Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Ik heb wegens een overstap naar een glasvezel provider mijn abonnement opgezegd per 26 december. Echter op 26 november heeft Ziggo mijn tv afgesloten (0m 23:00 hr savonds) zondag ochtend direct gebeld. Sorry, onze fout maar binnen 24 uur werkt het weer. ( kon niet eerder. Het is inmiddels dinsdag en 6 telefoontjes verder (allemaal met een ander verhaal en nieuwe verontschuldigingen naar mij en beschuldigingen naar hun eigen collegas. Dinsdagmiddag om ca 14:45 is ook het internet en telefoon afgesloten. Weer gebeld ( met mobiel) want telefoon ligt er ook uit. Medewerker zei dat het zooitje was (kon dat zien) en gaat met India bellen. Heeft nu beloofd dat het in de loop van de avond weer moet gaan werken. Vanmorgen ook nog gevraagd om iemand van het management te spreken maar dat gaat niet. Die houden zich schuil. Medewerker kon wel zeggen dat ik ergens na 16:00 pas teruggebeld ga worden.
Conclusie. Iedereen zegt maar wat om van je af te komen en hebben geen idee wat er gebeurt. Dit is in alle jaren dat ik televisie heb gekeken bij andere providers nog nooit gebeurt. Wel eens een storing en wel eens een probleem. Maar zulke groffe leugens, nee nog nooit. Mensen, wees gewaarschuwd, Ziggo neemt wraak als je opzegt. Iig hebben ze nu de verkeerde getroffen. Ik heb na het eerste gesprek alles opgenomen en ga hiermee de media opzoeken.
Bij elke wijziging, verhuizing of nieuw abonnement worden schandalige fouten gemaakt. Als alles eenmaal werkt werkt het ook, maar wat een drama om dat punt te bereiken.
Werd pas benaderd om over te stappen naar Ziggo zakelijk. Zou €2 minder gaan betalen voor dezelfde zenders en diensten. Bleek dat ik zender miste, 2 tv boxes niet meer aan kon sluiten etc. Het welkomstgeschenk was fout gegaan, mijn nummer was voortijdig aan mijn nog niet actieve nieuwe account gekoppeld waardoor ons telefoonnummer niet meer werkte, ik mis zenders, kan de mini horizon boxen niet meer activeren en oh ja. de kosten liggen €22 hoger ipv €2 lager
Sinds enkele weken overgegaan naar Ziggo mobiel zakelijk en ervaar wat problemen met de overgang. Het nummer behoud, of het porteren is mislukt, waardoor ik op dit moment onbereikbaar ben. Het zakelijk land-nummer van de VOF is hierdoor ook onbereikbaar omdat deze doorgeschakeld staat naar mijn 06 nummer.
Nu hierover al 3 maal gebeld met de klantenservice. 3 Maal is de wachttijd meer dan een half uur! En mijn probleem is helaas nog steeds niet opgelost.
De films bij Ziggo On Demand zijn oud en er zitten werkelijk weinig leuke, aansprekende films tussen. Heel beroerde films van b of c kwaliteit voeren de boventoon. Erg duur.
Ik stoor me meer en meer aan de onderbrekingen wanneer ik tv kijk. De meldingen dat het signaal verbroken is en dat ik m'n aansluiting moet controleren. Ook heel fijn als ik iets opneem en dat bij regelmaat de film onderbroken wordt met dit soort berichten! Soortgelijke klachten mbt internet: De laatste onderbreking heeft zo'n 12 uur geduurd. Wanneer ga je hier iets aan doen, ZIGGO? Controleer zelf je aansluitingen eens!
Ik wil graag toelichting op een factuur en bijstellen van mijn abonnement. ben al heel lang lid van ziggio, maar de klantenservice was nog nooit zo slecht bereikbaar als nu. Wachttijd afgelopen dagen altijd langer dan 10 minuten. Geen chat of mailcontact aangegeven als mogelijke oplossing.
Wil hierbij een positieve review plaatsen over Ziggo. Ik heb in het verleden veel slechte ervaringen gehad en had nooit een positieve pet op van hun.
