Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Heb de klantenservice een aantal keren gebeld omdat ik geen wifi verbinding heb. Men kan er niets aan doen omdat ziggo alleen voor kabel aansluiting de garantie bied om verbinding te maken. Ben al op een ander kanaal 5g gegaan. Te veel storing op het kanaal zegt ziggo. Een monteur sturen als men niet zou kunnen vinden zijn de kosten voor mij. Conclusie neem geen ziggo, anders moet je naast je modem gaan staan voor draadloze verbinding.
Ben vorig jaar overgestapt van KPN naar Ziggo waar ben ik aan begonnen! Internet is traag en Wifi nog slechter.
Mensen kijk uit stap niet over als je ergens goedkoper bent.
Ik zit nu nog met 1 jaarcontract.
Bert Bellinga Rolde
Hallo,
ik wil even wat kwijt over het "Mobiel Familie 4G" abonnement. Dit wordt aangeboden voor €45,- p/m en standaard geleverd met 2 sim kaarten. Dit is uit te breiden naar 5 simkaarten Hier betaal je dan €10,- extra voor. Nadat ik sinds 3 maanden nog steeds geen heldere factuur gezien had heb ik contact opgenomen met de klantenservice van Ziggo mobiel. Daar werd me duidelijk dat er voor de extra sim kaart €10,- p/m voor betaald moet worden. Dit betekend dus voor onze familie dat er i.p.v. €45,- elke maand €65,- betaald moet worden. Nu vraag ik me dus ook af wanneer je een familie vormt! Dit lijkt me een behoorlijke misleiding en ben dan ook op zoek naar een andere provider. Ik, als trouwe Ziggo (@Home) klant, ben dan ook zeer teleur gesteld in deze aanbieding voor Ziggo klanten, die hier ook nog eens €5,- per simkaart, korting krijgen. Normaal betaal je dus €85,- voor het "Mobiel Familie 4G" pakket. Hiervoor kun je bij heel veel providers heel mooie abonnementen afsluiten.
Ziggo slaat hier de plank totaal mis!
Erg jammer.
Zou fijn zijn om middels een brief op de hoogte te worden gebracht. Ze zijn de hele straat vergeten te verwittigen van het feit dat er door werkzaamheden geen netwerk beschikbaar is.
Leuk als je deze dag besluit thuis te gaan werken.
Ziggo is gewoon UPC wat weer gewoon Chello is.
En Chello is altijd een hel geweest.
Per 1 februari lid van Ziggo geworden en daar begon meteen alle ellende. Eerste fout is dat we meteen de verkeerde box geleverd kregen. We hadden alleen internet en tv maar kregen de box alles in een met telefonie. Na een belletje zouden ze het pakket omzetten en was het probleem opgelost. Tot dat we het pakket wilde installeren, er ontbrak een belangrijke kabel. Hiervoor moesten we de dag erop naar de dichts bijzijnde Ziggo Store. Fouten maken is menselijk dachten we dus dit kan gebeuren tot dat we onze eerste factuur kregen waar niets van klopte. in plaats van dat we een half jaar 34,95 moesten betalen werd er nu 2x het bedrag zonder korting eraf gehouden.. Weer met Ziggo aan de lijn maar ik kreeg mijn geld niet terug. het zou berekend worden met mijn volgende factuur. NIET DUS! ze geven me een extra maand korting... ondertussen is ons wifi netwerk enorm slecht. helft van de tijd enorm traag of doet ie het niet. ook ons kastje blijft vaak hangen zodat we niet verder kunnen zappen. Dit alles in een tijdsbestek van 2 maanden.Ik vindt het verschrikkelijk en ben blij als ik daar weg kan!
Ziggo gebeld. Modem stuk. Erg duidelijk maar helpdesk van Ziggo stelt dat er een monteur moet komen, En dat duurt 5 dagen.
Waarom zo lang?
Simpel zegt de klantenservice van Ziggo, de planning zit tot die tijd vol.
