Ziggo reviews

1.4
Positief1%
Neutraal0%
Negatief99%
PeriodeLaatste 12 maanden202320222021
Geen lid

Deze reviews zijn ouder dan een jaar.

C.V.
10-03-2016

Snelheid? Die is er niet

Geen problemen totdat wij opgezegd hadden vanwege onze komende verhuizing volgende maand. Sinds de opzegging geen snelheid, lopen voortdurend vast en volgens Ziggo is er niets aan de hand. Je betaald de hoofdprijs tot de laatste dag en krijgt er niets meer voor terug.

Oplichting noem ik dat!

Marco
09-03-2016

CI modules werken niet na installatie door Ziggo monteur

Ziggo monteur heft in TV's CI+ modules geinstalleerd. Alles zag er goed uit, alleen moest er nog een update binnen komen en dan zou het werken. De monteur is na ruim een uur vertrokken. Helaas na 4 uur werkten beide TV's nog niet.

Contact opgenomen met Ziggo en na bijna een uur aan de telefoon gehangen te hebben (wilden eerst dat ik zou moeten betalen voor de monteur, kwamen ze met het idee om een monteur te sturen (op basis installatie garantie). Echter kan kan pas 14 maart komen. Dan zitten we bijna een week zonder goed werkende TV's... Dit noem ik GEEN service, zeker als het niet goed afwerken van de installatie hier debet aan is

Piet
09-03-2016

Service? nee Klanten wel.

Er gaat soms wat mis met de rekening. is t er bij mij al een week afgeschreven wordt ik alsnog beboet en afgesloten.

Ik betaal al jaren op tijd. ook bij UPC.

Nu is t tja jammer meneer das dan een boete omdat u niet op tijd betaald.

fijn.

Maar wel terugbellen om te vragen hoe het gesprek ging.

Flikker toch op.

Wel klanten binnen harken maar zodra ze binnen zijn dan mag je blij zijn dat t allemaal maar werkt.

Ziggo is net UPC toen UPC net gegon.

Kotsen moet ik van ziggo.

Jack
09-03-2016

Nieuwe box

Op zaterdag gebeld dat mijn box kapot is gegaan.

Op dinsdag nieuwe box gekregen en aangesloten, zonder problemen. Ontzettend snelle service. Ik heb alleen maar positieve ervaringen met UPC/Ziggo.

Joost
09-03-2016

Oplichterspraktijken

Storingen, op bovenverdiepingen weinig tot geen bereik met het internet, flutzooi voor een duur abonnement

Jan
08-03-2016

Al 2 weken geen telefoon en internet

Na een stroomstoring 2 weken geleden had ik geen internet en telefoon meer. Ziggo hierover 2 keer moeten bellen, de eerste keer werd ik afgewimpeld, moest even geduld hebben. De tweede keer werd er serieus naar gekeken en vastgesteld dat het modem kapot was. GSM kosten totaal € 10,- Er werd toegezegd dat vrijdag een monteur met modem zou komen. De volgende dag werd ik gebeld met de mededeling dat er geen monteur kwam maar het modem zou opgestuurd worden. Vrijdag laat in de middag gebeld naar Ziggo met de vraag waar het modem bleef. Tot mijn afschuw werd mij verteld dat er geen modems op voorraad waren en dat het wel een tijdje kon duren.

Dank U Ziggo.

Aisha
08-03-2016

Waardeloos

Elke keer is er wel weer iets dat het niet doet. Boven een hele slechte verbinding, nooit gehad bij de KPN. Humax iTV kastje gaat contstant stuk of er is om de een of andere reden weer een storing. Het enige goede van ziggo is de goede beeldkwaliteit van HD tv, maar daar blijft het ook bij.

Jan
08-03-2016

Misleidende reclame

De beloofde 120 Mbps heb ik op mijn adres nog nooit gehaald.150 Mbps in April ? Betekent dat mijn verbinding al die tijd is "afgeknepen" 95Mbps is de hoogst gemeten score van ziggo zelf.Wat kan ik er aan doen?ziggo heeft het kabelmonopolie .De beloofde concurrentie op de kabel is door de corrupte politicie teruggedraait.

Adeba
07-03-2016

Waardeloos bedrijf!

Sinds dat wij zijn overgestapt naar de horizon go box is het alleen maar ellende. Nu al zo een drie maanden geen tv zenders (incl. fox sports, hbo en film1 waar je grof voor betaald), geen myprime, geen replay tv en waardeloos internet. Geen succes dus...

Eind januari een monteur langs geweest (waar we tien dagen na contact op hebben moeten wachten) die in eerste

instantie de boel gemaakt heeft.... Echter na 2/3 dagen weer precies dezelfde problemen!

Paar keer behoorlijk negatief gemaild, waarna ze precies 1x hebben proberen te bellen. Zag geen andere uitweg om de kosten te storneren, betalen namelijk voor iets wat wij helemaal niet krijgen van Ziggo.

Nog een keer de klantenservice gebeld, hele riedeltje opnieuw gemeld en gezegd dat er wel wat moet gebeuren met de facturen. Dit was volgens mevrouw geen enkel probleem en zou geregeld worden nadat de monteur geweest zou zijn.

Monteur is vorige week geweest en uiteindelijk werkt tv naar behoren, maar is het internet nog steeds slecht!

Expres geen contact opgenomen met ziggo om te kijken hoe of wat... Tot nog toe geen contact gezocht door hun, maar wel een aanmaning op de deurmat, klasse!

Morgen bellen om te kijken wat ze gaan doen, ben benieuwd.. Waardeloos bedrijf, niet aan te raden!

