17-11-2016

Redelijk probleemloos.

Ziggo Go werkt nog steeds niet op mijn pc. Horizon tv werkte prima op mijn pc maar toen het Horizon Go ging heten was het over. Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd binnen het Ziggomenu. Via Firefox, Internet Explorer en Silverlight kom je toch nergens en werkt het nu nog steeds niet. Bij een goede provider zou dit niet mogelijk kunnen zijn. De nieuwste Horizonbox werkt ofschoon niet erg alert nu probleemloos. Het beeld is prachtig! Internet haalt de beloofde snelheid doorgaans prima. Als er een storing is kun je niet meer bellen met het 1200 nummer. De klantenservice is doorgaans prima al zijn de wachttijden soms lang. Ik vertrouw er niet op dat andere providers beter zijn dus blijf ik bij Ziggo.

Goodskaff
17-11-2016

Dankje vrienden

Broer, luister:

Wij hebben hier die nieuwe Ziggo aanbieding van internet en televee. We hebben vandaag die nieuwe doos gekregen en je raad het niet? ER ZAT JONKO IN! Nu gaan wij die jonko oproken en de nieuwe set installeren. Wij bedanken Ziggo voor die ganja en ook voor die goedkopere internet. Wij zijn allemaal blij en willen graag die jonko nog met jullie delen.

Hail Selassie, heil Baptiest Coopmans,

Blaze up Rastaman.

Goodskaff W. Schwaab

Storing wordt niet verholpen

Sinds gister foutcode 2040 dus geen beeld meer met horizon. Beeld via receiver HDMI en alle andere apparaten werken wel. Oplossing horizon rechtstreeks aansluiten zonder av receiver want dat dit via receiver loopt dat had deze medewerker niet eerder gehoord. hier kan ik dus niks mee. Kennis is hier dus niet aanwezig. Op reactie dat ik misschien dan overstap overweeg komt de reactie veel succes.

Iemand andere suggesties.

Top en geen gezeur.

Ik lees allemaal klachten over Ziggo. Wij hebben geen klachten. Snel internet en stringsvrije TV ontvangst. Ook internetten wij via de Smart-TV. Onze Smart-4K TV ontvangt via het snelle internet ook de 4K uitzending via You Tube. Is er een keer iets, dan via tel.nr. 1200 snel geholpen. Een keer de Horizonbox defect. De volgende dag al een nieuwe. Zijn wij echt een uitzondering of roeren de tevreden klachten zich niet.

16-11-2016

Veel frustratie, slechte service, niet aanschaffen!

Na 4x een monteur te hebben laten komen, ben ik er nu echt helemaal klaar mee.

Ze hebben alle kabels, stopcontacten en nieuwe mediabox plus afstandbediening vervangen. Nu werkt het nog niet na behoren. De Horizon mediabox is traag en loopt om de havenklap vast! Afstandbediening werkt niet of super traag.

Moet alles 3x per dag opnieuw aan en uitzetten omdat de box niet meer reageerd.

mijn investering: 4x halve dag vrij moeten nemen 3,5 uur met de klantenservice gebeld (ivm wachttijden) versterker moeten aanschaffen (eigen rekening) 2,5 maand geen werkende horizonbox gehad Heel veel frustatie!

Dus ga naar een andere provider want Ziggo speelt mooi weer maar als puntje bij paaltje komt, werkt het niet of erg slecht!

Nancy

MIsleiding voor overstappen abonnement

Wij zouden overstappen binnen Ziggo , naar een alles in 1 abonnement met daarbij een gratis Tablet . Tot onze grote verbazing , kregen wij telefoon van de klantenservice van Ziggo dat wij daar niet voor in aanmerking komen? Voor vaste klanten geld dit blijkbaar niet , wel heel raar want er werd ons wel een korting aangeboden bij overstappen naar alles in 1 pakket , Waarom dan geen Tablet ? Er word bij de reklame voor de tablet aktie GEEN voorwaarde gesteld . Voor vaste klanten die overstappen mogen dus geen tablet krijgen alleen een korting! Terwijl iedereen die de alles in 1 pakket neemt wel de tablet krijgt.