Het gaat mogelijk niet goed met dit bedrijf.
Als je een bedrijf bent met ruim 3,1 mio internetgebruikers, 4,2 mio televisiesignaal-afnemers en 2,6 mio telefoongebruikers en al je storingsmonteurs zijn al 5 dagen of meer volgeboekt heb je of een enorm personeelstekort of een enorm aantal storingen.
Op een van beide fronten heeft Ziggo waarschijnlijk problemen. En helaas de klant is de dupe. Die moet al die tijd maar wachten tot Ziggo misschien iets gaat ondernemen.
Vanochtend in de winkel van Ziggo Apeldoorn geweest.
Medewerker luistert niet naar je trekt zijn eigen conclusies.
Je wordt behandeld als een snotneus. Als je aangeeft dat je geen snotneus bent, wordt meneer nog kwaad ook.
Ze geven totaal geen medewerking om het probleem op te lossen. We hebben nu al drie nieuwe horizon boxen gehad en ze doen het alle drie niet goed! Het zou allemaal aan de tv liggen. Dat de eerst twee boxen niet goed waren is ook bevestigd in de winkel. Nu zitten wij zonder tv, internet en vaste telefoon. Wij aangegeven in de winkel bel voor ons dan een monteur omdat mijn man ernstig ziek is en wij op een belangrijk telefoontje zitten te wachten uit het ziekenhuis. Ook daar was meneer niet toe bereid. Het is gewoon schandalig hoe wij zijn behandeld! Voor ons geen Ziggo meer!
8jaar klant bij Ziggo en het was het geld waard.. Tot de samenvoeging!
Geen internet, blokjes beeld, zelfde prijs - minder zenders. 3 monteuren en 9! Humax kastjes verder.. Nieuwe kabels, nieuwe router, nieuw soort abonnement om de prijs wat te drukken. Kan nu niet eens overstappen ivm het "nieuwe contract".
Geen internet, sommige zenders onmogelijk om te kijken! Tjeh bellen heb ik gelukkig een mobiel voor onbeperkt want die rekeningen elke maand.. schrok ik mij ook kapot!
Ik ga toch overstappen jongens.. Een jaar lopen aanmodderen nu en what's done, is done.
Dat was 7jaar tevreden klant.
De nieuwe APP op mijn iPhone werkt veel minder snel en ook veel minder overzichtelijk dan de oude, niet altijd is vernieuwen ook verbeteren, jammer !
mensen let op heb je een automatische incasso let dan goed op er word op verschillende datums een incasso gedaan soms na 3 weken volgt er al weer een nieuwe incasso van het complete maand bedrag mijn voor beeld in een half jaar tijd was 1e incasso 29 e 2e incasso 28e en 3 incasso 27e en vierde incasso 29e en 5 incasso 22e dus 3 weken later een volledige maand betalen en de 6e incasso ja 15e van de maand dus weer een incasso waar maar 3 weken tussen zit als je deze incasso,s van een half jaar optelt heb ik een halve maand meer betaald dat is toch oplichting of niet heb gelijk mijn automatische incasso ingetrokken en betaal nu gewoon tussen de 28 en 29 e van de maand zo als ik altijd voor ziggo bij upc heb betaald vermoedelijk heeft ziggo snel geld nodig maar dit is de klant gewoon oplichten echt triest
Internet / TV op zich redelijk. Internet is wel een beetje instabiel, ze leveren ook naar eigen zeggen waardeloze modems. Klantenservice is sterk verbeterd, goed bereikbaar, ze bellen je terug en zijn vriendelijk. Alleen helpen ze je alleen als het geen extra kosten bij hun oplevert , dus reken op veel zelf te moeten sukkelen met instellingen enz. Maar ja, ongeveer iedereen in NL doet dit behalve XS4ALL, voor 2x de prijs van Ziggo. Dan maar blijven bij deze treurige dienst.