De medewerkers maken het verschil (positief of negatief). Ik ben vandaag geholpen door Mar van tent. Met een woord TOP! Alle medewerkers kunnen een voorbeeld nemen aan hem. Geen van de andere medewerkers die ik had gesproken konden mij helpen. Tot ik mark sprak.
Bedankt voor het oplossen van het probleem.
Ben erg blij met Ziggo, In al die jaren een klein probleempje gehad en dat werd door de klantenservice heel vriendelijk en snel opgelost.
TV, internet, telefoon.alles werkt perfect.
Tv kijken onmogelijk vanwege storingen. Klantenservice slecht bereikbaar. Dubbele facturen. Trap er niet in.
Ik heb elke maand wel storing op de tv ik heb nog nooit zo slecht jaar gehad je kunt ze alleen bellen en dan houden ze je lang mogelijk aan de lijn dat komt ik heb geen internet bij ziggo ik ga in 2017 over stappen ik heb nu genoeg van ziggo naar wie weet ik nog niet in het begin was het van de rendo in steenwijk nog nooit geen last gehad van storing dit was de laaste jaar bij ziggo steenwijk
We hebben een nieuw kastje van ziggo, de connect box, zonder dat we hem in hadden gesteld was de oude offline, helaas 1 dag zonder internet, tot vandaag. Een medewerker hielp mij zo goed dat we nu weer internet hebben 1 uur 11 minuten en 54 seconden plezierig met deze man aan de lijn gehangen. Ga zo door!
Klantenservice is arrogant en de medewerkers hebben geen kennis van zaken. schandalig dat je van het kasje naar de muur gestuurd wordt voor een bedrijf die grof geld vraagt voor een waardeloze kwaliteit.
Het lijkt wel of niemand die werkt voor de klantenservice enig idee heeft hoe hij of zij een eenvoudige afspraak moet inplannen. Bij elkaar uren aan de telefoon gezeten en nog niks opgelost.
Na internetsnelheidwijziging werken de smartcards niet meer. Plotseling een E-16 melding. Inmiddels 7 uur getelefoneerd met de klantenservice. Zij kunnen het niet oplossen, moet in India gebeuren. Wel een rekening van 200 Euro gehad, maar geen TV. Zie het verband niet met de internetwijziging. De mensen aan de telefoon zijn alleraardigst, maar niet gemachtigd om het op te lossen. Wat een hopeloos bedrijf.
Begin oktober (rond de 4e) heeft mijn moeder de stoute schoenen aangetrokken om een pakket bij ziggo te nemen. Televisie had ze al, internet nog niet. Telefoon was bij tele2. Tele2 opgezegd, met de mededeling: nummerbehoud. Zo gezegd zo gedaan.zou je denken ! Hoe makkelijk kan het zijn? Mailcontact liep via mij (dochter) want moeders had immers nog geen geactiveerd internet. Ma belde, vroeg ook aan de medewerker "heeft u het verhaal goed begrepen? Ja hoor Mevr.en herhaalde iets, wat mijn moeder totaal niet had gezegd / gevraagd. Alsnog goed besproken "ja.nu moet het goedkomen Mevr" Nou.niet dus. Dan krijg je een mail binnen, waar totaal iets anders in staat dan wat mijn moeder vroeg. Concreet gezegd, kreeg mijn moeder wel 5 a 6 x een nieuw telefoonnummer toegewezen. Dus tussentijds bellen om de zaak te herstellen. Tevens had mijn moeder verschillende klantnummers? En kreeg 2 x een modem toegestuurd.door hun schuld. Doordat mijn moeder dus afgesloten was vd buiten wereld, en mijn moeder er radeloos van werd, belde ik (als dochter) steeds ziggo, om dit recht te zetten. Zelfs gisteren (22-11-16) was mijn moeder de hele dag niet bereikbaar (nummer onbereikbaar werd gezegd) Pas gisteravond weer actief. Nou vraag ik je? Tot overmaat van ramp krijg ik een rekening van 146 extra belkosten voor het bellen. Uiteraard vraag ik compensatie bij ziggo.
Weet je wat wordt gezegd? U heeft een doorkiesnummer gebeld, ons nummer is. en kost maar 25 cent per minuut. Terwijl op Google een 0900 nummer staat die 0.90 cent per minuut aangeeft. Kortom.je wordt niet serieus genomen, en leggen zelf de fout bij jou neer.
