van de klok na vijf minuten uit en moet ik alle stappen opnieuw doorworstelen. Ergerlijk, echt ergerlijk.

Ik zit nog even aan dit abonnement vast, maar daarna zien ze me nooit meer terug.

Sander
27-11-2019

Ik weet het niet meneer

Ik heb een webhosting bedrijf en 300+ klanten op een VPS. Nou word het IP-adres van deze VPS geblokkeerd door de mailserver van Ziggo waardoor ik en ook mijn 300 klanten niet kunnen mailen naar een Ziggo adres. Klantenservice weet niks en kan niet helpen. WTF!

Rob
26-11-2019

Slechte ontvangst

Altijd storing beeld valt weg ,kan niet terugkijken en onbemand doet het ook bijna nooit .zodat ik nooit gebruik van mijn Netflix abonnement kan maken

25-11-2019

We zijn al een aantal jaren klant van ziggo en absoluut niet tevreden. Ieder jaar worden de prijzen flink verhoogd, klachten of opmerkingen hierover worden niet opgevolgd. De verhogingen gaan altijd onder de noemer dat ze hun aanbod willen uitbreiden en hun service willen verbeteren, naar mijn idee hoort dit standaard te zijn en moet je hier niet ieder jaar voor te verhogen.

Hun on demand optie is echt een waardeloze zoekmachine. Je zou toch zeggen dat ze ondertussen af hebben kunnen kijken van platforms zoals netflix of disney hoe het wel werkt.!

Hun internet is niet stabiel.

Als je op hun forum iets schrijft zijn de mensen die reageren volgens mij in dienst bij ziggo zelf die zaken nuanceren of verdraaien, erg kwalijk allemaal.

Mijn advies als je overweegt ziggo te nemen: doe het niet.

Aangezien ziggo zelf ook mee leest: get your shit together!

Johan

NEEM NOOIT MEER ZIGGO

Ziggo is een waardeloos bedrijf en helaas krijg je nooit de mensen te pakken, naar de klantenservice je komt gewoon niet verder. is een zeer onkundig bedrijf waarom: ik ben nu al maanden bezig over mijn wifi verbinding, deze valt continu weg en heeft een snelheid 17 mbits ik betaal voor 250 mbits

heb al diverse wifi versterkers gehad van Ziggo en ook deze zijn waardeloos.

in een woord een brok ellende. u bent gewaarschuwd. rekeningen sturen zijn ze erg goed in.

zit nu al weer vijf dagen te wachten op een telefoontje van een wifi specialist. gevraagd aan klantenservice of ik deze man even kan spreken antwoord helaas en ik weet niet wie het is.

ziggo is niet goed voor stress en hoge bloeddruk.

Astrid

Ziggo Zakelijk

Eerst gebeld door Ziggo Zakelijk met een fantastische aanbieding (too good to be true). Aangegeven dat ik hier eerst over na wilde denken. Toen zij weer belden en ik op de aanbieding in wilde gaan, was de aanbieding niet meer geldig. Uiteindelijk ben ik toch overgestapt op Ziggo Zakelijk.

Bij levering kwam de verkeerde box. Na overleg met de monteur heb ik deze teruggestuurd. De 2e box die geleverd was, bleek niet zinvol te zijn, aangezien de systemen en de TV niet op elkaar aansloten. Power Promise geeist, omdat ook de wifi niet voldoende was in huis.

Toen kwam de factuur … terwijl in het aanbod 1 maand gratis aangeboden werd, krijg ik een dubbel zo hoge factuur dan afgesproken! Na overleg komt er een credit nota, maar daar moet ik nog een maand op wachten. Ik zou iedereen Ziggo Zakelijk - contract wat je telefonisch wordt aangeboden - afraden.

Tako

Waardeloos bedrijf zonder service

Waardeloze Service van Ziggo.

Door een storing (weer) was er op 23 november geen internet en geen telefoon. Nadat deze verholpen was hebben wij het modem gereset.

Dit hielp niet dus heb ik de klantenservice gebelt.

Allereerst wordt je als debiel behandeld maar allerlei vragen op het niveau van "controleren op de stekker in het stopcontact zit."