Klanten binnne halen met leuke praatjes.Komt niets van terecht.
Je betaald bij hun wel de jackpot maar levering is bar uit slecht.
constant ook time outs bij internet.
veel te hoge ping etc...
Zou gouw mogelijk overstappen
Op maandagmiddag valt én de vaste telefoon én internet en e-mail uit. Om kwart voor 5 met Ziggo gebeld, volgens Ziggo moet er een monteur bijkomen. Die kan pas VOLGENDE WEEK dinsdag komen!? Ik zeg dat dat onaanvaardbaar is, maar de medewerker kan niets voor mij doen. En ik moet snel beslissen, want anders kan het nog later worden.
Héle slechte "service" van Ziggo :-(.
Blijkbaar begrijpt men niet dat telefoon + email + internet tegenwoordig te belangrijk is om meer dan een week zonder te kunnen?!
Geen problemen totdat wij opgezegd hadden vanwege onze komende verhuizing volgende maand. Sinds de opzegging geen snelheid, lopen voortdurend vast en volgens Ziggo is er niets aan de hand. Je betaald de hoofdprijs tot de laatste dag en krijgt er niets meer voor terug.
Oplichting noem ik dat!
Ziggo monteur heft in TV's CI+ modules geinstalleerd. Alles zag er goed uit, alleen moest er nog een update binnen komen en dan zou het werken. De monteur is na ruim een uur vertrokken. Helaas na 4 uur werkten beide TV's nog niet.
Contact opgenomen met Ziggo en na bijna een uur aan de telefoon gehangen te hebben (wilden eerst dat ik zou moeten betalen voor de monteur, kwamen ze met het idee om een monteur te sturen (op basis installatie garantie). Echter kan kan pas 14 maart komen. Dan zitten we bijna een week zonder goed werkende TV's... Dit noem ik GEEN service, zeker als het niet goed afwerken van de installatie hier debet aan is
Er gaat soms wat mis met de rekening. is t er bij mij al een week afgeschreven wordt ik alsnog beboet en afgesloten.
Ik betaal al jaren op tijd. ook bij UPC.
Nu is t tja jammer meneer das dan een boete omdat u niet op tijd betaald.
fijn.
Maar wel terugbellen om te vragen hoe het gesprek ging.
Flikker toch op.
Wel klanten binnen harken maar zodra ze binnen zijn dan mag je blij zijn dat t allemaal maar werkt.
Ziggo is net UPC toen UPC net gegon.
Kotsen moet ik van ziggo.
Op zaterdag gebeld dat mijn box kapot is gegaan.
Op dinsdag nieuwe box gekregen en aangesloten, zonder problemen. Ontzettend snelle service. Ik heb alleen maar positieve ervaringen met UPC/Ziggo.
Storingen, op bovenverdiepingen weinig tot geen bereik met het internet, flutzooi voor een duur abonnement
Na een stroomstoring 2 weken geleden had ik geen internet en telefoon meer. Ziggo hierover 2 keer moeten bellen, de eerste keer werd ik afgewimpeld, moest even geduld hebben. De tweede keer werd er serieus naar gekeken en vastgesteld dat het modem kapot was. GSM kosten totaal € 10,- Er werd toegezegd dat vrijdag een monteur met modem zou komen. De volgende dag werd ik gebeld met de mededeling dat er geen monteur kwam maar het modem zou opgestuurd worden. Vrijdag laat in de middag gebeld naar Ziggo met de vraag waar het modem bleef. Tot mijn afschuw werd mij verteld dat er geen modems op voorraad waren en dat het wel een tijdje kon duren.
Dank U Ziggo.
Elke keer is er wel weer iets dat het niet doet. Boven een hele slechte verbinding, nooit gehad bij de KPN. Humax iTV kastje gaat contstant stuk of er is om de een of andere reden weer een storing. Het enige goede van ziggo is de goede beeldkwaliteit van HD tv, maar daar blijft het ook bij.