Annemiek
07-03-2016

10 dagen wachten op monteur

Vanavond gebeld dat internet en telefoon het niet doen. Telefonisch niet kunnen oplossen. Vandaag maandag en volgende week woensdag komt er een monteur. Echt absurd. Kinderen hebben internet nodig voor school. Ik vind dat er na 1-2 dagen iemand zou moeten komen.

Ton
06-03-2016

Horizon Mediabox: klanten melken

Ziggo verkoopt Horizon en prijst het van alle kanten aan maar ze zijn er helemaal niet klaar voor, continu storingen en meer ellende.

De Amerikaanse eigenaar melkt de klanten, trap er niet in!

Geer
06-03-2016

Storingen

Rampzalig binnen 1 dag al problemen met internet, TV en telefoon

Rene
05-03-2016

Veel problemen maar ze zijn vriendelijk.

Helaas heel veel problemen gehad met Wifi,TV,bellen enz.

Nu na velen maanden alleen nog problemen met de TV gids EPG

Bo
04-03-2016

Van tevreden klant naar om te huilen

4 jaar geleden klant geworden van ziggo, goede service en in het begin weinig problemen. zo nu en dan een storing..kan gebeuren.

maar helaas.. het wordt elke maand een groter drama.

storing na storing na storing. echt heel frustrerend.

niet voor niets is ziggo nu koploper in de storings top-10.

zit al bijna de hele week zonder internet nu,

elke week wel 1 of meerder atoringen die steeds langer gaan duren ook.

gewoon te veel klanten voor het bestaande netwerk . gaat echt niet goed zo.

helemaal in de grote stad heel veel storing met internet.

geen internet/wifi voor uren of nu zelfs dagen.

geen game console spellen kunnen spelen ivm de verbinding met als gevolg

hoge rekeningen van mobiel internet omdat ziggo de zaakjes met de wifi niet op orde heeft... fijn.

wij hebben besloten over te stappen na 4 jaar.

Monique
03-03-2016

Ziggo werkt prima bij mij !

Al jaren lang klant bij ziggo sinds vorig jaar ook met mijn mobiel. Niets op aan te merken

Tijmen
03-03-2016

Goed geholpen met traag internet

Ik ben door de Ziggo klantenservice erg goed geholpen m.b.t. mijn trage internetverbinding. Ik werd geholpen door een enthousiaste jongen met veel verstand en geduld, die gelijk het probleem begreep en me goed heeft geholpen het internet zelfs boven de beloofde snelheid te krijgen.

Wjm
02-03-2016

Opgelicht door ziggo

op 27 januari 2016 contact opgenomen met Ziggo dat mijn ontvangst kastje kapot is Bij een nieuw abonnement zou ik zelfs 6 maanden korting krijgen en ook nog gratis sport of HBO erbij kreeg maar dat hoefde ik niet perse.en een nieuw kastje van horizon deze keer dus hebben ze dat voor mij in orde gemaakt. bovendien zou ook het tv royaal pakket eraf gaan (is ook niet gebeurt) op 28 januari kreeg ik de bevestiging en stond de beloofde 6 maanden korting er niet bij, dus ik weer gebeld en zou in orde komen vertelde die meneer vandaag 23-02-2016 krijg ik de factuur en wat schept mijn verbazing geen korting dus dus ik weer bellen en zeggen ze nu dat ze het jammer vinden dat het zo gelopen is en naar die korting kan fluiten omdat ze die korting er niet meer in kunnen zetten als zoethoudertje moet ik nu akkoord gaan met 3 maanden korting ipv de beloofde 6 maanden ik heb gezegd doe dat dan maar, alvast maar wel onder protest en ik wil alsnog op andere wegen dan proberen mij beloofde korting te krijgen dit zou ze noteren zei ze.

Mikeaagst
01-03-2016

Klantonvriendelijker kan niet

Ik probeer al meer dan een maand mijn Horizon box om te ruilen voor een CI+ module vanwege een verhuizing. Ondanks vele telefoontjes, mailtjes en zelfs een bezoek aan de Ziggo winkel lukt het ze niet ondanks vele toezeggingen de Horizon om te ruilen . Eerst moet de verhuizing administratief verwerkt zijn voordat ze kunnen beginnen aan het verzenden van de smartcard, en dat duurt volgens de helpdesk een maand. Op mijn vraag wat er gebeurt als ik mijn abonnement opzeg kreeg ik als antwoord: " dat duurt ook een maand" Als ik Ziggo was zou ik me dood schamen.

Roger
01-03-2016

Bestaande klant wordt niet gewaardeerd

Nadat mijn humax decoder kuren begon te vertonen, kreeg ik van Ziggo 1 keuze: Nieuw abonnement aangaan, dat na de fusie met UPC duurder is dan mijn huidige, om een nieuwe decoder te mogen ontvangen. Let op! Mijn huidige decoder is met recorder.

Ik vroeg uit coulance daarom maar niet om een nieuwe decoder, maar om een CI+ module. Beetje water bij de wijn doen dan. Ook dat was niet bespreekbaar.

De nieuwe zonder. Ik ga dus meer betalen om weer een jaar vast te zitten, voor minder luxe. Voor deze prijs in de glasvezelwereld heb ik genoeg alternatieven.

Ziggo, je bent weer een klant kwijt.

Peter
01-03-2016

Heb al jaren UPC nu Ziggo geen probelemen

Wat ik hier allemaal klinkt erg vreemd, al jaren bij deze club mijn zoons hebben ook Ziggo altijd goede snelheid en beeld en telefoon en sinds 4 maanden ook mobiele telefoon alles werkt super.