Denise

Slechte boel!

Slechte service. De klachten die ik heb zijn al meerdere malen hier besproken, en helaas zijn deze allemaal waar. Dit bedrijf moet onder toezicht komen. Ik stap over naar andere provider, waarschijnlijk KPN, maar weg bij Ziggo dat moet wel.

Sipekro

Internetradio

Regelmatig uitval van de NL uitzendingen, geen problemen met Europese, Amerikaanse of Australische servers. Alleen . Inloggen kost dan meestal een enorme tijd. Dit loopt nu al 2 jaar. Toestel Philips NP 3900.

Ubbo

De factuur

Ik ben 20 jaar klant bij UPC en de voorgangers daarvan geweest. Mijn pakket werkte eigenlijk altijd naar behoren tot. UPC wordt overgenomen door Ziggo. De beeld kwaliteit van mijn TV (analoog) was altijd prima, maar een maand na de overgang naar Ziggo begonnen de problemen. Er was niet meer naar de TV te kijken, zo slecht was de kwaliteit.

Ik bel Ziggo. “Nou meneer als ik vanaf deze kant een signaal stuur en meet is de lijn prima. Moet aan uw TV liggen.” Nou was die 20+, dus dat kan natuurlijk. Trouwens meneer, ik zie dat u nog analoog kijkt. Ik vraag de beste man of dat tevens de oorzaak van de problemen kan zijn, waarop hij antwoord dat dat best zou kunnen.

“Maar ik zie ook dat uw abbonnement niet meer bestaat“. Ik vraag hem wat er voor in de plaats is gekomen en wat dat verschilt met mijn huidige contractvorm. Nou u krijgt Digitale TV erbij, maar het internet is 10 MB trager, daarnaast is het hetzelfde, maar wel iets duurder”. Ik besluit mijn verlies te nemen, na geïnformeerd te hebben of bellen ook, net als mijn oude pakket gratis is (bevestiging) en vraag het nieuwe pakket aan. Toch even online kijken wat ik nu in huis haal denk ik.

Ik ga naar de site en tot mijn verbazing lees ik dat bellen helemaal niet gratis is. Ik bel onmiddellijk Ziggo terug en zeg dat ik mijn oude pakket terug wil, aangezien ik anders met onbeperkt bellen extra, € 20,- duurder uit ben. Er wordt me beloofd alles terug te draaien en ik denk er klaar mee te zijn.

In het weekend een nieuwe TV aangeschaft en aangesloten. Met de post was er een kastje bezorgd voor de digitale TV, dus ik dacht dat dat bij mijn oude pakket hoorde en dat ik daar dan waarschijnlijk nog recht op had.

E.e.a. was snel aangesloten en alles werkte naar behoren. Nou naar behoren. Slecht signaal, blokken en waarschuwingen dat het signaal niet goed was, daargelaten. Ook merkte ik dat het internet veel trager werkte dan voorheen, maar goed.

En toen kwam de factuur binnen. € 145,81 Wat? Ja, € 145,81. Dat kan niet denk ik, want mijn maandbedrag is normaal iets van € 46,30 en bel direct Ziggo. Ik krijg een dame aan de lijn en die belooft me er naar te kijken en mij maandag terug te bellen.

Woensdagmiddag. Ik wordt gebeld. “Nou meneer, ik heb het uitgezocht en Ziggo betaald u € 20,- terug.” Ik zeg dat dat niet kan. “Nu moet u naar mij luisteren meneer want.” Ik zeg haar dat ik helemaal niet naar haar ga luisteren omdat haar berekening niet klopt en dat het factuurbedrag € 46,30 hoort te zijn. Dus hoor ik € 99,51 terug te krijgen, naar mijn mening. “Nou moet u.” Ik geef weer aan dat ik niet GA luisteren, omdat het niet klopt. “Heeft u even, ik moet even overleggen”. Ik blijf 15 minuten aan de lijn, hoor dat de telefoon weer wordt opgenomen en er wordt opgehangen!