Dit overleeft te hebben kwamen we op het echt probleem. Ik diende de groene kabel uit de spitter te trekken en deze direct op het modem aan te sluiten via het muurcontact.Een groene kabel? Ik had alleen maar witte kabels. Nee groene kabel. Het bleek dus een witte kabel te zijn met aan het einde een groen randje. Dat is volgens de ziggo klantenservice een groene kabel. Ik bedoel maar, wat een IQ

Trekken ja. Ik zei nog, ik denk dat de kabel dan stuk gaat. Nee dat gebeurde niet. En ja hoor, met trekken trok ik de kabel helemaal naar zijn moer.Dus ik had nu helemaal niks. Dan moest er maar een monteur komen. Ik vroeg hem, hoe lang duurt het voordat hij hier is? Nou dat kon niet meteen. Ik vroeg, wanneer dan wel? Dinsdag middag tussen 12 en 18 uur!

Ik zit dus 3,5 dagen zonder internet en zonder telefoon. En dat allemaal door een storing en een fluitketel van de klantenservice.

Het si zo jammer dat ze een monopolie hebben voor snel internet anders was ik zaterdag al vertrokken. Wat een vreselijk bedrijf is het toch met randdebielen die op de klantenservice werken. Totaal geen notie van praktijk. Mensen kunnen niet zo lang zonder internet, zeker als je zoals wij een bedrijf aan huis hebt

Het heeft 1 voordeel. Je kan lekker op tijd naar bed

Joana
23-11-2019

Vertrouw Ziggo niet mensen! Alles gaat mis. Zo vaak gebeld. Ze zouden dit en dat regelen, maar gebeurd niet en wanneer het wel gebeurd, gebeurd het pas maanden later. Ik vertrouwde Ziggo dat mijn retourbox gewoon netjes was afgehandeld. Maanden later kreeg ik een hoge rekening dat het niet was ontvangen bij Ziggo. Ze zeiden dat er een mail was verstuurd met een reminder. Nog nooit een mail gehad. Wat een onzin en hoop gelul. Wel geld binnen halen, maar je klanten fatsoenlijk helpen dat kennen ze niet.

Ed
22-11-2019

Was eerst goed

Ben al 20 jaar bij ziggo ,maar alles in 1 start abonnement was eerst goed ,maar wordt steeds slechter . Kan bijna niks meer terug kijken op ziggo go en internet verbinding en ziggo go blijft maar wegvallen . Ze zijn al jaren keer op keer van alles zogenaamd s'nacht aan het upgraden (voor de duizendste keer ). Ik lees nu iets over hun afpersen van x4all . Dus overstappen naar x4all heeft ook geen zin .

Jos
21-11-2019

Automatisch betalen !

Ziggo heeft van mij een machtiging voor automatisch betalen. Toch sturen ze mij al maanden een rekening, waardoor ik elke maand bel en ze mij beloven dat als ik nog 1 maal de rekening voldoe, dit de laatste keer is. Ze bellen zelfs terug en vertellen dat ze het gewijzig hebben. Maar neen dus. Hun computersysteem! Dan moeten jullie het systeem wijzigen. Vandaag weer eens, Maeaira aan de lijn, ging een aanvraag indienen voor wijziging. Ik vind het goed geweest, als ze het binnen 3 dagen niet gewijzig hebben, zo als Maeaira vertelde, stap ik over op KPN. Jos Weerts (e-mailadres verwijderd)

Mike
21-11-2019

Storing

Regelmatig heeft Ziggo storingen en werkzaamheden, waarbij je als klant nooit geïnformeerd wordt wat nu precies de oorzaak van de storing was. Laat staan excuses voor het ongemak.

Wilfred
20-11-2019

Waardeloos als het niet werkt

Al jaren klant, totdat het tv signaal niet vlekkeloos binnenkomt. 4 monteurs en dan dikke kosten in rekening brengen.

Roeland

Best okay

Ik heb nooit last van de wifi, maarde tv doet het soms niet helemaal lekker, maar wie de fak kijkt nog tv in 2019 laten we even realisitisch zijn hier.