Als alles goed gegaan was, had ik niet eens hoeven bellen. Daarnaast zien ze dat je 06 belt, dus ze hadden dit ook kunnen zien en aan kunnen geven "Mevr u belt duur, u kunt beter dat nummer bellen of.wij bellen u terug. Nee.wel vragen of je een abonnement bij hun af wil nemen. Kortom een grote rotstreek en ze houden mensen expres lange tijd aan de lijn.ping kassa. Daarnaast gooien ze je er gewoon op, als je boos wordt.dat is zeker een feit.
Tijdens mijn onderhandelingen, krijg je eerst Rick, dan John en nu Ben.niemand weet iets, en hebben een inlevingsvermogen waar de tranen van in je ogen schieten.en dat sturen ze op je af. En maar reclame blijven maken. Ga je zooitje eerst eens opknappen!
Ik heb ze heel veel kansen gegeven. Neem nu het heft in eigen hand en rechtsbijstand ingeschakeld. Ben er helemaal klaar mee.zooitje ongeregeld!
Nu al bijna twee weken om de haverklap storingen met internet terwijl er een prima WiFi verbinding is. Bij de tv met uitzending gemist of een programma / film on demand gaat het ook vaak mis. We hebben de knoop doorgehakt en stappen over. Jarenlang werkte Chello goed maar sinds het bedrijf overgenomen is door Ziggo is het foute boel. Telefonisch nauwelijks bereikbaar vanwege een automatisch bandje dat er een storing is in onze wijk. En nu maar afwachten of de overstap goed gaat en we niet te vroeg worden afgesloten.
Pluspunten: - Goede, stabiele snelheid (dicht bij wat ze beloven) - Nog geen (ervaren) down time
Minpunten - Ziggo klantenservice is echt mega slecht. Minstens 30 beloftes gedaan die ze niet hebben nagekomen, inclusief te meest simpele. Je komt echt ineen bureaucratische hel terecht. - Na mij verzekerd te hebben om bepaalde datum internet te hebben heb ik nog 3 weken offline gezeten.
Intussen zijn wij al ruim 15 jaar klant bij Ziggo.( voorheen Essent en @home) Nooit grote problemen gehad, zelfs onze verhuizing jaren geleden ging soepel, geen dag zonder internet of TV. Laats een probleem met mijn bandbreedte, was snel opgelost via de klantenservice, 2 dagen later een nieuw modem.
Mijn Cisco decoder is inmiddels een paar jaar oud en buiten de garantie. Echter de laatste tijd moet alle kanalen steeds opnieuw worden ingesteld. Dit euvel staat ook vermeld op de Ziggo website. Het is een software probleem waar (zogenaamd) hard aan gewerkt wordt. De eerste paar jaar had ik deze problemen niet. Nu is dus de garantie verlopen. Ik vroeg naar en vervangende decoder maar die kon ik alleen huren tegen betaling uiteraard. Verkopen deden ze niet meer, want de verhuur zou meer geld opbrengen.
Jammer en een slechte service. Ik kan het toch niet helpen dat deze decoder ineens software problemen heeft met nieuwe software bij de Ziggo servers
Cees de la Haye, Rijnsaterwoude
Vanaf 26 augustus nieuwe klant bij Ziggo. Iedere keer problemen, krijg een bestaand telefoonnummer van een andere klant. Nummerwijziging. Geen probleem. € 20,00 kosten. Hun fout. Telefoon afgesloten. Hun fout. 3 weken wachten. Inmiddels 4 monteurs verder, gemiddeld 3x per week bellen met Ziggo. Van het kasje naar de muur gestuurd worden. Het ene na het andere Horizon kasje ontvangen en teruggebracht naar postkantoor. Het werkt nog niet.Medewerkers van Ziggo, super vriendelijk, maar ongeschoold. Iedereen zegt wat anders. Nu bijna 3 maanden later, ben ik er klaar mee, Niks 1 jaar aan Ziggo vastzitten. Ben nu overgestapt naar mijn oude provider xs4all. 8 jaar lang geen problemen. Stom dat ik me heb laten ompraten door Ziggo. Nooit meer Ziggo. Alleen maar stress.