Tja, dat kan gebeuren, iemand hangt verongeluk op, zou mij ook kunnen overkomen. Ik bel opnieuw. Er zijn 8 wachtende voor me. Na 20 minuten wachten ben ik aan de beurt. En wordt direct opgehangen! Na nog 3 pogingen (3x 20+ minuten wachten), krijg ik iemand aan de lijn. Het is dezelfde man waar ik de pakketwijziging mee heb besproken. Ik vertel hem wat er mis is gegaan. Hij luistert geduldig en geeft aan dat er inderdaad niets van klopt, maar dat ik kennelijk wel het nieuwe pakket heb gekregen.

Samen met hem reken ik door wat e.e.a. zou mogen kosten. Als ik twee maanden van het nieuwe abonnementstarief betaal plus de aansluitkosten (waarbij we het er beide over eens zijn dat, als je 20 jaar klant bent en Ziggo mijn pakket niet meer heeft, ik die kosten eigenlijk niet hoor te betalen), dan komen we nog steeds niet op de berekende €145,81.

Hij beloofd me, na 3x te overleggen met zijn superieur, het verschil te verrekenen. Tevens nemen we het abonnement nog een keer door dat ik had en hij beloofd het terug te draaien, omdat er kennelijk iets fout is gegaan.

Ik zeg dat ik om het hem niet verder lastig te maken, het nieuwe abonnement te willen hebben, omdat mijn oude vorm niet meer bestaat, maar dat ik dan wel gratis telefonie erbij wil. Dat belooft hij te regelen.

Er gaan 2 maanden voorbij, waarin ik geen factuur krijg, want ik had nog wat tegoed, tot de volgende factuur in de mailbus valt. Wat een raar bedrag. Even online kijken waar dat nou vandaan komt. De telefonie blijkt niet gratis te zijn! Maar dat hadden we wel afgesproken. Ik betaal toch maar en denk, ik bel Ziggo daar later wel over terug.

Ping, nieuwe mailtje. Een tevredenheidsonderzoek van Ziggo. Vertel ons hoe we het doen. Ik vul in dat ik buitengewoon ongelukkig ben met Ziggo en er over heb zitten denken om over te stappen. Aan het einde kan ik aangeven dat ik behoefde heb aan een persoonlijk gesprek en direct contact kan opnemen met een van de medewerkers, door mijn nummer achter te laten. Ik wordt dan direct teruggebeld. En ja, ik heb het nummer nog niet ingetoetst en ik krijg een telefoontje. Dat is snel zeg! Geweldig! Ik neem op en luister: er zijn nog 10 wachtende voor u. Ik hang op en verbaas me erover dat een marketingafdeling zo dom kan zijn. Een paar dagen later, net op het moment dat ik wil gaan eten word er opgebeld. Ik geef aan dat ik net aan het eten ben en dat het moment wat ongelukkig gekozen is. Geen probleem meneer, we bellen u terug (ik moet nog gebeld worden).

Na mijn vakantie wordt er aangebeld en staat er een man van Vodafone voor de deur. Ik luister naar zijn verhaal en hij geeft aan dat ik kosteloos naar Glasvezel kan overstappen, waarbij mijn internet 2,5x sneller wordt en ik maar € 1,50 per maand meer voor betaal dan bij Ziggo. Het enige dat ik hoef te doen is een verhuiskaart invullen en dat doet hij ter plekke, de rest regelt Vodafone. Ik ga op het aanbod in.

Ping. Een mailtje van Ziggo in de mailbox. Wat ontzettend jammer dat u weg gaat! Graag lopen we de precieze afsluiting nog ven met u door zodat. Belt u ons. O.k. ik bel. Er volgt een gesprek met een medewerker die mijn aan het einde van het gesprek een aanbod doet om te blijven. Ik geef aan dat hij een beetje laat is en dat Ziggo er beter voor had kunnen zorgen dat ze haar zaakjes beter voor elkaar had, maar dat ik het nu zat ben en dus weg ga.

4 November. Er valt een brief van Ziggo in de bus. Vragen over uw opzegging. Met een gratis nummer dat ik kan bellen. Maar dat gesprek heb ik toch al gehad? 9 November. Toch maar bellen, misschien. dus ik toets het opgegeven nummer in. U belt een niet bestaand. Ik bel hetzelfde nummer nog een keer, maar nu mobiel. U belt een niet. Goed, dan maar weer via de vaste lijn het gratis 1200 nummer.

