Annemiek
07-03-2016

10 dagen wachten op monteur

Vanavond gebeld dat internet en telefoon het niet doen. Telefonisch niet kunnen oplossen. Vandaag maandag en volgende week woensdag komt er een monteur. Echt absurd. Kinderen hebben internet nodig voor school. Ik vind dat er na 1-2 dagen iemand zou moeten komen.

06-03-2016

Horizon Mediabox: klanten melken

Ziggo verkoopt Horizon en prijst het van alle kanten aan maar ze zijn er helemaal niet klaar voor, continu storingen en meer ellende.

De Amerikaanse eigenaar melkt de klanten, trap er niet in!

Geer
06-03-2016

Storingen

Rampzalig binnen 1 dag al problemen met internet, TV en telefoon

Rene
05-03-2016

Veel problemen maar ze zijn vriendelijk.

Helaas heel veel problemen gehad met Wifi,TV,bellen enz.

Nu na velen maanden alleen nog problemen met de TV gids EPG

Bo
04-03-2016

Van tevreden klant naar om te huilen

4 jaar geleden klant geworden van ziggo, goede service en in het begin weinig problemen. zo nu en dan een storing..kan gebeuren.

maar helaas.. het wordt elke maand een groter drama.

storing na storing na storing. echt heel frustrerend.

niet voor niets is ziggo nu koploper in de storings top-10.

zit al bijna de hele week zonder internet nu,

elke week wel 1 of meerder atoringen die steeds langer gaan duren ook.

gewoon te veel klanten voor het bestaande netwerk . gaat echt niet goed zo.

helemaal in de grote stad heel veel storing met internet.

geen internet/wifi voor uren of nu zelfs dagen.

geen game console spellen kunnen spelen ivm de verbinding met als gevolg

hoge rekeningen van mobiel internet omdat ziggo de zaakjes met de wifi niet op orde heeft... fijn.

wij hebben besloten over te stappen na 4 jaar.

03-03-2016

Ziggo werkt prima bij mij !

Al jaren lang klant bij ziggo sinds vorig jaar ook met mijn mobiel. Niets op aan te merken

Tijmen
03-03-2016

Goed geholpen met traag internet

Ik ben door de Ziggo klantenservice erg goed geholpen m.b.t. mijn trage internetverbinding. Ik werd geholpen door een enthousiaste jongen met veel verstand en geduld, die gelijk het probleem begreep en me goed heeft geholpen het internet zelfs boven de beloofde snelheid te krijgen.

Wjm
02-03-2016

Opgelicht door ziggo

op 27 januari 2016 contact opgenomen met Ziggo dat mijn ontvangst kastje kapot is Bij een nieuw abonnement zou ik zelfs 6 maanden korting krijgen en ook nog gratis sport of HBO erbij kreeg maar dat hoefde ik niet perse.en een nieuw kastje van horizon deze keer dus hebben ze dat voor mij in orde gemaakt. bovendien zou ook het tv royaal pakket eraf gaan (is ook niet gebeurt) op 28 januari kreeg ik de bevestiging en stond de beloofde 6 maanden korting er niet bij, dus ik weer gebeld en zou in orde komen vertelde die meneer vandaag 23-02-2016 krijg ik de factuur en wat schept mijn verbazing geen korting dus dus ik weer bellen en zeggen ze nu dat ze het jammer vinden dat het zo gelopen is en naar die korting kan fluiten omdat ze die korting er niet meer in kunnen zetten als zoethoudertje moet ik nu akkoord gaan met 3 maanden korting ipv de beloofde 6 maanden ik heb gezegd doe dat dan maar, alvast maar wel onder protest en ik wil alsnog op andere wegen dan proberen mij beloofde korting te krijgen dit zou ze noteren zei ze.

Mikeaagst

Klantonvriendelijker kan niet

Ik probeer al meer dan een maand mijn Horizon box om te ruilen voor een CI+ module vanwege een verhuizing. Ondanks vele telefoontjes, mailtjes en zelfs een bezoek aan de Ziggo winkel lukt het ze niet ondanks vele toezeggingen de Horizon om te ruilen . Eerst moet de verhuizing administratief verwerkt zijn voordat ze kunnen beginnen aan het verzenden van de smartcard, en dat duurt volgens de helpdesk een maand. Op mijn vraag wat er gebeurt als ik mijn abonnement opzeg kreeg ik als antwoord: " dat duurt ook een maand" Als ik Ziggo was zou ik me dood schamen.

Roger
01-03-2016

Bestaande klant wordt niet gewaardeerd

Nadat mijn humax decoder kuren begon te vertonen, kreeg ik van Ziggo 1 keuze: Nieuw abonnement aangaan, dat na de fusie met UPC duurder is dan mijn huidige, om een nieuwe decoder te mogen ontvangen. Let op! Mijn huidige decoder is met recorder.

Ik vroeg uit coulance daarom maar niet om een nieuwe decoder, maar om een CI+ module. Beetje water bij de wijn doen dan. Ook dat was niet bespreekbaar.