Jolanda

Horizon box

Niet functionerende Horizon box. Valt Regelmatig ineens uit,reageert traag en geeft blokken in beeld en regelmatig vertraging in beeld. Signaal komt gewoon niet door. 3 monteurs later adviseren de monteurs dat Ziggo de Horizon box moet vervangen voor de nieuwe Next box. Schijnbaar hebben veel klanten van Ziggo Horizon box problemen want de vraag naar de Next box is zo groot dat de nu de enige keuze is een abonnement verhogen met €20 ,terwijl daarvoor je voor €20 euro een Next box kon krijgen. ik dacht het niet! Wat een waardeloze klantenservice na jaren klant te zij geweest.

Bovendien krijg je aan de klachtenlijn jonge mensen die ook maar uit opdracht werken wn standaard procedures volgen. Ziggo is een klant kwijt dat weet ik wel. Waardeloze zooi daar!

Marvin

Ziggo service verbeterd

Ik maak zelf al een tijdje gebruik van Ziggo en mijn klanten. Bijna altijd wordt ik snel en adequaat geholpen. Bij deze ook een dikke voldoende voor Ziggo!

19-11-2019

Wat een slechte internet provider

Mijn God, een jaar elende, een jaar probleem met internet die 5 keer per dag weg valt.

NOOOOOOOOOOOOOOOOit ziggo in mijn huis.

Barry

Signaalsterkte afgenomen

Van de ene op de andere dag problemen met tv zenders bij mijn moeder. Trouwe klant al meer dan 30 jaar via casema upc en nu ziggo. Na telefoongesprek zou ze een andere ontvanger krijgen. Krijgt ze weer een refurbished upc kastje. Deze met deuk en krassen. 2 uur bezig geweest met testen en de beste kabels plus versterker. Signaal uit de muur is gewoon te zwak. Ze dachten mijn moeder van 70 wel af te kunnen schepen met oude troep. Gaan nu over naar KPN middels glasvezel. Lekker snel. Daaaaag Ziggo. Jammer dat ze zo om gaan met oude trouwe klanten.

Johan

Slechte service en ondersteuning

Heb al diverse malen contact gehad met Ziggo al maanden aan een stuk. Over de wifi sterkte en continu weg vallen . Diverse monteurs gehad, wifi versterker gehad die ook niet werkt.

Al met maanden verder 300 telefoontjes diverse vrij dagen moeten nemen en nog niet verder gekomen. Ps word er alleen slechter op. Modem knop aan en uit zetten is lam van resetten opdracht klantenservice. Dit is ook een stopwoordje van hun en onkunde.

Dus we zijn naar half jaar niet ver meer slechter geworden. Mogen we mee betalen daar zijn ze goed in, was ook weer gigabyte snelheid reclame op tv lachen.

Alex
18-11-2019

Garantie waar je geen bal aan hebt

Veel problemen met internet en TV , afspraak gemaakt voor een monteur . Komen er twee , 1 doet niets en ander nog geen 30 later gaat aan de gang . Kabels in de meter kast verlegd , booster naar 1ste verdieping verplaatst en dat is het . Gedachte was om zoals ook op de site maar betere kabels te trekken , geen utp spullen mee en andere lukte niet ( ok kan gebeuren ) resultaat nu Netflix storing en WiFi op zolder klote . Klacht ingedient bij ziggo ivm garantie op de werkzaamheden . Wordt niets aangedaan alleen maar sorry gezegd wij doen geen kabels trekken ( hmm staat wel op de site zelfs foto’s bij gevoegd ) . Wordt dus niets aan gedaan maar wel een rekening sturen . Wat een slechte service en dan zitten we al bijna 30 jaar bij UPC/ziggo

Joke
18-11-2019

Prachtig opgelost

Kreeg Steven Ouwerkerk (ik weet niet zeker of de naam goed is) aan de lijn voor mijn probleem met HD uitzending. Hij heeft mij stap voor stap door de instellingen geloodst tot het goed was. Ondertussen over van alles gepraat en toen heeft hij ook nog gezorgd voor een verrassing voor mijn man, die heel graag naar de ere divisie voetbal kijkt. Heel erg bedankt, hij was er erg blij mee. Perfecte behandeling Steven.