Ik krijg na, hoe kan het ook anders 8 wachtende te hebben afgewacht een medewerker aan de lijn. Ik vertel hem dat ik het vertrekgesprek al een keer heb gevoerd en dat ik niet van plan ben om bij Ziggo te blijven. Hij vraagt me waarom en ik vertel hem het verhaal wat u hierboven heeft gelezen. We nemen e.e.a. door en hij bevestigd nog een keer dat mijn diensten tot de opzegdatum 23-11-2016 blijven werken, zoals eerder besproken en op de overstapkaart aangegeven. Nou meneer, dan sluit ik hierbij uw klanten dossier, jammer dat u weg gaat.

10 November. Ping. Mail van Ziggo. Beste meneer Nieuwland, we hebben. U heeft aangegeven per 10-11-2016 uw Ziggo diensten te willen stoppen. Wat?!? Nee, per 23-11-2016, staat toch op het opzegformulier! En hebben we toch 2x doorgesproken! Ik bel meteen om 08:00 Ziggo en krijg een medewerker aan de lijn. Nou meneer er staat hier dat u geen klant meer bent, maar. Ik leg uit dat er een fout is gemaakt en dat ik pas 23 november. Nou meneer, ik verbind u door met een technisch medewerker.

Ik krijg de techneut aan de lijn. Ik leg hem uit dat mijn dochter tentamens heeft voor haar leraressen opleiding en daarbij internet echt nodig heeft. Hij zegt dat ik nog op tijd ben en dat hij een en ander omzet naar de 23ste.Gelukkig!

‘s Avonds kijken mijn meisje en ik TV. Hee. een storing. Even het modem resetten. Nog geen TV. ze zouden toch niet. Ik bel op. Het is kwart voor 10. 6 wachtende. Na 12 minuten krijg ik een dame aan de lijn. Ik vertel mijn verhaal en tijdens het vertellen wordt ik opeens opgehangen. Het is precies 22:00 uur, de klantenservice gaat naar huis en wilde kennelijk niet meer verder wachten. Meneer gaat toch al weg.

Gelukkig blijkt de volgende dag dat internet het nog wel doet. De snelheid is minimaal en vergelijkbaar met die van een modem van vroeger. Maar de TV blijft dood.

Gisteravond ben ik teruggekomen van Terschelling. Ik heb de helpdesk van Ziggo gebeld. Krijg een verschrikkelijke aardige meid aan de lijn en heb haar uitgelegd dat ik graag met een chef wil praten om mijn verhaal te vertellen, zodat ze er misschien iets van kunnen leren. Ik wacht nu op zijn telefoontje.

Janny

Waardeloos.

Naar veel te hebben geprobeerd om in contact te komen met Ziggo heb ik deze mail naar Ziggo gestuurd. Ik zou een maand eredivisie krijgen ter compensatie.

Hallo, Vraag: Mijn tijdelijk abonnement stopt? Volgens mij is het nog niet eens begonnen. En naar de problemen die ik met jullie heb ben ik er nu helemaal klaar mee. Ik ben vanaf 23 september bezig om tv en internet te krijgen. Heb internet maar tv nog steeds niet. Niet alle zenders doen het en de helft met strepen en boven nog steeds geen tv. Maar ik krijg naar een paar weken wel direct een rekening met 75 euro en waarvoor . geen idee. Ik verwacht dat er nu definitief iets gaat gebeuren en dat we gecompenseerd worden zeker toe nu toe dat we dus nu al bijna 2 maanden geen tv hebben. Er word mij iedere keer toe gezegd dat ik word terug gebeld en dat er een monteur komt maar wat ik ook hoor of zie geen Ziggo. Bel elke dag naar jullie toe en heb al een hele hoge telefoonrekening zolang dat ik moet wachten totdat ik iemand aan de lijn krijg. En als ik dan iemand aan de lijn heb eindelijk word ik doorverwezen, gooien ze de telefoon erop of ze beloven van alles wat niet na gekomen word. Ik verwacht van u een bericht hierover en dat het word opgelost. Vriendelijke groet Janny Muller