De nieuwe zonder. Ik ga dus meer betalen om weer een jaar vast te zitten, voor minder luxe. Voor deze prijs in de glasvezelwereld heb ik genoeg alternatieven.

Ziggo, je bent weer een klant kwijt.

Heb al jaren UPC nu Ziggo geen probelemen

Wat ik hier allemaal klinkt erg vreemd, al jaren bij deze club mijn zoons hebben ook Ziggo altijd goede snelheid en beeld en telefoon en sinds 4 maanden ook mobiele telefoon alles werkt super.

Claudia
29-02-2016

Horizon box = rampenplan, waardeloze, instabiele wifi

We hebben hier helaas geen alternatief in de buurt, dus zitten tegen wil en dank vast aan de ellende die zich Ziggo noemt. Sinds kort de Horizon-box, en dit ding is zo mogelijk nog erger dan dat afgrijselijke Cisco apparaat wat we er eerst bij kregen. Iedere keer wanneer we een film opnieuw starten om vanaf het begin te kijken, kapt ie gewoon met de film op het moment dat hij volgens de programmering afgelopen zou zijn. Talloze films dus al niet af kunnen kijken. Verder is wifi dramatisch instabiel, totaal onbetrouwbaar. De Horizon-afstandsbediening is ook hoogst irritant; soms ben je een minuut bezig met precies goed richten totdat de box eindelijk eens aan of uit gaat. Bah!

Ruben
29-02-2016

Nog steeds geen kabel alternatief in Amsterdam

Belachelijk die monopolie positie van Ziggo in Amsterdam. Zou graag glasvezel willen, maar dat is hier nog steeds niet beschikbaar.

Beloofde snelheden worden niet gehaald, WIFI is eveneens onstabiel en ik heb het grootste abonnement.

Ga voor de grap eens met de klantenservice bellen, wat een drama. Het ligt ook nooit aan Ziggo, medewerkers komen met standaard praatjes zoals 'heeft u wel de juiste kabel aangesloten?' of 'heeft u al geprobeerd de modem te resetten?'

Overstappen naar ADSL is voor mij geen optie maar zodra er een alternatief komt ben ik gelijk vetrokken.

Wat een K** bedrijf!

Thsn
26-02-2016

Waardeloos internet/Wi-Fi

Ruim twee maand problemen met internet en Wi-Fi die in de haverklap uitvallen.

Ik zoek nu een andere provider!

Jacqueline
26-02-2016

Traag internet

Traag, traag internet

Charles
25-02-2016

Ben bedonderd

we werden door een medewerker van ziggo gebeld dat ze voor ons een mooie aanbieding hadden .ik zij als de smart tv dan niet meer weg zou vallen zoals bij ons huidige abonnement bij telfort ik wel interesse had. volgens de medewerker zouden die problemen bij ziggo zich niet voordoen dus overgestapt .de problemen zijn alleen maar erger geworden en we willen van het contract af omdat ziggo het niet kan of wil oplossen nu blijkt dat we er een jaar aan vastzitten. voor ons dus nooit geen ziggo meer.

Janna
24-02-2016

Zeer slecht internet - zeer slechte en vervelende medewerkers

Ik heb een zakelijk abonnement bij Ziggo. Mijn telefonie gaat via VOIP. Weliswaar niet bij Ziggo, maar bij XS4All, wat een dochteronderneming van KPN is.

Om een lang verhaal kort te maken:

In ons buitengebied is internet via KPN bedrijfsmatig een slechte keuze. Wil je een hogere internetsnelheid dan moet je naar Ziggo overstappen. Ziggo heeft hier het alleenrecht.

Sinds april 2014 hebben wij Ziggo.

En sindsdien iedere keer ellende. Dan is er weer geen verbinding, dan weer geen telefoon, dan weer geen televisie... En natuurlijk ligt het volgens de kinderen die je vervolgens aan de telefoon krijgt, altijd aan de bekabeling binnenshuis, want nee, Ziggo heeft perfect materiaal en daar kan het niet aan liggen.

Dat een monteur van Ziggo alles bij ons heeft aangelegd is voor 'dat kind' geen garantie dat alles goed is. Immers, wij zitten in een buiten gebied en ja, wij zullen vast over de muizen en ongedierte struikelen! Die vreten alles kapot.

Er wordt een nieuwe kabel gestuurd. Of het zo sneller zou gaan... Nee, mevrouw, het gaat niet beter.

O... dan zullen de muizen daar toch...

Laat maar. Hier word ik zo ontzettend moet van.

Ale
23-02-2016

Niet gebeld kunnen worden

Ik ben van HN. Over gegaan naar Ziggo mobiel.

Nu kan ik niet meer gebeld worden en ze weten zoo ook geen oplossing. Ik zou zeggen ga er niet bij.

Linda
23-02-2016

Supergoede service bij storing

supergoede service bij een storing, zeer tevreden!

Elly
22-02-2016

Klantenservice

Beloven terug te bellen maar helaas!