Frits

Altijd wat

Anderhalve week geleden na een lange dag werk, eindelijk thuis om wat dingen te mailen die er die dag uit moesten. Ziggo storing. Kon uren lang niks waardoor ik te laat was met een mail. Vandaag. weer een storing. Een maand geleden ook al een storing. Hoeveel storingen kun je hebben in een maand? Hoeveel puberale telefonisten kun je in dienst hebben, die je na een half uur in de wacht te hebben gestaan alleen maar kunnen vertellen dat er een storing is. Alsof ik dat zelf niet kan bedenken en als ik dan vraag wanneer het opgelost wordt, krijg ik het antwoord 'weet ik niet' terwijl ik haar 16 jarige collega's op de achtergrond hoor kwebbelen met elkaar. Helemaal kut dus! Iedereen die naar Ziggo wilt, doe het niet! Het is nog erger dan UPC!

Daniel

Zeker niet probleemloos

Sinds 3 maanden overgestapt op Ziggo na jarenlang KPN klant te zijn geweest. Over de support en stabiliteit van het KPN netwerk was ik uitermate tevreden, maar een 8 Mbit lijntje zonder zicht op een spoedige upgrade is niet meer van deze tijd. Ik maak gebruik van het Connect Max en Play Max pakket van ziggo.

Het Internet van Ziggo:

De snelheid die ik haal is zoals beloofd 300 down / 30 up. Alhoewel de upload van mij wel wat hoger zou mogen zijn is het over het algemeen meer dan voldoende. Binnen 3 maanden moest ik helaas mijn eerste storing melden waarbij internet en telefonie niet meer werkte.

Televisie & Horizon Box

De beeldkwaliteit is stukken beter als dat ik via KPN kreeg, daarover zeker niets te klagen. De Horizon Box daarentegen vind ik persoonlijk een groot drama. Opstarten duurt lang, zappen gaat zeer traag, stroomverbruik is hoog in stand-by en behalve de mogelijkheid tot opnemen voegt de Horizon Box weinig toe. De extra Horizon box voor de slaapkamer heb ik binnen een aantal weken weer retour gestuurd. De extra Horizon Box werkt niet autonoom en is volledig afhankelijk van de hoofd Horizon Box. Dus als hier wat mee is heb je nergens in huis nog TV. Daarnaast geeft het pairen van de extra horizon box heel veel problemen. Verbindingen gingen om onverklaarbare redenen constant verloren via MOCA, Wi-FI en LAN. Hierna een Humax besteld en wat een verademing is dat. Opstarten en zappen gaat lekker snel en ook de favorieten zenderlijst werkt een stuk prettiger als bij de Horizon.

Telefonie:

Voldoet aan de verwachtingen.

Horizon Go app (Tegenwoordig Ziggo app):

Heerlijke app welke bij mij probleemloos binnen en buitenshuis werkt

Support:

De ondersteuning bij de servicedesk is beneden maats. Ik ben KPN gewend waarbij ik altijd iemand aan de lijn kreeg die verstand van zaken had. De medewerker begreep wat ik vertelde en alleen pasten ze zich aan aan mijn ICT niveau. Dus geen domme standaard nutteloze troubleshoot die ik zelf al lang had uitgevoerd. Bij Ziggo is dat helaas anders. De medewerkers zijn vriendelijk, maar daar bel ik niet voor. Ik wil dat mijn probleem wordt begrepen en er geen nutteloze troubleshoot wordt uitgevoerd op zaken die totaal niet van belang zijn. Als ik de medewerker van Ziggo verteld dat ik geen IP van hun krijg en het internet down is, maar ik wel kan inloggen op het modem via een bekabelde computer, dan ligt het probleem niet aan diezelfde kabel. Laat me dan ook niet alle LAN poorten en Wi-Fi testen, er is namelijk geen LAN probleem, maar een WAN probleem. Helaas merk je dus al snel welke kant het gesprek uit gaat en dat je dus een half uur lang nutteloos een standaard uitvraagscript aan het afwerken bent om dan tot de conclusie te komen dat het niet aan het LAN ligt. Er wordt vervolgens een afspraak ingepland omdat het modem stuk zou zijn. Een modem van 3 maanden oud welke ik gewoon kan benaderen en configureren en verder de juiste netwerkwaardes doorgeeft lijkt mij niet defect. geïrriteerd accepteer ik dan maar de monteurs afspraak die 2 dagen later zou langskomen.

Tot mijn grote verbazing word ik later op de avond gebeld door volgens mij een monteur van Ziggo dat mijn storing verholpen is. Er bleek een probleem in de wijkkast te zijn. En dat vind ik dan wel zeer positief.

Conclusie: + Snel internet + Beeldkwaliteit TV + Storing snel verholpen - Deskundigheid helpdesk - Wachttijd helpdesk - Horizon Box

Holger
14-11-2016

Heb nu Ziggo, werkt allemaal perfect

Had jaren tele2 50Mb internet. Kwam niet verder dan 7 download en 2 upload. Ze zeiden er niets aan te kunnen doen dus kon beter overstappen. Heb nu Ziggo, werkt allemaal perfect. Internet 150 Mb bekabeld evenals wifi 5G draadloos. 1 probleem, Bij opnames wil de Horizon box wel eens halverwege stoppen met opnemen. Vwb contact, binnen een minuut iemand aan de lijn. Wat mij betreft prima maar dat wil niet zeggen dat andere geen problemen kunnen hebben maar dat komt bij elke provider voor.

Yanieck

Zeer tevreden

Erg tevreden met Ziggo. Nauwelijks storingen, goede wifi, Cisco kastje doet het prima en als er wat is, chat ik met de klantenservice. Altijd goed geholpen en aardig en snel te woord gestaan. Geen andere provider voor mij! Mijn vriend heeft XS4ALL van KPN netwerk. Nou, ik kan je 1 ding zeggen, ontzettend slechte provider. Internet is traag (terwijl het glasvezel is), tv kastje doet het heel traag en heeft problemen met opnames, klantenservice reageert helemaal niet op mijn berichten mbt dat tv kastje (met die onhandige witte afstandsbediening erbij). En hij betaalt ruim in de 60 euro voor alleen maar glasvezel internet en TV, echt belachelijk veel geld en je krijgt er slechte dingen voor terug. Dus daarom blijf ik mooi bij Ziggo, nauwelijks problemen en goede service voor een relatief redelijke prijs, al gaat ie wel steeds meer omhoog. Maar nog steeds wel 1 van de goedkoopste volgens mij van de andere grote providers.

Mar
14-11-2016

Internet tv valt steeds uit

Speciaal ziggo gekozen voor f1. Maar heb er weinig plezier van. Slechte ontvangst of geen ontvangst. Als je klanten lokt met zoiets zorg dan dat je genoeg ruimt ehebt voor iedereen.

Desiree

Slechte service!

Kom terug van een maand vakantie en er is iets misgegaan met mijn betaling. Ik betaal altijd mijn rekeningen op tijd en door de vakantie is dit langs mij heen gegaan. Kom ik afgelopen vrijdag terug is alles afgesloten. Bel ik op dan sta ik gigantisch lang in de wacht en word ik van het kastje naar de muur gestuurd. Ik heb direct betaald en toen deed alles het even en daarna niet meer. Vervolgens het hele weekend zonder tv en internet en als ik belde gigantisch lang in de wacht. Vervolgens moet ik gigantisch lang in de wacht en je wordt gewoon niet geholpen. Handelen volgens de procedure en alles wordt pas over 4 dagen in orde gemaakt. Op het moment dat ik boos word omdat ik internet nodig heb voor mijn werk hangen ze gewoon op en regelen helemaal niks! Belachelijk hoe ze met klanten omgaan die al jaren klant zijn en als er even wat mis gaat met betalen doen ze zo!

13-11-2016

Ziggo belooft veel maar levert niets

Wij hadden een modem van motorola. Deze ging twee weken geleden stuk. Ziggo opgebeld en een week later een monteur aan huis voor een nieuwe modem. Monteur merkte meteen dat modem niet werkte. Zou hooguit drie dagen duren. Nu een week later en nog steeds hebben we geen internet. Dus al twee weken bezig en 3 telefoontjes verder. Klantenservice zeer slecht bereikbaar. Volgens mij werken er studenten voor ziggo op een callcenter. Beloven van alles maar kunnen niks. Hoe nu verder. Misschien na 14 jaar overstappen naar kpn. Ziggo wil snel groeien maar snappen niks van kwaliteit en service. Zeer slecht.

Florian
13-11-2016

De ziggo box is een waardeloos blok

Een paar maanden geleden hadden we nog een mooie 4k smart-tv maar toen kregen we een zakelijk abonnement met ziggo box, het leuke van een smart-tv is dat deze superveel kan zoals netflix kijken, internetten, via je smartphone of tablet of pc een vet nummer opzetten en op de tv afspelen etcetera, en dat vind ik superleuk. dit kan de ziggo box niet. de ziggo box kan niets, behalve tv kijken met slechte kwaliteit, terugspoelen en opnemen. veel minder dan de smart-tv (die ook kan opnemen en zo), en de ziggo box is traag ik moet twee seconden wachten voordat dat ding reageert op waar ik op klik, twee seconden langer dan de smart-tv. als je een 4k smart-tv hebt NEEM DEZE BOX NIET! deze box is alleen geschikt voor mensen met een goedkope televisie uit 2003 dus als je een goedkope jaren tachtig tv hebt, veel plezier! maar anders zou ik hier ver vandaan blijven.

Egbert
11-11-2016

Horizon box is stap terug

Jarenlang tevreden over Ziggo. Beetje duur, maar dan heb je ook wat. Ziggo bood aan om mijn abonnement om te zetten. Want wat zou je toch veel moeten kunnen met de Horizon Mediabox. Dat had ik dus nooit moeten doen. 1 grote doffe ellende. Tijdens kijken stokt het beeld regelmatig en gaat na een paar seconden weer verder. Opgenomen programma's verdwijnen opeens (worden maar een paar minuten i.p.v. de repeterend ingestelde tijd). En je zou een gemist programma alsnog moeten kunnen kijken. Meestal werkt dat niet. Alleen veel hangers in beeld met uiteindelijk de melding dat het niet lukt. Tenslotte hangt het beest zich regelmatig op en helpt alleen de schakelaar aan de achterkant (gevolgd door lang wachten).

Call Center (sorry, het zijn echt geen Ziggo mensen) geeft de ene keer aan dat ik op 4 v/d 6 decoders een te zwak signaal had. Zou aan mijn huisinstallatie liggen. Week later krijg ik te horen dat op 5 v/d 6 decoders een te sterk signaal te zien was. Ik heb intussen niets aangepast.

Ik kijk op 4 TV's digitaal. De andere 3 gaan uitstekend (2 x Humax decoder en 1 x CI). Ligt dus echt aan de Horizon box.

Ze willen alleen maar een monteur langs laten komen. Dat wil ik niet. Zijn ooit 2 geweest en dat waren echt eersteklas prutsers. Simpele vraag: stuur een nieuwe of andere Horizon Box? Dat kan men niet doen (?).

Men wil het abonnement wel veranderen. Krijg ik een basisabonnement (enige zonder Horizon Box) aangevuld met alle extra's die ik nu ook heb. Ben ik in de maand meer kwijt dan nu.

Internet en bellen gaan goed, anders had ik een 1 moeten geven.

Binnenkort komt hier glasvezel in de straat. Ik zeg Ziggo dan vaarwel en zal de Horizon Box ritueel inpakken.

Carola
11-11-2016

Slechte telefonische bereikbaarheid

Ik probeer nu al de hele dag ziggo klantenservice te bereiken. Dit lukt niet, je moet minimaal 15 minuten wachten. Zowel via gratis nummer als betaald nummer. Dit ben ik niet gewend van Ziggo, hun service was altijd goed. Als dit zo blijft ga ik weer overstappen op KPN